Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01502 Физика в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орта білім берудің жаңартылған мазмұны негізінде физиканы оқыту саласында сапалы білімі бар, оқу процесіне оқытудың инновациялық технологияларын енгізу жолымен педагогикалық қызметте алған білімдерін іс жүзінде іске асыруға қабілетті физика мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Жоғары математика
Пәннің мақсаты-жоғары математиканың негізгі бөлімдерін меңгеру, өзінің кәсіби қызметі шеңберінде математикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән жоғары математиканың келесі бөлімдерін зерттеуге бағытталған: сызықтық және векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, бір және бірнеше айнымалылардың функцияларын дифференциалды және интегралды есептеу, қарапайым.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамға қызмет
Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын, тәрбие үрдісінің негіздерін меңгерту. Пән нақты тәрбиелік міндеттерді шығармашылық тұрғыдан шеше білуге, сынып жетекшісі қызметін жүзеге асыру мен ұйымдастыруда тәрбиенің дәстүрлі және жаңа технологияларын қолдана алу біліктілігін игертуге бағытталған. Пән мазмұны адамгершілік, әлеуметтік-психологиялық талаптарға сай педагог тәрбиеші ретінде ғана емес, жан-жақты қалыптасқан тұлға ретінде бәсекеге қабілетті құзыретті маман болып қалыптасу жолдарын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Механика
Мақсаты: кеңістіктік денелердің салыстырмалы қозғалуымен байланысты физикалық құбылыстармен, классикалық механиканың ұғымдарын, заңдылықтары мен әдістерін қалыптастыру, физикалық модельдерді құру дағдылары, қарапайым практикалық есептер шығару және физикалық есептерді шығару. Курс материалды нүктенің кинематикасы мен динамикасын, Ньютон заңдарын, сақталу заңдарын, тербелістер мен толқындарды зерттейді. Курсты оқып үйрену кезінде келесі интерактивті әдістер қолданылады: интерактивті дәріс, проблемалық дәріс, шығармашылық есептерді ұжымдық шешу, жұпта оқыту әдісі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық педагогика
Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Жаһандық экология
Пәннің мақсаты-биосфераның планетарлық деңгейде дамуының қазіргі тенденциялары бойынша Жаһандық экологиялық ойлаудың кәсіби білімі мен дағдыларының негізін қалау; Пән Жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыруға, жаһандық экологиялық процестер туралы хабардар болуға және жаһандық экологиялық мәселелерді шешуге бағытталған Бұл курста климат ұғымының әртүрлі аспектілері, климаттың тірі табиғатқа әсері; Биосфера эволюциясының негізгі факторлары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Эмоционалды интеллект
Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сабақ дизайны және бағалау
Пәннің мақсаты: білім алушыларда сабақ дизайнының дағдыларын қалыптастыру, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи технологияларымен таныстыру. Пән сабақты ұйымдастыруға, оқыту сапасын бақылауды жүзеге асыруға шығармашылық көзқарасты, теория мен оқыту әдістемесін оқытуда сабақты (Лессон Стади) зерделеуді,мақсат қоюға байланысты кәсіби шеберлік мен дағдыларды қалыптастыруға, білімді тексеру және кері байланыс алу үшін материалдың мазмұнын таңдауға, оқыту нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Молекулалық физика және термодинамика негіздері
Пәннің мақсаты - студенттер арасында заманауи жаратылыстану-ғылыми дүниетанымның қалыптасуына ықпал ету, олардың санасында нақты әлемнің қасиеттерін көрсететін физикалық әлемнің тұтас көрінісін қалыптастыру. Курс молекулалық физиканың негізгі физикалық құбылыстарын, нақты физикалық есептерді шешу жолдарын қарастырады. Курсты оқығанда келесі интерактивті әдістер қолданылады: интерактивті дәріс, проблемалық дәріс, шағын топтарда жұмыс, «Миға шабуыл» әдісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сөз өнері
Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ойлау дизайны
Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Электр және магнетизм
Мақсаты - электрлік, магниттік және электромагниттік құбылыстарды түсіндіру, электр және магнит өрістерінің табиғаты туралы заманауи жаратылыстану дүниетанымын, электромагнетизмнің негізгі заңдарын қалыптастыру, сонымен қатар олардың физикалық ойлауының заманауи формаларын меңгеру . Курста электростатикалық өрістің сипаттамалары, тұрақты электр тогы, электромагниттік индукция, Максвелл теңдеулері, электромагниттік тербелістер мен толқындар қарастырылады. Курсты оқығанда келесі интерактивті әдістер қолданылады: интерактивті дәріс, проблемалық дәріс, шағын топтарда жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Сакральді Маңғыстау
Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория
Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы
Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Медиа сауаттылық
Пәннің мақсаты - медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтары материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрету. Курс жаңалықтар мәтінін жарнама мен насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі мен беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Оптика
Пәннің мақсаты - студенттерге оның жарықпен және материямен өзара әрекеттесуі мен таралуынан көрінетін негізгі құбылыстар мен заңдарды түсіндіру. Курста негізгі оптика әдістерін, физикалық түсініктер мен қағидаларды қолдана отырып, әдістемелік жалпылау әдістері, олардың қазіргі ғылым мен техникамен байланысы қарастырылады. Курс құзыреттіліктерді дамытуға және оптика саласындағы білімді қолдануға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Мектептегі физикалық эксперимент техникасы
Мақсаты - физикалық эксперименттің негізгі элементтерін, студенттер эксперимент жүргізу техникасы мен әдістемесін игеру. Курста физикалық демонстрациялық эксперименттер, физиканы оқытудағы білім беру экспериментінің маңызы, оған қойылатын әдістемелік талаптар, физикадан зертханалық сабақтар, физиканы оқытудағы техникалық құрал-жабдықтардың сипаттамалары мен жұмыс істеу принциптері қарастырылады. Курсты оқып үйрену кезінде келесі интерактивті әдістер қолданылады: бейне дәріс, проблемалық дәріс, оқу роликтерін қарау және талқылау, жұптасып оқыту әдісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіби шет тілі
Курстың мақсаты студенттердің коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруі болып табылады, бұл болашақта шетел тілін кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі бейнелеу, кәсіби білімдерін жетілдіру үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Курс грамматиканы, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Физикалық есептерді шығару практикумы 1
Пәннің мақсаты – студенттердің физикаға, физикалық есептерді шығаруға деген қызығушылықты арттыру, негізгі курста алынған білім мен дағдыны жетілдіру; мектептегі физикалық есептерді қоюды, топтастыруды, шығару әдістері мен тәсілдерін үйрету. Курста физиканың «Механика», «Молекулалық физика және термодинамика» бөлімдеріне қатысты есептер қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Физикалық процестерді математикалық модельдеу
Пәннің мақсаты - студенттерге Математикалық физика есептерін шешуде сандық әдістерді қолдану бойынша базалық білім беру, типтік есептерді шешудің практикалық дағдыларын игеру Курс студенттерде Математикалық физика бөлімдерінде дәстүрлі түрде қарастырылатын физикалық есептерге компьютерлік әдістерді қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастыруға арналған. Оның практикалық бөлігінде түлектердің жоғары деңгейдегі тілдер негізінде бағдарламалау дағдыларын өз бетінше игеруі болжанады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Физиканы оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты:физиканы оқытуда біліммен қаруландыру, педагогикалық ой-өрісін кеңейту, бірлескен мұғалімдер оқушылардың оқу сапасын жақсарту үшін оқушының іс-әрекетін, сыни тұрғыда ойлау қабілетін жетілтіретін және оның қажеттілігін анықтауға болатын (Lesson Study) зерттеу сабақтарын өткізудің тиімді тәсілдерін меңгеру. Физиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттері, принциптері, әдістері, формалары мен мазмұны, ұғымдарды қалыптастыру,теоремаларды дәлелдеу, есептерді шешуге үйрету, сабақты ұйымдастыру және өткізу,білімді практикада қолдану мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
STEM оқыту
Пәннің мақсаты: қазіргі мектептерде жаратылыстану пәндерін оқытуда пәнаралық интеграцияның мәні мен маңызы туралы практикалық білімді қалыптастыру. Курс жобалау әдістеріне, проблемалық және бірлескен оқытуға, кәсіпкерлікке және технологияға негізделген оқытуға шолу жасауға бағытталған. Курс қазіргі мектептердегі пәнаралық STEM курстарының мақсаттарын, міндеттері мен мазмұнын таңдау принциптері мен өлшемдерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Физиканы дамыта оқытудың инновациалық түрлері мен әдістері
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерге кәсіби біліктілігін көтеру, білімін жетілдіру, тәжірибе алмасу негізінде, оқушыға сапалы білім беруді көздеген Lesson Study тиімді әдістерін жүйелі меңгерту арқылы инновациялық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Курс қазіргі заманғы білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқушыға нақты білім беруді мақсат еткен, өз сабақтарын оқушының идеясы мен білім-біліктілігін дамытуға, оқытудың жаңа тиімді әдістерін практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс білім берудегі заманауи инновациялық технологиялар мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Атомдық физика
Пәннің мақсаты – білім алушыларға атом құбылыстарды, ұғымдарды, заңдарды, теорияларды және атомдық құбылыстарды бақылауды меңгерту. Курста атомдық физиканың негізгі ұғымдары және физикалық шамалар, атомдық физиканың негізгі принциптері, заңдары мен заңдылықтарын, бұлардың логикалық мазмұнын және математикалық өрнектері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Физикалық есептерді шығару практикумы 2
Пәннің мақсаты «Электр және магнетизм», «Оптика» және «Атомдық физика» курстарында студенттердің білімі мен дағдыларын одан әрі жетілдіру, мектепте физикалық есептерді шығару, жіктеу, шешудің оқыту әдістері мен әдістерін үйрету. Курс «Электр және магнетизм», «Оптика», «Атомдық физика» бөлімдеріндегі тапсырмаларды қарастырады. Сабақтар оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып өткізіледі: аудио және видео материалдарды қолданатын интерактивті сабақ.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пәннің мақсаты білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзыреттілігіне бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кванттық механика
Пәннің мақсаты - негізгі ұғымдар, идеялар мен әдістер туралы түсінік беру, физикалық шындықтың «кванттық қабылдауын» қалыптастыру, кванттық механикадағы көптеген мәселелерді шешуге үйрету. Курста «Кванттық механиканың» негізгі түсініктері мен заңдары қарастырылады: кванттық өріс теориясы, кванттық механикадағы бұрыштық импульстің сақталу заңы, орталық симметриялық өрістегі бөлшектер қозғалысының жалпы теориясы. Курсты оқып үйрену кезінде келесі интерактивті әдістер қолданылады: интерактивті дәріс, проблемалық дәріс
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ядролық физика негіздері
Пәннің мақсаты – студенттерге негізгі ядролық құбылыстарды түсіндіру, ядролық физика пәні бойынша есептер шығаруға үйрету, өз бетінше білімін толықтыруды меңгерту. Пәнде ядролық физиканің негізгі заңдар мен заңдылықтарын қолдана отырып, есептер шығара білу, қазіргі кездегі теориялар мен эксперимент нәтижелерін қолдану мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Нанотехнология
Пәннің мақсаты - нанотехнология теориясының негізгі ережелерінің, заңдылықтарының, заңдылықтары мен принциптерінің мазмұны мен мағынасын меңгеру, «нанотехнологиялар теориясы» бөлімін оқып үйрену, статистикалық өңдеу әдістерін меңгеру, компьютердің көмегімен ауқымды мәселелерді шешу. алынған эксперимент үшін эксперименттік мәліметтерді қолдану. Курсты оқып үйрену кезінде келесі интерактивті әдістер қолданылады: интерактивті дәріс, проблемалық дәріс, шығармашылық есептерді ұжымдық шешу, жұпта оқыту әдісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Физикадан олимпиадалық есептер шығару
Пәннің мақсаты - студенттерге физикалық білімдерді олимпиада есептері мен физикадан қосымша білім беруді шешуде қалай қолдануға болатындығын үйрету үшін студенттерді дайындау арқылы бакалаврдың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс мыналарды қамтиды: физиканың барлық салаларында күрделіліктің жоғарылау мәселелерін шешу, тәжірибе мен есептеулердің қателіктерін анықтау және есептеу. Сабақтар оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып өткізіледі: проблемалық лекция, дөңгелек үстел.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Астрономия
Астрономия пәнінің мақсаты - білім қалыптастыру және аспан денелерінің құрылымын, қозғалысын және жалпы түсініктерін, құбылыстары мен заңдылықтарын меңгеру. Курста астрономияның негізгі түсініктері, заманауи астрономиялық мәселелер, зерттеулер мен әдістер қарастырылған. Курсты оқып үйрену кезінде келесі интерактивті әдістер қолданылады: интерактивті дәріс, проблемалық дәріс, шығармашылық есептерді ұжымдық шешу, жұпта оқыту әдісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
Пәннің мақсаты: болашақ педагогтардың зерттеу мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, оларды теориялық біліммен және зерттеу қызметін жүзеге асырудың практикалық дағдыларымен қаруландыру. Пән педагогикалық зерттеу әдістерін, оларға қойылатын талаптарды, зерттеулерді жобалау және жүргізу кезеңдерін, оларды тиімді қолдану шарттарын зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу зерттеу жобаларын әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Білім алушылардың жаратылыстану ғылымы бойынша сауаттылығы
Пәннің мақсаты - болашақ жаратылыстану пәндерінің оқытушыларына студенттердің функционалдық сауаттылығы мен білімдерін қолдана білу қабілетін дамытуға мүмкіндік беретін жаратылыстану-ғылыми сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар, жаттығулар жасау, қолдану дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. тәжірибе алмасу арқылы тәжірибеде алынған. Курс оқытудың белсенді әдістерін қарастырады. Курсты оқып үйрену кезінде келесі интерактивті әдістер қолданылады: интерактивті дәріс, проблемалық дәріс, «Миға шабуыл» әдісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Сабақтың қойылған мақсаттарына, оқушылардың жас ерекшеліктеріне, қажеттіліктеріне сәйкес физиканың барлық бөлімдері бойынша оқу материалдарын әзірлейді, әр түрлі күрделілік деңгейіндегі физикалық есептерді, оның ішінде олимпиадалық есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін айқындайды
- Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарды меңгере отырып, өзінің азаматтық-адамгершілік ұстанымын білдіреді.
- Физика бойынша оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлейді, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке даму траекториясын жобалайды, стандартты емес ойлауды дамытады, инновациялық идеяларды бастайды және білім беру ресурстарының кең спектрін пайдаланады.
- Оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиясын пайдаланып, білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, математиканы дамыта оқытудың инновациялық нысандары мен әдістері бойынша оқу сабақтарын құрастырады және өткізеді.
- Оқушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін, зерттеу/жобалау жұмыстарындағы рефлексия және топтық жұмыс әдістерін қолдана отырып, физиканы оқытудағы қажеттіліктер мен қиындықтарды анықтайды.
- Экономикалық теория, Кәсіпкерлік, ойлау дизайны, Шет және қазақ (орыс) тілі, физика бойынша практикаға бағдарланған арнайы курстар негіздерін білуді пайдалана отырып, өз ісін одан әрі ұйымдастыру мүмкіндігімен өз біліктілігін арттыруды жоспарлау арқылы кәсіби қызметті жетілдірудегі өз қажеттіліктерін айқындай отырып, өзінің кәсіби қызметінің рефлексиясын жүзеге асырады.
- Білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамыта отырып, педагогикалық әдепті, педагогикалық әдеп ережелерін сақтайды.
- Зерттеу нәтижелерін жазбаша түрде ұсына отырып, физиканы оқыту әдістемесінде Lesson Study (Лессон Стади) сабағын зерттеуді қоса алғанда, білім беру процесін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін пайдаланады.
- Оқушылардың эмоциялық интеллектінің деңгейін ескере отырып, педагогикадан, даму психологиясынан және мектеп оқушыларының даму физиологиясынан алған білімдерін қолданып, оқушылардың жеке басына құрмет көрсете отырып, оқу-тәрбие процесін құрады.
- Білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын құрады, физиканы оқытудың тиісті әдістемелері мен бағалау құралдарын айқындайды және оқу сабақтарын жоспарлайды.
- Білім алушылардың тілдік құзыреттіліктерін дамытумен бірге, сыныптағы жайлы, қолжетімді оқу ортасын және эмоционалды-психологиялық ахуалды қолдай отырып, білім алушылардың ата-аналарымен, педагогтарымен және қоғаммен ынтымақтастықта салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға жәрдемдесу арқылы тиімді коммуникацияны жүзеге асырады.
- Жоғары математика, механика, молекулалық физика және термодинамика негіздері, нанотехнология бойынша білімдермен дидактикалық білімді кіріктіре отырып, оқу сабақтарын өткізеді.
Ұқсас БББ
6B01502 Физика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01502 Физика мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01502 Физика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01502 Физика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01502 Физика мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01502 Физика пәнінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01502 Физика мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01502 Физика
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)