6B05401 Математика в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Іргелі және қолданбалы математика саласында, ғылыми-педагогикалық қызметте базалық білім мен практикалық дағдыларды жүзеге асыруға қабілетті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B055 Математика және статистика
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B054 Математика және статистика
Пәндер
-
Дискретті математика және математикалық логика
Пәннің мақсаты - студенттерді дискретті математиканың негізгі бөлімдерімен таныстыру. Бұл пән жиындар теориясын, комбинаториканы, графиктер теориясын, кодтау теориясын зерттейді. Тәжірибелік есептерді шешу дағдыларын меңгереді, сол арқылы логикалық және интеллектуалдық ойлау және талдауда математикалық әдістерді қолдану білімдері мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Графтар теориясы
«Графтар теориясы» пәнін оқып-үйрену адам іс-әрекетінің көптеген салаларында кең практикалық қолданысы бар математиканың бір саласы болып табылады. Математика, физика, химия, коммуникация теориясы, электротехника, сәулет, операциялық зерттеулер, генетика, психология – бұл оны қолдану салаларының толық тізімі емес. Графтар теориясы кибернетиканың математикалық аппаратының маңызды бөліктерінің біріне, дискретті математиканың тіліне айналады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық анализ-І
Пәннің мақсаты – шексіз айнымалыларды талдау арқылы айнымалыларды зерттеудің негізгі ұғымдары мен әдістерін енгізу. Пән нақты сандардың қасиеттерін, бір айнымалысы бар функцияны дифференциалдау, шектер теориясын оқуға бағытталған, қолданбалы есептерді шығару үшін осы курстың әдістерін қолдана білу дағдысы қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық талдау-II
Пәннің мақсаты бір айнымалысы бар функцияның интегралдық есептеулерінің теориялық негіздерін зерттеу болып табылады. Бұл пән интегралдарды есептеудің әртүрлі әдістерін зерттейді, анықталмаған және анықталған интегралдардың қасиеттерін, геометрия және механика есептерін шешуде бірінші және екінші текті әдеттен тыс интегралдарды пайдалану жолдарын қарастырады, әрбір нақты жағдайда тиімді шешу әдісін таңдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандар теориясы
Пәннің мақсаты - студенттерді сандар теориясының ұғымдарымен және әдістерімен, сызықтық алгебралық жүйелерді зерттеудің іргелі әдістерімен, шекті өлшемді векторлық кеңістіктер теориясымен және олардың сызықтық түрлендірулерімен таныстыру. Бұл пән алгебра саласындағы білімді жүйелеуге, болашақ математика мұғалімінің негізгі алгебралық ұғымдар мен әдістерді меңгеру қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Матрицалар теориясы
«Матрицалар теориясы» пәнінің мақсаты матрицалық теория саласында әртүрлі басқа пәндерде, сондай-ақ әртүрлі қолданбалы есептерді шешуде қолдануға қажетті берік теориялық білімді қалыптастыру, матрицалық теорияны зерттеу және оның дифференциалдық теңдеулер теориясына, математикалық экономикаға және ықтималдықтар теориясына қолданылуы болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық есептер шешу практикумы
Бұл пән ғылыми математиканың мектеп математика курсымен байланысын зерттейді, математикалық есептерді шешудегі теңдеулер мен теңсіздіктерді, классикалық теңсіздіктерді, параметрлік есептерді, мәтіндік есептерді, қозғалыс есептерін, кәсіби іс-әрекеттегі алгебралық есептерді шешудің әртүрлі әдістері мен әдістерін, стандартты және стандартты емес есептерді қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия-I
Пәннің мақсаты - оқушылардың геометриялық білімін қалыптастыру, қосымшаларда қолдануға арналған классикалық математикалық аппаратты меңгеру, логикалық ойлау және математикалық есептерді шығара білу. Бұл пән аналитикалық геометрия терминдерін есептер шығаруда қолдану, сонымен қатар түзу, нүкте және бет сияқты геометриялық объектілерді модельдеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру үшін жоғары математиканың келесі деңгейіне бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сызықтық алгебра
Пәннің мақсаты - студенттерді негізгі математикалық нысандардың қасиеттерін зерттеудің аналитикалық әдістерімен таныстыру және жалпы алгебра мен сызықты алгебраның негізгі ұғымдары мен әдістерін меңгеруге жол ашады. Пәнді меңгеру үшін жалпы білім беретін мектептің бағдарламасы деңгейінде математика пәнін білу жеткілікті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау-III
Пәннің мақсаты – математикалық талдаудың іргелі саласы ретінде қатарлар теориясы туралы түсінік қалыптастыру; математикалық және компьютерлік циклдар пәндерін кейіннен оқуда алған білімдерін қолдану дағдылары, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Комплекс айнымалылы функциялар теориясы
Пәннің мақсаты - комплекс айнымалының функциялары теориясының негіздерін қарастыру. Комплекстік талдаудың негізгі анықтамалары, формулалары мен теоремалары қажетті теориялық материал беру. Пән конформды бейнелеулерді, негізгі элементар функцияларды және олардың қасиеттерін зерттейді; комплекс айнымалы функцияларды дифференциалдау және интегралдау; комплекс облыстағы қатарлар; қалындылар теориясы; жаратылыстану есептерін шешу үшін комплекстік талдау әдістерін қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпыланған функциялар
«Жалпыланған функциялар» пәнін оқу қазіргі математикалық физиканың қажеттіліктеріне байланысты пайда болған және дамыған және бірқатар теориялық және қолданбалы есептерді дұрыс тұжырымдап, шешуге мүмкіндік берген функционалдық талдау саласына бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау-IV
Пәннің мақсаты – қисық және беттік интегралдар теориясын оқыту. Бұл пән еселік интегралдарды есептеуге, оларды физикалық және геометриялық есептерге, қисық сызықтар мен бірінші және екінші ретті беттік интегралдарға қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия-II
Пәннің мақсаты студенттердің кеңістікте геометриялық білімін қалыптастыру, кеңістіктегі геометриялық қасиеттерге стандартты зерттеулер жүргізу және сәйкесінше жазықтықта және кеңістікте берілген екінші ретті түзулердің, жазықтықтардың және беттердің әртүрлі геометриялық сипаттамаларын есептеу болып табылады. Жазықтықта және кеңістікте координаталық әдісті біледі және аналитикалық геометрияның стандартты есептерін шешуге иелік етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер
Пәннің мақсаты қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен анықтамалары, бірінші және жоғары ретті теңдеулердің жекелеген түрлерін интегралдау әдістері. Бұл пәнді оқу қарапайым дифференциалдық теңдеулермен жұмыс істеу дағдыларын және жеке туындылары бар қарапайым теңдеулерді интегралдау әдістерін қалыптастырады. Жаратылыстанудың әртүрлі салаларында кездесетін нақты дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді шешудің тиімді әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік-саяси, экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Ғылыми зерттеу әдістері және жасанды интеллект/ Тіршілік қауіпсіздігі, экология және тұрақты даму/ Инклюзивті білім беру/ Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері/ Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Модуль білім алушылардың қазіргі заманғы әлеуметтік-саяси, экономикалық-құқықтық және экологиялық үдерістер туралы тұтас түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Модуль аясында қаржылық сауаттылық пен кәсіпкерліктің негіздері, құқықтық жүйе мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, инклюзия мәселелері, тұрақты даму, экология және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі қарастырылады. Ғылыми зерттеу әдістері мен жасанды интеллект технологияларын қолдануға ерекше назар аударылады. Білім алушылар сыни ойлау қабілетін, құқықтық және экологиялық жауапкершілікті дамытып, ғылыми талдау мен цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нақты айнымалылы функциялар теориясы
Бұл пән нақты айнымалы функциялардың теориясын зерттейді, ол классикалық математикалық талдаудан кейін келесі математикалық ғылымның кең түсінігіндегі талдаудың даму кезеңін білдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Элементар математика
Пәннің мақсаты қарапайым математиканың негізгі ұғымдарын оқып үйрену, алгебра және талдау негіздері бойынша математикалық талдау құралдарын (функциялардың қасиеттері, туынды, интеграл және т.б.) қолдана отырып, мектеп математикасы курсының есептері шешу әдістерін үйрету, болашақ математика және физика мұғалімдерін кәсіби міндеттерді шешуге дайындау болып табылады. Үйлесімділік қабілетін арттыру үшін қажетті әдістерді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Олимпиада есептерін шешу
«Олимпиада есептерін шешу» пәнін оқу әртүрлі деңгейдегі математикалық есептерді, есептеу алгоритмін шешуге бағытталған; олимпиада мәселелерін және күрделілігін жоғарылатуды қарастырады; стандартты емес есептерді шешу кезінде логикалық ойлау және алгоритмдік мәдениет қалыптасады, оның жүйелілігін арттыру үшін тиімді әдістерді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экстремальды есептерді шешу әдістері
Бұл пән экстремумға классикалық математикалық алгебралық, геометриялық және комбинаторлық есептерді шешу әдістерін зерттейді. Өнімді ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды репродуктивті сипаттағы тапсырмалардан ажырата біледі Бастауыш математикадағы негізгі оқу ресурстарын біледі, оқу, оқу және әдістемелік әдебиеттерде оқытылатын тақырыптар бойынша әртүрлі қиындық деңгейіндегі тапсырмаларды табады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық физика теңдеулері
Бұл пән пәннің математикалық және жаратылыстану цикліне жатады және математикалық физика талдауының негізгі теңдеулерін шешу және талдау, теориялық шешімде пайда болатын, теориялық шешімде туындайтын, математикалық объектілермен жұмыс істеу үшін теориялық шешімде туындайды. физикаликалық жүйелер, сызықтық дифференциалдық теңдеулер үшін қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Элемантарлық геометрия
Пәннің мақсаты – математиканың мектеп курсының және осы пәннің университеттік курсының әрбір бөлімінің ұғымдарын зерттеу және негізгі теоремаларын тұжырымдау. игерген білімдерін логикалық және жүйелі түрде көрсетеді, тұжырымдарды дәлелдеу және есептерді шығару кезінде геометриялық түрлендірулердің негізгі әдістерін қолданады; геометриялық білімдерін өмірде туындайтын есептерді шешуде қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық модельдеу әдістері
«Математикалық модельдеу әдістері» пәні нақты заттар мен құбылыстардың математикалық модельдерін құру және зерттеуде тәжірибеде қолданылатын математиканың іргелі бөлімдерін көрсетеді. жаратылыстанудың қолданбалы мәселелерін зерттеуде математикалық модельдеу принциптерін, шешімін табудың ең қолайлы алгоритмін таңдау үшін математикалық модельді талдауды қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық және актуарлық математикада оңтайландыру
Бұл пән классикалық қаржылық математиканы зерттейді. Ол сондай-ақ қаржылық процестер мен операциялардың, операциялар мен процестер зерттелетін болашақ білімнің уақытша заңдылықтары мен қаржылық сипаттамаларының кешені болып табылады. Сақтандыру ұйымдарында және зейнетақы қорларында актуарлық есептерді жүргізу дағдылары, сақтандырудың әртүрлі түрлері бойынша тарифтерді есептеу дағдылары бар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы функциялардың негіздері және олардың қосымшасы
«Арнайы функциялардың негіздері және олардың қосымшасы» пәні арнайы функциялардың жалпы теориясын, цилиндрлік функцияларды, сфералық функцияларды және т.б. зерттеуге бағытталған. Пән студенттерді математикалық әдістер мен басқа да математикалық пәндерді оқуға дайындайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фурье түрлендірулер
Пәннің мақсаты - математикалық және ғылыми білімдердің құраушы негіздерін зерттеу. Пәнді оқу кезінде көптеген реттіліктер, шектер мен функциялар, сондай-ақ олардың қолданылуы туралы іргелі білімдер қарастырылады. Студенттердің логикалық ойлау қабілетін және математиканы оқуға және одан әрі зерттеу жұмыстарын жүргізуге математикалық мәдениетін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Пәннің мақсаты – мектептегі математика курсында ықтималдықтар теориясының есептерін шешуде студенттердің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Бұл пән мектепте алынған ықтималдықтар теориясы бойынша есептерді шығару дағдыларын бекітуге бағытталған. Логикалық ойлауын дамытады, сонымен қатар комбинаторика есептерін шешу әдістерін зерттейді, мәліметтерді кесте, диаграмма, график түрінде беруді біледі, математикалық статистикада есептерді қоюды және шешуді біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математиканы оқытудағы заманауи әдістер
Бұл пән компьютерлік математикалық жүйелер туралы жалпы ақпаратты оқуға, интерактивті оқу тапсырмасын әзірлеуге бағытталған. Ол дидактикалық материалдарды іс-әрекетке, сыныптан тыс жұмыстарға және оқу процесінде бағдарламалық құралдарды пайдалануды көздейді. Пән студенттердің математиканы оқып, ғылыми зерттеулер жүргізуіне қажетті логикалық ойлау мен математикалық мәдениетті дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – мектепте математиканы оқыту процесінде туындайтын оқу-әдістемелік мәселелерді кәсіби шешу үшін студенттерге қажетті білім мен дағдыларды беру. Бұл пән математика курсында дидактиканы меңгеруге, жалпы әдістемелік идеяларды, ережелер мен ұсыныстарды әзірлеуге және осы білімді мектеп математика курсының нақты тақырыптарын меңгеру үшін қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Функционалдық анализ
Пәннің мақсаты - алгебра, математикалық анализ және геометрия идеяларының ақырсыз өлшемді жағдайына жалпыландыру. көптеген салаларда, мысалы, математикалық физика теңдеулері, кездейсоқ процестер теориясы, есептеу математикасы сияқты математиканың өзінде де, іргелес техникалық пәндерде де, әдістері бүтіндей біріктіріп, кеңінен қолданылады. Функционалдық анализ математикалық білім берудің міндетті бөлігіне айналып отыр.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық статистикалық талдау
Математикалық статистикалық талдау-бұл нақты статистикалық деректер базасында нақты құбылыстардың математикалық модельдері құрастырылатын, талданатын және жетілдірілетін ғылым. Математикалық статистикалық талдау сандық растауды табуға немесе қандай да бір заңды не гипотезаны теріске шығаруға мүмкіндік береді. Математикалық статистикалық талдаудың маңызды бағыттарының бірі әртүрлі математикалық көрсеткіштер бойынша болжамдарды құру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оптимизациялау әдістері
«Тиімдеу әдістері» пәні тиімдеудің ең жақсы (ең жоғарғы немесе ең төменгі) критерийіне жеткізетін тиімді басқаруларды (шешімдерді) анықтау бойынша міндеттерді шешуді көздейді. Тиімділік өлшемі шығындарды барынша азайтуды, пайданы барынша арттыруды, өнімділікті барынша арттыруды және т.б. сандық бағалау бола алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Векторлық және тензорлық талдау
