Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01802 Әлеуметтік педагогика в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Мақсаты - жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасы туралы білімді қалыптастыру. Пән жас ерекшеліктері анатомиясы мен физиологиясын, мектеп гигиенасы мәселелерінің теориялық және әдіснамалық негіздерін, балалар мен жасөспірімдердің өсу және даму заңдылықтарын, ағза мен ағзаның жекелеген бөліктерінің сыртқы әсерлерге байланысты тұтас сыртқы ортамен өзара әрекеттесуін қамтамасыз ететін механизмдерді оқуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Пәннің мақсаты: негізгі педагогикалық мәдениеттің негіздерін қалыптастыру, студенттердің педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы туралы білімдерін игеруін қамтамасыз ету. Курсты зерделеу барысында: педагогикалық кәсіптің әлеуметтік мақсаты мен ерекшелігі; ҚР Білім беру жүйесін дамытудың басым бағыттары; кәсіби этика нормаларына сәйкес кәсіби қарым-қатынас; педагогтың кәсіби-маңызды тұлғалық қасиеттері; қазіргі әлемдегі білім берудің әлеуметтік-экономикалық маңыздылығы қаралатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржы сауаттылығының негіздері

    Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Абай ілімі

    Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Мақсаты - тәрбие теориясы мен дидактикасының теориялық негіздерін, тұтас педагогикалық үрдісті меңгеру, білімді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән түсініктік аппаратты, педагогиканың ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдерін; педагогиканың әдіснамалық негіздерін, КҚО теориясын, мектеп дидактикасын, тәрбие теориясын, педагогикалық қызметтің мәнін, тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруды, сабаққа қойылатын талаптарды зерттеуге, педагогикалық қызмет негіздеріне, педагогикалық жүйені басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогика

    Пәннің мақсаты: арнайы педагогиканың ғылыми білімдерін қарастыру және жеке тұлғаның, оның ішінде ерекше қабілеті бар балалардың әлеуметтенуіне әсер ететін адамның психологиялық процестерінің, күйлерінің, қасиеттерінің, бейімділіктерінің қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеу қажеттіліктер. Пән арнайы педагогиканың теориялық негіздерін, дамуында ауытқуы бар балалардың әртүрлі категорияларының ерекшеліктерін және олардың себептерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Этнопедагогика

    Пәннің мақсаты – педагогикалық қызметте этнопедагогикалық білім мен тәрбие әдістерін қолдана білу қабілетін қалыптастыру. Балаларды этнотәрбиелеудің әдет-ғұрыптары мен дәстүрлері, этнопедагогика негіздері, ұлтаралық қарым-қатынас ортасындағы мінез-құлықтың этикалық нормалары, тәрбиенің идеалды этникалық бейнелері, құндылық көзқарастары, халықтық педагогиканың әдіс-тәсілдері зерттеледі; этно, көпмәдениетті, көпмәдениетті білім беру, толеранттылық тәрбиесінің негізі мен этносаралық қарым-қатынас мәдениеті ұғымдарын салыстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері

    Пәннің мақсаты: студенттерде тәрбие процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен тәрбие модельдерімен танысу, сондай-ақ тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптерін анықтау дағдыларын қолдану; тәрбие процесінің әдістерінің тиімділігін талдау; білім алушыларды тәрбиелеу және әлеуметтендіру жөніндегі жұмысты жобалау, жоспарлау, ұйымдастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік педагогика

    Пәннің мақсаты: әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге дайындықты қалыптастыру. Пәнді оқу барысында әлеуметтік педагогиканың негізгі ұғымдары; әлеуметтік-педагогикалық қызметтің ерекшелігі; әлеуметтенудің әлеуметтік-педагогикалық тетіктерінің қағидаттарына сәйкес әлеуметтік дамудың әдістері мен формалары; әлеуметтік даму кезеңдеріне сәйкес әлеуметтенудің әдістері мен формалары; жеке тұлғаны әлеуметтендірудегі әлеуметтік-педагогикалық қызметтің маңызы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Пәннің мақсаты: білім берудің инклюзивті моделін жүзеге асыруда ғылыми идеялар мен кәсіби құзіреттілік жүйесін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: инклюзивті білімге айналу жолдарын және оның мүмкін болатынын анықтау. Білім сапасын қамтамасыз ететін өзгерістер; мүмкіндігі шектектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру; инклюзивті білім процесінде педагогикалық өзара әрекеттестік субъектілерінің қызметін жобалау; инклюзивті білім беруді енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Білім беру психологиясы

    Пәннің мақсаты: оқыту мен тәрбиелеу процесінде психологиялық құзыреттіліктің негіздерін, психологиялық ерекшеліктер мен жеке даму заңдылықтарын білу. Пәнді зерделеу барысында: білім берудің психологиялық принциптері, білім беру үдерісін психологиялық сүйемелдеу; білім беру жүйесіндегі психологияның орны және білім беру үдерісін психологиялық қамтамасыз ету; білім берудегі психопрофилактика және ағартушылық қызмет зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік

    Пәннің мақсаты: Педагогикалық шеберлік саласында білім алушылардың жалпы мәдени кәсіби құзыреттілігін, педагогикалық шеберлікті дамытудың практикалық міндеттерін шешуге дайындығын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: кәсіби даму және педагогикалық шеберлік,педагогикалық өзара іс-қимыл шеберлігі, мұғалімнің шығармашылық дамуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Пәннің мақсаты: әлеуметтік-психологиялық құзыреттілік негіздерін, тұлғааралық және топтық қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Жеке тұлғаның, шағын және үлкен топтардың әлеуметтік мінез-құлқының заңдылықтары; жеке тұлғаның әлеуметтік бейімделуі, Әлеуметтік психология теориялары, әлеуметтік таным, көзқарастар/ құндылықтар/аттитюдтер зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жасерекшелік психологиясы

    Пәннің мақсаты психологияның әртүрлі тұжырымдамаларында, теориялары мен парадигмаларында бағдарлану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар кәсіби және әлеуметтік қызметте заманауи психологияның жетістіктерін қолдану. Пән қазіргі жас ерекшелік психологиясының негіздеріне, оның категориялық аппаратына, проблемалық өрісі, теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Пенитенциарлық педагогика

    Мақсаты-студенттерде пенитенциарлық мекемелердегі балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу және оқыту әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пәнде пенитенциарлық педагогиканың қалыптасуы мен дамуының тарихи алғышарттары, қылмыстық-атқару жүйесіндегі түзету мәселелерін ретроспективті талдау қарастырылады. Пенитенциарлық мекемеде сотталғандарды тәрбиелеу мәселелері, сотталғандарды тәрбиелеу жүйесін ұйымдастырудың әдіснамалық тәсілдері ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Театралды педагогика және педагогикалық артистизм

    Пән мақсаты - мұғалім мен оқушылардың өзара іс-қимылын қамтамасыз ету, көркем-педагогикалық қызмет негізінде мектеп серіктестерімен, білім беру үдерісінің басқа субъектілерімен өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыру. Пән теориялық курс болып табылады, театр педагогикасы мен педагогикалық артистизмнің теориялық негіздерін, педагогика мен сахна Заңын, сабақ драматургиясын, қазіргі заманғы театр педагогикасының жетекші концепцияларын, педагогикалық артистизмді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі диагностика

    Пәннің мақсаты: білім беру субъектілерінің жеке психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында: білім беру ортасының психологиялық-педагогикалық диагностикасының ерекшеліктері; білім беру мекемелеріндегі педагогикалық процесс; әртүрлі жастағы балалардың дамуы мен әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістері зерделенетін болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Балалық шақ және отбасыны әлеуметтік қорғау

    Пәннің мақсаты бала мен отбасын әлеуметтік қорғау жүйесінің мәнін түсіну, баланың, отбасының өмір сүру жағдайын жақсарту мақсатында әлеуметтік қорғау шараларын ұсыну қабілетін қалыптастыру. Пән баланы, отбасын әлеуметтік қорғаудың тұжырымдамалық негіздерін, балаларды қорғау бойынша Қазақстан Республикасының нормативтік және заңнамалық базасын зерделеуге және болашақ әлеуметтік педагогтарды құқықтық мәдениет негіздеріне оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиялары

    Пәннің мақсаты әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың күрделі міндеттерін талдау қабілетін қалыптастыру; халықтың әлеуметтік қорғалмаған санаттарына гуманитарлық-педагогикалық қолдау көрсету; әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясын қолдану. Пән мазмұнында әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиялары берілген. Пән әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологияларының теориялық-әдіснамалық негіздерін, білім беру бағдарламаларын, ҚР Балалардың құқықтарын қорғау жөніндегі құжаттарын және қоғамда табысты әлеуметтік сүйемелдеуді меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі тренингтер

    Пәннің мақсаты студенттерде тренингтік оқытуды жобалау бойынша білім, білік пен дағдыларын, құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пән студенттердің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында кәсіби қызметте қажетті психологиялық-педагогикалық сипаттағы жаттығулар жүйесін қолдана отырып белгілі бір дағдылар мен іскерлікті дамытуға бағытталған. Курс тренингтік оқытуды жобалаудың психологиялық-педагогикалық негіздерімен, жаттығу жүйесімен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогтың іс-әрекетіндегі медиативті технологиялары

    Пәннің мақсаты-студенттерде медиация және дауларды шешудің және жанжалды басқарудың басқа балама тәсілдері туралы базалық білімді қалыптастыру. Курс мектептегі татуласу қызметтеріне қолдау көрсету қабілеттерін зерттеуге; Мектеп медиациясы қызметтерін ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар мен бағдарламаларды жүзеге асыруға бағытталған. Пән теориялық курс болып табылады және әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі медиацияны зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық анимация

    Пәннің мақсаты бос уақытты өткізу, мәдени және рухани байытатын тұлғаны саналы таңдау, мәдени-бос уақытты өткізу бағдарламаларын ұйымдастыру технологияларын, әр түрлі формадағы және тақырыптағы іс-шараларды әзірлеу, оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру үшін қолайлы орта құру. Пән педагогтың аниматорлық қызметі туралы білімін қалыптастыратын теориялық курс болып табылады, аниматорлық қызметтің теориялық және тәжірибелік негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Дін және білім беру

    Пәннің мақсаты: жалпыадамзаттық құндылықтарға қайшы келмейтін діни постулаттарға құндылық-семантикалық қатынасты дамыту қабілетін қалыптастыру; білім беру жүйесі ұйымдарында дін туралы білімнің орны және оларды оқыту нысаны туралы сұрақтарды ашу; білім мен дін арасындағы қарым-қатынастың құқықтық негіздерін түсіндіру. Пән білім беру ұйымдарындағы білім мен діннің, балалардың діни тәрбиесінің өзара қарым-қатынасы мәселесін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі әлеуметтік-психологиялық қызмет

    Пәннің мақсаты: білім берудің әлеуметтік-психологиялық қызметі мен қажетті кәсіби құзыреттіліктер құрамында әлеуметтік педагогтың кәсіби қызметіне жүйелі көзқарас қалыптастыру. Пән білім беру мекемесі жағдайында әлеуметтік-психологиялық мәселелерді шешуде әлеуметтік педагогтың кәсіби жұмысының теориялық негіздерін; оқу-тәрбие ұжымындағы тұлғааралық қатынастарды білдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогтың өзін-өзі дамуы және өзін-өзі тануы

    Пәннің мақсаты студенттерде әлеуметтік-педагогикалық жұмыс қызметінің құндылық-этикалық негіздері туралы тұтас, жүйелі түсінік қалыптастыру, оқушыларды педагогикалық қолдау мәселелері бойынша біліммен қаруландыру. Пәнді оқу барысында жалпы білім беретін мектеп оқушыларын педагогикалық қолдау теориясының мәселелері; баланың өзін-өзі дамыту перспективасын түсінуі үшін жағдайлар; өсіп келе жатқан адамға өзін-өзі табуға, өзімен жұмыс істеуге көмектесу, яғни өзін-өзі анықтау және өзін-өзі жүзеге асыру, баланың субъективті ұстанымын "өсіру" мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі кеңес беру

    Пәннің мақсаты: білім беруде психологиялық-педагогикалық кеңес берудің базалық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді зерделеу барысында:әртүрлі типтегі білім беру орталарында психологиялық-педагогикалық кеңес берудің ерекшеліктері; консультация берудің қойылған міндеттеріне барабар әдістемелік құралдар; оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың психологиялық-педагогикалық мәселелері бойынша консультациялар; білім беру ортасын оңтайландыру жөніндегі ұсыныстар қаралатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Тәрбие және жастарды әлеуметтендіру мәселелері

    Пәннің мақсаты жастардың әлеуметтенуін бағалау, жоспарлау әдістері мен теориялары туралы білімді қалыптастыру; жастарды әлеуметтендіру кезінде кәсіби қызметте қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән жастардың әлеуметтенуі мәселелері бойынша студенттердің ғылыми-әдіснамалық көзқарастарын қалыптастыратын теориялық курс болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік тәрбиелеудегі мәдени-әлеуметтік имитация

    Пәннің мақсаты әлеуметтік-мәдени имитацияның мәні мен мазмұнын, әлеуметтік тәрбиенің ерекшелігі мен спецификасын түсіндіру, Әлеуметтік-мәдени имитацияның негізгі әдістері мен технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс қоғам мәдениеті мен әлеуметтік қызмет механизмін жан-жақты зерттеуге бағытталған – әлеуметтік-мәдени имитация, оның көмегімен мәдениеттің ерекше элементтері, ерекше білім, білік, дағды, әдет-ғұрыптар және т.б..

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогтің нормативтік-құқықтық базасы

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлеуметтік педагог жұмысын ұйымдастыру бойынша нормативтік-құқықтық құжаттар туралы білімдері мен құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік педагогтың біліктілік сипаттамасы; әлеуметтік педагогтың жұмысын реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; білім беру ұйымдарындағы әлеуметтік педагог істерінің номенклатурасы; әлеуметтік педагогтың кәсіби қызметінің негізгі бағыттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мектептегі білім беру сапасының менеджменті

    Пәннің мақсаты – жан-жақты дамыған, бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу, оқытуға арналған "сапа" терминінің мәнін ұғыну қабілетін қалыптастыру; нақты басқару міндеттерін шешу; оқу-тәрбие, қызмет нәтижелілігінің төмен себептерін анықтау. Пәнде: сапа менеджменті педагогикалық проблема ретінде; менеджмент педагогтың басқару қызметінің ерекше түрі ретінде; басқарудың теориялық негіздері; тұлғалық-бағдарлы білім беру жағдайындағы педагогикалық менеджмент негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемелердегі әлеуметтік педагогтің іс-әрекеті

    Пәннің мақсаты қазіргі білім беру жағдайында оқушылардың табысты әлеуметтенуі үшін жағдай жасау болып табылады. Пәнді оқу барысында тәрбие мен қарым-қатынаста қиындықтарға тап болған оқушыларға әлеуметтік-педагогикалық көмекті ұйымдастыру мәселелері қаралатын болады. Сондай-ақ отбасылық тәрбие шарттары, аз қамтылған, аз қамтылған отбасыларға көмек көрсету, баланың дамуындағы ауытқулардың алдын алу бойынша түзету жұмыстары мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Тоқырау интервенция

    Пәннің мақсаты дағдарыс түрлерін (әлеуметтік, психогенді, жас және экзистенциалды) сипаттау қабілетін қалыптастыру; балалар мен жасөспірімдерге дағдарыстық көмек көрсету ерекшеліктерін түсіндіру; әлеуметтік-педагогикалық қызметте дағдарыстық интервенция әдістерін қолдану; экстремалды жағдайда зардап шеккендерді топтық кеңес беруде дебрифинг әдісін қолдану; субсиндромдарды тоқтату тәсілдерін қолдану. Пән дағдарыстық интервенция теориясымен және тәжірибесімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістері

    Пәннің мақсаты болашақ мамандарда мектепте және басқа білім беру ұйымдарында тәжірибелік-іздестіру және эксперименттік жұмыстарды жүзеге асыру үшін қажетті білім негіздерін қалыптастыру. Курсты зерделеу барысында педагогикалық зерттеу әдістері, білім беру мекемелеріндегі тәжірибелік-іздестіру және эксперименттік жұмыстар; әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдістерінің жалпы сипаттамалары; зерттеу нәтижелерін өңдеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-педагогикалык коррекция

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың білім беру мекемелері, ұйымдары мен әлеуметтік қызметтер жүйесінде әртүрлі санаттағы балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістемелері мен технологияларын практикалық іске асыру бойынша кәсіби қызметті меңгеруі. Пәнді зерделеу кезінде әр түрлі контингенттегі балалармен жұмыс жасауда маман қызметінің түзету блогы; әлеуметтік педагог жұмысындағы диагностикалық технологиялар; балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқының алдын алу жөніндегі жұмыс зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Девиантология

    Пәннің мақсаты девиантты мінез-құлықтың пайда болу ерекшелігі мен себеп-салдарлық байланыстарын анықтау қабілетін қалыптастыру; адамның девиантты мінез-құлықтың типологиясы мен моделін; ауытқитын мінез-құлықтың ең көп таралған түрлерін сипаттау. Пәнді оқыту пәні девиантты мінез-құлықтың пайда болуы, девиантты мінез-құлықтың алдын алу және түзету мәселелері болып табылады. Пәнде девиантты мінез-құлықты балалармен жұмыс жасаудағы әлеуметтік-педагогикалық технологиялардың спектрі жүйелі түрде ұсынылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі жобалау

    Пәннің мақсаты білім беру саласындағы үлгілеудің, жобалаудың нормативтік-құқықтық негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру, жобаларды әзірлеу тәжірибесін талдау, зерттеу, әлеуметтік және әлеуметтік-педагогикалық жобаларды әзірлеудің қажетті деңгейін қамтамасыз ету, жобаларды әзірлеу тұжырымдамасын негіздеу, жобалардың нәтижелерін әзірлеу, ресімдеу. Пән теориялық курс болып табылады, педагогикалық қызмет саласында жобалаудың және модельдеудің теориялық негіздерін қарастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Отбасылық кеңес беру

    Пәннің мақсаты: отбасылық қатынастар психологиясы және отбасылық кеңес беру саласында кәсіби және жеке қасиеттерді қалыптастыру. Курс отбасымен консультациялық әңгіменің принциптерін, негізгі параметрлері мен құрылымын; отбасылық қатынастарды зерттеу және түзету әдістерін; отбасының және оның жеке мүшелерінің дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі және әртүрлі мәселелер бойынша психологиялық мәселелерін; отбасылық қатынастар бойынша кеңес беру мазмұнын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жалпы білім беретін мектептегі оқу бағдарламалары мен жаңа стандарттары

    Пәннің мақсаты: Жалпы білім беретін мектепте оқушылардың жаңа стандарттар, оқу бағдарламалары туралы білімдерін қалыптастыру. Пән теориялық курс болып табылады және жалпы білім берудің мемлекеттік стандарттарын, нормаларын, жалпы білім берудің негізгі білім беру бағдарламаларының міндетті минимум мазмұнына қойылатын талаптарды, жалпы білім беретін мектептердің оқу-тәрбие процесін нормативтік және мазмұндық қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі

    Пәннің мақсаты: білім алушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесін ұйымдастырудың ерекшеліктері, заңдылықтары мен мазмұны туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Курс рухани-адамгершілік тәрбиені ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін білім беру ресурстарын талдауға; білім алушыларды рухани-адамгершілік тәрбиелеу міндеттерін шешу үшін педагогикалық диагностиканың оңтайлы әдістерін қарауға; тұлғаның үйлесімді рухани-адамгершілік даму бағдарламасын жобалауға және іске асыруға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • ҚР Білім беру саласындағы заңнаманы, республикалық және халықаралық нормативтер мен конвенцияларды қолдану.
  • Әлеуметтік тәрбиенің әртүрлі стратегиялары мен технологияларын, ата-аналар қоғамын түзету және педагогикалық процеске тартудың инновациялық формаларын қолдану.
  • Өзінің рухани-адамгершілік жетілуін; өзінің кәсіби қызметін талдау.
  • Білім беру ұйымдарында бағдарламаларды, жобаларды, оқу-тәрбие іс-шараларының жоспарларын жобалау және оларды әлеуметтік-педагогикалық қамтамасыз ету және сүйемелдеу бойынша әлеуметтік-педагогикалық әрекетті іске асыру.
  • Білім алушылармен әлеуметтік-психологиялық қызметті және мәдени-ағарту жұмысының әрекетін ұйымдастыру; білім беру мекемелерінде балаларға кеңес беру, баланың девиантты мінез-құлқының алдын алу және түзету бойынша жұмыс; ЕББҚ білім алушыларды тьюторлық сүйемелдеу7
  • Бақылау әдістері мен консультациялық әңгімелесу негізінде балаларды бастапқы диагностикалау мәселелерін, сондай-ақ стандартты емес міндеттерді шешу.
  • Қоғамда әлеуметтік жауапкершілік пен адамдарға қызмет ету құндылықтарын бекітуге ықпал ету.
  • Білім беру саласында әлеуметтік-педагогикалық зерттеулер жүргізу.
  • Отбасылық бюджет саласындағы типтік міндеттерді шешу; қаржылық операциялардың мүмкіндіктері мен қауіптерін талдау; жеке қаржылық қауіпсіздікті қамтамасыз ету әдістерін талдау.
  • Табиғи апаттардан адам өмірінің қауіпсіздік негіздерін; өскелең адамның жасына байланысты анатомиялық-физиологиялық, психологиялық даму ерекшеліктерін білу.

Ұқсас БББ

Top