Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01101 Педагогика және психология в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән докторанттарда дербес ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру барысында диссертациялық зерттеуге қойылатын міндеттерге қол жеткізу үшін ғылыми зерттеу әдістерін, диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық деректерді өңдеу әдістерін қолдану, зерттеу міндеттерін шешу үшін академиялық этиканы сақтай отырып, ЖИ қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат (ағылшын тілінде)

    Пән аналитикалық ғылыми-зерттеу және мәтіндік қызметпен байланысты құзыреттерді; аналитикалық-синтетикалық, сыни және прагматикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу барысында ғылыми мәтіндерді жазудың түрлері, әдістемесі мен этикалық принциптері, ғылыми мәтінді құру және оны жариялауға дайындау принциптері, библиографиялық тізімді рәсімдеу, ғылыми әдебиеттерге сілтеме жасаудың негізгі ережелері, аннотация түрлері және оларды құрастыру ерекшеліктері, ғылыми мәтінді рецензиялау қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың кәсіби құзырлылығы

    Пән докторанттарда білім беруді дамытудың қазіргі жағдайында табысты педагогикалық іс-әрекет үшін қажетті жеке кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Зерттеушілік, ұйымдастырушылық-коммуникативтік, сындарлы-жобалау, әлеуметтік-тұлғалық және бейімдік құзыреттерін қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Курс аясында сыни ойлаудың негіздері, эмоционалды интеллектті дамыту, көшбасшылық қасиеттер, өзін-өзі тәрбиелеу дағдылары оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық ғылымдардың қазіргі кездегі жағдайы мен тарихы

    Пән докторанттарда педагогикалық ойды, педагогиканың ғылым ретінде түрлі тарихи дәуірлерде дамуының негізгі кезеңдері туралы түсініктерді қалыптастырады, қазіргі әдіснамалық тәсілдермен, қағидаттармен және педагогикалық ғылымның қазіргі кезеңдегі даму бағыттарымен таныстыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру сапасын басқару

    Пән білім алушыларда қазіргі жағдайда білім беруді басқарудың сапасын қамтамасыз ету мен арттырудың теориялық негіздері мен практикалық тетіктерін жүйелі түсінуді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курста ҚР-да және өңірлік деңгейде білім беру сапасын басқару жүйесінің жұмыс істеу заңдылықтары; білім беру сапасын басқару саласындағы мониторингтік зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи ғылымның өзекті мәселелері

    Пән білім алушыларда қазіргі заманғы ғылымның теориялық және практикалық жетістіктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курста мынадай мәселелер қарастырылады: қазіргі заманғы ғылымның негізгі тұжырымдамалары мен даму тенденциялары; әлемдегі және Қазақстандағы заманауи білім беру парадигмалары; ғылым мен білім беруді модернизациялау бағыттары; әлемдік және республикалық ауқымда ғылым мен білім беру жүйелерінің интеграциясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас

    Пән докторанттарда білім алушылармен, олардың ата-аналарымен және педагогикалық қоғамдастықпен тиімді өзара әрекет жасау үшін қажетті кәсіби коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту мақсатында оқытылады. Коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырудың өзекті мәселелеріне, педагогтің жеке коммуникативті мәдениетін дамытуға, сондай-ақ кәсіби желілік қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Педагогикалық міндеттерді шешу үшін озық инновациялық технологияларды, жасанды интеллектті кәсіби деңгейде қолданады, оқу процесінде пайдалану үшін инновациялық жобаларды әзірлейді.
  • Өзін-өзі жетілдіру және кәсіби даму мақсатында психологиялық-педагогикалық ғылым мен ғылыми жетістіктердің маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінеді.
  • Психологиялық-педагогикалық антропологияның проблемаларын және оның даму тенденцияларын түсінеді. Өзін-өзі жетілдіру және үздіксіз кәсіби даму мақсатында адам туралы білімнің маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінеді.
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесін біледі, зерттеу мәселесін анықтай алады, оны ұйымдастыра және жүргізе алады, эксперименттік деректерді түсіндіре алады; жасанды интеллектті қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін бағалай алады және практикалық қызметке енгізе алады.
  • Білім беру сапасын басқару технологиясын меңгерген.
  • Эссе, ғылыми мақала, диссертация және т.б. жанрлардағы ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсынудың құрылымы мен әзірленуіне қойылатын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарын қолданады. Диалог технологиясы, көпшілік алдында сөйлеу және т.б. сөйлеу және тілдік құзыреттіліктерді меңгерген.
  • Жоғары деңгейде педагогикалық қызметті жүзеге асырады, заманауи педагогикалық технологияларды меңгереді және оларды кәсіби қызметте қолданады; кәсіби қарым-қатынас саласында сөйлеу этикетінің нормаларын көрсетеді.
  • Педагогикалық міндеттерді шешу және инновациялық жобаларды әзірлеу үшін әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды, қашықтықтан оқыту әдістерін, жасанды интеллект, онлайн сервистерді, қашықтықтан оқыту платформаларын ескере отырып, ақпаратты жинау және түсіндіру дағдыларын көрсетеді.
Top