Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01507 Химия в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық зертхана жұмысын ұйымдастыру

    Студенттердің зертханаларды құру, зертханада жұмысты ұйымдастыру, қауіпсіздік техникасы принциптерін меңгеру; зертханалық зерттеулерді жүргізудің негізгі теориялық принциптері мен заңдылықтарын меңгеру; заманауи әдістер мен аппаратураларды пайдалана отырып, зертханалық талдауды жүргізу техникасын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зертханалық жұмыс техникасы

    Студенттерді зертханалық істің негіздерімен, қауіпсіздік техникасымен, зертханалардың негізгі жабдықтарымен, эксперименттік ақпаратты тіркеу, өңдеу және ұсыну ережелерімен, арнайы ғылыми-техникалық терминологиямен таныстыру. Бұл білімдер мен дағдылар барлық практикалық арнайы курстар шеңберінде әрі қарай оқу үшін, ғылыми ұжымдарда жұмыс істеу үшін, курстық және дипломдық жобаларды дайындау үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары математика

    Теориялық және практикалық есептерді шешу үшін математикалық аппараттың негіздерін зерттеу. Студенттер айнымалылардың функцияларын, дифференциалдық теңдеулерді, ықтималдықтар теориясын, математикалық статистиканы және олардың экологияда қолданылуын біледі, математика және оның қосымшалары бойынша оқу әдебиетін өз бетінше оқи алады, қолданбалы сұрақтарды математикалық зерттеу дағдыларын талдайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау

    Мақсаты: шекті ауысу операциясын қолдана отырып функциялардың қасиеттерін зерттеу; дифференциалды және интегралды есептеу тұрғысынан тұжырымдалған бизнес пен экономика модельдерімен танысу; математикалық ойлау мәдениетін қалыптастыру және экономикалық қызмет процесінде туындайтын мәселелерді өз бетінше шешу дағдыларын дамыту. Білуге тиіс: шектердің, дифференциалдау және интегралдау қарапайым теориясының теориялық негіздері; экстремумдарды табу түсінігі мен әдістерін; саралау және интеграциялау әдістерін; дифференциалдау және интегралдау пайда болуымен байланысты математикалық модельдерді құру тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы физика

    Мақсаты: іргелі физикалық заңдылықтар жүйесі туралы ғылыми білімді қалыптастыру және студенттерді кәсіби қызметінде туындайтын міндеттерді шешуде оларды қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Курсты оқу барысында студенттер физиканың негізгі түсініктері, заңдары және теорияларын біледі; есептерді шешуде физика білімін қолдана алады; физика бойынша теориялық білім жүйесін, теориялық есептерді шешу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық физика

    Сұйықтар мен газдар қозғалысының молекулалық-кинетикалық теориясының негіздерімен, молекулалық физиканың негізгі модельдерімен, көп бөлшектерден тұратын жүйелердің статистикалық заңдылықтарымен, идеал және нақты газдардың модельдері мен заңдылықтарымен, молекулаларлың классикалық таралуымен, классикалық жылу сыйымдылық теориясының және кванттық теорияның негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы

    Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық химия 1

    Курс болашақ маманның жалпы химиялық даярлығы мен ғылыми дүниетанымының негізін құрайды, шығармашылық ойлауын дамытады. Пәнді оқу кезінде электронның табиғаты мен атомның құрылымы туралы кванттық механикалық ұғымдар және химиялық үдерістердің негізгі теориялары туралы заманауи ұғымдар қалыптасады. Пән химиялық циклдің жеке ғылымдарын одан әрі зерттеуге негіз болады және периодтық жүйенің құрылысы мен оның маңызын, атом құрылысы теориясын, химиялық байланыс теориясын тереңірек түсінуге ықпал етеді. Курс заттардың құрамы, құрылымы, қасиеттері және қолданылуы арасындағы себеп-салдық байланыстарды орнатуға көмектеседі Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • химиялық ұғымдар мен терминдердің академиялық тілін түсінеді; • оксидтер, қышқылдар, негіздер және тұздардың формулаларын құрастырып, оларға дұрыс атау береді. • қысқартылған иондық теңдеулермен реакциялардың мәнін көрсетеді және алған білімдерін қышқылдардың, негіздердің, тұздардың химиялық қасиеттерін сипаттауда қолданады; • элементтерге салыстырмалы сипаттама береді; • зерттеу дағдыларын қалыптастыру үшін заттар мен қосылыстарды химиялық зерттеудің қарапайым әдістерін қолданып, эксперименттер жүргізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп психологиясы

