Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03102 Психология в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Бұл пән білім алушылардың қазіргі қоғамдағы психолог мамандығының маңыздылығын, кәсіби қызметтің кәсіби-этикалық нормаларын және психологияның ғылым мен практика ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдерін түсінуге бағытталған. Психологиялық ғылым мен практика туралы түсініктері, кәсіби қызметтің тұтас көзқарасы болады.Психологиялық ғылым туралы жалпы құзіреттілікті қалыптастырады және психологтың кәсіби қызметіне тұрақты қызығушылықты дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам психикасының дамуы
    Несиелер: 3

    Бұл пән психиканың дамуының көп деңгейлі және көп бағытты процестерін, олардың филогенезі мен онтогенезін дамытуға бағытталған. Білім алушыларда адамның психикалық дамуын түсінудің әртүрлі тәсілдері туралы идеяларды қалыптастыру. Психиканың дамуының теориялық негіздерін, заңдылықтары мен механизмдерін меңгеру. Психикалық дамудың нақты заңдылықтарын, психикалық белсенділік процестерінің динамикасын және адам психикасының дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеу дағдылары алынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 5

    Курс психология ғылымымен, оның ерекшеліктері мен негізгі ұғымдарымен, теорияларымен, мәселелерімен және оларды шешу тәсілдерімен таныстыруды көздейді. Курс психология ғылымының іргелі ұғымдарын, отандық және шетелдік психологияның тенденциялары мен тұжырымдамаларын, танымдық үрдістердің түрлері мен заңдылықтарын, тетіктерін, мотивациялық саланың ерекшеліктерін, мінез–құлықтың эмоционалды-еріктік реттелуі мен адамның жеке ерекшеліктерін, психологиялық әдістерін тануға бағытталған. Курстың жалпы пәнаралық және қолданбалы мәні бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Танымдық процесстер мен тұлға психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс адамның танымдық саласы мен жеке дамуын дамытуға, онтогенездегі адамның психикалық дамуын түсінуге, мәдени және тарихи даму аспектісіндегі таным мен тұлға психологиясының маңызды мәселелері бойынша ғылыми білімді дамытуға бағытталған. Психикалық процестерді сипаттайтын негізгі заңдармен танысады. Адамның танымдық процестерінің даму деңгейін анықтау үшін білім мен дағдыларды игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика, кәсіпкерлік және көшбасшылық, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы негізгі мәселелер мен қағидаттарды қамтитын интеграцияланған пән болып табылады. Нормативтік құқықтық актілерді пайдалану ерекшеліктері, Қоғамның іскерлік, этикалық, қоғамдық, экономикалық, кәсіпкерлік және экологиялық нормаларын пайдалана білу. Экологиялық-құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік қатынастардың, көшбасшылық қасиеттердің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қағидаттарының ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән әр түрлі теориялық бағыттар мен мектептер тұрғысынан тұлғаны дамыту және қалыптастыру мәселелерін игеруге бағытталған. Қазіргі психологиядағы жеке теорияларды зерттеу негізінде жеке дамудың негізгі факторлары, жеке тұлғаның құрылымы, қасиеттері мен сипаттамалары туралы идеялар қалыптасады. Білім алушылар тұлғаның психологиялық зерттеуін ұйымдастыру және жүргізу және оны түсіндіру біліктері мен дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Когнитивті психология
    Несиелер: 3

    Курс психикалық процестердің спектрін, соның ішінде адамдардың қалай ойлайтынын, тілді қалай қолданатынын, ақпарат пен қоршаған ортаны қалай қабылдайтынын зерттеуге бағытталған. Танымдық психологиядағы зерттеулердің негізгі бағыттарымен және танымдық іс-әрекеттің механизмдерімен танысады. Ойлау процестерін, адам ақпаратын өңдеуді, тіл дамуының рөлін және мәселелерді шешу жолдарын зерттеу. Танымдық процестердің дамуы мен жұмыс істеу динамикасы мен өзгеруін болжау мүмкіндіктерін ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс өмір бойы адамның даму заңдылықтарын, жас дағдарыстары арқылы бір жас тобынан екіншісіне сапалы ауысу көрсеткіштерін дамытуға бағытталған. Оқыту мен даму мәселелері, психикалық дамудың кезеңділігі және негізгі психологиялық неоплазмалар қарастырылады. Білім алушылар өмір бойы адам дамуының психологиялық механизмдері мен жас ерекшеліктерін біледі. Олар әр жас кезеңінің типтік міндеттерін сипаттай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Когнитивті-мінез-құлық психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс психикалық процестердің кең спектрін, соның ішінде ақпаратты қабылдау мен түсінудің ерекшеліктерін жан-жақты зерттейді, адам санасының танымдық процестерін және оларды зерттеу әдістерін қарастырады. Курс когнитивтік-мінез-құлық психологиясының негізгі теориялық тұжырымдамалары мен заманауи бағыттары, оларды қолдану принциптері туралы білімді игеруге бағытталған. Білім алушылар іс жүзінде танымдық-мінез-құлық көрсеткіштерін жеке даму критерийлері ретінде қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тренингтік жұмыстың технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық тренингтер кешенін ұсынады– балалармен және жасөспірімдермен тренингтерден бастап, бизнес- тренингтер мен психотерапиялық тренингтермен аяқталады. Бұл пәнде психологиялық тренингті ұйымдастыру мен өткізуді толғымен игеруге бағытталған теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесі меңгерілетін болады. Білім алушылар түзету-дамыту жұмыстарын жоспарлауға және өткізуге дайын болады, психологиялық-педагогикалық тренинг бағдарламасын жобалау және пайдалану техникасын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұйымдастырушылық психология
    Несиелер: 3

    Курс ұйымдастырушылық психология саласындағы теориялық және практикалық дайындыққа бағытталған; пәнді оқу барысында білім алушылар ұйымдастырушылық психологияның даму тарихымен және оның негізгі кезеңдерімен танысады. Ұйымдардағы персоналды басқарудың жаңа парадигмасының мазмұнын меңгереді; басқарушылық коммуникацияның, жанжалдарды басқарудың, жанжалды жағдайларды шешудің практикалық дағдыларына ие болады. Олар психологиялық климатты және ұйымдастырушылық мәдениетті зерттеу әдістерін игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиялық қызметтерді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курс психологиялық қызмет туралы білімді қалыптастырады, психологиялық қызметтің мазмұнын, мақсаттарын, міндеттері мен бағыттарын ашады. Білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлерімен тиімді өзара іс-қимылды болжайды. Білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау мәселелеріне көмектеседі. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар кәсіптік консультациялар, білім алушыларға арналған тренингтер өткізу дағдылары мен дағдыларын көрсететін болады. Білім алушы психологиялық қызметтің құжаттамасын жүргізу білімі мен іскерлігін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлғаның психодиагностикасы
    Несиелер: 5

    Пән жеке диагностиканың ерекшеліктері, жеке тұлғаны зерттеуге бағытталған психодиагностикалық әдістер мен әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулері туралы білімді кеңейтеді және жүйелейді. Жеке тұлғаны зерттеудің психодиагностикалық процесін құрудың ерекшелігі, құрылымы және модельдері қарастырылады. Диагностикалық әдістердің дұрыстығын бағалау, өзгерістерді болжау және жеке даму деңгейінің динамикасы; нәтижелерді интерпретациялау ерекшеліктері және жеке тұлға туралы психодиагностикалық қорытынды құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке психологиялық ерекшеліктердің психодиагностикасы
    Несиелер: 5

    Пән өзара әрекеттесу субъектілерінің жеке-психологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курс жеке тұлғаның ерекшеліктерін диагностикалық зерттеудің теориялары мен әдістеріне қатысты мәселелерді зерттеуді қамтиды. Адамның когнитивті және жеке ерекшеліктерін зерттеу әдістері көрсетіледі. Курс аяқталғаннан кейін студенттер жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін диагностикалық құралдарды қолдана отырып анықтай алады және түзету және дамыту жұмыстарына ұсыныстар жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Абай әлемі
    Несиелер: 3

    Пән тарихи фактілерді, Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын философиялық-көркемдік негіздерін игерте отыра, студенттің өз пікірін айта білу, практикалық дағдыларды және адамгершілік, адалдық, көркем мінез сияқты адами қасиеттерді қабылдауды меңгертеді. Қазақ әдебиеті қаламгерлерінің данышпандық қырлары мен М.Әуезовтің Абай мұрасын зерттеу, насихаттаудағы рөлін, шығармаларының тарих, әдебиет, ғылым үшін маңызын айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психодиагностика бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу барысында студенттер психодиагностиканың қалыптасу тарихымен және оның принциптерімен, психодиагностикалық әдістермен және әдістермен танысады. Білім алушылар диагностикалық әдістемелердің дұрыстығын бағалауды, психодиагностикалық құралдарды кәсіби іріктеуді жүргізуді, әдістемелер тізілімін қалыптастыруды үйренеді. Курс аяқталғаннан кейін студенттер диагностикалық тексеруді ұйымдастыра және жүргізе алады, нәтижелерді өңдей, жинақтай және түсіндіре алады. Олар диагностикалық қорытындылар жасау және ұсыныстар жасау дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік геронтология
    Несиелер: 5

    Курс жеке тұлғаның ашық әлеуметтік байланыстары жүйесін, қарт және кәрі жастағы адамдардың тиімді әлеуметтенуін ұйымдастыру негіздерін дамытуды қамтиды. Курсты зерделеу барысында Кәрілік жасының ерекшеліктері, қартаю процесінің ерекшеліктері және геронтологиялық ғылымның жаңа жетістіктері және осы саладағы жұмыстың негізгі бағыттары туралы білім қалыптасады. Қызметтің әлеуметтік-геронтологиялық бағытын тиімді қолдану геронтологиясы мен іскерлігі саласындағы білім жүйесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұйымдастырушылық конфликтология
    Несиелер: 5

    Бұл курс кез-келген деңгейдегі қақтығыстардың пайда болу, даму, шешу және тоқтату заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Жанжалға әкелетін мәселелердің белгілі бір шеңберін шешу. Жанжалдың сипатын, қақтығыс объектісі мен тақырыбын анықтауға байланысты қиындықтарды жеңу жолдарын игереді. Курс барысында конфликтологияның практикалық және ұйымдастырушылық мәселелері қаралады; ұйымдастырушылық қақтығыстарды диагностикалаудағы қиындықтардың себептері зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психокоррекция және кеңес беру
    Несиелер: 5

    Курс психологиялық кеңес берумен психокоррекцияның ерекшеліктерін ашады, теориялар, әдіснамалар және Психологиялық кеңес беру және психологиялық түзету әдістері оның нақты түрлерімен. Білім алушыларда психокоррекция және кеңес беру әдістері, жеке және топтық психологиялық кеңес беру және психологиялық Білім беру ұйымдарындағы психологиялық түзету. Олар психокоррекциялық бағдарламаларды құрастыру дағдыларын игереді және психологиялық кеңес беру әдістемесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Топтық және жекелей психотерапияның негіздері
    Несиелер: 5

    Курс психологиялық көмек түрі ретінде жеке және топтық психотерапия туралы білім негіздерін игеруді ұсынады. Жеке және топтық психотерапияның заманауи әдістерін қолдануға қабілетті болады. Сонымен қатар, курс барысында білім алушы клиентке психологиялық көмек көрсетуде психотехниканы қолданудың негізгі тәсілдерін меңгереді. Білім алушы жеке және топтық психотерапиялық қызметті өз бетінше ұйымдастыра және жүргізе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жеке гендерлік айырмашылықтар
    Несиелер: 5

    Курс мәдени және әлеуметтік өмір сүру жағдайлары призмасы арқылы жеке және гендерлік айырмашылықтардың ерекшеліктері туралы түсінік алуға мүмкіндік береді. Білім алушыларда ерлер мен әйелдердің психикасы мен мінез-құлқындағы жеке-гендерлік айырмашылықтардың ерекшеліктері туралы оларды әлеуметтендіру негізінде түсініктер қалыптастырылады. Жеке және гендерлік сәйкестіліктің ерекшеліктерін ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшелігін анықтауға құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Конфликтология
    Несиелер: 5

    Бұл пән әлеуметтік-психологиялық жанжалдардың себептерін және оларды жеңу жолдарын зерттеуге бағытталған. Жанжалдардың түрлері және оларды Конфликтология теориясының қазіргі даму тенденциялары тұрғысынан шешу әдістері қарастырылады. Жанжалдардың себептерін және оларды шешудің ықтимал нұсқаларын танудың негізгі дағдыларын игереді. Білім алушы жанжалды басқару бойынша теориялық білім мен практикалық технологиялар кешенін суреттей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологиядағы психобиографиялық әдістер
    Несиелер: 5

    Пән психобиографиялық тәсілдер мен Психодиагностика әдістерін басшылыққа алуға және оларды өз жұмысында кәсіби қолдануға бағытталған. Классикалық психобиографияның негізгі әдіснамалық мәселелері, жеке тұлғаны зерттеудегі номотетикалық тәсілдердің пайда болуы қарастырылады. Қазіргі психобиографиялық әдіс психоаналитикалық және персонологиялық дәстүрлерді қамтиды. Білім алушылар әлеуметтік-мәдени контексте биологиялық тұқым қуалаушылықты, өмір тарихын,адамның психикалық және физикалық патологиясын талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гендерлік психология
    Несиелер: 5

    Курс гендермен, гендерлік қатынастармен және гендерлік айырмашылықтармен байланысты психикалық және адам мінез-құлқының оқыту ерекшеліктерін түсінуді қалыптастырады. Мәдени және әлеуметтік факторларға байланысты гендерлік айырмашылықтардың ерекшеліктері туралы білім мен дағдыларды қарастыру қамтылған. Гендерлік ерекшеліктерді ескере отырып, қолданбалы кәсіби міндеттерді шешу кезінде қызметті құру дағдылары және диагностикалық құралдарды қолдану дағдылары көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Теориялық және қолданбалы конфликтология
    Несиелер: 5

    Курс қақтығыстарды зерттеудің әдіснамалық негіздері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Білім алушылар жанжалдардың түрлерімен, алдын-алу стратегиясымен және жанжалдарды шешудің ерекшеліктерімен танысады. Пәнді оқу арқылы білім алушылар қолданбалы конфликтологияның маңызды ғылыми салаларында зерттеулер жүргізе алады, сонымен қатар конфликтологиялық факторлардың әдіснамасын қолдана алады. Қолданбалы аспектідегі қақтығыс жағдайын талдауға қабілетті, жанжалды диагностикалау, онымен жұмыс істеу әдісін таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психология тарихы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мазмұны психологияның даму кезеңдерінің хронологиясын, Тарихи-психикалық талдаудың әдістері мен принциптерін зерттейді. Курс ежелгі дәуірдегі психологиялық білімнің даму тарихын, орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріндегі психологиялық идеяларды қарастырады. Студенттер Ресейдегі психологияның пайда болуы мен даму тарихын түсінуді игереді. Қазақстанда психологиялық ғылымның қалыптасуы қарастырылады. Өткен, қазіргі және болашақта ғылымның дамуын талдау және синтездеу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қиын оқушы психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән қиын оқушылардың психологиялық заңдылықтары жүйесі, әлеуметтік – педагогикалық қараусыздық және психологтың алдын алу-профилактикалық іс-әрекетінің тәсілдері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Девиантты мінез-құлық проблемасының жағдайын анықтайды және девиантты мінез-құлықтың негізгі себептерімен, оның көріну формаларымен танысады. Курстың соңында олар қиын оқушының психологиялық портретін жасай алады, оның қажеттіліктері, мотивтері, көзқарастары, әлеуметтік бағыты және қорғаныс тетіктері сияқты ерекшеліктерін көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 5

    Курс дефектологияны дамытудың заманауи проблемалары мен үрдістерімен танысуға бағытталған. Білім алушылар дефектологияның негізгі категорияларымен, балалар мен ересектердің қалыптан тыс даму ерекшеліктерімен, ерекше даму қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру проблемаларымен, профилактика мен оңалтуды ұйымдастырумен танысады. Дефектологтың кәсіби қызметінің ерекшелігі, оның ПМПК жұмысында психологпен өзара әрекеттесуі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру мекемелерінде диагностикалық-коррекциялық жұмыстар
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің диагностикалық және коррекциялық қызмет әдістерінің әртүрлілігі туралы білімдерін тереңдетуге және жүйелеуге мүмкіндік береді. Білім беру мекемелеріндегі диагностиканың функциялары мен принциптері, психодиагностиканың психометриялық негіздері, проективтік әдістердің ерекшеліктері, жеке, жеке және психологиялық сипаттамаларды өлшеу егжей-тегжейлі қарастырылады. Білім алушылар психодиагностикалық әдістердің әр түрлі түрлерін және оларды жұмыста қолдану ерекшеліктерін біледі және соның негізінде түзету және дамыту бағдарламаларын жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Нейропсихология
    Несиелер: 5

    Курс нейропсихологияның ғылым ретіндегі жалпы сипаттамаларын зерделеуге бағытталған. Білім алушыларды қазіргі заманғы нейропсихологияның , патопсихологияның негіздері, соматикалық аурулардың психологиялық факторларымен, тұлғалық дамуының ауытқулары, олардың түзету және алдын алу негіздерімен таныстырады.Нейропсихологияның гуманитарлық ғылымдар арасындағы орны. Нейропсихология динамикасын, нейропсихологияның бағыттарын, принциптерін ашып көрсетеді. Негізгі нейропсихологиялық ұғымдарына (нейропсихологиялық симптом және синдром, афазиф, апраксия, агнозия ) түсінік береді. Нейропсихологиялық бұзылыстардың жіктелуін, қазіргі заманғы нейроанатомиялық және нейрофизиологиялық зерттеулерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Практикум:Психологтың дағдыларына кеңес беру (жеке және отбасылық кеңес)
    Несиелер: 5

    Курс жеке және отбасылық кеңес берудің тақырыбы мен міндеттерімен танысуды қамтиды. Түрлі өмірлік жағдайларды диагностикалау мен кеңес берудің (терапияның) психологиялық әдістерін қарастырады. Білім алушыларда психологиялық кеңес берудің даму тарихы, негізгі бағыттары мен технологиялары туралы білімді қалыптастырады. Кеңес беру және психотерапия әдістерін ұйымдастыру бойынша білімді қолдануға ықпал етеді. Жеке және отбасылық кеңес беруде алған білімдерін пайдалану дағдылары мен дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Клиникалық психология
    Несиелер: 5

