Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B06104 Мультимедиялық ғылымдар в Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мультимедиялық ғылымдар бағдарламасының мақсаты – «Графикалық дизайн», «Ойын әзірлеу» және «Өнеркәсіптік дизайн» бағыттар бойынша шығармашылық индустрия үшін көп салалы мамандарды дайындау және студенттерге негізгі принциптерді берік меңгеру, дизайнға қатысты түсінік пен перспективаның жан-жақтылығын, оқуды жалғастыру әдетін және оқуға тиянақты және жүйелі көзқарастың күшін беру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мультимедиялық есептеулерге кіріспе
Компьютерлік бағдарламалау 1
Түрік тілі 1 (A1 деңгейі)
Дизайн негіздері
Компьютерлік бағдарламалау 2
Графикалық дизайн
Инженерлік графика
Digital marketing for creative industries
Түрік тілі 2 (A1 деңгейі)
-
2 Оқу жылы
Өнеркәсіптік дизайн
Өнеркәсіпкерлік
3D модельдеу
Иллюстрация
Кейіпкерлердің дизайны
Шығармашылық жобаны басқару
2D анимация
3D анимация
-
3 Оқу жылы
Кәсіпкерлік
Фотография және бейне өндірісі
Мультимедиялық Capstone жобасы және зерттеу 1
Қаржылық сауаттылық
Музыкалық технологияға кіріспе
Ақпараттық модельдеу
Құқық
Дыбыстық дизайн
Визуалды эффектілер дизайны
Экономика
Unity-ға кіріспе
Геоақпараттық жүйелер және сканерлеу технологиялары
UX/UI дизайны
Инженерлік және компьютерлік графика
Интернет заттары
Ойындарға арналған өнер
Мультимедиялық Capstone жобасы және зерттеу 2
3D басып шығару технологиялары
Қозғалыс дизайны
-
4 Оқу жылы
Өндірістік тәжірибесі (Beta Career 1)
Сәулет анимациясы
Зерттеу құралдары мен әдістері
Перформанс және әрекеттесу дизайны
Математикалық есептеулер
Өндірістік тәжірибесі (Beta Career 3)
Өндірістік тәжірибесі (Beta Career 2)
Зергерлік дизайн
Кеңейтілген шындық
Сәулеттік визуализация
Ойындарды жасау
Өнеркәсіп дизайны
Стартаптар
Сениор проектісі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі мәселелерді талдау және шешу дағдыларын дамыту, сонымен қатар қазіргі қоғамда негізделген шешімдер қабылдау үшін сыни ойлау мен этикалық принциптерді дамыту.
- Практикалық жобаларда графикалық құралдарды қолдану арқылы бағдарламалауды және визуалды эффектілерді жасауды меңгеру
- Дизайнға кіріспе арқылы дизайн принциптерін түсінеді: эстетика, функционалдылық және эргономика.
- Жобалау процестерін талдайды және дизайн процестерін ғылыми зерттеу арқылы өндіріс жүйелерін түсінеді.
- Өнер және дизайн бизнес-процестерін басқару арқылы аналитикалық дағдыларды, әлеуметтік дағдыларды алады және бизнес-процестерді түсінеді
- Дизайн, инженерия, материалдар, аналогтық және цифрлық модельдеу туралы білімді, сондай-ақ жылдам прототиптеу машиналарымен жұмыс істеу тәжірибесі арқылы озық дизайн жүйелері туралы түсінікті дамытады.
- Capstone мультидисплинарлық жобаларын іске асыру аясында алған білімдерін практикада қолдану қабілетін көрсетеді
- Брендтің графикалық коммуникациясының толық гайд құруға, соның ішінде брендбук дизайнын, веб-сайттарды және өнімді пайдаланушылардың портретін 2D редакторларында жұмыс істеудің қатаң дағдыларын үйрену және курстың соңғы жобаларын іске асыру арқылы жасауға қабілетті
- Figma бағдарламасында қолданбалы жұмыс арқылы UI-UX жүйелерін жобалайды.
- 3D модельдеуден бастап Unity-де жобаларды жасауға дейін ойындарды әзірлеу процестерінің барлық кезеңдерін зерттеу арқылы ойындар жасайды.
- CAD/CAM машиналарымен, соның ішінде 3D принтермен, CNC фрезермен және лазерлік кесумен тікелей жұмыс істеу арқылы өндіріс үшін өнеркәсіптік процестер мен 3D модельдеудің негіздерін түсінеді.
- Қозғалыс қадағалау костюмін, хромакейді және тиісті бағдарламаны пайдалана отырып, мультимедиа зертханасында анимациялық жобалар жасау арқылы кинематографиялық анимация саласындағы жұмыс негіздерін түсінеді
- Autodesk Revit, Recap және Fusion бағдарламаларымен жұмыс істеу арқылы BIM жүйелерін жобалайды.
- Арткәсіпкерлік бағдарламасында KPI жобаларды басқару жоспарымен жұмыс жасай отырып, шығармашылық жобаларды басқарады