«Векторлық және тензорлық талдау» пәнін меңгеру мақсаты үш өлшемді евклидтік кеңістіктегі классикалық векторлық талдаудың теориялық негіздерін, сонымен қатар өлшемдердің ерікті санындағы кеңістіктердегі қазіргі заманғы векторлық және тензорлық талдауды зерттеу болып табылады. Бұл пән екі бөлімнен тұрады. Бірінші бөлімде векторлық талдау, екінші бөлімде тензорлық талдаудың негіздері қарастырылады.жалпы орта механикасы, кванттық механика және т.б.).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стандарт бағдарламадан тыс есептер шешу практикумы
Бұл курс базалық компонентті кеңейтетін және тереңдететін қайнар көзі болып табылады, математикалық ойлауды, логиканы қалыптастыру және аралас пәндерді оқыту үшін қажетті ақпаратты интеграциялауды қамтамасыз етеді. Ұсынылып отырған бағдарламаның басты мақсаты белгілі бір білім көлемін, стандартты емес есептерді шешуге дайын әдістерді (барлық білімді беру мүмкін емес) бермеу, өз бетінше ойлауға, кез келген мәселеге шығармашылықпен қарауға үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функционалдық сауаттылық және логика
Бұл курста білім алушылардың функционалдық сауаттылығы және көшбасшылық қабілеті артады; мағыналарды ажырата алады; топтен жұмыс істеуге құзіретті болады; білім білік дағды деңгейлері көтеріледі; өз ойын еркін айтып, дәлелдеп жеткізуге төселеді; өмірдегі жағдайлар мен құбылыстарға деген көзқарастары өзгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика
Бұл пән жаратылыстану саласы: қарапайым және сонымен бірге табиғаттың жалпы заңдары, материя, оның құрылымы мен қозғалысы туралы ғылымдарды оқытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Физика тарихы
Пәннің мақсаты осы пәнді оқу арқылы оның басқа пәндермен байланысын, технологияның дамуын және қоғамның әлеуметтік-экономикалық жағдайындағы орнын зерттеуге бағытталған. Бұл пән ғылымның, техниканың және технологиялық ақпараттар ағынының дамуындағы физиканың орнын қарастырады, жеке тұлғаның озық дамуының идеялары мен болашағын тұжырымдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Теориялық механика
Пән негізгі ұғымдарды (материалдық нүкте, жалпыланған координаттар мен импульс, күш, есептің инерциалды және инерциалды емес жүйелері) оқытады. Физиканың бір бөлімі болып табылатын теориялық механика, аксиоматика түріндегі іргелі негізді өзіне ала отырып, дербес ғылымға бөлініп, оның негіздерінің бірі болып табылатын жаратылыстану және техникадағы өзінің кең және маңызды бағдарламаларының арқасында кең дамыды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тензорлық талдау
Пәннің мақсаты- студенттердің тұтас орта механикасын, кристаллографияны, Теориялық физиканың көптеген бөлімдерін, жартылай өткізгіштер физикасын және басқа да физикалық және техникалық пәндерді оқу кезінде қолданылатын тензорлық талдаудың негізгі ұғымдары туралы дұрыс түсінігін қалыптастыру болып табылады. Тензорлық талдау-d(M) тензорлық өрістердің алгебрасында әрекет ететін дифференциалды операторлар зерттейтін тензорлық анализді жалпылау, тензорлық есептеу бөлімі, дифференциалдық операторлар, дифференциалдық теңдеулер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық әдістер
Сандық әдістер пәнін оқытудың мақсаты сандық әдістердің теориялық негіздерін, әзірлеудің негізгі әдістері мен әдістемелерін оқып үйрену және қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, ЭЕМ-да есептеу математикасының есептерін шешу әдістерін практикада қолдану болып табылады. «Сандық әдістер» пәнін меңгеру үшін студенттер математика пәндерін оқу барысында алынған және қалыптасқан білімдерді, білімдерді, дағдыларды, қызмет тәсілдерін және қондырғыларды қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Қаржылық сауаттылық пен кәсіпкерлік, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, инклюзивті білім беру, экологиялық тұрақтылық және тіршілік қауіпсіздігі салаларында алынған білім мен құралдарды қолданып, қолданбалы міндеттерді талдау және шешу үшін заманауи ғылыми әдістер мен жасанды интеллект технологияларын пайдалану.
- Функцияларды дифференциалдау және интегралдау саласындағы алған білімдеріне сүйене отырып, ол кәсіби білімін тереңдете отырып, есептерді шешуде және практикалық іс-әрекеттерде сауатты. Қатарлар мен жиындар теориясының негізгі ұғымдары мен заңдарын меңгереді, теңдіктерді дәлелдеуде жиындарға амалдар қолдануды біледі.
- Жиындар мен графиктер теориясының негізгі ұғымдары мен заңдарын біледі, жиындарға амалдар бар теңдіктерді дәлелдеуде қолдануды біледі. Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың классикалық есептерін шешуде логикалық амалдар мен логика заңдарын қолданады.
- Алған білімінің негізінде бірнеше айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулерін, сандық, функционалдық қатарлар теориясын меңгерген, дифференциалдау, көптеген айнымалылардың экстремумға дейінгі функцияларын зерттеу, қатарларды зерттеу, физикалық интегралдарды қолдана білу. , геометриялық есептерді, көптеген айнымалы функцияларды интегралдау әдістерін меңгереді. Жалпы Фурье қатарын аналитикалық зерттеу дағдыларын меңгереді.
- Математиканың әр түрлі әдістерімен мәтіндік есептерді шығаруды біледі, математиканың бастапқы курсында есептер шығаруда модельдеу әдістемесін қолданады. Есептерді шешу жолдарын, соның ішінде стандартты еместерді табу үшін талдау және синтез әдістерін меңгереді.
- Алған білімдеріне сүйене отырып, сақтандыру саласында құзыретті, экономикалық категория, сақтандыру классификациясы туралы негізгі түсініктерге ие, сақтандырудың математикалық моделін құру кезеңдерін, сақтандырудың жалпы моделін, сыйлықақыларды есептеудің жалпы принциптерін біледі, сондай-ақ сақтандырудың сақтандыру саласын меңгерген. актуарлық математиканың негізгі ұғымдарын тәжірибеде қолдана алады.
- Математика саласында алған білімдеріне, сонымен қатар қазіргі педагогика ғылымының тенденцияларына сүйене отырып, оқушылардың әртүрлі жас ерекшеліктерін ескере отырып, инновациялық технологияларды қолдануда сауатты.
- Метрикалық кеңістіктердің анықтамаларын және олардың қасиеттерін біледі, қарастырылатын кеңістіктердің анықтамаларын және олардың сипатты белгілерін меңгереді. Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың классикалық есептерін шешуде логикалық амалдар мен логика заңдарын қолданады.
- Математикалық физика теңдеулерінің негізгі түрлерін, негізгі бастапқы және шекаралық есептерді құрастыруды біледі, математикалық физика есептерін шешудің негізгі әдістерін шебер қолданады. Әртүрлі физикалық курстарда туындайтын есептерді шешуде векторлық және тензорлық талдаудың теориялық негіздерін, теориялық түсініктері мен практикалық әдістерін қолданады.
- Көпөлшемді статистикалық жиындар арқылы күрделі объектілердің құрылымы мен қызметін сипаттау негіздерін біледі, көпөлшемді жалпы жиынтықтарды статистикалық бағалау және салыстыру әдістері мен тәсілдерін көрсетеді.
Ұқсас БББ
6B05401 Математика
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B05401 Математика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B05401 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B05401 Математика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B05401 Математика
Торайгыров университеті
6B05401 Актуарлық математика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B05401 Қолданбалы математикалық модельдеу
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B05401 Математика
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B05401 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B05401 Математика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B05401 Математика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B05401 Математика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B05401 Математика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B05401 Актуарлық математика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B05401 Қолданбалы математикалық модельдеу
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B05401 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті