8D01101 Педагогика және психология в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру және психология-педагогика ғылымдары саласында ғылыми білімді дамытуға, білім беру тәжірибесін жаңартуға және әлеуметтік-мәдени, технологиялық трансформация жағдайында өзекті мәселелерді шешуге бағытталған іргелі және қолданбалы зерттеулерді дербес жүргізе алатын жоғары білікті ғылыми-педагог кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Педагогикалық өлшемдер
Курс барысында білім алушылар бағалау рәсімдері негізінде педагогикалық өлшемдер және білім беру процесін басқару саласындағы кәсіби деңгейін жетілдіреді. Бағдарламаны игеру нәтижесінде тыңдаушыларда Педагогикалық өлшеулер теориясы мен практикасы саласында жүйеленген білім мен дағдылар және құзыреттілік тәсіл негізінде білім беру процесін жобалау үшін қажетті кәсіби құзыреттер қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері және жасанды интеллектіні қолдану мүмкіндіктері
Курс барысында ғылыми зерттеу жүргізу үшін қажетті әдіс-тәсілдерді, ғылыми білімнің негіздерін және жасанды интеллектіні (ЖИ) қолдану тәсілдерін үйретуге бағытталған. Дәріс сабақтарында педагогикалық-психологиялық зерттеулердің құрылымын және қағидаларын, ғылыми зерттеу әдістерінің теориялық аспектілерін және ЖИ-дің негізгі концепциялары мен алгоритмдерін,. машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілдерді өңдеу сияқты ЖИ салаларымен таңыстыру. Практикалық сабақтарда докторанттар ғылыми зерттеу әдістері нәтижесін өңдеу ерекшеліктерімен таңысады. Сабақ барысында докторанттар бақылау бағдарламасын, тәжірибесін жасап, ғылыми зерттеу әдістерін апробациялауды құрастырып, таңдаған әдістердің тиімділігін және оптималдығын дәлелдеуді үйренеді және ЖИ құралдарын пайдаланып, ғылыми зерттеу жобаларын жүзеге асыруға мүмкіндік беріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи ғылыми психологиялық-педагогикалық концепциялар мен инновациялық технологиялар
Курс барысында қазіргі ғылыми психологиялық-педагогикалық тұжырымдамалар. Батыс Еуропа, Америка, Ресей және Қазақстанның психологиялық-педагогикалық тұжырымдамалары мен парадигмалары. Оқытудың ассоциативті-рефлекторлық теориясы. Ақыл-ой әрекеттерін кезең-кезеңмен қалыптастыру теориясы. Дамыта оқыту концепциясы. Жалпы дамудың психологиялық теориясы. Ғылыми түсініктерді қалыптастыру теориясы. Проблемалық оқыту теориясы. Оқыту мәселесіне гуманистік көзқарас. Қазіргі әлемдегі білім беру модельдері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтың зерттеушілік мәдениеті
Курс барысында педагогтың зерттеушілік функциясы құзыреттілігінің арнайы, əлеуметтік жəне тұлғалық түрлеріне ерекше мəн беріледі. Арнайы – өзінің мамандығына сəйкес білімі, біліктілігі, дағдысы, жаңа білім мен білікті өз бетімен меңгеруі, өз еңбегінің нəтижесін бағалау, біліктілігінің болуы туралы айтылады. Əлеуметтік – тіл туралы білімінің, коммуникативті мəдениетінің, басқамен ынтымақтастыққа қабілеттілігінің, өзінің іс-əрекетінің нəтижесіне, қоршаған ортаға дайындығының болуы, тұлғалық – өзін-өзі тану бойынша біліктілік, дағдысын жетілдіруге кəсіби іс-əрекет тұлғаның дамуына дайындығының болуын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Курс барысында ғылымдағы қызмет түрі және байланыс тәсілі ретінде. Ғылыми стиль. Ғылыми мәтіндердегі презентация әдістерінің жіктелуі. Академиялық мәтіннің негізгі элементтері мен бірліктері. Ғылыми стильдің ерекшелігі. Академиялық мәтін және танымал ғылыми мәтін. Ғылыми мәтіндерді құру. Ғылыми стильдегі құжаттар: ғылыми мақала, монография, диссертация, автореферат, ғылыми баяндама, реферат, аннотация, рецензия; грантқа өтінім. Оқулық, оқу-әдістемелік құрал, дәріс, патент, шарт. Ғылыми-ақпараттық мәтіннің типологиясы (жоқ): библиографиялық сипаттама, аннотация, реферат, шолу қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымиметрия негіздері
Курс барысында докторанттарға наукометрияның заманауи әдістерін меңгеруге, ғылыми қызмет нәтижелілігін бағалауға, мақалаларды рәсімдеуге, журналдарды таңдауға және библиометриялық көрсеткіштерді талдауға бағытталған. Практикада нақты құралдармен жұмыс жасалып, ғылыми зерттеулер сапасын арттыруға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің философиясы және әдіснамасы
Курс барысында докторанттарға зерттеу жобаларын жасау, әдіснамалық құралдарды меңгеру, ғылыми мәліметтерді жинау, өңдеу және талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Теориялық, эмпирикалық және статистикалық әдістер арқылы ғылыми зерттеулердің тиімділігін арттыру көзделеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми стильдің ерекшеліктерін сипаттап, академиялық стандарттарға сәйкес ғылыми мәтіндерді әзірлеу үшін пәндік әдістерді қолданады.
- Жасанды интеллект, машиналық оқыту және табиғи тілді өңдеу әдістерін қолданып, білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерді жобалап және талдайды.
- Наукометриялық көрсеткіштерді қолданып ғылыми жарияланымдарды бағалайды және зерттеу нәтижелерін ұсыну үшін жетекші ғылыми дерекқорларды пайдаланады.
- Қазіргі психологиялық-педагогикалық теорияларды талдайды және шетелдік педагогикалық тұжырымдамаларды ұлттық білім беру жүйесіне интеграциялайды.
- Педагогикалық өлшеу және құзыреттілік тәсілдерінің қағидаттарын қолданып, білім сапасын бағалау құралдарын әзірлейді және бағалайды.
- Жеке зерттеу жоспарларын әзірлеп және жүзеге асыру үшін оларды кәсіби және академиялық дамуға бағыттап қолданады.
- Теориялық, эмпирикалық және статистикалық әдістерді қолданып, зерттеу жобаларын әзірлейді және нәтижелердің валидтілігі мен сенімділігін бағалайды.
Ұқсас БББ
8D01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
8D01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
8D01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
8D01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
8D01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
8D01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
8D01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
8D01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
8D01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
8D01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)