Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Қоғамтану білімі (пәнаралық курс)
    Несиелер: 5

    Студенттердің экономиканың қызмет ету заңдылықтары жайлы кешенді түсініктерін қалыптастыруға, іскерлік білім алуына бағдарланған, өз бизнесін ашу және оны сәтті жүргізудің ерекшеліктерін айқындайды. Тірі ағзаның, әртүрлі деңгейдегі ұйымдар экожүйесінің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын қарастырады. Тіршілік қауіпсіздігінің теориялық негіздерін, тіршілік қауіпсіздігінің құқықтық, нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін және техникалық құралдар мен технологиялық үдерістердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қамтиды. Ілияс Жансүгіровтің өмірбаяны мен шығармашылық қызметін, әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оныңотандықәдебиеттіңкөркемдікқағидаларынқалыптастырудағыүлесінзерттейді. Білімалушылардыңбойындағылыми-зерттеуіс-әрекетініңдағдылары мен құзіреттіліктерқалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 6

    Бұл пән балалар психологиясының әдістері мен психикалық даму заңдылықтары туралы, балалар психологиясының саласындағы зерттеулер туралы, мектепке дейінгі балалық шақтағы жаңалық туралы және олардың мектепке дейінгі жастағы балалардың одан әрі психикалық дамуындағы рөлі туралы түсінік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Жаңартылған мектепке дейінгі білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды көркем әдебиетпен таныстыру
    Несиелер: 7

    Бұл пән көркем әдебиет туралы таным құралы ретінде түсінік береді және олармен жұмыс істеу ерекшелігімен таныстырады. Отандық және әлемдік әдебиеттің жалпы даму үрдістерін, сондай-ақ педагогикалық ойларды, көрнекті қазақ (орыс) және шетелдік балалар авторларының шығармашылығымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көркем шығармаларды мәнерлеп оқу
    Несиелер: 7

    Бұл пән студенттерді - мектепке дейінгі мекемелердің болашақ тәрбиешілерін мектеп жасына дейінгі балаларды көркем әдебиетпен таныстырудың теориясы мен технологиясыныңтұжырымдамалық аппараты, оқу және сөйлеу іс - әрекетінің негіздерін қалыптастыруды қамтамасыз ететін заманауи технологияларды әзірлеумен және іске асырумен, балаларды оқуға баулумен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұлттық тәрбие негіздері
    Несиелер: 6

    Бұл пән болашақ мұғалімнің тұлғасын ізгілендіру үрдісіне, оны қоршаған адамдардың адам қарым-қатынас әлеміне, әр түрлі дәуірлер мен халықтардың тарихына, олардың мәдениетіне, дәстүрлеріне, әдет-ғұрпына енгізуге бағытталған. Этнопедагогикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететін материалдарды жүйелі түрде зерделеуге және оларды педагогикалық қызметте шығармашылықпен пайдалануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Отбасылық тәрбие негіздері
    Несиелер: 6

    Пәнде отбасының тұлға қалыптасуының әлеуметтік институты ретіндегі жетекші рөлі ашылады, отбасындағы балаларды тәрбиелеу мәселелері, отбасы тәрбиесінің өзекті мәселелері мен ерекшеліктері, ата-аналардың типтік қателіктері және отбасына педагогикалық көмек көрсетудің әртүрлі формалары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі баланың өсуі мен дамуының жасерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Мектеп жасына дейінгі баланың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және функционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жазу тарихы мен орфографиясы
    Несиелер: 5

    Пән жазудың пайда болу және даму тарихы, мемлекеттік тілдің латын графикасына көшуі туралы жалпы ғылыми және лингвистикалық мәліметтерді қарастырады. Орфография және пунктуация мәселелерін жариялауға бағытталған, сөйлеу қызметінің қалыптасуының философиялық, тарихи және мәдени мәселелерін, коммуникация теориясын, тарихи, саяси, әлеуметтік өзгерістердің жазба орфографиясының дамуына әсерін ашады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Қашықтықтан оқыту мен электронды оқыту әдістереінің әдістемелік мәселелері қарастырылып, ғылым жетістіктерін, заманауи білім беру практикасы мен озық педагогикалық тәжірибені ескере отырып, қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып, оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері зерделенеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 6

    Пән мектепке дейінгі білім беру негіздері ғылым ретінде, талдау, шешу іскерлігін дамытады, педагогикалық міндеттер мен проблемалар, мектепке дейінгі педагогика тарихын біледі, ҚР, шет елдердегі мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу, дамыту туралы түсінік береді, мектепке дейінгі педагогика бойынша ғылыми зерттеулерді ашады, білім берудің қазіргі заманғы мәселелерінде бағдарлауға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге уақыт талаптарына сәйкес мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту және тәрбиелеу саласында педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті базалық құзыреттіліктерді меңгеруге, сонымен қатар студенттердің мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі ретіндегі тәрбие жұмысының технологиясын теориялық түсінік және практикалық меңгеруіне мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің білім берудегі инновациялық үдерістердің мәні мен сипаттамасы туралы білім мен түсініктерді қалыптастыруға ықпал етеді. Студенттердің қазақстандық білім беру саласындағы жаңартудың негізгі бағыттары туралы түсінігін қалыптастыру. Инновациялық психологиялық-педагогикалық қызметтің категориялық аппараты туралы түсінік беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативті сөйлеуін дамыту
    Несиелер: 5

    Пән білімгерлерде ана тілін оқытудың лингводидактикалық және психофизиологиялық негіздерін терең түсінуге және балалармен жұмыс істеудің тиімді әдістері мен әдістерімен қарулануға бағытталған. Балалардың коммуникативтік-сөйлеу дамуының қазіргі жағдайына, ғылыми негіздері мен маңызды мәселелерін ашуға ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті
    Несиелер: 5

    Бұл пән кәсіби ортада өзара іс-қимыл жасауға және педагогикалық қарым-қатынасты ұйымдастыруға дайындауға бағытталған; кәсіби мінез-құлық нормаларын және педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін меңгеру; педагогикалық қоғамдастықта қабылданған қарым-қатынастың этикалық нормаларына негізделген құзыреттілікті, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы пәндік-кеңістіктік дамыту ортасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім беру саласын қолайлы және денсаулық сақтау жағдайында қолданылатын ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың (АКТ) мүмкіндіктерін іске асыруға бағытталған ғылыми-педагогикалық, оқу-әдістемелік әзірлемелерді құру және оңтайлы пайдалану әдістемесімен, технологиясымен және практикасымен қамтамасыз етудің мақсатты ұйымдастырылған үрдісіне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтену мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің теориялық және практикалық білімдерін дамытуға бағытталған ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас жасауда қиындықтар туындайтын жанжалды мектепке дейінгі балалармен жұмыс істеу. Мектеп жасына дейінгі балалардың өзара қарым-қатынас ерекшеліктерін және қарым-қатынастағы қиындықтардың себептерін анықтаудың диагностикалық әдістері мен әдістері. Қарастырады мектеп жасына дейінгі балалар үшін әдеттегідей құрдастарымен конфликтілік қатынастардың нұсқалары (агрессивтілік, реніш, ұялшақтық және демонстрация)

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға қарапайым математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің мектеп жасына дейінгі балаларға математиканың қарапайым ұғымдарын үйретудің теориялық негіздері бойынша білім қалыптастырады, балалардың математикалық түсініктерді қабылдау ерекшеліктеріне байланысты балабақшадағы жұмыстың мазмұны және әдістерімен таныстырады, мектепке дейінгі ұйымда математиканың элементтерін оқыту процесін ұйымдастырудың жолдарын меңгетеді, сабақты жоспарлау, балалармен жұмыстың мазмұнын және әдістерін іріктей білуге төселдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу және сөйлеу қарым-қатынасын дамыту процесі туралы білім алушылардың теориялық білімдерін қалыптастыруға бағытталған; балалар тобымен және жекелеген балалармен сөйлеу жұмыстарын жүргізудің мазмұнымен, әдістерімен және тәсілдерімен таныстырады, балалардың сөйлеуіне әсер етудің ең тиімді жолын таңдауға, алынған нәтижені талдауға үйретеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде білім беру мекемесінің дамуын басқару мен басқарудың ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастырады, білім беру жүйелері туралы білімді жүйелендіреді, басқару, ДУ басқару ұғымдарының мәнін қарастырады, білім беруді мемлекеттік-қоғамдық басқарудың функциялары мен принциптерін ашады, мектепке дейінгі мекеме басқармасының негізгі функцияларын, сондай-ақ бала бақшаларды дамытудың негізгі бағыттарын сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі мекеме тәрбиешілерінің педагогикалық шеберлігі
    Несиелер: 5

    Бұл пән педагогикалық қызметтің мәні, педагогикалық шеберліктің психологиялық-педагогикалық мазмұны туралы тұтас түсініктің қалыптасуына, мектепке дейінгі білім беру жүйесінде педагогикалық техниканы практикалық меңгеруге ықпал етеді. Педагогикалық шеберлік элементтерін құрайтын педагог тұлғасына қойылатын талаптар туралы білімді жүйелеу. Педагогикалық шеберліктің құрамдас бөлігі ретінде педагогикалық технология туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі ұйым әдіскерінің жұмыс технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі әдістемелік жұмыстың мәні және оның ерекшелігі туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға, студенттердің мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік жұмыс нысандары және балабақша, отбасы және мектеп сабақтастығын жүзеге асыру бойынша жұмыс нысандары туралы білім алуға, мектепке дейінгі мекемеде білім беру үдерісін әдістемелік басқару дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы білім беру процесін ресурстармен қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді кәсіби қызметке дайындауға негізделген және студенттерді мектепке дейінгі мекемелердің барлық ұйымдастырылған оқу қызметі бойынша дидактикалық материалдарды дайындау бойынша теориялық біліммен және практикалық шеберлікпен қамтамасыз етуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагог-тәрбиешінің ата-аналармен жұмысы
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді педагог-тәрбиешінің ата-аналармен жұмысының теориялық және әдістемелік негіздерімен таныстыруға, тұлғалық қасиеттерін қалыптастыруға, отбасының ерекшелігін ескере отырып, ата-аналармен педагогикалық кеңестер ұйымдастыруға, оқу-тәрбие үдерісінің жобаларын әзірлеуге және жүзеге асыруға, педагогикалық мәселелерді шешуге, білім беру сапасын арттыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балабақшадағы театрландырылған іс-шараларды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл пән таңдау курсы болып табылады. Жеке даму процесінде практикалық, іс-әрекет формасында білім алушылардың көркемдік дамуын болжайды. Театрландырылған қызметтің негізгі міндеті-баланың қоршаған ортамен қарым-қатынасын үйлестіру, бұл одан әрі оған әлеуметтік және тұлғааралық қарсылықтардан қорғау болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Пән психодиагностиканың және алынған нәтижелерді интерпретациялаудың негізгі әдістерін кешенді қолдану мен негізгі түсініктерді қалыптастыруға, психодиагностикалық қызметтің әдеп ережелерін меңгеру, зерттеу жүргізу және нәтижелерді көрсету кезінде сыналушыларға(мектеп жасына дейінгі бала) ізгілікті қарым-қатынасты жасау іскерлігін дамытуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балаларды мектепке дайындау технологиясы
    Несиелер: 4

    Пән мектепке дейінгі жастағы балалардың даму және тәрбиелеу заңдылықтары туралы, мектепке дейінгі ұйымның тәрбие-білім беру үдерісін ұйымдастырудың мазмұны, принциптері, әдістері мен технологиялары туралы түсінік береді; мектепке дейінгі ересек жастағы балаларды оқытуда инновациялық технологияларды меңгерген. алынған теориялық білімді кәсіби қызмет аспектілерін талдау және практикалық тапсырмаларды орындау үшін қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балабақшадағы шығармашылық әрекеттерді ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнге баланың шығармашылық қабілеттерін зерттеу және дамыту кіреді. Курстың мазмұны көркем шығармаларды салу және қабылдау процесінде баланың көркемдік шығармашылығын зерттеуді, олардың көркемдік және шығармашылық қабілеттерін дамытуды, бейнелеу дағдылары мен дағдыларының жүйесін дамытуды қамтиды, теориялық негіздерді зерттеуді қамтиды эстетикалық тәрбиенің

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мамандарды ғылыми-педагогикалық зерттеудің мазмұны мен ұйымдастыру негіздерімен таныстыруға, өзекті мәселелерді жүзеге асырудағы педагогикалық теориялар мен педагогикалық эксперименттің рөлін анықтауға, ғылыми-педагогикалық мәтінді рәсімдеу ерекшеліктерін, зерттеу жұмысының теориялық және практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері/
    Несиелер: 5

    Бұл пән ойынның психологиялық-педагогикалық негіздерін мектеп жасына дейінгі балалардың жетекші іс-әрекеті ретінде терең зерттеуге, қоғам тарихындағы ойынның пайда болуына, оның еңбекпен және өнермен байланыстыруға мүмкіндік береді. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде ойындарды қолданудың психологиялық аспектілері мен ерекшеліктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепке дейінгі ұйымдарда құқықтық ағартуды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл пән адамның адамға қатынасын реттейтін этикалық және құқықтық нормалармен, адамзат дамуының қазіргі кезеңіндегі қарым-қатынас психологиясымен, жас мамандардың құқықтары, міндеттерімен, ғылыми этика және академиялық адалдық принциптерімен, мектепке дейінгі білім берудің мемлекеттік стандарты мен оқу бағдарламаларын, мектепке дейінгі білім берудің оқу пәндерін оқытудың теориялық негіздері мен әдістемесін білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балаларды мектепке дайындау және бейімдеу
    Несиелер: 4

    Бұл пән мектепке дейінгі тәрбие теориясы мен тәжірибесінде және мектепке психологиялық дайындықта балаларды мектепке дайындау мәніне ғылыми көзқарастарды ашады. Мектепке дейінгі жастағы балалардың психологиясындағы жеке даралық және жеке аралық үлкен өзгерістердің басталуымен, мектепке бейімделуінің асқынған себептерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Артпедагогика
    Несиелер: 5

    Пән мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесінде дамудың тиімді құралы ретінде ойын мен өнер түрлерін қолданудың мақсаты, міндеттері, мазмұны мен әдістемесі туралы студенттердің түсінігін қалыптастыруға бағытталған, артпедагогикалық әсердің мазмұны, әдістері мен механизмі туралы түсінік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру
    Несиелер: 6

    Бұл пән дүние жүзінің табиғи-ғылыми суреті және жаратылыстану ғылымдары әдістері туралы білімді меңгеруге бағытталған; жаратылыстану, Туған табиғат, өлке және қоршаған ортаның ең маңызды идеялары мен жетістіктерімен танысу қоршаған орта құбылыстарын түсіндіру үшін алған білімдерін қолдана білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балабақша мен бастауыш мектептің сабақтастығы
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мамандарды ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру негіздері және мазмұнымен таныстыруға, өзекті мәселелерді жүзеге асырудағы педагогикалық теориялар мен педагогикалық эксперименттің рөлін анықтауға, ғылыми-педагогикалық мәтінді рәсімдеу ерекшеліктерін, зерттеу жұмысының теориялық және практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепке дейінгі білім беру саласындағы қазіргі заманғы тенденциялар
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мамандарды ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру негіздерімен және мазмұнымен таныстыруға, өзекті мәселелерді жүзеге асырудағы педагогикалық теориялар мен педагогикалық эксперименттің рөлін анықтауға, ғылыми-педагогикалық мәтінді рәсімдеу ерекшеліктеріне, зерттеу жұмысының теориялық және практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балабақшадағы музыкотерапиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді отандық және шетелдік психологияда қабылданған өнер терапиясы саласындағы тәсілдерімен, жұмыстың негізгі түрлері мен әдістерімен, баланың шығармашылық өзін-өзі танытуына байланысты психотерапевтік және психокоррекциялық жұмыстар технологиясымен таныстыруға және де психоэмоционалдық бұзылыстардың алдын алу және түзетуде изотерапия техникаларын пайдалану бойынша психотерапиялық жұмыс тәжірибесін ашуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бұл пән балалардың туғаннан бастап 7 жасқа дейінгі баланың дене тәрбиесін қалыптастыру үшін қажетті теориялық білімді, практикалық іскерлікті және дағдыларды меңгеруін қарастырады. Қимыл-қозғалыс қызметін ұйымдастырудың әртүрлі нысандарын жоспарлауға, жүргізуге, топтық, жеке жетістіктерді есепке алуға, психофизикалық және жеке дамуын талдауға, шығармашылықпен түзетуге үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстырудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бұл пән бала тұлғасын қалыптастырудағы табиғат, қоршаған ортаның рөлі туралы түсінік қалыптастыруға, сонымен қатар ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеу саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру негізінде студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнері теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бұл пән таңдау курсы болып табылады. Студенттерді мектепке дейінгі балалардың бейнелеу және шығармашылық қабілеттерін дамыту мәселелерін түсінуге бағыттайды (генезистегі шетелдік және отандық ғалымдардың көзқарастарының әртүрлілігі); бейнелеу іс-әрекеті үдерісін ұйымдастыру тәсілдерімен таныстырады; студенттердің бейнелеу өнері тілін меңгеруіне ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балабақшадағы бейнелеу өнері мен шығармашылық
    Несиелер: 6

    Бұл пән мектепке дейінгі білім беру ұйымдары үшін балалардың бейнелеу шығармашылығын дамыту бойынша заманауи бағдарламаларды, олардың ерекшеліктерін, тұжырымдамалық ережелерін, әдістемесінің ерекшелігін қалыптастыруға және балабақшада бейнелеу қызметі саласындағы болашақ тәрбиеші Мектепке дейінгі ұйымның практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепке дейінгі баланың еңбек тәрбиесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерімен таныстыруға, балаларда адамгершілік қасиеттерді қалыптастыруға бағытталған: қызметке деген оң көзқарас, еңбек істеуге деген ықылас пен шеберлік, ересектердің еңбегін құрметтеу. Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек әрекетінің әртүрлі түрлерін жоспарлауды ұйымдастыру үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене тәрбиесі процесінде баланы оқыту және дамыту
    Несиелер: 6

    Бұл пән мектепке дейінгі жастағы балалардың дұрыс дене дайындығын жүзеге асыруға, олардың қозғалыс мәдениетін қалыптастыруға, тұлғаның психофизикалық, интеллектуалдық, адамгершілік және эстетикалық қасиеттерін дамытуға бағытталған негізгі теориялық және әдістемелік әзірлемелерден тұрады, студенттерді дене тәрбиесінің заманауи формаларымен және құралдарымен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепке дейінгі мекемелерде білім беру процесін жоспарлаудың педагогикалық тәсілдері
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді мектепке дейінгі мекемелерде құқықтық білім беруді ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерімен таныстыруға, мектеп жасына дейінгі балаларға құқықтық білім беруді ұйымдастыру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру негізінде студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесінің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән музыкалық қызмет түрлеріне бағытталған - бұл қабылдау, орындау, шығармашылық және музыкалық білім беру қызметі, сонымен қатар әр түрлі стильдер мен жанрдағы музыкалық шығармалармен, композиторлармен, орындаушылармен танысу. Оқытуда заманауи әдістер мен технологияларды қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Әлемнің ғылыми, философиялық және діни бейнесін, Қазақстан аумағында әртүрлі әлеуметтік құрылымдардың құрылуы мен тарихи ерекшелігін, Қазақстан Республикасының тарихын түсінеді және біледі.

  • Код ON7

    Осы саланың озық жетістіктеріне негізделген ақпараттық технологияларды түсінеді және біледі, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің компьютерлік әдістерін меңгерген.

  • Код ON6

    Білім беру үдерісінде педагогикалық технологияларды қолданады, барлық кейінгі білім берудің негізі ретінде мектепке дейінгі білім берудің ерекшелігі мен маңыздылығын түсінеді, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу, оқыту және әлеуметтендірудің сабақтастығын жүзеге асырады.

  • Код ON3

    Нарықтық экономика негіздерін, еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін, экология мәселелерін біледі

  • Код ON9

    Мектепке дейінгі білім берудің мемлекеттік стандартын және оқу бағдарламаларын, мектепке дейінгі білім берудің оқу пәндерін оқытудың теориялық негіздері мен әдістемесін қолданады.

  • Код ON12

    Жаңартылған мазмұн аясында оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын қолданады

  • Код ON8

    Мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының дамуы мен әлеуметтік қалыптасу заңдылықтарын талдайды, мектеп жасына дейінгі балалар организмінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін біледі, мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс әдістемесін ұйымдастырады және бағалайды.

  • Код ON4

    Білім берудің жаңартылған жүйесіне сәйкес сөйлеу қызметінің негізгі түрлерін оқу, сөйлеу, тыңдау және жазуды меңгерген.

  • Код ON10

    Оқу материалын іріктеуді және біріктіруді, қажетті дидактикалық материалдарды өз бетінше дайындауды, оқыту мен тәрбиелеудің техникалық құралдарын пайдалануды, оқу-тәрбие процесінің жобаларын әзірлейді және іске асырады, білім беру сапасын арттыруға ықпал ете отырып, педагогикалық мәселелерді шешеді.

  • Код ON11

    Мектепке дейінгі мекемедегі оқу-тәрбие процесін, оқыту әдістемесін және педагогикалық процесті ұйымдастыру теориясын талдайды.

  • Код ON5

    Жалпы кәсіптік ғылымдар мен білім беруді дамытудың негізгі бағыттары бойынша білімдерін қолданады, педагогикалық ғылымда теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістерін меңгерген, ғылыми этика және академиялық адалдыққа ғидаттарын басшылыққа алады.

  • Код ON2

    Адамзат дамуының қазіргі кезеңіндегі адамның адамға, қоғамға, қоршаған ортаға, қарым-қатынас психологиясына қатынасын реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды, жас мамандардың құқықтары мен міндеттерін біледі.

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу: Мектепалды даярлық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top