Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Мектепке дейінгі ұйымдарға арналған білім беру бағдарламалары
    Несиелер: 5

    Пән мектепке дейінгі ұйымдарға арналған білім беру бағдарламалары мен олардың мазмұнын, балаларда қимылды, коммуникативтік, танымдық, шығармашылық, әлеуметтік білім, білік және дағдыларын, өз бетінше үйрену дағдыларын, креативтілікті, коммуникабельдікті, сыни ойлауды және командада жұмыс істей білуді дамытуға бағытталған әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру мәселелерін қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 6

    Пән баланың психологиялық дамуының факторлары мен заңдылықтарын, оның іс-әрекетінің дамуын, психикалық процестер мен қасиеттердің ерекшеліктерін, жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін қалыптастыруды зерттейді. Сондай-ақ, ол психикалық дамудың маңызды жағын, баланың психикалық процестері мен қасиеттерінің пайда болуы, өзгеруі және жетілуі, қабылдау, есте сақтау, назар аудару, қиял, ойлау, сөйлеу және мінез-құлық ерекшеліктері, жасына байланысты сезімдер, дамудың бастапқы формалары туралы мәселелерді жан-жақты қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 5

    Пән мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқытудың қарапайым формаларын қарастырады. Студенттер мектепке дейінгі білім берудің заманауи педагогикасының теориялық негіздерін, мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу теориясы мен әдістемесін, мектепке дейінгі білім беру мен мектептегі үздіксіз білім беруді, баланың мектепалды дамуының заманауи стандарттарын, мектепке дейінгі білім беру мен тәрбие бойынша мамандар даярлаудың теориясы мен практикасын үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жасерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
    Несиелер: 3

    Пән баланың физиологиялық дамуын бағалау, жүйке жүйесінің, анализатордың физиологиясы және гигиенасы мәселелерін қарастырады. Пәнді оқу барысында баланың жеке басына қойылатын гигиеналық талаптар, тамақтану гигиенасы, топ бөлмелерін табиғи және жасанды жарықтандыру мен желдетуді гигиеналық бағалау туралы білім, баланы дұрыс отырғызудың санитарлық-гигиеналық нормалары мен физиологиялық негіздері игертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілі B1
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде меңгеру, яғни студенттердің осы деңгейдегі барлық негізгі компоненттерінде коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Игеру процесі студенттердің мәдениетаралық құзыреттіліктерін жан-жақты дамытуға бағытталған. Курс тілдік дағдылар мен сөйлеу дағдыларын одан әрі жетілдіру бойынша жұмысты қамтиды. Студент нақты және дерексіз хабарламаларды түсіну, сонымен қатар шет тіліндегі терминдерді талқылау дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық шеберлік және R&D балаларды басқару негіздері (Research & Development) (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында педагогикалық шеберлік педагогикалық мәдениеттің компоненті ретінде қарастырылады. Шығармашылық қызметті ұйымдастыру тәсілдеріне оқыту, дәстүрлі, дәстүрлі емес материалдарды пайдалана отырып бұйымдар жасау дағдыларын бойға сіңіру мәселелері оқытылады. Research & Development – Start-up жобасына негіз болып табылады. Педагогикалық эрудиция, құзыреттілік, техника, қарым-қатынас, этика, такт туралы білімдерді меңгертуге негіз болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тілдік құзыреттілік
    Несиелер: 5

    Пән ана тілінде ойындарды жүйелеу, қазақ (орыс) тілінде ауызша және жазбаша дағдыларды меңгеру мәселелерін қарастырады. Әдеби тілде сөйлеу және жазу нормалары, ауызша және жазбаша сөйлеу ережелері зерттеледі. Грамматикалық, социолингвистикалық, дискусивті, стратегиялық, социомәдениеттік құзыреттіліктер қалыптасады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Пән студенттерге инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Шетел тілі B2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттің мәдениетаралық деңгейде тілдесуге, тілдік материалды тереңдетуге және кеңейтуге қабілетін одан әрі дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі туралы толық түсінікке ие болуы керек. Әңгімеге дайындықсыз қатысуға, оның ішінде шетел азаматымен сөйлесуге, өз пікірін білдіруге, сондай-ақ өткен материал бойынша қызықтыратын ақпаратпен алмасуға қабілетті болу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Логикалық ойлауды дамыту технологиялары (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру сабақтарында мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамыту мәселелерін, логикалық ойындар көмегімен логикалық ойлауды дамытуда жеке тұлғаға бағытталған тәсілді жүзеге асыру жолдарын қарастырады. Сонымен қатар, студенттер есептеу әдістерін, заттың формасы мен өлшемдерін, кеңістік пен уақытты бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 3

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Шетел тілі С1
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты білім алушылардың коммуникативтік құзіреттілік деңгейін қалыптастыру, яғни күнделікті, практикалық, кәсіби жағдайларда коммуникативтік білімдерін жүзеге асыру қабілеттіліктерін қалыптастыру, студенттерді өз бетімен дайындалуға, оларды сөйлеуге, түсінуге, мәтінді тыңдауға үйрету, олардың теориялық дағдылары мен мәтінді тыңдау дағдыларын, ағылшын тілінің базалық және мәтінді оқу дағдыларын, сөйлеу дағдыларын және жазбаша дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі Монтессори технологиясы (орыс тілі)
    Несиелер: 5

    Пән мектепке дейінгі білім берудегі Монтессори жүйесінің мәселелерін, принциптерін, ерекшеліктерін ашады, Монтессори педагогикасындағы "еркін тәрбие" мәселелерін қарастырады. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының оқу процесінде осы технологияны қолдану әдістері мен тәсілдері ұсынылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалар бейнелеу әрекетінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балалар бейнелеу әрекетінің теориясы мен әдістемесі пәні бейнелеу өнері арқылы эстетикалық тәрбие беру мәселелерін қарастырады. Балабақшадағы сурет салу аппликация, мүсіндеуге үйретудің теориясы мен әдістемесі туралы түсінік береді. Мектепке дейінгі оқу қызметін ұйымдастырудағы технологиялар, әдістер-тәсілдер, құрал-жабдықтамен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепалды даярлық және майнд-фитнес негіздері (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән мектепалды даярлық жұмысының мазмұнын қарастырады. Есте сақтау, сөйлеу, ойлау, зейін, визуалды-кеңістіктік дағдылар, жылдам оқу және жазу әдістерімен танысу арқылы миды жаттықтыру әдістері туралы ұғымдар берілген. Пән балалардың жан-жақты дамуына, олардың танымдық қызығушылықтарын қанағаттандыруға және олардың мүмкіндіктерін ашуға, өз қабілеттері мен қажеттіліктерін түсіну арқылы дараландыруды қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға қарапайым математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мектеп жасына дейінгі балаларды бастауыш математикаға оқыту әдістемесінің теориясын, негізгі бағыттарын, принциптері мен ұйымдастырушылық формаларын ашады. Оқыту әдістері, көлемі мен өлшемдері, іргелі және практикалық дайындықтың үйлесімі, қарапайым арифметикалық әдістерді шешу әдістемесін практикада қолдану меңгертіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Балалар психологиясының қауіпсіздігі (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық қауіпсіздік ұғымдарын ашады, денсаулық негіздері әлеуметтік-жүйелік құбылыс ретінде қарастырылады. Қауіпті жағдайдағы баланың, адамның іс-әрекетінің, психикалық зақымданудың, психикалық жағдайдың қауіпсіздігін қамтамасыз ету туралы түсінік беріледі. Студенттер стресстің себептері, онымен күресу жолдары, психикалық шаршау, психологиялық кабинеттің жұмысы туралы сұрақтарды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бейнелеу әрекеті және АРТ терапия
    Несиелер: 5

    Пән бейнелеу өнері, АРТ-терапия мәселелерін қарастырады. Курс мазмұнында бейнелеу іс-әрекетінің және АРТ-терапияның әдістемесі, техникасы оқытылады. Курстың мазмұнында балалармен бейнелеу өнері, арт-терапияны ұйымдастыру әдістері, бейнелеу өнері, арт-терапия арқылы балалардың эмоционалды жағдайын бақылау әдістері анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар пәні мектепке дейінгі тәрбие және білім беру ұйымдарында инновациялық іс-әрекеттерді жүзеге асыру мәселелерін қарастырады. Мектепке дейінгі білім беру жүйесінде педагогикалық инновациялық технологияларды («Фребель сыйы», ойын технологиясы т.б.) қолдану жолдарын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды ағылшын тіліне үйрету әдістемесі (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнін оқытуда ағылшын тілінде қарым - қатынас жасай алу негіздерін меңгереді. Ағылшын тілін ерте жастан оқытудың маңызын түсінеді. МЖД балаларды ағылшын тіліне үйрету ерекшеліктерін ұғынады. Ағылшын тіліне үйрету деңгейлерін ажырата алады. Әдістемесін үйренеді. Үйрету құралдары туралы түсініктері қалыптасады. Ағылшын тілінде жұмыс жүргізуге дағдыланады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Логопсихология (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында логопсихологияның мақсат, міндеттері, әдістері, негізгі бағыттары, тарихы туралы түсінік қалыптасады. Сөйлеу тілі бұзылымдары нәтижесінде туындаған психикалық процестерді түзету әдістеріне сипаттама беріледі. Сөйлеу тілі бұзылымдарының әртүрлі формалары бар психикалық процестердің онтогенезі туралы мәселелер қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепке дейінгі білім беру менеджменті (қаз.тілі)
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі білім беру менеджменті пәнінде менеджмент, МДҰ менеджмент туралы түсінік, қоғамның дамуындағы ролі қамтылған МДҰ менеджменттің дамуындағы ұлттық-тарихи факторлардың әсері көрсетілген. Білім берудегі менеджменттің мақсат міндеттері, әдістері айқындалған. Мектепке дейінгі білім берудегі басқарудың қажеттілігі мен мәні көрініс тапқан. Басқару жүйесі менеджерінің қызметі туралы ақпараттарды меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және басқару (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің бойында мектепке дейінгі білім беру мекемесінің жұмысын ұйымдастыру саласында білім мен білік жүйесін қалыптастыруға және оларды әртүрлі буындарда басқаруға бағытталған. Курс бағдарламасында басқарудың негізгі ғылыми тәсілдері, мектепке дейінгі білім беру мекемелерінің әртүрлі типтерінің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу ерекшеліктері; мектепке дейінгі білім беру мекемесінің білім беру жүйесіндегі маңыздылығын, басқару стилдері, формалары, әдістері туралы мәлімет береді. Мектепке дейінгі ұйымдағы басқару субьектісі мен обьектісі міндеттерін ашып көрсетеді. Әдістемелік жұмыс формалары, құралдары меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың драмалық әрекетін ұйымдастыру (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балалардың драмалық әрекетін ұйымдастыру пәнінде театрландырылған әрекетке қатысты мәселелер қамтылған. «Драма» ұйымдастырылған оқу қызметі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту құралы екендігі көрініс тапқан. «Драма» оқу қызметі әдістері, құралдары туралы мәселелер қарастырылады. Драмалық әрекеттерді ұйымдастыру баланың қызығушылығы мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдеседі, білуге құштарлығының айқындалуына, жаңа ақпараттарды және әрекеттердің жаңа әдістерін игеруге, ассоциативті ойлануға; рөлдерді орындау кезіндегі эмоцияның, ақыл-парасатының көрінуіне, мақсатқа жету үшін ұмтылуына, табандылығының дамуына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психолингвистика (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытуда психолингвистика пәні және объектілері, психолингвистикалық анықтамалар, психолингвистиканың пайда болу себептері, тарихы туралы баяндалады. Лебіз онтогенезі, сөйлеудің психологиялық қырлары мен тілдесімнің пайда болу теориялары мен модельдері мәселесі қарастырылады. Н.Хомскийдің генеративтік грамматикасы, Декарттың философиясы, картезиандық тіл білімі, Х.Гуарттың теориясы, Дж.Миллердің, К.Мак-Киннің, Г.Сэвиннің, Э.Перчоноктың эксперименттері пән мазмұнында меңгертіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сөйлеудің ырғақтық-ритмдік бұзылуын коррекциялау әдістемесі(ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында мектеп жасына дейінгі балалардың жалпы сөйлеу тілінің дамымауы мәселелерін жан-жақты қарастырады. Жалпы сөйлеу тілі дамымаған балалардың сөйлеу тілін қалыптастыру әдіс-тәсілдеріне сипаттама беріледі. Байланыстырып сөйлеу тілін дамыту жолдары көрсетіледі. ЖСТЖ балалармен жүргізілетін логопедтің жұмыстары ұсынылады. сөйлеудің ырғақты-ритмдік бұзылымының патогенезі, этиологиясы туралы қарастырылады. Тұтығу тіл кемшілігін реабилитациялау туралы көзқарастар, қалыпты сөйлеуін логопедиялық технологиялар арқылы қалыптастыру жолдары көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепке дейінгі білім берудегі IT және цифрлық ресурстар
    Несиелер: 4

    Пән мазмұнында (мультимедиялық оқыту бағдарламалар, электрондық оқулықтар, ТВ-технологиялар, Интернет-желілерінің мүмкіндіктері) туралы білімдерді меңгертеді. Оларды қолдану жолдары көрсетіледі. Тәрбиелеу-оқыту жұмыстарын ұйымдастыру, цифрлық технологияларды енгізуге қойылатын талаптар, енгізу кезеңдері туралы түсініктер қалыптастыралады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жалпы сөйлеу тілінің жетіспеушілігі кезіндегі түзету жұмысының әдістемесі(ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында мектеп жасына дейінгі балалардың жалпы сөйлеу тілінің дамымауы мәселелерін жан-жақты қарастырады. Жалпы сөйлеу тілі дамымаған балалардың сөйлеу тілін қалыптастыру әдіс-тәсілдеріне сипаттама беріледі. Байланыстырып сөйлеу тілін дамыту жолдары көрсетіледі. Жалпы сөйлеу тілінің жетіспеушілігі кезіндегі балалармен жүргізілетін логопедтің жұмыстары туралы түсінік қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Инклюзивті мектепке дейінгі білім беруде педагог-ассистент (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында мектепке дейінгі ұйымның педагог-ассистентінің функционалдық міндеттері, балалардың психологиялық-педагогикалық жетілдіруін, балалардың білім алу қажеттіліктерін бағалаумен және жеке білім беру бағдарламаларын құрумен ерекшеліктерін түсіндіреді. ББ-ны игеру нәтижелерін тіркеу, талдау және динамика, баланы оқыту және әлеуметтендіру мониторингі үшін тәрбиешіні ақпараттандыру балалардың қауіпсіздігі мен денсаулығын сақтау туралы түсініктер қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Логопедия негіздері (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында тіл кемшіліктері мәселелерін қарастырады. Сөйлеудің анатомиялық-физиологиялық механизмдерін түсіндіреді. Тіл кемшіліктерінің клиникалық–педагогикалық жіктелімін ашып көрсетеді. Тіл кемшіліктерінің алдын алу, логопедиялық жұмыстың негізгі бағыттары туралы мәселелерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арнайы мектепке дейінгі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі (орыс тілі)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында арнайы МДҰ-ғы тәрбие жұмысын ұйымдастыру нысандары тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары туралы түсінік қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепке дейінгі білім беруде арнайы педагог (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында мүмкіндігі шектеулі балаларды арнайы педагогикалық тексеру дағдыларын меңгеру және тәрбиеленушілердің ерекше білім алу қажеттіліктерін бағалау мақсатында оқытылады. Білім алушыларға арнайы психологиялық-педагогикалық қолдаудың ерекшеліктерін және оларды дамыту, әлеуметтендіру мақсатында балаларды қолдауды үйретеді, Арнайы педагог жеке, топтық сабақтар, балаларға, педагогтарға, ата-аналарға кеңестер өткізу бағыттары туралы мәселелерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі (орыс тілі)
    Несиелер: 5

    Пән мазмұнында мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін оқу барысында МДҰ-ғы тәрбие жұмысы туралы түсінігі қалыптасады. Балабақшадағы тәрбие жұмысын ұйымдастырушылар қызметін ұғынады. Тәрбие заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары, тәрбие түрлері туралы түсініктерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектеп дейінгі ұйымда логопедиялық жұмыстарды ұйымдастыру формалары
    Несиелер: 3

    Пән мазмұнында оқытуда сөйлеу мүмкіндіктері шектеулі балалармен логопедиялық жұмысты ұйымдастыру формалары туралы мәліметтер беріледі. Көру қабілеті зақымдалған балалармен логопедиялық жұмысты ұйымдастырудың формалары көрсетіледі. Церебральды сал ауруы (БЦСА) бар балалармен логопедиялық жұмысты ұйымдастыру формалары түсіндіріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • 21-ғасыр мұғалімінің кәсіби дамуы
    Несиелер: 3

    Пән мазмұнында оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізудің қажеттігі туралы мәселелер қамтылады. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі, оқудағы кедергілер, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу дағдылары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Денсаулықты сақтау технологиялары (орыс тілінде)
    Несиелер: 6

    Пәнді оқыту барысында дене тәрбиесі теориясы және әдістемесі, негізгі ұғымдары, зерттеу әдістері, мектеп жасына дейінгі дене тәрбиесі теориясының дамуы туралы мәселелер қарастырылады. Мектеп жасына дейінгі балалар дене тәрбиесінің міндеттері мен құралдары туралы білімдерді меңгертеді. Денсаулық сақтау технологиялары туралы мәселелер қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сауат ашу әдістемесінің жаңартылған мазмұны
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында сауат ашудың ғылыми негіздері туралы түсінік қалыптастырылады. Жаңартылған білім мазмұны жағдайындағы сауат ашуда жүргізілетін оқу-тәрбие жұмысының түрлері, сауат ашу арқылы баланың тілі мен ойын дамыту жолдары көрсетілген. Сауат ашуда пайдаланылатын көрнекті құралдар, жүргізілетін сауат ашу жұмысының ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON6

    мектепке дейінгі және арнайы мектепке дейінгі педагогиканың, балалар психологиясы және арнайы психологияның негізгі әдіснамалық ережелерін пайдаланады, жас ерекшелік заңдылықтарын ескере отырып, балалар психологиясы мен арнайы психологияның принциптері мен әдістерімен жұмыс істейді, пәндік-дамытушылық ортаны құрады, балабақша мен мектептің сабақтастығы қағидатын сақтай отырып, баланы мектепке дайындайды

  • Код ON3

    мектепке дейінгі білім беру саласында ғылыми мәтіндермен жұмыс істеу үшін қазақ (орыс), шет тілдерінде ауызша және жазбаша тілде ойды дәйекті және сауатты тұжырымдауды және білдіруді жүзеге асырады;

  • Код ON1

    мектепке дейінгі ұйымдардың педагогикалық процесін ұйымдастыру кезінде құзыретті шешімдер әзірлеу үшін азаматтық ұстанымын көрсетеді, экологиялық дүниетанымды анықтайды, экономикалық теория мен кәсіпкерліктің тиімділігін, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің маңыздылығын айқындайды

  • Код ON7

    мектепке дейінгі білім беру саласында оқу-тәрбие үдерісінің нәтижелерін зерделеу кезінде ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесін қолданады, ғылыми, әдістемелік, статистикалық және басқа да ақпаратты өз бетінше жинау, өңдеу, талдау, сараптау дағдыларын меңгереді;

  • Код ON9

    мектепке дейінгі білім берудегі майнд-фитнес негіздерін жүйелейді, тілдік құзыреттілікті, логикалық ойлаудың даму заңдылықтары мен дүниетанудағы экожүйені, қарапайым математиканы, бейнелеу қызметін және АРТ-терапияны, драмалық қызметті ескере отырып, балаларды мектепке дайындауды жүзеге асырады

  • Код ON10

    инклюзивті ортаны, түзету және логопедиялық жұмысты, жалпы, мектепке дейінгі мекеменің педагогикалық процесінде балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау мүмкіндіктерін бағалайды

  • Код ON5

    мектепке дейінгі білім берудегі психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешу үшін бастапқы және қайталама деректер; пәндік және әдістемелік білім саласындағы құзыреттілігін көрсетеді

  • Код ON11

    отбасында немесе балалар тобында психологиялық қауіпсіздік ортасын және шығармашылық ізденіс атмосферасын, эмоционалды жайлылықты құру арқылы балалардың шығармашылық белсенділігін ынталандырады

  • Код ON8

    мектепке дейінгі білім беру саласындағы нормативтік және құқықтық, оқу-нұсқаулық, ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттарын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т.б.) әзірлеуді түсіндіреді және талқылайды

  • Код ON12

    мектепке дейінгі ұйымды басқаруды және педагогикалық менеджментті оның әр түрлі буындарында жүзеге асырады, басқарушылық шешімдер қабылдайды және басшылар мен педагогтардың іс-әрекетінде өзара әрекеттесуін жобалайды

  • Код ON2

    мектепке дейінгі ұйымдардың заманауи дидактикасын, мектеп жасына дейінгі балалардың құзыреттілік даму және әлеуметтену индикаторларын; мектеп жасына дейінгі балалардың жетекші іс-әрекеті ретіндегі ойынның психологиялық-педагогикалық негіздерін; жас кезеңіне сәйкес мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық даму ерекшеліктерін меңгереді

  • Код ON4

    мектепке дейінгі білім беру педагогының кәсіби қызметінде заманауи технологияларды: денсаулық сақтау технологиялары, мектепке дейінгі білім берудегі IT және цифрлық ресурстар, мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологияларды қолдану білімдері мен дағдыларын меңгереді

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу: Мектепалды даярлық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top