Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01505 Биология пәні мұғалімі в Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы ғылыми білімді, инновациялық білім беру технологияларын, жалпы мәдени, кәсіптік және арнайы құзыреттерді меңгерген, жалпы және кәсіптік білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызмет үшін бәсекеге қабілетті бакалаврларды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ботаника
Өсімдіктердің анатомиясы мен морфологиясы
Цитология және гистология/
Академиялық жазылым
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Қазақ халқының рухани мәдениеті, Кәсіпкерлік негіздері және стартап менторы, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері)
Зоология
Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
Эмбриология негіздері
-
2 Оқу жылы
Бейорганикалық химия
Педагогика
Адам анатомиясы
Жоғары математика
Математика
Базалық шет тілі (B1деңгейі)
Антропология
Жалпы химия
Білім беруде IT қолдану
Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Биологияны оқыту әдістемесі
Өсімдіктер физиологиясы
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Молекулалық генетика
Генетика
Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
Биоорганикалық химия
Топырақтану
Биохимия
Инклюзивті білім беру
Қолданбалы биология
Биофизика
Биотехнология негіздері
Адам және жануарлар физиологиясы
Генетика селекция негіздерімен
Жасушалық биотехнология
-
4 Оқу жылы
Білім берудегі менеджмент
Микробиология және вирусология
Эволюциялық ілім
Молекулалық биология
Биологиядан ғылыми жұмыстарын жүргізу әдістемесі
Жоғары нерв қызметінің физиологиясы
Мектепте биологиялық экспериментті жүргізу әдістемесі
Дарвинизм
Экологиялық физиология
Биометрия
Кіріктірілген оқытудың практикумы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.
- өсімдіктердің, жануарлар мен адамның әртүрлі жүйелері мен мүшелерінің негізгі биологиялық процестері мен физиологиялық механизмдерін түсіндіру қабілеті; (КН8) - әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ғылыми және эксперименталды зерттеулердің нәтижелерін өңдеуді, ақпаратты жинауды, түсіндіруді және ғылыми материалдарды дайындауды жүзеге асыру
- ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білуі және оларды оқу саласында қолдана білуі; ақпаратты жинау, интерпретациялау және ғылыми материалдар дайындау, ғылыми, эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып тұжырым жасау үшін өңдеу
- тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
- бұл білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану: ғылыми-зерттеу қызметінде, орта жалпы білім беретін және кәсіптік оқу орындарында сабақ беруде, оқушылармен сыныптан тыс жұмыс түрлерін ұйымдастыруда және жүзеге асыруда, биология бойынша ағартушылық қызметті жүзеге асыруда
- өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
- экологиялық, техногендік және ақпараттық факторларды ескере отырып, жауапты шешім қабылдау үшін қоршаған болмысты тану құндылығын түсіну
- философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- табиғат құбылыстары мен үрдістерінің, заңдар мен заңдылықтардың мәнін түсіну, табиғатты тану және ондағы өз орнын түсіну үшін жаратылыстану-ғылыми білімнің негізін құрайтын
- биологиялық ғылымның дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын білу, жаңа бағыттардың пайда болу қажеттілігін түсіну, биологияның іргелі биологиялық ұғымдары мен әдіснамалық аспектілерінің жүйесі, олардың биологтардың жалпы білім беретін кәсіби дайындығындағы рөлі туралы түсінікке ие болу
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
Ұқсас БББ
6B01505 Биология мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01505 Биология
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01505 Биология
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01505 Биология мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01505 Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01505 Биология мұғалімдерін даярлау
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01505 Биология
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01505 Биология (IP)
Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
6B01505 Биология
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты