Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05401 Математика в Торайгыров университеті

  • Математикаға кіріспе және ғылыми зерттеулердің негіздері
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты студенттерді негізгі математикалық пәндерді: алгебра, геометрия, математикалық талдау және ақпараттық технологияларды оқуға дайындау болып табылады. Негізгі іргелі ұғымдарды енгізу. ҒЗЖ кезеңдері қарастырылады. Курстың міндеті-студентте ғылыми зерттеу жүргізу алгоритмін қалыптастыру: проблеманы ұғыну, зерттеу туралы шешім қабылдау, бастапқы ақпаратты жинау, зерттеу бағдарламасы мен жоспарын құруды үйрету және т.б. Студенттерді Қазақстандағы математика мен ғылыми бағыттардың тарихымен және дамуымен таныстыру. Қазақстанның ғылыми институттары мен зертханаларына шолу жасау. Академиялық адалдық, плагиат мәселелерін қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызықты алгебра және аналитикалық геометрия
    Несиелер: 4

    "Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия" пәнін оқыту-бұл комплекс сандар, матрицалар мен анықтауыштар теориясы, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйелері және оларды шешу әдістері, векторлар, жазықтықтағы және кеңістіктегі түзулер, жазықтық, қисықтар және екінші ретті беттер сияқты бөлімдердің меңгеруі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық анализ 1
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: бір және көп айнымалды нақты функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеудің теориялық және қолданбалы мәселелерімен студенттерді таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Механика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: дифференциалдық теңдеулер, математикалық физика теңдеулері және осы сияқты т.б. пәндерді оқуға негіз болатын механика саласындағы студенттердің білімін қалыптастыру болып табылады. зерттелетін ұғымдар: материалдық нүкте мен қатты дененің кинематикасы, салыстырмалылық принципі, материалдық нүктенің динамикасы, материалдық нүктелер жүйесінің динамикасы, жұмыс және энергия, қатты дененің динамикасы, үйкеліс болған жағдайдағы қозғалыс, тартылыс өрісіндегі қозғалыс, үздіксіз орта механикасының элементтері, тербелістер мен толқындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет-бұл мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы бастапқы идеяларды қалыптастыруға ықпал ететін негізгі құқықтық оқу пәні. Мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және жұмыс істеу заңдылықтары, негізгі заң ұғымдарын айқындау, сондай-ақ қазақстандық құқықтың осындай базалық салаларының негізгі ережелері: конституциялық, азаматтық, қылмыстық және әкімшілік құқық. Құқықтың негізгі салаларының ережелері және негізгі құқықтық ұғымдар мен терминдер зерттеледі. Оқытудың қолданылатын әдістері: нақты жағдайларды талдау, пікірталас

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология негіздері
    Несиелер: 5

    «Экология негіздері» пәнін оқытудың мақсаты: студенттерді биоценоздарды сипаттайтын негізгі ұғымдармен, және олардың функционалдық құрамдас бөліктерімен және де биогеоценоздардағы биотикалық байланыстармен таныстыру. Пәнді оқу процесінде белгілі бір аумақтарды мекендейтін тірі организмдердің қауымдастықтары биоценозды мекендейтіндердің бір-бірімен байланысы, биоценоздардың түзілудегі рөлі ретінде, сондай-ақ, олардағы қоректік тізбектердің заттар мен энергияны тасымалдау тәсілі ретінде қарастырылады..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Математика тарихы
    Несиелер: 5

    Студенттерде математиканың пайда болуы мен дамуы, оның танымдағы рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Математиканың, алғашқы ашушылардың, ғылыми мектептердің дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру.Математика тарихының даму кезеңдері; математиканың негізгі түсініктерін қалыптастыру; математикалық символдар мен белгілердің тарихы; ежелгі Египеттен ХХ ғасырға дейінгі математика тарихы (қарапайым және жоғары математиканың дамуы); Мектеп математикасында оқытылатын математиктердің өмірі мен қызметіне кіріспе. Пәндік білімнің дамуы туралы түсінік беру және бұл олардың болашақ кәсіби қызметіне байланысты екенін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 4

    "Алгебра және сандар теориясы" пәнінің мақсаты-барлық бүтін сандар жиынын, рационал сандар жиынын және алгебралық сандар жиынын тереңірек зерттеу. Студенттерге жалпы алгебраның, сызықтық алгебраның, сандар теориясының негізгі әдістерін үйрету, негізгі алгебралық құрылымдармен – топтармен, сақиналармен және өрістермен (күрделі сандар, көпмүшелер) танысу, билинарлық және квадраттық формаларды зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Беттерді және айналу денелерін зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу дегеніміз-көрсетілген координаталық осьтер мен еркін сызықтарға қатысты жазық фигуралардың айналуы нәтижесінде пайда болған әртүрлі беттерді, денелерді зерттеу. Айналу қасиеттерін анықтау. Белгіленген өлшемдердің қималарын құру және т.б. сипаттамаларды есептеу: беттердің (бөліктердің) аудандары, көлемдері, қималардың аудандары, трансформациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерді адамға және қоршаған ортаға жағымсыз факторлардың әсер етуінің нормативтік және рұқсат етілген деңгейлерімен таныстыру, өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету саласындағы күрделі оқиғаларды, процестерді, құбылыстарды зерттеу, жіктеу және жүйелеу, бар қауіптер мен қауіптердің алдын-алу, оқшаулау және жою шараларын әзірлеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Жоғары математиканы оқыту әдістемесі" пәнін оқыту жаратылыстану-ғылыми, техникалық, гуманитарлық бағыттағы мамандықтарға және әлеуметтік ғылымдар мен бизнес (экономика, қаржы, менеджмент) бағыттарына бағдарланған жоғары оқу орындарында математикалық цикл пәндерін оқытудың арнайы әдістемесін білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Математикалық анализ 2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-функциялардың интегралдау теориясының негіздерін және көп айнымалы функцияның дифференциалдық есептеу теориясын, сандық және функционалдық қатарлар теориясын зерттеу. Олардың әртүрлі салалардағы қосымшалары. Нақты мәселелерді шешудің әдістері мен әдістерін игеру және оларды практикалық қолдану, студенттердің өзіндік жұмысын жандандыру. Студенттерде математикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Функцияларды құру және зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу дегеніміз-функциялардың белгілі бір класын және онымен байланысты шекті және үздіксіздік, композиция, қайта құру ұғымдарын зерттеу; сонымен қатар функцияларды дифференциалды және интегралды есептеу әдістерімен зерттеу, график құру әдістері мен әдістерін зерттеу, толық зерттеу жүргізу үшін график құру және оның алгебралық жазбасын анықтау арқылы жүретін процестерді сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономикалық ғылымның теориялық негіздерін, нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің қолданбалы аспектілерін зерттеу, студенттер арасында кәсіпкерлік қызметтің жүйесі мен логикасы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Өндірістегі, бөлудегі, алмасудағы және тұтынудағы қатынастарды реттейтін экономикалық категориялар, экономикалық заңдар мен шаруашылық жүргізу механизмдері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың принциптері мен әдістері зерттеледі. Кәсіпкерлік идеяларды іске асырудың практикалық мәселелеріне, кәсіпкер қызметін жоспарлауға, өндірістік-коммерциялық қызмет нысандарына ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • 3D талдау
    Несиелер: 6

    Курс бөлімдер бойынша негізгі математикалық тұжырымдарды тереңірек және егжей-тегжейлі зерттеуге арналған: үш өлшемді модельдеу, компьютерлік графиканың негізгі ұғымдары. Үлгі түрлері. Үш өлшемді жұмыс кеңістігі. Үш өлшемді модельдеу редакторы. Стереометрия фигураларын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерді білім беру мен математик-маманды даярлаудың қажетті бөлігі ретінде қарапайым дифференциалдық теңдеулер аппаратымен таныстыру; студенттерге дифференциалдық теңдеулер мен олардың қосымшалары бойынша оқу әдебиетін өз бетінше оқи білуге дағдыландыру; логикалық ойлауды дамыту және математикалық мәдениеттің жалпы деңгейін арттыру; қолданбалы мәселелерді математикалық зерттеу дағдыларын тұжырымдау, практикалық есепті математикалық тілге аудара білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кешенді талдау
    Несиелер: 5

    Кешенді талдау курсы күрделі айнымалы функциялар теориясын зерттейді. Оған бөлімдер кіреді: күрделі сандар және олардағы арифметикалық амалдар. Күрделі айнымалы функциялар. Туынды, дифференциал. Интеграл және оның қасиеттері. Қуат қатарлары. Шегерімдер теориясы. Операциялық есептеу. Дифференциалдық және интегралдық теңдеулерді шешуде олардың қолданылуы, күрделі мүшелері бар қатарларды зерттеу. Шегерімдер теориясы. Операциялық есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Математикалық талдаудың арнайы тараулары
    Несиелер: 6

    «Математикалық талдау 1 және 2» курстарында қарастырылған дәлелдемелері келтірілген негізгі математикалық тұжырымдарды толығырақ зерттеуге арналған, математикалық талдау курсындағы үзіліссіздік, жинақталық, қосынды (интегралдылық), бар болу және жалғыздық тақырыптарына арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Аналитикалық функциялардың теориясы
    Несиелер: 5

    Курсты зерттеудің мақсаты аналитикалық функция, оқшауланған ерекше нүктелер, тармақталу нүктелері; контурлық интегралдау әдісі (атап айтқанда, шегеру әдісі), интегралдық түрлендіру әдісі, конформдық бейнелеу әдісі, кешенді динамика әдістері және оларды дифференциалдық және интегралдық теңдеулерді шешуде, сигналдардың бұрмалануын азайту , ақпаратты қысу есептерінде қолдану сияқты бірқатар жаңа іргелі ұғымдарды енгізу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 4

    "Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика" пәнін Зерттеудің мақсаты-ықтималдықтың негізгі ұғымдарын ұсыну; оқиғалар алгебралары, негізгі ықтималдық теоремалары, сонымен қатар дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамаларды, олардың таралу заңдылықтарын және сандық сипаттамаларын зерттеу. Курс сонымен қатар болашақта статистикалық мәліметтерді жинау, жүйелеу, өңдеу және пайдалану үшін қолданылатын математикалық статистиканың негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дискретті математика және математикалық логика
    Несиелер: 4

    "Дискретті математика және математикалық логика" пәнін меңгеру мақсаты - жиындар теориясында, комбинаторикада және графтар теориясында ақырлы жиындардағы математикалық құрылымдарды егжей-тегжейлі зерттеу. Курста пікірлер алгебрасының, предикаттар алгебрасының негізгі ұғымдары, анықтамалары мен теоремалары және Буль функциялар теориясының негізгі ұғымдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • 2D - графикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты – компьютерлік графиканың математикалық және алгоритмдік негіздерін, графикалық кескіндерді қалыптастыру және өңдеу технологияларын пайдалануға байланысты кәсіби құзыреттерді қалыптастыру, тиімді алгоритмдерді құруға және қолдануға мүмкіндік беретін алынған теориялық білімдер негізінде дағдыларды дамыту және шығармашылық және репродуктивті деңгейде компьютерлік графика есептерін шешуге арналған қосымшалар; студенттердің компьютерлік графика есептерін шешуге қажетті нақты алгоритмдерді, құралдар мен құралдарды зерделеуді көздейтін өзіндік зерттеу жұмысының дағдыларын алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ақырлы өрістер териясы
    Несиелер: 6

    Топтар теориясы-алгебраның басқа салаларында, теориялық информатикада, теориялық механикада, физикада және басқа ғылымдарда көптеген қосымшалары бар қазіргі жалпы алгебраның орталық бөлімі. Пән алгоритмдер теориясымен, олардың күрделілігін бағалаумен байланысты пәндердің жоғары курстарында оқудың негізі болып табылады. Жады бар есептеу құрылғыларының негізгі математикалық модельдері қарастырылады, мұндай құрылғылардың оңтайлы синтезі мәселелері зерттелуде, дискретті ақпарат түрлендіргіштерінің иерархиялары тілдер класын тану мүмкіндіктері бойынша зерттеледі, генеративті грамматика енгізіледі, грамматиктер мен түрлендіргіштер арасындағы байланыс зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Копирайтинг
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-әлеуметтік желілер мен сайттарға мәтін жазу дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі медиа тапсырмалар үшін мәтіндер құру. Әлеуметтік медиа жазбаларын құру. Мәтіндерді оқу және редакциялау. Курсты оқу нәтижесінде студенттер мәтіннің мәні туралы теориялық және әдіснамалық идеяларды, оларды құрудың негізгі стратегияларын игеруі керек, сонымен қатар шығармашылық идеяларды қалыптастыру және оларды жарнамалық және PR мәтіндерінде жүзеге асыру бойынша практикалық жұмыс дағдыларын игеруі керек. Студент сайттарды тексеруді, оларды іздеудің жоғарғы жағына шығаруды және мақсатты трафикті тартуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мансаптық даму
    Несиелер: 4

    Курсы алған мамандығына сәйкес мансаптық әлеуетті жүзеге асыру факторларын өз бетінше анықтай алатын, өзінің мансаптық өсуін басқара алатын және кәсіби мансабын ескере отырып жоспарлай алатын студенттерді дайындауға бағытталған. жеке бағдарлар мен қазіргі еңбек нарығының тенденциялары мен болашағын бағдарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Математикалық физика теңдеуі
    Несиелер: 4

    Зерттеудің мақсаты студенттерді математикалық физика теңдеулерінің жіктелуімен, негізгі теңдеулерді шығарумен және математикалық физика теңдеулерін шешу әдістерімен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дыбыс теориясы және акустика
    Несиелер: 3

    "Пәннің мақсаты-дыбыстық толқындарды қалыптастыру, тарату және қабылдау негіздерін, музыкалық-акустикалық кеңістіктегі дыбыс инженері қызметінің ерекшелігін зерттеу. Пәнді оқығаннан кейін студент: Дыбыстың, жиіліктің физикалық компоненттерін және жиілікті өлшеу бірліктерін, толқын ұзындығын білу; Ультрадыбысты, инфрадыбысты, тонды және обертонды білу. Октава. Тембр. Шу. Дыбыстық толқынның фазалары мен антифазаларын түсіну, бұл дыбыс көлеміне, дыбыс қарқындылығына және дыбыстық қысымға байланысты. Музыкалық аспаптардың негізгі акустикалық қасиеттері"

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дыбыстық инженерия
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу мақсаты: дыбыс жазуға, музыканы синтездеуге арналған аппаратураны таңдау дағдыларын қалыптастыру. Студент аудиотехниканың сипаттамаларын білуі және түсінуі керек. Жабдықты олардың болашақ орналасуы туралы алынған ақпарат негізінде пайдалану мақсатында дұрыс таңдау. Архитектуралық акустика, Геометриялық акустика, Статистикалық акустиканы оқығаннан кейін білуі керек. Инженер ең жақсы дыбыс үшін оңтайлы дыбыстық жабдықты таңдау мен орналастыруды анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дыбысты жазу және компьютерлік өңдеу
    Несиелер: 4

    Дыбысты жазу және компьютерлік өңдеу дағдыларын қалыптастыру. Дыбысты жазу және өңдеу теориясы мен тәжірибесінің негіздері. Мамандандырылған компьютерлік бағдарламалық қамтамасыз ету арқылы түпнұсқа туындының кәсіби аранжировкасы негіздерімен студенттердің арнайы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету. Музыкалық композицияларды жасау, өңдеу және аранжировкалау үшін пайдаланылатын Қолданбалы компьютерлік технологиялардың функциялары туралы түсініктерді қалыптастыру; музыкалық және қолданбалы бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу біліктері мен дағдыларын дамыту;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік іс- әрекет негіздері" пәнінің негізі мақсаты: - студенттерге бизнес ортада жұмыс істеу формалары мен әдістерін, - мемлекет пен кәсіпкерліктің байланысы туралы кешенді түсінік беру; - тиімді шаруашылық жүргізудің принциптері мен әдістерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Медиа-контент
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты Интернет желісіндегі маркетингтік стратегияларды әзірлеуге үйрету: сұранысты талдау, бәсекелестік ортаны талдау, web аналитиканы зерттеу. Науқанның стратегиялық жоспарлауы және трафикті бағалау, байланыс түрін таңдау зерттелуде. Интернет-маркетинг шараларының бюджетін болжау, Интернет-маркетинг шараларының тиімділігін бағалау әдістерімен таныстыру. Студент видео түсіруді, медиа-контент дайындауды, пост жазуды үйренеді. Сондай-ақ, семантикалық өзекті жинауды үйренеді, SEO қызметтерінде жұмыс жасау және жылжыту нәтижелері туралы есептер дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Өзіндік құн және баға белгілеу
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-электрондық коммерцияны жүргізу кезінде қаржылық есептеулердің негізі ретінде өндірістің әртүрлі типтері бар кәсіпорындарда өнімнің өзіндік құнын есептеу және баға белгілеу білімдері мен дағдыларының жүйесін қалыптастыру. Өнімнің өзіндік құнын басқарудағы шығындардың мәні және жіктелуі; Өндірістік өзіндік құн туралы есеп: материалдық шығындар, еңбек шығындары және өндірістік үстеме шығыстар; Өнімнің өзіндік құнын есептеу және калькуляциялау әдістері; Баға белгілеу әдістері; Шығынсыздықты талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жеке өсу психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің өз мүмкіндіктерін анықтауға және іске асыруға, жеке дамуға ықпал ететін психологиялық әдістерді қолдануға үйретуге бағытталған. Тұлғаның өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту көзқарастары қалыптасады. Эмоциялық және мінез-құлықтық құлдықтар пысықталуда. Өздерінің өмірлік мақсаттары іске асырылады және жоспарлау және мақсаттарға жету, өмірлік перспективаларды құру дағдыларына үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Экологиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгеру табиғатты қорғау қызметін басқарудың сапалы жаңа идеологиясының қажетті атрибуты ретінде саналы экологиялық дүниетанымды қалыптастыруды, экологиялық тәуекелдерді бағалау кезінде тиімді басқарушылық шешімдерді енгізуді, ұйымдар қызметінің экологиялық маңызды аспектілерін және экологиялық міндеттерді шешуді анықтауды қамтамасыз етеді. Даму кезеңдерін, функцияларды, инфрақұрылымды және экологиялық менеджмент принциптерін зерделеуді, табиғи ресурстарды, экологиялық залалдарды, шығындарды экономикалық бағалауды және қаржыландыру мен есептілік мәселелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • ШОБ үшін салық салу және салық есептілігі
    Несиелер: 3

    Мақсаты-заманауи экономикадағы бәсекеге қабілеттіліктің негізгі көзіне айналатын Инновациялық технологиялар негізінде Интернеттің жаһандық компьютерлік желісінде электрондық сауда инфрақұрылымын дамытуға бағытталған ҚР цифрлық саудасын салықтық реттеудің басым бағыттарын ашу. Мазмұны: цифрлық сауданы реттеу жөніндегі салық құралдарының жиынтығын зерделеу; цифрлық коммерция саласындағы кәсіпорындар үшін салық міндеттемелерін айқындау; ҚР-да электрондық сауданы жүзеге асыру кезінде шетелдік компанияларға салық салу ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бейнемонтаж
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: бейнемонтаждың практикалық дағдыларын меңгеру. Монтаждау принциптері мен монтаждық түсіру негіздерін меңгеру. Бейсызық монтаждау бағдарламаларын меңгеру бейне жасау және монтаждау дағдыларын қалыптастыру. Adobe Premiere-ді озық деңгейде игеріп, таза дыбыспен жарқын бейнелерді орнатуды және түсірілім сценарийлерін жазуды үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Unity 3D ортасында шынайылықты әзірлеу
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-VR құрылғыларының принциптерін зерттеу. Негізгі ұғымдарды талдаңыз: анимация, текстураланған, мүсін. Қолдану салалары. Виртуалды шындықты құру технологиясында қолданылатын жабдық пен бағдарламалық жасақтама. Виртуалды және кеңейтілген шындық технологияларының теориялық аспектілерін, VR, AR қосымшаларын құруға арналған шеңберлердің функционалдығын зерттеу. Аппараттық және бағдарламалық компоненттерді құру дағдыларын қалыптастыру. Бағдарлама түлегі бизнес, ғылым үшін AR нысандарын құруға, Unreal Engine-де қосымшалар мен ойындар жасауға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бейнедегі 3D визуализация
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-бейнедегі 3D көріністер мен анимацияларды дамыту дағдыларын қалыптастыру. Adobe After Effects-пен таныстыру, бейнені эффектілермен толықтыруға үйрету, мәтін мен фотосуреттерді анимациялау. Бейнені сәндеу және оны түпнұсқа ретіне келтіру. негізгі бейнестандарттар, сондай-ақ ең танымал бейнемонтаж бағдарламаларының тәсілдерін, кезеңдері мен құралдарын кешенді қолдану туралы білім жүйесін қалыптастыру; студенттердің өздерінің мультимедиялық жобаларын жасау үшін қажетті дағдыларды игеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Нақты айнымалы функциялар теориясы
    Несиелер: 6

    Студенттерді теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті нақты айнымалы функциялар теориясының негіздерімен таныстыру; студенттерге математика және оның қосымшалары бойынша оқу әдебиетін өз бетінше оқи білуге дағдыландыру; логикалық ойлауды дамыту және математикалық мәдениеттің жалпы деңгейін арттыру. Ақырлы жиындар, үздіксіз қисықтар, өлшемдер және Лебег интегралдары теориясының негіздерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Веб технологиясы - JavaScript
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты-клиент тарапынан бағдарламалау құралдарымен статикалық және динамикалық веб-сайттарды жобалау технологиясын игеру. Курсты оқу нәтижесінде студенттер JavaScript тілін, операторларды, өрнектерді, функцияларды, экрандық формаларды, сайттағы элементтерді басқаруға арналған мәліметтерді бағдарламалық өңдеу класстарын білуі және түсінуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дизайн негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – жобалау білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде білуі және түсінуі керек: жобалаудың негізгі түрлері мен түсініктерін; өнеркәсiп өнiмдерiне қойылатын негiзгi конструкциялық талаптар; түстану және композиция негіздері; қазіргі сәннің негізгі стильдері мен бағыттары; істей алуы керек: өнеркәсіп өнімдерін жобалау талаптарына сәйкес талдау; көркемдік-конструкторлық дизайнда форма құрушы, эргономикалық, антропометриялық, эстетикалық және технологиялық факторларды ескеру; көркемдік-конструкторлық талдау, синтезді жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Лексика/Грамматика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – коммуникативті әдістерді қолдана отырып, рецептивті және өнімді лексикалық-грамматикалық дағдыларды қалыптастыру. Тренингтің мазмұны лексикалық-грамматикалық бірліктің формасы мен мағынасымен таныстыруды қамтиды; қарым-қатынастың әртүрлі жағдаяттарында лексикалық-грамматикалық бірліктерді қолдана білуге үйретуді ұйымдастыру; қарым-қатынастың әртүрлі жағдаяттарында қолданылатын грамматикалық құбылыстарды зерттеу; ағылшын тілінің морфологиялық және синтаксистік конструкцияларын, сөйлем құрылымын құру және қолдану ережелерін; сөздік қорын молайту бойынша жұмыс. Курсты оқу барысында студенттер грамматикалық және лексикалық құрылымдарды дұрыс қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • 3D объектілерін модельдеу
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты - кеңістіктік модельдерді құру саласындағы студенттердің интеллектуалды және практикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту. 3D модельдеу алгоритміне оң көзқарасты қалыптастыру. 3D модельдеуге арналған бағдарламалардың негізгі құралдарының жұмыс принциптерін оқу. Көлемді объектіні құрудың тиімді алгоритмін таңдау үшін логикалық ойлауды дамыту. Қарапайым 3D модельдерді құру бойынша тұрақты дағдыларды қалыптастыру .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Оқу/Жазу
    Несиелер: 3

    Reading/Writing курсының мақсаты білім алушылардың сөйлеу мүмкіндіктерін, қажеттіліктері мен мүдделерін ескере отырып, ағылшын тілінде оқу мен жазудың коммуникативтік білігін қалыптастыру болып табылады. Курсты игеру барысында студенттер іздеу, қарау, Оқу және танысу сияқты оқу түрлерін қолдана отырып, қарым-қатынастың әртүрлі салалары мен функционалды стильдерін көрсететін түпнұсқа мәтіндерді оқиды. Студенттер сонымен қатар курс бағдарламасы аясында әртүрлі тақырыптар бойынша жазбаша мәлімдемелер жасайды. Оқыту барысында студенттерге мәдениетаралық өзара іс-қимыл жағдайында жазбаша қарым-қатынастың тиімді қатысушысы болуға мүмкіндік беретін құзыреттер қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • 3D - графикасы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің 3D графикасын игеру арқылы жоғары технологиялық құрылғыларға арналған жеке мультимедиа материалдарын жасаудың терең дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курста үш өлшемді кескіндерді құруға арналған инженерлік және компьютерлік графиканың теориялық негіздері және техникалық сызбаларды құрудың практикалық әдістері бар. Компьютерлік графика және 3D модельдеу құралдары, кеңістіктегі геометриялық модельдеу әдістерін зерттейді және қолданбалы геометрия есептерін автоматтандырылған шешудің негізі болып табылады. Түлек 3D бағдарламасында кез-келген объектінің дизайнын орындай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дифференциалдық геометрия
    Несиелер: 6

    "Дифференциалдық геометрия" пәнін оқытудың мақсаты-қисықтар мен беттер теориясын ұсыну. Қисықтар теориясында оны белгілеудің әртүрлі әдістері қарастырылады, олардың арасында параметр доғаның ұзындығы, сондай-ақ қисықтық және бұралым сияқты ұғымдар болған кезде табиғи параметрлендіруге ерекше назар аударылады. Беттер теориясы бірінші және екінші квадраттық формалар ұғымдарының көмегімен зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Unreal Engine ортасында шынайылықты әзірлеу
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты - Unreal Engine қолдана отырып виртуалды шындықты жасау саласындағы негізгі теориялық білім мен тәжірибелік дағдыны және адам мен машинаның өзара әрекеттестігінің жалпы парадигмаларын зерттеу және оларды Unreal Engine көмегімен жүзеге асыру. Студенттердің виртуалды шындықты құру саласындағы интеллектуалды және практикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру мен дамыту, дамыту қабілетін, қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді, бағдарламалық қосымшаларды енгізу және бейімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Графтар теориясы
    Несиелер: 6

    Студенттердің осы пәнді меңгеруінің негізгі мақсаты: әр түрлі объектілердің құрылымын математикалық сипаттау. Байланысты бағандар. Планарлы және жазық графиктер. Бағытталған бағандар. Нәтижелермен танысу осы объектілердің құрылымдық қасиеттерін, сондай-ақ алгоритмдік құрылыстарды талдау, осы уақытқа дейін осы салада қол жеткізілді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл оқу пәні білім алушыларға ҚР кәсіпкерлік құқығы институттары мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама ережелерінің жалпы тұжырымдамасын түсінуге, Кәсіпкерлік кодекс нормаларын кәсіпкерлік қызмет саласындағы басқа да НҚА нормаларымен байланыстыруды үйренуге мүмкіндік береді. Кәсіпкерлік қатынастардың ерекшеліктерін және олардың құқықтық реттелу ерекшеліктерін зерделеу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру. Сондай-ақ бизнес-ортадағы нақты жағдайларды шешу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Векторлық және тензорлық талдау негіздері
    Несиелер: 4

    Зерттеудің мақсаты студенттерді векторлық және тензорлық алгебра теориясының және олардың қосымшаларының, еселі және меншіксіз интегралдардың, тензорлық, скалярлық, векторлық, соленоидтық векторлық өрістердің мәселелерімен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • E-commerce ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттерге электрондық коммерция негіздерін, соның ішінде коммерциялық операцияларды жүргізу және деректермен алмасудың электрондық құралдарын қолдана отырып өндірістік процестерді басқару технологияларын алу болып табылады. Пәннің мазмұны: электрондық коммерцияның негізгі технологиялары, электрондық банкинг, интернет-төлем жүйелері, электрондық коммерция мен сайттарды жылжытудағы іздеу жүйелерінің рөлі, электрондық коммерция процестеріндегі фирмааралық өзара іс-қимылды ұйымдастыру: business-to-business технологиялары, business-to-consumer технологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Веб технологиялар - PHP I
    Несиелер: 4

    Бұл пәннің мақсаты-компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық қамтамасыз ету. Операциялық жүйелер. Адамның компьютермен өзара әрекеттесуі. Деректер базасының жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер мен Телекоммуникациялар. Ортақ валюта. Интернет-технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Өнеркәсіптік акт. АКТ даму болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тыңдау/Сөйлеу
    Несиелер: 3

    Білім алушылардың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру және оның құрамдас бөлігі ретінде коммуникативтік және кәсіби-мамандандырылған құзыреттілікті қалыптастыру. Тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттестігі, Медиа-индустрия және медиа-тіл, Халықаралық интеграциядағы жаһандық мәселелер. Курс студенттердің тыңдау және сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Оқыту барысында студенттерге мәдениетаралық өзара іс-қимыл жағдайында ауызша қарым-қатынастың тиімді қатысушысы болуға мүмкіндік беретін құзыреттер қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Өзін-өзі таныстыру және тиімді қарым-қатынас дағдылары
    Несиелер: 3

    Курс білім алушылардың өзін-өзі таныстырудың негізгі әдістері мен стратегияларын меңгеруіне және басқалармен тиімді өзара іс-қимыл жасауға бағытталған. Білім алушылардың бойында тиімді сөйлеу коммуникациясы мен сендіре қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға, өзін-өзі таныстыру дағдыларын қолдана отырып, сөйлеу коммуникациясының қағидаттары мен заңдылықтарын қалыптастыруға ықпал ететін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Sound Design және анимация жасау
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: кез келген мультимедиялық орта, бейне, анимация, бейне ойындар, бағдарламалық қамтамасыз ету үшін дыбыстық әсерлерді құру, жазу және манипуляциялау бойынша қажетті құзыреттерді қалыптастыру, әртүрлі мақсаттағы дыбыстық дизайн дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Дыбыстық дизайнмен таныстыру, Дыбыстарды жасау техникасы мен бағдарламалық қамтамасыз ету, Жазу және өңдеу, Дыбыс эффектілері, Интерактивті дыбыс дизайны, Дыбыс дизайнындағы музыка.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Веб технологиялар - Html+CSS
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты - веб-сайттарды әзірлеу үшін негіз ретінде HTML технологиясын меңгеру. Курсты оқу нәтижесінде студенттер білуі және түсінуі керек: - HTML гипермәтінді белгілеу тілі. - HTML құжатын жасау. - HTML тілінің дизайны: блоктар, кестелер, жақтаулар. - Мәтінді, кестелерді, суреттерді, суреттерді пішімдеу.. Еренсілтемелер. - CSS стильдерінің каскадты кестелерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік желілерде дамыту
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-әлеуметтік желілерде бренд құру және жылжыту дағдыларын қалыптастыру. SEO, SMM және вирустық маркетинг үшін блог постын қалай құруға және жылжытуға болатындығы туралы SEO және SMM кезеңдері зерттелуде. Мазмұнның бірегейлігі мен сапасын бағалауды үйреніңіз. Интернеттегі маркетингтік стратегияларды әзірлеу: сұранысты талдау, бәсекелестік ортаны талдау, веб-аналитиканы зерттеу. Студент науқанды стратегиялық жоспарлау және трафикті бағалау, байланыс түрін таңдау, Интернет-маркетинг шараларының бюджетін болжау, Интернет-маркетинг шараларының тиімділігін бағалау дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетинг бейне
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-әлеуметтік желілер мен сайттарға мәтін жазу дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі медиа тапсырмалар үшін мәтіндер құру. Әлеуметтік медиа жазбаларын құру. Курстың мақсаты-YouTube-те жасалған бейнені жылжыту дағдыларын қалыптастыру. Нәтижелерге қол жеткізу: бейне шығару үшін қысқаша құрастыру; сценарий жазу; өндіріс сметасын есептеу, YouTube үшін мазмұн жоспарын құру, жылжыту құнын есептей отырып медиа-жоспар құру; негізгі дағдылар: бейне өндірісінің стратегиясын анықтау; қысқаша құру; негізгі құрастыру дағдылары; мазмұн жоспарын құру; түсіруге дайындық; influence-маркетинг нарығын түсіну; жұмыс талдау құралдарымен; YouTube-тағы бейнелер мен арналарды безендіру. Студент заманауи бағдарламаларда бейнемонтаж техникасын үйренеді және өз бейнероликтерін алғашқы сатуды жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Веб технологиялар - PHP IІ
    Несиелер: 5

