7M04104 Цифрлық мемлекеттік басқару және қызметтер в Astana IT University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - цифрлық өзгешелік, мемлекет басқарушыларының жаңа легін, мемлекеттік қызмет, бизнес-үрдісті цифрландыра алатын сындарлы басшыларды, ақпараттық қоғам дамуы мен цифрлық экономикаға өту жолындағы қызметті жан-жақты тұшымды басқара алатын басқарушы маман дярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Astana IT University
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Курстың мазмұны педагогикалық теорияның және педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері туралы білімді алуға, жоғары оқу орындарында оқыту үшін оқу үдерісін басқаруға, педагогиканың негізгі категориялары, жоғары білім беру педагогикасының орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыруға, қазіргі заманғы педагогиканың негізгі принциптерін түсінуге және жоғары оқу орындарының педагогикалық мәселелерін шешудің әдістемелік тәсілдеріне бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Курстың мазмұны басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық заңдылықтары, менеджер іс-әрекетінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді қолдану ерекшеліктері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыруға және тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Курстың мазмұны магистранттардың мәдени-кәсіби қарым-қатынас мақсатында халықаралық кәсіби ортаға енуіне мүмкіндік беретін кәсіби-бағытталған коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік саясат пен электрондық үкімет
Курс мемлекеттік саясат пен мемлекеттік қызметтің заманауи тұжырымдамасын қамтиды. Курс электрондық үкімет, АКТ технологиясы, қауымдастық құндылығы және әлеуметтік белсенділікке баса назар аудара отырып, мемлекеттік әрі жеке сектор өзара әрекеттесуін зерттейді. Сондай-ақ мемлекеттік қызметті бірлесіп басқару және бірлесіп құруға бағытталған белсенді парадигманы қарастырады; электрондық үкімет дәуіріндегі мемлекеттік қызметші міндеті, рөлі мен құзыреті; бірлескен өндіруші әрі тұтынушы ретінде азамат (дауыс, таңдау әрі адалдық); бірлескен басқару мүмкіндігі (өкілеттілігі) мен қаупі (цифрлық бөліну, жариялық таралуы). Тейлор жасаған мемлекеттік қызмет көрсету технологиялары электрондық үкімет технологиясындағы әлеуметтік оқыту және кері байланыс механизмдері көрсетіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық жергілікті мемлекеттік басқару
Бұл курс жергілікті мемлекеттік басқару мен өзін-өзі басқарудың негізгі мәселелері мен мәселелерін зерттеумен айналысуға мүмкіндік береді. Жергілікті атқарушы мемлекеттік органдар мен жергілікті қоғамдастықтардың қызметінде аймақтық даму стратегиясы және тиімді АКТ шешімдерін табу бойынша білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Курс магистранттың ғылыми қасиеттері және оның тарихи дамуындағы әлеуметтік-мәдени феномені туралы білім алуына; оның тарихи дамуы мен кұбылатын әлеуметтік-мәдени контекстегі ғылыми білімнің жалпы заңдылықтары туралы жүйелік көзқарас қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Цифрлық мемлекеттік басқару
Мемлекеттік басқаруды жалпы зерттеу студенттерге мемлекеттік басқару тәжірибесі және мемлекеттік органдардың қызметінде тиімді АТ шешімдерін әзірлеу туралы түсінік береді. Тарихи, контекстік және теориялық перспективалармен біріктірілген бұл модуль магистранттарға пәнге жан-жақты шолу жасайды және мемлекеттік басқару теориясының, мемлекеттік менеджменттің және басқарудың практикалық салдарына назар аударады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдіснамасы
Пән магистранттардың зерттеу әдіснамасын, ғылыми әдебиеттерді сыни тұрғыдан оқу және зерттеу құралдарын әзірлеу дағдыларын кеңінен түсінуін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық мемлекеттік қызмет
Әлемдегі және Қазақстандағы мемлекеттік қызметтің мәселелері мен тенденцияларын зерделеу және мемлекеттік қызмет пен оның құрылымдық бөлімшелерін басқару шекарасын кеңейту. Мемлекеттік қызметтің өркениеттік саясаты және оның тиімділігі мен нәтижелілігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік процестерінің аудиті
Пән АТ-инфрақұрылымындағы әлсіздіктер мен осалдықтарды анықтау, қауіпсіздік құралдарын тексеру, нормативтік талаптарға сәйкестігін қамтамасыз ету үшін кәсіпорынның ақпараттық қауіпсіздік жүйесін жан-жақты тексеру және бағалау принциптерін игеруге арналған. Пәндер магистранттарға осалдықтарды сканерлеу, енуге тестілеу, желіні бағалау сияқты тәжірибиелік дағдыларды алуға мүмкіндік береді, бұл АТ-инфрақұрылымына осалдықтарды анықтауға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Өнімді басқару
Курс өнімді тиімді басқару және оны нарыққа шығару үшін қажетті принциптерге, стратегияларға және дағдыларға жан-жақты шолу жасайды. Сондай-ақ, бұл курс тұтынушыларға бағдарлану мен өнімді басқарудағы пайдаланушы тәжірибесінің маңыздылығын талдайды, соның ішінде пайдаланушылардың пікірлерін жинау әдістерін зерттеу, зерттеу жүргізу және өнім туралы шешімдерді ақпараттандыру және үздіксіз жақсарту үшін деректер аналитикасын пайдалану. Бұл курс қатысушыларға идея мен дамудан бастап өнімді іске қосқаннан кейін іске қосу мен ілгерілеуге дейінгі өнімнің бүкіл өмірлік циклін ойдағыдай өту үшін қажетті білім мен құралдарды ұсынуға арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік сектордағы маркетинг
Мемлекеттік маркетинг – бұл халықтың өмір сүру сапасын жақсарту мақсатындағы қажеттіліктерді қанағаттандыруға бағытталған мемлекеттік органдардың қызметі. Халықтың қажеттіліктерін қанағаттандыру және жаңа өнімдер мен мемлекеттік қызметтерді анықтау үшін АТ шешімдерін табу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Оқытудың әдістері мен стратегиялары
Пән аясында магистранттарға интерактивті және ынталандырушы оқу ортасын құру үшін әртүрлі стратегиялар мен құралдар ұсынылады. Курс барысында студенттер топтық жобалар, рөлдік ойындар, кері байланыс және пікірталастар, интерактивті оқыту үшін технологиялар мен құралдарды пайдалану және оларды IT пәндерінің ерекшеліктеріне бейімдеу және практикалық тапсырмалар мен жобаларды оқу процесіне біріктіру жолдары сияқты әртүрлі белсенді әдістерді үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бизнес-аналитика
Пән шеңберінде магистранттар әртүрлі аналитикалық әдістерді, соның ішінде деректерді өндіру, болжамды модельдеу және оңтайландыруды зерттейді және статистикалық бағдарламалық қамтамасыз ету мен бағдарламалау тілдерін меңгереді. Олар нақты бизнес мәселелерін зерттейді, үлгілерді анықтайды және деректерге негізделген ұсыныстар арқылы бизнес тиімділігін арттыру стратегияларын әзірлейді. Оқу бағдарламасы деректерді жинау және алдын-ала өңдеу, деректерді зерттеу, статистикалық әдістер, болжамды және рецептивті аналитика, Машиналық оқыту, үлкен деректерді талдау, іскерлік интеллект және этикалық ойлар сияқты тақырыптарды қамтиды. Бағдарламаның соңында студенттер күрделі деректерді түсінуге, статистикалық әдістерді қолдануға, болжамды модельдер құруға, оңтайландыру әдістерін қолдануға және бизнес контекстінде этикалық және құқықтық мәселелерді шешуге қабілетті бизнес-аналитика саласында берік білімге ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік саясатты талдау және бағалау
Бұл курс мемлекеттік саясатты талдау және бағалаумен байланысты негізгі теориялық модельдер мен шеңберлерге шолуды және дамыған және дамушы елдердегі мемлекеттік саясатты талдаудың нақты тақырыптарына қатысты кейстерді зерттеуді біріктіреді. Саясат циклі, идеялар, саясат стильдері және саясат режимдері объективі арқылы қолданылатын саясатты талдаудың теориялық негіздері әртүрлі елдердегі, соның ішінде Қазақстандағы цифрлық саясатты талдаудың мысалдарымен және қолданбаларымен салыстырылады. Курс саясатты талдау мен бағалаудағы негізгі тұжырымдамалардың әдіснамалық аспектілеріне назар аударады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік жаңашылдық және қоғамның цифрлық өзгерісі
Пән бірлесіп әрекеттесу әрі тірі зертхана әлеуметтік инновациясы туралы қолдау платформасы ретінде түсінік береді. Студенттер әлеуметтік қызмет пен әлеуметтік кәсіпорынды инновациялық дамытуда құзыретін дамыта алады. Әлеуметтік инновацияны бірлесіп құрудың заманауи әдісі зерттелуде, әсіресе қолдау платформасы ретінде тірі зертханаға назар аударылады. Әлеуметтік инновация – әлеуметтік мәселе шешімі бар шешімге қарағанда тиімді әрі тұрақты; бизнес үшін емес, қоғам үшін құндылық; азаматтың тобын өзара байланысты үрдіске тарту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Облысты, қаланы және ауылдық аумақтарды басқару
Аймақтық даму мен жергілікті өзін-өзі басқару институттарын басқарудың теориясы мен тәжірибесін зерделеу және IT-технологиялар көмегімен мәселелерді шешудің тиімді жолдарын табу. Аймақтарда, жергілікті аудандарда және аумақтарда деректерді басқаруға арналған бақылау тақталарын әзірлеу. Серпінді технологиялар көмегімен аймақтарды дамыту стратегиясын әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнес-үдерістерді талдау
Пән студенттерді сыни талдау және бизнес-процестерді оңтайландыру үшін қажетті білім мен дағдылармен қамтамасыз етуге бағытталған. Студенттер әртүрлі ұйымдастырушылық процестерді жақсарту үшін тиімсіздікті, қиындықтарды және мүмкіндіктерді анықтау әдістемелері мен әдістерін үйренеді. Оқу бағдарламасы процесті модельдеу, деректерге негізделген талдау, өнімділікті өлшеу және процесті қайта құру сияқты тақырыптарды қамтиды. Практикалық мысалдар мен практикалық жобалар арқылы студенттер процестерді картаға түсіру, деректерді талдау және бизнес-процестерді басқару құралдарын пайдалану дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік сектордағы инновациялар
Инновациялық мемлекеттік сектор түсінігі мемлекеттік басқару жүйесіндегі принциптер мен тәсілдерді белгілі бір қайта қарауды талап етеді. Біз екі тәсілдің тұжырымдарын қарастырдық: практикалық (технологиялық және басқарушылық шешімдер). Практикалық түсіністікті азаматтар мен мемлекеттік органдар арасындағы делдалға айналатын технологиялық кешен ретінде қарастыруға болады. Мемлекеттік сектор қызметін басқарудың жаңа элементтерін, тәсілдерін, құралдарын енгізу. Инновациялар мемлекеттік сектор жұмысының мазмұнын өзгертуден және оларды бағалаудың қажетті, қажетті құралдарын пайдаланудан басталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасы
«Бір терезе» қағидаты бойынша халыққа қызмет көрсету орталықтарында технологиялар трансферті бойынша платформа құру және инновациялық жобаларды іске қосу, мемлекеттік қызметтерді көрсетудегі Қазақстанның тәжірибесімен танысу және электронды үкіметті дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ақпараттық қауіпсіздікті басқару
Пән тәуекелдерді басқаруды, ақпараттық қауіпсіздік саясаттары мен рәсімдерін әзірлеуді, қолжетімділікті басқаруды, заңнама талаптарына сәйкестікті қамтамасыз етуді, бизнес-континуитетті және оқиғалар болған жағдайда іс-қимыл жоспарларын әзірлеуді қоса алғанда, ақпараттық қауіпсіздік саласындағы менеджменттің әдістері мен рәсімдерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
IT жобаларды басқару
Бұл өнімнің өмірлік циклі бойына стратегиялық жоспарлауға, дамытуға және сәтті орындалуына бағытталған пән. Ол тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыратын және бизнес мақсаттарына жауап беретін құнды және сатылатын өнімдерді жасауға бағытталған қызмет пен жауапкершіліктің кең ауқымын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Цифрлық трансформация жобаларын басқару бойынша команданы басқару және дамыту дағдыларын меңгереді
- Инновациялық жобалар мен цифрландырудың қазіргі заманғы басқару әдістерін, құқықтық қағидаттары мен құқықтық мәдениетін, цифрландыру бойынша жобаларды цифрландыру және басқару үшін икемді тәсілдер мен құралдарды, цифрландыру бойынша жобаларды басқару процесінде ұйымдық-құқықтық шешімдерді және ұйымдық-құқықтық өзгерістерді меңгереді
- Мемлекет пен құқық қызметінің негізгі ережелерін, сондай-ақ мемлекетті тиімді цифрлық басқару негізінде жатқан электрондық үкіметті пайдалану ерекшелігін ескере отырып, мемлекеттің басқару қызметінің заңдылықтарын қолданады
- Жаңашылдық жобаны бизнес әкімгершілікпен іске асыру мақсатында бизнес үлгі әрі өнімдерге щерттеу, талдау, сараптау жасалады, ол кезде бизнес сараптаудың басты құралдары қолданылады.
- Жобалардың құнын диагностикалау мен бағалауды жүргізеді; жобаның құнын басқару мақсатында технологиялық процестерді жетілдіреді.
- Жоба бағдарламасы мен портфелін басқару негіздерін игереді.
- Заманауи қоғамдағы тарихи философиялық әрі рухани үрдістерді қолданады, ғылыми зерттеу қызмет барысында туындаушы мәселені шешуге деген көзқарас қалыптастырады, шеше біледі.
- Арнайы мақсат, іскери кездесу, келіссөз, ұлттық әрі халықаралық деңгейде жоба жүргізу мақсатында іскери лексика әрі кәсіби терминдерді тиімді пайдалана отырып жеткілікті деңгейде кәсіби әрі байланысқа қажетті ақпарды алу үшін кәсіби ақпарды алу мақсатында академиялық қажетті деңгейде шет тілін иегереді.
- Жобаны басқару құралы мен әдісін, жобаны құрылымдау процедурасын, жоба бюджетін әзірлеу, жоба уақыты мен құнын басқару, жоба орындалу барысын бақылау, жоба кестесін есептеуді пайдаланады.
- Жобалық басқаруға біріктірілген ақпараттық технологиялар жүйесін пайдалануда заманауи тәсілдерді қолдана отырып, электрондық үкіметті басқару жөніндегі міндеттерді орындау үшін бағдарламалық өнімдерді пайдаланады
- Негізгі ережелерді, әдістеме мен дидактиканы қолданады, заманауи білім беру және коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, контентті басқару процесін жобалайды және ұйымдастырады.
Ұқсас БББ
7M04104 Экономика
Шымкент университеті
7M04104 Тұрақты даму МВА
С.Өтебаев атындағы Атырау мұнай және газ университеті
7M04104 Жобалық менеджмент
De Montfort University Kazakhstan (DMU Kazakhstan)
7M04104 Іскерлік әкімшілік (MBA)
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M04104 Менеджмент
Қазақ-орыс халықаралық университеті
7M04104 EMBA Sport management
Дене шынықтыру және бұқаралық спорт академиясы (APEMS)
7M04104 Іскерлік әкімшілік (MBA)
Инновациялық Еуразия университеті
7M04104 MBA Денсаулық сақтаудағы менеджмент
Сулейман Демирель атындағы университеті
7M04104 Жетекшілеріге арналған Іскерлік Әкімшілік
Нархоз Университеті
7M04104 Менеджмент
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M04104 Executive MBA
Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)
7M04104 MBA Денсаулық сақтаудағы менеджмент
С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
7M04104 Менеджмент (ҒПМ 2ж)
Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)
7M04104 Менеджмент
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)