8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақ тілі мен әдебиеті саласындағы жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіне, ғылыми салаға жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды, жаңашыл педагогтарды, педагог-зерттеушілерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Академиялық жазу
Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді, академиялық қарым-қатынас нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және өңдеу қабілетін дамыту; әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді құру: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, дәлелді (аналитикалық) эссе, зерттеуді негіздеу мен шолу, филологиялық түсініктемелер және т.б. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық, композициялық, стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Пәннің мақсаты – филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау қабілетін дамыту. Оқу курсы олардың түрлеріне сәйкес зерттеулерді жүргізудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылыми филологиялық зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін, міндеттері мен жұмыс кезеңдерімен байланысты дұрыс таңдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әдеби копирайтинг және сторителлинг
Пәннің мақсаты әдеби копирайтинг пен сторителлингтің негізгі принциптері мен әдістерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әртүрлі жанрлардағы әдеби мәтіндерін дайындаудың және олардың кәсіби қызметте қ қолдану ерекшеліктері мен шарттарын білу үшін теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдеби, креативті копирайтинг пен сторителлингтің даму тарихы мен негізгі технологияларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық әдебиеттану
Пәннің мақсаты сандық әдебиеттанудың тұжырымдамалық-категориялық аппаратын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы квантитативті тәсілді, көркем мәтіннің мазмұны мен құрылымын талдаудың сандық және компьютерлік әдістерін қолданудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән цифрлық құралдарды қолдана отырып, әдеби жобаларды әзірлеу принциптерін зерттеуге, әдебиетті оқытуда компьютерлік технологияларды қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәтін талдаудың филологиялық негіздері
Пәннің мақсаты – лингвистика және әдебиеттану салаларындағы зерттеулердің нәтижелерін ескере отырып, мәтіннің негізгі бірліктері мен категорияларын талдау арқылы оның әдістемелік ерекшеліктерін меңгерту. Мәтінді құру үшін оның байланыстылығы мен тұтастығын анықтау; мәтінді өңдеу әдістерін; мәтінді өңдеудің теориялық негіздері мен кәсіби тәсілдерін; мәтінді аударудың технологиясын; мәтінді аударудың лексикалық және грамматикалық мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХХ ғасырдағы қазақ тіл білімі: үдерістер және әдістеме негіздері
Пәннің мақсаты: қазақ тілінде болып жатқан белсенді үдерістерді тілдік деңгейлер, фонетикалық, лексикалық, морфологиялық, синтаксистік деңгейлермен жүйелеу және оны оқыту дағдысын меңгерту, экстралингвистикалық факторларды анықтау. Қазіргі қазақ тілінде болып жатқан өзгерістердің себептері, нәтижелері, тілдік құбылыстар, синхрониялық және диахрониялық тұрғыда анализдеу және оны оқыту мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Пәннің мақсаты: педагогика философиясы мен әдіснамасы, педагогикалық зерттеу әдістемесі туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, зерттеу мәдениетін дамыту, докторлық диссертацияны орындау барысында әдістемелік әлеуетті іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында философиялық мектептер мен концепциялар зерттеліп, білім берудің мақсаттары мен міндеттері, зеттеудің дизайн, тұлғаны қалыптастырудағы студент пен педагогикалық процестің рөлі, педагогикадағы этика мен мораль негіздері туралы сұрақтар зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану
Пәннің мақсаты қазіргі педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану ғылым салаларындағы жүйелі түсініктерді көрсете алу, ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру, іске асыру және түзетулер енгізу қабілеттерін игерту. Пән әдебиеттану мен фольклортанудың өзекті мәселелерін оқыту әдістерін меңгертуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Желілік әдебиетті зерттеу мәселелері
Пәннің мақсаты – желілік әдебиетті елеулі мәдени құбылыс ретінде зерделеу. Сабақта интернет-технологияларды әдістемелік тұрғыдан сауатты қолдана білу, шығармашылық белсенділігін арттыру. Курс қазақ желілік әдебиетінің көкжиегін кеңейту дағдыларын қалыптастыруға, шетелдік оқырманға шығуға бағытталған. Құрал ретінде ол тіл үйренуге және қазақ қоғамымен, мәдениетімен танысуға қолжетімді. Желілік әдеби процесc тарихын жүйелік талдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиет маркетингін зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты – қазақтың мәдени-ақпараттық кеңістігінің біртұтастығын, оқырмандардың әдеби шығармаларға қолжетімділігін қамтамасыз ету, әдеби-зияткерлік еңбектің нарықтық қатынастарға бейімделуін шешу жолдарын ұсыну және әдістемесі мен ғылыми негіздерін жасау. Қазақстанның әдеби-зияткерлік нарығын зерттеу негізінде осы саланы нарықтық қатынастарға бейімдеу жолдарын қарастыру, әдеби еңбекті коммерцияландыру тәсілдерін ұсыну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу актілерінің теориясы
Пәннің мақсаты – сөз экологиясы негізгі ұғымдары мен категориялары туралы кешенді білім беру, сөз экологиясы мәселелерінің ғылыми және қоғамдық проблемаларын жетік меңгеру, қазіргі қоғамдағы лингвоэкологиялық жағдаяттарды толық игерту, қазақ тілінің экологиялық мәселелерін анықтап білу. Сөз экологиялық мәселелері, ҚР-дағы сөз экология аспектілері, лингвоэкологияның басты ұғымдары, қазіргі сөз экологиясының тілдік емес факторлары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвистикалық аксиология: тілдік тұлға және құндылықтар
Пәннің мақсаты – тілдік тұлғаның бойындағы ұлттық мәдени құндылықтар жүйесін айқындау, «құндылық» сөзінің генезисі туралы, өзгеру типологиясы және ұлтқа тән тілде сақталған мәліметтерді жан-жақты талдау. Жаһандану үдерісіндегі ұлттық құндылықтардың қоғамдағы көрінісі; тілдік тұлға мен тіл әлеуетінің рөлі, ұлттық тұтастыққа, даралыққа, дербестікке негіз болатын құндылықтар, лингвистикалық талдау арқылы тілдік құрылымдар мен жүйелерді саралауға бағытталған тіл мен сөйлеу әрекеті қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі ғылыми теорияларды, тұжырымдамаларды, әдеби мәтіндерді, лингвистикалық әдіснаманы зерттеу принциптерін жүйелі түсінеді; жоғары оқу орындарында тіл мен әдебиетті зерттеу мен оқытудың инновациялық технологияларын қабілетті біліп, меңгеріп, көрсете алады.
- Аудиторияның қажеттіліктерін, қазіргі филология ғылымының, педагогика мен психологияның жетістіктерін ескере отырып, көркем шығармашылықты, тіл мен әдебиеттің қолданбалы мәселелерін, тіл мен әдебиетті оқыту стратегиясын әзірлейді.
- Қазіргі әдебиеттану мен лингвистиканың категориялық-әдіснамалық аппаратын, қазақ әдебиеті мен қазақ тілінің даму кезеңдерін, ерекшеліктері мен перспективаларын, олардың рөлі мен қоғамдық маңызын талдай алады.
- Қазақ тілі мен қазақ әдебиетінің қазіргі жай-күйін, әдебиет пен фольклор шығармаларының жанрлық құрамын, тілдік, стилистикалық ерекшеліктерін; өзіндік ғылыми зерттеулердің нәтижелерін, қазақ тілі мен қазақ әдебиетін оқу мен оқыту стратегиясы туралы жаңа ғылыми идеяларды бағалайды.
- Білімді қоғамды қолдау, әлемдік мәдениетте қазақ тілі мен қазақ әдебиетін ілгерілету мүддесінде тұлғаның технологиялық, әлеуметтік және мәдени дамуына жәрдемдесе алады.
- Қазақ тілі мен қазақ әдебиетін оқу мен оқытудың өзекті мәселелері бойынша мәртебесі тең, кең ғылыми қоғамдастықпен және қоғаммен тиімді қарым-қатынас жасай алады.
Ұқсас БББ
8D01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Сулейман Демирель атындағы университеті
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)