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (деңгей В2) - 1

    Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химия 1

    Курста аналитикалық химияның негізгі теориялық мәселелері, сапалық және сандық талдау әдістері қарастырылады. Болашақ мұғалімдер химиялық заттарды сәйкестендіру, айқындау, бөлу және анықтау бойынша білімге ие болады, тәжірибелік жұмыстарды орындау және рәсімдеу, реактивтермен және жабдықтармен жұмыс істеу, қауіпсіздік техникасы бойынша дағдыларды меңгереді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • сапалық және сандық зерттеу әдістерінің негіздерін сипаттайды; • заттың сандық құрамын анықтау кезінде талдаудың титриметриялық әдістерінің қағидаттарын түсінеді; • химиялық экспериментте жеке операцияларды (өлшеу, еріту, қыздыру, сүзу, кептіру, күйдіру және т.б.) орындау техникасын меңгереді. • катиондар мен аниондарды анықтау үшін сапалық талдау жүргізеді, нақты реакциялардың мәнін және олардың аналитикалық әсерлерін түсіндіреді; • теориялық титрлеу қисықтарын есептей біледі; • алынған нәтижелерді ғылыми заңдар мен сабақтас пәндердің фактілері тұрғысынан талдайды және өңдейді; • жүйелі және кездейсоқ қателерді анықтау арқылы эксперимент нәтижелерін бағалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Химиядан эксперименттік есептер

    Мақсаты: қойылған міндеттерді шешу қабілетін қалыптастырудың әдістемелік тәсілдерін көрсету химияның эксперименттік мәселелері. Оқу процесінде студенттерде химиялық процестерді басқару дағдыларын қалыптастыру үшін жағдайлар жасалады, химиялық құбылыстарды талдау, химиялық заттар мен материалдарды дұрыс өңдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шет тілінің аударма практикасы

    Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістемесі (химияны оқыту саласында)

    Пәнді меңгеру мақсаты зерттеу жұмысының негіздерімен таныстыру. Ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдістемелік негіздерін беру. Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері мен әдістемесі білім алушыларды ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыруға дайындау, зерттеудің жалпы ғылыми әдіснамасы жөніндегі ұғымын қалыптастыру. Дәріс және семинар сабақтарында болашақ мамандардың ғылыми-зерттеу жұмысының мәнін тануға бағдарлауды ғылыми – зерттеу жұмысының әдіснама мен әдістемесінің негізін үйренеді. Сонымен қатар химияның өзекті бағыттары бойынша ғылыми жұмыстарды жоспарлау мен ұйымдастырудың іргелі принциптерімен таныстырылып мынадай құзыреттердің қалыптасуына ықпал етеді: - ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру; - ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, ұйымдастыру мен технологиясын меңгеру; - заманауи зерттеу әдістері туралы білімін химия саласында қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілі (деңгей В2)- 2

    Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен жоспарлауы

    Ғылыми зерттеулер өзара байланысты кезеңдердің бірнеше блоктарын қамтиды. Біріншісі-ҒЗЖ жоспарын жоспарлау алдындағы зерттеу, құрастыру және бекіту. Екіншісі зерттеу процесін қамтиды (зерттелетін мәселені сипаттайтын материалдарды жинау, ол туралы нақты деректерді жинақтау, оларды жүйелеу, проблема туралы белгілі бір идеяларды әзірлеу). Зерттеудің үшінші бөлімі-ғылыми ізденіс нәтижелерін ресімдеу (интерпретация, есеп беру, жарияланым).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бейорганикалық химия 2

    Пәннің мақсаты: бейорганикалық химияның жалпы теориялық мәселелері бойынша, элементтердің және олардың қосылыстарының қасиеттері бойынша білімді қалыптастыру; жалпы және бейорганикалық химияның теориялық түсініктері, заңдары мен түсініктері негізінде химиялық ойлауды қалыптастыру; заттармен, реактивтермен, аспаптармен және қондырғылармен жұмыс істеу техникасына оқыту; эксперименттік жұмыс дағдыларына үйрету, алынған теориялық білімді практикада бекіту және тереңдету; тәуелсіз ғылыми зерттеу жұмысының тәжірибесін, эксперименттік деректерді бақылау, жалпылау және өңдеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Заттардың физикалық және химиялық сипаттамаларын анықтау әдістері 1

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушылардың физика-химиялық зерттеу әдістері саласындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Дәріс және практикалық сабақтарда студенттер физикохимиялық зерттеулер саласындағы ғылымның негізгі түсініктері мен бағыттарын және келесі құзыреттерді қалыптастыруға ықпал ететін физика-химиялық талдау әдістерін үйренеді: -физика-химиялық талдау әдістерін қолдана отырып, зерттеу нәтижелерін талдау, талдау, интерпретациялау, әдістер мен әдістерді таңдауда құзыретті болу. - талдаудың физика-химиялық әдістерін қолдана отырып зерттеу жүргізе білу; - аспаптық талдауды қолдана отырып зерттеудің оңтайлы әдісі мен әдістемесін таңдау;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі

    Курстың мақсаты-болашақ химия мұғалімдерін есептік химиялық есептерді шешу әдістемесімен таныстыру және практикалық орта мектепте химияны оқыту процесінде оқушылардың химия бойынша есептерді шешуін ұйымдастыру бойынша іскерліктер мен дағдылар, сондай-ақ студенттердің эвристикалық және қызықты (стандартты емес) есептерді әртүрлі әдістермен шешу, жоғары сынып оқушыларының оқу тәжірибесіне қол жеткізу біліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Аналитикалық химия 2

    Пәннің мақсаттары: студенттерде қоршаған орта объектілерін талдау әдістері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаның ластануын бақылау үшін экологиялық мониторингте сапалық және сандық химиялық талдау әдістерін қолдану туралы білім алу; практикада кездесетін әртүрлі Талдамалық міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін ғылыми ойлауды және жалпы техникалық эрудицияны дамыту; оқу және анықтамалық әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру аналитикалық химия бойынша.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Коллоидтық химия

    "Коллоидтық химия" пәні физикалық химияның бөлімі болып табылады және студенттерді дисперстік жүйелердегі дисперсиялық жағдай және беттік физикалық құбылыстар туралы қазіргі заманғы оқу негіздерімен таныстырады. Коллоидтық химия заттардың әртүрлі қозғалыс формаларының өзара әрекеттесуін зерттеумен, физика-химиялық процестердің жалпы заңдарын орнатумен байланысты химияның ең жалпы мәселелерімен айналысады, ол химиялық технологияның барлық салаларының негізі болып табылады. Физикалық химия әртүрлі факторларға байланысты процестердің ағуын математикалық сипаттауға, есептеуге және болжауға мүмкіндік береді, ол химиялық және технологиялық процестерді саналы түрде басқаруға мүмкіндік береді. Бұл курстың мақсаты-коллоидтық химияның негізгі заңдары мен әдістерін, коллоидтық үрдістерді, олардың маңызы мен әр түрлі теориялық және практикалық есептерді шешуде қолдану, технологиялық процестердің негізгі параметрлеріне реагенттер табиғатының және сыртқы жағдайларын талдау іскерлігін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дисперсті жүйелердің химиясы

    Пәнді меңгеру міндеттері: - дисперсиялық жүйелердің физикохимиясының негізгі түсініктері мен қазіргі заманғы бағыттарын зерттеу; - практикалық тапсырмаларды шешу үшін теориялық ережелерді қолдану дағдыларын меңгеру; - студенттердің шығармашылық инженерлік ойлауын қалыптастыру. - қоршаған әлемде өтетін химиялық процестердің механизмі мен материалдарының қасиеттерін түсіну үшін химиялық қосылыстардың әртүрлі сыныптарындағы химиялық байланыстың табиғаты, Заттың құрылысы туралы білімді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық термодинамика және кинетика

    Мақсаты: қазіргі химияның теориялық негізі ретінде физикалық химияның рөлін көрсету, химиялық термодинамика негіздерін, ерітінділер мен фазалық тепе-теңдік теориясын, Химиялық кинетика мен катализ, электрохимия негіздерін үйрету, химиялық реакциялардың механизмдері туралы түсінік беру. Міндеттері: оқушыларға фундаментальды және қолданбалы сипаттағы химиялық есептерді шешуге жүйелі көзқарас дағдыларын үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химия пәнінен күрделі деңгейдегі есептер шығару әдістемесі 1

    Пәнді игерудің мақсаты-жоғары деңгейдегі химиялық мәселелерді шешу әдістерін меңгеруде бакалаврларды кәсіби даярлау. Практикалық сабақтарда студенттер шығармашылық ойлауды, стандартты емес тәсілді қалыптастыру және шешудің ұтымды әдісін таңдау үшін оңтайлы жағдай жасай отырып, есептерді шешудің ғылыми негізделген әдістемесін игереді және келесі құзыреттерді дамытуға ықпал ететін тапсырмаларды орындайды: - студенттерде күрделілігі жоғары химия бойынша есептерді шешу саласындағы білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру, - типтік міндеттерді шешудің негізгі әдіснамалық принциптерін ашу - күрделілігі жоғары деңгейдегі химиялық есептерді шешудің негізгі әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химияны оқыту әдістемесі

    Мақсаты: оқыту мен оқытудың жаңа тәсілдерін оқу. Оқыту және оқыту үдерістерін жетілдіру үшін мектептегі көшбасшылықтың қазіргі заманғы тұжырымдамасын және мұғалімнің көшбасшылық қасиеттерін дамыту принциптерін көрсету. Студенттерді мектеп мұғалімдерінің кәсіби қоғамдастығы жағдайында белсенді жұмыс істеуге дайындау. Критериалды бағалау жүйесін практикалық іске асырудың ғылыми негіздері мен тәсілдерін ашу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заттардың физикалық және химиялық сипаттамаларын анықтау әдістері 2

    Пәннің мақсаты: теориялық принциптерді жүйелі түрде зерттеу, техникалық іске асыру, ең бастысы зерттеудің жаңа физика-химиялық және физикалық әдістерін практикалық қолдану. Физикалық әдістер заттардың құрамын анықтау үшін, яғни аналитикалық химия үшін ерекше маңызды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физикалық химия

    Пәнді оқытудың мақсаты: қазіргі заманғы химиялық дүниетанымды қалыптастыру, процестердің физикалық-химиялық мәнін түсіну және алынған білім мен дағдыларды басқа жаратылыстану, жалпы кәсіптік, арнайы пәндерді оқу үшін және одан әрі практикалық қызметте пайдалану үшін қажетті өзіндік жұмыс дағдыларын игеру. Пәнді меңгерген білім алушы білуі тиіс: Физикалық химия саласындағы қазіргі заманғы теориялардың негіздерін және оларды химияның кез келген саласындағы теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қолдану тәсілдерін. Меңгеруі тиіс: химиялық жүйелердегі физика-химиялық зерттеу міндетін өз бетінше қою, эксперименттікте, теориялықта осындай міндеттерді шешудің оңтайлы жолдары мен әдістерін таңдау; физика-химиялық зерттеулердің нәтижелерін талқылау, физикалық химия бойынша қазіргі заманғы әдебиеттерде бағдарлану, физикалық химия мәселелері бойынша ғылыми пікірталас жүргізу. Меңгеруі тиіс: физикалық химия саласындағы базалық білімі қабілеті мен дайындығын көрсетуі тиіс: белгілі формулалар мен теңдеулердің көмегімен, оның ішінде компьютерлік бағдарламалардың көмегімен физика-химиялық есептеулерді жүргізу, стандартты физика-химиялық өлшеулерді жүргізу, физикалық химия бойынша анықтамалық әдебиеттерді пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия 1

    Пәннің мақсаты: органикалық химия негіздерін ғылымның, эксперименталды техниканың және өнеркәсіптік өндірістің жетістіктерінің заманауи даму деңгейінде меңгеру; органикалық химия саласында химия-технологиялық білім беру жүйесіндегі іргелі ғылым ретінде білім мен біліктерді қалыптастыру. Пәнді игеру пәні келесі объектілер болып табылады: әртүрлі кластардың органикалық қосылыстары, олардың негізіндегі реагенттер мен материалдар; органикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы; Органикалық заттардың молекулалық құрылымы, қасиеттері, зерттеу әдістері; химиялық процестер, жалпы заңдылықтар, реакциялар мен реагенттердің типтері; химиялық реакциялардың механизмдері, катализ; органикалық қосылыстарды синтездеу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Органикалық химия 2

    Пәннің мақсаты: химиялық құрылым теориясы, органикалық қосылыстардың жіктелуі, гомологиялық қатарлар, негізгі химиялық қасиеттерді қамтамасыз ететін функционалды топтар, органикалық қосылыстардың молекулаларындағы атомдардың өзара әсер ету ерекшеліктері туралы іргелі білімді үйрету; органикалық қосылыстардың таралуы, олардың биологиялық әлемдегі маңызы, зертханалық және табиғи жағдайда мүмкін болатын өзгерістер туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химия пәнінен күрделі деңгейдегі есептер шығару әдістемесі 2

    Пәннің мақсаты: мектептегі химия курсының Бағдарламасында қарастырылған күрделілік деңгейі жоғары химиялық есептерді шешуге үйрету; оқушыларды химиялық есептерді шешуге оқыту әдістемесін қолдану; есептерді шешу нәтижелерін бақылау және бағалауды жүргізу; Оқу процесінде қолдану үшін әр түрлі типтегі және күрделілік деңгейіндегі тапсырмалардың мәтіндерін құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы химиялық технология

    "Жалпы химиялық технология" пәнін игерудің мақсаты - химиялық технологияның теориялық негіздерімен танысу (химиялық процестердің физика-химиялық негіздері, микро- химиялық-технологиялық процестердің (шикізат, энергия, катализ, аппаратура, Гидромеханикалық, жылу және масса алмасу процестері) негізгі құрамдастары болып табылатын химия-технологиялық процестердің (шикізат, энергия, Катализ, аппаратура, Гидромеханикалық, жылу және масса алмасу процестері), сондай-ақ осы негізде кейбір маңызды химиялық өнімдерді (күкірт, азот және фосфор қышқылдары, аммиак, несепнәр, этилен, полимерлік материалдар) өндірудің нақты технологияларын қарастыру. Химиялық технология, аса маңызды химиялық өндірістер және өз технологиясында химиялық реакцияларды пайдаланатын басқа да өндірістер бойынша базалық білімдер мен түсініктерді қалыптастыру. Химиялық технология химиялық реакциялардың өтуі есебінен қайта өңделетін шикізаттың құрамы мен химиялық қасиеттерінің өзгеруіне байланысты процестерді зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның химия өнеркәсібі

    Пәннің мақсаты-Қазақстанның сирек металл шикізатын өңдеу мен талдаудың заманауи технологияларын меңгеру. Міндеттері: сирек металды минералды шикізатты өңдеу әдістерін және бейорганикалық материалдарды алудың химиялық технологиясын, химиялық технологиядағы заманауи технологиялық жабдықтарды, машиналар мен құрылғыларды пайдалану теориясы мен практикасын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физика- химиялық талдау әдістері

    Мақсаты: қазіргі уақытта өнеркәсіпте кеңінен қолданылатын зерттеу мен талдаудың физика-химиялық әдістерін зерттеу; көптеген өнімдердің сапасын бақылауды жүзеге асыру үшін осы әдістерді қолдануға үйрету; аспаптық деректер базасын жаңарта білу; Талдаудың физика-химиялық әдістерінің мәнін түсіну, аспаптармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық талдаудың инструменттық әдістері

    Талдаудың аспаптық әдістері студенттерді қазіргі физикалық-химиялық және физикалық әдістердің теориялық негіздерін, қазіргі аналитикалық тәжірибеде қолданылатын техникалық құралдарды, талдаулар жүргізудің әдістемелік процедураларын және нәтижелерді интерпретациялауды қамтамасыз етуге, сонымен қатар студенттерді сынама дайындау, өлшеу және өлшеу нәтижелерін өңдеудің практикалық дағдыларымен қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды және синтетикалық полимерлі материалдар химиясы

    Пәннің мақсаты: полимерлер химиясы мен физикасының негізгі түсініктерін, олардың құрылысы мен қасиеттерінің ерекшеліктерін меңгеру; полимерлер алудың негізгі тәсілдерін меңгеру; полимерлердің құрылымын және олардың қасиеттеріне әсерін білу; полимерлерді зерттеудің заманауи әдістерін білу; полимерлер синтезі әдістерін әзірлеу үшін алған білімдерін қолдана білу; синтетикалық және жасанды полимерлердің химиялық құрылымын зерттеу үшін практикалық дағдыларды пайдалану, олардың физика-химиялық және физика-механикалық қасиеттері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің негіздері

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биохимия және молекулярлы биология

    Пәннің мақсаты: студенттерді жасуша тіршілігінде шешуші рөл атқаратын нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың құрылымы, қасиеттері мен функциялары туралы заманауи теориялық біліммен және соңғы ғылыми жетістіктермен таныстыру; биомолекулалар деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, көбейту, беру және іске асыру тетіктері туралы түсінік қалыптастыру; алынған білімді биохимия мен молекулалық биологияда қолдану мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастыру. кәсіби дағдыларды қалыптастыру мен дамытудың ажырамас кезеңі болып табылатын кәсіби қызмет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жалпы биологиялық химия

    "Жалпы биологиялық химия" пәнін игерудің мақсаты тірі организмдердің құрамына кіретін химиялық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері, биохимиялық процестердің негізгі заңдылықтары және зат алмасуын реттеу механизмдері туралы білім алу болып табылады. Ғылыми - зерттеу және өндірістік бейіндегі биохимиялық зертханаларда қолданылатын аспаптар мен жабдықтарда жұмыс істеу әдістері мен дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепте химиялық экспериментті жүргізу әдістемесі

    Пәнді оқытудың мақсаты: қазіргі заманғы ғылым мен техника құралдарын кеңінен қолдану есебінен оқыту сапасын арттыру, сондай-ақ оқушылардың химияны оқытуда оқу-тәрбие процесінде Химиялық эксперимент дайындау және жүргізу техникасы мен әдістемесін сауатты меңгеруін және қолдануын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы (ЖМҚ)

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді полимерлер туралы ғылым негіздерімен, олардың құрылымы, қасиеттері туралы қазіргі заманғы ұғымдармен, сондай-ақ полимерлерді практикалық қолданудың маңызды салалары мен аспектілерімен, оларды талдау және сәйкестендіру әдістерімен таныстыру. Пәнді оқытудың міндеттері: Полимерлер және олардың синтезінің реакциялары туралы Ғылым туралы білімді қалыптастыру; полимерлік материалдардың негізгі түрлері; жоғары молекулалық қосылыстардың негізгі ерекшеліктерін, олардың құрылысын, практикалық қолдану саласын негіздеу; полимерлердің химиясын, олардың физикалық және эксплуатациялық қасиеттерін, сондай-ақ олардың ерітінділерінің қасиеттерін білу.; полимерлерді синтездеудің практикалық міндеттерін әртүрлі әдістермен шешу үшін іргелі білім негіздерін қолдану; макромолекулалардың құрылымын, физико-механикалық қасиеттерін, полимерлерді талдау мен сәйкестендіруді зерттеу үшін қазіргі тәжірибелік әдістерді қолдану бойынша практикалық дағдыларды қолдану; қолданбалы есептерді шешу үшін теориялық білімді, практикалық дағдыларды қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық химия

    Биосферада өтетін әртүрлі химиялық процестерді, химикаттарды қолдану салдарын, ОС-ға түскен кездегі олардың мінез-құлқын, химиялық мониторинг әдістерін зерттеу, сондай-ақ ОС-ны сақтау және қалпына келтіру процестеріне белсенді қатысатын экологиялық сауатты мамандарды дайындау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық синтез

    Жұмыстың мақсаты тиімділікті, іріктеуді және экологиялықты арттыру бағытында дамитын органикалық және бейорганикалық синтез саласындағы кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерін табысты жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби құзыреттілікті дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жаңа материалдар жобалау, синтездеу және зерттеу

    Пәннің мақсаты өнеркәсіптің әртүрлі салаларында қолданылатын заттардың құрылымы мен қасиеттері туралы қазіргі заманғы түсініктер негізінде химиялық қосылыстарды синтездеу, тазалау және талдау әдістерін таңдау принциптерін оқып үйрену болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Химиялық экология

    Биосферада өтетін әртүрлі химиялық процестерді, химикаттарды қолдану салдарын, ОС-ға түскен кездегі олардың мінез-құлқын, химиялық мониторинг әдістерін зерттеу, сондай-ақ ОС-ны сақтау және қалпына келтіру процестеріне белсенді қатысатын экологиялық сауатты мамандарды дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте химияны оқытудағы демонстрациялық эксперимент

    Демонстрациялық Химиялық эксперимент-химияны оқытудың ерекше әдісі. Бұл студенттің алған білім көзі, студенттердің қателіктері мен жаңылыстырылуының алдын алу құралы, білімді түзету, оқытушы немесе студенттер ұсынған гипотезаның ақиқаттығын тексеру және оқу міндеттерін шешу әдісі. Оқушылардың химиялық объектілерді тану әдісі ретінде әрекет ете отырып, эксперимент сонымен бірге ғылыми білімнің объективтілігін, заттар әлемінің танымдық қабілетін жоққа шығармайтын дәлел болып табылады. Студенттер химиялық процестерді бақылауға, мақсатты түрде жүргізуге болатынына, бірінші көзқараспен көрінбейтін құбылыстарда, құпия немесе жұмбақ ештеңе жоқ, олар табиғи заңдарға бағынады, оларды білу адамдардың практикалық іс-әрекетінде химиялық айналуларды кеңінен қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи жабдықтарды, инновациялық технологияларды пайдалана отырып, қажетті қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, зертханалық және эксперименттік сабақтарды өткізу үшін жұмыстардыжоспарлауға қабілетті
  • Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында жаратылыстану және әлеуметтік-педагогикалық пәндер саласындағы негізгі ұғымдарды, заңдар мен әдістерді талдай алады
  • Химияның негізгі заңдарымен байланысты ережелерді, қағидаларды, теориялар мен фактілерді білу мен түсінуді практикада қолдануға қабілетті
  • Кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және академиялық жазбаша сөйлеу дағдыларын пайдалануға қабілетті
  • Психологиялық-педагогикалық ғылымдар негіздері және академиялық адалдық қағидалары бойынша білімдерін қолдануға қабілетті
  • Кәсіби қызметте туындайтын міндеттерді шешу үшін ғылыми әдістерді, сондай-ақ педагогикалық эксперименттің нәтижелерін ескеретін және алынған нәтижелер бойынша қорытындылар мен ұсыныстарды айқын тұжырымдай отырып, ғылыми негізделген шешімдерді пайдалана алады
  • Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде химия пәнінен сабақтар мен сабақтан тыс іс-шараларды ұйымдастыру және жоспарлау әдістерін қолдана алады
  • Ғылыми зерттеу әдістерін және академиялық хаттарды кәсіби қызметте қолдана алады
  • Ақпараттық, инновациялық және қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану арқылы оқыту, тәрбиелеу, бағалау әдістемесін қолдана алады
  • Қазақстан тарихы және қазіргі саяси жағдай және әлемдегі және республикадағы әлеуметтік-экономикалық үрдістер туралы білімді қолдана алады
  • Заманауи ақпараттық және білім беру технологияларын пайдалана отырып, жаңа білім алуға және ақпаратты талдауға қабілетті
Top