8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби білім беру стандартына сәйкес ғылыми-зерттеу орталықтары мен оқу орындарында тілдер мен әдебиетті зерттеуге, оқытуға негізделген отандық білім беру жүйесінде сұранысқа ие білікті және бәсекеге қабілетті мамандар даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Лингвотұлғатану
Пән лингвотұлғатану саласындағы ғылыми құзіреттіліктерді дамыту мақсатында оқытылады. Тілдік тұлға теориясы, оның ішінде көп өлшемді, симфониялық тұлға, тұлғалық универсум туралы білімді қолданылады. Тілдік тұлғаның құрылымы, түрлері мен ерекшеліктері қарастырылады. Көркем мәтіндерді лингвистикалық талдаудың жолдарын түсіндіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттегі постмодернизм
Пән постмодернизмдегі көркем шығармаларды талдау саласында, оның ішінде А. Кемелбаева, Д. Амантай, Т. Әсемқұлов және т. б. шығармаларында зерттеу құзыреттілігін дамыту мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат (ағылшын тілінде)
Пән аналитикалық ғылыми-зерттеу және мәтіндік қызметпен байланысты құзыреттерді; аналитикалық-синтетикалық, сыни және прагматикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу барысында ғылыми мәтіндерді жазудың түрлері, әдістемесі мен этикалық принциптері, ғылыми мәтінді құру және оны жариялауға дайындау принциптері, библиографиялық тізімді рәсімдеу, ғылыми әдебиеттерге сілтеме жасаудың негізгі ережелері, аннотация түрлері және оларды құрастыру ерекшеліктері, ғылыми мәтінді рецензиялау қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән докторанттарда дербес ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру барысында диссертациялық зерттеуге қойылатын міндеттерге қол жеткізу үшін ғылыми зерттеу әдістерін, диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық деректерді өңдеу әдістерін қолдану, зерттеу міндеттерін шешу үшін академиялық этиканы сақтай отырып, ЖИ қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдеби/тілдік дискурс теориясы
Пән көркем мәтіндегі дискурсты пәндік талдаудың құзыреттілігін дамыту, филология ғылымында дискурсты зерттеудің заманауи әдістерін қолдану мақсатында зерттеледі. Көркем әдебиетінің мысалында дискурс тұжырымдамалары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орнында қазақ әдебиетін оқытудың инновациялық технологиялары
Пән жоғары оқу орнында әдебиетті оқытудың заманауи технологияларын қолдану, бакалавриат және магистратура білім алушылары үшін оқу материалдарын, электрондық ресурстарды әзірлеудің кәсіби құзыреттілігін дамыту, жоғары оқу орнында әдебиет сабақтарында интернет-ресурстарды пайдалану мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орнында қазақ тілін оқытудың инновациялық технологиялары
Пән жоғары оқу орнында оқыту әдістемесін зерттеудің жаңа бағыттары мен стратегияларын саралау дағдыларын дамыту, жоғары оқу орнында инновациялық технологияларды қолдану бойынша экспериментті ұйымдастыру, сондай-ақ алынған нәтижелерді талдау мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тілдің әлеуметтік табиғатын, әлеуметтік мәнін, тілдің әлеуметтік қызметін, тілдің эволюциясын анықтайды; тілдердің бір-біріне әсерін, ауытқу құбылыстарын ажыратады.
- Жоғары рейтингті басылымдардың талаптарын ескере отырып, ғылыми мақалалар жазады, ғылыми мәтіндерді ағылшын тілінен аударады, олардың мағынасын түсіндіреді.
- Диссертациялық жұмыс шеңберінде ғылыми зерттеу жүргізу және ғылыми жарияланымдарды дайындау процесін жоспарлайды.
- Қазақ әдебиетіндегі постмодернизмге тән белгілерді анықтайды, әлем әдебиетіндегі постмодернизмнің типтік сипаттамаларын салыстырады; постмодернизмнің көркем туындыларын талдау алгоритмін ұсынады.
- Ғылыми әдебиеттегі мәтін мен дискурсты айыра біледі, әдеби дискурс мәнін түсіндіреді, көркем әдебиеттегі автор, кейіпкер және оқырман арасындағы қатынастарды анықтай алады.
- Жоғары мектепте тіл мен әдебиетті оқытудың заманауи әдістемелерін қолданады, сандық және интернет-технологияларды талдайды.
- Сабақтарға, ЖОО-нда оқытуды ұйымдастырудың негізгі формаларына талдау жасайды, көркем мәтінді филологиялық талдау принциптерін іс-тәжірибеде қолданады.
Ұқсас БББ
8D01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Сулейман Демирель атындағы университеті
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)