Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05401 Математика в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Математикалық талдау-І

    Математиканың іргелі бөлімдеріндегі нақты есептерді шешу үшін математикалық аппаратты практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Бұл курстың шеңберінде оның шектер теориясы, функцияның үздіксіздігі, дифференциалдық есептеу, туындыларды қолданып функцияларды зерттеу сияқты бөлімдерін қарастыру көзделіп отыр.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызықтық алгебра

    Пән алгебралық комплекс сандар өрісі, матрицалар, анықтауыштар, сызықтық теңдеулер жүйесі және бір айнымалылы көпмүшеліктер сақинасы, сызықтық кеңістіктер; алгебралық жүйелер негізгі ұғымдарының теориясын қамтиды. Студенттер алгебраның негізгі есептерін шешіп, оларды жан-жақты талдауға, нәтежелерін өзіндік бағалау мен өзіндік бақылауға, дұрыс та әділ қортынды жасай алуға, математиканың практикалық есептерін шығаруда алгебралық аппараттарды қолдана білуге үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аналитикалық геометрия

    Пәнді игерудің мақсаты векторлық алгебра мен координаттар әдісінің негізгі ұғымдарын зерттеу, жазықтықтағы және үш өлшемді кеңістіктегі қарапайым геометриялық объектілер мен фигураларды зерттеу, жазықтықтағы және кеңістіктегі координаттар әдісіне негізделген алгебра құралдарымен геометриялық есептерді шешу дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және кәсіпкерлік негіздері

    Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері, инклюзияның қағидалары мен құндылықтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау-ІІ

    Математиканың іргелі бөлімдеріндегі нақты есептерді шешу үшін математикалық аппаратты практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Бұл курс шеңберінде бір және бірнеше нақты айнымалы функциялардың интегралдық есептеулері сияқты бөлімдерді қарастыру көзделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау-III

    Бұл пәннің мақсаты – математикалық талдаудың іргелі ұғымдарын меңгеру және оларды зерттеу типіндегі тапсырмаларға қолдана білу. Курстың негізгі анықтамалары мен теоремаларын зерттеу.Зерттеудің негізгі мәселесі – жинақтылық және ақырлы қосындының болуы мәселесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Конденсирленген күй физикасы

    Курс металдар мен жартылай өткізгіштердегі қатты заттардың, электронды газдың құрылымы мен симметриясы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Электрон-фононның өзара әрекеттесуі, кристалды емес қатты заттар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дискреттік математика және математикалық логика

    Пән экономикалық құбылыстар мен процестерді түсіндіретін эконометрикалық модельдерді талдау және құру мақсатында математикалық құралдарды пайдалану үшін жиынтықтар, қатынастар мен функциялар, комбинаторика элементтері, графиктер теориясы, графиктерді орнату әдістері және оларға операциялар, ақпаратты ұсынудың желілік модельдері және т. б. бойынша операциялар туралы білім мен түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгебра-2

    Пәннің мақсаты – студенттерге бір айнымалылы көпмүшеліктер сақинасы, алгебралық және тарансценденттік сандар жиыны, үздіксіз бөлшектер және олардың лайықты бөлшектерін, сызықтық кеңістіктер теориясының элементтері, евклидтік кеңістіктер, сызықтық түрлендірулер, меншікті мән және меншікті векторлар, квадраттық формалар бойынша түсінік беру, есептер шығаруға, формулаларды дәлелдеуге үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика

    Физика курсы іргелі ұғымдар мен негізгі заңдар туралы нақты түсініктерді; есептерді шешуде оларды қолдану дағдыларын; эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады және келесі тақырыптарды қамтиды: механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм, оптика, атомдық және ядролық физика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгебра және сандар теориясының таңдаулы сұрақтары

    «Алгебра және сандар теориясының таңдамалы сұрақтары» пәнінің мақсаты алгебра және сандар теориясы курсының алгебралық құрылымдарды, көпмүшелер теориясын, салыстыру теориясының негіздерін зерттеуге байланысты сандар теориясын негізгі ұғымдарын меңгеру болып табылады, алгебра және сандар теориясы аппаратының теориялық білімдерін математиканың және басқа жаратылыстану ғылымдарының әртүрлі салаларындағы есептерді шешуге қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ тілі

    Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект

    Курстың мақсаты – жасанды интеллект технологияларын кәсіби салада қолдануды (алгоритмдерді әзірлеу, деректерді талдау, процесстерді оңтайландыру) үйрету. Студенттер жасанды интеллекттің математикалық негіздерін, машиналық оқыту әдістерін және оларды ғылыми зерттеулерде, инженерияда, аналитикада нақты мәселелерді шешуге қолдануды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қисықтар мен беттер геометриясы

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің қисықтар мен беттер теориясының негізгі ұғымдары мен әдістерін игеруі, үш өлшемді евклид кеңістігінде қисықтар мен беттердің негізгі геометриялық сипаттамаларын есептеу дағдыларын қалыптастыру, математикалық білімнің басқа салаларында және жаратылыстану-ғылыми мазмұндағы пәндерінде одан әрі пайдалану үшін қисықтар мен беттерге талдау жасау қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі

    Курстың мақсаты - студенттердің ағылшын тіліндегі жалпы және ғылыми-техникалық мазмұндағы мәтіндердің мазмұнын түсіну дағдыларын қалыптастыру. Пән ең маңызды ұғымдарды, категорияларды, терминдерді қамтиды, мысалы, жиындар теориясы, математика, геометрия, математикалық логика, информатика және бағдарламалау негіздері компьютерде кәсіби және тілдік оқыту үшін қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ықтималдықтар теориясы

    Курстың мақсаты - ықтималдықтар теориясының іргелі аппаратын меңгеру, кез келген ықтимал жүйелер туралы жалпыланған білім алу, олардың құрылысы мен жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтарын анықтау, алынған білімді ықтимал есептерді шешуде замануи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып қолдану біліктілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Пәнін меңгерудің міндеттері: дифференциалдық теңдеулер теориясының әдістері, оның математика ғылымдары жүйесіндегі орны мен рөлі туралы жүйелі білім қалыптастыру; абстрактілі ойлауды, кеңістікті бейнелеуді, есептеу, алгоритмдік және жалпы математикалық мәдениетті дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Математикалық талдау-IV

    Пән теоремалардан тұратын аналитикалық аппаратты, формулаларды түрлендірудің әртүрлі әдістерін, n-өлшемді кеңістіктегі мәлімдемелерді дәлелдеу әдістерін және оларды практикалық есептерді шешуде қолдануды үйрену үшін пайдаланылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық механика

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі негізгі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: Лагранж формализмі. Материалдық нүкте үшін Лагранж теңдеуі; Жалпыланған координаттар. Жалпыланған координаталардағы Лагранж теңдеуі, диссипативті күштер; Ең аз әрекет ету принциптері; Қозғалыс интегралдары; Бір өлшемді қозғалыс; Орталық өрістегі қозғалыс; Электрлік және магниттік күштер болған кездегі Лагранж теңдеуі; Бөлшектердің ыдырауы мен соқтығысуы; Бөлшектердің шашырауы; Шағын ауытқулар; Гамильтон теңдеулері; Адиабаттық инварианттар; Гамильтон-Якоби теңдеуі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Нақты талдау

    Курс математикалық талдаудың классикалық курсын толықтыру және жалпылау мақсатында нақты айнымалының функцияларын зерттеуге арналған. Пәнді меңгерудің мақсаты жиында өлшемді құру әдістерін меңгеру, өлшемді жиындар мен функциялардың қасиеттерін зерттеу,Лебег интегралының теориясын құру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Web-технологиялар

    Интернет және WWW желісін ұйымдастыру қағидаттары, "клиент-сервер" архитектурасы, заманауи Web-технологиялар, Web-қосымшалардың түрлері мен құрылымы, статикалық, динамикалық, көп бетті және бір бетті Web-қосымшаны құру технологиялары туралы білімді қалыптастыру, Web-сайтты әзірлеудің практикалық дағдыларын, қосымшаларды жөндеу және жобалау дағдыларын қалыптастыру, заманауи Web-қосымшалар мен Web-қызметтер құру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Комплексті айнымалы функциялар теориясы

    Бұл пән комплексті жазықтықта анықталған функцияларды түсіну және талдау мақсатында оқытылады. Бұл математикалық және физикалық есептердің кең класын шешуге мүмкіндік береді, соның ішінде нақты функцияларды қолдануға болмайтын салалар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дербес туындылы теңдеулер

    Курс физикалық құбылыстардың математикалық модельдерін сипаттайтын дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерді, сондай-ақ шеттік есептерді шығаруға арналған. Бұл пән бойынша білімді қолданбалы және физикалық мазмұндағы есептерді математикалық модельдеуде, басқа математикалық пәндерді оқуда пайдалануға болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика

    Математикалық статистиканың негізгі ұғымдары мен әдістері және мәліметтерді статистикалық сипаттау негіздері туралы білімді қалыптастыру; статистикалық мәліметтерді талдау және оның нәтижелерін түсіндіру дағдыларын қалыптастыру; ақпаратты қорғау мәселелерін қою және ресімдеу, параметрлерді бағалау және гипотезаны тексеру мәселелерін шешу үшін статистикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау

    Аталған курста білім алушылар келесі мәселелерді қарастырады: алгоритмнің түсінігі, және түрлері; алгоритдерді құру тәсілдері, деректер, түрлері; тұрақты, айнымалы, массивтер; деректер құрылымы; статистикалық құрылымдармен: массивтермен, жолдармен, жазбалармен, көбейткіштермен жұмыс; кәсіби зерттеулер нәтижелерін өңдеу, талдау және синтездеудің математикалық әдістері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    "Математиканы оқыту әдістемесі" пәні білім алушыларда математиканы оқытудың міндеттері, мазмұны мен әдістері, тиімділігі мен сапасын арттыру тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру, математикалық білім беру, математиканы оқыту және әртүрлі жас топтарын оқытудың мақсаттарына сәйкес оны дамытудың белгілі бір деңгейінде математикалық тәрбиелеу мәселелерін зерттеу мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық физика есептерін шешудің аналитикалық әдістері

    Пәннің мақсаты – математикалық физика есептерін шешудің эффективті алгоритмдерін табу үшін студенттерден қажетті интуицияны дамыту, сонымен қатар, студенттерді аналитикалық әдістердің негізінде есепті шешудің рационалды стратегиясы құрылатын әдістермен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіпорынды кешенді талдау

    Бұл пәнді оқу мақсаты барлық ұйымдар қызметінің салдарын зерттеу, болашақта кемшіліктер мен резервтерді анықтау үшін олардың ауытқуына факторлардың әсерін анықтау, сондай-ақ өндіріс және іске асыру көлемін жаңарту мен арттыруға, олардың жұмысының тиімділігі мен тұрақтылығын арттыруға бағытталған әдістерді әзірлеу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректерді басқару (Big Data)

    Курс қазіргі заманғы деректерді басқару технологияларына (Big Data) арналған. Курстың мақсаты – деректермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және дамыту: Hadoop және оның экожүйесін пайдалану арқылы деректерді өңдеу, интеллектуалдық талдау және визуализациялау; деректерді өңдеу, визуализациялау және талдау (pandas, numpy, scipy, sklearn, plotly, matplotlib) үшін мамандандырылған Python кітапханаларымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы программалардың пакеттері

    Пәннің мақсаты инженерлік және қолданбалы математикалық есептерді шешудің графикалық және аналитикалық әдістерінің негіздері туралы білімді қалыптастыру (MATHCAD, MATLAB, AUTOCAD) ; математикалық модельдеу пакеттерінде жұмыс істеу біліктері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Күрделілігі жоғары есептерді шешу практикумы

    Аталған курста білім алушылар келесі мәселелерді қарастырады: графтар арқылы мәтіндік есептерді шешу әдістері; Эйлер шеңберінің көмегімен мәтіндік есептерді шешу; күрделі есептерді шешу әдістері; диаграммаларға есептер, ребустар; планиметрия, стереометрия; күрделілігі жоғары планиметрия және стереометрия есептерін шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көпбейнелердегі дифференциалдық және интегралдық есептеулер

    Курстың мақсаты – көпөлшемді кеңістіктерді және олардың дифференциалдарын бейнелеу, дифференциалдық формалар мен олардағы әрекеттер, көпөлшемді интегралдау, Грин формулалары, әдеттегі Стокс формуласы сияқты математиканың мәселелерін оқып үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физика-химиялық процестердің термодинамикасы

    Классикалық және статистикалық термодинамиканың теориялық негіздері және химиялық мәселелерді шешу үшін термодинамикалық әдістерді қолдану тәсілдері бойынша терең білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Термодинамиканың негізгі заңдарының физикалық мәні ашылады және осы заңдардың қолданылу салалары және оларды нақты түсіну қарастырылады нақты теориялық және практикалық мәселелерді шешудегі негізгі мүмкіндіктер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиялық термодинамика

    Пәнді зерттеу химиялық термодинамиканың негізгі ұғымдары мен заңдарын шешуге қолданылатын тереңдету мен дамытуға бағытталған. Жүйенің термодинамикалық қасиеттерінің олардың құрамына және агрегация жағдайына тәуелділігін қарастыру. Химиялық термодинамика термохимиямен, химиялық тепе-теңдік теориясымен және шешімдер теориясымен тығыз байланысты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Функционалдық талдау

    Бұл пән функциялар анықталатын математикалық кеңістіктерді және осы кеңістіктердің қасиеттерін зерттеу мақсатында оқытылады. Ол интегралдық теңдеулер, гармоникалық талдау және математикалық физика сияқты математиканың басқа салаларындағы қолданбаларда маңызды рөл атқарады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Cандық әдістер

    Пәннің мақсаты – сандық әдістер негіздері бойынша білім жүйесін қалыптастыру. Курс есептеу математикасының маңызды әдістері мен тәсілдерін, алгебра, анализ және дифференциалдық теңдеулер есептерін шешудің сандық әдістерін зерттеуге бағытталған; математикалық есептердің әртүрлі кластары үшін жуықтап шешу алгоритмдерін құру, қолдану және теориялық негіздеу мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • SmartPLS бағдарламасындағы экономикалық үрдістерді модельдеу

    Пән графикалық пайдаланушы интерфейсін қолдана отырып, жартылай кіші квадраттар әдісін қолдана отырып, құрылымдық теңдеулерді модельдеу негізінде дисперсияны есептеуді үйренуге арналған. Бағдарламалар сандық және сапалық мәліметтермен жұмыс істейді. Бұл пән студенттерді оңтайландыру мәселелерін шешуге, статистикалық талдаудың негізгі әдістерін қолдануға үйретеді: t-тест, корреляция, регрессия, дисперсиялық және регрессиялық талдау және т. б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық геометрия және топология

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің дифференциалдық геометрия мен топологияның заманауи математикалық аппаратын меңгеруі, қисықтар мен беттердің геометриясы және дифференциалды-геометриялық инварианттар мен топология туралы теориялық білім алуы, кеңістіктегі сызықтар мен фигуралардың геометриялық қасиеттерін зерттеу үшін математикалық талдау әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тиімділеу әдістері

    Пәнді меңгерудің мақсаты – бір немесе көп айнымалылы функциялар үшін оңтайландыру есептерін шешудің сандық әдістерін құру, қолдану және теориялық негіздеу мәселелерін зерттеу; оңтайландыру есептерінің математикалық модельдерін құру және оларды шешу стратегияларын анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Вариациялық есептеу

    Пәнді игерудің мақсаттары: шекті және шексіз өлшемді кеңістіктердегі экстремалды мәселелердің негізгі кластарын зерттеу, осы есептердегі оңтайлылықтың қажетті және жеткілікті шарттарын зерттеу, Лагранж принципін және сол немесе экстремалды мәселелерге дейін азайтылған әртүрлі қолданбалы есептерді шешуде сандық әдістерді қолдана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Талдау мен дифференциалдық теңдеулердің таңдаулы сұрақтары

    Курс квадраттық формаларды зерттеуде және аудандар мен көлемдерді есептеу үшін анықталған интегралды қолдануда қолданылады. Сызықты емес дифференциалдық теңдеулер, екінші Ляпунов әдісі, динамикалық жүйелердің фазалық траекторияларын зерттеу де зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика-химиялық процестердің кинетикасы

    Қарапайым және күрделі реакциялардың формальды кинетикасы туралы терең білімді қалыптастыру, Химиялық кинетика теорияларының ережелерін және электрохимия аспектілері туралы теориялық идеяларды білу мақсатында зерттеледі. Нақты теориялық және практикалық есептерді шешуде кинетикалық заңдарды қолдану дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық кинетика

    Физикалық химияның таңдалған тараулары бойынша терең білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Кинетиканың және электрохимияның негізгі заңдарының физикалық мағынасы ашылды, сонымен қатар оларды қолдану салалары және нақты теориялық және практикалық мәселелерді шешудегі іргелі мүмкіндіктерін түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының әдістемесі

    Курс болашақ мұғалімдердің білім алушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы бойынша білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мектептің тәрбие процесі туралы сұрақтар тұтас педагогикалық процестің ажырамас бөлігі ретінде қарастырылады, мұғалімдердің сыныпта және мектепте білім алушылармен тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Модельдер теориясының негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерге классикалық модельдер теориясының негізгі ұғымдарын игерту, формаль тіл мен оның түсіндірмелері арасындағы қатынастар туралы теориялық білім беру, типтік есептерді шешуде модельдер теориясының әдістері мен конструкцияларын қолдану дағдыларын меңгерту, логикалық және абстрактілі ойлау қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Алгебралық жүйелер

    Курстың мақсаты – математик-студенттерді алгебралық жүйелер туралы кеңінен білім алуға; группа, сақина, өріс сияқты ұғымдардың есептерін шешу мен зерттеу әдістерін меңгеруге үйрету; теоремаларды дәлелдеуге машықтандыру; алынған білімді пәнаралық байланыста қолдану дағдысын қалыптастыру; математикалық мәдениетін көтеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы статистика және эконометрика

    Цирфлық талдау платформаларда статистикалық деректерді жинау, өңдеу және түсіндірудің жалпы принциптері мен әдістерін қолдану негізінде экономистің тәжірибелік қызметінде пайдалану үшін экономикалық деректерді талдаудың заманауи статистикалық және эконометрикалық әдіснамасын игеру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курс педагогиканың әдіснамалық негізін, тұлға дамыту, тәрбиелеу және әлеуметтендіру туралы білім беру мақсатында оқытылады. Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесі, мектептегі педагогикалық процестің мәні, оның заңдылықтары мен принциптері, тәрбие мен оқыту теориясы туралы мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интегралдық теңдеулер

    Пәнді оқудың мақсаты – интегралдық теңдеулер теориясының негіздері туралы түсінік қалыптастыру және алған теориялық білімдерін өзекті практикалық есептерді шешуге қолдана білу қабілетін дамыту; сызықты емес интегралдық теңдеулерді зерттеу әдістерін зерттеу; дәрежелі сызықты емес интегралдық теңдеулерді зерттеу әдістерін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Модельдер теориясы, ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика саласында іргелі білімді меңгерген, қолданбалы есептерді шешу үшін заманауи ықтималдық-статистикалық құралдарды қолданады.
  • Физикалық, химиялық үдерістерге ғылыми бақылау жүргізеді, теориялық және тәжірибелік нәтижелерді талдайды, практикалық тапсырмаларды шешу және оларды бағалауды жүргізеді.
  • Физика мен химияның негізгі заңдылықтарын анықтайды және физикалық және химиялық құбылыстарды түсіндіреді; физикалық процестерге әсер ететін факторларды ашады; химиялық процестердің заңдылықтарын негіздейді.
  • Арнайы бағдарламалық қамтамасыз етудің көмегімен Web –қосымшаларды жобалау және әзірлеу және екі өлшемді және үш өлшемді графикалық объектілерді өңдеу, бейне және аудиоақпаратты өңдеу әдістерін, компьютерлік модельдеу нәтижелерін талдау, интерпретациялау және визуализациялаудың бағдарламалық құралдарын меңгерген және қолданбалы есептерді шешу үшін сандық әдістер мен қолданбалы бағдарламалар пакеттерін қолданады, математика саласындағы кәсіби есептерді шешу үшін жасанды интеллект әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.
  • Негізгі математикалық түсініктерді, анықтамаларды, теоремаларды және олардың дәлелдемелерінің әдістерін меңгерген
  • Математиканы оқыту әдістерін қолданады, оқу-тәрбие процесін оқыту және тәрбиелеу әдістерін іріктеу, жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын көрсетеді, қазіргі заманғы математика әдістерінің мәнін және оның даму бағытын түсіну үшін математика тарихы мен әдіснамасынан білімдерін көрсетеді, ғылыми әдебиеттерді талдау және зерттеу әдістерін таңдауды қоса алғанда, ғылыми зерттеулер жүргізудің негізгі дағдыларын қалыптастырады.
  • Қоғамды тұтас жүйе ретінде және адамды, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделерін қолданады, инклюзияның принциптері мен құндылықтары туралы, сыбайлас жемқорлық мәдениетін, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттарын, зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсерін түсінеді; бюджетті жоспарлау, жинақтау, несие алу және салық салу сияқты жеке қаржылар туралы негізгі білім алады; түрлі қаржылық құралдарды пайдалану бойынша практикалық дағдыларды меңгереді.
  • Күнделікті есептерді шешу үшін математикалық есептерді орындайды; күнделікті өмірде және еңбек қызметінде кеңінен қолданылатын әр түрлі формада (кестелерде, диаграммаларда, графиктерде) ұсынылған ақпарат негізінде қорытынды жасайды, шектік және экстремалды есептердің моделін құрастырады, шешу кезінде функцияларды және қатарлардың жинақтылығын зерттеу үшін дифференциалдық және интегралдық есептеулер әдістерін қолданады.
  • Әртүрлі алгебралық жүйелерге байланысты есептер мен теориялық-модельдік мәселелерді талдайды, сандар теориясының негізгі ұғымдарын меңгеру арқылы теориялық білімін көрсетеді.
  • Педагогиканың ғылым ретінде мәні мен ерекшеліктерін, оның әдіснамалық негіздері мен педагогикалық тәсілдерін анықтайды және оқу процесі мен тәрбие жұмысын ұйымдастырудың негізгі құралдарын, нысандарын, әдістері мен тәсілдерін сипаттайды.
  • Әртүрлі математикалық және қолданбалы есептерді шешу үшін топологиялық және дифференциалды-геометриялық әдістерді қолданады.
  • Мемлекеттік тілдегі кәсіби терминологиясы мен шетел кәсіби терминологиясын меңгерген және математикалық мәтіндерді аударады.
Top