    Ұсынылған курс студенттерді клиникалық психологияның негізгі ұғымдарымен, теорияларымен таныстырады. Клиенттерді бақылау және олардың ауызша емес мінез-құлқын бағалау дағдыларын дамытады. Клиникалық сұхбат жүргізу дағдыларын меңгереді; жас ерекшеліктерін және олардың көріністерінің клиникалық ерекшеліктерін саралайды. Білім алушы х, биологиялық және әлеуметтік, норма және патология проблемалары психосоматикалық және соматопсихикалық арақатынасы туралы теориялық білімді қорытуға қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы психологияның негіздері
    Несиелер: 5

    Курс әртүрлі психикалық дамуы бұзылған әртүрлі жастағы адамдарды зерттеуге бағытталған.Курсты игеру барысында студент адамның физикалық, психикалық, моторикалық және интеллектуалдық дамуындағы норма мен ауытқу туралы мәліметтерді меңгереді. Түзету-дамыту жұмыстарын сауатты жоспарлайды және жүзеге асырады. Арнайы білім алып, әртүрлі даму деңгейі бар балалардың әртүрлі категорияларымен тәжірибелік жұмысқа дайындалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс психология ғылымында және педагогикалық тәжірибеде жетістіктерді пайдаланудың формалары мен әдістерін зерттейді. Курсты оқу барысында студенттер психологиядағы дәстүрлі және инновациялық оқыту әдістерімен танысады. Оқытудың психологиялық мәселелерін, психологияны оқытудағы инновациялық тәсілдерді анықтайды. Олар психологияны оқыту әдістемесі мәселелерін қарастырып, қазіргі білім берудің дамуындағы инновациялық және дәстүрлі тенденциялар контексінде талдайды. Психологияны оқу пәні ретінде оқытудың психологтың практикалық жұмысының басқа түрлерімен байланысын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік оңалту негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны әлеуметтік оңалтуды іске асырудың, әлеуметтік оңалту жүйесін нормативтік-құқықтық қамтамасыз етудің нысандарын, әдістерін, қағидаттары мен тетіктерін зерделеуді көздейді. Курсты оқу нәтижесінде білім алушы әлеуметтік оңалтудың негізгі заманауи тәсілдерін, психологиялық әсер ету әдістері мен әдістерін меңгереді. Әлеуметтік оңалту бағдарламаларын әзірлеп, Әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыру және жүргізу проблемаларын шешуде үйлестіруші рөлін атқара алады. Тәуекел тобындағы адамдарға әлеуметтік көмек көрсету жолдарын анықтауға дайын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік - психологиялық тренинг
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларды әлеуметтік-психологиялық тренингтік жұмыстың негізгі ұғымдарымен, теорияларымен және технологияларымен таныстырады. Курс топтық психокоррекциялық жұмыс әдісі ретінде тренингті дамытуға бағытталған. Түрлі психологиялық мектептермен таныстырады, тренинг барысында өзара әрекеттесудің интерактивті формаларын қарастырады және қолданады. Қазіргі психологиялық практикадағы оқыту түрлерімен, жетекші оқу топтарының тұлғасымен таныстырады. Пәнді оқу барысында тренингтік жұмысты ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медициналық мекемелерде кеңес беру
    Несиелер: 5

    Курс клиникалық психология теорияларымен, соматикалық аурулардың адам психикасына әсерімен танысуды қамтиды. Ұсынылған курс клиенттің психикалық жай-күйінің белгілерін, әсіресе оның назарын, қабылдауын, есте сақтауын, ойлауын, интеллектісін және тұтастай жеке құрылымын анықтауға мүмкіндік береді. Медициналық персоналға пациенттермен өзара іс-қимыл мәселелері бойынша психологиялық консультация беруді, медициналық мекемелерде консультациялық психологиялық көмек көрсетуді жүзеге асыруға дайындық қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы психология негіздерімен патопсихология
    Несиелер: 5

    Арнайы психологияның негіздерімен Патопсихология жеке тұлғаның психологиясын қамтитын пәнаралық курс болып табылады-оның ішінде психика, психиканың дамуы және психикалық дамудың деформациясы жағдайында пайда болатын жеке қасиеттер. Психикалық аурулар, тұқым қуалайтын психикалық аурулардың этиологиясы мен себептерін анықтау әдістері, психикалық дамудың өзгеруі, маскүнемдік, нашақорлық, улану кезінде психикалық дамуда болатын өзгерістерді, ауытқуларды патопсихология психологиялық ғылымдармен біртұтас байланыста қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дағдарыс жағдайларының психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыда психологиялық дағдарыстың дамуының негізгі нысандары мен кезеңдерін қалыптастыруға; дағдарыстық жағдайлардағы психологиялық көмектің ерекшелігін қалыптастыруға бағытталған. Дағдарыс жағдайындағы психодиагностика, психокоррекция, психотерапия және психопрофилактиканың рөлі мен маңыздылығын қарастырады. Білім алушылар дағдарыстық терапия саласында заманауи зерттеулерді қолдану дағдыларын меңгереді; Төтенше және төтенше жағдайларда жұмыс істей білу, дағдарыстық жағдайлармен жұмыс істейтін кәсіби психологтың бейнесіне тұрақты қызығушылық қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медициналық психология
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларды медициналық психология теорияларымен таныстырады, соматикалық аурулардың адам психикасымен байланысын ашады; тұлғаның психикалық жай-күйін; пациенттің дәрігермен өзара қарым-қатынасының сипатын айқындайды; пациентпен сұхбат жүргізу, психологиялық тексеру жүргізу, психологиялық қорытынды жазу және жасау дағдыларын дамытады. Субъектілерді бақылау дағдылары қалыптасады; олардың вербалды емес мінез-құлқын бағалау;психологиялық әңгіме жүргізу;психологиялық анамнез жинау; психиканы зерттеу үшін әртүрлі тесттер мен сауалнамаларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Логопедия негіздері
    Несиелер: 5

