Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01103 Аралас оқыту жүйесін ұйымдастырушылық-педагогикалық қамтамасыз ету в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті білім беру саласындағы практикалық қызметте зерттеу нәтижелерін қолдану үшін басқарушылық, цифрлық, тілдік білімді, іскерлік дағдыларды айқындайтын әмбебап білімдермен, дағдылармен және негізгі құзыреттермен аралас оқыту жүйесін педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастырушы педагогтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Ғылым тарихы және философиясы
Пәннің мақсаты: ғылым тарихын оқып-үйрену негізінде ғылыми ойлау стилін қалыптастыру. Курс пәннің теориялық негіздерін зерделеуге, түпнұсқалармен, шетелдік және отандық ғылым методологтарының классикалық еңбектерімен жұмыс жасауға, сыни ойлау мәдениетін, пікірлесу мен ойын ашық, еркін, дәл, терең қисынмен жеткізе білуге бағытталған.Ғылымның тарихи кезеңдері, қоғам, мәдениет, адам туралы ғылымдардың қалыптасу тарихын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ақпараттық-білім беру технологияларын басқару
Курстың мақсаты: ақпараттық-білім беру технологиясы саласындағы үйлестіруші-менеджердің білімі мен құзыреттілігін меңгеру. Курс онлайн-курстарды дайындауды сүйемелдеу, білім беру курстарын ұйымдастыру және ілгерілету, платформа шеңберінде оқытушылар мен студенттердің қарым-қатынасын модерациялау, әзірлемелерді сараптамалық және талдамалық сүйемелдеу, басқа платформалармен өзара іс-қимыл, білім беру процестерін басқару және ұйымдастыру мәселелерін қарастырады. Курс онлайн-курстарды әзірлеумен қатар жүретін, Білім беру траекторияларын немесе белгілі бір курстарды ұйымдастыратын және ілгерілететін онлайн-педагогикадағы құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамыту және пысықтау болып табылады. Пән Кәсіби саладағы коммуникация терминологиясын, сондай-ақ мәтінді аудару кезіндегі грамматикалық құрылымдар мен лексикалық ережелерді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу кезінде мамандыққа тән негізгі терминдердің, сөздер мен сөз тіркестерінің мағыналары және олардың баламалары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инновациялық зерттеу әдістері және коммерцияландыру
Курс өзінің бәсекеге қабілеттілігін тиімді дамыту және сақтау үшін инновациялық зерттеу және коммерцияландыру әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс өзінің ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыра алатын мамандарды ғылыми және кәсіби даярлауды қамтамасыз етуге арналған. Курс ақпаратты ғылыми іздеудің негіздерін, жаңа идеяларды құруға бағытталған зерттеу әдістерін, зияткерлік қызмет нәтижелерін аудару және коммерцияландыру нәтижесінде туындайтын нормативтік-құқықтық қатынастарды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беруді цифрландыру және компьютерлендіру
Курстың мақсаты-Қазақстанда және шетелде заманауи білім беруді дамыту жолы ретінде компьютерлендіру және цифрландыру процестерін зерттеу. Курс білім беруді компьютерлендіру мен цифрландырудың заманауи үрдістерін қарастыруға бағытталған. Курс "компьютерлендіру", "цифрландыру" терминдерін; цифрландыруға қатысты білім беру процесін реттеуге бағытталған нормативтік құжаттардың тізбесін; білім беруді цифрландыру кезеңдерін, цифрландырудың өзекті мәселелерін, цифрландырудың перспективалары мен тәуекелдерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Патенттану
Пәннің мақсаты: зияткерлік меншік объектілері туралы заманауи кешенді ғылым ретінде патенттенудың тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру. Пәннің міндеттері: Өнеркәсіптік меншік және авторлық құқық саласында теориялық білімді қалыптастыру; патенттік, оқу, рефераттық, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру; патенттік зерттеулер жүргізу, қазіргі заманғы ақпараттық ағымда еркін бағдарлай білу қабілетін дамыту; зерттеу еңбегінің дағдыларын игеру және мәдениетін дамыту, ғылыми этиканы қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Онлайн курстарды құру телемастері
Курстың мақсаты: бірегей визуалды эффектілермен, графикамен және толықтырылған шындықпен онлайн курстарды, бейне сабақтарды әзірлеу дағдыларын меңгеру. Курс фирмалық стильдегі презентацияны, ақпараттық және 3d графикасын жобалауды және құруды, кәсіби жабдықтары мен Мөлдір тақтасы бар студияда түсіруді, кадрларды монтаждауды, студенттердің жол картасын әзірлеуді, тексеру тапсырмалары жүйесін құруды қарастырады. Курс шығармашылық топпен бірге бейне курс үшін интерактивті презентация жасауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Киберпедагогика
Пәннің мақсаты: оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру, цифрлық контент құру және цифрлық трансформацияны құру үшін қажетті дағдыларды дамыту, оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру. Курс желілік оқытудың теориялық және қолданбалы принциптері негізінде онлайн курсты жобалау және іске асыру кезінде цифрлық ресурстарды, цифрлық технологияларды пайдалануға бағытталған. Курс интернет-технологиялар, виртуалды оқыту, цифрлық қызметтер мен құралдар арқылы жеке оқытуды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың кәсіби- педагогикалық және психологиялық мәдениетінің негізін қалыптастыру. Қазіргі педагогика және психология ғылымдарының теориялық негіздерін игеруге және олардың кәсіби міндеттерің шешуге байланысты шығармашылық дайындағын қалыптастыруға бағытталаған. Жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздерін, білім берудің қазіргі парадигмасын, Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесін, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзіреттілігін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Электрондық оқыту
Курстың мақсаты: Электрондық сервистер мен технологияларды пайдалана отырып, электрондық оқытуды ұйымдастыру және қашықтықтан білім беру технологияларын енгізу дағдыларын меңгеру .Курс Қазақстандағы электрондық оқыту индустриясы туралы электрондық оқытудың әлемдік үрдістері мен тез өсіп келе жатқан әлемдік білім беру ресурстарын қарастырады. Курс электрондық оқыту бағдарламаларын, электрондық оқытуды ұйымдастыру негіздерін игеруге және қашықтықтан білім беру технологияларын қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректерді талдау және өңдеу (BigData)
Пәннің мақсаты магистранттарда деректерді зияткерлік талдау (DataMining) технологиялары, олардың қолданылуы мен құралдары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән деректерді қолданбалы талдаудың негізгі әдістерін зерделеуге, әртүрлі ғылыми және педагогикалық міндеттерді шешу үшін DataMining әдістерін практикалық қолдану дағдыларын дамытуға, деректерді зерттеушінің (data scientist) дағдыларын игеруге бағытталған. Курста математикалық модельдерді, деректерді талдау әдістері мен алгоритмдерін, негізгі модельдерді (сызықтық, метрикалық, логикалық), деректерді өңдеу әдістері зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты-басқару қызметінде болашақ мамандардың кәсіби-психологиялық құзыреттілігін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында басқару психологиясының теориялық – әдіснамалық негіздері, еңбек ұжымын басқару психологиясы және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуал, басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық мәселелерін шешу әдістері, жеке адамға психодиагностикалық және психологиялық кеңес беру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Төңкерілген сынып
Курстың мақсаты: цифрлық құралдар мен интернет-ресурстар арқылы оқытудың инновациялық әдісін зерделеу және оқыту процесін ұйымдастыру. Курс төңкерілген сыныптың дәстүрліден ерекшеленетін ерекшеліктерін, төңкерілген сабақты өткізу формасын, оқу жұмысын ұйымдастыруды, 21 ғасырдың маңызды қасиеттері мен дағдыларын дамытуды қарастырады. Курс білім алушыларды белсенді оқу қызметіне тартуға, проблемаларды шешуге, ынтымақтастыққа, өзара іс-қимылға, білім мен дағдыларды жаңа жағдайда қолдануға және оқушылардың жаңа оқу өнімін құруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Аралас оқыту
Курс білім алушылар, педагогтар және білім беру ресурстары арасындағы күндізгі және қашықтықтан өзара іс-қимылдың әртүрлі форматтарын біріктіретін тәсілді зерттеуге бағытталған. Аралас оқыту аралас оқыту түсінігі мен құрылымын, оларды оқу процесіне біріктірудің әртүрлі модельдерін қарастырады. Курс дәстүрлі және электрондық оқытудың салыстырмалы сипаттамаларын зерделеуге, дәстүрлі және электрондық сабақ түрлерін әзірлеуге және ұйымдастыруға; аралас оқытуды жүзеге асыру кезінде педагогикалық қызметтің нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Білім берудегі менеджмент
Пәннің мақсаты: қазіргі білім беру реформалары аясында білім берудегі инновациялық процестермен байланысты білім мен іс-әрекет тәсілдерін игеруде жалпы мәдени және кәсіби-педагогикалық құзыреттілік жүйесін қалыптастыру. Білім беру саласындағы практикалық педагогикалық және басқарушылық қызметке дайындықты, қазіргі басқару құжаттары мен теориялық-педагогикалық жетістіктер негізінде білім беру жүйесі бойынша теориялық білім базасын қалыптастыруды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагогикалық технология
Пәннің мақсаты-магистранттарды мақсат қоюға үйрету, содан кейін қойылған мақсатқа оңтайлы түрде жету үшін педагогикалық құралдарды қолдану. Курста оқытудың мақсаттарын, мазмұнын, нысандарын, әдістері мен құралдарын таңдауды анықтайтын ғылыми негізделген жүйе қарастырылады. Курс педагогикалық технологияның теориялық негіздерін, білім беру жүйесін жобалау аспектілерін, жобалық мәдениет тақырыптарын, педагогикалық жобалардың түрлерін, педагогикалық жобалаудың негізгі объектілерін, білім беру саласындағы жобалық қызметтің нәтижелері мен бағаларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Мектеп басшыларына арналған құндылықтар мен этика
Пәннің мақсаты білім беру мекемесі басшысының кәсіби-педагогикалық қызметінің ерекшелігін анықтай білу, кәсіби міндеттер мен кәсіби этиканың жоғары деңгейін көрсету болып табылады. Пән өз жұмысына адалдық сезімін және өз міндеттерін орындау кезінде жауапкершілікті қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант студенттердің бойында жағымды қасиеттер мен қатынастарды дамытуға ықпал ететін жұмыс әдістерін таңдай алады: дербестік, бастамашылық, жауапкершілік, өзін-өзі бақылау, өзін-өзі тәрбиелеу, ынтымақтастық пен басқаларға көмектесу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Цифрлық контент құру, оқу үдерісін цифрлық трансформациялауды жүргізу, ғылыми және педагогикалық міндеттерді шешу үшін деректерді зияткерлік талдаудың цифрлық технологиялары мен технологияларын қолданады.
- Жүйелік тәсілді және барабар әдістемелерді, ақпаратты ғылыми іздестіру негіздерін және патентологияны қолдана отырып, пәндерді гибридті зерттеу процесінде оқу-танымдық құзыреттілік бойынша зерттеу қызметін ұйымдастыру және жүргізу үшін зерттеудің заманауи әдістерін қолданады.
- Білім беруді цифрландыру мен компьютерлендірудің, білім беру жүйесін жобалаудың заманауи үрдістерін бағалайды, ғылыми ақпараттың, патенттік зерттеулердің негіздерін, цифрландыруға қатысты білім беру процесін реттеуге бағытталған нормативтік құжаттарды талдайды.
- Электрондық сервистер мен технологияларды пайдалана отырып, электрондық оқытуды ұйымдастыру және қашықтықтан білім беру технологияларын енгізу дағдыларын меңгере отырып, аралас оқытуды педагогикалық сүйемелдеу процесін ұйымдастырады.
- Менеджмент психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздерін, аралас оқытудың инновациялық формаларын, әдістері мен құралдарын анықтайды, төңкерілген сыныптың ерекшеліктерін біле отырып, мақсатқа жету үшін педагогикалық құралдарды қолдана отырып, оқытуды жүзеге асырудағы педагогикалық қызметтің нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалайды.
- Ғылым тарихы мен философиясының негіздерін, жоғары мектеп педагогикасын, басқару психологиясын, зерттеудің инновациялық әдістерін, білім берудегі менеджментті, ақпараттық-білім беру технологияларын басқаруды терең түсіну және қолдану негізінде аралас оқытуды іске асыру кезінде инновациялық және креативті ғылыми, әдістемелік, ұйымдастырушылық-басқарушылық міндеттерді шешеді.
- Тұлғааралық өзара іс-қимыл және ынтымақтастық, коммуникация, әлеуметтік-психологиялық мәселелерді шешу қабілеттері арқылы кәсіби-педагогикалық қызметтің тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін ғылыми ойлау стилін, "жұмсақ" дағдыларды дамытады.
- Білім беру мекемесі басшысының кәсіби-педагогикалық қызметінің ерекшелігін көрсететін коммуникативтік дағдылар мен дағдылардың, Кәсіби құзыреттіліктер мен Кәсіби этиканың жоғары деңгейін қалыптастыра отырып, мектептің тұтас педагогикалық процесін және білім беру мекемесін басқару бойынша практикалық қызметті жүзеге асыруды басқарудың онлайн-курстарын, бейне сабақтарын, сондай-ақ бағдарламаларын әзірлейді.
- Онлайн-курстарды дайындауды, білім беру курстарын ілгерілетуді, платформалар шеңберінде оқытушылар мен студенттердің қарым-қатынасын модерациялауды, әзірлемелерді сараптамалық және талдамалық сүйемелдеуді, онлайн-курстар мен бейне сабақтарды әзірлеу дағдыларын меңгере отырып, басқа платформалармен өзара іс-қимылды сүйемелдеуді ұйымдастырады.
Ұқсас БББ
7M01103 Білім берудегі көшбасшылық
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01103 (IP) Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01103 Педагогика және психология: Білім берудегі менеджмент
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01103 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01103 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық (IP)
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01103 Білім берудегі менеджмент және лидерлік (IP)
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01103 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық(IP)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M01103 Инклюзивті білім беру жағдайындағы заманауи технологиялар
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01103 Білім беруді басқару психологиясы
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01103 Педагогика және психология
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
7M01103 Білім берудегі көшбасшылық
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01103 Білім берудегі зерттеулер (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01103 Педагогика жəне психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті