Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05201 Экология в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Жоғары математика
    Несиелер: 5

    Жоғары математика әдетте аналитикалық геометрияны, жоғары және сызықтық алгебраның элементтерін, дифференциалдық және интегралдық есептеулерді, дифференциалдық теңдеулер, жиындар теориясы, ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика элементтерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геоботаника негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып - үйренудің мақсаты болып негізгі экологиялық топтарды, тіршілік формаларын, фитоценотиптерді және т.б. зерттеу табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент геоботаника туралы жалпы білімдерін көрсетеді, өсімдіктер тіршілігіндегі жас және маусымдық өзгерістерді анықтайды, оларды тіршілік ету ортасына қарай жіктей алады, теориялық білімдерін қолдана отырып геоботаникалық зерттеулер жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаратылыстанудың экологиялық аспектілері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: экологияны зерттеуге жүйелі көзқарасты қамтамасыз ететін экологиялық ойлауды қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент физика, химия және биологияның экологиялық аспектілері туралы білімін көрсетеді, жаратылыстанудың маңызды ұғымдарын талдайды, табиғат пен адам арасындағы үйлесімділіктің өзекті мәселелерін белгілейді, химиялық, физикалық және биологиялық ластанудың табиғи ортаға, адам ағзасына әсер ету дәрежесін бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фитоценология негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – студенттердің әртүрлі фитоценоздардың құрамы мен құрылымы туралы заманауи түсініктерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент фитоценоз экологиясы, өсімдіктің ортаға әсері және өсімдікке физика-географиялық жағдайлардың әсері туралы білім алады. Студент пәнді меңгеру барысында фитоценологияның табиғатты тиімді пайдалану және табиғатты қорғау үшін практикалық маңыздылығын түсіндіре алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шекті ауысу операциясын қолдана отырып функциялардың қасиеттерін зерттеу; дифференциалды және интегралды есептеу тұрғысынан тұжырымдалған бизнес пен экономика модельдерімен танысу; математикалық ойлау мәдениетін қалыптастыру және экономикалық қызмет процесінде туындайтын мәселелерді өз бетінше шешу дағдыларын дамыту. Білуге тиіс: шектердің, дифференциалдау және интегралдау қарапайым теориясының теориялық негіздері; экстремумдарды табу түсінігі мен әдістерін; саралау және интеграциялау әдістерін; дифференциалдау және интегралдау пайда болуымен байланысты математикалық модельдерді құру тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 5

    Сұйықтар мен газдар қозғалысының молекулалық-кинетикалық теориясының негіздерімен, молекулалық физиканың негізгі модельдерімен, көп бөлшектерден тұратын жүйелердің статистикалық заңдылықтарымен, идеал және нақты газдардың модельдері мен заңдылықтарымен, молекулаларлың классикалық таралуымен, классикалық жылу сыйымдылық теориясының және кванттық теорияның негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоршаған орта туралы ілім
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың негізгі міндеті қоршаған орта туралы жүйелі білімді қалыптастыру және «адам - қоршаған орта» күрделі поликомпоненттік жүйенің ерекшеліктерін анықтау болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент қоршаған ортаның компоненттері және оларды зерттеу әдістері туралы білімді меңгереді, адам мен қоршаған ортаның өзара әрекет ету заңдылықтарын және өмір сүру шарттарын түсіндіре алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы физика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: іргелі физикалық заңдылықтар жүйесі туралы ғылыми білімді қалыптастыру және студенттерді кәсіби қызметінде туындайтын міндеттерді шешуде оларды қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Курсты оқу барысында студенттер физиканың негізгі түсініктері, заңдары және теорияларын біледі; есептерді шешуде физика білімін қолдана алады; физика бойынша теориялық білім жүйесін, теориялық есептерді шешу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің тірі организмдерді зерттеу әдістері туралы жүйелі білім беру, экологиядағы қолданбалы, статистикалық және эксперименталды зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Бұл пәнді меңгеру барысында студент организмдерді зерттеудің ерекше әдістерін меңгереді, практикалық сабақтарда биологиялық объектілерді сәйкестендіреді және сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдіктер және жануарлар биологиялық алуантүрлілігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: далалық зерттеулер жүргізу, биологиялық алуантүрлікті талдау және бағалау дағдыларын дамыту. Студенттер биоалуантүрліліктің негізгі көрсеткіштері туралы, өсімдіктер мен жануарлардың таксономиялық топтары туралы теориялық білімдерін бекітеді. Аймақта түрлер анықталып, ауданның биоалуантүрлілігі бағаланады, сирек кездесетін және құрып кету қаупі төнген түрлерді анықтауға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық биогеография
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жер мен мұхиттардың биогеографиялық бөліну принциптерін тұжырымдау. Пәнді оқу нәтижесінде студент биогеографияның негізгі түсініктерін игереді, негізгі ендік аймақтардың, флористік және фауналық патшалықтардың шекараларын талдайды, зоналық жер биомассалары мен мұхиттың биогеографиялық аймақтарын белгілейді, ағзалардың планетада, құрлықта және мұхиттарда таралуының негізгі заңдылықтарын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы химия
    Несиелер: 3

