Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01507 Химия в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары математика
    Несиелер: 5

    Теориялық және практикалық есептерді шешу үшін математикалық аппараттың негіздерін зерттеу. Студенттер айнымалылардың функцияларын, дифференциалдық теңдеулерді, ықтималдықтар теориясын, математикалық статистиканы және олардың экологияда қолданылуын біледі, математика және оның қосымшалары бойынша оқу әдебиетін өз бетінше оқи алады, қолданбалы сұрақтарды математикалық зерттеу дағдыларын талдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химиялық зертхана жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Студенттердің зертханаларды құру, зертханада жұмысты ұйымдастыру, қауіпсіздік техникасы принциптерін меңгеру; зертханалық зерттеулерді жүргізудің негізгі теориялық принциптері мен заңдылықтарын меңгеру; заманауи әдістер мен аппаратураларды пайдалана отырып, зертханалық талдауды жүргізу техникасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зертханалық жұмыс техникасы
    Несиелер: 3

    Студенттерді зертханалық істің негіздерімен, қауіпсіздік техникасымен, зертханалардың негізгі жабдықтарымен, эксперименттік ақпаратты тіркеу, өңдеу және ұсыну ережелерімен, арнайы ғылыми-техникалық терминологиямен таныстыру. Бұл білімдер мен дағдылар барлық практикалық арнайы курстар шеңберінде әрі қарай оқу үшін, ғылыми ұжымдарда жұмыс істеу үшін, курстық және дипломдық жобаларды дайындау үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шекті ауысу операциясын қолдана отырып функциялардың қасиеттерін зерттеу; дифференциалды және интегралды есептеу тұрғысынан тұжырымдалған бизнес пен экономика модельдерімен танысу; математикалық ойлау мәдениетін қалыптастыру және экономикалық қызмет процесінде туындайтын мәселелерді өз бетінше шешу дағдыларын дамыту. Білуге тиіс: шектердің, дифференциалдау және интегралдау қарапайым теориясының теориялық негіздері; экстремумдарды табу түсінігі мен әдістерін; саралау және интеграциялау әдістерін; дифференциалдау және интегралдау пайда болуымен байланысты математикалық модельдерді құру тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 5

    Сұйықтар мен газдар қозғалысының молекулалық-кинетикалық теориясының негіздерімен, молекулалық физиканың негізгі модельдерімен, көп бөлшектерден тұратын жүйелердің статистикалық заңдылықтарымен, идеал және нақты газдардың модельдері мен заңдылықтарымен, молекулаларлың классикалық таралуымен, классикалық жылу сыйымдылық теориясының және кванттық теорияның негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы физика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: іргелі физикалық заңдылықтар жүйесі туралы ғылыми білімді қалыптастыру және студенттерді кәсіби қызметінде туындайтын міндеттерді шешуде оларды қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Курсты оқу барысында студенттер физиканың негізгі түсініктері, заңдары және теорияларын біледі; есептерді шешуде физика білімін қолдана алады; физика бойынша теориялық білім жүйесін, теориялық есептерді шешу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейорганикалық химия
    Несиелер: 5

    "Бейорганикалық химия "пәні екі негізгі өзара байланысты бөлімнен тұрады:" бейорганикалық химияның теориялық негіздері "және" элементтер химиясы". Пән студентке химияның жалпы түсініктері мен заңдары, атом құрылысы мен химиялық байланыстар туралы қазіргі заманғы түсініктері туралы түсінік береді, студенттердің химиялық процестердің кинетикасы мен энергетика саласындағы білімдерін тереңдетеді және кеңейтеді, ерітінділер теориясымен, тотығу-қалпына келтіру реакцияларымен, күрделі қосылыстар химиясымен таныстырады. Бұл бөлім элементтерді сипаттау үшін негіз болып табылады, ол мектеп курсы барысында алған білімдерін кеңейте және тереңдете түседі. "Бейорганикалық химия" пәні шеңберінде материалдың мұндай құрылымы "құрам - құрылым - реакциялық қабілет" қатынасындағы жалпы заңдылықтарды жоғары деңгейде бақылауға, элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттерін болжауға мүмкіндік береді. "Бейорганикалық химия" пәнін табысты меңгеру үшін оқушылар мектеп химиясын оқу барысында алынған химияда қолданылатын реакциялардың негізгі түрлері туралы түсінікке ие болуы тиіс, физиканың негізгі түсініктері мен заңдарын білуі және математикалық есептердің негізгі тәсілдерін меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.1)
    Несиелер: 5

    Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заттардың физикалық және химиялық сипаттамаларын анықтау әдістері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: теориялық принциптерді жүйелі түрде зерттеу, техникалық іске асыру, ең бастысы зерттеудің жаңа физика-химиялық және физикалық әдістерін практикалық қолдану. Физикалық әдістер заттардың құрамын анықтау үшін, яғни аналитикалық химия үшін ерекше маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бейорганикалық химия 2
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: бейорганикалық химияның жалпы теориялық мәселелері бойынша, элементтердің және олардың қосылыстарының қасиеттері бойынша білімді қалыптастыру; жалпы және бейорганикалық химияның теориялық түсініктері, заңдары мен түсініктері негізінде химиялық ойлауды қалыптастыру; заттармен, реактивтермен, аспаптармен және қондырғылармен жұмыс істеу техникасына оқыту; эксперименттік жұмыс дағдыларына үйрету, алынған теориялық білімді практикада бекіту және тереңдету; тәуелсіз ғылыми зерттеу жұмысының тәжірибесін, эксперименттік деректерді бақылау, жалпылау және өңдеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.2)
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аналитикалық химия
    Несиелер: 3

    "Аналитикалық химия" пәнін оқытудың міндеттері: студенттерде қоршаған орта объектілерін (ауа, табиғи және ағынды сулар, топырақ) талдау әдістері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаның ластануын бақылау үшін экологиялық мониторингте сапалық және сандық химиялық талдау әдістерін қолдану туралы білім алу; қоршаған ортаның ластануын бақылау үшін әртүрлі аналитикалық есептерді шешуге мүмкіндік беретін ғылыми ойлауды және жалпытехникалық эрудицияны дамыту.; аналитикалық химия бойынша оқу және анықтамалық әдебиеттермен өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Химиядан эксперименттік есептер
    Несиелер: 6

    Мақсаты: қойылған міндеттерді шешу қабілетін қалыптастырудың әдістемелік тәсілдерін көрсету химияның эксперименттік мәселелері. Оқу процесінде студенттерде химиялық процестерді басқару дағдыларын қалыптастыру үшін жағдайлар жасалады, химиялық құбылыстарды талдау, химиялық заттар мен материалдарды дұрыс өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері мен әдістемесі (химияны оқыту саласында)
    Несиелер: 3

    "Ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері мен әдістемесі (химияны зерттеу саласында)" пәні: философиялық аспектілерді, ғылыми танымның әдіснамалық негіздерін меңгеруді; ғылыми-зерттеу жұмыстарының құрылымы мен негізгі кезеңдерін зерделеуді, теориялық зерттеу әдістерін зерделеуді, химия бойынша ғылыми зерттеулердегі модельдеу мәселелерін қамтиды және ғылыми зерттеу бағытын дұрыс таңдауға көмектеседі. Курсты оқу кезінде студенттер ғылыми ақпаратты іздеуді, жинақтауды және өңдеуді, сонымен қатар эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін жүргізуді, өңдеуді және рәсімдеуді үйренуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шет тілінің аударма практикасы
    Несиелер: 5

    Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен жоспарлауы
    Несиелер: 3

    Ғылыми зерттеулер өзара байланысты кезеңдердің бірнеше блоктарын қамтиды. Біріншісі-ҒЗЖ жоспарын жоспарлау алдындағы зерттеу, құрастыру және бекіту. Екіншісі зерттеу процесін қамтиды (зерттелетін мәселені сипаттайтын материалдарды жинау, ол туралы нақты деректерді жинақтау, оларды жүйелеу, проблема туралы белгілі бір идеяларды әзірлеу). Зерттеудің үшінші бөлімі-ғылыми ізденіс нәтижелерін ресімдеу (интерпретация, есеп беру, жарияланым).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты-болашақ химия мұғалімдерін есептік химиялық есептерді шешу әдістемесімен таныстыру және практикалық орта мектепте химияны оқыту процесінде оқушылардың химия бойынша есептерді шешуін ұйымдастыру бойынша іскерліктер мен дағдылар, сондай-ақ студенттердің эвристикалық және қызықты (стандартты емес) есептерді әртүрлі әдістермен шешу, жоғары сынып оқушыларының оқу тәжірибесіне қол жеткізу біліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дисперсті жүйелердің химиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру міндеттері: - дисперсиялық жүйелердің физикохимиясының негізгі түсініктері мен қазіргі заманғы бағыттарын зерттеу; - практикалық тапсырмаларды шешу үшін теориялық ережелерді қолдану дағдыларын меңгеру; - студенттердің шығармашылық инженерлік ойлауын қалыптастыру. - қоршаған әлемде өтетін химиялық процестердің механизмі мен материалдарының қасиеттерін түсіну үшін химиялық қосылыстардың әртүрлі сыныптарындағы химиялық байланыстың табиғаты, Заттың құрылысы туралы білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқыту мен оқытудың жаңа тәсілдерін оқу. Оқыту және оқыту үдерістерін жетілдіру үшін мектептегі көшбасшылықтың қазіргі заманғы тұжырымдамасын және мұғалімнің көшбасшылық қасиеттерін дамыту принциптерін көрсету. Студенттерді мектеп мұғалімдерінің кәсіби қоғамдастығы жағдайында белсенді жұмыс істеуге дайындау. Критериалды бағалау жүйесін практикалық іске асырудың ғылыми негіздері мен тәсілдерін ашу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заттардың физикалық және химиялық сипаттамаларын анықтау әдістері 2
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: теориялық принциптерді жүйелі түрде зерттеу, техникалық іске асыру, ең бастысы зерттеудің жаңа физика-химиялық және физикалық әдістерін практикалық қолдану. Физикалық әдістер заттардың құрамын анықтау үшін, яғни аналитикалық химия үшін ерекше маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аналитикалық химия 2
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаттары: студенттерде қоршаған орта объектілерін талдау әдістері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаның ластануын бақылау үшін экологиялық мониторингте сапалық және сандық химиялық талдау әдістерін қолдану туралы білім алу; практикада кездесетін әртүрлі Талдамалық міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін ғылыми ойлауды және жалпы техникалық эрудицияны дамыту; оқу және анықтамалық әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру аналитикалық химия бойынша.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық химия
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: органикалық химия негіздерін ғылымның, эксперименталды техниканың және өнеркәсіптік өндірістің жетістіктерінің заманауи даму деңгейінде меңгеру; органикалық химия саласында химия-технологиялық білім беру жүйесіндегі іргелі ғылым ретінде білім мен біліктерді қалыптастыру. Пәнді игеру пәні келесі объектілер болып табылады: әртүрлі кластардың органикалық қосылыстары, олардың негізіндегі реагенттер мен материалдар; органикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы; Органикалық заттардың молекулалық құрылымы, қасиеттері, зерттеу әдістері; химиялық процестер, жалпы заңдылықтар, реакциялар мен реагенттердің типтері; химиялық реакциялардың механизмдері, катализ; органикалық қосылыстарды синтездеу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физикалық химия
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: қазіргі заманғы химиялық дүниетанымды қалыптастыру, процестердің физикалық-химиялық мәнін түсіну және алынған білім мен дағдыларды басқа жаратылыстану, жалпы кәсіптік, арнайы пәндерді оқу үшін және одан әрі практикалық қызметте пайдалану үшін қажетті өзіндік жұмыс дағдыларын игеру. Пәнді меңгерген білім алушы білуі тиіс: Физикалық химия саласындағы қазіргі заманғы теориялардың негіздерін және оларды химияның кез келген саласындағы теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қолдану тәсілдерін. Меңгеруі тиіс: химиялық жүйелердегі физика-химиялық зерттеу міндетін өз бетінше қою, эксперименттікте, теориялықта осындай міндеттерді шешудің оңтайлы жолдары мен әдістерін таңдау; физика-химиялық зерттеулердің нәтижелерін талқылау, физикалық химия бойынша қазіргі заманғы әдебиеттерде бағдарлану, физикалық химия мәселелері бойынша ғылыми пікірталас жүргізу. Меңгеруі тиіс: физикалық химия саласындағы базалық білімі қабілеті мен дайындығын көрсетуі тиіс: белгілі формулалар мен теңдеулердің көмегімен, оның ішінде компьютерлік бағдарламалардың көмегімен физика-химиялық есептеулерді жүргізу, стандартты физика-химиялық өлшеулерді жүргізу, физикалық химия бойынша анықтамалық әдебиеттерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химия пәнінен күрделі деңгейдегі есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: табиғаттың түрлі құбылыстарын зерттеу әдістерін меңгеру және теориялық білімді практикада қолдануға үйрету. Студенттердің бойында әртүрлі деңгейдегі міндеттерді шешу саласында білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру қажет химиядағы қиындықтар, мектептегі химия курсының типтік мәселелерін шешудің негізгі әдіснамалық принциптерін ашу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиялық термодинамика және кинетика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі химияның теориялық негізі ретінде физикалық химияның рөлін көрсету, химиялық термодинамика негіздерін, ерітінділер мен фазалық тепе-теңдік теориясын, Химиялық кинетика мен катализ, электрохимия негіздерін үйрету, химиялық реакциялардың механизмдері туралы түсінік беру. Міндеттері: оқушыларға фундаментальды және қолданбалы сипаттағы химиялық есептерді шешуге жүйелі көзқарас дағдыларын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Коллоидтық химия
    Несиелер: 5

    "Коллоидтық химия" пәні физикалық химияның бөлімі болып табылады және студенттерді дисперстік жүйелердегі дисперсиялық жағдай және беттік физикалық құбылыстар туралы қазіргі заманғы оқу негіздерімен таныстырады. Коллоидтық химия заттардың әртүрлі қозғалыс формаларының өзара әрекеттесуін зерттеумен, физика-химиялық процестердің жалпы заңдарын орнатумен байланысты химияның ең жалпы мәселелерімен айналысады, ол химиялық технологияның барлық салаларының негізі болып табылады. Физикалық химия әртүрлі факторларға байланысты процестердің ағуын математикалық сипаттауға, есептеуге және болжауға мүмкіндік береді, ол химиялық және технологиялық процестерді саналы түрде басқаруға мүмкіндік береді. Бұл курстың мақсаты-коллоидтық химияның негізгі заңдары мен әдістерін, коллоидтық үрдістерді, олардың маңызы мен әр түрлі теориялық және практикалық есептерді шешуде қолдану, технологиялық процестердің негізгі параметрлеріне реагенттер табиғатының және сыртқы жағдайларын талдау іскерлігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық химия 2
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: химиялық құрылым теориясы, органикалық қосылыстардың жіктелуі, гомологиялық қатарлар, негізгі химиялық қасиеттерді қамтамасыз ететін функционалды топтар, органикалық қосылыстардың молекулаларындағы атомдардың өзара әсер ету ерекшеліктері туралы іргелі білімді үйрету; органикалық қосылыстардың таралуы, олардың биологиялық әлемдегі маңызы, зертханалық және табиғи жағдайда мүмкін болатын өзгерістер туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандық талдаудын инструменттық әдістері
    Несиелер: 5

    Талдаудың аспаптық әдістері студенттерді қазіргі физикалық-химиялық және физикалық әдістердің теориялық негіздерін, қазіргі аналитикалық тәжірибеде қолданылатын техникалық құралдарды, талдаулар жүргізудің әдістемелік процедураларын және нәтижелерді интерпретациялауды қамтамасыз етуге, сонымен қатар студенттерді сынама дайындау, өлшеу және өлшеу нәтижелерін өңдеудің практикалық дағдыларымен қамтамасыз етуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы химиялық технология
    Несиелер: 6

    "Жалпы химиялық технология" пәнін игерудің мақсаты - химиялық технологияның теориялық негіздерімен танысу (химиялық процестердің физика-химиялық негіздері, микро- химиялық-технологиялық процестердің (шикізат, энергия, катализ, аппаратура, Гидромеханикалық, жылу және масса алмасу процестері) негізгі құрамдастары болып табылатын химия-технологиялық процестердің (шикізат, энергия, Катализ, аппаратура, Гидромеханикалық, жылу және масса алмасу процестері), сондай-ақ осы негізде кейбір маңызды химиялық өнімдерді (күкірт, азот және фосфор қышқылдары, аммиак, несепнәр, этилен, полимерлік материалдар) өндірудің нақты технологияларын қарастыру. Химиялық технология, аса маңызды химиялық өндірістер және өз технологиясында химиялық реакцияларды пайдаланатын басқа да өндірістер бойынша базалық білімдер мен түсініктерді қалыптастыру. Химиялық технология химиялық реакциялардың өтуі есебінен қайта өңделетін шикізаттың құрамы мен химиялық қасиеттерінің өзгеруіне байланысты процестерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физика- химиялық талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі уақытта өнеркәсіпте кеңінен қолданылатын зерттеу мен талдаудың физика-химиялық әдістерін зерттеу; көптеген өнімдердің сапасын бақылауды жүзеге асыру үшін осы әдістерді қолдануға үйрету; аспаптық деректер базасын жаңарта білу; Талдаудың физика-химиялық әдістерінің мәнін түсіну, аспаптармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химия пәнінен күрделі деңгейдегі есептер шығару әдістемесі 2
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: мектептегі химия курсының Бағдарламасында қарастырылған күрделілік деңгейі жоғары химиялық есептерді шешуге үйрету; оқушыларды химиялық есептерді шешуге оқыту әдістемесін қолдану; есептерді шешу нәтижелерін бақылау және бағалауды жүргізу; Оқу процесінде қолдану үшін әр түрлі типтегі және күрделілік деңгейіндегі тапсырмалардың мәтіндерін құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның химия өнеркәсібі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-Қазақстанның сирек металл шикізатын өңдеу мен талдаудың заманауи технологияларын меңгеру. Міндеттері: сирек металды минералды шикізатты өңдеу әдістерін және бейорганикалық материалдарды алудың химиялық технологиясын, химиялық технологиядағы заманауи технологиялық жабдықтарды, машиналар мен құрылғыларды пайдалану теориясы мен практикасын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепте химиялық экспериментті жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты: қазіргі заманғы ғылым мен техника құралдарын кеңінен қолдану есебінен оқыту сапасын арттыру, сондай-ақ оқушылардың химияны оқытуда оқу-тәрбие процесінде Химиялық эксперимент дайындау және жүргізу техникасы мен әдістемесін сауатты меңгеруін және қолдануын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық синтез
    Несиелер: 3

    Жұмыстың мақсаты тиімділікті, іріктеуді және экологиялықты арттыру бағытында дамитын органикалық және бейорганикалық синтез саласындағы кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерін табысты жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби құзыреттілікті дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасанды және синтетикалық полимерлі материалдар химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: полимерлер химиясы мен физикасының негізгі түсініктерін, олардың құрылысы мен қасиеттерінің ерекшеліктерін меңгеру; полимерлер алудың негізгі тәсілдерін меңгеру; полимерлердің құрылымын және олардың қасиеттеріне әсерін білу; полимерлерді зерттеудің заманауи әдістерін білу; полимерлер синтезі әдістерін әзірлеу үшін алған білімдерін қолдана білу; синтетикалық және жасанды полимерлердің химиялық құрылымын зерттеу үшін практикалық дағдыларды пайдалану, олардың физика-химиялық және физика-механикалық қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы биологиялық химия
    Несиелер: 6

    "Жалпы биологиялық химия" пәнін игерудің мақсаты тірі организмдердің құрамына кіретін химиялық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері, биохимиялық процестердің негізгі заңдылықтары және зат алмасуын реттеу механизмдері туралы білім алу болып табылады. Ғылыми - зерттеу және өндірістік бейіндегі биохимиялық зертханаларда қолданылатын аспаптар мен жабдықтарда жұмыс істеу әдістері мен дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаңа материалдар жобалау, синтездеу және зерттеу
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты өнеркәсіптің әртүрлі салаларында қолданылатын заттардың құрылымы мен қасиеттері туралы қазіргі заманғы түсініктер негізінде химиялық қосылыстарды синтездеу, тазалау және талдау әдістерін таңдау принциптерін оқып үйрену болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 3

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепте химияны оқытудағы демонстрациялық эксперимент
    Несиелер: 6

    Демонстрациялық Химиялық эксперимент-химияны оқытудың ерекше әдісі. Бұл студенттің алған білім көзі, студенттердің қателіктері мен жаңылыстырылуының алдын алу құралы, білімді түзету, оқытушы немесе студенттер ұсынған гипотезаның ақиқаттығын тексеру және оқу міндеттерін шешу әдісі. Оқушылардың химиялық объектілерді тану әдісі ретінде әрекет ете отырып, эксперимент сонымен бірге ғылыми білімнің объективтілігін, заттар әлемінің танымдық қабілетін жоққа шығармайтын дәлел болып табылады. Студенттер химиялық процестерді бақылауға, мақсатты түрде жүргізуге болатынына, бірінші көзқараспен көрінбейтін құбылыстарда, құпия немесе жұмбақ ештеңе жоқ, олар табиғи заңдарға бағынады, оларды білу адамдардың практикалық іс-әрекетінде химиялық айналуларды кеңінен қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биохимия және молекулярлы биология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерді жасуша тіршілігінде шешуші рөл атқаратын нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың құрылымы, қасиеттері мен функциялары туралы заманауи теориялық біліммен және соңғы ғылыми жетістіктермен таныстыру; биомолекулалар деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, көбейту, беру және іске асыру тетіктері туралы түсінік қалыптастыру; алынған білімді биохимия мен молекулалық биологияда қолдану мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастыру. кәсіби дағдыларды қалыптастыру мен дамытудың ажырамас кезеңі болып табылатын кәсіби қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық экология
    Несиелер: 5

    Биосферада өтетін әртүрлі химиялық процестерді, химикаттарды қолдану салдарын, ОС-ға түскен кездегі олардың мінез-құлқын, химиялық мониторинг әдістерін зерттеу, сондай-ақ ОС-ны сақтау және қалпына келтіру процестеріне белсенді қатысатын экологиялық сауатты мамандарды дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы (ЖМҚ)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді полимерлер туралы ғылым негіздерімен, олардың құрылымы, қасиеттері туралы қазіргі заманғы ұғымдармен, сондай-ақ полимерлерді практикалық қолданудың маңызды салалары мен аспектілерімен, оларды талдау және сәйкестендіру әдістерімен таныстыру. Пәнді оқытудың міндеттері: Полимерлер және олардың синтезінің реакциялары туралы Ғылым туралы білімді қалыптастыру; полимерлік материалдардың негізгі түрлері; жоғары молекулалық қосылыстардың негізгі ерекшеліктерін, олардың құрылысын, практикалық қолдану саласын негіздеу; полимерлердің химиясын, олардың физикалық және эксплуатациялық қасиеттерін, сондай-ақ олардың ерітінділерінің қасиеттерін білу.; полимерлерді синтездеудің практикалық міндеттерін әртүрлі әдістермен шешу үшін іргелі білім негіздерін қолдану; макромолекулалардың құрылымын, физико-механикалық қасиеттерін, полимерлерді талдау мен сәйкестендіруді зерттеу үшін қазіргі тәжірибелік әдістерді қолдану бойынша практикалық дағдыларды қолдану; қолданбалы есептерді шешу үшін теориялық білімді, практикалық дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық химия
    Несиелер: 5

    Биосферада өтетін әртүрлі химиялық процестерді, химикаттарды қолдану салдарын, ОС-ға түскен кездегі олардың мінез-құлқын, химиялық мониторинг әдістерін зерттеу, сондай-ақ ОС-ны сақтау және қалпына келтіру процестеріне белсенді қатысатын экологиялық сауатты мамандарды дайындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON9

    Заманауи жабдықтарды, инновациялық технологияларды пайдалана отырып, қажетті қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, зертханалық және эксперименттік сабақтарды өткізу үшін жұмыстардыжоспарлауға қабілетті

  • Код ON10

    Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында жаратылыстану және әлеуметтік-педагогикалық пәндер саласындағы негізгі ұғымдарды, заңдар мен әдістерді талдай алады

  • Код ON11

    Ғылыми зерттеу әдістерін және академиялық хаттарды кәсіби қызметте қолдана алады

  • Код ON6

    Химияның негізгі заңдарымен байланысты ережелерді, қағидаларды, теориялар мен фактілерді білу мен түсінуді практикада қолдануға қабілетті

  • Код ON8

    Ақпараттық, инновациялық және қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану арқылы оқыту, тәрбиелеу, бағалау әдістемесін қолдана алады

  • Код ON1

    Қазақстан тарихы және қазіргі саяси жағдай және әлемдегі және республикадағы әлеуметтік-экономикалық үрдістер туралы білімді қолдана алады

  • Код ON4

    Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде химия пәнінен сабақтар мен сабақтан тыс іс-шараларды ұйымдастыру және жоспарлау әдістерін қолдана алады

  • Код ON5

    Психологиялық-педагогикалық ғылымдар негіздері және академиялық адалдық қағидалары бойынша білімдерін қолдануға қабілетті

  • Код ON2

    Кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және академиялық жазбаша сөйлеу дағдыларын пайдалануға қабілетті

  • Код ON7

    Кәсіби қызметте туындайтын міндеттерді шешу үшін ғылыми әдістерді, сондай-ақ педагогикалық эксперименттің нәтижелерін ескеретін және алынған нәтижелер бойынша қорытындылар мен ұсыныстарды айқын тұжырымдай отырып, ғылыми негізделген шешімдерді пайдалана алады

  • Код ON3

    Заманауи ақпараттық және білім беру технологияларын пайдалана отырып, жаңа білім алуға және ақпаратты талдауға қабілетті

6B01507 Химия және биология (көп тілде білім беру)
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01507 Химия-Биология
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01507 Химия
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01507 Химия-Биология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01507 Химия-Биология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01507 Химия - Биология мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01507 Химия
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01507 Химия және биология пәні мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01507 Химия-Биология мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01507 Химия және биология мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01507 Химия-Биология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top