    Мақсаты ақпараттық жүйе ретінде веб-сайттың құрылымын жобалау технологиясын, клиенттік және серверлік тараптағы бағдарламалау құралдарын пайдаланып веб-сайтты құру технологиясын меңгеру. Оқу нәтижесінде білім алушы білуі керек: - веб-сервер мен клиенттің өзара әрекеттесу механизмдерін. тіл синтаксисі басқару құрылымдары теңшелетін функцияларды құру ережелері массивтермен және жолдармен жұмыс істеу әдістері файлдық жүйемен жұмыс істеу әдістері PHP мен MySQL арасындағы өзара әрекеттесу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Платформалар негізінде маркетплейсті әзірлеу
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты студенттерді қазіргі уақыттағы электрондық коммерция бағдарламалық қамтамасыз ету нарығында орналасқан негізгі маркетплейс жасау платформаларымен таныстыру және маркетплейс алаңдарын құру үшін платформаларды практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Сондай-ақ, маркетплейсті құру және мультивендорлық веб-сайтын жасау үшін дұрыс мамандандырылған платформаны таңдау жолдарын үйрету. Курс платформаға негізделген маркетплейсті әзірлеу жобасын қорғаумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Search Engine Optimization (SEO)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: SEO көмегімен іздеу жүйелерінде және контекстік жарнамада сайттарды жылжыту дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде олар білуі керек: Интернетте жылжыту және сатудың негізгі құралдары мен құралдарын, жетекші генерациялау құралдарын, SEO - оңтайландыруды, конверсияны арттыруды; істей алуы керек: - ұйымның маркетингтік міндеттерін жүзеге асыру үшін заманауи интернет-маркетинг құралдарының ішінен таңдау жасау, Интернет желісіндегі компания қызметінің нәтижелерінің тиімділігін талдаудың өзіндік әдістерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қаржылық математика
    Несиелер: 8

    "Қаржы математикасы" пәнін оқу-бұл уақытша және қаржылық сипаттамалардың болашақ мәндерінің толық сенімділігі бар қаржылық операциялар мен процестердің модельдерін зерттеу. Курста пайыздарды есептеуге, дисконттауға, инфляцияны есепке алуға, қаржылық ренталарға және облигацияларға байланысты қаржылық есептеулердің негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Функционалдық талдау
    Несиелер: 8

    «Функционалдық талдау» пәнді оқу мақсаты функциялар теориясының аналитикалық аппаратының негіздерін сызықты нормаланған (толық) және метрикалық (топологиялық) кеңістіктерде қолдану және қосымша осы аппаратты компактілікті зерделеу кезінде операторлық теңдеулерді шешу үйрену болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Операторлар теориясы
    Несиелер: 8

    «Операторлар теориясы» пәнін меңгерудің мақсаты - базалықты меңгеру функционалдық талдау мен операторлар теориясының түсініктері мен әдістері. Сызықтық операторлар. Шектеулі сызықтық операторлар. Компактылы сызықты операторлар. Өз-өзіне түйіндес операторлар. Операторлардың спектрлері. Сызықтық емес операторлар. Матрицалық операторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Эмоционалды зияткерлікті дамыту жөніндегі нұсқаулық
    Несиелер: 5

    «EQ гайд» майнерін оқытудың мақсаты – студенттердің кәсіби іс-әрекетте эмоционалды интеллект технологияларын қолдану саласындағы теориялық және практикалық білімдерін, дағдылары мен біліктерін қалыптастыру, сонымен қатар қажетті жаңа құзыреттілік (эмоционалды интеллект) қалыптастыру, қазіргі заманғы ұйымдардағы маманның кәсіби қызметі және қолданыстағы біліктілік шегінде кәсіби деңгейін арттыру үшін қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Интерьер дизайны, полиграфия
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді компьютерлік графиканың негізгі түрлерімен таныстыру; растрлық және векторлық графикаға арналған бағдарламалар; 2D кескіндерін жасауға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету; 2D кескіндерін жасау; растрлық және векторлық графиканың түсті модельдері; растрлық және векторлық графиканың графикалық операциялары; графикалық редактордың мүмкіндіктерін пайдалана отырып сызбаны ресімдеу; примитивтерді (кітапханаларды)пайдалана отырып, 2D объектілерді құру; примитивтерді қолдана отырып геометриялық құрылымдар; суреттерді басып шығару. Суреттердің негізгі түрлері және олардың құрылысы. Түлек интерьер дизайнын, сайтты, полиграфиялық өнімдерді орындай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Студиялық араластыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студияда дыбысты араластыру дағдыларын қалыптастыру, дыбысты синтездеу технологиясын білу, дыбысты қолданудың құқықтық аспектілері, авторлық құқық. Өз кітапханаларын пайдалану және құру, деректерді оңтайлы сақтауды жүзеге асыру, жылдам редакциялауға арналған құралдарды пайдалану мүмкіндігі. Жоғары сапалы дыбыс жасаңыз; өз қоспаңызды жасаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Алгебралық жүйелер
    Несиелер: 5

    Теорияның негізгі ұғымдары мен тұжырымдарын білу, арнайы журнал әдебиетімен жұмыс істеуді үйрену, ұғымдар арасында логикалық байланыс орнату, алгебралық есептерді және алгебралық әдістерді қолдануға байланысты есептерді (құрылымдық теоремалар, топтар теориясының негізгі ұғымдары, сақиналар мен модульдер теориясы, өрістер теориясы, идеялар теориясы) шешу үшін алған білімдерін қолдану. Студенттер олардың арасындағы логикалық байланыстарды біліп, оларды әртүрлі алгебралық зерттеу әдістерінде қолдана білуі керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • IELTS және TOEFL емтихандарына дайындық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – IELTS және TOEFL халықаралық емтихандарын тапсыруға қажетті тиімді стратегиялар мен тактикаларды үйрету. Тренинг мазмұны емтиханның барлық бөлімдерін сәтті тапсыруға дайындықты қамтиды: Тыңдау (ағылшын тілінде сөйлеуді құлақпен қабылдау, негізгі ойды, маңызды бөлшектерді бөліп көрсету, қорытынды жасау қабілеті), Оқу (түпнұсқа мәтіндерді оқу, жауап беру). сұрақтар, қажетті ақпаратты іздеу), Жазу (эссе жазу), Сөйлеу (өз пікірін ауызша айту). Жазу дағдылары формалды және бейресми тіркелім ретінде қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Вариациялық есептеу
    Несиелер: 5

    «Вариациялық есептеу» пәні математикалық және теориялық физиканың, геометрияның бірқатар маңызды мәселелерін зерттеуге мүмкіндік беретін экстремалды есептерді шешу әдістері мен кластары туралы түсініктерді қалыптастырудағы негізгі болып табылады. Функционал ұғымы. Функциялық кеңістіктер. Функционал вариациясы. Вариациялық есептеудің қарапайым есептері және олардың кейбір жалпылаулары. Шеттері жылжымалы вариациялық есептер. Екінші ретті қажетті шарттар. Лежандр-Клебш және Якоби шарттары. Вариациялық есептерді тікелей шешу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • AR / VR қосымшаларын әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - иммерсивті мазмұны бар қосымшаларды әзірлеу саласында теориялық білім мен практикалық дағдылардың негіздерін алу-бұл адамға өзін жасанды түрде жасалған шындықпен байланыстыруға және өзара әрекеттесуге мүмкіндік беретін орта. Виртуалды және кеңейтілген шындық технологияларының теориялық аспектілерін, VR, AR қосымшаларын құруға арналған шеңберлердің функционалдығын зерттеу. Виртуалды кеңістікке батырудың әртүрлі дәрежесімен иммерсивті мазмұнды қалыптастырудың аппараттық және бағдарламалық компоненттерін құру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты инвестициялық-инновациялық Startup жобаларды әзірлеу бойынша тәжірибелік дағдыларды меңгеру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент білуі керек: - макро -, мезо - және микро деңгейде экономика үшін бизнес-кәсіпкерлікті дамытудың рөлі мен маңызы; - Startup жобаларды іске асырудың модельдері, түрлері және нысандары; - Startup жобаларды әзірлеу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Актуарлы математика
    Несиелер: 3

    "Актуарлық математика" пәні "Қаржы математикасы" курсының жалғасы болып табылады және өмір сүру ұзақтығының сипаттамаларын, бір жолғы және мерзімді сыйақыларды, сақтандыру үстемелерін, сақтандырудың әр түрлі түрлері үшін резервтерді және зейнетақы схемаларын анықтау үшін қажетті негізгі математикалық модельдер мен әдістерді терең баяндауды болжайды. Пәннің мақсаты студенттердің актуарлық математика және сақтандыру теориясы саласында теориялық білімдерін қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Вейвлет талдау
    Несиелер: 8

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді сигналдарды талдау, деректерді сығу үшін кеңінен қолданылатын вейвлет-түрлендіру негіздерімен таныстыру. Пәнді оқу Фурье түрленуінен вейвлет-түрленуге дейін қарастырылады, вейвлет-түрленудің базистік функциялары, қасиеттері мен мүмкіндіктері, модельдік сигналдарға қолданылуы зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биологиялық процестерді математикалық модельдеу
    Несиелер: 7

    Биологиялық процестерді математикалық модельдеу курсы физика мен биологияда зерттеудің негізгі құралдарының бірі болып табылатын модельдеу теориясын зерттейді. Модель объектіде болып жатқан оқиғаларды түсінуге және өлшенбейтін процестерді тікелей бағалауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Экономика-математикалық моделдеу
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты-математикалық модельдеу әдістері мен заманауи компьютерлік технологиялар негізінде экономикалық мәселелерді тұжырымдау, шешу және талдауда теориялық, әдіснамалық принциптер мен нақты тәсілдерді жан-жақты ұсыну. әлеуметтік-экономикалық процестерді жоспарлаудың математикалық модельдері жүйесін құру және қолдану әдіснамасын меңгеру. Әр түрлі ұйымдастырушылық-экономикалық деңгейлерде аналитикалық экономикалық жұмыста қолданылатын типтік модельдерді талдау. Қолданбалы экономикалық-математикалық модельдерді шешу нәтижелерін зерттеу әдістерін және оларды экономикалық шешімдерді негіздеуде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Топтар теориясында салыстыру
    Несиелер: 8

    Пәнді оқытудың мақсаты болашақ кәсіби білімнің негізі ретінде іргелі математикалық дүниетанымды қалыптастыру және болашақ педагогтың тұлғасын дамыту. Салыстыру теориясының негіздері зерттеледі. Топ элементтерінің орталық салыстырымдылығы. Қалыпты ішкі топтар мен фактор топтары. Түйідестік қатынасына қатысты салыстыру. P-салыстырмалы элементтері бар ақырлы топтар. Түйіндес элементтердің ақырлы кластары бар топтар. Топ элементтерінің индекстік салыстырымдылығының қатынасы. Салыстырмалы ішкі топтары бар топтар. Ішкі топтарға арналған шектеулік жағдайлары бар топтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Есептеу математикасы
    Несиелер: 6

    Студенттерді есептеу математикасы бойынша теориялық және практикалық есептерді итерациялық әдістермен шешу үшін қажетті математикалық аппараттың негіздерімен таныстыру; студенттерге есептеу математикасы мен оның қосымшалары бойынша оқу әдебиетін өз бетінше оқи білуге дағдыландыру; логикалық ойлауды дамыту және математикалық мәдениеттің жалпы деңгейін арттыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қолданбалы есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты-математика, физика, экономика саласындағы қолданбалы есептерді шешу үшін іргелі математикалық пәндерді оқу кезінде алынған теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Компьютерлік математиканың негіздерін үйрену. Оңтайландыру міндеттерін қоюды және шешуді қарастырыңыз. Математикадағы, механикадағы, физикадағы, экономикадағы экстремум функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Экономикадағы операцияларды зерттеу
    Несиелер: 6

    Математикалық құралдарды қажет ететін негізгі экономикалық мәселелерді біліңіз. Ол мәселенің экономикалық тұжырымына назар аударып, операцияларды зерттеудің қай бөлімінде оны шешу құралдарын іздеу керектігін анықтауы керек; экономикалық есепті рәсімдей білуі керек, яғни оны белгілі математикалық модель көмегімен сипаттай білуі, есептеулер жүргізіп, сандық нәтижелер алуы керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Есептеу әдістері
    Несиелер: 6

    Теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті негізгі итерациялық математикалық әдістерді зерттеу, логикалық ойлауды дамыту және математикалық мәдениеттің жалпы деңгейін арттыру. Сызықтық алгебра есептерін шешудің итерациялық әдістерін, сызықтық және сызықтық емес алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің сандық әдістерін, интерполяция әдістерін, сандық интеграция мен дифференциалдау әдістерін, Коши есептерін сандық шешу әдістерін және қарапайым дифференциалдық теңдеулерге арналған шекаралық есептерді қарастыру, айырмашылық схемалары теориясының элементтерін зерттеу және оны параболалық, гиперболалық және эллиптикалық теңдеулерді шешуге қолдану, шешу әдістерімен танысу Интегралдық теңдеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Маркетингтегі болжау әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-нарықтық процестерді болжаудың әртүрлі әдістерін қарастыру. Студенттер әдістемелік құралдармен танысады маркетингтік зерттеу құралдары, әдістемелік негіздері бар маркетингтік ақпарат жинау, қазіргі заманғы ақпараттық маркетингтік зерттеулердегі технологиялар. Жоспар құруды үйреніңіз маркетингтік зерттеулер, маркетингтік зерттеулер. Өңдеу мен талдаудың әдістемелік негіздерін меңгереді маркетингтік ақпарат, көп өлшемді өңдеу әдістері маркетингтік ақпарат, кластерлік талдау, факторлық талдау. Нарықты зерттеудің статистикалық әдістерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Ойындар теориясы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты бәсекеге қабілетті маман қалыптастыру іргелі зерттеулер негізінде әлемдік еңбек нарығындағы экономикалық экономикадағы жанжалды жағдайларды модельдеу және талдау негіздері, бәсекелестік методологиялық әдісті қолдана отырып, экономикалық агенттердің өзара ойын теориясының құралдары мен принциптері. Табиғатпен ойындарда ұтымды таңдау критерийлерін зерттеу. Ойын процесін модельдеу. Қақтығыстардың жіктелуі және ойын теориясының негізгі түсініктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Математикалық физика есептерін шешудің сандық әдістері
    Несиелер: 5

    Компьютерде әртүрлі математикалық есептерді жүзеге асыруда сандық әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Айырмашылық схемалары теориясының негізгі түсініктері зерттеледі. Стационарлық емес аймақтық есептерді шешу әдістері. Стационарлық аймақтық есептерді шешу әдістері. Қарапайым дифференциалдық теңдеулерді сандық шешу әдістері. Бір өлшемді жылу теңдеуі үшін шекаралық есептерді сандық шешу. Бір өлшемді толқындық теңдеу үшін шекаралық есептерді сандық шешу Екі өлшемді Пуассон теңдеуі үшін шекаралық есептерді сандық шешу. Интегралдық теңдеулерді сандық шешу әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Эконометрика
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты-математикалық статистика және қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар аппаратын практикада тиімді қолдануға қабілетті бакалаврдың сәтті қызметі үшін қажетті іргелі білім жүйесін кеңейту саласындағы технологиялар саласындағы, сондай-ақ тұлғаның одан әрі дамуы.Математикалық және эконометриялық модель. Эконометриялық модель формальды әдіс ретінде экономикалық заңдылықтарды ұсыну эконометрикалық модельдің ерекшелігі в бірқатар экономикалық және математикалық модельдер. Эконометриялық зерттеулердегі айнымалылардың жіктелуі. Экономикадағы эконометрикалық модельдердің мысалдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Алгебрадағы қатынас теориясы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты математикалық құрылымдарды-қатынастарды тереңірек зерттеу болып табылады. Алгебрадағы қатынастар теориясының негізгі ұғымдары, қатынастар түрлері, олардың қасиеттері және оларды қолдану саласы зерттеледі. Эквиваленттілік қатынасы. Екілік қатынастар. Жартылай реттелген жиындар. Конъюгация қатынасы және т.б. предикаттар. Теорияның негізгі теоремалары мен тұжырымдары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Сандық әдістері
    Несиелер: 5

    Пән математикалық есептерді сандық түрде шешу әдістерін зерттейді, яғни. есептегі бастапқы деректерді ұсыну және оны сан немесе сандар жиынтығы түрінде шешу. Сандық дифференциация және сандық интеграция, қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешу, Коши есебі және шекаралық есеп зерттелуде. Жартылай туынды және оңтайландыру есептеріндегі теңдеулерді сандық шешу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON10

    Ғылыми зерттеулер жүргізе алады. Ғылыми құжаттарды, жарияланымдар мен есептерді дайындау дағдыларын алады.

  • Код ON5

    Жаратылыстану-ғылыми пәндердің қолданбалы және аралас сұрақтарын зерттеуде математика, физика, механика саласында базалық білімді қолданады.

  • Код ON9

    Экономикалық немесе биологиялық процестерді зерттеуде экономикалық-математикалық модельдер мен математикалық модельдерді құру бойынша инновациялық және шығармашылық жобаларға қатысады.

  • Код ON12

    Экономика-математикалық есептеулерді жүзеге асыра алады.

  • Код ON4

    Логика-математикалық ойлау тәсілдерін қолдана отырып, күнделікті жағдайларда кәсіби есептерді шешеді.

  • Код ON6

    Ғылыми зерттеулердің сапалық, сандық және озық әдістерін қолданады.

  • Код ON7

    Сапа менеджменті жүйесінің, экологиялық менеджмент жүйесінің талаптарын орындайды.

  • Код ON13

    Қаржы тұрақтылығы мен төлем қабілеттілігін бағалай алады.

  • Код ON1

    Байқау, түсіндіру, талдау жасау, тұжырым жасау, бағалау жүргізу қабілетіне, сыни ойлау дағдыларына, шығармашылық қабілетіне, өзін-өзі дамыту қабілетіне ие.

  • Код ON3

    Стандартты кәсіби міндеттерді шешу және жұмысты ұйымдастыру үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру білуге қабілетіне ие.

  • Код ON2

    Әртүрлі әлеуметтік жағдайда дұрыс шешім табу, командамен жұмыс істеуге, өз көзғарасын дұрыс қорғай білуге, жаңа шешімдер ұсынуға қабілетті.

  • Код ON14

    Сақтандыруды жүзеге асыру шарттарының экономикалық негіздемесін бағалай алады.

  • Код ON11

    Білім беру процесіне енгізу үшін білім беру ресурстарының сапасына білікті сараптамалық бағалауын талдау және жүргізуді біледі.

  • Код ON8

    Ақпарат жинаудан, талдаудан, диагностикадан және болжаудан бастап ең жақсы шешімді таңдауға және оның сапасын бағалауға, заманауи бағдарламалау тілдері мен аналитикалық құралдарды пайдалана отырып, толық циклді қамтитын әртүрлі салалардағы бизнес шешімдерінің үлгілерін әзірлеуді біледі.

6B05401 Математика
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Математика
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Математика
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 6B05401-Математика
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Математика
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Математика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Математика
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Математика
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Актуарлық математика
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05401 Қолданбалы математикалық модельдеу
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Математика
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Математика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05401 Математика
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B05401 Математика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B055 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top