6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметке қажетті іргелі білім, дағдылар мен құзыретіліктерді қалыптастыра отырып, тілдік дайындық, ақыл-ой, экологиялық, дене және этикалық, құқықтық мәдениет пен ойлау мәдениетін қалыптастыру, патриотизм, толеранттылық рухындағы бакалаврды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
-
Қоғамтану білімі (пәнаралық курс)
Несиелер: 5Студенттердің экономиканың қызмет ету заңдылықтары жайлы кешенді түсініктерін қалыптастыруға, іскерлік білім алуына бағдарланған, өз бизнесін ашу және оны сәтті жүргізудің ерекшеліктерін айқындайды. Тірі ағзаның, әртүрлі деңгейдегі ұйымдар экожүйесінің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын қарастырады. Тіршілік қауіпсіздігінің теориялық негіздерін, тіршілік қауіпсіздігінің құқықтық, нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін және техникалық құралдар мен технологиялық үдерістердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қамтиды. Ілияс Жансүгіровтің өмірбаяны мен шығармашылық қызметін, әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оныңотандықәдебиеттіңкөркемдікқағидаларынқалыптастырудағыүлесінзерттейді. Білімалушылардыңбойындағылыми-зерттеуіс-әрекетініңдағдылары мен құзіреттіліктерқалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Балалар психологиясы
Несиелер: 6Бұл пән балалар психологиясының әдістері мен психикалық даму заңдылықтары туралы, балалар психологиясының саласындағы зерттеулер туралы, мектепке дейінгі балалық шақтағы жаңалық туралы және олардың мектепке дейінгі жастағы балалардың одан әрі психикалық дамуындағы рөлі туралы түсінік береді
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогика
Несиелер: 5Жаңартылған мектепке дейінгі білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Мектеп жасына дейінгі балаларды көркем әдебиетпен таныстыру
Несиелер: 7Бұл пән көркем әдебиет туралы таным құралы ретінде түсінік береді және олармен жұмыс істеу ерекшелігімен таныстырады. Отандық және әлемдік әдебиеттің жалпы даму үрдістерін, сондай-ақ педагогикалық ойларды, көрнекті қазақ (орыс) және шетелдік балалар авторларының шығармашылығымен таныстырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Көркем шығармаларды мәнерлеп оқу
Несиелер: 7Бұл пән студенттерді - мектепке дейінгі мекемелердің болашақ тәрбиешілерін мектеп жасына дейінгі балаларды көркем әдебиетпен таныстырудың теориясы мен технологиясыныңтұжырымдамалық аппараты, оқу және сөйлеу іс - әрекетінің негіздерін қалыптастыруды қамтамасыз ететін заманауи технологияларды әзірлеумен және іске асырумен, балаларды оқуға баулумен таныстырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Ұлттық тәрбие негіздері
Несиелер: 6Бұл пән болашақ мұғалімнің тұлғасын ізгілендіру үрдісіне, оны қоршаған адамдардың адам қарым-қатынас әлеміне, әр түрлі дәуірлер мен халықтардың тарихына, олардың мәдениетіне, дәстүрлеріне, әдет-ғұрпына енгізуге бағытталған. Этнопедагогикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететін материалдарды жүйелі түрде зерделеуге және оларды педагогикалық қызметте шығармашылықпен пайдалануға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Отбасылық тәрбие негіздері
Несиелер: 6Пәнде отбасының тұлға қалыптасуының әлеуметтік институты ретіндегі жетекші рөлі ашылады, отбасындағы балаларды тәрбиелеу мәселелері, отбасы тәрбиесінің өзекті мәселелері мен ерекшеліктері, ата-аналардың типтік қателіктері және отбасына педагогикалық көмек көрсетудің әртүрлі формалары қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
Несиелер: 5Мектеп жасына дейінгі баланың өсуі мен дамуының жасерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Мектеп жасына дейінгі баланың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және функционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Жазу тарихы мен орфографиясы
Несиелер: 5Пән жазудың пайда болу және даму тарихы, мемлекеттік тілдің латын графикасына көшуі туралы жалпы ғылыми және лингвистикалық мәліметтерді қарастырады. Орфография және пунктуация мәселелерін жариялауға бағытталған, сөйлеу қызметінің қалыптасуының философиялық, тарихи және мәдени мәселелерін, коммуникация теориясын, тарихи, саяси, әлеуметтік өзгерістердің жазба орфографиясының дамуына әсерін ашады
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
Несиелер: 5Қашықтықтан оқыту мен электронды оқыту әдістереінің әдістемелік мәселелері қарастырылып, ғылым жетістіктерін, заманауи білім беру практикасы мен озық педагогикалық тәжірибені ескере отырып, қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып, оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері зерделенеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Мектепке дейінгі педагогика
Несиелер: 6Пән мектепке дейінгі білім беру негіздері ғылым ретінде, талдау, шешу іскерлігін дамытады, педагогикалық міндеттер мен проблемалар, мектепке дейінгі педагогика тарихын біледі, ҚР, шет елдердегі мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу, дамыту туралы түсінік береді, мектепке дейінгі педагогика бойынша ғылыми зерттеулерді ашады, білім берудің қазіргі заманғы мәселелерінде бағдарлауға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 5Курс студенттерге уақыт талаптарына сәйкес мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту және тәрбиелеу саласында педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті базалық құзыреттіліктерді меңгеруге, сонымен қатар студенттердің мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі ретіндегі тәрбие жұмысының технологиясын теориялық түсінік және практикалық меңгеруіне мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар
Несиелер: 5Бұл пән студенттердің білім берудегі инновациялық үдерістердің мәні мен сипаттамасы туралы білім мен түсініктерді қалыптастыруға ықпал етеді. Студенттердің қазақстандық білім беру саласындағы жаңартудың негізгі бағыттары туралы түсінігін қалыптастыру. Инновациялық психологиялық-педагогикалық қызметтің категориялық аппараты туралы түсінік беру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативті сөйлеуін дамыту
Несиелер: 5Пән білімгерлерде ана тілін оқытудың лингводидактикалық және психофизиологиялық негіздерін терең түсінуге және балалармен жұмыс істеудің тиімді әдістері мен әдістерімен қарулануға бағытталған. Балалардың коммуникативтік-сөйлеу дамуының қазіргі жағдайына, ғылыми негіздері мен маңызды мәселелерін ашуға ерекше көңіл бөлінеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті
Несиелер: 5Бұл пән кәсіби ортада өзара іс-қимыл жасауға және педагогикалық қарым-қатынасты ұйымдастыруға дайындауға бағытталған; кәсіби мінез-құлық нормаларын және педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін меңгеру; педагогикалық қоғамдастықта қабылданған қарым-қатынастың этикалық нормаларына негізделген құзыреттілікті, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Мектепке дейінгі ұйымдардағы пәндік-кеңістіктік дамыту ортасы
Несиелер: 5Бұл пән білім беру саласын қолайлы және денсаулық сақтау жағдайында қолданылатын ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың (АКТ) мүмкіндіктерін іске асыруға бағытталған ғылыми-педагогикалық, оқу-әдістемелік әзірлемелерді құру және оңтайлы пайдалану әдістемесімен, технологиясымен және практикасымен қамтамасыз етудің мақсатты ұйымдастырылған үрдісіне бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтену мәселелері
Несиелер: 5Пән студенттердің теориялық және практикалық білімдерін дамытуға бағытталған ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас жасауда қиындықтар туындайтын жанжалды мектепке дейінгі балалармен жұмыс істеу. Мектеп жасына дейінгі балалардың өзара қарым-қатынас ерекшеліктерін және қарым-қатынастағы қиындықтардың себептерін анықтаудың диагностикалық әдістері мен әдістері. Қарастырады мектеп жасына дейінгі балалар үшін әдеттегідей құрдастарымен конфликтілік қатынастардың нұсқалары (агрессивтілік, реніш, ұялшақтық және демонстрация)
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Мектеп жасына дейінгі балаларға қарапайым математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 5Бұл пән студенттердің мектеп жасына дейінгі балаларға математиканың қарапайым ұғымдарын үйретудің теориялық негіздері бойынша білім қалыптастырады, балалардың математикалық түсініктерді қабылдау ерекшеліктеріне байланысты балабақшадағы жұмыстың мазмұны және әдістерімен таныстырады, мектепке дейінгі ұйымда математиканың элементтерін оқыту процесін ұйымдастырудың жолдарын меңгетеді, сабақты жоспарлау, балалармен жұмыстың мазмұнын және әдістерін іріктей білуге төселдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
Несиелер: 5Пән мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу және сөйлеу қарым-қатынасын дамыту процесі туралы білім алушылардың теориялық білімдерін қалыптастыруға бағытталған; балалар тобымен және жекелеген балалармен сөйлеу жұмыстарын жүргізудің мазмұнымен, әдістерімен және тәсілдерімен таныстырады, балалардың сөйлеуіне әсер етудің ең тиімді жолын таңдауға, алынған нәтижені талдауға үйретеді
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және басқару
Несиелер: 5Пән студенттерде білім беру мекемесінің дамуын басқару мен басқарудың ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастырады, білім беру жүйелері туралы білімді жүйелендіреді, басқару, ДУ басқару ұғымдарының мәнін қарастырады, білім беруді мемлекеттік-қоғамдық басқарудың функциялары мен принциптерін ашады, мектепке дейінгі мекеме басқармасының негізгі функцияларын, сондай-ақ бала бақшаларды дамытудың негізгі бағыттарын сипаттайды
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Мектепке дейінгі мекеме тәрбиешілерінің педагогикалық шеберлігі
Несиелер: 5Бұл пән педагогикалық қызметтің мәні, педагогикалық шеберліктің психологиялық-педагогикалық мазмұны туралы тұтас түсініктің қалыптасуына, мектепке дейінгі білім беру жүйесінде педагогикалық техниканы практикалық меңгеруге ықпал етеді. Педагогикалық шеберлік элементтерін құрайтын педагог тұлғасына қойылатын талаптар туралы білімді жүйелеу. Педагогикалық шеберліктің құрамдас бөлігі ретінде педагогикалық технология туралы түсініктерді қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Мектепке дейінгі ұйым әдіскерінің жұмыс технологиясы
Несиелер: 5Бұл пән мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі әдістемелік жұмыстың мәні және оның ерекшелігі туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға, студенттердің мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік жұмыс нысандары және балабақша, отбасы және мектеп сабақтастығын жүзеге асыру бойынша жұмыс нысандары туралы білім алуға, мектепке дейінгі мекемеде білім беру үдерісін әдістемелік басқару дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Мектепке дейінгі ұйымдардағы білім беру процесін ресурстармен қамтамасыз ету
Несиелер: 5Бұл пән студенттерді кәсіби қызметке дайындауға негізделген және студенттерді мектепке дейінгі мекемелердің барлық ұйымдастырылған оқу қызметі бойынша дидактикалық материалдарды дайындау бойынша теориялық біліммен және практикалық шеберлікпен қамтамасыз етуге бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Педагог-тәрбиешінің ата-аналармен жұмысы
Несиелер: 5Бұл пән студенттерді педагог-тәрбиешінің ата-аналармен жұмысының теориялық және әдістемелік негіздерімен таныстыруға, тұлғалық қасиеттерін қалыптастыруға, отбасының ерекшелігін ескере отырып, ата-аналармен педагогикалық кеңестер ұйымдастыруға, оқу-тәрбие үдерісінің жобаларын әзірлеуге және жүзеге асыруға, педагогикалық мәселелерді шешуге, білім беру сапасын арттыруға бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Балабақшадағы театрландырылған іс-шараларды ұйымдастыру
Несиелер: 5Бұл пән таңдау курсы болып табылады. Жеке даму процесінде практикалық, іс-әрекет формасында білім алушылардың көркемдік дамуын болжайды. Театрландырылған қызметтің негізгі міндеті-баланың қоршаған ортамен қарым-қатынасын үйлестіру, бұл одан әрі оған әлеуметтік және тұлғааралық қарсылықтардан қорғау болып табылады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Несиелер: 5Пән психодиагностиканың және алынған нәтижелерді интерпретациялаудың негізгі әдістерін кешенді қолдану мен негізгі түсініктерді қалыптастыруға, психодиагностикалық қызметтің әдеп ережелерін меңгеру, зерттеу жүргізу және нәтижелерді көрсету кезінде сыналушыларға(мектеп жасына дейінгі бала) ізгілікті қарым-қатынасты жасау іскерлігін дамытуға бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Балаларды мектепке дайындау технологиясы
Несиелер: 4Пән мектепке дейінгі жастағы балалардың даму және тәрбиелеу заңдылықтары туралы, мектепке дейінгі ұйымның тәрбие-білім беру үдерісін ұйымдастырудың мазмұны, принциптері, әдістері мен технологиялары туралы түсінік береді; мектепке дейінгі ересек жастағы балаларды оқытуда инновациялық технологияларды меңгерген. алынған теориялық білімді кәсіби қызмет аспектілерін талдау және практикалық тапсырмаларды орындау үшін қолданады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Балабақшадағы шығармашылық әрекеттерді ұйымдастыру әдістемесі
Несиелер: 5Пәнге баланың шығармашылық қабілеттерін зерттеу және дамыту кіреді. Курстың мазмұны көркем шығармаларды салу және қабылдау процесінде баланың көркемдік шығармашылығын зерттеуді, олардың көркемдік және шығармашылық қабілеттерін дамытуды, бейнелеу дағдылары мен дағдыларының жүйесін дамытуды қамтиды, теориялық негіздерді зерттеуді қамтиды эстетикалық тәрбиенің
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері
Несиелер: 5Пән болашақ мамандарды ғылыми-педагогикалық зерттеудің мазмұны мен ұйымдастыру негіздерімен таныстыруға, өзекті мәселелерді жүзеге асырудағы педагогикалық теориялар мен педагогикалық эксперименттің рөлін анықтауға, ғылыми-педагогикалық мәтінді рәсімдеу ерекшеліктерін, зерттеу жұмысының теориялық және практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері/
Несиелер: 5Бұл пән ойынның психологиялық-педагогикалық негіздерін мектеп жасына дейінгі балалардың жетекші іс-әрекеті ретінде терең зерттеуге, қоғам тарихындағы ойынның пайда болуына, оның еңбекпен және өнермен байланыстыруға мүмкіндік береді. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде ойындарды қолданудың психологиялық аспектілері мен ерекшеліктерін қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Мектепке дейінгі ұйымдарда құқықтық ағартуды ұйымдастыру
Несиелер: 5Бұл пән адамның адамға қатынасын реттейтін этикалық және құқықтық нормалармен, адамзат дамуының қазіргі кезеңіндегі қарым-қатынас психологиясымен, жас мамандардың құқықтары, міндеттерімен, ғылыми этика және академиялық адалдық принциптерімен, мектепке дейінгі білім берудің мемлекеттік стандарты мен оқу бағдарламаларын, мектепке дейінгі білім берудің оқу пәндерін оқытудың теориялық негіздері мен әдістемесін білуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Балаларды мектепке дайындау және бейімдеу
Несиелер: 4Бұл пән мектепке дейінгі тәрбие теориясы мен тәжірибесінде және мектепке психологиялық дайындықта балаларды мектепке дайындау мәніне ғылыми көзқарастарды ашады. Мектепке дейінгі жастағы балалардың психологиясындағы жеке даралық және жеке аралық үлкен өзгерістердің басталуымен, мектепке бейімделуінің асқынған себептерін қарастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Артпедагогика
Несиелер: 5Пән мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесінде дамудың тиімді құралы ретінде ойын мен өнер түрлерін қолданудың мақсаты, міндеттері, мазмұны мен әдістемесі туралы студенттердің түсінігін қалыптастыруға бағытталған, артпедагогикалық әсердің мазмұны, әдістері мен механизмі туралы түсінік береді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру
Несиелер: 6Бұл пән дүние жүзінің табиғи-ғылыми суреті және жаратылыстану ғылымдары әдістері туралы білімді меңгеруге бағытталған; жаратылыстану, Туған табиғат, өлке және қоршаған ортаның ең маңызды идеялары мен жетістіктерімен танысу қоршаған орта құбылыстарын түсіндіру үшін алған білімдерін қолдана білу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Балабақша мен бастауыш мектептің сабақтастығы
Несиелер: 5Пән болашақ мамандарды ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру негіздері және мазмұнымен таныстыруға, өзекті мәселелерді жүзеге асырудағы педагогикалық теориялар мен педагогикалық эксперименттің рөлін анықтауға, ғылыми-педагогикалық мәтінді рәсімдеу ерекшеліктерін, зерттеу жұмысының теориялық және практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Мектепке дейінгі білім беру саласындағы қазіргі заманғы тенденциялар
Несиелер: 5Пән болашақ мамандарды ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру негіздерімен және мазмұнымен таныстыруға, өзекті мәселелерді жүзеге асырудағы педагогикалық теориялар мен педагогикалық эксперименттің рөлін анықтауға, ғылыми-педагогикалық мәтінді рәсімдеу ерекшеліктеріне, зерттеу жұмысының теориялық және практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Балабақшадағы музыкотерапиясы
Несиелер: 5Бұл пән студенттерді отандық және шетелдік психологияда қабылданған өнер терапиясы саласындағы тәсілдерімен, жұмыстың негізгі түрлері мен әдістерімен, баланың шығармашылық өзін-өзі танытуына байланысты психотерапевтік және психокоррекциялық жұмыстар технологиясымен таныстыруға және де психоэмоционалдық бұзылыстардың алдын алу және түзетуде изотерапия техникаларын пайдалану бойынша психотерапиялық жұмыс тәжірибесін ашуға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 6Бұл пән балалардың туғаннан бастап 7 жасқа дейінгі баланың дене тәрбиесін қалыптастыру үшін қажетті теориялық білімді, практикалық іскерлікті және дағдыларды меңгеруін қарастырады. Қимыл-қозғалыс қызметін ұйымдастырудың әртүрлі нысандарын жоспарлауға, жүргізуге, топтық, жеке жетістіктерді есепке алуға, психофизикалық және жеке дамуын талдауға, шығармашылықпен түзетуге үйрету
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстырудың теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 6Бұл пән бала тұлғасын қалыптастырудағы табиғат, қоршаған ортаның рөлі туралы түсінік қалыптастыруға, сонымен қатар ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеу саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру негізінде студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнері теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 6Бұл пән таңдау курсы болып табылады. Студенттерді мектепке дейінгі балалардың бейнелеу және шығармашылық қабілеттерін дамыту мәселелерін түсінуге бағыттайды (генезистегі шетелдік және отандық ғалымдардың көзқарастарының әртүрлілігі); бейнелеу іс-әрекеті үдерісін ұйымдастыру тәсілдерімен таныстырады; студенттердің бейнелеу өнері тілін меңгеруіне ықпал етеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Балабақшадағы бейнелеу өнері мен шығармашылық
Несиелер: 6Бұл пән мектепке дейінгі білім беру ұйымдары үшін балалардың бейнелеу шығармашылығын дамыту бойынша заманауи бағдарламаларды, олардың ерекшеліктерін, тұжырымдамалық ережелерін, әдістемесінің ерекшелігін қалыптастыруға және балабақшада бейнелеу қызметі саласындағы болашақ тәрбиеші Мектепке дейінгі ұйымның практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Мектепке дейінгі баланың еңбек тәрбиесі
Несиелер: 5Бұл пән студенттерді мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерімен таныстыруға, балаларда адамгершілік қасиеттерді қалыптастыруға бағытталған: қызметке деген оң көзқарас, еңбек істеуге деген ықылас пен шеберлік, ересектердің еңбегін құрметтеу. Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек әрекетінің әртүрлі түрлерін жоспарлауды ұйымдастыру үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Дене тәрбиесі процесінде баланы оқыту және дамыту
Несиелер: 6Бұл пән мектепке дейінгі жастағы балалардың дұрыс дене дайындығын жүзеге асыруға, олардың қозғалыс мәдениетін қалыптастыруға, тұлғаның психофизикалық, интеллектуалдық, адамгершілік және эстетикалық қасиеттерін дамытуға бағытталған негізгі теориялық және әдістемелік әзірлемелерден тұрады, студенттерді дене тәрбиесінің заманауи формаларымен және құралдарымен таныстырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Мектепке дейінгі мекемелерде білім беру процесін жоспарлаудың педагогикалық тәсілдері
Несиелер: 5Бұл пән студенттерді мектепке дейінгі мекемелерде құқықтық білім беруді ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерімен таныстыруға, мектеп жасына дейінгі балаларға құқықтық білім беруді ұйымдастыру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру негізінде студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесінің әдістемесі
Несиелер: 5Бұл пән музыкалық қызмет түрлеріне бағытталған - бұл қабылдау, орындау, шығармашылық және музыкалық білім беру қызметі, сонымен қатар әр түрлі стильдер мен жанрдағы музыкалық шығармалармен, композиторлармен, орындаушылармен танысу. Оқытуда заманауи әдістер мен технологияларды қолдану
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Код ON1
Әлемнің ғылыми, философиялық және діни бейнесін, Қазақстан аумағында әртүрлі әлеуметтік құрылымдардың құрылуы мен тарихи ерекшелігін, Қазақстан Республикасының тарихын түсінеді және біледі.
-
Код ON7
Осы саланың озық жетістіктеріне негізделген ақпараттық технологияларды түсінеді және біледі, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің компьютерлік әдістерін меңгерген.
-
Код ON6
Білім беру үдерісінде педагогикалық технологияларды қолданады, барлық кейінгі білім берудің негізі ретінде мектепке дейінгі білім берудің ерекшелігі мен маңыздылығын түсінеді, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу, оқыту және әлеуметтендірудің сабақтастығын жүзеге асырады.
-
Код ON3
Нарықтық экономика негіздерін, еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін, экология мәселелерін біледі
-
Код ON9
Мектепке дейінгі білім берудің мемлекеттік стандартын және оқу бағдарламаларын, мектепке дейінгі білім берудің оқу пәндерін оқытудың теориялық негіздері мен әдістемесін қолданады.
-
Код ON12
Жаңартылған мазмұн аясында оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын қолданады
-
Код ON8
Мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының дамуы мен әлеуметтік қалыптасу заңдылықтарын талдайды, мектеп жасына дейінгі балалар организмінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін біледі, мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс әдістемесін ұйымдастырады және бағалайды.
-
Код ON4
Білім берудің жаңартылған жүйесіне сәйкес сөйлеу қызметінің негізгі түрлерін оқу, сөйлеу, тыңдау және жазуды меңгерген.
-
Код ON10
Оқу материалын іріктеуді және біріктіруді, қажетті дидактикалық материалдарды өз бетінше дайындауды, оқыту мен тәрбиелеудің техникалық құралдарын пайдалануды, оқу-тәрбие процесінің жобаларын әзірлейді және іске асырады, білім беру сапасын арттыруға ықпал ете отырып, педагогикалық мәселелерді шешеді.
-
Код ON11
Мектепке дейінгі мекемедегі оқу-тәрбие процесін, оқыту әдістемесін және педагогикалық процесті ұйымдастыру теориясын талдайды.
-
Код ON5
Жалпы кәсіптік ғылымдар мен білім беруді дамытудың негізгі бағыттары бойынша білімдерін қолданады, педагогикалық ғылымда теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістерін меңгерген, ғылыми этика және академиялық адалдыққа ғидаттарын басшылыққа алады.
-
Код ON2
Адамзат дамуының қазіргі кезеңіндегі адамның адамға, қоғамға, қоршаған ортаға, қарым-қатынас психологиясына қатынасын реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды, жас мамандардың құқықтары мен міндеттерін біледі.
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
БакалавриатЛ.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
БакалавриатӨ.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
БакалавриатАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат"Алматы" Университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
БакалавриатШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
БакалавриатМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
БакалавриатБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
БакалавриатЫ. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
БакалавриатҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
БакалавриатОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат"Сырдария" университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу: Мектепалды даярлық
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
БакалавриатІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
БакалавриатСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
БакалавриатАстана халықаралық университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01201 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
БакалавриатSilkway Халықаралық университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
БакалавриатҚазақстан-Американдық еркін университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
БакалавриатХалықаралық гуманитарлық-техникалық университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
БакалавриатШымкент университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
БакалавриатСулейман Демирел атындағы университет
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
БакалавриатҚазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
БакалавриатМирас Университеті
БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша