Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B05401 Математика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Іргелі және қолданбалы математика саласында базалық білімі мен практикалық дағдылары бар, заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық құзыреттіліктерді меңгерген, оларды ғылыми-зерттеу, аналитикалық және оқытушылық қызметте іске асыруға қабілетті Бакалаврларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B055 Математика және статистика
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B054 Математика және статистика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Аналитикалық геометрия
Жалпы топология
Математикалық талдау -1
Алгебра теориясының негіздері
Алгебра
Математикалық талдау -2
-
2 Оқу жылы
Бульдік функциялар алгебрасы
Интегралдық теңдеулер теориясы
Абайтану және Ұлттық тәрбие
Интегралдық түрлендірулер теориясы
Дискреттік математика және математикалық логика
Математикалық талдау -3
Дифференциалдық теңдеулер
Физика
Экология және тұрақты даму
Математикалық талдау-4
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Сандар теориясы
Алгоритмдер теориясы
Қаржылық сауаттылық негіздері
Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер
-
3 Оқу жылы
Есептеу математикасының негіздері
Аналитикалық функция теориясы
Күрделі айнымалы функциялар теориясы
Ықтималдық теориясы
Көп өлшемді талдау
Нақты айнымалы функциялар теориясы
Дифференциалдық геометрия
Математикалық статистика
Функционалдық талдау
Графтар теориясының негіздері
Сандық әдістер
Оңтайландыру және вариациялық есептеу әдістер
Жасанды интеллект негіздері
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікке ие, өз бетінше білім алуды жалғастыру дағдыларын қолданады, педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби қарым-қатынастар орнатады; кәсіби қызметте денсаулықты сақтау мен нығайтуға бағытталған құралдар мен әдістерді мақсатты түрде қолданады.
- Қазақ халқының тарихы мен мемлекеттілігінің, өркениетінің негізгі кезеңдерін тұтас әрі объективті сипаттайды, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін меңгерген, академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетінің маңызын түсінеді.
- Әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарды, ұстанымдарды, оқыту қағидалары мен әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде кәсіби білім қалыптастыру үшін ақпаратты жинайды және талдайды, тұлғалық және педагогикалық даму үшін жаңа мақсаттар қояды.
- Оқыту мен ұлттық тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін, соның ішінде инклюзивті білім беру жағдайындағы мәселелерді түсінеді; оқыту процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескереді және олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолдайды.
- Математиканы оқытудың алдыңғы қатарлы тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыда іріктейді және әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, математиканы оқытуды жетілдіруге және кәсіби дамуына бағытталған білімдерді қолданады.
- Кәсіби тапсырмаларды талдау үшін математикалық әдістер мен логикалық ойлауды қолданады, деректерді интерпретациялайды және математикалық ұғымдарды пайдалана отырып тұжырымдарын дәлелдейді; жоғары деңгейде — күрделі есептерді өз бетінше әрі негіздеп шешеді, орта деңгейде — ұсынылған әдістерді пайдаланады.
- Математикалық талдау, сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия, ықтималдық теориясы мен математикалық статистика және басқа да базалық математикалық пәндердің негізгі бөлімдері бойынша білімді танымдық және қолданбалы есептерді белгілі әдістермен шешу үшін қолданады.
- Нәтижелерді модельдеу, талдау және визуализациялау мақсатында математикалық ұғымдарды түсіну мен математикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалануды ұштастыра отырып, есептерді шешуді жүзеге асырады.
- Дифференциалдық теңдеулер, оңтайландыру, жасанды интеллект, модельдеу және басқа да салалардағы толық емес деректер негізінде күрделі есептерді стандартты емес әдістермен шешеді.
- Математикалық объектілердің қасиеттерін анықтауға және негізгі курстар шеңберінде тұжырымдарды дәлелдеуге бағытталған оқу есептерін шешуде талдау және синтез әдістерін қолданады.
- Defines the basic principles of the organization and planning of scientific research and the principle of choosing a direction with the establishment of relevance; forms and presents the results of scientific work, processing the results of research and observations; analyzes, creatively transforms information from various sources to create a product, hypothesis, systematic explanation of a phenomenon or event, continues its own further development and training.
Ұқсас БББ
6B05401 Математика
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B05401 Математика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B05401 Математика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B05401 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B05401 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B05401 Математика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B05401 Математика
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B05401 Математика
Торайгыров университеті
6B05401 Математика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B05401 Актуарлық математика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B05401 Қолданбалы математикалық модельдеу
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B05401 Математика
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B05401 Математика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B05401 Математика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті