6B06105 Ақпараттық жүйелер в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты АЖ саласындағы бакалавриаттың білім беру бағдарламасының мақсаты Ақпараттық жүйелерді әзірлеу және оларға қызмет көрсету үшін бағдарламалық, аппараттық, ақпараттық, құқықтық және басқарушылық қамтамасыз етуді қамтитын ақпараттық жүйелер саласындағы мамандарды сапалы даярлау болып табылады және алынған іргелі білімді, заманауи ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық құралдарды кәсіби қызмет міндеттерін шешуде пайдалануға мүмкіндік беретін құзыреттерге ие болу. Ақпараттық жүйелер саласындағы дайындалған маман Ақпараттық жүйелерді әзірлейді, енгізеді және сүйемелдейді, бұл ақпараттық процестермен жұмыс істеуді, оларды теңшеу, өндіру және пайдалану үшін оңтайлы құралдар мен әдістерді таңдауды қамтиды.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Алгебра және геометрия
Курстың мақсаттары студенттерді сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияның маңызды бөлімдерімен таныстыру. Оқу процесінде студенттер матрицалар, детерминанттар, матрица дәрежесі, векторлар, сызықтар, жазықтықтар, сызықтық және Евклид кеңістігі, сызықтық түрлендірулер және квадраттық формалар сияқты маңызды ұғымдармен әртүрлі қолданбалы есептерді шешу үшін алгебралық және геометриялық әдістер мен құралдарды оқып, қолдана білуі керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бағдарламалауға кіріспе
Бағдарламаны әзірлеудің әдістемелік негіздерін және практикалық бағдарламалау дағдыларын зерттеу. Пәнді оқытудың негізгі мақсаттары: * Есептерді Алгоритмдеу негіздерін үйрену * Бағдарламалау тілдерін жіктеу негіздерін үйрену * Деректер түрлерін зерттеу және C ++тіл операторларының жіктелуі * Бағдарламаларды кіші бағдарламаларды, стандартты модульдерді, бағдарламалау стилін, бағдарламалау сапасының көрсеткіштерін, бағдарламаларды жөндеу және тестілеу әдістерін, объектіге бағытталған бағдарламалау негіздерін қолдана отырып әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Физика
Курс келесі тақырыптарды қамтиды: Кинематика; динамика; айналмалы қозғалыс және ауырлық күші; энергия; импульс; жай гармоникалық тербелістер; айналу моменті және айналу қозғалысы; электр заряды және электр күші; тұрақты ток тізбектері; термодинамика және механикалық толқындар, өріс және потенциал; электр тізбектері; магнетизм мен электромагнетизм индукциясы; геометриялық және физикалық оптика; және кванттық, атомдық және ядролық физика.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Математикалық анализ
Курстың мақсаты студенттерді есептеудің маңызды салаларымен және оның информатикадағы қолданылуымен таныстыру. Оқу процесінде студенттер әртүрлі қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен құралдармен танысып, қолдана білуі керек. Сонымен қатар, олар дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясына негізделген талдауды пайдалана отырып, шексіз аз айнымалыларды зерттеудің іргелі әдістерін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ақпараттық жүйелер негіздері
Бұл курс идеяны сипаттаудан, техникалық шарттарды әзірлеуден, бағдарламалық қамтамасыз етуді модельдеуден, әзірлеуден, тестілеуден, жөндеуден, ақпараттық жүйені әзірлеу құнының техникалық-экономикалық негіздемесін есептеуден бастап ақпараттық жүйелерді әзірлеудің толық өмірлік цикліне арналған. , тұтынушыға арналған презентациямен аяқталады. Курс сонымен қатар АЖ құру мен жұмыс істеудің теориялық және практикалық мәселелерін қамтиды, атап айтқанда АЖ классификациясы, UML модельдеу, ADO технологиясы, АТ жобаларын бағалау критерийлері және т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дискреттік математика
Дискретті математика – математиканың дискретті объектілерді зерттеуге арналған бөлігі болып табылады (мұнда бөлек немесе байланыссыз элементтерден тұратын дискретті құралдар). Жалпы алғанда, дискретті математика объектілерді санағанда, ақырлы (немесе есептелетін) жиындар арасындағы байланыстарды зерттегенде және қадамдардың ақырғы санын қамтитын процестерді талдағанда қолданылады. Дискретті математиканың маңыздылығының артуының негізгі себебі ақпарат сақталады және есептеу машиналарымен дискретті түрде өңделеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу
Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу пәні студенттер үшін өте маңызды пән болып табылады, өйткені берілген пән мемлекеттік тілде іс-қағаздарды дайындауды, ресімдеуді үйретеді, іс-қағаздарын өз бетінше құрастыру, қазақ тіліне аудару тәжірибелік дағдылары мен біліктілігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Web әзірлемелер негіздері
Пәннің мақсаты-ақпараттық жүйе ретінде веб-сайттың құрылымын жобалау технологиясын меңгеру;-клиент пен сервер жағында бағдарламалау құралдарымен веб - сайтты құру технологиясын меңгеру;-серверде веб-сайтты орналастыру, қолдау және сүйемелдеу технологиясын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
STEM арналған ағылшын тілі
Курс студенттердің қазіргі және болашақ академиялық зерттеулерінде ағылшын тілін меңгеру дағдыларын дамытуға көмектесуге арналған. Грамматикалық дәлдік деңгейін арттыру және IELTS форматында тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Объектілі бағдарланған программалау
Курс мыналарды қамтиды: Инкапсуляция, полиморфизм. Класстарды құру. Студенттер нақты клиенттерден немесе жұмыс берушілерден алатын нақты талаптарға негізделген пайдалы клиенттік апплеттерді және автономды қосымшаларды жасайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Операциялық жүйелер
Бұл курстың мақсаты операциялық жүйені жобалау мен жүзеге асыруға кіріспе беру болып табылады. Курс операциялық жүйелердің соңғы елу жылдағы дамуына қысқаша тарихи шолуынан басталады, содан кейін бірқатар операциялық жүйелердің негізгі компонеттерін қамтиды. Бұл талқылау операциялық жүйені жобалау және жүзеге асыру кезінде нәтижелілік пен функционалдылық арасында жасалуы мүмкін келісімдерді қамтиды. Үш негізгі ОЖ ішкі жүйесіне ерекше назар аударылады: процестерді басқару (процестер, ағындар, процессорды жоспарлау, синхрондау және тұйықталулар), жадты басқару, файлдық жүйелер және үлестірілген жүйелер үшін операциялық жүйені сүйемелдеу. Bash тілін, желіні басқаруды, желі қауіпсіздігін білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Курс кәсіби тақырыптарды талдауға арналған: "Компьютерлер және жұмыс", "АКТ-дағы жұмыс", "компьютерлік жүйелердің түрлері", "компьютермен жұмыс істеу негіздері", "Операциялық жүйелер және графикалық интерфейс", "мәтіндерді өңдеу", "Киберкеңістік: қауіпсіздік және қылмыс" және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Курс кез келген оқиғалардың ықтималдығы мен статистикасына, сондай-ақ Математикалық талдау, Заманауи статистикалық әдістер және Экономикалық теория бөлімін қамтитын пәнаралық оқыту бағдарламасы шеңберіндегі математика мен бағдарламалау, операциялық жүйелер арасындағы байланысқа бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
ERP негіздері (ERP-1)
Курстың мақсаты келесі бөлімдерді зерттеу болып табылады: ERP қысқаша тарихы. ERP жүйесі дегеніміз не. ERP жүйесінің рөлі. Кәсіпорындағы ресурстарды жоспарлау жүйелерінің тұжырымдамасы. ERP-II келесі ұрпақ тұжырымдамасы. ERP жүйесі не істей алады. ERP жүйесінің функциялары. ERP жүйесінің негізгі мақсаты. Қолдану аясы. ERP жүйелерінің сипаттамалары. ERP жүйесін таңдау. ERP жүйесінің архитектурасы. ERP жүйелерінің жіктелуі. ERP жүйелерінің нарығын талдау. Кіріспе. Жаңа тенденциялар: ERP жүйелерін жалға алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заттар интернетін құруға кіріспе (IoT-1)
Курстың мақсаты операциялық жүйелер мен бағдарламалау тілдері бар заттар интернеті құрылғыларының элементтік базасын зерттеу болып табылады. Студенттер құрылғылар арасында ақпарат алмасу үшін желілік хаттамаларын меңгереді; сымсыз ақпарат алмасу протоколдары; қашықтағы құрылғылардан деректерді жинақтау және өңдеу әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілер (Cisco)
Курс жергілікті желілерден (LAN) жаһандық Интернет желісіне дейін желілік коммуникацияларды зерттейді. Қалыпты проблемалар және TCP/IP хаттамаларын теруге ерекше назар аудара отырып, олардың әрқайсысы үшін бірқатар шешімдер қарастырылады. Сонымен қатар, бұл студенттерді ақпараттық қауіпсіздік жөніндегі нақты операцияларға дайындайды. Желілермен жұмыс істеу негіздерін білу студенттерді қазіргі заманғы инфрақұрылыммен бетпе-бет келетін мәселелерге назар аудара отырып сергітеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мультимедиялық технологиялар (GD-1)
Курстың мақсаты 3D модельдеу негіздерін оқып үйрену: мультимедиялық технология құралдары; мультимедиялық технология өнімдерін жасау кезеңдері мен технологиясы; мультимедиялық технологияны бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау; мультимедиялық технологияның аппараттық құралдарын конфигурациялау; мультимедиялық құралдарда статикалық және динамикалық процестерді жүзеге асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн үлгілері (EAD-1)
Пәнді оқытудың мақсаты үлгілерді меңгеру және объектілі-бағытталған кодты жазу кезінде туындайтын мәселелерді сипаттау үшін білім, сонымен қатар осы есептерді шешу дағдыларын игеру. Үлгілерді пайдаланудың практикалық дағдылары және сонымен бірге OББ бойынша білімді кеңейту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұлттық технологиялар (CLD-1)
Пәнді меңгеру нәтижесінде студент мыналарды білуі керек: күрделі ақпараттық жүйелерді зерттеуге мүмкіндік беретін жүйелік талдау мен жобалаудың негізгі принциптері мен тәсілдерін білу; бизнес-процестерді жүйелі талдау үшін алған білімдерін қолдана білу; жүйелік талдау және бизнес-процестерді жобалаудың заманауи құралдарын қолдану әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PL / SQL -де бағдарламалау (Oracle-1)
Курстың мақсаты негізгі процедуралық/құрылымдық сұраныс тілін, ішкі бағдарламаны, бөлім және сұраныс синтаксисін, DML, кеңейтілген DML және сценарийлерді үйрену болып табылады. PL/SQL дегеннің негізгі құрылымынан бастап, студенттер деректер түрлері, ағынды басқару, қателер және т.б. туралы білу арқылы білімдерін кеңейту үшін негіз қалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
Курс тыңдаушыларды желілік және үлестірілген жүйелерді жобалау, талдау және енгізу кезінде туындайтын негізгі қауіпсіздік тақырыптарымен таныстыраға бағытталған. Қосалқы тақырыптар студенттерге өздерінің жаңадан меңгерген дағдыларын қолдана алатын едәуір ауқымды салаларды зерттеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам-компьютер қарым-қатынасы
Бұл курс интерактивті пайдаланушы интерфейстерін бағдарламалауға үйрететін компонентті осы интерфейстерді пайдалану қолайлылығын жақсарту әдістеріне үйрететін компонентпен біріктіреді. Курс интерфейстің юзабилитиі жәй «қаптама» немесе әсемдік емес, бағдарламалық қамтамасыз етуді сәтті жобалау үшін маңызды болып табылатындығын негіздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
АЖ сәулеті және жобалау
Бұл курс үлкен жүйелерді зерттеуге және олардың кіші жүйелер мен компоненттерге қалай бөлінгеніне. Сондай-ақ, жүйенің осы элементтерін құрылымдау және оларды біріктіру үшін пайдаланылатын олардың интерфейстері байланыс пен бақылауды қалай жеңілдететініне назар аударады. Студенттер осы құрылымдар мен негізгі сапа атрибуттары арасындағы өзара байланысты және олардың жүйені енгізуге әсерін зерттей отырып, түрлі нотациялар мен формальдауды зерттейтін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
IOS негізінде ұялы қосымшалар құру (Mobile-1)
Курстың мақсаты - XCode сияқты iOS үшін мобильді қосымшаларды әзірлеу құралдары, дизайн интерфейстері мен өзара әрекеттесулері туралы білу және олардың қолайлылығын бағалау. Студенттер сонымен қатар қосымша архитектурасын дұрыс жобалауды және жергілікті дерекқордан немесе қашықтағы API-ден келетін күрделі деректермен жұмыс істеуді үйренеді .
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Go lang-да веб-әзірлеу
Курстың мақсаты - Go тілінде бағдарламалау негіздерін, сонымен қатар серверлік веб-әзірлеуде бүгінгі таңда кездесетін негізгі тапсырмаларда тілді қолдану тәжірибесін үйрену . Бұл курс стандартты кітапхананы пайдалана отырып, тіл және веб-қызметтерді дамыту негіздерін қарастырады. Бұл курс веб-бағдарламалауда тәжірибесі бар адамдарға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Python Негіздері
Пәннің мақсаты әртүрлі парадигмаларға сәйкес бағдарламаларды әзірлеуге мүмкіндік беретін Python тілін оқу: процедуралық бағдарламалау, объектіге бағытталған, параметрлік, функционалдық бағдарламалау. Бұл курс Python тілінің барлық негізгі мүмкіндіктерін және оларды бағдарламаларды әзірлеуде қолдануды қамтиды. Бағдарламалардың кең ауқымын құруға қажетті Python тілінің кітапханаларының сипаттамасы берілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүйелік талдау және дизайн (USB-1)
Курстың мақсаты курстың негізгі тақырыптарын оқып білу: Жүйелік талдауға кіріспе. Жүйелік пәндер, әдістер, жүйелік талдау процедурасы, жүйелік талдаудың негізгі кезеңдері, Жүйелік талдаушының математикалық және бағдарламалық құралдары. Ұйымды шолу әдістері, жүйелік талдаудың даму тарихы.Ақпараттық жүйелердің классификациясы және типтік құрамы, қамтамасыз ету түрлері. Құру мақсаттары, жоба талаптары, жобалау әдістері, ақпарат ағындары, ақпараттық жүйе архитектурасы. Ақпараттық жүйенің өмірлік циклі Іс-әрекет түрі ретінде жобалаудың ерекшеліктері, бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау құралдары. Жобаның тәуекелдері, даму басымдықтары, қателердің көріну уақыты және олардың салдары, іске асыру проблемалары. Жұмысты ұйымдастыру, жобаны басқару, тұтынушылармен және сарапшылармен өзара әрекеттесу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Майнор 1
Қосымша білім беру бағдарламасы (minor) – қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар оқу үшін анықтайтын пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Java EE платформасында Web-компоненттерді құру (ISD-2)
Бұл курс студенттерді OCPJWCD (Oracle Certified Professional Level Professional: Web Component Developer for Java EE 5 Platform) сертификатына дайындайды, ол веб-қосымшаларда қолданылатын Java компоненттерін (сервлеттер және JSP беттері) әзірлеу туралы негізгі білімді жобалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
АТ инфрақұрылымы
Бұл курс желіаралық алмасуды және деректерді бөлінген түрде өңдеуді қоса алғанда, бизнес-ортадағы ақпараттық технологиялардың инфрақұрылымына арналған. Қарастырылатын тақырыптарға бөлінген жүйелерге қойылатын бизнес-талаптар, жүйелік сәулет модельдері (клиент / сервер; үлестірілген өңдеу және т.б.) кіреді. Негізгі желілік модельдер мен технологиялар, құрылыммен байланысты қауіпсіздік мәселелері, дизайн және технологиялар, желі конфигурациясы және басқару әдістер
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректер мен ақпараттарды басқару
Курс дерекқор жүйесінің не екенін түсіндіреді, содан кейін реляциялық дерекқор жүйелерін - реляциялық (немесе кестелік) модельге сәйкес жасалған дерекқорларды зерттеу үшін оқу материалының басым бөлігіне көшеді. Содан кейін курс деректерді абстракциялаудан сұраныстардың нәтижелілігін арттыру үшін қосымша материалдармен транзакцияларды басқаруға көшеді. Ақырында, деректерді сақтау технологияларының кең тарихындағы соңғы әзірлемелерді анықтайтын дерекқор жүйелерін жобалаудағы заманауи тенденциялар пайда болды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Android негізінде ұялы қосымшалар құру (Mobile-2)
Курстың мақсаты – соңғы Android технологияларын қолдана отырып, мобильді қосымшаларды бағдарламалауды үйрену. Тақырыптарға әрекеттің тіршілік циклі, ресурстар, орналасулар, бірнеше әрекеттерге арналған мақсаттар, мәзірлер, фрагменттер және диалогтар, әрекеттер тақтасы, адаптерлер, ортақ теңшелімдермен деректерді сақтау, SQLite және мазмұн провайдерлері кіреді. Қосымшаларда осы компоненттердің практикалық қолданылуына баса назар аударылады. Маңызды командалық жобаны қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
3D модельдеу негіздері (GD-2)
Курстың мақсаты - объектілердің 3D кескіндерін модельдеу үшін қолдануға болатын графикалық редакторды, сонымен қатар анимациялық бағдарламалардың негізгі түсініктерін және 3D кейіпкерлері мен анимацияларын жасау үшін қажетті негізгі құралдарды үйрену. Бұл пән компьютерлік технологияны қолдану арқылы шығармашылыққа заманауи көзқарасты қалыптастырып, білім жүйесінде маңызды орын алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Майнор 2
Қосымша білім беру бағдарламасы (minor) – қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар оқу үшін анықтайтын пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Робототехника және IoT жүйелері (IoT-2)
Курстың мақсаты – Arduino есептеу платформасы (контроллер) немесе оның клоны негізінде басқару электроникасын әзірлеу, жобалау және бағдарламалау принциптері мен әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
АЖ инновациялары және жаңа технологиялар (ISB-2)
Бұл пәннің мақсаты – сатып алуды басқару тұрғысынан логистикалық жүйені басқару тұжырымдамасын зерттеу. Стратегияны басқару ұғымдарының өзара байланысы, оларды дұрыс анықтау және түсіндіру ұйымның тиімділігін арттыру жұмысын айтарлықтай жеңілдетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік жүйелер сәулеті
Курс компьютерлік жабдықтар элементтерінің аппараттық тұжырымдамаларының негізгі қағидаттарын және компьютерлік жүйелердің өнімділігін бағалау әдістерін білдіреді, олар ассемблерде бағдарламалаушы, компьютерлік сәулетші мен логика әзірлеушісі тұрғысынан компьютерлік жүйелерді жобалау барысында қолданылады. Курс машиналық есептеулер тұжырымдамасын түсінуге қажетті компоненттердің бөлшектерінен тұрады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бұлттық шешімдердің архитектурасы және дамуы (CLD-2)
Курстың мақсаты курста қарастырылатын негізгі тақырыптарды/модульдерді оқып үйрену: 1) AWS Academy Cloud Architecting 2) Бұлттық архитектураға кіріспе 3) Сақтау деңгейін қосу 4) Есептеу деңгейін қосу 5) Деректер базасының деңгейін қосу 6) Желілік ортаны құру 7) Желілерді қосу Қолдаланушыларды мен қосымшаға кіруді қорғау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жетілдірілген PL/SQL бағдарламалау (Oracle-2)
Курстың мақсаты - PL/SQL тілін үйрену, содан кейін осы қуатты бағдарламалау тілінің артықшылықтарын зерттеу. Студенттер сақталатын процедураларды, функцияларды, бумаларды және т.б. әзірлеуді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект
Курстың мақсаты – жасанды интеллект негіздерін, нейрондық желілердің әртүрлі типтерін және олардың әртүрлі тапсырмаларда қолданылуын, машиналық оқыту әдістерін, нейрондық желілерді құру принциптерін оқып үйрену. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер жасанды нейрондық желілердің заманауи үлгілері саласында білім алады, оларды практикалық есептерді шешуде қолдануды үйренеді. Студенттер заманауи дизайн әдістерін, бәсекеге қабілетті өнімдерді әзірлеудегі озық тәжірибелерді пайдалана отырып, әртүрлі мақсаттағы әзірлеу және бағдарламалық қамтамасыз ету үшін инновациялық инженерлік жобаларды жүзеге асыруға, оларды талдауға және салыстыруға тура келеді . Студенттер әртүрлі практикалық есептерді шешу үшін нейрондық желілерді бағдарламалық іске асыруды жүзеге асыру үшін тапсырмалар қоя алады және оларды шешу алгоритмдерін құрастыра алады. Бұл пән әртүрлі құрылымдардың нейрондық желілерін оқытудың ең маңызды әдістерін, сондай-ақ осы желілермен шешілетін практикалық мәселелерді егжей-тегжейлі шолуды және сипаттамасын береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Параллель бағдарламалау
Курстың мақсаты – параллельді программалау технологияларын оқып-үйрену, параллельді есептеу жүйелерінің архитектурасын талдау, студенттерді программалық параллелизацияның негізгі принциптерімен таныстыру, студенттерді жаңа технологияларды қолдана отырып бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржы есебі
Курстың мақсаты келесі тақырыптарды зерделеу болып табылады: қаржылық есеп берумен жұмыс , бухгалтерлік баланс пен кірістер мен шығыстар туралы есепті талдау, ақша қозғалысы туралы есепті талдау, өтімділікті, төлем қабілеттілігін және табыстылығын талдау. Бұл курс студенттерге қаржылық есептілікті қолданушылар (несие беруші және инвестор) тұрғысынан қаржылық есеп берудің негіздерін және шешім қабылдау үшін қаржылық талдаудың құралдары мен әдістерін беруге бағытталған. Курс негізгі қаржылық есептілікті (кіріс туралы есеп, бухгалтерлік баланс, ақша қаражаттарының қозғалысы туралы есеп және меншікті капиталдағы өзгерістер туралы есеп) қоса алғанда, компанияның қаржылық нәтижелерін талдау кезінде талдаушы пайдалана алатын ақпарат жиынтығымен таныстырады. Студенттер компанияларды қаржылық тұрғыдан салыстыруды, ақша ағынын түсінуді, сонымен қатар негізгі кірістілік мәселелерін және тәуекелдерді талдау тұжырымдамаларын үйренеді. Студенттер аналитикалық құралдар мен тұжырымдамаларды бәсекелестерді талдауда, несиелік және инвестициялық шешімдерді қабылдауда және бизнесті бағалауда қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
IT аудит және басқару (ISB-3)
Курстың мақсаты АТ аудитінің негізгі түрлерін оқу: АТ өнімділігін бағалау Инфрақұрылымды бағалау Бағдарламалық қамтамасыз етуді бағалау Іске асыру сапасын бағалау АТ бақылауларының тиімділігін бағалау IT қызметтерін басқару (ITSM) және АТ процестері IT-менеджмент тәсіліне негізделген ITSM тұжырымдамасы қолданушының бизнес қажеттіліктеріне бағытталған және сізге: • АТ шығындарының ашықтығын жақсарту • Маңызды АТ қызметтерінің қолжетімділігін қамтамасыз ету • Жалпы қабылданған АТ басқару стандарттарын құру АТ-қызметінің сапасын бағалау әдістемесі және АТ-процесстерді басқару үздік тәжірибе жинақтарына негізделген: •ITIL • COBIT (ISACA)
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
AR / VR теориясы
Курстың мақсаты – технологияның даму тарихын зерттеу және AR/VR теориясын көрсету. Сондықтан пән келесі бөлімдерден тұрады: 1. Виртуалды шындық: даму тарихы мен құрылғысы; 2. Толықтырылған шындық: тарихы және құрылғылар; 3. VR және AR қолданбалары; 4. AR/VR қосымшалары үшін интерфейс дизайны; 5. AR/VR нарығы; 6. AR/VR дамуының қиындықтары мен перспективалары. «Виртуалды шындық: даму тарихы және құрылғылар» әртүрлі жылдардағы технологияның даму кезеңдерін көрсетеді. Сондай-ақ осы кезеңде VR режимінде жұмыс істеуге мүмкіндік беретін әртүрлі құрылғылар мен олардың құрылымы зерттеледі. «Толықтырылған шындық: тарих және құрылғылар» бөлімі студенттерді AR қалай дамып жатқанын және технологиямен жұмыс істей алатын қандай құрылғылардан жасалғанын таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бірлік негіздері (GD-3)
Курс алты негізгі бөлімнен тұрады, олардың әрқайсысы сізді ойын қозғалтқышының белгілі бір элементтерімен таныстырады. Курстың әрбір кезеңі белгілі бір тақырыпқа арналған, ақпаратты бөлшектік ұсыну оны игеруді жеңілдетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық маркетинг
Курстың мақсаты – бүгінгі маркетингтің маңызды құрамдас бөлігі болып табылатын цифрлық маркетингті зерттеу. Бұл курс сізге бизнесіңізді құруға көмектесетін практикалық цифрлық маркетинг дағдыларын береді. цифрлық маркетинг ландшафты және компанияларға мүмкіндіктерді анықтауға және тәуекелдерді азайтуға көмектесу үшін цифрлық технологияларды қалай пайдалануға болатыны туралы білім алады . Цифрлық технологияның бизнес мақсаттарын қалай қолдайтынын және кәсіпорынды қалай ажырата алатынын көрсету үшін жағдайлық зерттеулер пайдаланылады. Мақсатты тұтынушыңызды жақсырақ түсіну өте маңызды, сондықтан студенттер желідегі тұтынушыларыңыздың әртүрлі демографиясын, мінез-құлқын және қажеттіліктерін анықтауға көмектесетін қолданушы тұлғасын құру және олардың жаңа дағдыларын болашақ маркетингтік қызметте қалай қолдану керектігі туралы білім алады . бәсекелестерден асып түсуге және бизнес мақсаттарының ауқымына қол жеткізуге қабілетті өздерінің бірегей цифрлық маркетингтік стратегиясын әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу
Курс студенттердің өз бетінше теориялық және практикалық пайымдаулар мен қорытындылар жасау қабілетін, ғылыми ақпаратты объективті бағалау дағдыларын, ғылыми зерттеулердің еркіндігін және ғылыми білімді оқу іс-әрекетінде қолдануға ұмтылысын дамытуға бағытталған іс-әрекеттерді зерттеуге арналған , оның ішінде дипломдық жобаны (жұмысты) жасау үшін.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Microsoft. Net платформасында қосымшалар әзірлеу
Курстың мақсаты объектілі-бағытталған бағдарламалау ұғымдарын пайдалана отырып, C# бағдарламалау тілінде консольдік қосымшаларды немесе Windows .NET қосымшаларын үйрену және дамыту болып табылады. Курстың тақырыптарына .NET парадигмасы, C# бағдарламалауы, FCL, CLR, файлдарды өңдеу, сериялау, ерекшеліктер, құрылымдар, жинақтар, объектіге бағытталған бағдарламалау тұжырымдамалары, сызу, ағын, қолданбалы домен және қызметтер, қолданбаларды теңшеу кіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын сәулетшісі
Курстың негізгі мақсаты - кәсіпорын сәулетінің мәні туралы түсінік беру. Курстың мақсаты - кәсіби тұжырымдамалық аппаратты дамыту және оны дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Java EE платформасында Web-қызметтерді дамыту (ISD-4)
Курс Java EE платформасында қосымшалар мен қызметтерді әзірлеушілерді дайындайды: масштабталатын Servlet қосымшаларын, Web Services, Rest қызметтерін әзірлеу; JSF көмегімен пайдаланушы интерфейсін жазу; веб-қосымшаның нәтижелелігі мәселелерін талдау. Web-қосымшаларды әзірлеуде JavaServer Faces пайдалану, JSF құрамдас библиотекалары, Java Persistence API арқылы дерекқорлармен өзара әрекеттесу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Spring Framework (ISD-3) негізінде веб-қосымшаларды әзірлеу
Бұл курс студенттерді екі негізгі функциясы бар фреймворктерді пайдалануға дайындайды: сервер жағында жұмыс істеу (бэкленд) және клиент жағында жұмыс істеу ( frontend ). Оларды қолданбаның сыртқы бөлігіне қатысты, қосымшаның пайда болуына жауап беретін алдыңғы қатарлы фреймворктерді әзірлеуге дайындайды және қолданбаның ішкі құрылымына жауап беретін серверді әзірлейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кроссплатформалық қосымшаларды әзірлеу (Mobile-3)
Курстың мақсаты кросс-платформалық қосымшаларды зерттеу және дамыту. Оқытылатын пән жоғары оқу орындарының жалпы кәсіптік құзыреттерін қалыптастырады, олар: - кросс-платформалық бағдарламалау негіздерімен танысуды; - интеграцияланған өңдеу орталарында қосымшаларды құру кезеңдерін зерттеу; - әртүрлі архитектуралар мен платформалар үшін заманауи бағдарламалау технологияларының мүмкіндіктерін кәсіби қызмет саласында пайдалану мүмкіндігі; - күнделікті кәсіптік іс-әрекетке қажетті жаңа білімдерді меңгеру дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
IT-өнімдерін басқару
Бұл курс студенттерге бағдарламалық жобаларды басқарудың қағидаттарына, үдерістері мен тәжірибелеріне жан-жақты шолу жасауды ұсынады. Студенттер бағдарламалық жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру, жоспарлау және бақылау әдістерін оқиды. Студенттер жобаларды басқарудың тәжірибелік дағдыларын, бағдарламалық жобаны анықтаумен, жоба коммуникацияларын орнатумен, жоба өзгерістерін басқарумен және бағдарламалық қамтамасыз етудің бөлінген командалары мен жобаларын басқарумен байланысты ждағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
WEB-бағдарламалау
Курс ақпараттық веб-жүйелерді бағдарламалау кезінде PHP, JavaScript және басқа да веб-технологияларды пайдалана отырып, веб-әзірлеуді жалғастырады. Курс веб-дизайнның озық әдістерімен таныстырады. Тақырыптар клиенттердің күтетін үміттерін, озық таңбалар тілін, мультимедиалық технологияларды, тиімділікті және қолжетімділікті, сондай-ақ веб-дизайнды бағалау әдістерін қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Блокчейн технологиясы
Курстың мақсаты – блокчейннің математикалық алгоритмін зерттеу. Блокчейн – тең дәрежелі желілер арқылы деректерді қауіпсіз және жеке алмасуға мүмкіндік беретін математикалық алгоритм. Блокчейн технологиясының негізгі идеясы - компьютерлер желісінің әрбір бірлігінде сақталатын әрбір транзакция туралы ақпараты бар блоктар тізбегі. Блокчейн тиімді және сенімді деректерді қорғауды, айқын және бұрмаланбаған ақпарат алмасуды қамтамасыз етеді. Пән эллиптикалық қисықтардың тобының бірқатар математикалық әдістерін және Java , Python тілдерінде блокчейн жүйелері үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді құру әдістерін қамтиды . Пән студенттерді әртүрлі платформалардағы блокчейн негіздерімен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Smart System (IoT 3)
Курстың мақсаты төрт бөлімді зерттеу болып табылады : «Заттардың интернетіне кіріспе»; «Заттардың интернетінің техникалық құралдары»; «Интернет заттарының желілік технологиялары»; Интернет заттарының қызметтері, қосымшалары және үлгілері. Пәннің зертханалық практикумы сабақтары бірнеше циклінде жүзеге асырылады: әртүрлі датчиктерді қосу алгоритмдерін оқу, қашықтықтан әрекеттесу технологияларын зерттеу; студенттердің кейс технологиясы негізінде шағын жобаларды орындауы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Майнор 3
Қосымша білім беру бағдарламасы (minor) – қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар оқу үшін анықтайтын пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
АЖ-дағы бизнес негіздері
Пәннің мақсаты студенттердің ақпараттық жүйелерді пайдалана отырып, бизнесті ұйымдастыру және жүргізу саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдылар саласында жүйеленген білім алуы болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интернет-кәсіпкерлік
Интернет-кәсіпкерлікке қызығушылық соңғы жылдары қарқынды өсуде, өйткені Интернет идеялар үшін ең ашық орта болып табылады, оған көптеген ұмтылған кәсіпкерлерді тартады. Сонымен қатар, көптеген стартаптар өнімді нарыққа шығару үшін өмір сүре алмайды: жұмыс істеудің бірінші жылындағы стартаптардың өлім-жітім деңгейі шамамен 90% құрайды (AngelList деректері). Бұл курс бір жағынан стартаптардағы білімге деген сұранысты қанағаттандырса, екінші жағынан стартаптардың сапасын арттырады. Интернет-стартап құрудың (бағдарламалау) технологиялық жағы бойынша курс әлемнің жетекші университеттерінде бар. Курс шағын венчурлық кәсіпорындар мен ірі корпорациялар деңгейінде интернет-кәсіпкерлікпен айналысуға қызығушылық танытқан студенттерге арналған. Интернет-жобаларды нарыққа шығару және оларды дамыту кезінде маркетологтар, менеджмент және кеңесшілер кездесетін әртүрлі мәселелер зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәуекелдерді басқару құралдары
The aim of the course is to study the following topics: types of risks, methods of their prevention and mitigation, the role of the board of directors in terms of risk management, as well as people, processes and methods that can be used to support and ensure effective assessment. monitoring and control of risks in the organization.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
АКТ-ның құқықтық аспектілері
Бұл курс студенттерді құқықтық мәтіндерді оқу әдістемесімен таныстырады: мақалалардан бастап шарттарға, конституцияларға, ақпараттық технологиялар саласындағы заңнамалар мен істерге дейін. Ол сондай-ақ көптеген ішкі құқықтық жүйелердің құрылымы мен иерархиялық формасына және олардың халықаралық құқық пен ұйымдарға қатынасына шолу жасайды. Курс құқықтық зерттеуді жазудың және талдаудың негізгі әдістерін қамтиды. Зияткерлік меншік объектілерін авторлық және құқықтық қамтамасыз ету мәселелері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Электрондық коммерция негіздері
Курстың мақсаты бизнес пен технология тақырыптарына, бизнес үлгілеріне, виртуалды құн тізбегіне, әлеуметтік инновациялар мен маркетинг стратегияларына шолу жасай отырып, бизнес тұрғысынан электрондық коммерция принциптерін зерттеу болып табылады. Сонымен қатар, электрондық коммерцияға қатысты кейбір негізгі мәселелер – қауіпсіздік, құпиялылық, зияткерлік меншік құқығы, аутентификация, шифрлау, қолайлы қолдану саясаты және заңды міндеттемелер зерттеледі. Студенттер өздерінің веб-қатысуын жасайды және оны онлайн платформа арқылы сатады. Қамтылған тақырыптарға мыналар кіреді: электрондық бизнес модельдері, электрондық бизнес инфрақұрылымы, онлайн сату және маркетинг, веб-сервердің аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету, B2C және B2B стратегиялары, виртуалды қауымдастықтар, веб-порталдар, электрондық коммерция бағдарламалық құралы, төлем жүйелері, әлеуметтік желілер, қауіпсіздік . және қолданушы тәжірибесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасыл технологиялар және экономика
Курс жасыл экономика және қаржы туралы түсініктерді нақтылаудың теориялық негіздерін зерттеуге, Қазақстан үшін жасыл экономика қағидаттарын пайдалану саласында тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру мақсатында, жасыл экономиканың негізгі сегменттерінің сипаттамаларына арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық жүйелер үшін деректер базасының архитектурасын жобалау.
- Ақпараттық жүйелерді техникалық жобалауды жүргізу.
- Ақпараттық жүйелер мен технологиялардың қауіпсіздігі мен тұтастығын қамтамасыз ету.
- Бағдарламалық қамтамасыз етуді жаңғырту, АТ-инфрақұрылымын жобалауға арналған техникалық тапсырманың бөлімдерін қалыптастыру, бағдарлама модульдерін жетілдіру, автоматтандырылған жүйелер үшін деректерді өңдеу, Front-end және back-end web-ресурсын жобалау және әзірлеу және ақпараттық және математикалық модельдерді сипаттау үшін ақпараттық жүйелерді бағдарламалық, аппараттық, ақпараттық, математикалық, функционалдық қамтамасыз етуді пайдалану.
- 3D модельдеу, IoT, VR/AR саласындағы технологиялар және басқалары сияқты заманауи технологияларды құрал ретінде қолдана отырып, қазіргі заманғы АКТ және IT-жобаларды басқару әдістерін қолдана отырып, практикалық ғылыми - техникалық мәселелерді шешу үшін әртүрлі пәндік салаларда ақпараттық жүйелер мен олардың компоненттерін әзірлеу.
- Ақпараттық жүйелерді дамыту үшін негізгі стандарттарды, принциптерді және дизайн үлгілерін, әдістерді, құралдарды және бағдарламалау тілдерін таңдауды дәлелдеу
- Әріптестермен ынтымақтастықты пайдалану , топта жұмыс істеу, шағын ұжымдарды ұйымдастыру және басқару принциптері мен әдістерін білу.
- Ақпараттық жүйелерді әзірлеу кезінде кәсіби зерттеулердің нәтижелерін өңдеудің, талдаудың және синтездеудің математикалық әдістерін қолдану және электрондық коммерция, қаржылық есеп және бизнес-процестер саласында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.
- Алған білімін таңдаған қосымша білім беру бағдарламасы бойынша қолдана алады.
Ұқсас БББ
6B06105 Информационные системы в бизнесе, промышленности и образовании
Рудный индустриалдық университеті (РИУ)
6B06105 Data Engineering
Астана халықаралық университеті
6B06105 Бизнестегі IT
Нархоз Университеті
6B06105 Smart технологии
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
6B06105 Product Management
Алматы менеджмент университеті (AlmaU)
6B06105 Бағдарламалық инженерия
Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)
6B06105 Бағдарламалық жасақтама сәулетшісі
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B06105 Компьютерлік инженерия
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B06105 Телематика
Қазақстан-Неміс университеті
6B06105 Математикалық және компьютерлік модельдеу
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B06105 Бағдарламалық қамтамасыз ету
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B06105 Жасанды интеллект
De Montfort University Kazakhstan (DMU Kazakhstan)
6B06105 Компьютерлік ғылымдар
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B06105 Data Science
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
6B06105 Математикалық және компьютерлік моделдеу
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B06105 Программалық инженерия
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B06105 Медиа технологиялар
Astana IT University
6B06105 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету/ Smart Computing
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B06105 Data Science
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi