Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01401 Дене шынықтыру және спорт в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру және оқу-жаттығу процесі жүйесінде, ұйымдастыру мен оқытудың инновациялық әдістерін пайдалануға қабілетті, дене шынықтыру және спорт саласының құзіретті педагог-кәсіби маманын даярлдау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Жас ерекшелік психологиясы және физиология
Курс адамның анатомиясы мен физиологиясы, жас ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді, жоғары жүйке қызметінің заңдылықтары және адамның жүйке жүйесінің функционалдық ерекшеліктері қарастырылады. Оқушылардың онтогенездегі психикалық және физиологиялық дамуы, жас ерекшеліктері мен дамуының негізгі заңдылықтары, психофизиологиялық нормаларды есепке алу негізінде баланың дамып келе жатқан тұлғасының маңызды психикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт мұғалімі мамандығына кіріспе
Пән жалпы және спорттық педагогика негіздері, дене тәрбиесінің мемлекеттік жүйесі туралы білім береді. Дене шынықтыру, сауықтыру және спорттық мазмұндағы білім беру мекемелерінің жұмысының құрылымына қысқаша шолу жасайды. Университеттегі оқу процесінің қызмет ету жүйесі туралы ақпарат береді. Әртүрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты өңдеу және оқу процесінде қолдану әдістемесінің ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инклюзивті қоғам құндылықтарын қалыптастыру
Пән студенттердің инклюзия құндылықтарын, әртүрлілікке құрметпен қарау, мүмкіндіктер мен білім алуға қолжетімділікте теңдік қағидаларын түсінуін дамытуға бағытталған. Курсты оқу барысында білім алушылар инклюзивті тәжірибе қағидаттарын меңгеріп, инклюзияның құқықтық және этикалық аспектілерін талдайды, сондай-ақ мультимәдениетті және инклюзивті ортада тиімді өзара іс-қимыл жасау дағдыларын қалыптастырады. Бағдарлама әлеуметтік жауапкершілік пен төзімділікті негізгі кәсіби құзыреттер ретінде дамытуға ықпал етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт тарихы
Пән дене жаттығуларының пайда болуы мен дамуының теориялық негіздері мен тарихи алғы шарттарын, тарихтың әртүрлі кезеңдеріндегі дене шынықтыру және спорт жүйесін зерттейді. Түрлі халықтар арасында спорттың пайда болуының тарихи заңдылықтарын түсіндіреді. Ол Қазақстан Республикасындағы олимпиадалық және спорттық қозғалыстың, дене тәрбиесі жүйесінің даму тарихын ашады. Елімізде спорт пен дене шынықтыру-сауықтыру қозғалысының қазіргі заманғы даму деңгейімен және кадрлар даярлау жүйесімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
Курс дене шынықтыру мен спорттың психологиялық негіздері туралы мәліметтер береді. Дене шынықтыру сабағында мектеп оқушыларының жеке және тұлғалық ерекшеліктері, танымдық, мотивациялық, эмоционалдық-еріктік сфераларының дамуы зерттеледі. Тұлға психологиясы және мұғалім мен жаттықтырушы қызметінің ерекшеліктері қарастырылады. Спорттық іс-әрекеттердің психологиялық ерекшеліктері, спорттағы психологиялық дайындық, циклдік, жылдамдық-күш, техникалық және спорттық ойындардағы психологиялық дайындықтың ерекше аспектілері туралы білім қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дене шынықтыру және спорт акмеологиясы
Пән мазмұнында шеберліктің арнайы кәсіби деңгейлерін қалыптастыру мен жетілдірудің негіздерінен басқа, кәсібиліктің компоненттері, өзін-өзі жетілдіру әдістері, педагогикалық тәжірибе мұғалімнің шығармашылық әлеуетін өзін-өзі жүзеге асырудың нәтижесі ретінде қарастырылады. Дене шынықтыру және спорт мамандарын кәсіби даярлауда казіргі білім беру технологиялар туралы, кәсіби мәдениетті қалыптастыру ерекшеліктері туралы, кәсіби дайындықтағы оқу процесінің компоненттерінің акмеологиялық бағыты туралы білім негіздері беріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәнің мақсаты- білім алушылардың жеке қаржысын басқарудағы негізгі білімдері мен практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс негізгі экономикалық түсініктерді, ұтымды бюджеттеу, инвестициялау, жинақтау және қаржылық тәуекелдерден қорғау принциптерін қамтиды. Несиелеу, инвестициялау, қаржылық қызмет көрсету мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Бұл курсты аяқтау білім алушыларға негізделген қаржылық шешімдер қабылдауға, қарыз тұзақтарынан, қаржылық пирамидалардан аулақ болуға және өз қаражаттарын тиімді басқаруға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорт экономикасы және спорт бизнесі
Осы пәннің мазмұнында дене шынықтыру-спорт және ойын-сауық қызметін коммерцияландыру фактілерінің пайда болу тарихынан ақпарат, қазіргі заманғы дене шынықтыру және спорт экономикасының негіздері, бюджеттік және экономикалық саясатты қалыптастыру, қаржыландыру принциптері спорт саласы мен спорт ұйымдарын өзін-өзі қаржыландыру ұсынылған. Кәсіпкерлік қызметтің мазмұны ашылады, дене шынықтыру-спорттық іс-шаралар, бизнес-жоспарлау, спорттық маркетинг мәселелері, интернет-экономика және басқа да кәсіпкерлік қызметтер қаралады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Бұл негізгі экономикалық принциптерді, нарықтық тетіктерді, меншік нысандарын және экономикалық қызмет заңдылықтарын зерттейтін пән. Курс сұраныспен ұсыныстың, бәсекелестіктің, салық салудың, қаржыландырудың, инвестициялаудың және бизнесті жоспарлаудың негізгі аспектілерін қамтиды. Кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, тәуекелдерді талдауға және бизнесті басқару стратегияларына ерекше назар аударылады. Бұл пәнді оқу бизнес жүргізудің, экономикалық негізделген шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Бұл пән өмірдің әртүрлі салаларында қауіпсіздік негіздерін оқытуға, сондай-ақ адамның табиғатпен өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Ол қоршаған ортаны қорғау мәселелерін қамтиды және жаһандық экологиялық және әлеуметтік қиындықтарды шешу үшін стратегияларды бағалау мен әзірлеу дағдыларын қамтиды. Курстың аясында су ресурстарының, ауа сапасының, жердің деградациясының, азық-түлік қауіпсіздігінің, сондай-ақ адам әрекетімен туындаған табиғи және техногендік апаттардың қауіпсіздігі мәселелері қарастырылады және олардан қорғау әдістері тұрақты даму мақсаттары контекстінде талқыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәннің мазмұны білім алушыларда педагогикалық ғылымның теориялық – әдіснамалық негіздері және кәсіби – педагогикалық іс-әрекеттің мәні туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу білім беру ортасында тұтас педагогикалық процесті ұйымдастырудың мазмұны, принциптері, формалары мен әдістері туралы қажетті білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курсты оқу білім алушыларда оқу мен оқытудағы заманауи тәсілдерді сәтті жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және антикоррупциялық мәдениет
Пәннің мақсаты-негізгі құқықтық ұғымдарды , қағидаттар мен нормаларды, азаматтардың құқықтарын қорғау тетіктерін зерделеу, сондай-ақ құқық бұзушылықтардың алдын алу мақсатында қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сананы қалыптастыру. Курс заңнаманы талдауды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетігін және этикалық стандарттарды қамтиды. Құқықтық сауаттылықты дамытуға және әрбір азаматтың құқықтық тәртіп пен әділеттілікті сақтаудағы рөлін түсінуге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курс барысында студенттер инклюзивті білім берудің принциптері мен әдістемелік негіздері туралы білімдерін қалыптастырады. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға, инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуде туындайтын кедергілерді болдырмауға, сондай-ақ инклюзивті білім беру саласындағы ұйымдастырушылық және басқару құзыреттеріне қатысты заманауи талаптардың жаңа үлгілері туралы идеялар қалыптасады. Білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау үлгілері туралы білімді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жеңіл атлетиканы оқыту әдістемесі
Бұл пән жеңіл атлетиканы оқытудың тарихын, теориясы мен әдістемесін зерттейді. Жеңіл атлетика түрлері бойынша арнайы қасиеттерді дамытуға бағытталған оқыту техникасының негіздері. Спортшыларды әртүрлі кезеңдеріндегі қозғалыс дағдылары мен физикалық қасиеттері даярлаудың қалыптастыру, бекіту және дамыту ерекшеліктері. Жеңіл атлетика түрлері бойынша спорттық жаттығудың тактикалық-техникалық және физика-психологиялық элементтері. Әр түрлі деңгейдегі жарыстардың ережелері, ұйымдастыру және өткізудің негізгі шарттары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесі және спорт педагогикасы
Бұл курс білім берудің дидактикалық негізі ретінде педагогикалық іс-әрекет теориясымен, ғылым мен практика контекстінде педагогика негіздерімен таныстырады. Спорт мұғалімінің кәсіби-педагогикалық іс-әрекетінің әдістері мен құралдары туралы жалпы мәлімет береді. Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру жолдары, педагогикалық технологиялардың даму ерекшеліктері мен дене шынықтыру және спорт саласындағы инновациялар ашады. Педагогикалық шығармашылық туралы білім негіздерін және кәсіптік саладағы өнімді іс-әрекет дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Күрес түрлерін оқыту әдістемесі
Пән күрес түрлерінің даму тарихы туралы теориялық мәліметтерді қамтиды. Білім алушының арнайы қозғалыс дағдылары мен дене қасиеттерін қалыптастырудың кейбір ерекшеліктерін қарастырады. Олар тұрып және партерде ұрыс жүргізудің техникасына, қарсы әдістеріне алғашқы дайындықтың негіздерін береді. Оқушының жеке қабілеттерін ескере отырып, күрестен жарыстар ұйымдастыру және жалпы дене, арнайы, техникалық, психологиялық дайындығының негізгі әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық дайындық теориясы мен әдістемесі
Пән спортшыларды даярлау процесінде дене қасиеттерін қалыптастыру және дамыту негіздеріне оқытуға бағытталған. Қимыл-қозғалыстардың техникасы және тактикасының негізгі элементтерін зерттейді. Спортты дамытудың, спорттық іріктеу мен бағдарлаудың өзекті мәселелерін қарастырады. Спортты басқарудың ұйымдық құрылымдарының жүйесі туралы, спортшының жарыс қызметіндегі спорттық дайындық түрлері туралы ақпарат береді. Таңдалған спорт түріндегі оқу процесін жоспарлау жүйесі мен әдістемесінің негіздерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дәстүрлі емес спорт түрлерінің негіздері және дене шынықтырудың түрлері
Бұл пән дәстүрлі емес спорт түрлері мен дене тәрбиесінің түрлерінің пайда болуы мен дамуы туралы білімнің негізін құрайды.Ол бұқаралық сипаттағы дәстүрлі емес спорт түрлерін аймақтық аймақтық және әлемдік деңгейде кеңінен насихаттаудың жалпы заңдылықтарын ашады. Оқыту және конкурстық процесті ұйымдастыру,өткізу және қамтамасыз ету негіздерін қарастырады. Ол халықтың әртүрлі топтарымен дене тәрбиесінің түрлерін ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Паралимпиалық қысқы спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесі
Бұл курс әлемдік және қазақстандық паралимпиада қозғалысының қалыптасу және даму тарихын зерттейді. Ол қысқы паралимпиадалық спорт түрлері бойынша арнайы қозғалыс дағдылары мен дене қасиеттерін қалыптастыру және жетілдіру теориясы мен әдістемесінің негіздерін ашады. Спортшылардың тәрбие мен оқыту процесінде физикалық, психологиялық, арнайы және техникалық дайындығының психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері туралы білім негіздерін береді. Жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі талаптары мен материалдық-техникалық параметрлерін ашып көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм негіздері және спорттық бағдарлау
Бұл пән туризмнің қазіргі әлемдік құрылымының қалыптасуы мен дамуының тарихы мен географиясы туралы негізгі мәліметтерді зерттейді. ҚР туризмді дамыту негіздері туралы білім береді. Ол аймақтық, республикалық және әлемдік деңгейдегі туристік саяхаттарды ұйымдастырудың даму перспективаларын, түрлерін, формалары мен әдістерін зерттейді. Жерде бағдарлау негіздері бойынша дағдыларды қалыптастырады. Оқушыларды спорттық бағдарлау бойынша дайындаудың ерекшеліктерімен және жарыстарды ұйымдастыру мен өткізу негіздерімен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дартс оқыту әдістемесі
Бұл курс паралимпиадалық спорт түрлерінің және дарцтың спорт түрі ретінде пайда болуы мен дамуының тарихи және теориялық негіздері туралы ақпарат береді. Дамуында ерекше қажеттіліктері бар балалардың дене тәрбиесінің кейбір аспектілері қарастырылады. Дартсқа оқытудың әдістемелік негіздері берілген. Қозғалыс дағдылары мен физикалық қасиеттерді қалыптастыру және жетілдіру негіздері зерттеледі. Оқу-жаттығу процесінің техникалық және әдістемелік қамтамасыз етудің негізгі параметрлері. Дартс бойынша жарыстар ережесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаңартылған білім беру мазмұнының технологиясы және критериалды бағалау
Бұл пән білім беру мекемесінің дене шынықтыру саласындағы жаңартылған білім беру мазмұнының бағдарламасын оқытудың тиімді тәсілдерін қолдану әдістемесін зерттейді. Оқушылардың оқу жетістіктерін тиімді және ынталандырушы бағалауға, сондай- ақ жаңартылған білім беру жағдайында оқу- тәрбие процесін жоспарлау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік беретін, суммативті және формативті критериалды бағалау технологиясының ұйымдастырушылық-педагогикалық негіздерінің кең ауқымды мәселелерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт әлеуметтануы
Пән арнайы әлеуметтік теория ретінде дене шынықтыру және спорт әлеуметтануы туралы білімнің негізін береді. Қоғам, мәдениет, дене шынықтыру және спорт әлеуметтiк институттар ретiнде негiзгi әлеуметтiк санаттар ретiнде ашылады. Әртүрлі әлеуметтік топтарда дене жаттығуларымен және спортпен шұғылдануға ынталандыру ерекшеліктері зерделенеді. Гендерлік қатынастарға, спорттық қызметтегі девиантты мінез-құлыққа және әлеуметтік бақылауға назар аударылады. Жаһандану қоғамында спорт қарастырылуда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интерактивті ойындар сауықтыру әдістемесі
Пән жасөспірімдермен жұмыс жасау барысында ойын құралдарын қолданудың отандық және шетелдік тәжірибесін талдауды қамтиды. Оқушылардың әлеуметтік-коммуникативтік, интеллектуалдық, шығармашылық және қозғалыс қабілеттерін қалыптастыру және дамытудағы казіргі заманғы ойын әдістемесінің интерактивті формаларының негіздерін қарастырады. Білім алушының жасампаздық ұстанымын қалыптастыру құралы ретінде интерактивті ойынның педагогикалық ресурсымен таныстырады. Сауықтыру және мультидамытушылық бағыттағы интерактивті ойынды ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бадминтонды оқыту әдістемесі
Курс бадминтонның пайда болу және даму тарихын зерттейді. Ракеткамен жұмыс істеу ептілігінің түрлеріне, тіреулер мен қозғалыстар техникасына дайындық негіздері беріледі. Беруді орындаудың негізгі тәсілдерін, ракетканың ашық және жабық жағының астынан және үстінен беру техникасын, шабуылдаушы соққылардың техникасын үйретеді. Жеке және жұптық ойындарда әрекет ету тактикасымен үйретеді. Жаттығу процесінің әртүрлі кезеңдерінде білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін есепке алу. Жарыс ережесі. Материалдық-техникалық қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гимнастиканы оқыту әдістемесі
Оқыту курсы гимнастика түрлерінің теориялық негіздерін ашады. Еркін жаттығулар мен, снарядтардағы жаттығуларға оқыту негіздері, саптық, жалпы дамытушылық, қолданбалы, еркін, акробатикалық жаттығулар мен секірулердің әдістемелер ерекшеліктері зерттеледі. Мектепте сабақ өткізу әдістемесі. Жаттығу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі физикалық, арнайы дайындықтың негізгі әдістері. Сабақтардағы қауіпсіздік шараларына назар аударылды. Жарыстар мен спорт мерекелерді ұйымдастыру және өткізу негіздері беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Абай әлемі
Пән тарихи фактілерді, Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын философиялық-көркемдік негіздерін игерте отыра, студенттің өз пікірін айта білу, практикалық дағдыларды және адамгершілік, адалдық, көркем мінез сияқты адами қасиеттерді қабылдауды меңгертеді. Қазақ әдебиеті қаламгерлерінің данышпандық қырлары мен М.Әуезовтің Абай мұрасын зерттеу, насихаттаудағы рөлін, шығармаларының тарих, әдебиет, ғылым үшін маңызын айқындайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім беру мекемелеріндегі дене шынықтырудың оқу-материалдық және нормативтік базасы
"Білім беру мекемелеріндегі дене шынықтырудың оқу-материалдық және нормативтік базасы" пәнін оқу болашақ дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби дайындығына кіреді. Мазмұнында жалпы білім беретін оқу орындарында дене шынықтыру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық негіздері беріледі. Спорт ғимараттарының пайда болу тарихы және олардың спорттық және дене шынықтыру-сауықтыру инфрақұрылымының қазіргі заманғы дамуы зерттеліп, мектептегі спорт ғимараттарын жоспарлау, жобалау, пайдалану және қызмет көрсету мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлттық спорт түрлерін оқыту әдістемесі
Пән еліміздегі ұлттық спорт түрлерінің пайда болу және даму тарихын, қимыл-қозғалыс техникасы мен тактикалық іс-әрекеттерін, ұлттық спорт түрлерінен төрелік ету және жарыстарды өткізу ережелерін, салауатты өмір салты мен дене тәрбиесі процесінде бұқаралық спорттық іс- шаралар ұйымдастыруды және жоспарлауды, ұлттық салт-дәстүрді жаңғыртуды қарастырады. Оқыту теориясы мен әдістемесінің негіздерін оқыту, ұлттық спорт түрлерінен жаттығу үрдісін игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы спорт түрлерін оқыту негіздері
Пән қолданбалы спорт түрлерінің теориясы, әдістемесі және құқықтық реттеу негіздерін зерттейді. Оқушылардың жас және тұлғалық ерекшеліктерін есепке алу туралы, секциялық жұмысты ұйымдастыру туралы білім негіздерін береді. Оқу орнында қолданбалы спорт түрлері бойынша материалдық-техникалық базаны құру, пайдалану және қамтамасыз ету негіздерін қарастырады. Оқытуды ұйымдастыру мен өткізу құрылымы мен бәсекелестік процестері туралы ақпаратты ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдер спортының теориясы мен әдістемесі
Бұл пән балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорт саласында кәсіптік қызметті анықтайтын іргелі білім жүйесін қалыптастырады. Оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастырудың формалары мен ерекшеліктерімен, әртүрлі спорт түрлеріне ортақ жаттығу процесінің негізгі заңдылықтарымен таныстырады. Балалар мен жасөспірімдер спортының психологиялық, тактикалық, техникалық дайындығын талдау әдістемесіне үйретеді. Дене шынықтыру мен спортты мәдениеттің және қоғамның әлеуметтік өмірінің ерекше, арнауы бөлек түрі ретінде зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Рекреация негіздері және спорттағы статистика әдістері
Аталған пән адамзаттың әл-ауқаты мен жұмыс қабілеттілігін қалпына келтіру мақсатында ұйымдастырылатын рекреациялық шаралар кешенін оқытады. Спорттағы статистиканың әдістері, дене тәрбиелеу үрдісі жұмыстарының нәтежелерін реттей отырып, білім алушыларға спортшылардың жынысы мен жасына байланысты дене дамуының деңгейлерін анықтауға, олардың спорттағы жетістіктерін реттеуге, жоспарлауға, сабақ барысында алынған нәтижелерді математикалық талдауға, ғылыми зерттеулер жүргізу және алынған қорытындылардың сенімділігін бағалауға оқытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу орындарында спорт секцияларын ұйымдастыру негіздері
Бұл пәннің мазмұны дене шынықтыру бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру негіздерін зерделеуді және білім беру мекемелерінде спорт түрлері бойынша секциялық жұмыстарды жүргізуді көздейді. Жарыстардың әртүрлі деңгейлері бойынша төрешілік ережелерін оқыту. Білім алушылардың жасы, жеке-дара, психологиялық, сондай- ақ дене дамуы ерекшеліктерін ескере отырып, спорттық секцияларда сабақ өткізудің негізгі мақсат-міндеттерін, мазмұны мен әдістемесін ашады. Спорттық бағдарлау мен таңдаудың әдістері мен амалдары берілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Волейболды оқыту әдістемесі
Пән курсы волейбол ойынының пайда болу және даму тарихымен, ҚР ойынның пайда болу тарихымен таныстырады. Оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлау және ұйымдастыру негіздерін, дене және арнайы дене жаттығуларының құралдары мен әдістерін ашады. Спортшының тұрыстары мен қимылдарының техникасын үйретеді. Доп беру тәсілдерін, допты қабылдау түрлерін, шабуыл соққыларын, тастаулар мен блоктарды үйренуге мүмкіндік береді. Жарыс ережелерінің мағынасын, дене қимылдарын және волейбол ойынындағы төрешілердің рөлін түсіндіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқпен ату оқыту әдістемесі
Пән атыс және пневматикалық қару түрлерінің құрастырып шығару тарихын зерттейді. Кіші калиберлі және пневматикалық қарудан атыс негіздері мен ережелерін, қарудың материалдық бөлігі және күтіп ұстау, қауіпсіздік шараларын ашады. Әр түрлі жағдайдан атыс жүргізу әдістемесін қарастырады. Атысқа әзірлену, қөздеу, тыныс алуды және ағытқыш ілмекті басуға арналған арнайы жаттығулар әдісі, жарыс ережелері, әр түрлі жарыстарды ұйымдастыруға және өткізуге қойылатын талаптар берілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығыс жекпе-жегін оқыту әдістемесі
Пән шығыс жекпе-жегінің тарихы, интеллектуалдық және рухани даму, денсаулықты нығайту және жеке өзін-өзі қорғау жүйесі ретінде мәліметтерден тұрады. Жекпе-жектің стилі мен түрлеріне байланысты оқытудың ерекшеліктері, дайындық және арнайы жаттығулардың әртүрлі кешендері қарастырылады. Оқу-жаттығу процесінің кезеңдері әдістемесінің негіздері ашылады. Білім алушылардың жеке басы, жасына және физикалық мүмкіндіктерін ескере отырып, оқыту әдістемесінің ерекшеліктері, жарыс және жіктеу ережелері беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Баскетболды оқыту әдістемесі
Курс баскетболдың пайда болу және даму тарихын зерттеуді қарастырады. Ойын техникасына алғашқы оқыту негіздерін қарастырады. Допты иеленудің, жүргізудің, берудің және себетке лақтырудың негізгі тәсілдері мен амалдары. Жеке және командалық баскетбол ойынының тактикасы мен техникасының ерекшеліктері. Топтардың жасы бойынша физикалық және арнайы дайындықтың кейбір аспектілері. Стритбол ойынының техникасы мен тактикасы туралы жалпы ақпарат береді. Жарыс ережелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гандболды оқыту әдістемесі
Бұл пән гандболдың пайда болу және даму тарихы туралы мәлімет береді. Командалық спорттық ойындардың классификациясы мен құрылымының негіздерін оқытады. Тактикалық, техникалық, психологиялық және дене шынықтыру дайындығының ерекшеліктерімен оқу процесін ұйымдастыру әдістемесін енгізеді. Техника негіздерін, дриблинг және допқа иелік ету тактикасын, қарсы шабуылда және қорғаныста ойнауды үйретеді. Гандболдан жарыс пен төрешіліктің негізгі ережелерін, материалдық-техникалық қамтамасыз ету тәртібі мен талаптарын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесін оқыту әдістемесі
Бұл курс жалпы білім беретін мекемелеріндегі дене шынықтыру бойынша тұтас білім беру үдерісін ұйымдастыру және өткізу бойынша теория мен әдістемені оқыту негіздерін қамтиды. Дене шынықтыру сабағы мен сыныптан тыс жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері туралы түсінік береді. Дене тәрбиесі жүйесіндегі бағыттарды — спорттық жаттығудың және кәсіби- қолданбалы дене дайындығының ерекшеліктерін, дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық-бұқаралық жұмыстарды, өзара байланысты тұтас құрылым ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арбадағы баскетболды оқыту әдістемесі
Пәнде паралимпиадалық, сурдолимпиадалық және арнайы спорт түрлерінің даму тарихы оқытылады. Мүмкіндігі шектеулі адамдардың дене тәрбиесі жүйесінің негіздері қарастырылады. Арбадағы баскетболды оқыту негіздері, допты иелену, беру және лақтыру тәсілдері мен әдістері оқытылады. Жеке және командалық ойынның негізгі әдістері, шабуыл мен қорғаныстағы техникасы мен тактикасы берілген. Материалдық-техникалық қамтамасыз ету. Жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі ережелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отырып ойнайтын волейболды оқыту әдістемесі
Пәннің тақырыбы ҚР және әлемде волейболдың тарихи дамуы мен қазіргі заманғы даму жағдайын баяндайды. Студенттер волейбол ойнау ережелерін, төрешіліктің негізгі ережелерін және ойынның техникалық элементтерін жіктеуді қарастырады. Волейболшының физиологиялық даму мүмкіндіктерін және ойын оқыту негіздерін зерделейді. Тактикалық, техникалық, физикалық және тұтас даярлықты оқыту әдістерін, материалдық және техникалық қамтамасыз ету, сондай-ақ жаттықтырушылық және спорттық даярлығын зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаппай сауықтыру жұмысын ұйымдастыру
«Жаппай сауықтыру жұмысын ұйымдастыру» пәні әр түрлі деңгейдегі білім беру және спорт мекемелерінде сауықтыру, дене шынықтыру және бұқаралық- спорттық жұмыстарды ұйымдастыруда педагогикалық және әлеуметтанулық зерттеулерді, теориялық білімдер мен кәсіптік дағдыларды игеруге бағытталған. Оның физикалық және мәдени бағыттарын жүзеге асыруға кең мүмкіндік бере отырып, әр түрлі жастағы халық арасында салауатты өмір салтын насихаттау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Голбол оқыту әдістемесі
Бұл пән дене шынықтыру және спорт жүйесіндегі инклюзивті білім берудің теориялық негіздерін ашады. Көру қабілеті бұзылған адамдардың дене тәрбиесінің негіздері бойынша білім береді. Голбол ойынының сауықтыру құралы және спорт түрі ретінде даму тарихы туралы жалпы мәліметтерді зерттейді. Голбол ойынын оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін қарастырады. Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады. Ойынның техникасы мен тактикасы, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу туралы хабарлайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жүзуді оқыту әдістемесі
Бұл курс әр түрлі жастағы балалармен жүзу жаттығулары мен жаттығу әдістерін зерттейді. Құрғақта және судағы дайындық, арнайы жаттығулардың әртүрлі әдістерінің кейбір аспектілерін қарастырады. Оқыту әдістемесінің негіздерін және жүзу, бастау және бұрудың спорттық тәсілдерінің ерекшеліктерін береді. Мектепте жүзу сабақтарының әдістемесі қарастырылады, жүзу бойынша жарыстарды өткізуді және төрешілікті ұйымдастыру, оқу құжаттамасын жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Регбиді оқыту әдістемесі
Пән регби спорттық ойынының негізгі техникасы мен тактикасын, білім беру мекемелеріндгі сабақтар мен спорттық жаттығуларды ұйымдастырудың жолдары мен әдістемелерін, жарыс төрешілігі, жарыс хаттамасын рәсімдеуді оқыту үрдісін ұйымдастырады. Дене шынықтыру пәні мұғалімдері және жаттықтырушылардың іс-әрекетін талдайды. Команда ішіндегі қарым-қатынасты сауатты құруға, педагогикалық қағидаттарға сүйене отырып, командадағы ойыншылардың әрекеттерін дұрыс бөлуге және психологиялық дені сау ұжым құруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Негізгі спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Пән спорттың базалық түрлерінің тарихы мен дамуы, төрешілік жүйесінің қалыптасу кезеңдері, спорт түрлерінің жіктелімі мен терминологиясы туралы жалпы мәліметтер береді. Білім беру және жаттығу процесінің нормативтік-құқықтық және оқу-әдістемелік негіздерін зерделейді. Спорттың базалық түрлері бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесін үйретеді. Гимнастика, жеңіл атлетика, спорт ойындары, жүзу, шаңғы спорты құралдарын пайдалана отырып, мектепте дене шынықтыру-сауықтыру технологияларын қолданумен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шаңғы спортының оқыту әдістемесі
Пән студенттердің теориялық білімдері мен тәжірибелік дағдыларын дамытуға бағытталған, шаңғы дайындығы бойынша оқу-жаттығу сабақтарын тиімді ұйымдастыру мен жүргізу үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады. Курста шаңғы жарыстарының негізгі техникасы мен тактикасы, шаңғышылардың дене дайындығының ерекшеліктері, сондай-ақ шаңғы спортын оқытудың заманауи әдістемелік тәсілдері қарастырылады. Жаттығу процесін жоспарлау мен бақылау мәселелеріне, әртүрлі жастағы және жеке ерекшеліктері бар білім алушылармен жұмыс ұйымдастыруға, сондай-ақ ашық ауада өткізілетін сабақтар кезінде қауіпсіздік шараларын сақтауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық генетика негіздері
Пән генетиканың негізгі заңдылықтары мен түсініктерін, соның ішінде гендердің өзара әрекеттесуін және адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін қарастырады. Спорттық генетиканың мақсаттары, міндеттері, амалдары мен даму кезеңдері, теориялық және практикалық маңызы туралы түсінік қалыптастырады. Дене шынықтыру және спорт саласында генетикалық тестілеу, генетикалық және фенотиптік маркерлерді талдау ұғымдарымен таныстырады. Спорттық таңдаудағы есептерді шешу негіздерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық биохимия негіздері
Пән дене еңбегі мен демалыс кезіндегі зат алмасудың ерекшеліктерін зерттейді. Жаттығу үрдісін ұтымды құру және оңтайлы қалпына келтіру кезеңдерін белгілеу заңдылықтары туралы мәлімет береді. Спортшы ағзасының жүктемесінің функционалдық жағдайына сәйкестігі туралы білімдерін қалыптастырады. Бұлшықет жұмысы мен қалпына келтіру кезінде болатын биохимиялық процестердің заңдылықтарын ашады. Спорттық өнімділікті арттыру, жылдамдық, күш және төзімділік қасиеттерін дамыту, жаттығудан кейін қалпына келтіруді жеделдету әдісін енгізеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми ізденіс жұмыстарының негізі және спорттық метрология
Пән студенттің оқу іс-әрекетін ЖОО-да оқудың барлық кезеңдерінде ғылыми ұйымдастырудың негіздерімен таныстырады. Дене шынықтыру және спорттағы метрология, стандарттау және бақылаудың мазмұнын ашады. Бітіру жұмысын орындау деңгейінде ғылыми зерттеуді ұйымдастыру әдістемесін зерделейді. Спортшының физикалық жағдайын құрамдас қолдау тәжірибесін, бақылау нәтижелерін өңдеу және талдау әдістерінің негіздерін, оқу-жаттығу процесін жоспарлауды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтау технологияларының негіздері
Пән денсаулықты сақтау және кәсіби ұзақ өмір сүру мәселелерінде жаңартылған оқыту мен тәрбиелеудің классикалық технологияларын толықтыратын педагогикалық қызметтің негіздері мен әдістерінің жиынтығын көрсетеді. Денсаулықты жинақтаудың көп деңгейлі тұжырымдамасы ретінде медициналық-гигиеналық, сауықтыру, дене шынықтыру, экологиялық-денсаулықты сақтау -тәрбиелеу процестерін, сонымен қатар өмір қауіпсіздігін қамтамасыз етудің технологиялық процестерін талдайды. Халықтың денсаулығын сақтау жүйесін нормативтік-техникалық қамтамасыз ету құралдарын ұсынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт гигиенасы
Пән дене тәрбиесі гигиенасының негіздерін, дене жаттығуларымен айналысатын дененің жеке бас гигиенасының ерекшеліктерін зерттейді. Денені шынықтырудың әртүрлі әдістері, гигиеналық нормалары және талаптары туралы білімдерін қалыптастырады. Ол спорт ғимараттары мен дене шынықтыру жаттығуларын жасайтын орындарға қойылатын негізгі гигиеналық талаптардың ерекшеліктерін ашады. Дене жаттығуларымен айналысатындардың еңбек қабілетін қалпына келтіру және жақсартудың көмекші гигиеналық құралдарын қарастырады. Әртүрлі спорт түрлері бойынша гигиеналық қамтамасыз ету туралы мәлімет береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мини футболды оқыту әдістемесі
Пән мини-футболдың даму тарихы, мини-футбол негіздері және мини-футбол ойнау ережелері туралы ақпаратты қамтиды. Мини-футболдағы тактикалық дайындықтың мазмұны, мини-футболдағы тактикалық әрекеттерді оқытудың ерекшеліктері ашылады. Шағын футбол ойнау техникасын оқытудың ерекшеліктері зерттеледі. Допты аяқпен соғу, доп тоқтату техникасы, допты баспен ұру, допты ұстау, алдау қимылдары (финт) методикасы оқытылады. Қақпашының допты таңдау, ойын техникасы мен тактикасы меңгеріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
Курс қозғалыс әрекеттерін жасау кезінде адам ағзасының физиологиясының жалпы негіздерін, физикалық жаттығулар кезінде дененің жұмыс істеуінің физиологиялық заңдылықтарын зерттеуге негізделген. Қозғалыс әрекеттерінің дененің физиологиялық процестерінің қалыпты жұмысына әсері туралы кейбір мәліметтер. Қимыл-әрекет жасау барысындағы адам организмінің жай - күйін медициналық-биологиялық бақылау және дене жаттығулары физиологиясының мәселелері бойынша қозғалыс қызметі және ғылыми-зерттеу жұмыстары әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық кинезиология негіздері
Пән кәсіби спорт өкілдерінің денсаулығын функционалдық зерттеулердің теориясы мен практикасының негіздерін зерттейді. Кез келген дене жүйесіндегі теңгерімсіздік, функционалдық бұзылулар, құрылымдық органикалық бұзылулар және аурулар туралы жалпы ақпаратты қарастырады. Спортшының жағдайын бағалауда арнайы және стандартталған диагностикалық әдістер туралы ақпаратты қамтиды. Функционалдық синдромдарды белгілеу және болжау және физиологиялық функцияларды талдау ерекшеліктерімен таныстырады. Спортшының қалпына келу процесін бақылаудың кейбір аспектілерін ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қозғалмалы ойындар оқыту әдістемесі
Бұл пән әртүрлі жастағы жалпы дене шынықтыру жаттығуларының құралы ретінде қозғалмалы ойындардың негіздерін береді. Сабақты жоспарлаудың, ұйымдастырудың және өткізудің қарапайым элементтерін үйретеді. Қозғалмалы ойындардың тактикалық әрекеттерінің кейбір түрлерінің қарапайым техникасымен таныстырады. Негізгі қимыл-қозғалыс дағдыларын, дене қасиеттерін қалыптастыру және жетілдіру мақсатында рөлдік мазмұнды және спорттық ойындардың элементтері бар ашық ойындарды оқуды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті оқыту әдістемесімен қозғалмалы ойындар
Пән қозғалмалы ойындардағы инклюзивті мазмұндағы білім беру процесін ұйымдастыру, жүргізу және басқару ерекшеліктері туралы ақпарат береді. Негізгі қозғалыс және психомоторлық дағдыларды қалыптастыру және дамыту арқылы ерекше білім беру қажеттіліктері және жеке тұлғалық мүмкіндіктер бар балаларды оқыту және әлеуметтендіру мәселелерін қарастырады. Инклюзивті мазмұндағы қозғалмалы ойындар әдісінің сюжетті-рөлдік және эмоционалды-жағымды ерекшеліктерін ашады. Спорттық, арнайы құрал-жабдықтарының және оқу-материалдық қамтамасыз ету ерекшеліктерін түсіндіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт маркетингі
Пән маркетингтің, нарық тұжырымдамасының және дене шынықтыру және спорт саласындағы нарықтық қатынастардың әдіснамалық негіздерін қамтиды; тұтынушылық және азық-түлік маркетингін, нарықты зерттеу әдістерін, Халықаралық олимпиада комитетінің маркетингтік қызметін зерделейді; спорт, дене шынықтыру және туристік қызметтер көрсету саласындағы маркетингтің негізгі қағидаттары мен әдістерін ашады; спортта және спорттық лицензиялауда бизнестің негіздерін қамтиды; спорттық маркетингті дамыту перспективалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теннис оқыту әдістемесі
Пәннің мазмұнында теннистің даму тарихы мен оқыту әдістемесі мәселелері қарастырылады. Бұл спорттың негізгі терминологиясы, ойын құрылымы зерттеліп, ойын техникасы мен тактикасы мен құрал-саймандар сипатталған. Допты лақтырудың дәлдігі мен тұрақтылығынан допты берудің барлық қимылдарының үйлесімділігі мен ырғағын, ойыншы тірегінің әдістемесін, ұстап алу техникасын анықтайды, ойын қимылдарының стратегиясы мен жіктелуін, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесін түсіндіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
5х5 және 7х7 футболдан оқыту негіздері
Пән нашар көретін және көрмейтін спортшылар ойнайтын 5х5 мини-футболға бейімделген ойын әдісінің негіздерін қамтиды және 7х7 футбол, церебральды сал ауруы және басқа неврологиялық аурулары, инсульт пен ми жарақатының салдары бар спортшыларға арналған ойындар. Осы спорт түрлерінің тарихы мен қазіргі дамуы, ережелері, жарыстары туралы ақпарат береді. Жаттықтыру мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Стол теннисін оқыту әдістемесі
Пән үстел теннисінің спорт түрі ретінде пайда болу және даму тарихы туралы мәлімет береді. Әр түрлі ракетканы ұстауға арналған негізгі жаттығулардың әдістері, әртүрлі позициялар, қозғалыстар, техникалар мен қызмет көрсетулер туралы жалпы ақпарат береді. Жеке және жұптық ойындарда негізгі соққылар (кесу, домалату), «тұру», «шам», стратегиялық іс-әрекеттер техникасын оқытуға ерекше мән береді. Оқу-жаттығу процесінің әртүрлі кезеңдерінде спортшының физикалық және арнайы дайындығының негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Футболды оқыту әдістемесі
Курста білім беру, оқыту және тәрбиелеудің бірлігі туралы мәліметтер берілген. Футболда қозғалыс әрекеттерін оқытудың ерекшеліктерін, оқу-жаттығу процесін ұйымдастырудың құрылымы мен формаларын қарастырады. Ойынның техникасы мен тактикасы, ойын элементтерін зерделеу реттілігі туралы білім береді. Әртүрлі тапсырмалар мен жаттығулар арқылы жеке және топтық оқытудың негіздерін меңгереді. Ойын жоспары туралы, алаң ойыншысы мен қақпашының ойын техникасы туралы ақпарат әкеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Спорттық дайындық процесін басқару негіздері
Пән таңдалған спорт түрі бойынша спорттық дайындық процесін басқарудың негізін құрайды. Жоғары спорттық шеберліктегі спортшыларды даярлау жүйесін, спортшыларды дайындаудың барлық түрлерінің (физикалық, техникалық, тактикалық, психологиялық және интеллектуалдық) спорттық дайындығының нақты принциптерін дұрыс қолдануды жетілдіреді. Спортты дамыту, спорттық іріктеу және спорттық бағдарлаудың өзекті мәселелерін ашып көрсетеді. Ұйымдастыру жүйесі туралы мәлімет береді спорттық қызметтің әртүрлі бағыттарындағы басқару құрылымдары, жастар спортын, элиталық спортты және кәсіби спортты басқару жүйесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімдері мен коммуникативтік іскерліктерді көрсете білу, қоғамның қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.
- Оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың заманауи технологияларын қолдану.
- Дене тәрбиесі саласында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру, білім беру мекемелерінің оқу-материалдық және нормативтік базасын қолдану бойынша педагогикалық білім негіздерін қолдану.
- Дене шынықтыру және спорт педагогикасы мен психологиясын, экономиканы оқытудың қазіргі заманғы педагогикалық технологияларын дамытудың қағидаттары мен әдістерін көрсету, оқу процесін дамытуға бағытталған оқыту бағдарламалары мен әдістерін айқындау және қолдану.
- Педагогикалық зерттеулердің нәтежиелері негізінде білім беру ортасын жетілдіру үшін жағдай жасау, оларды оқу-тәрбие процесінде қолдану.
- Кәсіби педагогикалық мәселелерді талдау және шешу үшін жасанды интеллект әдістерін қолдану және кәсіби ортада өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу. Білім беру процесінің мазмұнын түзету және педагогикалық міндеттерді шешу мақсатында білім алушылардың дайындық деңгейлерін анықтау.
- Кәсіби саладағы педагогикалық мәселелерді талдау және шешу, заманауи білім беру технологияларын, әртүрлі әдістер мен тәсілдерді оқу үрдісінде қолдану, алған білімдерін көрсету.
- Дене тәрбиесі саласынан алған педагогикалық білімдерін қорытындылау, оқу-тәрбие процесінің оңтайлы формалары мен әдістерін әзірлеу, қолдану нұсқаларын ұсыну.
- Оқу-материалдық база құралдарын пайдалана отырып, оқу-тәрбие процесінде дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық іс-шаралар бағдарламаларында педагогикалық білімнің негіздерін қалыптастыру.
- Дене шынықтыру және спорт педагогикасы мен психологиясының, экономиканың, заманауи педагогикалық оқыту технологияларының даму принциптері мен әдістерін көрсету, оқу үдерісін дамытуға бағытталған оқыту бағдарламалары мен әдістерін анықтау және қолдану.
Ұқсас БББ
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Халықаралық туризм және меймандостық университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Қазақ спорт және туризм академиясы
6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Шымкент университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
«Мирас» университеті (Мирас)