Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01101 Педагогика және психология в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары оқу орындарында, білім беруді басқару органдарында, білім беру ұйымдарында, білім берудің ғылыми-зерттеу ұйымдарында ғылыми, педагогикалық, кәсіптік-практикалық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі, инновациялық тәсілдері, зерттеу дағдылары бар Педагогика және психология саласында бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды (философия докторлары РhD) даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Креативті педагогиканың әлеуметтік-педагогикалық негіздері

    Пән креативті педагогиканың әлеуметтік-педагогикалық негіздері туралы ғылыми білімнің дамуындағы негізгі тенденциялармен таныстырады; жалпы білім беретін және жоғары кәсіптік мектептегі білім беру процесінде мәселелерді шешу үшін креативті педагогика идеяларын қолдану; жеке тұлғаның креативтілігін қалыптастыруда тиімді нәтижелерді қамтамасыз ету үшін ғылыми-педагогикалық экспериментте зерттеу әдістерін қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Докторант пәнді оқу барысында ғылыми зерттеудің заманауи әдістерімен (теориялық және эмпирикалық), ғылыми таным әдістерінің жіктелуімен, зерттеу процесінің құрылымы мен кезеңдерімен, оларды практикада қолданумен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке тұлғаның дарындылық психологиясы

    Пән курсы докторанттың дарындылық психологиясы бойынша білім алуына; дарындылықты анықтау бойынша ғылыми-педагогикалық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу әдістемесіне; оқыту мен тәрбиелеудің тиімділігін арттырудың психологиялық-педагогикалық әдістері мен құралдарын пайдалануға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Креативтік педагогика және психология

    Пән шығармашылық дидактиканың философиялық-әдіснамалық негізін, креативті-бағдарланған білім беру процесінің негізгі компоненттерін: мазмұнын, оқыту құралдарын, оқыту әдістерін, оларды жіктеу мен стандарттау тәсілдерін зерттейді. Докторант шығармашылық педагогика және психология бойынша оқу бағдарламаларын, оқулықтар мен оқу құралдарын зерделеу кезінде талдау дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогиканың философиясы және әдіснамасы

    Пән педагогика философиясы мен әдіснамасының теориялық, әдіснамалық және қолданбалы ережелері бойынша докторанттардың білімін кеңейтеді және тереңдетеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    "Пән ғылыми-педагогикалық кадрлардың өздерінің зерттеу жобаларын іске асыруға және олардың нәтижелерін нормаларға сәйкес жазбаша түрде ұсынуға дайындығы мен қабілетін қалыптастырады."

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психология мен педагогикадағы эксперименттік әдістер

    Пән білім беру қызметінде және жеке тұлғаның мінез-құлқы мен дамуындағы заңдылықтарды анықтау мақсатында психикалық үрдістер мен педагогикалық құбылыстарды зерттеу үшін эксперименттік тәсілдерді зерделеу және қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Теориялық-әдіснамалық үлгідегі заманауи психология

    Пән докторантты әдістеме және оның деңгейлері, психологияның әдіснамалық принциптері туралы түсініктермен қамтамасыз етеді, қазіргі психологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін көрсетеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Докторлық зерттеудің әдіснамалық негіздері

    Пәнді оқу докторанттардың қалыптасады ғылыми-әдістемелік және ғылыми мәдениетті ұйымдастыру және өткізу саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін, диссертация жазу кезінде зерттеу және оларды қолдану дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • психологиялық-педагогикалық қызметте ғылыми тұрғыдан негізделген, эксперименттік әдістерді қолдану дағдыларын игеру; кәсіби маңызды ақпаратты жинауды ұйымдастырудың, деректерді өңдеудің, оларды интернационалдандырудың заманауи ғылыми негізделген технологияларын меңгеру; кәсіби қызмет саласында ғылыми зерттеулерді жобалау мен ұйымдастырудың заманауи технологияларын меңгеру.
  • психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүзеге асыруда және педагогикалық жағдайды жобалауда, оқытудың оңтайлы нысандарын, әдістерін, құралдарын ұтымды таңдауда, психологиялық-педагогикалық міндеттерді шығармашылық шешуде; кәсіби тәжірибені зерделеуде және жинақтауда; мінез-құлық пен іс-әрекет рефлексиясы негізінде өзін-өзі дамытуды ұйымдастыруда және жүзеге асыруда құзыреттілік дағдыларына ие болу.
  • кәсіби, әлеуметтік-психологиялық, педагогикалық, көпмәдениетті, зерттеу құзыреттілігі және өзін-өзі дамыту құзыреттілігі туралы түсінікке ие болу;
  • кәсіби қызмет жағдайында тұлғааралық қарым-қатынастың психологиялық заңдылықтары мен механизмдерін; әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестердің заңдылықтарын білу кәсіби қызмет жағдайында тұлғааралық қарым-қатынастың психологиялық заңдылықтары мен механизмдерін; әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестердің заңдылықтарын білу.
  • өмірдің барлық салаларында әлеуметтік белсенділік таныта білу, кәсіби және жеке мәселелердің стандартты емес шешімдерін таба білу; жеке тұлғаның өзекті даму аймағын ескере отырып, өзара іс-қимыл мен білім беру процесін құру.
Top