Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01102 Педагогика және психология (1,5 ж) в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 1. Педагогика және психология, менеджмент және персоналды басқару негіздері саласында қажетті білім алу және магистранттардың психологиялық-педагогикалық қызметте теориялық және практикалық, жеке дайындығын тереңдету; 2. Кәсіби қызметте психологиялық-педагогикалық білім жүйесінің инновациялық технологияларын қолдану және жүйелендірілген білімді қалыптастыру; 3. Кәсіптік білім беруде практикалық-бағдарлы бағыты бар мамандарды даярлау 4. Магистранттардың кәсіби, әлеуметтік-психологиялық, педагогикалық, полимәдениеттік құзыреттіліктерін және өзін-өзі дамыту мүмкіндіктерін игеруі; 5. Халықаралық еңбек нарығының талаптарына сай бейімделуге және кәсіби ұтқырлыққа кепілдік беретін жоғары кәсіпқойлықты, креативті ойлау қабілетін, белсенді өмір сүру барысында жаңа білімдерді, өз бетінше шығармашылық игеру қажеттілігі мен дағдыларын қамтамасыз ету;
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1,5 года
  • Кредиттер көлемі 90
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Қазіргі қоғамда әлеуметтік жұмысты ұйымдастырудың психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік жұмыстың теориялық негіздері.Әлеуметтік жұмыс кәсіби қызмет ретінде: объект, пән, практика деңгейі. Тұлғалық мәселелерді түсіндіру, психологиялық-бағытталған модельдердегі Әлеуметтік жұмыстың принциптері мен әдістері.Отбасындағы және қоғамдағы зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша әлеуметтік жұмыс. Халықпен әлеуметтік жұмыс теориясы мен практикасы. Әлеуметтік диагностика: мақсаты, кезеңдері және өткізу тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беруді ізгілендіру және интеграциялау
    Несиелер: 5

    Білім беруді ізгілендірудің мәселелері мен әдіснамалық аспектілері. Жоғары білімді гуманизациялау және гуманизациялау. Шетелдік педагогикадағы гуманистік идеялар. Қазіргі кезеңдегі білім беруді демократияландыру және гуманизациялау. Гуманизация идеясына негізделген білім беру мазмұны. 20 ғасырдың педагогикалық болмысындағы гуманистік авторлық мектептің феномені. Қазіргі білім берудегі интеграциялық процестер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Шет тілін халықаралық стандарт деңгейінде меңгеру. Ақпараттық және кәсіби мазмұндағы мәліметтерді тыңдап қабылдау. Монологтық және диалогтық формада кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасау. Ғылыми тақырыбы бойынша жазбаша жұмыстар дайындау. Ресми құжаттарды толтыру дағдыларын үйрену. Сөздіктермен, мамандық бойынша әдебиеттермен жұмыс істей алу. Жазбаша, ауызша аударма дағдысын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы туралы түсінік. Білімнің жалпы әдіснамасын дамыту. Ғылыми шығармашылықтың жалпы әдіснамасы. Педагогикалық зерттеудегі әдіснамалық рефлексия. Зерттеу нәтижелерін өңдеу әдістері. Педагогикалық зерттеудегі теориялық әдістер. Педагогикалық зерттеудегі теориялық әдістердің ерекшеліктері. Теориялық әдістердің сипаттамасы. Педагогикалық зерттеудегі эмпирикалық әдістер. Педагогикалық зерттеудегі психологиялық әдістер. Педагогикалық зерттеудегі социологиялық әдістер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 4

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы және педагогтың әдіснамалық мәдениеті туралы түсінік. Педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің негізгі компоненттері. Ғылыми зерттеу әдістері. Зерттеудің статистикалық әдістері. Қосылған бақылау және этнографиялық әдіс. Ғылыми зерттеуде педагогикалық тәжірибені қолдану және зерттеу. Педагогикалық қарым-қатынас. Педагогикалық технологиялар. Педагогикалық қызметтің компоненті ретінде зерттеу қызметі. Әлеуметтік-педагогикалық жобалау құрылымындағы модельдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясы курсының міндеттері, пәні және объектісі. Білім берудегі инновациялық процестерді басқару субъектілері. Жетекші білім берудегі инновациялық процестерді басқару субъектісі ретінде. Басшы тұлғасының инновациялық диспозициясын зерттеу планшеті. Топ білім берудегі инновациялық процестерді басқару субъектісі ретінде. Топтың инновациялық диспозициясын зерттеу планшеті. Ұжым білім берудегі инновациялық үдерістерді басқару субъектісі ретінде. Ұжымның инновациялық диспозициясын зерттеу планшеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Этнопедагогиканың методологиялық негіздері
    Несиелер: 4

    Белгілі педагогтардың, қоғам қайраткерлерінің еңбектеріндегі этнопедагогикалық идеялардың генезисі. Этнопедагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін зерттеудің ғылыми-практикалық алғышарттары. Білім беру жүйесіндегі Этнопедагогика. Педагогика классиктерінің мұрасында халықтық тәрбие. Этнопедагогикадағы тәрбие әдістері, тәсілдері, құралдары. Халықтық педагогиканың заманауи қызметі. Қазіргі адам халық білімінің мақсаты ретінде. Жалпы білім беретін мекемелердің ОТҮ-де халық педагогикасының прогрессивті элементтерін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Жай-күйі мен даму перспективалары мен отандық жоғары білім беру. Жоғары мектептің оқытушысы Жоғары кәсіптік білім беруді жаңғырту субъектісі ретінде. ЖОО-да педагогикалық үдерісті ұйымдастыру әдістемесі мен технологиясы. ЖОО-да студенттерді оқытуды ұйымдастыру. Қашықтықтан оқытудың педагогикалық технологиялары. ЖОО-да студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру технологиясы. ЖОО-да тәрбие жұмысын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілдері
    Несиелер: 5

    Тұлғаны дамытудың мәдени-тарихи тұжырымдамасы. Тұлға теориясын құру үшін жоғары психикалық функциялар туралы оқу-жаттығудың әдіснамалық маңызы. Қызмет түсіндіру принципі және зерттеу пәні ретінде. Мотивациялық-қажеттіліктік сала тұлғаның мәндік ядросы ретінде. Мәдени-тарихи концепциядағы және іс-әрекет тәсіліндегі мәні мен маңызы мәселесі. Тұлғаның іс-әрекет теориясындағы даму болашағы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Менеджмент түсінігі және модельдері. Менеджменттің даму тарихы. Басқарудың негізгі мектептері. Менеджменттің мақсаттары мен функциялары. Ұйымдастыру процестерінің мәні. Басқарудың ұйымдастырушылық құрылымы. Өкілеттілік пен жауапкершілік. Менеджменттің әлеуметтік процестері. Көшбасшылық және басшылық стилі. Ұйымдағы қақтығыстарды басқару. Персоналды басқару. Кәсіпорындардағы менеджмент ерекшеліктері. Логистикалық менеджменттің мақсаттары мен міндеттері. Ұйымның логистикасын басқару әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұлғаны әлеуметтендіру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтендіру ұғымы. Адам әлеуметтендіру процесінде. Тұлғаны дамыту, қалыптастыру, тәрбиелеу және әлеуметтендірудің арақатынасы. Тұлға әлеуметтануының факторлары, механизмдері. Тұлғаның әлеуметтенуі мен әлеуметтік өзара әрекеттесуінің психологиялық негіздері. Әлеуметтендіру институттары. Отбасы тұлғаны әлеуметтендіру институты ретінде. Әлеуметтік қондырғылар және әлеуметтік сипат. Әлеуметтену өнімдері-әлеуметтену және тәрбиелілік. Оқыту және тәрбиелеу тұлғаны әлеуметтендіру элементтері ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-дағы психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Студенттердің оқу іс-әрекетінің психологиялық ерекшеліктері. Оқыту мақсаттары психологиялық пәндер. Оқу қызметінің мазмұны. Шолу оқу іс-әрекеті және оқыту теориялары. Оқу тапсырмалары, тапсырмалар жүйесіндегі құрылымы мен мазмұны. Психологиялық пәндерді оқыту формалары мен әдістері (дәрістер, практикалық, семинарлық, зертханалық сабақтар). Студенттердің өзіндік жұмысын басқару. Бақылау және түзету оқу қызметінің студент.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Салыстырмалы педагогика
    Несиелер: 5

    Салыстырмалы педагогика ғылым ретінде, оның даму тарихы және әдіснамасы.Қазіргі әлемде білім беру және егореформациялау. Шет елдердегі орта мектептің қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары. Үздіксіз білім беру жүйесіндегі академиялық орта мектеп. Білім берудің әлемдік тәжірибесіндегі білімді бақылау және бағалау жүйесі. Элитарлық білім беру. Орта мектепте оқытудың дифференциациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шығармашылық өзін-өзі жетілдіру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Шығармашылық ғылыми білімнің пәні ретінде. Шығармашылықтың педагогикалық ерекшеліктері. Педагог мамандығының қазіргі қоғамдағы рөлі. Білім беру процесіндегі Шығармашылықтағы педагогикалық технологиялар. Кәсіби-тұлғалық даму және өзін-өзі дамыту әдістері мен педагог. Педагог тұлғасының шығармашылық әлеуеті, шығармашылық бағыты, шығармашылық қабілеттері. Шығармашылық педагогикасы: диагностикалық аспект. Шығармашылық тапсырмаларды шешуді ынталандыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі психологиядағы психотехниканың теориялық-практикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Психикалық танымдық процестерді белсендіру мен дамытудың психотехникалық тәсілдері. Стресстік реакцияларды басқарудың психотехникалық әдістері. Сананың және сананың өзара әрекеттесуі. Психологиялық қорғау. Суггестия және гипнотикалық әсер ету техникасы. Психологиялық байланыс орнату. Тұлғааралық қысым. Әлеуметтік Техника Д. Карнеги. Э. Берн бойынша манипуляциялар мен ойындар. Манипуляциялық әсерлерге қарсы тұрудың психотехникалық стратегиясы. Мотивацияны басқару техникасы. Өз мінез-құлқын басқару техникасы. Психологиялық кеңес беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да білім беру мазмұнын әзірлеудің ғылыми-теориялық негіздері және оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі педагогикалық технологиялардың теориялық сипаттамалары. Коммуникация оқу үдерісін ұйымдастыру принципі ретінде: оқытудың интерактивті әдістері. ЖОО-дағы инновация және оқу ортасы. Практика университеттік білім мазмұнын ұйымдастыру бірлігі ретінде. Витагендік оқыту. Кезең-кезеңмен оқыту. Оқытудың белсенді әдістері. Сыни ойлау, проблемалық оқыту. Ынтымақтастықта оқыту. Білім беруді жаңғырту контекстінде оқытудың инновациялық технологияларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҚР Мемлекеттік білім саясаты
    Несиелер: 5

    ҚР "Білім туралы" Заңында қолданылатын негізгі ұғымдар. ҚР Білім саласындағы заңнамасы. Білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың принциптері. ҚР Үкіметінің Білім беру саласындағы құзыреті. Мемлекеттік кепілдіктер. Білім беру жүйесінің міндеттері және оның деңгейлері. Білім беретін оқу бағдарламалары. Білім беру қызметін ұйымдастыру, субъектілері. Жаңа білім беру бағдарламасы. Оқытудағы үштілділік. Педагогикалық қызметкердің мәртебесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық Аксиологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Құндылық идеясы және оның жалпы аксиология мен педагогикадағы дамуы. Негізгі аксиологиялық мәселелер және олардың Батыстың философиялық және педагогикалық ойындағы дамуы. Білім философиясы педагогикалық Аксиологияның теориялық-әдіснамалық негізі ретінде. Білім беру құндылықтарының жіктелуін негіздеу. Педагогикалық Аксиологияның логикалық-құрылымдық құрылымының принциптері. Білім беру құндылықтарының иерархиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру саласындағы стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    "Басқару функциясы"түсінігі. Мектепішілік басқарудың педагогикалық талдауы. Педагогикалық талдау түрлері. Педагогикалық талдаудың негізгі объектілері, оның кезеңдері мен әдістері. Білім беру саласындағы стратегиялық менеджменттегі мақсатты болжау. Басқару мақсатының жіктелуі. Мақсаттардың түрлері. Ұйғару мақсатына қойылатын талаптар, оның түрлері. Шешім қабылдау технологиясы. Ұйымдастыру-педагогикалық қызметінің бағыттары. Өкілеттіктерді беру. Мотивация. Педагогикалық бақылау. Педагогикалық мониторинг.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіптік педагогика
    Несиелер: 5

    "Тәрбие" ұғымы кең және тар мағынада. Білім ойлау тәсілі ретінде. Қалыптастыру және дамыту-педагогика категориялары. Бірнеше дәуірде педагогиканың пайда болуы және дамуы. Кәсіптік білім беру педагогикасының философиялық-әдіснамалық негіздері. Кәсіби педагогиканың ғылым ретінде мәртебесі. Кәсіби педагогиканың объектісі, пәні және функциялары. Кәсіби педагогиканың міндеттері мен құрылымы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Жоғары білім деңгейінде алынған тұжырымдамалық білімдер мен түсініктерді көрсету, оларды ғылыми зерттеулер контекстінде қолдану және дамыту үшін мүмкіндіктерді пайдалана білу

  • Код ON2

    Қазіргі заманғы білім беру технологияларының мәнін, кәсіптік білім беруді ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесін білу және түсіну

  • Код ON3

    Жаңа немесе бейтаныс жағдайлар контекстерінде және неғұрлым кең (пәнаралық) салалар шеңберінде зерделенетін саламен байланысты мәселелерді шешу қабілетін, түсінуді және білімді қолдану дағдылары қалыптасқан

  • Код ON4

    4. Педагогикалық, психологиялық, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып қорытындылар жасау үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру, сондай-ақ өз тұжырымдары мен білімдерін және олардың негіздемесін мамандар мен маман емес адамдарға нақты және анық хабарлай алу

  • Код ON5

    Оқыту мен тәрбиелеудің ғылыми-теориялық негіздерін талдай алады, оларды кәсіби қызметте жүзеге асыра алады, Психодиагностика мен психологиялық түзетуді жоспарлай алады және жүргізе алады, педагогикалық және әлеуметтік коммуникация тәсілдерін меңгере алады

  • Код ON6

    Психологиялық технологияларды, психодиагностикалық әдістемелерді; психодиагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін, құзыреттілік тұлға индикаторларының мазмұнын талдауды және интерпретациялауды жүзеге асыру

  • Код ON7

    Мемлекеттік тілді, орыс тілін - ұлтаралық қарым-қатынас тілін еркін меңгеру, шет тілдерінің бірін пайдалана білу

  • Код ON8

    Тұрақты емес, өзгеретін орта жағдайында білім беру ұйымының стратегиялық басқаруының әдіснамалық негіздерін, стратегиялық менеджменттің теориялық концепцияларын қолдана білу

7M01102 Педагогика және психология (ғылыми педагогикалық)
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология
Магистратура

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (бейіндік бағыт)
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01102 Педагогика және психология 1,5
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (1 жыл)
Магистратура

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология HN
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 педагогика және психология (бейін.)
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (бейінді)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (1 жыл)
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология(профильный)
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (1,5 жыл)
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top