6B05401 Қолданбалы математикалық модельдеу в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты өңірлік еңбек нарығының қажеттіліктерін ескере отырып, математикалық модельдеу саласында ғылыми-зерттеу, өндірістік, басқарушылық және педагогикалық қызметке дайын жоғары білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B055 Математика және статистика
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B054 Математика және статистика
Пәндер
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
«Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мaтематикалық талдау 1
Пәннің мақсаты-студенттерді ауыспалы шамаларды зерттеу әдістерімен, дифференциалды және интегралды есептеулер теориясымен және қатарлар теориясымен таныстыру. Қысқаша мазмұны: зерттеудің негізгі объектісі-функциялар, нақты сандар, шектеулер теориясы, бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептелуі, функцияны зерттеу және интегралдарды қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгебра - І
Мақсаты: сызықтық және дерексіз алгебраның, сандар теориясының элементтері бойынша білімді қалыптастыру; басқа математикалық және қолданбалы пәндерді түсіну үшін алгебралық дайындықтың қажетті деңгейін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: жиындар, жиындардағы қатынастар, күрделі сандар өрісі, сызықтық теңдеулер жүйесі, көпмүшелік сақина, арифметикалық кеңістіктер, матрицалар, детерминанттар, Евклид кеңістіктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мaтематикалық талдау 2
Мақсаты: студенттерді негізгі ұғымдар мен әдістерге үйрету, кәсіби қызметте жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдылықтарын қолдану, Математикалық талдау және модельдеу, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолдану. Пәннің мазмұны: белгісіз интеграл, рационалды функцияларды интеграциялау, итерациясыз функцияларды интеграциялау, белгілі бір интегралды геометриялық қолдану, тиісті емес интегралдар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Алгебра 2
Пәннің мақсаты-студенттердің алгебра және сандар теориясы саласында іргелі білімдерін қалыптастыру; әртүрлі қолданбалы есептерді зерттеу үшін алгебра әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру. Пәннің мазмұны: бүтін сандар сақинасындағы бөлінудің қатынасы, бүтін сандар сақинасындағы салыстыру, белгісіздермен салыстыру, тізбектік фракциялар, n-ші дәрежені қарапайым модульмен салыстыру, Уилсон теоремасы, екінші дәрежені салыстыру, примитивті тамырлар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пәннің мақсаты-коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын орыс (қазақ) тілінде қалыптастыру және дамыту және кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты дұрыс құра алатын құзыретті тұлғаның кәсіби-бағытталған тілдік дайындығын қамтамасыз ету. Пәннің қысқаша мазмұны: ғылыми сөйлеу мәнерін мамандық тілі ретінде оқыту, математикадағы зерттеудің ғылыми әдістері туралы, оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы математиканың негізгі терминологиясы, кәсіби орыс(қазақ) тілінің мамандық пәндерімен байланысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау 3
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге белгілі бір көлемде мәлімет беріп, оны қолдануға үйрету ғана емес, сонымен бірге, ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізуге қажетті басқа математикалық әдістерді, басқа математикалық пәндерді оқуға қажетті студенттердің логикалық ойлауы мен математикалық мәдениетін дамыту болып табылады. Пәннің негізгі тараулары: Сандық қатарлар. Негізгі анықтамалар. Жинақталатын қатарлар қасиеттері. Мүшелері теріс емес қатарлар, олардың жинақталу белгілері. Таңбалары ауыспалы қатар, Лейбниц белгісі. Жинақталатын қатарлар үшін орындалатын арифметикалық амалдар. Функциялық тізбектер мен қатарлар. Функциялық тізбектер мен қатарлардың бірқалыпты жинақталуының қасиеттері мен белгілері. Дәрежелік қатарлар. Тейлор қатары. Вейерштрасс теоремасы. Қасиеттері. Меншіксіз интегралдардың абсолют және шартты жинақталуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия
Пәннің мақсаты: аналитикалық геометрияның негізгі әдісі - координаттар әдісі, сондай-ақ векторлық әдіс туралы білімді қалыптастыру; жазық және кеңістіктік объектілерді зерттеуге осы әдістердің қолданылуын зерттеу; студенттердің математикалық мәдениеті мен ойлауын, дәлелдеу дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны: векторлық алгебраның негіздерімен, аналитикалық геометриямен, жазықтықтағы және кеңістіктегі координаталық әдістің негіздері, жазықтықтағы сызықтар және екінші ретті беттер ұғымдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Пәннің мақсаты-студенттердің кәсіби және күнделікті қарым-қатынаста қолдану үшін кәсіби және коммуникативті құзыреттіліктерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: математикалық тіл, теңдеу және формула, есептеу тамырлары, функция түсінігі, шегі мен үздіксіздігі, туынды, интеграция, дифференциалдық теңдеулерді қолдана отырып математикалық модельдеу, геометрияға кіріспе, аналитикалық геометрияға кіріспе, механикаға кіріспе, алгебраға кіріспе.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер және бағдарламалау тілдері
Пәнді оқытудың мақсаты-жоғары деңгейлі бағдарламалаудың нақты тілін меңгеру, алынған білім мен практикалық дағдыларды дербес компьютердің көмегімен әртүрлі мәселелерді шешуде қолдана білу. Қысқаша мазмұны: компьютерлік есептерді шешу кезеңдері, есептерді Алгоритмдеу және бағдарламалау, бағдарлама құрылымы және Si тілінің қосымша операторлары, si тілінің негізгі алгоритмдік құрылымдары мен функциялары, компьютердің негізгі сипаттамалары мен архитектурасы, операциялық жүйелердің мақсаты мен жіктелуі, Компьютерлік желілер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау 4
Беттік, қисық-сызықты, еселі интегралдар теориясын зерттеудің фундаменталды әдістерін меңгеру. Пәннің негізгі тараулары: Еселі интегралдар. Еселі интегралдардың қасиеттері. Кез келген жиындағы еселі интеграл. Еселі интегралды қайталамалы интегралдарға келтіру туралы Фубини теоремасы. Еселі интегралдағы айнымалыны ауыстыру. Еселі интегралдардың геометриялық және физикалық қолданылулары. 1-ші және 2-ші текті қисықсызықты интегралдар, олардың қасиеттері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курстың мақсаты: білім алушыларда қазіргі әлемде жасанды интеллекттің (ЖИ) мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың қызметтің әртүрлі салалары үшін маңызы туралы базалық білімді қалыптастыру. Курсты игеру барысында білім алушылар курстың қолдану салаларымен және негізгі ұғымдарымен танысады, ал дидактикалық ойындар мен практикалық және жобалық тапсырмаларды орындау барысында зияткерлік жүйелерді құру үшін машиналық оқытуды қолдану дағдыларын алады. Курстың мазмұнына келесі тақырыптар кіреді: ЖИ және оның тарихы туралы жалпы мәліметтер; ЖИ қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен сын-қатерлерді талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру; роботтардың физикалық құрылымы; нейрондық желілер және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дифференциалдық теңдеулер, олардың экономикадағы қосымшалары
Мақсаты: қолданбалы есептерді зерттеу және шешу құралы ретінде экономикадағы дифференциалдық теңдеулерге қатынасты құру, экономикадағы процестердің математикалық модельдерінің мәнін түсіну, сондай-ақ модельдеу дағдыларын игеру. Қысқаша мазмұны: экономикалық модельдердегі дифференциалдық теңдеулер, қарапайым бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер жүйесі, экономикалық мазмұны бар есептер, дифференциалдық теңдеулерді қолдана отырып экономикалық модельдердің құрылысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инженерлерге арналған дифференциалдық теңдеулер
Пәннің негізгі мақсаты-инженерлерді нақты физикалық және техникалық процестерді модельдеу және талдау үшін дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін қолдануға үйрету. Пән мыналарға бағытталған: дифференциалдық теңдеулердің негізгі ұғымдарын түсіну: олардың жіктелуі, реті, сызықтығы және т.б. дифференциалдық теңдеулерді шешудің әртүрлі әдістерін игеру: аналитикалық әдістер (айнымалыларды бөлу әдісі, интегралдаушы фактор әдісі, ерікті тұрақтылардың вариация әдісі, Фробениус әдісі) және сандық әдістер (Эйлер әдісі, Рунге-Кутта әдісі). Дифференциалдық теңдеулерді нақты есептерге қолдану дағдыларын дамыту: жүйелердің динамикасын, жылу беруді, электромагниттік өрістерді, сұйықтық механикасын, химиялық реакцияларды және т.б. модельдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық инженерия негіздері
Осы курстың мақсаты - бағдарламалық жасақтама инженериясын процестің тұжырымдамасына, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің әртүрлі әдіснамаларына, процестің жекелеген түрлеріне-архитектураны әзірлеуге, конфигурацияны басқаруға, талаптармен жұмыс істеуге, тестілеуге назар аудара отырып, тұтас презентация түрінде ұсыну. Қысқаша мазмұны: бағдарламалық жасақтама ұғымы, бағдарламалық өнімнің өмірлік циклі, бағдарламалық жобаны басқару, бағдарламалық жүйелерге қойылатын талаптарды әзірлеу, бағдарламалық жүйелерді жобалау, бағдарламалық жасақтаманы жобалау, тестілеу, қолдау және бағдарламалық жасақтама сапасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есептеу әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты: негізгі сандық әдістер, оларды қолдану шектері туралы білімді қалыптастыру, жуық есептеу әдістерін жіктеуге үйрету және оларды ғылым мен практиканың әртүрлі салаларында қолданбалы сипаттағы мәселелерді шешу үшін қолдану. Пәннің мазмұны: алгебраның сандық әдістері, сызықтық емес теңдеулер мен жүйелерді шешу, функциялардың жуықтауы, сандық интеграция, қарапайым дифференциалдық теңдеулерді сандық шешу әдістері, интегралдық теңдеулерді шешу әдісі, эксперименттік деректерді өңдеу әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Визуализация әдістері
Мақсаты: визуалды бейнелерді пайдалану арқылы ақпаратты қабылдау тиімділігін арттыруды қамтамасыз ететін автоматтандырылған ақпараттық жүйелердегі ақпаратты визуализациялау құралдарының заманауи әдістері негізінде әзірлеу бойынша тәртіптік құзыреттерді игеру. Қысқаша мазмұны: деректерді визуализациялауға кіріспе, визуализация технологиясының теориялық негіздері, визуализацияның заманауи технологиялары, визуалды ақпаратты ұсыну, деректерді визуализациялау құралы ретінде электрондық кестелер, интерактивті Автоматтандыру және визуализация жүйесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дискретті математика және математикалық логика
Мақсаты: іргелі және қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізуде математикалық әдістерді қолдану үшін қажетті дискретті математиканың математикалық аппаратын игеру. Қысқаша мазмұны: жиындар теориясының, логикалық функциялардың, алгоритмдер теориясының, графтар теориясының, кодтау теориясының және синтез теориясының, басқару жүйелерінің негізгі ұғымдары мен сұрақтары; логикалық функцияларға арналған минималды және конъютивті қалыпты формалар мен Жигалкин полиномаларының құрылымы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты: білім беру практикасында заманауи білім беру технологияларын пайдалануда білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: білім беру технологияларын қолданудың теориялық негіздері, оқу процесінде әртүрлі педагогикалық технологияларды қолдану, білім беру технологияларының дәстүрлері мен инновациялары, компьютерлік технологиялар, оқу сабағында білім беру технологияларын қолдану, электронды оқыту технологиялары, НЗМ тәжірибесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық механика
Пәнді оқытудың мақсаты-классикалық механика негізінде құрылған механиканың нақты мәселелерін шешуге бағытталған механиканың негізгі ережелерін игеру. Пәннің мазмұны: пәннің пәні мен бөлімдері, олардың міндеттері; нүкте кинематикасы. Қатты дененің кинематикасы; статика пәні және оның негізгі міндеттері, моменттер мен күштер жұптарының теориясы, әртүрлі күштер жүйелерінің әрекеті кезіндегі абсолютті қатты дененің тепе-теңдік шарттары; механика заңдары, динамика есептері, материалдық нүктенің тербелмелі қозғалысы, материалдық нүкте мен механикалық жүйе динамикасының негізгі теоремалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты-математика пәнінде мектепте оқытудың тиімді технологиялары мен тәжірибелерін игеру, мектеп мұғалімінің кәсіби міндеттеріне кіретін оқыту, дамыту және тәрбие міндеттерін сәтті орындау үшін тыңдаушыларда кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында мектептегі математика курсының мазмұны мен құрылымы, мектепте математиканы оқытудың әдістері мен ұйымдастырушылық нысандары, математиканы оқытудың педагогикалық технологиялары, математиканы есептер арқылы оқыту әдістемесі қаралатын болады.Қысқаша мазмұны: Математиканы оқыту әдістемесінің пәні, мақсаттары, принциптері математиканы оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары мен нысандары және математиканы есептер арқылы оқыту әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функционалдық талдау
Пәнді игерудің мақсаты-функционалды талдаудың әдістерін, есептері мен теоремаларын зерттеу, оларды қолданбалы математика есептерін шешуге қолдану. Қысқаша мазмұны: метрикалық кеңістіктер, сызықтық нормаланған кеңістіктер, Гильберт кеңістіктері, сызықтық операторлар және функционалдар, функционалды талдаудың негізгі принциптері, жабық операторлар, біріктірілген және екінші біріктірілген кеңістік, жалпыланған функциялар теориясының элементтері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқа шет тілі (француз, неміс, қытай)
Мақсаты: сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша коммуникативтік біліктер мен сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, дискуссиялық және тұлғааралық қарым-қатынас этикасын оқыту, ана және шет тілі мәдениетінің деректері мен фактілерін талдау және салыстыру біліктерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: сәлемдесу, танысу, адамның сипаттамасы (сыртқы келбеті, мінезі), іскер адамның күнделікті тәртібі, демалысты жоспарлау, демалыс, іскерлік сапар, отбасылық және кәсіби қарым-қатынас, тұрғын үйді, кеңсені жалға алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эконометрика
Пәннің мақсаты - студенттерді эконометрикалық модельдерді құру және алынған нәтижелерді түсіндіру әдістеріне оқыту. Қысқаша мазмұны: эконометриялық зерттеу әдістемесі, Ықтималдық теориясы мен математикалық статистика туралы ақпарат, классикалық сызықтық регрессия моделі, типологиялық регрессия, сызықты емес регрессиялық модельдер, параметрлік емес регрессия, уақыттық қатарлардың бір өлшемді модельдері, эндогендік жағдайдағы сызықтық модельдің параметрлерін бағалау, жалпыланған моменттер әдісі, панельдік деректерді талдау модельдері, регрессиялық теңдеулер жүйесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Мақсаты: студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзыреттілік деңгейін көтеру, адамның жеке қасиеттерін біртұтас көзқарас қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Педагогика ғылымының жалпы принциптері. Педагогиканың негізгі категориясы: білім беру, тәрбиелеу, оқыту, педагогикалық қызмет, педагогикалық қарым-қатынас, педагогикалық технологиялар, педагогикалық тапсырма. Мұғалім мамандығының пайда болуы, қалыптасуы, ерекшеліктері, болашағы. Білім беру жүйесін басқару негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
3D графика
Пәннің мақсаты: үш өлшемді графика арқылы үш өлшемді кескіндерді жасау бойынша студенттердің теориялық және практикалық білімдерін меңгеру. Қысқаша мазмұны: 3D графикасына кіріспе, үш өлшемді көріністі қалыптастыру алгоритмі, геометрия құру, үш өлшемді көріністі қалыптастыру алгоритмі, жарық көздерін жөндеу, түсірілім камераларын баптау, материалдарды басқару, текстуралық карталарды пайдалану, үш өлшемді көріністі қалыптастыру алгоритмі, визуализация.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қарым-қатынас үшін ағылшын тілі
Пәннің мақсаты-студенттердің кәсіби ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: АКТ жүйесіне кіріспе, білім берудегі АКТ, АКТ тарихы, Интернет, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, компьютерлік жүйелердің тиімділігі, адам мен компьютердің өзара әрекеті, электрондық коммерция және электрондық үкімет, есептеу техникасы және этика.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректер базасы
Пәннің мақсаты-деректерді модельдеудің теориялық негіздері, деректер базасының жүйелерін жобалау және жүргізу қағидаттары, деректерге қолжетімділікті басқару және деректерді бұзылудан қорғау туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: ақпараттық жүйеде деректердің орны, деректерді ұйымдастыру, мәліметтер банкі, мәліметтер базасы, ДББЖ, мәліметтер базасының түрлері, деректердің құрылымдық элементтері, ДББЖ сипаттамалары мен негізгі элементтері, ДББЖ-де бағдарламалау, графикалық интерфейсті құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Мақсаты: Ықтималдық теориясының математикалық негіздерін ұсыну - қолданбалы математикалық пәннің ықтималдықтар теориясы әдістеріне негізделген кездейсоқ құбылыстар мен математикалық статистика теориясын зерттейтін математикалық ғылым. Қысқаша мазмұны: ықтималдық тұжырымдамасы, Бернулли схемасы, шартты ықтималдық, тәуелсіздік, кездейсоқ айнымалылар, олармен жұмыс істеу үлгілері мен әдістері, белгісіз тарату параметрлерін бағалаудың бірқатар элементтері, статистикалық гипотезаларды тестілеу теориясының элементтері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нақты және комплекстік талдау
Мақсаты: студенттерді нақты және кешенді талдаудың теориялық негіздерін құрайтын ұғымдарды, фактілер мен әдістерді таныстыру. Қысқаша мазмұны: көп айнымалылардың функциялары, беттік интегралдар, өрістер теориясы, күрделі сандар өрісі, жинақтар мен функциялар, аналитикалық функциялар, олар берген негізгі функциялар мен дисплейлер, кешенді айнымалы функциясының интегралы, аналитикалық функциялардың жолдары, оқшауланған ерекше нүктелер, шегерімдер, толық аналитикалық функция.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Деректерді өңдеу және бағдарламалық қамтамасыз ету
Мақсаты: заманауи CALS-технологиялары мен CASE-құралдарын пайдалана отырып, студенттерді бағдарламалық жасақтама (бағдарламалық қамтамасыз ету) компьютерлерін жобалау, тестілеу, отладтау, енгізу және қызмет көрсету саласындағы білім мен дағдыларды қамтамасыз ету. Қысқаша мазмұны: бағдарламалық жасақтаманың қызмет ету мерзімі, бағдарламалық жасақтаманың тез дамуы, бағдарламалық жасақтаманың объектілі-бағытталған дизайны, бағдарламалық өнімдер мен өнімдерге (CALS) арналған ақпараттық қолдау құралдары, бағдарламалық өнімдерді енгізу және қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Графикалық бағдарламалау (AutoCad, CorelDraw)/
Мақсаты: кәсіби функцияларды тиімді орындау үшін қажетті дәрежеде заманауи ақпараттық технологияларға ие маман дайындау. Қысқаша мазмұны: негізгі ақпарат, графикалық редакторлар туралы ақпарат, векторлық және растрлық форматтар, графикалық дизайн технологиясы, CorelDRAW графикалық редакторы, әртүрлі эффекттерді белгілеу жолдарын зерттеу және оларды иллюстрацияларды жасау үшін пайдалану, AutoCad графикалық редакторы, 3D модельдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Олимпиадалық есептерді шешу практикумы
Оқу пәнінің мақсаты-әртүрлі типтегі математикадан олимпиадалық есептерді шешу әдістерін игеру. Қысқаша мазмұны: олимпиадалық есептерді жіктеу, арифметика бойынша олимпиадалық есептер, алгебра бойынша олимпиадалық есептер, логикалық есептер, стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуге арналған есептер, ойын есептері, инварианттар мен жартылай инварианттар есептері, геометрия бойынша олимпиадалық есептер, комбинаторика және ықтималдық теориясы элементтері бар есептер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық есептерді шешу практикумы
Мақсаты: Болашақ мұғалімнің математика және әдістемелік дағдысы мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыру, проблемаларды шешудің негізгі әдістерімен танысу. Қысқаша мазмұны: Тепе-тең түрлендіру. Теңсіздіктерді дәлелдеу. Сандық өрнектерді салыстыру. Рационалды, иррационалдық, экспоненталық және теңдеулер. Теңсіздік. Тригонометриялық өрнектердің бірдей өзгерістері. Теңдеулерді шешу, теңдеулер жүйесі және теңсіздіктер. Стандартты емес теңдеулер және теңсіздік. Планметрия Стереометрия.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тиімділеу әдістері
Мақсаты: сызықтық, дөңес, сызықты емес бағдарламалау есептерін шешу әдістерін, дөңес талдау негіздерін, динамикалық жүйелерді оңтайлы басқару теориясының негіздерін, экстремалды есептерді шешудің сандық әдістерін қамтитын соңғы өлшемді кеңістіктердегі оңтайландырудың заманауи әдістерін зерттеу. Қысқаша мазмұны: дөңес талдау негіздері, дөңес бағдарламалау, сызықтық бағдарламалау, сызықтық бағдарламалау, ақырлы өлшемді кеңістіктегі минимизацияның сандық әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Статистика теориясы және е-статистика
Пәннің мақсаты: әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестерді және олардың өзара байланысын Статистикалық сандық және сапалық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Қысқаша мазмұны: статистиканың пәні мен әдісі, даму процестері мен зерттеу әдістері, статистикалық байқау, статистикалық кесте материалдарын статистикалық жинақтау және топтастыру, статистикадағы абсолютті және салыстырмалы шамалар, статистикадағы орташа шамалар, статистикадағы вариация көрсеткіштері, іріктеп бақылау, қоғамдық құбылыстардың динамикасын Статистикалық зерттеу, тауарлар мен қызметтерді өндіру нәтижелерінің статистикасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалды геометрия және топология
Пәннің мақсаты-Дифференциалды геометрия және топология бойынша жалпыланған білімді қалыптастыру, заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, алған білімдерін қолдану объектілерін анықтау. Пәнді оқу барысында мыналар қарастырылады: Евклид кеңістігіндегі қисықтар мен беттер теориясы, топологияның негізгі ұғымдары, әртүрліліктегі тензорлық талдау, Риман геометриясының элементтері, сыртқы дифференциалды формалар теориясының басталуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық физика теңдеулері
Мақсаты: ішінара туындылардағы дифференциалдық теңдеулер теориясы курсының негізгі тарауларын, екінші деңгейдегі тармағынада сызықты теңдеулерді зерттеу. Қысқаша мазмұны: гиперболалық, параболалық және эллиптикалық түрдегі жазба теңдеулерінің канондық формасы, шексіз жолдың тербелісі, соңына бекітілген жолдың ауытқуы, айнымалыларды бөлу әдісі, Лапластың трансформациясы және оны математикалық физика мәселелерінде қолдану, Гриннің формулалары..
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Геометриялық есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Пәннің мақсаты мен міндеттері: Болашақ мұғалімдердің мектеп геометрия курсы бойынша білім, білік және дағдыларын қалыптастыру, геометриялық есептерді стандартты және стандартты емес әдістермен шешуді үйрету, сонымен қатар, оқушылардың геометриялық есептерді шығара білу біліктілігіне үйрету жолдары туралы әдістемелік ұсыныстарды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Негізгі геометриялық ұғымдарды енгізудің әдістемелік негіздері. Оқушыларға планиметриялық есептерді шығарудың әртүрлі әдістерін оқытудың әдістемесі. Мектептегі стереометрияны оқытудың әдістемелік негіздері. Күрделілігі әртүрлі дәрежедегі стереометриялық есептерді шығаруды оқытудың әдістемесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
1С Қолданбалы пакеті
Мақсаты: «1С: Кәсіпорын» бағдарламасы бойынша студенттердің автоматтандырылған бухгалтерлік дағдыларын алу. Қысқаша мазмұны: «1С: Кәсіпорын» жүйесі, бухгалтер қызметкерлері, тапсырыстар, 1С: Кәсіпорын жүйесіндегі шоттар кестесі, талдамалық есепті ұйымдастыру, «1С» жүйесінде жинақтау, қорытындыларды есептеу, есептерді құрастырыңыз, есеп беру кезеңі, салықтық есепке алуды талдау, жаңа ақпараттық базаны құру, бағдарламаны және конфигурацияны жаңарту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ваpиациялық қисап
Пәнді оқытудың мақсаты-вариациялық есептеу және оңтайлы басқару теориясының әдістерін қолданудың теориялық және практикалық білімдерін, дағдылары мен іскерліктерін игеру. Қысқаша мазмұны: негізгі ұғымдар, Вариациялық есептеудің негізгі міндеті, Эйлер теңдеуі және оны Вариациялық есептеудің негізгі есептеріне қолдану, Вариациялық есептерді шешудің сандық әдістері, вариациялық есептеу әдістерін жаратылыстану есептерін шешуге қолдану, оңтайлы басқару, максимум принципі, максимум принципі мен вариациялық есептеу арасындағы байланыс, динамикалық бағдарламалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стандартты емес есептерді шешу
Мақсаты: стандартты емес математикалық есептерді шешу дағдыларын, олардың негізгі түрлерін шешу тәсілдері мен тәсілдерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: бірдей түрлендірулер, теңсіздіктерді дәлелдеу, сандық өрнектердің мәндерін салыстыру, рационалды, иррационал, экспоненциалды теңдеулер, теңсіздіктер, тригонометриялық өрнектердің бірдей түрлендірулері, теңдеулерді, теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесін шешу, стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктер, планиметрия, стереометрия.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіпорын экономикасы
Пәнді игерудің мақсаты студенттерге кәсіпорынның шаруашылық жүргізуші субъект ретінде жұмыс істеуінің принциптері мен заңдылықтары, оның Ұлттық экономика жүйесіндегі орны мен рөлі туралы теориялық білім алу болып табылады. Қысқаша мазмұны: кәсіпорын шаруашылық жүргізуші субъект ретінде, кәсіпорындардың мамандануы және өндірістің шоғырлануы, кәсіпорынның негізгі капиталы, кәсіпорынның айналым капиталы, кәсіпорынның еңбек ресурстары, кәсіпорынның жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, қаржылық нәтижелер және қызметтің тиімділігі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұтас орта механикасы
Пәннің мақсаты-студенттердің тұтас орта механикасының негізгі модельдері мен әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру және ғылыми-зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін математикалық модельдерді қолдану дағдыларын игеру. Қысқаша мазмұны: үздіксіз орта механикасының пәні мен әдістері, үздіксіз орта механикасына кіріспе, векторлар мен тензорлар, үздіксіз орта кинематикасы, үздіксіз орта динамикасы; үздіксіз орта үшін қатынастарды анықтау, үздіксіз орта қозғалысы туралы есептерді математикалық тұжырымдау, үздіксіз орта қозғалысы туралы есептердің ерекше жағдайлары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы бағдарламалар пакеті (MatLab, MathCad)
Мақсаты: қолданбалы бағдарламалар пакеттерін құрудың теориялық негіздерін, кәсіби қызметте заманауи математикалық пакеттерді практикалық қолдану аспектілерін игеру. Қысқаша мазмұны: мамандандырылған және әмбебап математикалық пакеттер, қолданбалы бағдарламалар пакеттері, MathCad жұмыс істеу негіздері, Mathcad математикалық пакетінің мүмкіндіктері, MatLab ортасында бағдарламалау, шешім іздеу және оңтайландыру есептері, компьютердегі математикалық есептерді шешу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- математикалық модельдеу және компьютерлік технология бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу
- тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
- эксперименттерді әдіс-тәсілмен дұрыс орындау үшін зерттеу нәтижелерін талдау және таныстыруды жүргізу
- философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
- математикалық білімді ауызша түрде көрсету, дәлелдерді, тұжырымдарды, теоремаларды есептеу кезінде логикалық тұрғыдан негіздей білу, теориялық және практикалық есептерді шешуде әртүрлі әдістерді қолдана білу, талдау және қорытынды жасау
- іргелі математиканың негіздерін қолдануға және геометрия және физиканың мәселелерін шешу үшін алынған білімдерді қолдана білу, математика ғылымының негізгі бағыттарын түсіну
- кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтер, үлкен деректер және т.б.
- орта, орта кәсіптік лицейлерде математикалық пәндерді оқытуды жүргізу
- қолданбалы бағдарламалар мен дерекқорды басқару жүйелерінің жұмыс пакеттерінде қолдануға, таңдалған ғылыми бағыт бойынша ақпараттық-іздеу жұмыстарын ұйымдастыруға және қолданбалы міндеттерді шешудің стандартты әдістері мен стандартты бағдарламаларын қолдану
- кәсіптік қызметті жүзеге асыруға жоғары мотивацияға ие бола отырып, шетелдік мамандықтардың кәсіби мазмұнының ақпаратын алу үшін қажетті шет тілдерінің біреуінде біліктілігін жоғарылатудың болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын жүзеге асыру
- ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу; ғылыми әдебиеттерді зерттеу, әр түрлі көздерден қажетті ақпаратты алу, қойылған тапсырманы зерттеу үшін теориялық және практикалық математикалық дайындықты көрсету, соның ішінде шешу, талдау және бағалау әдістерін
Ұқсас БББ
6B05401 Математика
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B05401 Математика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B05401 Статистика
Esil University
6B05401 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B05401 Математика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B05401 Математика
Торайгыров университеті
6B05401 Актуарлық математика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B05401 Статистика және деректер ғылымы
Нархоз Университеті
6B05401 Математика
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B05401 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B05401 Математика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B05401 Математика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті