Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01505 Биология в QYZPU

Пәндер

  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы-магистратураның барлық білім беру бағдарламалары үшін жалпыға бірдей міндетті болып табылады және ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе болып табылады. Ғылым кең әлеуметтік-мәдени контексте және тарихи дамуда қарастырылады. Қазіргі заманғы техногендік өркениет дағдарысының проблемаларына және әлемнің ғылыми бейнесін, ғылыми ұтымдылық түрлерін, ғалымдар бағдарланған құндылықтар жүйесін өзгертудің жаһандық тенденцияларына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазылым

    Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Курс ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, Академиялық этика мәселелерін және жұмыстарды ресімдеу ережелерін меңгереді. Практикалық тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз идеяларын нақты, қисынды және сенімді түрде білдіру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттерді талдау, білім берудегі теориялық және тұжырымдамалық негіздер

    Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зат алмасу биохимиясы

    Зат алмасу биохимиясы пәні тірі организмнің химиялық құрамын, тірі материяда болатын химиялық реакцияларды, тірі организмдегі заттардың биологиялық функциямен молекулалық құрамының өзара байланысын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлем фаунасы мен флорасының қазіргі

    Қазіргі ХХІ ғасырда елеулі экологиялық проблемалар флора мен фаунаның жойылуы; ормандарды кесу; орман өрттерінің себептері; пайдалы қазбалардың сарқылуы; қоспалардың кез келген түрі мен зиянды затсыз оттегімен қаныққан таза ауаның тапшылығы; біздің планетамыздағы барлық тірі организмдерді ғарыш сәулесінен және радиациядан қорғайтын озон қабатының бұзылуы; жер ландшафтының ластануы.Жануарлар әлемінің әр түрлілігіне байланысты, олардың ұқсастық белгісіне не арасындағы айырмашылығына қарай, жануарларды сипаттау, топтастыру және жүйелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дәрілік өсімдіктер және олардың қоры

    Қазақстан Республикасының дәрілік өсімдіктері туралы негізгі ережелерімен, Қазақстан аумағында кездесетін тұқымдастардың және сол тұқымдасқа жататын дәрілік өсімдіктердің ботаникалық сипаттамалары, негізгі ерекшеліктері, дәрілік өсімдіктерді пайдаланудың қазіргі заманғы озық бағыттарымен таныстырады. Отандық медицинада қолданылатын дәрілік өсімдіктер мен олардың шикізатарын жинау, кептіру және пайдалану әдістеріментаныстыру..Қазақстан Республикасының дәрілік өсімдіктері туралы негізгі ережелерімен таныстыру; Қазақстан аумағында кездесетін тұқымдастардың және сол тұқымдасқа жататын дәрілік өсімдіктердің сипаттамалары, негізгі ерекшеліктері жайлы біртұтас түсінік қалыптастыру; дәрілік өсімдіктерді пайдаланудың қазіргі заманғы озық бағыттарымен таныстыру; Қазақстан Республикасында отандық медицинада үшін жарамды дәрілік өсімдіктер мен олардың шикізатарын пайдалануды өздігінше түсіну қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу дизайны және білім берудегі этика

    Магистратура студенттері зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, курс деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізуүшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биологиялық білім берудің заманауи тұжырымдамалары

    Негізгі білім беру мен кадрларды кәсіби даярлаудың оңтайлы үйлесуі мәселесі. Адам эволюциясының және қоршаған ортамен өзара әрекеттесу мәселелерін көрсететін биологиялық білімнің негізгі түсініктері: антропоцентризм, экология, экологиялық тұтастық, биоцентризм. Негізгі оқыту және арнайы оқыту. Ғылымның, білімнің, өндірістің және басқарудың белгілі бір саласында магистранттардың білімінің бірдейлігі мен қолдануының мәселесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістемесі

    Педагогикалық білім, оны меңгеру үдерісі, түсіндіру тәсілдері (тұжырымдаманы құрастыру), жеке тұлғаны оқыту, тәрбиелеу және дамыту жүйесін қайта құру немесе жетілдіру үшін тәжірибеде қолданудың құралдары мен процедурасы туралы. Педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және реттеудің тәсілдері мен жолдарының реттелген жиынтығы, белгілі ғылыми мақсатқа жетуде алынған нәтижелерді қолдану және интерпретациялаудың тәртібі.Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері. Философиялық әдіснаманың, жалпы ғылыми диалектикалық қағидаттардың, жеке-ғылыми әдістердің, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нақты әдістемелерінің және рәсімдерінің бірлігі. Зерттеу әдістерінің кезеңдері: ғылыми проблеманы қоюдан бастап материалдарды статистикалық және сапалы өңдеу және алынған зерттеу нәтижелерін рәсімдеуге дейін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сандық зерттеу және деректерді талдау

    Курс барысында магистранттар білім беру деректерін талдау үшін қолданылатын әртүрлі статистикалық әдістерді, соның ішінде сипаттамалық және қорытынды статистиканы, корреляциялық талдауды, регрессиялық талдауды және факторлық талдауды меңгереді. Олар сондай-ақ сынамаларды алу, деректерді жинау және өлшеу құралдарының сенімділігі мен негізділігін бағалау принциптерімен танысады. Курс магистранттарға заманауи статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, өз бетінше зерттеулер жүргізуге және білім беру деректерін талдауға мүмкіндік беретін теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сапалы зерттеулер және деректерді талдау

    Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистратура студенттері сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеңіз, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамыту. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдаңыз. Меңгереді: Сапалық тәсіл. Теориялық негіз және зерттеу сұрақтары. Зерттеу дизайны: кейс-стади. Мәліметтерді жинау (сұхбат, бақылау).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Шетел тілі (кәсіби) - мақсаты-сөйлеу дағдыларын дамыту: пікірталас жүргізу, әртүрлі тақырыптар бойынша және әртүрлі жағдайларда өз пікірін білдіру. Грамматиканы үйрену оны ауызша сөйлеуде қолдануға бағытталған. Бағдарлама басқа тілдік дағдыларды игеруді және жетілдіруді қамтиды: тыңдау, оқу, жазу, сонымен қатар сөйлеу.Бұл курста оқу студенттерге ағылшын тілінің грамматикасы мен сөздік қоры туралы білім алуға, тілді меңгеру деңгейін арттыруға, сөйлеу, оқу және аударма дағдыларын жақсартуға, ағылшын тілін құлақпен қабылдауға, тілдік кедергіні жеңуге мүмкіндік береді. Қарапайым: қарапайым сөйлемдерді түсіну, жеке сөз тіркестерін құру, жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну қиын. Pre-intermediate деңгейі: бейімделген мәтіндерді оқу, шағын сөздік. Аралық деңгей: кез-келген тақырыпта әңгімелер жүргізу, бірақ дұрыс сөздерді, сөз тіркестерін және сөйлеу мәнерін табу, пікір білдіру және сұхбаттасушыны жақсы түсіну, тез сөйлеу. Upper-intermediate деңгейі: сөйлеу жылдамдығына немесе сұхбаттасушының аймақтық екпініне қарамастан, қарапайым ағылшын тілін түсіну. Жетілдірілген деңгей: белгілі бір тілге тән фразеологиялық бірліктер мен идиомаларды білу, кез-келген қиындық деңгейіндегі мәтіндерді оқу және түсіну. Ағылшын тілінің жалпы курсы студенттерге осы тілді еркін меңгеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары мектептің педагогикасы- Қазіргі әлемдегі жоғары білім. Жоғары мектеп педагогының кәсіби-педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық қарым-қатынас. Жоғары мектептің педагогикалық процесс теориясы. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары кәсіптік білімнің мазмұны. Оқу процесін басқару. Жоғары мектепті оқытудың әдістері мен формалары. Жоғары мектептің тәрбие теориясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар. ЖОО-ны басқару

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Санитарлық микробиология

    Микробтар мен вирустар экологиясына, сыртқы ортаны микробиологиялық және вирусологиялық бағалау әдістеріне, жалпы экология, микробиоценоз. Геосфера, гидросфера, атмосфера қойнауларының зардапты және санитарлық көрсеткіш микроорганизмдермен ластануын айқындайтын әдістер зерттелінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық микробиология

    Медициналық микробиология инфекциялық аурулар қоздырғыштарының биологиялық қасиеттерін, патогендік факторларын, олардың жасушалық және молекулярлы-генетикалық деңгейде іске асырылуының механизімін зерттеп және де болашақтағы диагностика, емдеу және алдын алу тәсілдерін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы жүйке жүйесінің физиологиясы

    Жоғары жүйке жүйесінің физиологиясы ми қыртысының функциялық ерекшелігі және оның ми бағанасы мен жұлынның қызметтерін үйлесімді басқару әрекеттерін зерттеу. Физиологияның мақсаты адам мен жануарлардың тіршілік әрекеттері кезіндегі функциялардың орындалуын ғана емес, сол функциялар қалай және не үшін іске асатыны мен қандай механизмдердің көмегімен орындалатынын ашу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүйке жүйесінің анатомиясы

    Жүйке жүйесінің анатомиясы - бұл биологиялық пәндердің негізі. Жүйке жүйесі адамның психологиялық құбылысын басқарады. Ес ой, ақыл, талап және т.б. әр түрлі әдеттердің қалыптасуы, өмір тұрмыс өзгерісіне бейімделу деген секілді жағдайлардың барлығы да жүйке жүйесіне тиетін іс - әрекет. Эволюция дамуында жүйке жүйесі анатомиясын зерттеу жоғары дәрежелі жүйке әрекетін қарастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқытуда STEM интеграциялық білім беру әдістемесі

    Биологияны оқытуда STEM интеграциялық білім беру әдістемесі пәнінің мақсаты биолог мамандардың ғылыми біліктілігін дамытуда ғылым, технология, инженерия, математика салаларын кіріктіре отырып оқыту. Білім беру барысында STEM интеграциясымен байланыстыра отырып жоба жұмысын ұйымдастыру нәтижесінде қандайда бір өнім алу және мамандардың зерттеушілік дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биоинформатика

    Биоинформатиканың биология, математика, химия, физика және компьютерік технологиялармен біртұтастығы. Тірі табиғатты жүйелеу және талдау туралы ақпараттарды анықтау. Биометриялық есептеу әдістерін қолдану, тірі организмдердің арасындағы өзара байланыстарды, маңызды белгілердің гомологияларының эволюциясын зерттеу, іздестіру, анықтауда математикалық тәсілдермен талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геномика

    Прокариоттардың геномы. Прокариоттар молекулалық-генетикалық зерттеулердің нысаны ретінде. Прокариот геномының структурасы-мөлшері және оларға сипаттама. Ішек таяқшасы (Ech. Coli). Эукариоттардың геномы. Нан ашытқысының геномы, жеміс шыбыны (Drosophila melanogaster). Жоғарғы сатыдағы өсімдіктердің геномының ерекшеліктері. Адам геномы. Адамның геномыныңкартасын жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамайлар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • өздерін жаһандық азаматтар және цифрлық қоғамның жауапты мүшелері ретінде таниды, цифрлық ақпарат пен технологияларды қауіпсіз пайдалануға, этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға ықпал етеді.
  • өзін-өзі реттеу қағидаларын пайдаланады, өмірдің барлық жағдайына төзімді, белсенді өмір салтын ұстанады, жаңа білімге деген ашықтығын көрсетеді, ақпаратты алу және талдау үшін зерттеулік қызығушылық танытады.
  • әртүрлі қауымдастықтарда 3 тілде де жеңіл байланыс орната алады, идеяларды тиімді жеткізу дағдыларын меңгерген, топты басқара да және оның бір бөлігі де бола алады, инклюзивті орта құра алады, жаңа білімге бейімді және ашық.
  • Әдістеме (тәсілдер, принциптер, логика, зерттеу әдістері, деректерді талдау, нәтижелерді тестілеу және т.б.) және ғылыми зерттеулерде этикалық принциптерді сақтаудың маңыздылығы туралы білімін көрсетеді ; қойылған ғылыми тапсырмаға сәйкес сандық немесе сапалық зерттеулерді жобалай алады , болашақ кәсіби қызметтің практикалық мәселелерін шешу үшін әдістемелік білімді (Action Research) синтездейді (Lesson study).
  • заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып биохимияны, микробиологияны дамыту саласындағы қолданбалы зерттеулер мен теориялық негіздерін анықтайды.
  • биологиялық объектілерді құрылымдық және функционалдық ұйымдастыру қағидаттарын қолдананады және гомеостатикалық реттеу тетіктерін біледі; тірі жүйелерді талдау мен бағалаудың негізгі физиологиялық әдістерін меңгереді.
  • биология және жаратылыстану-ғылыми пәндерді оқыту саласындағы инновациялық технологияларды, әдістер мен құралдарды, принциптер мен заңдылықтарды бейімдейді. STEM – білім беру дағдысын қалыптастырып білім алушылардың кешенді және глобалды мәселелерді қарастыру мен шешуге үйрету арқылы зерттеушілік дағдыларын дамытуға дайын.
  • дәрілік және мәдени өсімдіктердің биологиялық ерекшеліктерін, топтастырылуын, заңдылықтарын, басқарудың және тиімді пайдаланудың әдістерін зерттейді.
  • геномдардың, ақуыздардың және басқа да биологиялық ақпараттардың құрылымы бойынша деректер базасында жинақталған ақпаратты алуға және сауатты пайдалануға қабілетті.
  • геномдық талдаулардың негізгі талдау принциптері мен базалық әдістерін меңгеру арқылы биотехнологиялық процестерді жобалауға және бақылауға дайын.
Top