Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06102 Ақпараттық жүйелер в Қазақ ұлттық аграрлық университеті

  • Виртуалды және аралас шындық принциптері
    Несиелер: 5

    Цифрлық құрылғылардың, сенсорлардың және анализаторлардың жұмыс істеу және пайдалану принциптері қарастырылады. Сандық құрылғыларды, сенсорларды және анализаторларды зерттеу және пайдалану. Құрылғыларды, роботтарды жобалау және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу. Виртуалды шындық VR. Виртуалды әлемнің қалыптасуы. Басқа кеңістікте болу әсерін жасаңыз. Не болып жатқанының ықтималдығының максималды деңгейін қамтамасыз ету. AR кеңейтілген шындық. Виртуалды және аралас шындықтың үйлесімі. Нақты дүние объектілері туралы ақпаратты көрсету және бейімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютерлік көру және бейнелерді талдау
    Несиелер: 5

    Бұл курс компьютерлік көру саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды ұсынады, оларды зерттеу түріндегі есептерді шешу кезінде сапаны басқару жүйесін дамытуды қосқанда. Цифрлық суретті өңдеудің негізгі түсініктері мен әдістерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлік есептердегі математикалық әдістер мен модельдер
    Несиелер: 5

    Инженерлік есептерді шешудің математикалық әдістерін, инженерлік шешімдерді табу алгоритмдерін, сызықтық, сызықты емес бағдарламалау есептерін, екі индексті есептерді, көп өлшемді оптимизация есептерін, эксперименттік мәліметтерді өңдеуді, дифференциалдық теңдеулерді сандық шешуді зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару процессін математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Математикалық модельді құру негіздері қарастырылады. Есептің қойылуы, математикалық модель құрудың техникалық тапсырмасы. Болжамдар мен гипотезалар. Зерттеу объектісінің қызметі туралы гипотеза. Мәселенің концептуалды тұжырымы. Формулалар, математикалық өрнектер. Нақты қолданбалы пәндердің негізгі заңдылықтарын пайдалана отырып, қабылданған болжамдар мен шектеулер шегінде зерттеу объектісін сипаттаңыз. Математикалық модель және есеп шығару. Үлгінің сәйкестігін тексеру. Модельдеу әдістері: аналитикалық және алгоритмдік әдістер. Модельдеу әдістерін таңдау. Бағдарламаны компьютерде орындаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады. Сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Ғылымға және ғалымдарға қажеттілік күшейіп отырған қазіргі заманда бұл пәнді зерттеу қоғам үшін де, жас ізденуші үшін де аса маңызды. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылымның білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән негізгі аударма құзіреттілігін жетілдіруді, кәсіби бағытталған іс-әрекеттерді (ақпаратты іздеу және өңдеу, сөйлеу және пікірталас, пікірталас) меңгеруді және халықаралық қатынастар бойынша ғылыми мәтіндер негізінде сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамытуды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Машиналық оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Жасанды интеллект әдістері, есептердің стандартты түрлерін шешу қарастырылады. Көптеген ұқсас есептердің шешімдерін қолдану. Математикалық статистика, сандық әдістер, оңтайландыру әдістері, ықтималдықтар теориясы, графиктер теориясы. Сандық мәліметтермен жұмыс істеу әдістері. Машиналық оқыту және жасанды интеллект. Классификация мәселесі. сынып белгілері. Регрессия, рейтинг, болжау, кластерлеу мәселелері. Ассоциация ережелерін іздеу мәселесі. Шектеулі мәндерді сүзу мәселесі. Көп тапсырмалы оқыту. Прецеденттер бойынша оқыту мәселелерінің типологиясы. индуктивті тасымалдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медиатехнологиялар
    Несиелер: 5

    Пән визуалды, дыбыстық әсерлерді және әртүрлі жағдайларды, интерактивті процесті бір реттік басқару әдістерін зерттейді. Медиатехнологиялардың қолданылу аясын, медиатехнологиялардың құралдары мен әдістерін талдауға қатысты мәселелер қарастырылады; медиатехнологиялық объектілерді құру және бейнередакторды пайдалану әдістері; мультимедиялық объектілерді құрудың негізгі әдістері мен әдістерін; бейнелерді өңдеу және графикалық және дыбыстық редакторларды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Педагогикалық ғылымды және оның адам ғылымы жүйесіндегі орны, білім берудің қазіргі заманғы парадигмасы, Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесі, білім беру және маманның жеке басын қалыптастыру және білім берудегі басшылықты қарастырады. Педагогикалық ғылымның әдістемесі, білім беру әдістері мен формалары туралы мәлімет беріледі. Оқытушының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін ашуға ықпалы. Пән оқыту теориясы, білім мазмұны, оқу үдерісін ұйымдастыру, СӨЖ ұйымдастыру білімдерді қалыптастырады. Жаңа білім беру технологиялары, оқыту материалдарын құрастыру технологиясы туралы ұғымдарды қалыптастырады. Ғылыми жұмыс теориясы, СҒЗЖ туралы білімдерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелердің архитектурасы
    Несиелер: 6

    АЖ архитектурасын талдау. АЖ архитектурасы мен композициясын зерттеу. АЖ архитектурасына қойылатын техникалық талаптар. АЖ архитектурасы туралы түсінік. АЖ архитектурасының әдістері мен үлгілері. АЖ архитектурасының түрлері мен түрлерінің классификациясы. Архитектуралық модельдер, стильдер, жақтаулар және оларды АЖ жобалау процесінде қолдану. АЖ архитектурасының құрамдас бөліктері. Стандарттар, АЖ жобалау және әзірлеу, ақпараттық қауіпсіздік. Компоненттерді таңдау және сенімділікті бағалау. IP жобаларын жүзеге асыру және құру технологиясы. ақпараттық қауіпсіздік бойынша нормативтік құжаттар. Бизнесті талдау негіздерін және жүйелік талдау әдістерін АЖ жобалауда қолдану. АЖ құру және ұйымдастыру принциптері. Ақпараттық процестер мен жүйелердің архитектурасын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • АЖ талдау, модельдеу және жобалау
    Несиелер: 6

    Ақпараттық жүйелерді жобалаудың теориялық және практикалық принциптерін зерделеу, сондай-ақ әр түрлі әдістер мен құралдарды пайдалана отырып, ақпараттық жүйені жобалау процесін талдау, модельдеу, ұйымдастыру және басқару дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару
    Несиелер: 7

    Жобаны басқару әдістері қарастырылады; жобаның тұжырымдамасын әзірлеу, оны құрылымдау және бағалау бойынша шешім қабылдаудың әдістемелік тәсілдері; жобаның өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде жоба менеджерінің рөлі мен функцияларын меңгеру; жобаларды басқарудың ұйымдық нысандарын және оларды әзірлеу және оңтайландыру әдістерін енгізеді. Нарық жағдайында агроөнеркәсіптік кешен саласының жүйесіне студенттерді оқыту. Ол экономикалық ойлауды, кәсіпкерлік қабілеттерді, өз нарықтық тауашасын табу, өз ісін ашу, өз кәсіпорнын ұйымдастыру және тиімді басқару қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән психологияны басқару психологиясының тақырыбын, сипатын, міндеттері мен құрылымын, оның психологиялық зерттеулер әдістерін және оны зерттеудің негізгі тәсілдерін қарастырады. Басқару әрекетіндегі тұлға психологиясын, танымдық әрекет психологиясын перцептивтік, мнемикалық және ойлау ұрдістерін басқару қызметтінде зерттейді. Курс заманауи іскерлік адамның қызметінде этикет туралы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі, басқарушылық қызметтегі эмоционалды және ерікті күйлері туралы және қызметті басқара білу туралы қабылеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелердегі ғылыми зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 5

    Зерттеудің әдістемесі мен әдістері қарастырылады. Таным теориясы (гносеология), ғылыми таным теориясы (гносеология) және ғылым философиясы. Ғылыми әдістердің міндеттері. Білімнің эвристикалық түрін беру. АЖ, принциптері, әдістері, ережелері мен ережелерін пилоттық зерттеу. Зерттеу әрекетінің ерекшеліктері. Ғылыми зерттеудің әдістері, техникасы және технологиясы. Экспериментті орнату, зерттеу нәтижелерін өңдеу. Көпфакторлық және бөлшек-факторлық тәжірибелердің коэффициенттерін іздеу. Зерттеу нәтижелерін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Web-технологиялар негізінде қосымшаларды құру
    Несиелер: 5

    Тиімді веб-сайттардың, порталдардың, деректер базаларының және қосымшалардың дизайны қарастырылады: талаптарды талдау, ақпаратты құрылымдау, стиль, навигация, тестілеу, браузер үйлесімділігі. Web-парақ дизайны. Сервер жағындағы сценарийлер (Perl) Веб-сервердің күйін тексеру; Клиенттік сценарий (JavaScript); Java тілі негіздері; Java апплеттері; Веб-қосымшаларды әзірлеу технологиялары. Тілдер, технологиялар, 3D қолданбалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сымсыз технологиялар
    Несиелер: 5

    Бірнеше объектілер арасында ақпаратты тасымалдаудың ақпараттық технологияларын дамыту қарастырылады. Сымсыз байланыс арқылы ақпаратты қашықтан жіберу. Ақпаратты тасымалдау принциптері мен ерекшеліктері. Wi-Fi, WiMAX, Bluetooth негізіндегі сымсыз технологиялар. Сымсыз технологияның сипаттамасы. Сымсыз технологияның қолданылу аясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік интеллект
    Несиелер: 6

    Жасанды интеллект құралдары мен әдістерін қолдануға байланысты компьютерлік жүйелердің негіздері, сондай-ақ интеллектуалды компьютерлік жүйелердің, сараптамалық жүйелердің классификациясы мен архитектурасы қарастырылады; көп мағыналы білімдерді бейнелеу, көп мағыналы қорытындылар жүйесі. Зияткерлік тапсырмалардың алгоритмдерін құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Деректерді интеллектуалды және бизнес-талдау
    Несиелер: 6

    Мәліметтерді өңдеу әдістері, мәліметтерді өңдеу алгоритмдері, үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істеу принциптері, деректерді өңдеу және өңдеу; белгісіз, тривиальды емес, пайдалы және қолжетімді деректерді жинау және сақтау принциптері; Білім қорын формализациялау, аналитикалық мәліметтерді қалыптастыру және ұсыну; Іскерлік интеллект және визуалды аналитика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Конфликтология
    Несиелер: 4

    Пәнде конфликтологияның негізгі категориялары, қақтығыстық технологияларды жанжалды басқару типологиясы қарастырылады. Курста қақтығыс жағдайында адамның мінез-құлқы туралы теориялар, тиімді қарым-қатынас технологиялары және қақтығыстың ұтымды мінез-құлқы зерттеледі. Жанжалдарды шешудегі келіссөздер процесінің психологиясын, жанжалдарды шешу технологиясы ретінде медиация қолданады. Қоғамдағы қақтығыстар, ұйымдардағы қақтығыстар, жанжалдар мен стресстер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнес шешімдерді модельдеу
    Несиелер: 4

    Шешім қабылдау процесінің, математикалық моделін құру, шешу, сонымен қатар шешім нәтжелерін компьютер көмегімен талдау жүргізуге көп көңіл бөлінеді. Шешімдер қабылдауда өндірістік, транспорттық және қаржылық есептердің модельдері, шешімдер қабылдау теориясының элементтері және нақтылы тәжірибелік есептерді компьютерде шешу алгоритмдерді шығару қабілеттілігі қалыптастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құрылымданған сұраныс тілі
    Несиелер: 6

    SQL тілінде жобалау негіздері, мәліметтер қорын сақтау, іздеу, жаңарту, іздеу, жою және өңдеу әдістері қарастырылады. Декларативті тіл. Ақпараттық-логикалық тіл. Жобалау, қайта құрылымдау және деректерді беру. SQL дерекқорды оңтайландыру және техникалық қызмет көрсету құралы ретінде. SQL стандарттары. SQL/PSM спецификациясы, процедуралық кеңейтімдер. Тұтастығын тексеру және транзакциялардың басталуы мен аяқталуын орнату. Тіркеулер. триггерлер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жобалау паттерндері
    Несиелер: 6

    Шаблондар көмегімен жобалау есептерін шешу әдісі қарастырылады. Шаблондар технологиясы. Кодты рефакторинг. Үлгілерді жасау. Қамтылатын мысалдар: дерексіз ағаш, конструктор, зауыттық әдіс, прототип, синглтон, құрылымдық модельдер. Модельдің ерекшеліктері. Адаптер, көпір, қосқыш, декоратор, сипаттау үлгілері. Біріктірілген үлгілер. Дизайн архитектурасы. Үлгіні қарау контроллері (MVC). Есептеу модельдерінің негізгі түрлері (генерациялық, құрылымдық, сипаттау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON6

    Ақпараттық жүйелер мен олардың құрамдас бөліктерін, соның ішінде компьютерлік графикалық бағдарламаларын, мәліметтер қоры жүйелерін, веб-сайттарды ажырату. Заманауи ақпараттық жүйелерді әзірлеу, интерактивті оқыту үдерісінің біртұтас басқаруымен визуалды және дыбыстық эффектілерді, әртүрлі жағдайларды мультипрограммалауды қамтитын практикалық құралдарды қолдану

  • Код ON2

    Өз білімін кәсіби деңгейде қолдану, халықаралық ортада, ғылыми-техникалық және педагогикалық мәселелердің кеңірек пәнаралық контекстінде ағылшын тілінде кәсіби әңгіме жүргізуді түсіну және білу.

  • Код ON13

    Ақпараттық жүйелерді жобалауда, талдауда, әзірлеуде және оның эволюциясында қолданылатын модельдерді, әдістерді сипаттау және деректерді бағалау. Қолданбалы есептерді жобалау барысында заманауи әдістерді, құралдарды, паттерндерді қолдану және декларативті бағдарламалау тілін меңгеру, мәліметтерді интеллектуалды талдауды іске асыру.

  • Код ON9

    Қолдану аймағының тапсырмаларын салыстыру, сандық және сапалық бағалауды қолдану, интеллектуалды және іскерлік талдау жасау. VR виртуалды шындықты қолдану, басқа кеңістікте болу әсерін жасау кезінде виртуалды әлемді қалыптастыру және жобалау дағдыларын қолдана білу.

  • Код ON4

    Заманауи педагогикалық технологияларды меңгеру. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми негіздерді ескере отырып, көшбасшылыққа және қалыпты психологиялық климатты қамтамасыз етуге дайын болу. Педагогика және психология саласындағы қақтығыс тудыратын мәселелерді шешу, қиындықтарды жеңуге көмектесу

  • Код ON14

    Реляциялық дерекқор деректерін жобалау және басқару, Big Data деректерін басқару және оны қолдану. Графикалық объекттерді ажырату және оларды мәліметтер базасына қосу, Web-беттерді құру кезінде бағдарламалау тілдерін қолдану. Компьютерлік көру және оларды қолдануда практикалық дағдыларға ие болу, оның ішінде сапаны бақылау жүйесін құру бойынша.

  • Код ON10

    Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде көшбасшылық қасиеттерді сақтау, іскерлік қасиеттерді көрсете білу және бизнес шешімдерін модельдеу процесін дәлелдеу, бизнесті басқарудың тиімділігін бағалау. Жобаланатын кәсіби модульдерге сәйкес ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу үшін арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану..

  • Код ON7

    Жобалау және пайдалану кезеңдерінде телекоммуникация және сымсыз жүйелердің өнімділігіне сараптама жүргізу, қауіпсіздік пен зияткерлік қорғау деңгейін арттыру бойынша ұсыныстар әзірлеу.

  • Код ON1

    Дамып жатқан білімді талдап, қазіргі заманғы менеджменттің озық білімдеріне негізделген ғылым тарихы мен философиясы, психология және педагогика мәселелерін түсінгенін көрсете білу, әртүрлі психологиялық жағдайларда ең жақсы шешімдерді табу және басқару шешімдерін қабылдау

  • Код ON12

    Паттерндер және нейрондық желілер негізінде тиімді ғылыми және инженерлік қызметті, дизайн архитектурасын, ақпараттық жүйе қызметтерін дамыту, зерттеу нәтижелерін қолдану және оларды сыни талдау мен тексеруге жіберу.

  • Код ON11

    Интеллектуалды ақпараттық жүйелерді жобалау және қолдану, жасанды интеллект алгоритмдерін әзірлеу және сынақтан өткізу, құжаттамалық қамтамасыз ету және оны пайдалану. Зерттеу тапсырмаларын жоспарлау және ғылыми эксперименттер жүргізу, зерттеу нәтижелерін бағалау, интеллектуальды АЖ-дің экономикалық тиімділігіне талдау жасау, жоба шығындары мен тәуекелдерін бағалау

  • Код ON8

    Инженерлік есептерді шешудің математикалық әдістерін сипаттау, сызықтық және сызықтық емес бағдарламалау есептерін, екі индексті есептерді және көп критерийлі оңтайландыру есептерін шешу әдістерін қолдану. Деректерді іздеу, сақтау және өңдеу әдістерін таңдау, BigData құралдарының негізінде деректер қорын құру.

  • Код ON5

    Ғылыми құбылыстарды арнайы философиялық талдау пәні ретінде меңгеру, ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын білу және оны зерттеу әдістерінде қолдану.

7M06102 Ақпараттық жүйелер 1-1,5 ж
Магистратура

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06102 Ақпараттық жүйелер HN
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M061021 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

"Астана" Университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06102 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top