Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05201 Экология в Торайгыров университеті

Пәндер

  • Жаратылыстанудың экологиялық аспектілері

    Пән мақсаты – табиғи әлемнің тұтастығы мен алуантүрлілігін көрсететін табиғаттың ғаламдық моделі ретінде әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесі (ӘЖҒБ) жайлы түсінікті қалыптастыру. Табиғаттың объективті заңдарын білуге және оларды адам мүдделері үшін практикада қолдануға көмектесуге, ғылыми принциптер мен ғылыми әдіснамамен танысуға, негізгі түсініктер, теориялар, заңдар, моделдер, гипотезалар, эмпирикалық қорытындыларды меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экологияға кіріспе және экологиялық зерттеулер негіздері

    Курс студенттерді экологияда қолданылатын негізгі түсініктермен, әдістермен таныстыру үшін арналған және табиғи үрдістер мен құбылыстардан әлеуметтік ара-қатынасқа дейінгі мәселелерді қарастыратын ғылымның кешендігі жайлы көрініс береді. Ғылыми танымның фундаментализациялау мен универсализациялаудағы проблемаларын, эколог-маманды қалыптастыруда ғылымның рөлін, ғылыми-зерттеу жұмысының ұйымдастыру жүйесін, атап айтқанда, қазіргі экологиялық зерттеулердің өзекті мәселелерін және қазіргі экологиялық дағдарыстан шығу жолдарын зерттеу үшін дүниетанымдық идеяларды қалыптастыру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математика

    Пәннің мақсаты: студенттерді теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті математикалық аппараттың негіздерімен таныстыру, студенттерге математика және оның қолданбалары бойынша оқу әдебиеттерін өз бетінше оқуға дағдыландыру, логикалық ойлауды дамыту және математикалық білімнің жалпы деңгейін арттыру. мәдениетін дамыту, қолданбалы мәселелерді математикалық зерттеу дағдыларын және есептерді математикалық тілге аудару қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экологиялық химия

    Пән экология және табиғатты қорғауға арналған, химиялық білімдерді туыстас жаратылыстану пәндерінің білімдерімен біріктіруге бағытталған. Қоршаған ортаны ластайтын химиялық қосылыстардың жинақталу заңдылықтарын, таралу жолдарын, қоршаған ортаға түсу жолдарын, физикалық және химиялық өзгерістерін және оларды жою әдістерін зерттеуді қарастырады. Табиғи ортаның сапасын бақылау және басқару мәселелеріне, табиғатты қорғаудың негізгі бағыттарына назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетел терминологиясымен экология негіздері

    Пән мазмұны мектептегі толық биология курсында берілген биология-экологиялық білімдерге негізделген және өмір жайлы ғылымдарда фундаментальды түсініктері неғұрлым терең жаратылыстану-ғылыми деңгейінде ашылады, өспелі қиындықтар жүйесінде қолданылатын экологияның негізгі түсініктері мен заңдарын қарастыруға мүмкіндік береді. Пән шет тілі мен негізгі пәндер арасындағы пәнаралық байланысты нығайту арқылы болашақ мамандарды кәсіби даярлауды жүзеге асырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Зоология зоогеография негіздерімен

    Пән жануарлар әлемінің жүйесі, негізгі жануарлар тобының тіршілік әрекеті, олардың экологиясы, жануарлардың табиғи қауымдастықтары, табиғатта және адам өміріндегі жануарлар әлемінің маңызы жайлы жүйеленген білімдердің қалыптасуына бағытталған. Пәнді игеру белгілі бір түрлердің ареалдарын зерттеуді, табиғи және антропогендік факторлар әсерінен фауналардың қалыптасуының заңдылықтарын зерттеуді; экологиялық ойлау қалпын қалыптастыруды болжайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ботаника фитогеография негіздерімен

    Пәнді меңгеру студенттерге өсімдік ағзаларының морфологиясы, анатомиясы, физиологиясы, эволюциясы мен жіктелуі және олардың Жер шарының бетінде орналасу ерекшеліктері бойынша теориялық білім береді. Онтогенез және филогенез деректерін ескере отырып, ботаника мен фитогеографияның теориялық негіздерін зерттеуді, өсімдік топтарының түрлік құрамын, олардың вегетативтік және генеративті мүшелерінің анатомиялық және морфологиялық құрылымдарын зерттеуді; өсімдіктер мен оларды қоршаған орта арасындағы байланыстарды және оларды басқару жолдарын; өсімдіктердің маңызы және оларды қорғау жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жүйелік экологияның негіздері