    Пән логопедияның теориялық негіздерімен, оның принциптерімен, әдістерімен және қазіргі жағдайымен танысуға бағытталған. Студенттер сөйлеу терапиясын ұйымдастырудың ерекшеліктерімен танысады, сөйлеу терапиясының негізгі принциптері мен әдістерін біледі, сөйлеу бұзылыстарының себептерін және олардың жіктелуін қарастырады. Білім алушылар оқу нәтижелерін​ сөйлеу терапиясының әсер ету формаларын меңгеру, сөйлеу бұзылыстарының алдын-алу шараларын қолдану призмасы арқылы ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Түзету психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс аномальды дамудың әртүрлі формалары бар балалармен жұмыс істеу ерекшеліктерін қарастырады және практикалық түзету әдістерін меңгереді. Ол даму картасымен жұмыс істеу қабілетін көрсете алады, оқу қиындықтарын талдаумен және жеке түзету жұмыстарының нәтижелерімен білім алушыларға сипаттама жасай алады. Физикалық және психикалық денсаулығы шектеулі балалардың ерекшеліктерін психологиялық талдау дағдыларын; мүмкіндіктері шектеулі балалармен қарым-қатынасты ұйымдастыру дағдыларын игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психология бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Курс психикалық процестер мен жеке қасиеттерді зерттеуге бағытталған. Курс бағдарламасында категориялар, практикалық психологияның принциптері мен әдістері,психикалық құбылыстарды зерттеудің тәсілдері қарастырылады. Олар негізгі статистикалық әдістерді, эксперименттік деректерді өңдеуге арналған стандартты статистикалық пакеттерді игереді. Білім алушылар психологиялық диагностика жүргізуді, жүргізілген тексеру нәтижелері бойынша ұсыныстар тұжырымдауды және құрастыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбек психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән Еңбек психологиясының негізгі ұғымдарын; отандық және шетелдік ғылымдардағы еңбек психологиясының даму тарихын; персоналмен жұмыс істеудің психологиялық аспектілерін; кәсіптер сыныптамасын меңгеруді; еңбек қызметіне психологиялық талдау жүргізе білуді; профессиограмма құрастыруды зерделеуге бағытталған. Ол жеке тұлғаның өзін-өзі анықтауының кәсіби диагностикасын, жұмыс қабілеттілігін арттыру бойынша ұсыныстар жасау, еңбек процесінде туындайтын қолайсыз жағдайлардың психокорекциясын жүргізу дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Девиантты мінез-құлықты диагностикалау
    Несиелер: 5

    Курс жеке тұлғаның девиантты мінез-құлқының себептері, адам пайда болған дағдарыстың себептерін диагностикалауға бағытталған. Курс барысында отбасының әлеуметтік қолайсыздығының себептері, балалардың жеке және әлеуметтік-тұрмыстық жағдайлары, жеке тұлғаның дамуы мен тұлғааралық қарым-қатынастардағы проблемалар қарастырылады. Курс барысында білім алушыларда қауіп-қатер тобындағы адамдарды бөлу, девиантты мінез-құлықты адамдарға психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізу, түзету-профилактикалық іс-шараларды жүзеге асыру қабілеті қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Уақытты басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курс уақытты басқарудың мәні мен түрлері, кәсіби қызметті сәтті жүзеге асыру үшін уақытша ресурстарды басқарудың принциптері мен әдістері туралы идеяларды зерттеуге бағытталған. Пән білім алушыларда өз уақытының аудитін жүргізу дағдыларын,уақыт тапшылығының себептерін сипаттауды; тайм-менеджмент әдістерін, жоспарлау алгоритмін және тайм-менеджмент құралдарын қалыптастырады. Ұйымдастыру және уақытты тиімді пайдалану саласында практикалық дағдыларды қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әсер ету психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс әсер ету психологиясының теориялық негіздері мен негізгі ұғымдарын зерттеуге бағытталған; әсер ету психологиясы саласындағы қазіргі жетістіктерді білу. Әсерді басқарудың нысандары мен әдістерін, жағымсыз әсерлерден қорғау тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, ұйымдастырушылық және топтық коммуникацияларды талдау, жобалау біліктері. Өзіне және басқаларға әсер ету тиімділігін бақылау және бағалау дағдыларын меңгереді. . Психологиялық мәдениет және әртүрлі салалардағы тұлғааралық әсерді басқару дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Практикалық психология
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды практикалық психологияның әдіснамалық негіздерімен, негізгі бағыттарымен таныстырады. Әр түрлі салалардағы практикалық психологтың қызметін ұйымдастырудың аспектілері қарастырылады. Практикалық қызметті болжау, жобалау және модельдеуді жүзеге асыруға қабілетті. Пән жетістіктерді диагностикалауды, тренингтер өткізуді, адамдардың жеке ерекшеліктері туралы деректерді жинау мен талдауды жүзеге асыру дағдылары мен қабілеттерін игеруді қамтиды. Студенттер психологиядағы заманауи практикалық тәсілдер мен бағыттарды бағдарлай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық қызмет жағдайында психодиагностикалық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курс психологиялық қызмет шеңберіндегі психолог жұмысының негізгі бағыттары мен мазмұнына шолу жасайды. Психологиялық қызметтің нормативтік-құқықтық негізі қаралады. Курс барысында білім алушылар дамудың өзекті деңгейіне мониторинг жүргізіп, жеке білім беру бағытын қажет ететін балалар тобын анықтай алады. Осы курсты игеру нәтижесінде білім алушылар алған білім психодиагностикалық зерттеу міндетін дұрыс қоюға, диагностика әдістері мен әдістерін таңдауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар мен жасөспірімдер психотерапиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер психотерапиялық тәжірибелердің білімі мен дағдыларын игереді. Тұлғаның қалыптасуының әртүрлі жас кезеңдеріндегі психикалық процестердің барысын талдау негізінде психотерапиялық әсердің ерекшеліктері зерттеледі. Балалар мен жасөспірімдермен психотерапиялық процесті ұйымдастыруға және құрылымдауға үйренеді. Олар стресстік жағдайларда балалардың психотерапиясының ерекшеліктерімен танысады, мінез-құлқына тәуелділігі бар балалар мен жасөспірімдерге психологиялық және консультациялық көмек көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кеңес берудегі қадағалау семинары
    Несиелер: 5

    Курс жетекшінің тарихы, оның формалары мен негізгі модельдері туралы мәселелерді зерттеуге бағытталған. Пәнді практикалық игеру кеңесші психологтың жетекшілігін ұйымдастыру, кеңес беру жұмысының нәтижелерін бағалау дағдыларын игеруді қамтиды. Курста негізгі қадағалау дағдылары пысықталады. Студенттер кеңес беру процесінде маманның қателіктері мен қиындықтарын талдай алады. Курс рөлдік ойындар мен жаттығуларды, жағдайларды модельдеуді, тренингтерді қолдануды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру үрдісінде психологиялық сүйемелдеу
    Несиелер: 5

    Бұл курс білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсетуді дамыту мәселелерін талқылауға бағытталған. Курсты оқу барысында білім алушылар оқу-тәрбие процесін психологиялық - педагогикалық сүйемелдеу дағдыларына ие болады. Пән негізгі категорияларды меңгеру, теориялық аспектілерді талдау арқылы психологиялық-педагогикалық қолдау дағдыларын қалыптастырады және білімді жүйелейді. Білім алушылар оқушылардың да, білім беру ұйымдары қызметкерлерінің де жеке білім беру, кәсіби бағыттарын әзірлеуге қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психотерапия негіздері
    Несиелер: 5

    Психотерапияның белгілі бағыттарымен, психологиялық көмек жүйесіндегі психотерапияның рөлі мен орны туралы идеялармен танысуға арналған. Әңгіме әдісін тарих пен интерпретацияны жинау әдісі ретінде қарастырады. Білім алушылар психодинамикалық, гуманистік, мінез-құлық бағыттары ұсынған психотерапия моделін зерттеу дағдыларын игереді. Олар психотерапиялық қызметтің әртүрлі бағыттарындағы ережелерімен танысады және психотерапиялық көмектің нақты әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Девиантты мінез-құлықтың психодиагностикасы және түзету
    Несиелер: 5

    Пән девиантты мінез-құлықты диагностикалау және түзету проблемасының қазіргі жағдайы туралы идеяларды қарастырады, девиантты мінез-құлықты психологиялық түзету әдістерімен таныстырады. Оқыту нәтижелеріне білім алушылардың оқу процесіндегі қиындықтарды анықтау, жанжалды жағдайларды шешу, жеке ерекшеліктерді диагностикалауды қолдану арқылы қол жеткізілетін болады. Білім алушылар психологиялық бақылаулар мен девиантты мінез-құлық диагностикасының нәтижелерін түсіндіру дағдыларын меңгереді және осының негізінде түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу білігін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Менеджмент психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс пәнді, негізгі категорияларды және менеджмент психологиясының мәселелерін зерттеуге бағытталған; ұйымдағы көшбасшылықты ынталандыру және басқару теорияларын меңгереді. Білім алушылар көшбасшылық пен уәждеменің негізгі теорияларын пайдалану дағдыларын игереді. Ұйымдастырушылық мәдениеттің психологиялық диагностикасын жүргізу, адам ресурстарына аудит жүргізу біліктері алынады. Пән менеджменттің психологиялық ерекшеліктері мен оның құрылымдық компоненттері туралы идеяларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арт-терапия
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны арт-терапия әдістерін қолданудың негізгі бағыттарын, формаларын, әдістерін анықтайды. Әр түрлі жас топтарындағы арт-терапиялық әсердің теориясы мен практикасын танысып, игереді. Білім алушылар арт-терапиялық қызмет мазмұнының ерекшеліктерін зерделейді. Курсты зерттеу аясында Ертегі терапиясының, изотерапияның, ойын терапиясының ерекшеліктерімен танысу ұсынылады. Білім алушылар әртүрлі жастағы және әлеуметтік қоғамдастықтардағы арт – терапиялық әсер ету дағдыларын меңгереді .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери психология
    Несиелер: 5

    Курс әскери қызметтің психологиялық аспектілерін осы саладағы ғылыми-практикалық идеяларға сәйкес жүйелеуге, әскери қызметшілерге психологиялық дайындықты ұйымдастыру және психологиялық көмек көрсету бойынша білімді меңгеруге бағытталған. Күнделікті іс-әрекетте және ұрыс жағдайында адам мінез-құлқының стратегиялары мен әдістерін игереді. Студенттер әскери қызметтің шиеленісті және төтенше жағдайларына байланысты мәселелерді шеше алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Алдын алу психологиясы
    Несиелер: 5

    Превентивті психология курсы девиантты мінез-құлықтың себептерін, алдын алу шаралары мен әдістерін меңгеруге бағытталған. Превентивті психология жасөспірімдер мен жастар арасындағы әлеуметтік ауытқуларды алдын алу жолдары мен әдістерін зерттейді. Курс девиантты мінез - құлық сипатын, әлеуметтік патогенезді анықтайтын қолайсыз факторларды анықтайды. Психологиялық-педагогикалық зерттеу негіздері профилактикалық психология әдісін, кәмелетке толмаған қылмыскерлерге қатысты бас бостандығынан айыру түріндегі қылмыстық жазаларды орындаудың тарихи аспектілерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдарын, басқарушылық міндеттерді жоспарлау мен шешудің ерекшеліктерін игеруге бағытталған. Білім алушылар жанжалды жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады. Еңбекті ынталандыру тәсілдерін; басқарудың тиімді стильдерін қолдану тәсілдерін меңгереді. басқару стильдері. Курс аяқталғаннан кейін басқарушылық қызметтің теориясы мен практикасын, басқарушылық міндеттерді шешу тәсілдерін саралауға қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Би-қозғалыс терапиясы
    Несиелер: 5

    Курс білім алушылардың би - қимыл терапиясының теориясы мен әдіснамасын меңгеруіне ықпал етеді. Би-қимыл терапиясының негізгі принциптері мен әдістемелік әдістері, топтық әдістері меңгеріледі. Жұмысты ұйымдастырудың және клиенттің қарқынды реакцияларымен тиімді жұмыс істеудің негізгі дағдылары мен принциптері қалыптасады. Білім алушылар би-қимыл терапиясы шеңберінде диагностикалық және түзету-дамыту міндеттерін шешуге бағытталған түрлі әдістер мен технологияларды қолдануға дайындығын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы конфликтология
    Несиелер: 5

    Пән қолданбалы конфликтологияның бағыттары мен ғылыми мектептері туралы түсінік алуға мүмкіндік береді. Жанжалдың теориялық және әдіснамалық талдауының ерекшеліктері мен ерекшеліктері және олардың қолданбалы мәні ашылады. Жанжалдағы мінез-құлық үлгілері және оны басқару әдістері қарастырылады. Курс әр түрлі жағдайларда қақтығыстарды шешудің қолданбалы дағдыларын қалыптастырады, құндылық пен функционалды мақсатты ымыраға келу мен қақтығыстарды реттеу технологиясының маңыздылығын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заң психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс заң психологиясының ғылым ретіндегі жалпы сипаттамасын игеруге, құрылыммен, принциптермен, әдістермен танысуға, заң мамандықтарының профессиограммасын жасауға бағытталған. Білім алушыларға кәсіби міндеттерді тиімді шешуге мүмкіндік беретін психологиялық білімді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады. Құқықтық қатынастардың әр түрлі субъектілерінің психикалық белсенділігінің ерекшеліктері, олардың құқық қолдану мен қолданудың әртүрлі жағдайларындағы психикалық жағдайы ашып көрсетіледі. Заңгерлердің қызметі адамның мінез-құлқын терең түсінуді қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Төтенше жағдайларда психологиялық көмек
    Несиелер: 5

    "Төтенше жағдайлар кезіндегі психологиялық көмек" курсы білім алушыларды Төтенше жағдайлар кезіндегі психологиялық көмектің принциптерімен, әдістерімен, техникаларымен таныстырады. Шұғыл көмек көрсету үшін төтенше жағдайға тап болған адамдардың психологиялық жағдайын дұрыс анықтау дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Қайғылы оқиғаларға тап болған түрлі жастағы адамдарға шұғыл психологиялық көмек көрсету әдістері мен әдістерін үйретеді. Дүрбелеңге ұшыраған көпшілікпен жұмыс істеу әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Пән зерттеу нәтижелерін жинау, жүйелеу және математикалық өңдеу әдістерімен, математикалық статистикамен және деректерді талдаудың математикалық әдістерімен жұмысты игеруге және оларды психологиялық зерттеулерде қолдануға бағытталған. Студенттерде математикалық статистиканың негізгі принциптері және талдау әдістері және зерттеу барысында алынған мәліметтерді формальды-мазмұндық түсіндіру, қолданбалы статистикалық-психологиялық бағыт деңгейін арттыру туралы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби өсу психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс жеке тұлғаның кәсіби даму заңдылықтарын, жеке тұлғаның психологиялық негіздерін- кәсіби дамуды, кәсіби және әлеуметтік салалардағы жеке адамдармен және топтармен тиімді өзара әрекеттесуді дамытуға бағытталған. Кәсіби өсу мен тұлғаның қалыптасуының психологиялық заңдылықтарымен танысады . Өмір бойы білім алу арқылы өзін-өзі дамыту траекториясын құру дағдылары және кешенді кәсіби міндеттерді шешуге дайындық қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Саяси психология
    Несиелер: 5

    Курс саяси психологияның ғылым ретіндегі жалпы сипаттамасын дамытуға бағытталған. Студенттер жеке тұлға деңгейіндегі саяси психологияның негізгі категорияларын, мәселелерін, шағын және үлкен әлеуметтік топтарды зерттейді, теориялық және әдістемелік тәсілдерді қарастырады. Курс барысында әлеуметтік топтардың мазмұны, негізгі сипаттамалары, ерекшеліктері және динамикалық процестері туралы идеялар қалыптасады. Саяси саладағы жеке фактордың рөлі мен маңызы, оның негізгі тетіктері мен формалары зерттелді. Білім алушылар саяси құбылыстарды әлеуметтік-психологиялық талдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнопсихология
    Несиелер: 3

    Бұл курс адам психикасының этникалық ерекшеліктеріне байланысты этномәдени жеке ерекшеліктерін, сондай-ақ этносаралық қатынастардың психологиялық аспектілерін зерттейді. Этносаралық және мәдениетаралық кеңістіктегі әлеуметтік өзара іс-қимыл процесінде мінез-құлықтың этникалық детерминанттары қарастырылады. Этнопсихологияның ғылым жүйесіндегі орны мен мәні, оның тарихи дамуын талдау анықталады. Ұлттық психология, ұлттық өзін-өзі тану, этникалық сәйкестілік мәселелерін шешуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Курс ғылыми зерттеулер, жалпы әдіснамалық принциптер және қазіргі заманғы ғылымның ерекшеліктері,негізгі операциялар, ғылыми зерттеу жүргізудің практикалық әдістері мен әдістері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді. Ғылыми ізденіс, талдау, эксперимент жасау дағдыларын, ғылыми деректерді жинау және өңдеу әдістерін меңгеруге бағытталған. Ғылыми зерттеудің принциптері мен мазмұны, ғылыми таным әдіснамасы саласында дағдылар мен біліктерді қалыптастыру мәселелерін талқылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Патопсихология
    Несиелер: 3

    Курсты оқу барысында Патопсихология туралы идеялар оның іргелі және қолданбалы мағынасында қалыптасады. Психикалық патология, психопатологиялық және патопсихологиялық синдромдардағы психологиялық бұзылулар қарастырылады. Психопатологияны анықтаудың практикалық алғашқы диагностикалық дағдыларының жиынтығын қолдануды үйренеді. Шекаралық нейропсихикалық, тұлғалық бұзылулардағы психикалық процестердің, психологиялық жағдайлардың, эмоционалды-жеке саланың өзгеруі мен бұзылуы туралы идеялар қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гештальт-терапия
    Несиелер: 5

    Курста гестальт терапиясының негізгі параметрлері игеріледі, қолданбалы аспект бойынша негізгі ұғымдар қарастырылады, клиентпен сессияларды талдау жүзеге асырылады. Гештальт терапиясының әдістері практикалық қызметте қарастырылады. Негізгі түсіну гештальт терапиясы принципімен жәнежекелей және топтық жұмыстың техникалары мен әдістері дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар практикалық іс-әрекетте гестальт терапиясы саласындағы білім мен дағдыларды қолдану қабілетін көрсетуге дайын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 5

    Курс психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздерін, олардың жіктелуін, эксперименттің түрлері мен кезеңдерін қарастырады. Білім алушылардың эксперименттік жоспарлардың схемаларын игеруіне және ішкі/сыртқы валидтілікті анықтауға, зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу рәсімдерін игеруге, эксперименттік айнымалыларды бақылау, зерттеу рузельтаттарын түсіндіру және ұсыну дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Білім алушылар психологияда эксперименттік зерттеулерді жобалауға, жоспарлауға және жүргізуге қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Байланыс және тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді қарым-қатынас психологиясы мен тұлғааралық өзара әрекеттесудің негізгі ұғымдарымен, теорияларымен және проблемаларымен таныстырады. Білім алушы тұлғааралық қарым-қатынас заңдылықтарын, механизмдерін, қақтығыс жағдайларындағы жеке тұлға мен топтың мінез-құлық ерекшеліктерін меңгереді. Әр түрлі санаттағы адамдармен тұлғааралық қарым-қатынасты құру дағдылары мен дағдыларын дамытады. Психологиялық әдістермен жұмыс істеу дағдыларын игеруге көмектеседі, қарым-қатынас дағдылары мен жеке мәдениеттің дамуына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениаралық психология
    Несиелер: 3

    Курс мәдениаралық зерттеулердің негізгі теорияларын, мәдениетаралық коммуникация психологиясын, көп мәдениетті әлемді қабылдау мен түсінуді дамытуға бағытталған. Курс білім алушылардың әлеуметтік, мәдени және этникалық айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істеу қабілетін дамытуға ықпал етеді. Этносаралық жағдайлардың алдын алу және шешу білігі. Білім алушы қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдауға дайын болады, әлеуметтік-мәдени мәселелерді шеше алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәмелетке толмаған психология
    Несиелер: 5

    Ювеналды психология курсы заң психологиясының негізгі принциптерін игеруге бағытталған. Ювеналды психологияның негізгі бағыттары бойынша қажетті білімді, дағдыларды және іскерлікті дамытады. Ювеналды заң психологиясының негіздерін игереді. Білім алушыларда балалар мен жасөспірімдерде құқықтық сананы дамыту біліктерін қалыптастырады. Ол жасөспірімдерде агрессивті-зорлық-зомбылық тенденциялары мен диссоциативті мінез-құлықтың қалыптасуына әсер ететін себептер мен факторларды және оларды жеңу жолдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    Дамудың жас кезеңдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, адамның психикалық жұмыс істеу ерекшелігі бойынша қорытынды жасау, тарихи ретроспективада және болашақта психикалық және жеке құрылымдардың табиғатын ашатын негізгі психологиялық теорияларды салыстыру.

  • Код ON8

    Ұжымдағы және командадағы жұмысты үлгілеу, әріптестермен, басшылықпен, зардап шеккен және төтенше жағдайлар аймақтарындағы басшылықпен тиімді қарым-қатынас жасау; жұмыс уақытын тиімді пайдалану дағдыларын меңгеру.

  • Код ON10

    Этномәдени айырмашылықтарды ескере отырып, бала–ата-ана және неке қатынастарының психологиялық тәуекел мен қауіптерін синтездеу.

  • Код ON7

    Психологтың кәсіби қызметінде инновацияны қолдану тәсілімен этногуманистік дүниетаным мен психологиялық денсаулық арқылы тұлғалық әлеуетті өзін-өзі жүзеге асыру үшін қалыптасқан доминанттарды көрсету.

  • Код ON12

    Адамның немесе топтың психологиялық жағдайын талдау және бағалау, танымдық процестердің ауқымын, сондай-ақ адамның барлық мүмкін мінез-құлық көріністерін ажырата білу, психологтың тәжірибесінде заманауи психотехниканы қолдану.

  • Код ON6

    Мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсіну, кәсіби міндеттерді жауапкершілікпен және сапалы орындау, кәсіби этика қағидаларын сақтау, кикілжіңсіз бірлескен қызметті және психологиялық орта субъектілерінің тұлғааралық өзара әрекеттестігін ұйымдастыру.

  • Код ON2

    Клиентпен психологиялық байланыс орнату және оны кеңес беру процесінде қолдау, психикалық белсенділіктің нормалары мен патологиясының критерийлерін және олардың көріністерін тану, клиентке психологиялық көмек сұрауын қалыптастыруға көмектесу.

  • Код ON9

    Психологиялық зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру технологияларымен жұмыс жасау, психодиагностикалық әдістердің заманауи құралдарын жіктеу; денсаулық мүмкіндіктері шектеулі адамдарды тексеруді ұйымдастыру; арнайы мекемелердегі психологтың қызметін практикалық психологияның әртүрлі салаларында жұмыс істеуге дайындығын ескере отырып бағалау.

  • Код ON1

    Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімдері мен коммуникативтік іскерліктерді көрсете білу, қоғамның қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.

  • Код ON3

    Психологтың кәсіби міндеттерін шешуде қызмет түрлерінің психологиялық аспектілерін анықтау.

  • Код ON5

    Бір жас кезеңінен екіншісіне ауысудың психологиялық мәселелерінің кең спектрін қарастыру, психиканың даму деңгейлерін, формаларын сипаттау, тұлғаның психикалық және соматикалық даму ерекшеліктері бойынша психологиялық көмекке сұраныс жасау.

  • Код ON11

    Оқу процесін психологиялық-педагогикалық қамтамасыздандыруды жүзеге асыру, оқыту мен тәрбиелеудің, әлеуметтенудің және тұлғаның дамуының тиімділік шарттарын болжау, кәсіби қызметте қарым-қатынас мәдениетінің дағдыларын көрсету; жеке тәжірибені, идея мен ойларыңызды түсіну негізінде, өз пікіріңізді ашып көрсету.

6B03102 Психология
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Бизнес Психология
Бакалавриат

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B03102 Психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Психологиялық кеңес беру
Бакалавриат

Нархоз Университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03102 Психология және білім беру менеджменті
Бакалавриат

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Психология
Бакалавриат

Университет КИМЭП

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
Top