8D01101 Педагогика және психология в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары оқу орындарында, білім беруді басқару органдарында, білім беру ұйымдарында, білім берудің ғылыми-зерттеу ұйымдарында ғылыми, педагогикалық, кәсіптік-практикалық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі, инновациялық тәсілдері, зерттеу дағдылары бар Педагогика және психология саласында бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды (философия докторлары РhD) даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Креативті педагогиканың әлеуметтік-педагогикалық негіздері
Пән креативті педагогиканың әлеуметтік-педагогикалық негіздері туралы ғылыми білімнің дамуындағы негізгі тенденциялармен таныстырады; жалпы білім беретін және жоғары кәсіптік мектептегі білім беру процесінде мәселелерді шешу үшін креативті педагогика идеяларын қолдану; жеке тұлғаның креативтілігін қалыптастыруда тиімді нәтижелерді қамтамасыз ету үшін ғылыми-педагогикалық экспериментте зерттеу әдістерін қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Докторант пәнді оқу барысында ғылыми зерттеудің заманауи әдістерімен (теориялық және эмпирикалық), ғылыми таным әдістерінің жіктелуімен, зерттеу процесінің құрылымы мен кезеңдерімен, оларды практикада қолданумен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке тұлғаның дарындылық психологиясы
Пән курсы докторанттың дарындылық психологиясы бойынша білім алуына; дарындылықты анықтау бойынша ғылыми-педагогикалық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу әдістемесіне; оқыту мен тәрбиелеудің тиімділігін арттырудың психологиялық-педагогикалық әдістері мен құралдарын пайдалануға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативтік педагогика және психология
Пән шығармашылық дидактиканың философиялық-әдіснамалық негізін, креативті-бағдарланған білім беру процесінің негізгі компоненттерін: мазмұнын, оқыту құралдарын, оқыту әдістерін, оларды жіктеу мен стандарттау тәсілдерін зерттейді. Докторант шығармашылық педагогика және психология бойынша оқу бағдарламаларын, оқулықтар мен оқу құралдарын зерделеу кезінде талдау дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
Пән педагогика философиясы мен әдіснамасының теориялық, әдіснамалық және қолданбалы ережелері бойынша докторанттардың білімін кеңейтеді және тереңдетеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
"Пән ғылыми-педагогикалық кадрлардың өздерінің зерттеу жобаларын іске асыруға және олардың нәтижелерін нормаларға сәйкес жазбаша түрде ұсынуға дайындығы мен қабілетін қалыптастырады."
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психология мен педагогикадағы эксперименттік әдістер
Пән білім беру қызметінде және жеке тұлғаның мінез-құлқы мен дамуындағы заңдылықтарды анықтау мақсатында психикалық үрдістер мен педагогикалық құбылыстарды зерттеу үшін эксперименттік тәсілдерді зерделеу және қолдануды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық-әдіснамалық үлгідегі заманауи психология
Пән докторантты әдістеме және оның деңгейлері, психологияның әдіснамалық принциптері туралы түсініктермен қамтамасыз етеді, қазіргі психологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін көрсетеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Докторлық зерттеудің әдіснамалық негіздері
Пәнді оқу докторанттардың қалыптасады ғылыми-әдістемелік және ғылыми мәдениетті ұйымдастыру және өткізу саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін, диссертация жазу кезінде зерттеу және оларды қолдану дағдысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- психологиялық-педагогикалық қызметте ғылыми тұрғыдан негізделген, эксперименттік әдістерді қолдану дағдыларын игеру; кәсіби маңызды ақпаратты жинауды ұйымдастырудың, деректерді өңдеудің, оларды интернационалдандырудың заманауи ғылыми негізделген технологияларын меңгеру; кәсіби қызмет саласында ғылыми зерттеулерді жобалау мен ұйымдастырудың заманауи технологияларын меңгеру.
- психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүзеге асыруда және педагогикалық жағдайды жобалауда, оқытудың оңтайлы нысандарын, әдістерін, құралдарын ұтымды таңдауда, психологиялық-педагогикалық міндеттерді шығармашылық шешуде; кәсіби тәжірибені зерделеуде және жинақтауда; мінез-құлық пен іс-әрекет рефлексиясы негізінде өзін-өзі дамытуды ұйымдастыруда және жүзеге асыруда құзыреттілік дағдыларына ие болу.
- кәсіби, әлеуметтік-психологиялық, педагогикалық, көпмәдениетті, зерттеу құзыреттілігі және өзін-өзі дамыту құзыреттілігі туралы түсінікке ие болу;
- кәсіби қызмет жағдайында тұлғааралық қарым-қатынастың психологиялық заңдылықтары мен механизмдерін; әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестердің заңдылықтарын білу кәсіби қызмет жағдайында тұлғааралық қарым-қатынастың психологиялық заңдылықтары мен механизмдерін; әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестердің заңдылықтарын білу.
- өмірдің барлық салаларында әлеуметтік белсенділік таныта білу, кәсіби және жеке мәселелердің стандартты емес шешімдерін таба білу; жеке тұлғаның өзекті даму аймағын ескере отырып, өзара іс-қимыл мен білім беру процесін құру.
Ұқсас БББ
8D01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
8D01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
8D01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
8D01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
8D01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
8D01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
8D01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
8D01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
8D01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)