    Пәннің мақсаты - экожүйенің дамуын және оның құраушы элементтерінің динамикасын болжау мүмкіндігін бағалау, сонымен қатар оларды басқару мәселелерін шешу мақсатында студенттерді экологиялық жүйенің құрылымы мен қызмет етуімен және ондағы әртүрлі популяциялардың (түрлердің) рөлімен таныстыру. Бұл өте күрделі мәселелерді шешу үшін математикалық әдістер, модельдеу әдістері мен компьютерлік технологиялар қолданылады. Сондықтан, бұл курстың негізін әр түрлі зерттеу әдістері мен жүйелерді талдау құрайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жануарлардың және өсімдік экологиясы

    Пән мақсаты – орта факторлардың әртүрлі тірі ағза топтарына әсерін және биосфера өміріндегі тірі ағзалардың қызметтік рөлін зерттеу сұрақтарында еркін талдауға мүмкіндік беретін кәсіптік құзыреттерді қалыптастыру. Өсімдіктер мен жануарлардың экологиялық-физиологиялық ерекшеліктері, олардың зат алмасу типтері; тірі ағзалардың өзара әрекеттестігінің өзгешеліктері, ағзалар экологиясындағы зерттеу әдістері; әртүрлі экожүйелердегі популяциялардың негізгі сипаттамалары; экобиологияның қолданбалы аспектілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Экологиялық биогеографиясы

    Курсты меңгеру студенттерді ғаламшардағы тірі ағзалардың алуантүрлілігімен және экожүйелердің қызмет заңдарымен танысуды, түрлі экологиялық моделдермен, биогеографиялық карталармен, аудан-ауданға бөлу сызбанұсқасымен жұмыс жасауды және т.б. болжайды. Курс мақсаты – экологиялық биогеографияның негізгі заңдары мен принциптері жайлы, тірі ағзалардың және олардың қауымдастықтарының географиялық таралу заңдылықтары мен биосфера қызметіндегі биота компоненттерінің рөлі. жайлы тұрақты білімді қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Экологиялық микробиология негіздері

    Пән микроорганизмдер түрлерінің экологиясымен функционалды әртүрлілігін, олардың микробтық қауымдастықтардағы өзара әрекеттесуін, биосферадағы микробтық қауымдастықтардың белсенділігін зерттейді. Молекулалық, биохимиялық тәсілдерге, геохимияға жақын болуына байланысты микроорганизмдердің экологиясы қазіргі жаратылыстану ғылымында басты рөл атқарады. Негізгі сұрақтар микробтар популяциясының трансформация механизмдері, бейімделудің физиологиялық механизмдері, сондай-ақ белгілі бір жағдайларда микроб популяциясының күйі мен мінез-құлқын болжауға мүмкіндік беретін математикалық модельдеуге қатысты

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономика және бизнес негіздері

    Кәсіпкерлік түсінігі-кәсіпкерліктің анықтамасы, түрлері, даму тенденциялары, рөлі. Нарықтық экономиканың негізгі ұғымдары. Бизнестің ұйымдастырушылық негіздері. Бизнестің қаржылық негіздері. Бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экология негіздері

    Пән организмдер мен қоршаған ортаның қарым-қатынасын, сондай-ақ әртүрлі деңгейлердегі: популяциялар, қауымдастықтар және экожүйелер, табиғи кешендер мен биосферадағы ағзадан жоғары жүйелердің ұйымдастырылуы мен қызметін зерттеуге арналған. Ол экология саласындағы теориялық білімдерін дамытуды, оқушылардың экологиялық санасын арттыруды, оларға экологиялық білім беруді, экологиялық ой-өрісін қалыптастыруды, сонымен қатар осы білімдерді кәсіби және басқа да қызметте қолдана білу дағдыларын меңгеруді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Демографиялық экология

    Пәннің мақсаты - халықтың көбею заңдылықтары, оның әлеуметтік-экономикалық, табиғи жағдайларға, халықтың этникалық құрамына, т.б. тәуелділігі туралы білімді қалыптастыру. Статистикалық мәліметтерді талдау және демографиялық графиктер мен диаграммаларды құру, демографиялық саясатты әзірлеу, еңбек ресурстарын жоспарлау және т.б. мақсатында халықты дамыту, адамдардың денсаулығын сақтау және дамыту, адамның физикалық және психикалық мүмкіндіктерін жақсарту мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Биологияның қазіргі заманғы мәселелері

    Пәннің мақсаты - биологиялық ғылымның қазіргі мәселелері мен перспективалық бағыттарымен таныстыру. Пәннің міндеттері - жасуша биологиясының, генетика, физиология, теориялық биология, эволюциялық теорияның әдіснамалық жетістіктерімен және перспективалық бағыттарымен танысу, сонымен қатар абстрактілі ғылыми мақалалар бойынша өзіндік жұмыс дағдыларын бекіту, жеке зерттеу нәтижелерін әдеби ақпаратпен салыстырып,талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Адам экологиясы

    Пәннің мақсаты адамдар қауымдастығында өтетін процестер мен адамның өмір сүретін ортасын оңтайландыруға көмектесетін экологиялық білімінің жүйелік тұтастығын қалыптастыру болып табылады. Орта сапасы мен жеке және популяциялық денсаулық жағдайы арасындағы себеп-салдарлық байланысын көрсетуге, тұрғындардың аймақтық және этникалық ерекшеліктерін есепке алумен, адам денсаулығын қалыптастыру мен сақтауда дара тәсіл қажеттігін ашуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мемлекет және құқық мәні. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы. Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдары. Әкімшілік құқық. Азаматтық құқық. Еңбек құқығы. Қылмыстық құқық. Қаржылық, салықтық, экологиялық және жер құқығы. Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның әлеуметтік салдары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың факторлары мен шарттары. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Микроорганизмдер экологиясы

    Пәнді меңгеру микроағзалардың маңызды қасиеттері мен олардың табиғи процестерде маңызы жайлы, «микроағза мен орта» жүйесіндегі негізгі процестері, арақатынас механизмдері мен функциональды байланысы жайлы, бұл ғылымның өзекті мәселелері жайлы білімдердің негізін меңгеруге және микробиологиялық зерттеулер әдістерін үйренуге мүмкіндік береді. Ластанған аумақтарды биоремедиациялау, микроорганизмдердің деструктивті белсенділігі және олардың топырақ түзу процесіндегі рөлі, сонымен қатар микроорганизмдер арасындағы антагонизм құбылысы, микроорганизмдердің өсімдіктер мен жануарларға әсері туралы мәселелерін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі

    Курс қауіпсіз ой-пікір мен мінез-құлықты, қауіпсіздік идеологиясын құрастыруға негізделген. Тіршілік әрекетінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын құру, төтенше жағдай шарттарында сауатты шешімді болжау мен қабылдау мәселелерін қарастырады. Өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету саласындағы күрделі оқиғаларды, процестерді, құбылыстарды зерттеу, жіктеу және жүйелеу, бар қауіптер мен қауіптердің алдын-алу, оқшаулау және жою шараларын әзірлеуін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Табиғи ортаның фондық жағдайын дендрохронологиялық бағалау (Жоба 1)

    Білім беру бағдарламасы бағытының ғылыми-зерттеу жұмысы. Мақсаты – зерттеу территориясында объектіге ағаш-сақиналы хронологиялық талдау жүргізу. Ауа-райы мен климаттық факторлардың, криоэрозионды процестердің, өрттердің радиальды өсуге тигізетін әсері қарастырылады. Нәтижесінде зерттеу мерзіміндегі ағаштардың өнімділігінің, тұрақтылығынің көрсеткіштері бойынша табиғи ортаның фондық жағдайы қалпына келтіріледі, негізгі климаттық циклдар анықталады, зерттеу территориясындағы объектке қолайлы тенденциялар бақыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Биология

    Пән қоршаған орта факторларының әрекетіне байланысты өсімдіктер ағзаларындағы физиологиялық процестер жайлы фундаменталды білім қалыптастырады. Пәннің негізгі бөлімдерінде биологиялық заңдылықтар мен құбылыстардың негізінде жатқан негізгі физикалық заңдылықтары, белгілердің тұқым қуалаушылық заңдылықтары, тұқым қуалаушылық принциптері, генетикалық материалдың құрылымдық-функционалдық ұйымдасуы мен оның өзгергіштігі, гендер әрекетін реттеу, қоршаған ортаның ластануынан болған генетикалық салдарлармен байланысты сұрақтар қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Топырақтану

    Пәнді меңгеру топырақ, топырақ қасиеттері және оларды бағалау әдістері туралы түсініктерді қалыптастыруды қамтамасыз етеді. Курс студенттердің территориядағы топырақ қабатын өздігінше талдау арқылы біліктер мен қабілеттерін дамытуға, сонымен қатар олардың топырақ қасиеттері жайлы деректер арқылы топырақтың экологиялық жағдайы мен топырақты қорғау іс-шараларының құрылымын түсінуге және алған білімді өзіндік кәсіби қызметінде қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Биогеохимия

    Пән ағзалардың тіршілік әрекетін миграцияның жетекші факторы ретінде зерттеуге және Жерде химиялық элементтер массасының таралуын зерттеуге мүмкіндік береді, миграция және тірі ағзалар мен қоршаған орта арасындағы химиялық элементтердің массаларының алмасу процестерін қарастырады. Пән ерекшелігі биосфераның даму, құрылу және қызметінің ұйымдастырушылық жүйесі ретінде өмір мен геохимиялық ортаның бірлігін зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Топырақ жамылғысының биогеохимиясы

