Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05101 Биология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Гистология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты көп жасушалы ағзалардың тарихи және жеке дамуы барысында жасушааралық өзара байланыс пен жасушалардың интеграциялық үрдістерін түсіну үшін ұлпалардың негізгі түрлері мен реттеу, даму туралы іргелі теориялық білімді қалыптастыру. Пән онтогенезді тұтас процес ретінде түсінуге және оларды кәсіби қызмет мақсаттары мен міндеттерін шешуде, мамандық бойынша әрі қарай оқуды жалғастыруда қажетті деңгейде игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Микробиология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты микробиологияның пайда болу және даму тарихы, микробиология пәні мен әдістері, микробтық әлемнің әртүрлілігі, микроорганизмдердің құрылымы, қызметі және жіктелуі туралы білімді қалыптастыру. Пән микроорганизмдердің өсуі мен метаболизміне физикалық және химиялық факторлардың әсерін анықтау және микроағзаларды өсіру, сонымен қатар алынған теориялық және практикалық білімді кәсіби қызметте қолдану дағдыларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өсімдіктерді қорғау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты өсімдік ауруларының қоздырғыштарымен күресу шараларын қарастыру, аурулардың анатомиясы, морфологиясы және түрлік құрамы туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдік ағзаларының аурулары, бактериялық, саңырауқұлақ және вирустық қоздырғыштар және олардың таралуы, қоздырғыштармен күресу шаралары, жұқпалы және жұқпалы емес ауруларды диагностикалау әдістері және өсімдіктерді аурулардан қорғау құралдарын қолдану туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Эволюциялық ілім
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды эволюцияның даму кезеңдерімен және эволюциялық процесті зерттеудің негізгі әдістемелік тәсілдерімен таныстыру болып табылады. Пән жердегі органикалық әлемнің дамуының жалпы заңдылықтарын, бағыттары мен механизмдерін, жер тарихы мен оны зерттеу әдістерін, жердегі тіршіліктің пайда болуын, түр мен түрлену проблемаларын, адамның пайда болуын, Ч. Дарвин ілімінің негізгі ережелерін, эволюциялық теорияның қолданбалы аспектілерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биотехнология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты биотехнологияда биологиялық процестер мен объектілерді экономикалық маңызды заттарды алу және өнімділігі жоғары өсімдік сорттары мен мал тұқымдарын құру үшін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пән гендік және жасушалық инженерия, экологиялық, ауылшаруашылық, өнеркәсіптік, металлургиялық, медициналық биотехнологиялар, өсімдіктерді микрокөбейту және биотехнологияда инновациялық технологияларды тиімді пайдалану бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін практикалық дағдыларды меңгеру туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ботаника
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда өсімдіктер анатомиясы, морфологиясы, систематикасы, фитоценология, өсімдіктер әлемінің пайда болуы мен дамуы туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдік мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері, көбею түрлері, даму циклдері, төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің жіктелуі туралы білімді қалыптастыруға, өсімдік ағзаларын ғылыми зерттеу дағдыларын игеруге және табиғи қорды сақтау бойынша іс-шараларды ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Агрохимия негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру технологияларында қолданылатын тыңайтқыштар туралы теориялық білімді және агрохимия негіздері бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән өсімдіктердің өсуі мен қоректену көзі және тыңайтқыштарды қолдану шарты ретінде топырақтың биологиялық, химиялық және физика-химиялық қасиеттерін зерттеуге, сондай-ақ оны қорғау үшін топырақты өңдеудің инновациялық технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақстан биоресурстары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Қазақстанның өсімдіктер, жануарлар ресурстары және оларды қорғау туралы білімді меңгеру. Пән Қазақстанның өсімдіктер мен жануарлар дүниесі ресурстарының алуан түрлілігімен, пайдалы өсімдіктер мен жануарлардың жекелеген топтары мен түрлерін зерттеу және шаруашылықта игеру тарихының негізгі кезеңдерімен, сондай-ақ шикізат алу әдістерімен және оларды қолдану салаларымен танысуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Генетика
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты классикалық және қазіргі генетиканың жетістіктері негізінде тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары туралы ғылыми білімді қалыптастыру. Пән генетиканың негізгі заңдылықтарын, гендердің өзара әрекеттесуін, организмдердің жыныс генетикасын, жыныспен тіркес белгілердің тұқым қуалау заңдылықтарын, өзгергіштіктің жіктелуін, молекулалық, популяциялық генетика негіздерін, адам генетикасын, генетикалық инженерияны, сондай-ақ, осы білімдерді қолданудың ғылыми және қолданбалы аспектілерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Дендрология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты «Ботаника» пәні бойынша білімді тереңдету және мамандандыру, ағаш өсімдіктерінің таксономиялық, биологиялық және экологиялық қасиеттерін, биологияның әртүрлі бөлімдерінде алған білімдерін пайдалану мүмкіндіктерін зерттеу болып табылады. Пән ағаштарды, ағаш өсімдіктерінің формаларын, олардың құрылымын, морфологиясын, тіршілік ету ортасының әсерінен болатын морфологиялық ішкі және сыртқы өзгерістерді, тәждің пішініне, сәндік қасиеттеріне байланысты аумақты көгалдандыру үшін ағаштар мен бұталарды пайдалануға бағытталған

    Оқу жылы - 1
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты топырақтың қазіргі жағдайымен танысу, топырақтың қалыптасуы және топырақтың адамзат қоғамы үшін маңыздылығын бағалау. Пән қолданбалы биология негіздері, топырақ қасиеттері мен процестері, құнарлылығы, топырақтың географиялық таралуы, жер жамылғысының ұтымды пайдаланылуы, деградациясы және қорғалуы туралы білімді қалыптастыруға, инновациялық технологияларды тиімді пайдалану бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын практикада қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Паразитология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-паразитологияның маңызды мәселелері бойынша іргелі білімді қалыптастыру. Пән паразитологияның негізгі биологиялық принциптері, паразиттердің морфологиясы, анатомиясы, экологиясы, паразитті жануарлардың экологиясымен, паразиттердің иесінің ағзасына әсері, тоғышар жануарлардың денесінің негізгі пішінінің тоғышарлық өмірге және иесінің тіршілік айналымына бейімделуі, «паразиттер - иесі» арасындағы қатынастар заңдылықтары паразиттердің даму циклдері, Паразиттердің тудыратын ауруларының негізгі белгілері.

    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Латын тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болып білім алушылардың ботаника, флора және фауна, зоология және басқа да арнайы биологиялық пәндер бойынша латын терминдерін одан әрі кедергісіз қолдануы үшін бастапқы тілдік базаны құру болып табылады. Пән латын тілінің тарихын, лингвистикалық сипаттамасын, фонетикасын, морфологиясын, биология және сабақтас ғылымдардағы латын тілінің стилистикасын ары қарай кәсіби қызметте қолдану үшін коммуникативті қарым-қатынас әдістерін қалыптастыру арқылы зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Гидробиология және гидроэкология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты гидроэкожүйенің тіршілік ету ортасы ретіндегі даму тарихын, гидробионттардың негізгі топтарын, гидробионттардың тіршілігіне гидрологиялық және физика-химиялық жағдайлардың әсері туралы мәселелерді қарастыру болып табылады. Пән су ортасына бейімделудің негізгі жолдарын,қоректену түрлері мен қоректену қатынастарының ерекшеліктерін, қоректенуге байланысты су ағзаларының жіктелуін, гидробионттардың таралуын анықтауға және зерттеу әдістерін кәсіби қызметте қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Жылыжай жағдайында дәмдеуіш өсімдіктерді өсірудің технологиясы технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты дәмдеуіш өсімдіктердің биологиялық негіздері жайлы теориялық білімді қалыптастыру, топырақтың ерекшеліктері және әртүрлі типтегі жағдайларда дәмдеуіш өсімдіктердің өсіру технологиялары жайлы практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән дәмдеуіш өсімдіктердің өсіру технологиясын зерттеуге, дәмдеуіш өсімдіктер туралы білімді қалыптастыруға, тұқымдарды егуге дайындау және көшеттерді өсіру әдістерін, ашық және қорғалған топырақта дәмдеуіш өсімдіктерді өсіру технологиясын, ауыспалы егістік ережесін қолдану, өңдеу және сақтау әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дәрілік және улы өсімдіктер
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты негізгі дәрілік, улы және эфир майы өсімдіктерінің ассортиментімен таныстыру. Пән дәрілік және улы өсімдіктердің қолданылу тарихымен, дәрілік өсімдіктердің негізгі топтарымен және оларды қолдану тәсілдерімен танысуға; дәрілік өсімдіктердің негізгі әсер етуші заттарын және дәрілік шикізатты дайындау ережелерін: жинауға, кептіруге, өңдеуге және сақтауға, олардың ресурстарын ұтымды пайдалануды зерделеуге; дәрілік және улы өсімдіктер саласында ғылыми зерттеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты флористика және систематика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру, өсімдік формаларының алуан түрлілігімен және жіктелуімен танысу. Пән өсімдіктер систематикасының даму тарихын, өсімдіктер классифиациясын, құрылысының ерекшеліктерін, негізгі биологиялық түсініктерді, биологиялық заңдар мен құбылыстарды, өсімдіктердің көбею, жүйелеу және географиялық таралуын және олардың табиғаттағы және адамның шаруашылық қызметіндегі рөлін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сәндік өсімдік және гүл шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сәндік өсімдік шаруашылығы мен гүл өсірудің биологиялық негіздері туралы, географиялық аймақты ескере отырып, ағаш-бұта топтарын, гүлзарлар мен ландшафтық дизайнның басқа компоненттерін құру үшін маңызды сәндік өсімдіктерді таңдау мүмкіндігі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән сәндік өсімдіктерді отырғызудың, өсірудің және күтудің агротехникалық әдістерін қолдану дағдыларын игеруге, өсімдік шаруашылығы мен гүл өсіру саласындағы ғылыми зерттеу құзыреттерін алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Балықтарды қолдан өсіру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болашақ мамандарда бағалы кәсіптік балық түрлерінің жағдайын сақтау және көбеюін дамыту мақсатында балықты жасанды өсіру проблемаларын қою мен шешуге дұрыс көзқарасын қалыптастыру. Пән бағалы кәсіптік балық түрлерінің жасанды өсірудің қазіргі жай-күйін және даму перспективаларын, бағалы өтпелі және жартылай өтпелі балықтарды жасанды өсірудің биотехнологиясын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғарғы математика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды басқа да байланысты пәндерді меңгеру үшін қажетті математикалық әдістермен таныстыру болып табылады. Пән аналитикалық геометрия элементтері бар сызықтық және векторлық алгебра бойынша; бір және көп айнымалылардың функцияларының шектері, туындылары және интегралдары сияқты ұғымдарға негізделген математикалық талдау бөлімдері бойынша және де ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Бақ-саябақ дақылдарын жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың урбанизацияланған ортада ландшафттық сәулет объектілерін қалыптастыру, елді мекендерде көгалдандыру объектілерін құру және күту дағдыларын игеру болып табылады. Пән болашақ мамандардың бойында МСЖТға сәйкес жасыл екпелер мен шағын сәулет формаларын қолдана отырып, қалаларда және қала сыртында демалыс аймағын құруға және көгалдандыруға қабілетті ландшафт дизайны саласындағы дағдыларды қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі жаратылыстану концепциясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды біртұтас мәдениеттің құрамдас бөлігі – жаратылыстану және қалыптасуымен таныстыру. Пән қазіргі жаратылыстану бейнесін, тіршіліктің пайда болуы мен оның эволюциясының қазіргі тұжырымдамасын, жаратылыстану ғылымдарының іргелі бірлігін, олардың өзара байланысы мен өзара әсерлесуіндегі негізгі жаратылыстану тұжырымдамаларын, принциптерін, теорияларын, жаратылыстанудың дамуының тарихи аспектілерін, жаратылыстанудың әртүрлі салаларында кең таралған зерттеу әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өсімдіктер интродукциясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды интродукциялық жұмыс әдістерімен, интродукциялық болжау әдістерімен, өсімдіктерді интродукциялаудың мәнімен таныстыру. Пән табиғи флора өсімдіктерін интродукциялау, интродукциялау әдістері, өсімдіктерді интродукциялаудың жүйелік-экологиялық негіздері, сирек кездесетін және жойылып кету қаупі төнген өсімдіктерді молайтуда реинтродукциялау, ауыл шаруашылығындағы интродукциялау жұмыстарының түрлері, мәдени өсімдіктердің шығу орталықтары туралы ұғымдарды қалыптастыруға, өсімдіктерді анықтау, далалық және зертханалық эксперименттерді жоспарлау, жүргізу және өңдеу әдістерін таңдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биологиялық зерттеулердің ұйымдастырылуы және жоспарлануы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды ғылыми зерттеу жұмысын дұрыс ұйымдастыруға, жоспарлауға, рәсімдеуге қажетті әдіс, тәсілдерімен таныстыру болып табылады. Пәнді меңгеру биологиялық зерттеулердің әдістері, сатылары, эксперименттердің түрлері, зерттеу үрдісінің құрылымы мен мазмұны, сұрақтар және далалық экспериментті жоспарлаудың жалпы принциптері бойынша зерттеу әдістемелерді құрастыру, ғылыми тәжірибелер мен бақылаулар бойынша іс-құжаттарды (қағаздарды) жүргізу, бақылау нәтижелерін және статистикалық өңдеуден өткізу, ғылыми есептер, мақалалар, магистрлік диссертацияларды жазу ережелері туралы мәліметтерге негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өсімдіктер және жануарлар экологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда өсімдіктер мен жануарлардың экологиялық топтары және олардың экожүйеде өмір сүру жағдайлары туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдіктер мен жануарлар экологиясының негізгі әдістерін; экологиялық факторлар мен олардың организмдерге әсер ету заңдылықтары туралы жалпы түсініктерді; өсімдіктер мен жануарлардың экологиялық топтарын; өсімдіктер мен жануарлардың әртүрлі факторларға бейімделуін және олардың қоршаған ортаға бағдарлануын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Қоршаған ортаның биомониторингі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты күрделі өзара байланыстар мен қоршаған ортаның барлық компоненттерін қозғайтын кешенді ақпараттық жүйелер ретінде Заманауи мониторинг жүйелерінің тұжырымдамалары, ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру. Пән қоршаған табиғи ортаның қазіргі жай-күйін, атмосфералық ауаның ластану көздерін, ластаушы заттар мен сапа көрсеткіштерін зерделеуге, ықтимал қарқынды әсер ету аймақтарында атмосфераның ластануын бақылауға, қоршаған табиғи ортаның мониторингін ұйымдастыруда және оны техногендік ластанудан қорғауда дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы химия курсы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Д.И. Менделеевтің периодтық заңына және жалпы химияның басқа ұғымдары мен заңдарына негізделген химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттері туралы білім алушылардың білімін қалыптастыру болып табылады. Пән химия заңдарын зерттеуге, кәсіби қызметтегі міндеттер мен мәселелерді шешуге, зертханаларда аспаптарды, қондырғыларды қолдана отырып процестерді талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Зоология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жануарлардың барлық топтарының эволюциялық дамуы және олардың тіршілігін қамтамасыз ету жүйелері туралы ұғымды қалыптастыру. Пән жануарлардың морфологиялық ерекшеліктері, жануарлардың алуан түрлері, жер шарындағы жануарлардың географиялық таралуы және жануарлар эволюциясының негізгі заңдылықтары, жануарлардың негізгі топтарының филогениясы, жіктелудің пайда болуы, жануарлардың адам өміріндегі рөлі, бақылау әдістері және жануарлардың экожүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Су биоәралуандылық және аквакультура
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда теориялық негіздер, бағалау әдістері және адамның су биоресурстарын пайдалануы, адам пайдаланатын су биоресурстарының алуан түрлілігі, олардың көбею тәсілдері және сақтау жолдары туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән судың тіршілік ету ортасының сипаттамалық ерекшеліктерін, гидробиоценоздардың тұрақтылығы үшін биоәртүрліліктің маңыздылығын, адамның су биоресурстарын бағалау және пайдалану әдістерін, су биоәртүрлілігінің көбею тәсілдерін және оны сақтау жолдарын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өсімдіктер физиологиясы және биохимиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда өсімдіктердегі физиологиялық процестердің мәні туралы білім, білік, дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдіктердің физиологиялық процестері, өсімдіктердегі метаболикалық процестердің өзара байланысы, фотосинтез, өсімдіктердің тыныс алуы, су алмасуы, өсімдіктердің минералды қоректенуі, өсімдіктердің реттелуі, өсімдіктердің өсуі мен дамуы, өсімдіктердің қолайсыз экологиялық факторларға төзімділігі туралы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ оларды зерттеу үшін қолданылатын әдістерді игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Омыртқалылар зоологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды жануарлар әлемімен, оның дамуымен, негізгі ерекшеліктерімен таныстыру. Пән хордалы жануарларының сыртқы және ішкі құрылымын, қаңқасын, систематикасын, экологиясын және шығу тегін, шеміршекті, сүйекті балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар, сүтқоректілер класының биологиялық сипаттамаларын, систематикасын, морфологиясын, ішкі ағзалар жүйесін, омыртқалы жануарлар класының дамуы, филогениясын, табиғат пен адам өміріндегі маңызын зерттей білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Фитопатология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-өсімдік аурулары және олардың қоздырғыштары, бақылау шаралары, өсімдіктерді аурулардан қорғаудың әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыру. Пән өсімдіктердің фитопатологиялық жағдайларының қоздырғыштарының анатомиясының, физиологиясының және морфологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ олардың түрлік құрамын, патогендік организмдер тудыратын және өсімдіктердің зақымдануына әкелетін ауруларды, өсімдік ауруларының қоздырғыштарымен күресу әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өсімдіктер биотехнологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты өсімдік биотехнологиясы саласында инновациялық технологияларды тиімді пайдалану бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу үшін теориялық білімді қалыптастыру және практикалық дағдыларды меңгеру. Пән өсімдік биотехнологиясының даму тарихымен, өсімдік биотехнологиясының қазіргі заманғы мәселелерімен және әдістерімен танысуға, өсімдіктердің жасушалық және тіндік технологиясының әдістерін, өсімдіктерді каллустарды өсіру әдістерін және стресс факторларына төзімді өсімдіктерді алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биометрия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты арнайы математикалық әдістерді қолдана отырып, биологиялық объектілердің сандық және сапалық белгілерін зерттеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән зерттеу мәселелерін анықтау және шешу үшін, эксперимент нәтижелерін бағалау және ұсыну үшін жүйеленген теориялық және практикалық білімді зерттеуге, биологиялық объектілерге қатысты математикалық статистика мен корреляциялық, регрессиялық, дисперсиялық талдау әдістерін практикалық қолдануға, биометриялық есептеулерде компьютерлік бағдарламаларды қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы физика курсы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің физиканың негізгі идеялары мен заңдары туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың физиканың негізгі физикалық процестерін, модельдерін, формулалары мен заңдарын, оларды кәсіби және өндірістік қызмет процесінде туындайтын міндеттер мен мәселелерді шешуде қолдану мүмкіндіктерін, заманауи оқу және ғылыми жабдықтардың құрылымы мен жұмыс принципін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Қорықтану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қорық ісінің негізгі аспектілері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән қорық туралы білімді қарастырады, биоалуантүрлілікті, тірі және жансыз табиғатты сақтаудағы қорықтардың рөлі, қорық ісінің ерекшелігі мен жан-жақтылығы, қорық аумақтарының мәні мен функциялары, қорық аумақтары базасындағы ғылыми-зерттеу қызметі, қорық және басқа да ерекше қорғалатын табиғи аумақтар шегінде табиғатты пайдаланудың заңнамалық және құқықтық аспектілері туралы түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Цитология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты цитологияның негізгі аспектілері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пәннің бағыты тірі материяны ұйымдастырудың жасушалық деңгейінің жалпы заңдылықтары туралы білімді қалыптастыруға, тірі организмдердің жалпы бірліктері ретінде жасушалардың құрылымы мен қызметін зерттеуге, жеке жасушалық компоненттердің функцияларын, бөліну, жөндеу, саралау, патология және жасуша өлімін зерттеуге бағытталған. Бұл мамандық бойынша әрі қарай оқуды жалғастыру үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биоалуантүрлілік және оны сақтау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты биоалуантүрлілікті зерттеудегі және оны сақтау проблемалары саласындағы негізгі ұғымдар туралы білімді қалыптастыру. Пән құрлық және су экожүйелерінің биологиялық әртүрлілігімен, биосферадағы Биологиялық әртүрліліктің қазіргі жағдайымен танысуға, Қазақстандағы пайдалы өсімдіктер мен жануарлардың жекелеген топтары мен түрлерін шаруашылық игеру әдістерін таңдау қағидаттарын игеруге және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану мен сақтау әдістерін қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Фитодизайн және флористика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты флористика саласында базалық білім алу және табиғи материалдардан жасалған композициялар арқылы интерьердің әртүрлі түрлерін жасылдандыру принциптеріне негізделген фитодизайнда жобалау және жобалау саласында дайындық болып табылады. Пән гүлдердің көмегімен безендіру және ландшафтық сәулет саласында практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биологиядағы статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты биологиялық құбылыстарды талдауда статистикалық тұрғыдан зерттеудің қажеттілігін, статистикалық ойлауды, экспериментті жоспарлауды және математикалық өндеудегі тиімді әдістерді, соның ішінде математикалық статистика және ықтималдылықтар теориясы бөлімдерін биологияда қолдану икемділігін қалыптастыру. Пән математикалық статистиканың негізгі идеялары мен ұғымдарын, статистикалық модельдердің тілін, биологиялық объектілерді талдаудың көп өлшемді статистикалық әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Микроағзалар және қоршаған орта
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты микроағзаларды зерттеу және даму тарихымен, зерттеу әдістерімен зерттеу. Пән прокариоттық және эукариоттық микрооағзалардың құрылымы мен атқаратын функцияларын, физиологиясын, биохимиясын, генетикасын, микробтық әлемнің әртүрлі топтарының экологиясын, микроорганизмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуімен танысуға, сондай-ақ заманауи әдістерді қолдана отырып, ауру тудыратын микроағзалармен күресуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Қазақстан мен әлемнің ерекше қорғалатын табиғи аумақтарының алуан түрлілігімен, экологиялық функцияларымен, қазіргі уақытта ЕҚТА саласындағы проблемалармен және оларды шешудің мүмкін жолдарымен таныстыру болып табылады. Пән ерекше қорғалатын табиғи аумақтар жүйесін тағайындаудың қазіргі заманғы тұжырымдамасын айқындауды, ҚР-да жұмыс істейтін әртүрлі деңгейдегі ЕҚТА-ны, өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің сирек кездесетін өкілдерін сипаттауды және қорғау шараларын көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Өсімдіктердің интродукциясы және карантин негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды өсімдіктерді интродукциялау және карантин негіздері ұғымдары мен әдістерімен, интродуценттер мен карантиндік өсімдіктердің маңыздылығымен таныстыру. Пән мәдени өсімдіктерді енгізу және карантин туралы білімді қалыптастыруға, интродукциялық өсімдіктердің таралу заңдылықтарын бағалау мүмкіндігін; мәдени өсімдіктерді интродукциялау және карантин саласында далалық және зертханалық эксперименттер жүргізуге, карантиндік мәдени өсімдіктердің принциптері мен талаптарын салыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON1

    Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, зерттеу әдістері салаларында жан-жақты үйлесімді дамыған тұлға ретінде білімін көрсету;

  • Код ON2

    Арнайы биологиялық пәндер бойынша латын терминдерін қолдана отырып, анатомиялық-морфологиялық, химиялық сипаттамаларын, негізгі белсенді заттарды, химиялық құрамын, дәрілік және улы өсімдіктерді жинау, сақтау және қолдану техникасын сипаттау;

  • Код ON3

    Негізгі жаратылыстану тұжырымдамаларын, олардың өзара байланысы мен өзара әсеріндегі теориялардың принциптерін, ұйымдардың дамуының тарихи аспектілерін , сондай-ақ жаратылыстанудың әртүрлі салаларындағы ең көп таралған зерттеу әдістерін және органикалық әлемнің дамуының жалпы заңдылықтарын, бағыттары мен механизмдерін сараптау;

  • Код ON4

    Ресурстану, дәрілік және улы өсімдіктердің таралу принциптері, су және жер үсті экожүйелерінің биологиялық әртүрлілігі, биологиялық әртүрліліктің қазіргі жағдайы саласындағы білімді қолдану, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және сақтау әдістерін қолдану;

  • Код ON5

    Оңтайлы параметрлерді ескере отырып, қолданыстағы әдістемелерге сәйкес технологиялық процестерді бағалау, техникалық есептер мен жедел мәліметтерді жасау кезінде қажетті есептеулерді орындау, организмдердің көбеюі шеңберінде эксперименттер мен бақылауларға бағалау жүргізу;

  • Код ON6

    Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдана отырып, әртүрлі көздерден ақпаратты синтездеу, ғылыми бағыттың ерекшелігін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін жасау үшін өз идеяларын құрылымдық түрде ұсыну;

  • Код ON7

    Омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлардың ең тән морфологиялық және биологиялық ерекшеліктерін анықтап, олардың ұйымдастырылу дәрежесін бақылай отырып, зерттелетін материалды талдау;

  • Код ON8

    Өсімдіктер мен жануарлар дүниесі объектілерін қорғау, олардың генетикалық қорын сақтау жөніндегі іс-шараларды жүргізе отырып, биологиялық және сабақтас ғылымдардың категориялық-тұжырымдамалық аппараты мен Қазақстан Республикасының өсімдіктер мен жануарларды әртүрлі факторларға бейімдеу жөніндегі заңнамалық базасы арасында байланыс орнату;

  • Код ON9

    Арнайы математикалық әдістерді пайдалана отырып, биологиялық объектілердің сандық және сапалық белгілерін анықтау, кейіннен өнімді сертификаттаумен стандарттарды сақтай отырып, жануарлар мен өсімдіктерден алынатын өнімдерді өндіру үшін далалық және зертханалық биологиялық зерттеулерді орындау нәтижесінде алынған ақпаратты статистикалық өңдеу бойынша зерттеу жұмысын ұйымдастыру;

  • Код ON10

    Ағаш өсімдіктерінің ботаникасы, таксономиялық, биологиялық және экологиялық қасиеттері туралы білімге сүйене отырып, жылыжай жағдайында жасыл өсіру технологиясын және құнды тұқым қуалайтын және себу қасиеттері бар орман өсімдіктерінің тұқымын өндіруді дамыту;

  • Код ON11

    Табиғи материалдардан жасалған композициялар арқылы көгалдандыру, сәндік өсімдік шаруашылығы және гүл өсіру, Ландшафттық сәулет және әртүрлі интерьер түрлерінің фитодизайн принциптеріне негізделген қалалар мен қала сыртындағы демалыс аймағын жоспарлау;

  • Код ON12

    Ерекше қорғалатын аумақтар саласындағы ғылыми және ғылыми-техникалық ақпаратты кейіннен жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу арқылы зерттеудің мақсаты мен міндеттеріне сәйкес зерттеу жұмыстарының әдістерін бағалау.

6B05101 Өсімдіктер биотехнологиясы және микробиология
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 6B05101-Биология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B05101 Биология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биологиялық инженерия
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 Биология және ауылшаруашылығы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top