    Мақсаты: бейорганикалық химия негіздерін зерттеу. Білуі тиіс: - бейорганикалық химияның теориялық негіздері, қарапайым заттардың құрамы, құрылысы, химиялық қасиеттері. Жасай алуы тиіс: - периодтық жүйедегі орналасуы бойынша элементтердің, қосылыстардың қасиеттерін болжау; - химиялық процестердің өту жолын, мүмкіндігін анықтау; - химиялық реакцияларды жүргізудің оңтайлы шарттарын таңдау; - бейорганикалық қосылыстарды зерттеу әдістерін, эксперименталды нәтижелерді интерпретациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.1)
    Несиелер: 5

    Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химия
    Несиелер: 3

    "Бейорганикалық химия "пәні екі негізгі өзара байланысты бөлімнен тұрады:" бейорганикалық химияның теориялық негіздері "және" элементтер химиясы". Пән студентке химияның жалпы түсініктері мен заңдары, атом құрылысы мен химиялық байланыстар туралы қазіргі заманғы түсініктері туралы түсінік береді, студенттердің химиялық процестердің кинетикасы мен энергетика саласындағы білімдерін тереңдетеді және кеңейтеді, ерітінділер теориясымен, тотығу-қалпына келтіру реакцияларымен, күрделі қосылыстар химиясымен таныстырады. Бұл бөлім элементтерді сипаттау үшін негіз болып табылады, ол мектеп курсы барысында алған білімдерін кеңейте және тереңдете түседі. "Бейорганикалық химия" пәні шеңберінде материалдың мұндай құрылымы "құрам - құрылым - реакциялық қабілет" қатынасындағы жалпы заңдылықтарды жоғары деңгейде бақылауға, элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттерін болжауға мүмкіндік береді. "Бейорганикалық химия" пәнін табысты меңгеру үшін оқушылар мектеп химиясын оқу барысында алынған химияда қолданылатын реакциялардың негізгі түрлері туралы түсінікке ие болуы тиіс, физиканың негізгі түсініктері мен заңдарын білуі және математикалық есептердің негізгі тәсілдерін меңгеруі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық химия
    Несиелер: 5

    Биосферада өтетін әртүрлі химиялық процестерді, химикаттарды қолдану салдарын, ОС-ға түскен кездегі олардың мінез-құлқын, химиялық мониторинг әдістерін зерттеу, сондай-ақ ОС-ны сақтау және қалпына келтіру процестеріне белсенді қатысатын экологиялық сауатты мамандарды дайындау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктер және жануарлар экологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тірі ағзалардың әртүрлі бейімделу формаларын және ағзалар арасындағы қатынастардың түрлерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент тірі ағзалардың ерекшеліктері, таралу заңдылықтары туралы білімдерін көрсетеді; қоршаған орта факторларының ағзаға әсер ету механизмдерін түсіндіреді, өсімдіктер, жануарлар мен микроорганизмдер экологиясы саласында ақпарат алу әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экологиялық білім беру және дүниетану
    Несиелер: 3

    Мақсаты - экологиядағы және экологиялық мәдениетті қалыптастырудағы күрделі мәселелерді көру, бағалау қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде студент экологиялық іс-шараларды ұйымдастырудың принциптері, әдіснамалық әдістері, тәсілдері туралы білімдерін көрсетеді, адамның табиғатқа қатынасын, халықтың қоршаған ортамен қатынасын талдайды, табиғаттың сұлулығын, туған жерге деген сүйіспеншілік пен қызығушылықты бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беру үдерісінде денсаулық сақтау технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердің денсаулық сақтау технологияларының негізгі ұғымдары мен категориялары туралы, денсаулық сақтау технологияларының студенттердің жеке басын қалыптастыруға әсер ету механизмдері туралы білімдерін қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студент денсаулықты сақтауға бағытталған денсаулық сақтау оқу процесін ұйымдастырудың және жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.2)
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шет тілінің аударма практикасы
    Несиелер: 5

    Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қоршаған орта объектілерін микробиологиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді микробиологиялық зерттеу әдістерімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент қоршаған орта объектілерін зерттеудің микробиологиялық әдістерінің теориялық және әдіснамалық негіздерін игереді, оларды әртүрлі зерттеу әдістерін қолдана отырып анықтайды, қоршаған орта факторларының микроорганизмдерге әсерінің нәтижесін бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік экология және техногенді тәуекел
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерге экологияландыру жолдары, өндірістің әртүрлі көздері мен техногендік қауіп-қатердің технологиялық процестерін ретке келтіру туралы жан-жақты білім беру. Пәнді оқу нәтижесінде студент ғылыми-техникалық прогрестің оң және теріс жақтарын түсіндіреді, жағымсыз әсерлер мен тәуекелдер деңгейін төмендету тәсілдерін ұсынады, оқу процесінде алынған білімді қолдана отырып, қоршаған ортаға әсердің әртүрлі түрлерін бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биосфераның шығуы мен эволюциясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - ең ірі экожүйе болып саналатын биосфера туралы, оның қалыптасуының негізгі кезеңдері және компоненттерінің өзара әрекеттестік заңдылықтары туралы жүйелі білім беру, студенттерді биосфераның құрылымы мен қызмет етуі және эволюциясын терең түсінуге үйрету, табиғатты пайдалануды интенсификациялау жағдайында адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдарын болжауға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақтану
    Несиелер: 6

    Мақсаты: жердің тірі қабығы - топырақ, табиғи дене ретінде оның қасиеттері, қызметі, генезисі және эволюциясы туралы жүйелі білім қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент топырақтың пайда болу жолдарын, қасиеттері мен жіктелуі туралы білім алады. Теориялық білімдерін қолдана отырып, практикалық сабақтарда генетикалық көкжиектерді анықтайды, топырақтың морфологиялық сипаттамаларын сипаттайды, топырақ жамылғысының жағдайына баға береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экологиядағы компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 3

    Мақсаты: компьютерлік модельдеудің жалпы принциптерін оқып үйрену және оларды экологиялық үрдістерді түсіндіру және шешу үшін пайдалану. Студент модельдердің жіктелуі, модельдерді құрудың негізгі әдістері, модельдеу туралы білімдерін көрсетеді және қоршаған орта үрдістері мен құбылыстарының қарапайым модельдерін жасайды, оларды талдайды және модельдеу нәтижелеріне мағыналы түсінік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геоэкология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: адамның табиғатқа жаһандық әсері бағытындағы геожүйелер жұмысының заңдылықтары туралы идеяларды қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент геоэкологияның теориялық негіздері туралы білімін көрсетеді, ғаламдық және жергілікті компьютерлік желілерде ақпарат іздеу және алмасу әдістерін қолданады, геожүйелердің антропогендік реакцияларға әсерлерін болжайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік экология және қоғамның тұрақты дамуы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас мәселелеріне жаһандық талдау жасау. Оқу процесі адамзат өркениетінің қазіргі даму кезеңіндегі әлеуметтік экологияға деген сұраныстың себептерін ашады. Студент адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің жалпы заңдылықтары туралы біледі, адамның қоршаған ортаға антропогендік әсерімен байланысты әлеуметтік және экологиялық проблемаларды талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жүйелі экологияның негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жүйелік экологияның негізгі проблемалары мен даму бағыттарымен таныстыру. Пәнді оқу үрдісі студенттердің келесі құзыреттіліктерін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған: экологияға жүйелі көзқарастың қажеттілігін түсіну, экологиядағы модельдеу процестері туралы білімдерін көрсету, экологиялық проблемаларды жүйелі түрде талдай алу қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өндірістің техникалық-экономикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты студенттердің материалдық өндірістің техникалық және экономикалық негіздері туралы негізгі түсініктерін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде студент маңызды өндірістік үдерістерін технологиялық сызбаларын түсіндіреді, негізгі техникалық және экономикалық көрсеткіштерді қолданады, заманауи технологиялардың өндірісі қарқындылығы және өнеркәсіптік өндірісті ұйымдастыру жағдайында табиғатты пайдалану бағытын болжайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Табиғатты пайдалану экономикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: табиғатты пайдалануды табиғи ресурстарды бағалауды қамтитын тұтас жүйе ретінде зерттеу потенциал. Табиғатты ұтымды пайдалануды қарастыру, басқару және төлемдер жүйесі. Техногендік әсердің ықтимал экологиялық және экономикалық салдарын бағалау. Табиғи ресурстарды экономикалық бағалаудың теориясы мен практикасын көрсету. Экологиялық-экономикалық әдістерді қолдану табиғи ортаға техногендік әсер ету салдарларын бағалау ресурстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дүниежүзінің ғаламдық экологиялық мәселелері және қауіпсіздік
    Несиелер: 3

    Мақсаты: әлемнің жаһандық экологиялық мәселелері және қауіпсіздігі туралы көзқарасты қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент заманауи жаһандық проблемалардың экологиялық қауіпсіздікке әсерін талдайды, жүйелік талдау негізінде жаһандық экологиялық мәселелерді шешудің жолдарын ұсынады, экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі экологияның маңызын сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экологиялық туризм
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді экологиялық туризмді ұйымдастыру негіздерімен және кеңістіктік және әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретінде туризм туралы қазіргі заманғы теориямен таныстыру.;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экологиялық биотехнология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: өсірілген өсімдік жасушаларын биотехнологияның объектісі ретінде алу және биотехнологияның барлық негізгі бағыттарын зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент өсімдіктердің жасушаларын, ұлпаларын және ағзаларын өсіру әдістері туралы білімдерін көрсетеді, экологиялық биотехнологияның заманауи мәселелерін шешу жолдарын түсіндіреді және ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Батыс Қазақстанның табиғи мұралары
    Несиелер: 3

    Курсқа бірегей табиғи нысандарды, оларды қорғау және ұтымды пайдалану мәселелерін зерттеу кіреді. Пәнді оқу нәтижесінде студент Батыс Қазақстанның бірегей табиғи мұрасын анықтайды және сипаттайды, аймақтың қоршаған ортасына түсетін антропогендік әсерімен байланысты экологиялық проблемаларды талдайды, белгілі бір объектілерінің бірегейлігін сақтау бойынша шараларды ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экологиялық мониторинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиялық мониторингтің негізгі принциптерімен танысу, қоршаған ортаның бақыланатын параметрлері, бақылау құралдары туралы білім қалыптастыру. Студенттер бақылаудың химиялық және биологиялық әдістерін игереді және оның өзгеруін болжай және алдын-алу шараларын ұсынады. Экологиялық мониторинг нәтижелерін талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоршаған орта жағдайын индикациялау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қоршаған ортаның жағдайы туралы жүйелі білім қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент қоршаған орта факторларын анықтайды, биоиндикаторларды сипаттайды, биоиндикаторлардың қоршаған ортамен байланысын орнатады, қоршаған орта компоненттерінің жағдайын диагностикалауға биоиндикаторларды ұсынады, әртүрлі факторлардың қоршаған ортаға әсерін бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экологиялық жүйелерді модельдеу және басқару
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-экологиялық жүйелерді басқару процестері туралы түсінік беру. Пәнді оқу нәтижесінде студент: экологиялық жүйелердің модельдерін құру және пайдаланудың негізгі принциптері туралы білімдерін көрсетеді;; экологиялық жүйелердің ерекшеліктерін және оларды басқару проблемаларын сипаттайды; популяциялар саны динамикасының және өндіріс процесін басқарудың қарапайым модельдерін жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы экология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді биологияның әртүрлі салаларда практикалық қолданумен таныстыру және өмір сапасын арттыру мақсатында өсімдік және жануарлар ағзаларын қолданудың аспектілері қарастыру. Пәнді оқу кезінде тыңдаушылар биосфераны деградацияға әкелетін адамның теріс әрекетін азайту әдістері мен құралдарын игереді, планетаның ресурстарын тиімді пайдалану үшін технологиялар мен принциптерді жасайды және қоршаған орта жағдайларына мониторинг жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Урбоэкология және урбомониторинг негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаттары артып келе жатқан антропогендік әсерді ескере отырып, қала экожүйелерінің қазіргі жағдайы туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады. Қалалық ландшафттардың қалыптасуы мен жұмыс істеуі, олардың қала ортасының тұрақты жұмысындағы ролі мәселелері қарастырылады. Елді мекендердің экологиялық жағдайын талдауға және оңтайлы нормаларды анықтауға көңіл бөлінеді. Урбомонитолрингті жүргізудің өзіндік ерекшеліктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ГАЖ технологиялар және аэроғарыштық зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты болып ГАЖ және аэроғарыштық мониторинг саласындағы негізгі ұғымдарды зерттеу; ГАЖ қазіргі заманғы құралдарын және кеңістіктік ақпаратты талдау әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істей білуін көрсетеді (ArcGIS, MapInfo). Қоршаған ортаның әртүрлі компоненттерін қашықтықтан зондтау материалдары бойынша дешифрлеуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиядағы зертханалық эксперименттер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді экологиядағы зертханалық эксперименттермен таныстыру. Оқыту нәтижелері: экологиядағы эксперимент әдіснамасын білу, оларды экология саласындағы зерттеу мәселелерін шешу үшін қолдана білу, заманауи әдістер мен құрылғыларды пайдалана отырып, зертханалық талдау жүргізу техникасы мен экологиялық эксперименттер жүргізу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның биоресурстары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстандағы биологиялық ресурстардың негізгі өкілдерін, олардың адам өміріндегі және табиғаттағы маңызын зерттеу. Студенттер биологиялық ресурстар, олардың экономикалық қолданылуы туралы білім алады және оларды ресурстармен қамтамасыз етілуіне сәйкес топтайды, биологиялық ресурстарды қолдану тиімділігін бағалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық картаға түсіру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиялық картографиялау әдістерін оқып үйрену; картографиялық проекциялар түрлері; ГАЖ негізгі бағдарламалары және ГАЖ-ды құру әдістерін меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде студент қоршаған орта нысандарының әртүрлі карталарын және картограммаларын жасайды, экологиялық ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеу негізінде картометриялық жұмыстарды орындайды. Студент компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істей білуін көрсетеді (ArcGIS, Map Info).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Радиациялық экология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: радиациялық экология туралы, қоршаған ортадағы радиациялық сәулеленудің ағзаларға әсері туралы жүйелі білім қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент радиацияның қоршаған ортаға әсерін талдайды, геоэкологиялық мәліметтерден және ГАЖ-дан сәулелену мен басқа да ластану дәрежесін анықтайды, радиациялық карталарды талдайды, радиациялық сәулелену нәтижесінің қоршаған ортаға әсерін бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоршаған орта және табиғат пайдалану саласындағы халықаралық заңнама
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – халықаралық экологиялық құқықтың принциптері мен қайнар көздері, халықаралық-құқықтық қорғаудың механизмдері туралы, қоршаған табиғи ортаны, оның негізгі ресурстарын пайдалану және қорғау саласында жүйелі білімдерін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студент экологиялық заңнаманың ережелерін жүзеге асыру бойынша құқық қолдану тәжірибесін талдаудың теориялық және практикалық дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеудің мақсаты - экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің құқықтық негіздерін зерттеу. Пәнді игеру барысында студент экологиялық қауіпсіздіктің құқықтық негіздері туралы білімдерін кеңейтеді және тереңдетеді, азаматтардың экологиялық құқықтарын және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін білімдерін қолданады, өз қызметінде нормативтік құжаттарды қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық сараптама және бақылау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологиялық сараптама және бақылау жүргізу тәртібі туралы қажетті мәліметтерді меңгеру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент ҚР экологиялық заңнамасын қолдана отырып экологиялық сараптама және бақылау жүргізудің теориясы мен тәжірибесін игереді, веб-порталмен жұмыс істей білуін көрсетеді, қоршаған орта сапасының мақсатты көрсеткіштерін талдайды, экологиялық сараптама және бақылау жүргізуге өтінім жасай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық жобалау және қоршаған ортаға әсерді бағалау
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты қоршаған ортаға әсерлі бағалау және экологиялық жобалаудың заманауи принциптері мен әдістерімен танысу болып табылады. Практикалық сабақтарда студент топта жұмыс істей отырып, адамның шаруашылық қызметінің қоршаған ортаға әсерінің экологиялық негіздемесінің ережелері мен процедураларын білетінін көрсетеді, ҚОӘБ зерттеулерін жүргізу және экологиялық жобаларды жүргізу жоспарын жасайды, "Эра" бағдарламалық кешенін қолдана отырып, ШРШ және ШРТ мөлшерін есептеу әдістемесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON8

    Экологиялық қауіпсіз технологияларды әзірлеу және енгізу үшін мониторинг, экологиялық картографиялау және ГАЖ нәтижелерін пайдалана отырып, қоршаған ортаның жай-күйін талдайды.

  • Код ON11

    Экологиялық жобалау және өндірістік міндеттерді шешу үшін ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, жүйелік талдауды жүзеге асырады.

  • Код ON4

    Табиғат пен экономикадағы заңдылықтарды, құбылыстар мен процестерді түсіндіру үшін жаратылыстану пәндерінің тұжырымдамалық теориялары мен заңдылықтарын қолданады.

  • Код ON7

    Экологиялық жүйелердің жай-күйін зерттеу, сәйкестендіру, сипаттау және бағалау үшін далалық, зертханалық эксперименттер мен бақылаулар жүргізеді.

  • Код ON12

    Экологиялық мәдениетті қалыптастыру, экологиялық іс-шараларды ұйымдастыру және білім беру процесінде денсаулық сақтау технологияларын қолдану үшін теориялық білімді пайдаланады

  • Код ON10

    Қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді білетіндігін көрсетеді.

  • Код ON5

    Кәсіби қызметте және өздігінен білім алу мақсатында заманауи ақпараттық цифрлық технологиялар мен ғылыми зерттеу әдістерін қолданады

  • Код ON6

    Ұйымның әртүрлі деңгейдегі биологиялық жүйелерінің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін түсіндіру үшін негізгі экологиялық ұғымдар мен терминдермен жұмыс істейді.

  • Код ON3

    Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және академиялық жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON9

    Жоспарланған шаруашылық қызмет түрлерінің қоршаған ортаға әсерін бағалайды.

  • Код ON2

    Ұжымда кәсіби этика және академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып жұмыс істей алады

  • Код ON1

    Қазақстанның мемлекеттік қалыптасуы, әлемдегі және Қазақстан Республикасындағы тарихи және қазіргі заманғы саяси жағдай мен әлеуметтік-экономикалық процестер туралы білімді жинақтайды.

6B05201 Экология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 6B05201-Экология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Еуразия Технологиялық Университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Қолданбалы экология
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Нархоз Университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология және табиғатты пайдалану
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05201 Экология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Геоэкология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология-химия
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05201 Экология
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top