8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылым және кәсіби қызмет саласындағы Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыретіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті қазақ тілі мен әдебиеті бойынша ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Тілдік жүйе және лингвостилистика мәселелері
Тіл саласындағы іргелі ізденістердің бағыттарын айқындап, қазіргі қазақ тілі стилистикасының негізгі тілдік факторларын дәйектеу жолдарын қарастырады; тілдік жүйені ғылыми танымның әдіснамасына, заманауи тұжырымдамаларға, заңдылықтарға баға беру арқылы түсіндіреді. Лингвостилистика мәселелерін тілдік жүйемен байланыстыра отырып талдайды, тілдік жүйенің лингвистикадағы орнына сараптама жасауды анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әдебиеттану ғылымындағы әдіснамалық мектептер
Әдебиеттану ғылымының қалыптасу және дамуының негізгі кезеңдері (пайда болуы, ғылыми-философиялық алғышарттары), әдебиеттанудың тарихы, соңғы он жылдағы әдебиеттану ғылымының мәселелері қарастырылады. Қазіргі әдебиеттанудың теориялары мен концепциялары, әдебиеттанудағы негізгі бағыттар мен мектептер, көркем шығарманы зерттеу әдістемесі мен әдіснамасын меңгереді. Қазақ әдебиеттану мектептерінің бағыттарын айқындап, зерттеу нәтижесін халықаралық басылымдарда жариялауға, сараптама жасай алуға дағдыландырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
«Педагогика философиясы мен әдістемесі» курсының мазмұны «педагогикалық әдістеме» ұғымының мәні мен қызметі туралы мағлұмат береді; әдістемелік мәдениетті біліммен, біліммен және дағдымен қаруландырады, докторанттардың ғылыми және практикалық зерттеу қызметінде әдістемелік заңдылықтарды, принциптерді, зерттеу әдістерін дұрыс қолдана білуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Курс білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастырады, академиялық дискуссияның ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми-ақпараттық мәтіндермен жұмыс жасау жолдарын меңгертеді. Пән докторанттардың жазу мәдениеті мен сыни ойлау дағдысын және лингвистикалық - прагматикалық құзыреттіліктерін қалыптастырады, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіреді, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптері жайлы мағлұмат береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты- білім беру саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізудің әдіснамалық негіздері туралы базалық білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұнында ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздері туралы білімдер, ғылыми зерттеу әдістері мен логикасы туралы түсініктер, деректерді жинау мен ғылыми ақпаратты өңдеу, мұғалімнің іс-әрекеті мен сабақты зерттеуді ұйымдастыру принциптері және зерттеу нәтижелерін ресімдеу мәселелері қамтылған. Сонымен қатар, дерекқорлармен жұмыс істеу нәтижесінде ғылыми нәтижелілік пен жарияланым белсенділігін арттыру және білім алушыларды ғылыми-зерттеу жұмыстарына тарту мүмкіндіктерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым мен білім берудегі педагогикалық технологиялар
Педагогикалық технология арқылы әр түрлі жағдайлардағы оқыту және тәрбиелеу стандарттарына сай тәсілдер негізінде компьютер мен техникалық құралдарды қолдану жолдарын меңгертеді, болашақ маманға ақпаратпен жұмыс істеу, педагогикалық технология көмегімен білімді, іскерлікті, кәсіби дағдыны игерту арқылы тұлғалық қасиетті дамытады, өмір бойы білім ала отырып, ғылыми жобалар мен зерттеулерге сараптама жасауға дағдыландырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым мен білім берудегі жасанды интеллект
Бұл пән докторанттарға ғылым мен білім беру саласындағы жасанды интеллекттің көп қырлы қолданылуын зерттеуге бағытталған. Пәннің негізгі мақсаты – ғылыми зерттеулер мен білім беру жүйесінде жасанды интеллекттің ролін терең түсіну, оның тиімділігін бағалау, және осы технологиялардың білім беру мен ғылыми процестерге енгізілетін жаңа мүмкіндіктерін талқылау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ауыз әдебиетінің поэтикасы
Ауыз әдебиеті үлгілерін ғылымның басқа салаларымен байланыстыра отырып зерттейді, поэтикалық талдауларға әдебиеттанымдық тұрғыдан баға беруді меңгертеді. Ауыз әдебиеті үлгілерін теориялық тұрғыдан ғылыми негіздеп, фольклордың көркемдігін, өзекті мәселелерін терең түсіндіреді, ғылыми пікірлерін нақты деректермен тұжырымдау жолдарын меңгертеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми танымның әдіснамасына, заманауи тұжырымдамаларға, заңдылықтарға баға береді
- Тіл мен әдебиет саласындағы іргелі ізденістердің бағыттарын айқындап, ғылыми зерттеу жүргізеді
- Ғылыми зерттеулердің ұлттық немесе халықаралық басылымдарда жариялап, нәтижесін қолданысқа енгізеді
- Менеджменттің практикалық проблемаларын білікті түрде шешеді, білім және ғылым саласындағы жаңашылдықтарды қолданысқа енгізеді
- Академиялық адалдық мәдениетін ұстана отырып, мәтінге ғылыми-сараптамалық баға береді.
- Ғылым мен білім берудегі жасанды интеллект жүйелерін құруға қажетті құралдар мен технологияларды пайдалана алады.