    Пәнді меңгеру мақсаты тірі материяның қатысуымен биосферада болып жатқан геохимиялық процестерді зерттеуге байланысты ғылыми-зерттеу және оқу іс-әрекетіне дайындық болып табылады. Пәнді меңгеру кезінде биогеохимияның негізгі түсініктері, литосфера және тірі зат құрамы, элементтердің геохимиялық жіктелуі және биогеохимиялық зерттеулердің даму перспективалары туралы жалпы түсінік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән мақсаты– кәсіпкерлік құқықтың мәні мен міндеттерін анықтау, кәсіптік қызметтерде қоғамдық қатынастарды реттейтін нормативті-құқықтық актілерінің алуантүрліліктерін зерттеу. Бөлімдер кәсіптік құқық пен оның ҚР құқықтық жүйесіндегі орнын; кәсіптік қызметті жүзеге асыру, бәсекелестікті қамтамасыздандыру және монополистік қызметті шектеудің ұйымдастырушылық-құқықтық негіздерін; сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы ағартушылықты қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Биосфераның пайда болуы және эволюциясы

    Пән мақсаты – студенттерді барлық тірі ағзалардың мекен ету ортасы ретіндегі биосфераның ұйымдасуы мен қызмет жасауының негізгі заңдылықтарымен, антропогендік пресс шарттарында олардың эволюцияларымен жан-жақты таныстыру. Геосфера жайлы жалпы түсініктер, биосфера эволюциясының негізгі бағыттары мен оның негізгі құрам бөліктері, антропогенді факторлардың биосферасының қызметіне әсері, адамзаттың биосфералық қызметтері, физикалық ортаны өзгертудегі тірі ағзалардың планетарлық рөлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экологиялық эпидемиология

    Пәнді игерудің мақсаты – студенттерді эпидемиялық процестің пайда болуы мен таралу жағдайымен; әртүрлі аурулардың пайда болу себептері мен факторларымен; биогеохимиялық эндемиканың теориялық негіздерімен; биогеохимиялық эндемиялық аурулардың себептері және олардың алдын-алу шараларымен таныстыру. Пән қоршаған ортаның қолайсыз факторларының нақты кешенінің әсерін анықтау, сипаттау және айқындау, денсаулық жағдайы мен қоршаған ортаның көрсеткіштері арасындағы байланысты сандық бағалау мәселелерін шешуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Су және жерүсті экожүйелердің эволоциясы

    Пәнді игеру органикалық әлем эволюциясының негіздері туралы түсінік қалыптастырады, эволюциялық процестің экологиялық ерекшеліктерін, су және жер үсті экожүйелерінің ерекшеліктерін, биологиялық жүйелердің қалыптасуы және олардың эволюция процесінде өзгеруі ретінде системогенезді зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экологиялық менеджмент

    Пәнді меңгеру табиғатты қорғау қызметін басқарудың, тиімді басқару шешімдері енуінің жаңа сапалы идеологиясының қажетті атрибуты ретінде, саналы экологиялық көзқарастың қалыптасуын қамтамасыздандырады. Экологиялық менеджменттің даму кезеңдерін, қызметтерін, инфрақұрылымын және принциптерін, табиғи ресурстардың экономикалық бағасын, экологиялық зиянын, қаржыландыру мен есеп-қисап шығындары мен сұрақтарын зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері

    Пән қазақстандық экономика шарттарындағы кәсіпкерлік қызметті құру, ұйымдастыру және жүргізу сұрақтары бойынша, нормативті-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық білімдер мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Нарықтық жүйенің негіздері мен оның қызмет ету механизмдерін, кәсіпкерліктің мәні мен оның түрлерін, кәсіпкерлік идея мен оның таңдауын, кәсіпкерлік тәуекелдік: бизнес қызметін жоспарлау мен басқаруды, кәсіпкерлік қызмет маркетингін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Биоиндикация және биомониторинг

    Пәннің негізгі мақсаты – биоиндикация мен биомониторинг құрылымы жайлы, заманауи экологиялық білімнің құрылымындағы орны жайлы түсінік қалыптастыру. Кеңістік пен уақыт, табиғат және адам өзгерткен шарттарда табиғат орталарының объектісінің жағдайын бағалауда биоиндикацияның мүмкіндіктері жайлы білім береді, биомониторингтік зерттеулерді жоспарлау мен өткізудің методологиялық негіздерін қалайды. Пән биотикалық қауымдастықтың ең сезімтал компоненттеріндегі ерте бұзылуларды диагностикалау және олардың жақын және алыс болашақта бүкіл экожүйе үшін маңыздылығын бағалау тұрғысынан маңызды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Геоэкология

    Пәннің мақсаты – студенттердің дағдарыстық сипаттағы (геоэкологиялық, демографиялық, су, энергетикалық, азық-түліктік, минеральды-ресурсты) жаһандық өзара байланысты мәселелердің стратегиялық шешімін табуға мүмкіндік беретін, экосфераның қоғаммен интеграциялану үрдісінде геосфералармен өзара байланыстағы жүйе ретіндегі қызметі туралы білім алу. Геоэкожүйелерге геоэкологиялық жүктеме, әртүрлі иерархиялық деңгейлер, олардың фондық тұрақтылығын бағалау, осы жүйелерді стандарттау және реттеу, биотаның әртүрлі сипаттағы технологиялық процестерге реакциясын зерттеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Орман экожүйелерінің мониторингі

    Студенттерді орман мониторингінің теориялық негіздерімен және тәжірибесімен, мониторинг нәтижелері бойынша мәліметтер қорын құру әдістерімен және оларды орманды тұрақты басқару үшін одан әрі пайдалану жолдарымен таныстыру.студенттердің орман мониторингін ұйымдастыру және жүргізу дағдылары. Пәннің мақсаттары болып табылады студенттерді орман мониторингінің теориялық негіздерімен және практикасымен, мониторинг нәтижелері бойынша мәліметтер қорын құру әдістерімен және оларды орманды тұрақты басқару мақсатында одан әрі пайдалану жолдарымен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Қоршаған орта туралы ілім

    Пән қоршаған орта, оның өзгерісінің динамикасы мен биосфераға әсері жайлы заманауи көріністерін қарастырады, фундаменталды білімдерді барлық курс бөлімдері бойынша: атмосфера, гидросфера, литосфера және биосфераның тұрақты жағдайын сақтауға жүйелендіреді, биосфераның қазіргі және болашақтағы жағдайында қоршаған ортаның басты рөлін сипаттайды. Жер бетінде тіршілік пайда болған кезден бастап қазіргі уақытқа дейінгі тірі организмдердің қоршаған ортамен әрекеттесу жағдайларының негізгі нүктелері туралы түсініктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен фауналардың қалыптасу заңдылықтарын зерттеу (Жоба 2)

    Білім беру бағдарламасы бағытының ғылыми-зерттеу жұмысы. Мақсаты – зерттеу территориясында объектіге ағаш-сақиналы хронологиялық талдау жүргізу. Ауа-райы мен климаттық факторлардың, криоэрозионды процестердің, өрттердің радиальды өсуге тигізетін әсері қарастырылады. Нәтижесінде зерттеу мерзіміндегі ағаштардың өнімділігінің, тұрақтылығынің көрсеткіштері бойынша табиғи ортаның фондық жағдайы қалпына келтіріледі, негізгі климаттық циклдар анықталады, зерттеу территориясындағы объектке қолайлы тенденциялар бақыланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері

    Пәнді оқытудың мақсаты инвестициялық-инновациялық Startup жобаларды әзірлеу бойынша тәжірибелік дағдыларды меңгеру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент білуі керек: - макро -, мезо - және микро деңгейде экономика үшін бизнес-кәсіпкерлікті дамытудың рөлі мен маңызы; - Startup жобаларды іске асырудың модельдері, түрлері және нысандары; - Startup жобаларды әзірлеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Экологиялық мониторинг

    Пәнді меңгерудің мақсаты – студенттерге экологиялық мониторингтің мақсаты, әдістері, ұйымдастырылуы бойынша жүйелі білім беру және мониторингтік зерттеулерді ұйымдастыру мен өткізу жайлы дағдылар үйрету. Мынадай мәселелерді қарастырады: қоршаған ортаның жай-күйін, оның ластануын, оның ішінде атмосфераны, жер үсті суларын, теңіз ортасын, топырақты, Жерге жақын кеңістікті бақылау; жер бетіндегі және жерге жақын ғарыш кеңістігіндегі радиациялық жағдай; климаттың өзгеруін, су ресурстарын, ластаушы заттарды бағалау және болжау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Биологиялық экология

    Пәнді меңгеру тіршілік мәнін, биологиялық ұйымдасудың деңгейі мен принциптерін, тірі ағзалардың алуантүрлілігін, қайта қалпына келу шарттарын, тірілердің эволюциясы, Жер эволюциясындағы тірі ағзалардың рөлін білуін қамтамасыз етеді. Барлық тірінің бірлігі мен өздік құндылығын түсіну арқылы, қоғамның өнегелік мәдениетін арттыру үшін, білім алушыларда биологиялық ой-пікір мен біртұтас жаратылыстану-ғылымдық көзқарасын қалыптастыруға септігін тигізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Агроэкология

    «Агроэкология» пәнін меңгерудің міндеттері: барлық деңгейдегі организмдер арасындағы қарым-қатынастардың заңдылықтары туралы заманауи идеялар ұйымдардың қоршаған ортасымен, биосфераның ластануындағы ауыл шаруашылығының рөлін, экологиялық дағдарыстың ерекшеліктерін, қазіргі биосфераны сақтаудың жолдары мен әдістерін студенттерде қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Биогеоценология

    Пән биогеоценоздардың құрылымы мен қызметі туралы түсініктерді қалыптастыру үшін қажетті теориялық және практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған. Бұл пәнді меңгеру биология, география және экология қиылысындағы білім саласы биогеоценология бағытында зерттеулердің қалыптасуы мен қазіргі жағдайы туралы, биогеоценологиялық зерттеулердің даму перспективалары туралы негізгі түсініктерді алуға, биогеоценологиялық тәжірибелік зерттеулер саласында негізгі практикалық дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Павлодар өңірінің табиғи ресурстары

    Антропогендік қысымның нәтижесінде Қазақстанның бүкіл аумағында іс жүзінде елдің болашақ экономикалық және әлеуметтік дамуын қамтамасыз ету үшін табиғи ортаның табиғи қабілеті бұзылды. Пәннің мақсаты - аймақтың табиғи ресурстарының жай-күйіне экологиялық баға беру, белгілі бір мәселенің шешімін ұсыну және қажетті есептеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыру; ең тиімді экологиялық шараларды бағалау және ұсыну; нормативтік талаптарға сәйкес жұмысты ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Экотоксикология

    "Экотоксикология" пәні білім алушылардың жалпы кәсіптік даярлығының құрамдас бөліктерінің бірі болып табылады, өйткені болашақ маман қоршаған орта объектілеріне әсерді бағалау және жан-жақты талдау мәселелерін және жекелеген табиғи орталардың осы әсерлерге реакцияларын еркін түсінуі тиіс. Курстың негізгі мақсаты-студенттердің қоршаған ортаға зиянды заттардың түсу көздері, олардың таралуы, тірі организмдерге әсері туралы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қалдықтармен жұмыс істеу

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың өндірістік қалдықтарды басқару туралы білімдерін қалыптастыру, сонымен қатар студенттерді инновациялық қызметке белсенді қатысуға, өнімділікті арттыруға, жағдайды жақсартуға ықпал ететін заманауи жоғары тиімді процестерді, технологиялар мен құрылғыларды құру, модернизациялау және іске асырумен байланысты мәселелерді шешуге,. еңбек, материалдық және еңбек ресурстарын үнемдеуге дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Экологиялық стандарттау және сертификаттау

    Пән метрология және метрологиялық қамтамасыз етудің негіздерін қарастырады: терминдер, физикалық шамалар, өлшеу теориясының негіздері, өлшеу және бақылау құралдары, метрологиялық сипаттамалар, электрлік және магниттік шамаларды өлшеу және бақылау. Стандарттау негіздері қарастырылады: даму тарихы, нормативтік-құқықтық база, халықаралық, аймақтық және отандық, біріктіру және агрегация, өнім сапасы. Сертификаттау және сәйкестікті растау негіздеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Радиациялық экология

    Пәнді меңгеру мақсаты биосфераның барлық иерархиялық деңгейлерінде радиация әрекетін экологиялық фактор ретінде зерттеу болып табылады. Тірі ағзаларға радиациялық сәулеленудің әрекеті, радиацияның табиғи және жасанды көзі мен сәулеленудің құрамы; радиациялық қауіпсіздік нормалары; радиациялық қорғаныс және бақылау саласындағы негізгі мемлекеттік және халықаралық заңдары; радиоактивті қалдықтар мәселелерін шешу жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаға әсерді бағалау және экологиялық сараптама

    Пәннің мақсаты – қолданыстағы заңнамаға сәйкес Қазақстан Республикасындағы ҚОӘБ жүргізу тәртібі мен тәртібін зерделей отырып, жоспарланған шаруашылық және басқа да қызметтердің қоршаған ортаға әсерін бағалау бойынша білім негіздерін қалыптастыру. Экологиялық қауіпсіздік мәселелері, экологиялық заңнама, ҚОӘБ рәсімін жүргізу схемасы, экологиялық сараптаманы жүзеге асырудың құқықтық және нормативтік базасы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Техногендік жүйелер және экологиялық тәуекел

    Оқу пәнін меңгеру студенттердің экологиялық және табиғатты қорғау дүниетанымын, қауіпсіздік пен адамның табиғи ортамен тұрақты өзара әрекеттесуін қамтамасыз ету мәселелерін шешуге бағытталған тұжырымдамалық негіздері мен әдістемелік тәсілдерін қалыптастыруға ықпал етеді; техногендік жүйелердің жұмыс істеуі, экологиялық қауіп-қатердің әртүрлі түрлері мен көздері, оларды есепке алу әдістері, экологиялық қауіпсіздік дәрежесін бағалау әдістері туралы білімдерді меңгеру нәтижесінде жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, экологиялық ақпарат және оны өңдеу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік қалдықтарды пайдалану, залалсыздандыру

    Пәнді игерудің мақсаты ғылыми негізделген және әлемдік тәжірибеде қабылданған әдістер негізінде қауіпті қалдықтарды қайта өңдеу мен залалсыздандыруға байланысты технологиялар туралы базалық негіздермен; экологиялық қауіпсіздікті арттырудың құнды компоненттерін кәдеге жаратуды және биотермиялық және плазмалық әдістер негізінде залалсыздандыруды қоса алғанда, қалдықсыз және экологиялық қауіпсіз технологиялардың құралдары мен әдістерімен танысу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Физикалық экология

    Курста қоршаған ортаға әсер ететін физикалық факторлардың биосфераға, тірі ағзаға әсер ету ерекшеліктерн, физикалық факторлардың жалпы экологиялық жағдайдағы рөлін, экология курсында физиканың орнын, табиғатты ұтымды басқару қағидаларын, экологиялық мағынадағы физикалық мәсілелеірді, қазіргі ғылыми-техникалық прогресс жағдайында жастардың экологиялық білім алу және тұрақты даму қоғамын құру қажеттілігін ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Урбаэкология

    Пән қала аумағын ұйымдастыру және оның экологиялық жағдайы туралы білім береді. Міндеттері: климаттық, ландшафттық-географиялық және санитарлық-экологиялық факторлардың аумақты ұйымдастыруға әсерін анықтау; қаланың экологиялық проблемаларын көрсете отырып, қаланың кешенді экологиялық бағалауын жүргізу; қалалық елді мекендер ішіндегі атмосфералық ауаның, су объектілері мен топырақтың мониторинг жүйесін сипаттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаны қорғаудағы жүйелік талдау

    Пәннің мақсаты – экологиялық зерттеулердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын жүйелік талдауды қолдану негізінде ғылыми білімдердің біртұтас жүйесіне жүйелеу.Негізгі бөлімдер: Қоршаған ортаны қорғау мәселелерін шешу үшін заңдылықтарды тану әдістерін, сараптамалық бағалауларды қолдану. Климаттың өзгеруін болжау үшін атмосферада, гидросферада, топырақта ластаушы заттардың трансформациясы мен тасымалдану процестерін сипаттайтын модельдер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік экология

    Пәнді меңгерудің мақсаты болашақ мамандардың кәсіби мәдениетін қоршаған табиғи ортаға өнеркәсіп орындарының әсер ету жолдарының талдауы бойынша сұрақтармен, техногендік ластанудан негізгі табиғат құраушы орталарды (атмосфера, гидросфера, литосфера, биосфера) сақтау техникаларының негіздері мен, өнеркәсіп орындары әсер ететін аймақтардағы экожүелерге түсетін техногендік қысымдарды экологиялық реттеу негіздерімен танысуы арқылы жетілдіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Коммуналдық экология

    Пән қоныстау және ландшафттық-рекреациялық аймақтарындағы, антропогендік әсер ету орындарындағы қоршаған орта нысандарының (су объектілері, атмосфералық ауа, топырақ, физикалық факторлар, жасанды тіршілік ету ортасы) олардың санитарлық ережелер мен гигиеналық нормаларға, техникалық регламенттер, МЖСТ-на және басқа да нормативтік құжаттарға сәйкес сапасын зерттеуге мақсатталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Медициналық экология

    Пән мақсаты – адам денсаулығын нығайту мен қоршаған және өндірістік ортаны қалпына келтіруге бағытталған қоршаған ортаның биотикалық және абиотикалық факторларының арақатынасын білікті және әржақты бағалау бойынша, экологиялық білім мен дағдыларды меңгеру негізінде студенттердегі ой-пікірді экологиялық бағытта қалыптастыру. Курсты меңгеру медициналық экология пәні, оның құрамдас бөліктері туралы, халық арасында экологиялық патологияның даму заңдылықтары мен құбылыстары туралы түсінік береді; профилактикалық әдістер және тәсілдермен, экологиялық аурулардың алдын алудың әртүрлі технологияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Атмосфералық ауаны ластанудан қорғау

    Пәннің мақсаты – атмосфералық ауаны антропогендік әсерден қорғаудың негізгі әдістерін зерттеу. Бөлімдері: Шаң-газ-ауа қоспасын тазалау әдістері. Атмосфералық ауаның күйіне теріс техногендік әсер етудің алдын алу жолдары. Ластаушы заттардың зияндылығы бойынша өнеркәсіптік кәсіпорындардың атмосфералық ауаға техногендік әсер ету қаупі. Кәсіпорындардың ластаушы заттар шығарындыларының құрамын анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Жер ресурстарын басқару және оларды экономикалық бағалау

    Пәнді меңгеру мақсаты – қалалық жер нарығының қалыптасуы, қала құрылысы кадастрын жүргізу ережелері, кадастр түрлері туралы білімдерді меңгеру, жер ресурстарын мемлекеттік басқару жүйесіндегі басқару объектісі ретінде зерттеу, жер және мүліктік қатынастарды мемлекеттік және муниципалдық реттеудің теориялық және әдістемелік негіздерін және жерді пайдаланудың құқықтық негіздерін. Жер ресурстарын басқаруды жетілдірудің перспективалары мен стратегиялары және оларды бағалау әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Су ресурстарын басқару.Ағынды суларды тазарту

    Пәнді оқудың мақсаты – су шаруашылығы саласындағы мамандарды дайындау, сонымен қатар ағынды су жүйелеріндегі тазарту құрылыстарын жобалау, салу және пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Атмосфералық ауаға шығарындыларды тазарту әдістері

    «Атмосфералық ауаға шығарындыларды тазарту әдістері» пәнінің мақсаты студенттерді атмосфераға шығарындыларды тазарту, сонымен қатар оларды залалсыздандыру, дезинфекциялау және дезодорациялау әдістерімен таныстыру. Пәннің міндеттері шаң мен газды тазарту қондырғыларын жобалау, таңдау, есептеу, пайдалану және өнеркәсіптік кәсіпорындардан шығарындылар көздерін бақылау дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қоршаған ортаға түскен зиянды шығарындылардың сынамаларын алу және химиялық-аналитикалық талдау, геохимиялық зерттеулер, өнеркәсіптік, далалық және зертханалық экологиялық ақпаратты талдау, синтездеу және өндеу әдістерін меңгерген
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (А2, B1, B2 деңгейі), оның ішінде кәсіби салада коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгергенін көрсетеді
  • Қоршаған ортаның әртүрлі орталарында және құрамдас бөліктерінде ластағыш заттардың құрамына аспаптық талдау жасайды
  • Теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістерімен ақпаратты жинауды, талдауды және түсіндіруді жүзеге асырады, шығармашылық ойлау, жоғары креативтілік, күтпеген жағдайларды еркін шешу қабілеттерін көрсетеді.
  • Математикалық талдау және модельдеу, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолданады
  • Жаратылыстану пәндердің іргелес және қолданбалы мәселелерін зерттеуде биологиялық ғылымдар саласындағы негізгі білімдерді қолданады
  • Табиғи ортаны сақтау, қалпына келтіру, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау бойынша тәжірибелік ұсыныстарды әзірлейді
  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласындағы актілерді ескере отырып, стартап-жобаларды әзірлейді
  • Биологиялық ғылымның адам өміріндегі, әлеуметтік мәселелерді шешудегі рөлі; тірі және жансыз табиғаттағы процестер мен құбылыстар, олардың байланысы мен өзара тәуелділігі туралы түсініктерге ие
  • Ғылыми зерттеулердің сапалық, сандық және озық әдістерін қолданады
  • Командада жұмыс істейді, жаңа шешімдер ұсынады, ымыраға келеді, өз көзқарасын ұсынады және қорғайды, адамның табиғат пен техника өзара әрекеттесу процесінде өмірі үшін қауіпсіз жағдай жасайды
  • Кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады

Ұқсас БББ

6B05201 Геоэкология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B05201 Экология және табиғатты пайдалану

Астана халықаралық университеті

6B05201 Экология

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

6B05201 Экология

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

6B05201 Экология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B05201 Экология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B05201 Экология

Нархоз Университеті

6B05201 Қолданбалы экология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B05201 Экология

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B05201 Экология

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B05201 Экология

Инновациялық Еуразия университеті

6B05201 Экология

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

6B05201 Экология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B05201 Экология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B05201 Экология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B05201 Экология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B05201 Экология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B05201 Экология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top