Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Физика в QYZPU

Пәндер

  • Механика

    Пәннің мақсаты кеңістікте уақыт бойынша денелердің қозғалысына байланысты физикалық процестер мен құбылыстарды қарастыру. Пәннің мазмұны кинематиканы, динамиканы, статиканы және сұйықтар мен газдар механикасын қамтиды. Студенттер қозғалысты сипаттауды және дененің кез-келген сәтте орналасуын анықтауға мүмкіндік беретін қозғалыс заңдарын белгілеуді, денелердің өзара әрекеттесу заңдарын анықтауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады.Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, дұрыс дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу; Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеяларды жеткізу процесін түсінеді және қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың күйін бағалауда сандық және сапалық деректерді талдауды қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық физика және термодинамика

    Пәннің мақсаты зерттелетін жүйелердегі процестерді молекулалық қозғалыс және молекулааралық әсерлесулермен анықтау. Студенттер бөлшектерден құралатын арнайы ерекшеліктері бар зерттеу кешені және молекулалық физика мен термодинамика заңдарының статистикалық сипаттарын ашып, қазіргі заманғы ғылымының даму логикасына және физиканың тарихына сәйкес, тізбекті түрде нақты кезеңде адамзат әрекетінің әртүрлі саласындағы қолданылатын процестерге күй параметрлерін енгізумен қатар, оларға молекула-кинетикалық түсіндірмелер бере біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән студенттердің іскерлік дағдыларын және іскерлік ойлауын дамытуға бағытталған. Экономиғаканың қызмет ету заңдылықтарын, бизнесті жүргізу жағдайларын, оның ішкі және сыртқы ортасын жан-жақты көрсету арқылы студенттерде бизнес-жоспар құру, өз ісін құру және табысты жүргізу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Курс әрбір студенттің жеке басындағы көшбасшылық қасиеттерді ашуға және дамытуға, оның бойындағы инновациялық бейімділік дағдыларын дамытуға, инновациялық процестерден туындаған жаңалықтарға бейімделу процесі ретінде, сонымен қатар оның өмірінде және ғылымиға-техникалық процестердің нәтижелерінің кәсіби қызметі. Ол көшбасшылық қасиеттер мен басқарудағы адам факторының қазіргі жағдайы мен даму болашағын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пән Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағдарлары мен басым бағыттары контекстіндегі педагогтың тьютор рөлін игеруіне бағытталған. Студенттер қазіргі мектептің білім беру процесіндегі эмоционалды интеллекті мен икемді құзыреттіліктердің орнын анықтайды. Икемді дағдыларды, соның ішінде оны цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдіс-тәсілдері мен технологияларын қолдана алады. Әртүрлі жастағы оқушылардың эмоционалды интеллектісін бағалау мен дамытудың технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра

    Пән Физика БББ студенттеріне арналған базалық курстардың бірі, өйткені аналитикалық геометрия мен сызықтық алгебраның тұжырымдамалық аппараттары мен әдістерін меңгермей физикалық білімдерді толық меңгерте алмаймыз. Студенттер пән бойынша дәрістік және практикалық сабақтарда: векторлық, сызықтық тәуелділік, скаляр, векторлық және аралас көбейтінді, кеңістіктегі түзу және жазықтық, екінші ретті сызықтар, екінші ретті беттер, матрица, детерминант, кері матрица, матрицалық разряд, сызықтық теңдеулердің жалпы жүйесін шешудің Гаусс әдісі, сызықты операторлар, сызықтық оператор матрицасы, сызықтық оператордың эгенвюймалары мен эгенвекторлары, Евклид кеңістігіндегі биларлық функциялар мен квадрат формалары сияқты ұғымдардын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгебра және сандар теориясы

    Курс материалдары практикалық физикалық есептерді шешу үшін қажетті дифференциалдық геометрияны, топологияны, функционалдық талдауды, дифференциалдық теңдеулерді және басқа да көптеген пәндерді оқытуда қолданылады. Бұл оны зерттеудің өзектілігін анықтайды. Курстың жалпы ғылыми және кәсіби бағыты бар. Пәнге логикалық дәлелдемелерді жүргізудің әртүрлі әдістері, сондай-ақ алгебра мен сандар теориясы саласындағы кәсіби есептерді шешу әдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Пәннің мақсаты әр түрлі жас кезеңдерінде оқыту және тәрбиелеу психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды мектепте жетістікке жетуге ынталандырудың психологиялық жолдары туралы нақты түсінік қалыптасады және танымдық процестердің сапасын бағалайды. Студенттер мұғалім-оқушы-ата-ана жүйесінде сындарлы қарым-қатынас үлгілерін ассимиляциялау арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытады. Курстың соңында олар білім берудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Электр және магнетизм

    Пәннің мақсаты студенттерде электродинамика саласындағы іргелі ұғымдар мен негізгі заңдар туралы нақты түсініктерді қалыптастыру, электр жүйелері мен құбылыстарының қасиеттерін зерттеу үшін алынған теориялық білімді қолданумен байланысты практикалық дағдыларды дамыту, жалпы және теориялық физиканың кейінгі бөлімдерін зерттеу үшін негіз қалыптастыру. Студенттер электростатика, тұрақты және айнымалы электр тогы, магнит өрісі, электрлік тербелістер мен толқындар туралы теориялық білімге ие, практикалық және зертханалық сабақтарда мәселелерді шешу және зертханалық жұмыстар жүргізу арқылы білімді жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімн қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тербелістер мен толқындар теориясы

    Пәннің мақсаты уақыт пен кеңістіктегі физикалық шамалардың циклдік өзгеруімен сипатталатын физикалық құбылыстарды зерттеу. Студенттер механикалық және электромагниттік процестерді қарастырып, тербелістер мен толқындар теориясын, кинематика мен динамика негізінде түсіне алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оптика

    Пәнді оқытудың мақсаты - ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында кең ауқымды мәселелерді шешу үшін оптикалық заңдарды қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ оптикалық құбылыстар физикасын бақылауларды, практикалық тәжірибелер мен эксперименттерді жалпылау ретінде ұсыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Классикалық механика

    Классикалық механика курсының негізгі мақсаты студенттерді ерікті классикалық динамикалық жүйелерді зерттеудің жалпы әдістеріне арналған теориялық физика бөлімімен таныстыру болып табылады. Студенттерде механиканың іргелі физикалық идеялары мен математикалық әдістері туралы түсінік қалыптастыру, механиканың негізгі модельдерімен таныстыру және механика есептерін шешу әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Курс практикалық есептерді математикалық модельдеу саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыруға және оларды классикалық әдістер мен дифференциалдық теңдеулерді шешудің тәсілдері негізінде шешуге бағытталған; қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары, дифференциалдық теңдеулерді шешуде қолданылатын математикалық аппарат туралы түсінік қалыптастыруға негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика және дидактика

    Пәннің мақсаты ғылым ретінде педагогика туралы жалпы түсінік пен зерттеуге бағытталған оқыту концепцияларын қалыптастыру. Студенттер педагогика ғылымының дамуының тарихи алғы шарттарын меңгереді, дидактиканың негізгі заңдылықтары мен қағиаларын түсінеді. Студенттер цифрлық құралдарды пайдалана отырып, өзекті ғылыми ақпараттарды іздеуді және талдауды жүзеге асырады, педагогика мен дидактиканың іргелі негіздеріне сүйене отырып, өз көзқарасын білдіруге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Математикалық талдау

    Жиындар. Сандық реттілік. Сандық тізбектің шектері. Больцано Вейерстрасс Теоремасы. Шексіз кішкентай, шексіз үлкен тізбектер. Бір айнымалының функциялары. Функцияның шегі және оның қасиеттері. Туынды. Дифференциация ережелері. Векторлардың коллинеарлық және компланарлық шарттары. Дифференциалдық есептеудің негізгі теоремалары. Ереже Лопиталя. Тейлор Формуласы. Туынды көмегімен функцияны зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Астрономия

    Пән астрономия негіздерін қолдана отырып, аспан механикасы арқылы тартылыс күштері тұрғысынан аспан денелерінің қозғалысын түсіндіреді. Студенттерге қарастырылатын аспан денелерінің механикалық қозғалысының негізгі заңдарын терең түсіндіріп, астрономиялық құбылыстарды зерттеудің теориялық және практикалық тәсілдерін меңгертіп, алған білімдерін өз бетімен іс жүзінде қолдануды үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Критериалды бағалау технологиясы

    Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи физика бастамалары

    Пән заманауи физика ұғымдары, заңдары, теориялары, әдістері мен құралдарын ғылыми-техникалық прогрестің негізгі құраушылары ретінде оқытады. Заманауи физика экономикадағы жетістіктер мен Әлемге қатысты проблемаларды (жаһандық экологиялық және энергетикалық) зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты физиканы оқытудың білім беру және тәрбиелік міндеттерін шешу үшін қажетті кәсіби, педагогикалық білім, білік, дағды, құзыреттіліктерді қалыптастыру. Студенттер заманауи мектеп физикасын оқытудың талаптарына сай әдіс-тәсілдерді, озық технологияларды, цифрлық ресурстарды тиімді қолдануды үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атомдық және ядролық физика

    Пәннің мақсаты атом мен атом ядросының құрылысын және олармен байланысқан процестерді зерттеу. Студенттер пән арқылы микроәлем деңгейінде: молекула, атом, бөлшектердің ядроларында болатын құбылыстарды сипаттап, атомдардың құрылысы, атомдар мен молекулалардың сәулеленуі, өзара әрекеттесуі, ыдырау мен синтездің әртүрлі процестерін, бөлшектерді алу мен анықтаудың эксперименттік әдістерін зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық құбылыстарды моделдеу

    Пәннің мақсаты физикалық құбылыстарды заманауи есептеу техникасының көмегімен модельдер жасау арқылы түсіндіру. Студенттерге оқу үдерісінде физикалық зандар мен құбылыстарды компьютерде модельдеу арқылы оқытудың ғылымилығы, көрнекілігі, жүйелілігі, белсенділігі сияқты принциптерді үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аэрогидродинамика негіздері

    Аэрогидродинамика негіздері пәні теориялық физиканың бір бөлігі ретінде оқытылады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Сығылатын және сығылмайтын, идеал және тұтқыр сұйықтар мен газдардағы қозғалыстың ламинарлық және турбуленттік режімдеріндегі есептердің динамикалық теңдеулері. Ламинарлық және турбуленттік шекаралық қабаттар, турбуленттіліктің пайда болуы. Курсты оқу барысында студенттер физикалық процестерді талдау дағдылары мен аэрогидродинамика теңдеулерінің көмегімен есептерді шығару әдістерін меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электродинамика бастамалары және АСТ

    Материяның құрылымы және табиғаттың заңдарымен білімгерлерді таныстырып, физика ғылымының және арнайы физиқалық теориялардың әдістерін пайдалануын қалыптастырады. Теориялық физиканын негізгі әдістері арқылы әдістемелік жалпылау тәсілдерін физиқалық ұғымдар мен принциптер қолдануын, олардың қазіргі ғылым және техникамен байланысын көрсетеді. Арнайы салыстырмалық теориясы релятивистік механика негіздері мен электродинамиканы оқу классикалық және релятивистік концепциясы арасындағы қатынастарды терең түсінуге көмектеседі. Екінші жағынан электродинамиканы түсіндіруге релятивистік концепцияны қолдануға жағдай жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп физикалық эксперименттер технологиясы

    Пән мектеп физикалық эксперименттерін әдістемелік дұрыс ұйымдастыру, физикалық шамаларды өлшеу, экспериментте алынған нәтижелерді өңдеу және оларды дұрыс талдау дағдыларын, сондай-ақ мектепке арналған физикалық аспаптар мен жабдықтарды құрастыру біліктілігін қалыптастырады. Мектеп физика курсы аясында студенттер шығармашылық және сыни ойлауды талап ететін, теориялық білімді практикалық қолдана отырып, кәсіби қызмет үшін қажетті құзыреттерді дамытады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қатты дене физикасы және нанотехнология

    Пән бөлшектер мен симметрия заңдарын пайдаланып, қатты денелердің қасиетін анықтайды. Пән бойынша денелердің құрылысы, кристал материалдардың атомдық-электрондық құрылымын зерттеу, олардың құрамының, құрылымы мен әртүрлі физикалық қасиеттерінің арасындағы тәуелділіктер оқытылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өріс теориясы

    Пән өріс пен материяның өзара әсерлесуін зерттеуге бағытталған, іргелі өзара әрекеттесу физикасына заманауи кіріспе болып табылады. Студенттер өріс, материя ұғымдарын, өріс теориясының негізгі мәселелерін тереңдете меңгеріп,. өріс теориясының негізгі мәліметтері мен бөлшектер физикасының қарапайым модельдерін қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кванттық механика негіздері

    Курс микрообъектілер туралы кванттық-механикалық түсінікті қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі физиканың дамуының негізгі бағыттарының бірі болып табылатын курста микроскопиялық масштабтағы микро әлем процестері және микробөлшектердің қасиеттері, олардың қозғалысы мен өзара әрекеттесу заңдылықтары кванттық шамалардың дискреттілігі, толқындық сипаты және объектілерді сипаттаудың ықтималды (статистикалық) әдісі туралы түсініктеріне сүйене отырып зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикадағы ықтималдық теориясы

    Физикадағы ықтималдық теориясы пәні термодинамикалық жүйелердегі қайтымды және қайтымсыз процестерді кинетикалық теория арқылы зерттеп, әртүрлі газ қоспаларының кластерлік моделімен түсіндіреді. Әртүрлі типтік жағдайларда кездейсоқ шамалардың өзгеру заңдылықтарын орнатуды, заңдылықтар кездейсоқ шаманың ықтималдылықты бөлу функциясын және кездейсоқ шаманың ықтималдық тығыздығын анықтауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Статистикалық физика және термодинамика

    Студенттерге макроскопиялык жүйелердің негізгі термодинамикалык және статистикалық зандылықтары туралы терең және мығым білім берумен бірге ол білімдерді қолданбалы мәселелерге пайдалануды үйрету. Қойылған мәселелерді шешу кезінде термодинамикалық және статистикалық теорияларға тән түрлі әдістерге айрықша көңіл бөлуді үйретеді. Студенттер термодинамика мен статистикалық физиканың негізгі үғымдары мен негізгі зандарын білуі тиіс, термодинамика мен статистикалык физикада шешілетін мәселелерді қоя біліп, шешу әдістерін үйренуі керек, әрбір жеке физикалық жүйелер параметрлерінің гаусстык және халыкаралық бірлік жүйесі бойыпша алынған сан мәндерін таба біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикадағы STEM

    Курс бойынша интеграцияланған ғылым, технология, математика және инженерлік оқыту саласындағы құзыреттерді дамыту үшін физиканы оқытуда STEM-ті ғылыми бастама ретінде пайдалану. Ол студенттердің STEM-ті тұжырымдамалық және процедуралық білім мен дағдылардың өзара байланысқан құрылымы ретінде түсінуін дамыту әдістерін зерттейді, оларды жоғары сұранысқа ие ғылыми білім беруде белсенді қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер негіздері

    Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Физикадан есептер шығару негіздері

    Жалпы физика курсы бойынша алған білімдерді практикалық тұрғыдан жетілдіруді көздейді. Пәнді оқытудың басында студенттер есеп ұғымымен, олардың жіктелуімен және оларды шешудің негізгі тәсілдерімен танысады. Басты назар ойлау әрекеттерін қалыптастыратын әрекеттер: есептің шартын талдау, болжау, гипотеза ұсыну (шешуін ұсыну), тұжырым сияқты кезеңдерге аударылады. Курс бағдарламасы бойынша есептерді шешуде физикалық құбылысты талдауға, шешімді ауызша баяндауға, алынған жауапты талдаудың ерекшеліктеріне тоқталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Физиканың концептуалды және теориялық негіздерін, физиканың техника мен технологияның дамуына әсерін, физиканың басқа ғылымдармен байланысын және олардың ғылыми-техникалық есептерді шешудегі рөлі туралы білімдерді көрсетеді, қолданады;
  • Кәсіби қызметінде физикалық құбылыстар, процесстер және заңдылықтардың қолданылуын көрсете алады;
  • Пәндік педагогикалық кәсіби қызметте теориялық және тәжірибелік білімді интерпретациялайды. Негізгі теориялық және эксперименталды материалдарды мысал келтіре отырып түсіндіре алады;
  • Гипотезаларды ұсыну және негізгі заңдар мен математикалық аппаратты қолданады, практикалық есептерді шешу үшін және құбылыстар мен процестердің математикалық және физикалық моделін құру үшін қарапайым механикалық құрылғыларды әзірлеу үшін әртүрлі бағдарламалық қамтамасыз ету мен ақпараттық технологияларды қолданады;
  • Қоршаған ортадағы физикалық құбылыстарды физикалық көзқарас тұрғысынан жүйелейді, эксперимент нәтижелердің шынайылығын дәйектеп, аралас және пәнаралық білім үшін физика бойынша теориялық және практикалық білімді жинақтап қорытындылайды;
  • Физикалық көзқарас тұрғысынан физика-математикалық аппаратты қолданып техникалық процестерді моделдейді;
  • Физикалық заңдар мен формулаларды қорытып шығарып, процестер мен құбылыстарды анықтау және сипаттау; олардың арасындағы өзара байланысқа талдау жасайды (аналитикалық, графикалық, мәтіндік сипаттама), эксперимент нәтижелерін өңдей алады;
  • Физика мен қазіргі заманғы физиканың инновациялық дамуына талдау жасайды.
Top