Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Педагогикалық профессиология
    Несиелер: 5

    Пән болашақ педагогикалық мамандыққа қызығушылықты дамытуға ықпал етеді, педагогикалық ғылымның тұжырымдамалары, сондай-ақ бастапқы педагогикалық дағдылар туралы негізгі идеяларды қалыптастырады; пән мұғалімінің кәсіби қызметінің сипаты мен ерекшелігі туралы алғашқы білімдерін қамтамасыз етеді; білім беру үдерісінде жоғары оқу орнының өміріне және өзін-өзі жүзеге асыру жағдайларына табысты бейімделуіне ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық деонтология
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың кәсіби іс әрекеттің адамгершілік қағидалары мен моральдық нормалары жүйесі ретінде педаготтің кәсіби этикасы туралы тұтас ұғымдарын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Баланың анатомиясы және физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пән сыртқы орта факторларын олардың бала ағзасының дамуы мен қызметіне әсері тұрғысынан бағалауға ықпал етеді; мектеп жасына дейінгі балалардың жас анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    «Педагогика» пәнін оқу барысында педагогика ғылымының іргелі және қолданбалы негіздері теориялары және технологиялары жаңа білім беру тұғырлар негізінде меңгертіледі. Педагогиканың теориялық негіздері үдері-сінде инновациялық әдістер және педагогикалық іс-әрекеттің практикамен интеграциясы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес
    Несиелер: 5

    Пән үш бағытты қамтиды: бизнесті басқару, қызметтің экономикалық, әлеуметтік және экологиялық аясы; бизнес идея және бизнес жоспарды дамыту; пәннің негізгі бағыттарының бірі ретінде студенттерді жеке жауапкершілікке, ынталандыруға, инновациялыққа, талпынысқа және қоғам алдындағы жауапкершілікке үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Іскерлік мәдениет
    Несиелер: 5

    «Іскерлік қарым-қатынас мәдениеті» пәні студенттерді іскерлік қарым-қатынастың негізгі стратегиясы мен тактикасын таныстырады, әр түрлі сөйлеу жағдайларында түрлі деңгейдегі бизнес-серіктестермен кәсіби қарым-қатынас жасаудың сенімділігі мен тиімділігін қамтамасыз етеді. Үш тақырыптық блоктардан тұрады: қарым-қатынас мәдениетінің негіздері; ауызша іскерлік қарым-қатынас (диалогтық жанрлар, дау-дамай); Қазақстан Республикасының стандарттарына сәйкес басқару құжаттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    «Сөйлеу мәдениеті» курсының мақсаты - бұл дұрыс сөйлеу және жазу, сондай-ақ қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына сәйкес сөздер мен сөздерді қолдана білу. Сөйлеу мәдениетінің басты критерийлері – дұрыс және коммуникативтік мақсаттылық, сондай-ақ дәлдік, қисындық, айқындық және қол жетімділік, тазалық, мәнерлілік, әртүрлілік, эстетикалілік, орындылық. Сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерінің дағдыларын меңгеру сөйлеу қарым-қатынасының тиімділігін арттыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы логопедия негіздері
    Несиелер: 5

    Курс барысында мектепке дейінгі логопедияның теориялық негіздері оқытылады; сөйлеудің дыбыстық жағының бұзылуы; сөйлеудің мелодиялық-интонациялық және темп-ритмдік жағының бұзылуы; сөйлеудің фонетикалық – фонематикалық жағының бұзылуы; мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тілінің лексикалық және грамматикалық жағының бұзылуының әртүрлі формалары, себептері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Елбасы Н. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласында қоғамның рухани дамуының басымдықтары айқындалып, бағдар берілді. Рухани жаңғыруды жедел жүзеге асыру міндеті қойылды. Қазіргі заманның талабына сәйкес қоғам дамуының іргелі қағидасының бірі жастардың білімге, прагматизмге, бәсекеге қабілеттілікке деген ұмтылыс болуы қажет. Білім алушылардың зердесі мен санасының ашықтығы – рухани жаңғыруды тиімді жүзеге асырудың басты шарты болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет" пәні "Бизнес, басқару және құқық" бағытындағы білім алушыларда сыбайлас жемқорлық көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға бағытталған. "Қазақстан-2050" стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты" сынды мемлекеттік құжаттар сыбайлас жемқорлықты ұлттық қауіпсіздікке тікелей қауіп-қатер дәрежесіне көтерді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 5

    Жалпы психология курсында психологияның жалпы заңдылықтары, зерттеу әдістері, психиканың пайда болуы мен эволюциясының теориялық принциптері мен теориялары, психологияның әртүрлі салаларындағы психологиядағы сана мәселесі қарастырылады. Психикалық процестер мен құбылыстардың жалпы заңдылықтары, психикалық жай-күйі, сондай-ақ адамның жеке басының дифференциалды-психологиялық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу, адамның қоршаған ортасының қауіпсіздігі, қоршаған орта факторлары және қоршаған орта сапасының жаһандық өзгеруі және олардың салдары туралы білім беру. Сұрақтар: су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, әуе бассейні, жер ресурстарының сарқылуы, экологиялық тәуекелдер, азық-түлік қауіпсіздігі, адамның қызметімен байланысты табиғи және техногендік апаттар және олардан қорғану жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалармен логопедиялық жұмыстар
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны мектепке дейінгі ұйымдардағы логопедиялық жұмыстың мазмұнын ұсынады; логопедиялық жұмыстың жалпы және арнайы принциптерін; дыбыстық айтылым, сөздің буындық құрылымы, тілдік талдау, синтез, бейнелеуді дамыту бойынша практикалық жұмыстар; мектепке дейінгі ұйымдағы коррекциялық және логопедиялық жұмыстың негізгі бағыттары мен формалары меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 5

    Курста ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқытудың теориялық негіздері; ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері мен бағдарламалары, ерте және мектепке дейінгі жастағы балалар қызметінің негізгі түрлері, мектепке дейінгі жастағы балаларды оқытуды ұйымдастыру, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың сабақтастығы, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың отбасымен өзара іс-қимылын ұйымдастыру мәселелері ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет елдердегі мектепке дейінгі білім берудің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұнында шетелде мектепке дейінгі білім беру жүйесінің қалыптасуы мен дамуы; Еуропа елдерінің мектепке дейінгі білім беру жүйесі; Скандинавия елдерінің мектепке дейінгі білім беру жүйесі; Шығыс елдеріндегі мектепке дейінгі білім беру мекемелерінің типологиясы; шетелде мектепке дейінгі білім беруді зерттеудің заманауи бағыттары көрсетілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі инклюзивтік білім беру
    Несиелер: 5

    Пән инклюзивті білім беру жағдайында ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқытудың әдістемесін, ерекше қажеттіліктері шектеулі балалармен түзету-педагогикалық жұмыстарын ұйымдастыру түрлері, мазмұны мен бағыттары туралы білімдерді қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
    Несиелер: 5

    Пән қолдану салалары бойынша ҚР «Цифрлық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасын ендіру және жүзеге асырудың кезеңдерін, электрондық қызметтерді көрсетудің цифрлық платформаларын, әртүрлі кәсіби салалар бойынша цифрлық технологияларды ендіру, қолдану жолдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Отбасы тәрбиесінің теориясы және практикасы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге отбасы тәрбиесін ұйымдастырудың мазмұны, формалары мен әдістері, сипаты мен ерекшеліктері туралы түсініктерді меңгеруге, баланың, мұғалімнің және ата-ананың педагогикалық өзара әрекеттесуінің ерекшеліктері мен қасиеттерін жан-жақты түсінуге көмектеседі, және білім беру ұйымдары жағдайында ата-аналармен жұмыстың әртүрлі формаларын жүргізу дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сәби шақ педагогикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұнында сәби шақтағы балалардың дамуы мен тәрбиесінің ерекшеліктері, сәби шақтағы балалармен жүргізілетін педагогикалық жұмыстың мазмұны мен әдістері; мектепке дейінгі ұйымдағы сәби топтарындағы педагог жұмысының ұйымдастырылуы мен мазмұны және оларды оқытудың инновациялық формалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы ауытқулардың негізгі түрлерін бұзушылықтың әрбір түрінің ерекшеліктерімен айқындалатын балалармен түзеу-тәрбие жұмысының мазмұны, әдістері мен тәсілдері; мектепке дейінгі тәрбиеде баланы психологиялық-педагогикалық қолдау; дифференциалды диагностикасын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Аталған курс түрлі жас кезеңдерінде баланың психикалық дамуының жетекші заңдылықтары туралы білім жүйесін қалыптастырады; баланың психикасын зерттеу, олардың психологиялық даму туралы заманауи теориялық, психологиялық білімдерді, баланың ұжымда дамуы және тәрбиелеу туралы білімдерді жүйелеу және интеграциялау дағдыларын дамытады, студенттердің психологиялық құзыреттілігін арттыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекетінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс ойын әрекетін түсінуде мен оны зерттеуде теориялық тәсілдерін; білім беру процесіндегі мектеп жасына дейінгі баланың ойын іс - әрекетінің орны мен рөлін; әр түрлі ойындардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасын және оларды ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдерін, мектепке дейінгі ұйымдарда ойын арқылы оқыту технологияларын пайдалануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әр түрлі жас топтарында оқыту процесін ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс бағдарламасы мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының әр түрлі топтарында оқытуды ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін оқытуды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Артпедагогика
    Несиелер: 5

    Курс мазмұнында мектепке дейінгі білім берудегі арт-педагогиканың теориялық негіздері; артпедагогикадағы оқыту және тәрбиелеу әдістері; арт-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру қағидаттары (ертегі терапиясы, ойын терапиясы, құм ойын терапиясы, куклотерапия, би терапиясы, библиотерапия) ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми жобаларды жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны студенттердің ғылыми деректерді жинауды өз бетінше жүзеге асыру, зерттеу жобаларын жоспарлау және ұйымдастыру, ғылыми ақпаратты зерделеу, талдау және қорыту бойынша базалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі зерттеулерге кіріспе
    Несиелер: 5

    Осы пәнді зерделеу барысында ғылыми зерттеудің логикасы мен кезеңдері, өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінің бастапқы дағдыларын қалыптастыру және ғылыми жұмыстың қолжазбасын ресімдеу дағдылары мәселелері қаралды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балаларды қоршаған ортамен таныстырудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі балалардың қоршаған орта туралы түсініктерін қалыптастыру бойынша сабақты ұйымдастыру мен өткізуге әдістемелік дайындықты көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға математикалық білім беру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру бойынша сабақтарды ұйымдастыру мен өткізуге әдістемелік дайындықты көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалардың тілін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Балалардың сөйлеу тілін дамытудың әдістемесі саласында білім жүйесін қалыптастырады және мектепке дейінгі жастағы балалардың сөздік қорын жинақтауға және сөйлеу дағдыларын дамытуға дайындығын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау
    Несиелер: 5

    Сапа және сапа мониторингі ұғымы; білім беру және білім беру қызметтерінің сапасын бағалау жүйесі; Мектепке дейінгі ұйымдардағы білім беру сапасын бағалау шкалалары; мектепке дейінгі білім беру сапасын сипаттайтын параметрлер. мектепке дейінгі ұйымдардағы білім беру сапасын кешенді бағалауға арналған ECERS-3 шкаласы; шкала құрылымдары, көрсеткіштер мен индикаторлар; бағалау жүргізу рәсімі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымда заттық-дамытушы ортаны ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу барысында мектеп жасына дейінгі баланың эмоционалдық күйі мен тәрбиедегі қоршаған ортаның рөлі көрсетіледі. Мектепке дейінгі ұйымдағы заттық-дамытушы ортадағы кеңістікті ұйымдастыру және оның қауіпсіздігі, баланың психологиялық саулығы, оның дамуы мақсатында құрал-жабдықтар мен басқа да құралдарды пайдалану көрсетілген. Қолайлы заттық-ойын ортасының сипаттамасын мен оны әр түрлі жас топтарында ұйымдастыру ерекшелігін игеріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу барысында ғылыми зерттеудің логикасы мен кезеңдері, зерттеудің принциптері мен заңдылықтары, өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінің бастапқы дағдыларын қалыптастыру және ғылыми жұмыстың қолжазбасын ресімдеу дағдыларын қалыптастыру қамтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйым қызметіне ата-аналарды қатыстыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс мазмұнында мектепке дейінгі ұйымдағы педагогтардың ата-аналармен өзара бірлескен әрекеті мәселелері; мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру қызметіне ата-аналарды тарту бағыттары мен нысандары қаралды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы әдіскердің қызметі
    Несиелер: 5

    Пәнде әдіскер қызметінің түрлерімен танысады, мектепке дейінгі ұйымдарды басқару мен басшылық жасауға қойылатын талаптарды, педагогикалық ұжыммен жүргізілетін әдістемелік жұмыстарды және ата-аналармен, мамандармен жүргізілетін жұмыстарды меңгереді. Тәрбиеші-педагогтардың біліктілігін арттыру жұмыстарын қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастырудың міндеттері мен принциптері. Мектепке дейінгі білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі принциптері. Балабақшалар және оларды ұйымдастыру. Мектепке дейінгі ұйымдар жүйесін қаржыландыру. Мектепке дейінгі ұйымдағы менеджмент негіздері. Мектепке дейінгі ұйымның педагогикалық ұжымының ұйымдастырушы – әдіскері. Мектепке дейінгі ұйымды басқару әдістері. Мектепке дейінгі ұйымның жұмысын жоспарлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар дамуының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Пән мектеп жасына дейінгі балалардың дамуын психологиялық-педагогикалық диагностикалау саласындағы теориялық және қолданбалы білімді қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы бейнелеу әрекетінің әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бейнелеу іс-әрекеті әдістемесінің пәні мектепке дейінгі ұйымдарандағы шығармашылық білім беру іс-әрекеті (сурет салу, мүсіндеу, аппликация.) ұйымдастыру әдістерімен таныстырады: Балаларды эстетикалық тәрбиелеу әдістерін, шығармашылық қабілеттерін дамытуды зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесі әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән дене тәрбиесі бойынша теориялық және әдістемелік дайындықты, әртүрлі ойындар мен физикалық жаттығуларды қолдана отырып сабақтарды өткізуге дайындықты қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалардың қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән балалардың өмір қауіпсіздігінің заманауи мәселелерін қарастырады; Мектеп жасына дейінгі балалардың басқа адамдармен қарым-қатынаста, күнделікті өмірде, көшеде қауіпсіз мінез-құлқын қалыптастыру бойынша мектепке дейінгі ұйым жұмысының нысандары мен әдістері, мазмұны, ережелер туралы түсініктерін қалыптастыру шарттары көрсетілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Баланың эмоционалдық ой-өрісі
    Несиелер: 6

    Курстың мазмұны балалардың эмоционалды интеллектісін дамыту мәселелерін; мектеп жасына дейінгі баланың эмоция, мінез-құлық және қарым-қатынас сипаттамаларын; мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды интеллектінің даму ерекшеліктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балаларды мектепке дайындаудың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің мектеп жасына дейінгі балалардың мектепте оқуға дайындығының психологиялық-педагогикалық негіздерін меңгеруге бағытталған: физиологиялық, әлеуметтік, психологиялық. Балалардың мектепте оқуға дайындығын диагностикалау тәсілдері және балаларды мектепке дейінгі дайындаудың заманауи технологияларын қолдану көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдарда қосымша білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны «қосымша білім беру» ұғымының мәнін, балаларға қосымша білім беру жүйесінің пайда болу және даму тарихын көрсетеді. Мектепке дейінгі ұйымдардағы қосымша білім берудің теориялық және әдістемелік мәселелері. Балаларға қосымша білім берудің мектепке дейінгі ұйымдары қызметінің негізгі мақсаттары мен принциптері. Балаларға қосымша білім беруді ұйымдастырудағы әлеуметтік серіктестікті құру негіздері. Қосымша білім берудегі педагогикалық процесті құрудың негіздері мен ұйымдастыру ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымда сауат ашу негізін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны балаларды мектепке дейінгі жаста оқу мен жазуды үйренуге дайындаудың ғылыми негіздерін қарастырады; мектеп жасына дейінгі балалардың сауаттылығының алғышарттары: фонематикалық естуді, көрнекі талдау мен синтезді, кеңістіктік бейнелеуді, көру-қозғалыс координациясын, сөйлеу тілінің даму деңгейі мен интеллектуалдық дамуын қалыптастыру; балалардың сауаттылығын меңгеру ерекшеліктері; аналитикалық-синтетикалық әдіс сауаттылыққа оқытудың негізгі әдісі ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың зерттеу әрекетін ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Курс мазмұнында "зерттеу әрекеті» мектеп жасына дейінгі балалардың зерттеу әрекетін дамыту ерекшеліктері және ұйымдастыру шарттары; мектеп жасына дейінгі балалардың зерттеу қызметінің диагностикалық әдістемелері ; мектеп жасына дейінгі балалардың зерттеу әрекетін дамыту бойынша тәжірибелік-іздестіру жұмысының тиімділігін бағалау" түсінігі қарастырылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық тәрбие беру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесінің теориясы, мазмұны, әдістері мен формалары туралы білім жүйесін қалыптастырады, музыкалық шығармаларды талдау қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы медиабілім
    Несиелер: 5

    Курс мазмұнында мектепке дейінгі ұйымдар үшін медиабілімдеудің негізгі мәселелері, МЖМБС іске асыруда медиабілім элементтерін біріктіру, медиабілімнің негізгі нәтижелері ретінде тәрбиеленушілердің медиакультурасы мен педагогтың медиакомпетенттілігін қалыптастыру ерекшеліктері қарастырылады. Мектеп жасына дейінгі балаларда медиа білім беру процесінде ақпараттық құзіреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.

  • Код ON4

    дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу.

  • Код ON5

    құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.

  • Код ON2

    ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.

  • Код ON3

    әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.

  • Код ON6

    cәби және мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеудің, дамытудың, оқытудың отандық және шетелдік тұжырымдамаларына бағдарлауға, мектепке дейінгі жастағы балаларды әлеуметтендірудің ерекшеліктерін білуге қабілетті.

  • Код ON7

    мектепке дейінгі білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін жүйеленген теориялық және практикалық білімді пайдалануы, ақпаратты іздеуді, сыни талдауды және жинақтауды жүзеге асыру, зерттеу қызметінің мәдениетін меңгеру

  • Код ON8

    мектепке дейінгі білім беру мазмұнын трансформациялау жағдайын ескере отырып, білім беру үдерісін құрудың педагогикалық әдістері мен заманауи тәсілдемелерін, команда да жұмыс істеу, кәсіби, жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешуге қабілетті

  • Код ON9

    бала психикасының көріністерін анықтау және талдау, логопедиялық жұмыс жүргізу кезінде әртүрлі формалар мен әдістерді қолдану, мектепке дейінгі ұйымдарда инклюзивті білім беру ерекшеліктерін ескеру

  • Код ON10

    тұлғааралық және топтық өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететін балалардың әртүрлі іс-әрекеттерін ұйымдастыру үшін заманауи білім беру технологияларын қолдану дағдыларын меңгеруі және қолайлы, қауіпсіз заттық дамытушы ортаны ұйымдастырудың инновациялық тәсілін жүзеге асыруы.

  • Код ON11

    мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік – коммуникативтік, танымдық, шығармашылық, дене дамуының әдістемелік жабдықталуын қамтамасыз ету, мектеп жасына дейінгі балалардың ойын, көркемдік, дидактикалық материалдармен өзіндік жұмыс жасау дағдыларын меңгеру

  • Код ON12

    мектепке дейінгі білім беру үдерісі мен нәтижесінің сапасын арттыруға бағытталған басқарушылық шешімдер қабылдау үшін мектепке дейінгі білім беру жүйесінің жағдайын талдау; сапа менеджменті жүйесін құру, мектепке дейінгі ұйымда балаларды тәрбиелеу және оқыту сапасын бағалау бойынша жұмыстарды ұйымдастыру

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу: Мектепалды даярлық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top