Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01601 Тарих в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты: еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары оқу орындарында тарихи пәндерді оқытудың теориялық және әдіснамалық дайындығына ие іргелі ғылыми зерттеулер жүргізе алатын жоғары білікті тарихшы-педагогтерді дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Пән басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздерін, негізгі психологиялық білім мен адамдарды басқару мен басқарудағы практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдай алады, басқарушылық жүйелердегі өзгерістерді диагностикалай және болжай алады, басқарушылық кеңес беру сценарийлерін жасай алады. Басқару психологиясын білу және түсіну магистранттарға қоршаған адамдармен қарым-қатынас жасау және қарым-қатынас құру дағдыларын игеруге, білім беру ортасы мен оқу орнының ұйымдастырушылық мәдениетін қолдауға және дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулер әдіснамасы мен әдістемесі
Ғылым жүйесіндегі және тарихи білім құрылымындағы тарих методологиясының орны. «Әдіс» танымдық іс-әрекеттің теориялық негізделген құралы ретінде және «әдіс» зерттеу іс-әрекетінің құралы ретінде. Ғылыми зерттеудегі әдістің рөлі және оның ғылымның даму перспективасы, танымдық үрдісті тереңдету үшін маңызы. Ғылыми зерттеу әдістері ғылымның даму деңгейінің көрсеткіші ретінде. Тарихи ғылымда қолданылатын ғылыми әдістердің жіктелуі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарқынды қазақ тілі
Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар Qaztest жүйесіндегі тыңдалым, лексика-грамматикалық тест, оқылым, жазылым дағдыларын және қазақ тілінің фонетикасын, лексикасын, морфологиясын, синтаксисін меңгереді. Көркем мәтіннен жазушының көзқарасын, жеке пікірін анықтай алады, негізгі ақпаратты ажырата алады, оқиға мен нақты логиканы байланыстырады, белгілі бір сипаттары бойынша ақпаратты топтастырады, атауы бойынша мәтіннің мазмұнын болжай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде Ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негіздерін білуді қалыптастыруға, білім алушылардың академиялық және кәсіби құзыреттіліктерінің талап етілетін деңгейін қамтамасыз ету дағдыларына ие оқытушыны даярлауға, білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуға, оқытудың заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) технологияларын, оқу процесін ұйымдастырудың әдістері мен нысандарын қолдана білуге, білім алушылардың әлеуметтік білім алушылардың құндылықтарын, сондай-ақ командада жұмыс істей білу және академиялық ортада коммуникациялар құруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер мен өлшемдердің әдістемесі
Пән магистранттардың метакомпетенциясын қалыптастыруға бағытталған және екі модульді қамтиды. Бірінші модуль магистранттарға зерттеуді жобалаудың әдіснамалық негіздерін, оның құрылымы мен логикасындағы теорияның рөлін түсінуді, сондай-ақ диссертацияның зерттеу дизайнын сыни талдау және бағалау дағдыларын, белгілі бір зерттеу мәселесіне сәйкес дизайн түрін дұрыс таңдау, жобалау және негіздеу қабілетін дамытуды қамтамасыз етеді. Екінші модульде математикалық статистика әдістері мен компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, деректерді жинауды, өңдеуді ұйымдастырудың заманауи технологиялары, оларды түсіндіру зерттеледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі дәуірдегі қазақ мәдениетінің қайта құрылуы және дәстүрлі қоғам
Дәстүрлі қазақ қоғамы: институттар мен әлеуметтік құрылым және олардың әлеуметтік байланыстары мен ерекшеліктері. Дәстүрлі қазақ мәдениеті. Материалдық және рухани мәдениеті. ХХ ғасырдағы күштеп модирнизацияның нәтижесіндегі дәстүрлі қазақ қоғамындағы қазақ мәдениетінің өзгеріске ұшырауы. Қазақстандағы әтномәдени жағдай: возрождение и развитие казахской культуры қазақ мәдениетінің дамуы мен жаңғыруы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Курс арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін әртүрлі формадағы қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар алған білімдерін қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес оқытылатын тақырып шегінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау үшін қолданатын болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте тарихты оқыту әдістемесі
Қазақстандағы және шетелдегі жоғары мектепте заманауи білім беру. Теориялық және әдіснамалық мәселелер, Жоғары мектептегі тарих бойынша әдістемелік жұмыстың негізгі бағыттары, оны ұйымдастырудың шетелдік және отандық тәжірибесі. ЖОО-дағы оқу сабақтарының нысандары, жаңғырту жағдайындағы жұмыс ерекшеліктері, жүйелі кәсіби ойлауды қалыптастыру әдістері, XXI в.маманын даярлау, «жаңа формация мұғалімдері» және оның шығармашылық тұлғасын жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ауызша тарих
Ауызша тарих: әдіс, деректер тарихи зерттеулердің бағыты. Ауызша тарихтың қалыптасу жағдайы мен факторлары. Ауызша Тарихи деректер ауызша тарих әдістері. Ауызша тарихты зерттеу пәні. Ауызша тарихтың теориялық, әдіснамалық және тұжырымдамалық тәсілдері. Ауызша тарихи мәтіндермен жұмыс істеу ерекшеліктері. Ауызша тарихи деректерді құру әдістемесі мен технологиясы. Ауызша тарихтағы сұхбат және сұхбат.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаңа деректер және Қазақстан тарихын түсіну
Қазақстан тарихы деректану теориясы мен әдіснамасы, «дереккөз» және «тарихи дереккөз» ұғымдарын анықтау, «тарихи факт» және «тарихи дереккөз» ұғымдарының арақатынасы, дереккөздерді жіктеу және жүйелеу, деректану зерттеулерінің әдіснамасы мен әдістемесін әзірлеу: жаңа тәсілдер. Деректану мен мұрағатшылық арасындағы пәнаралық байланыстарды дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар
Батыс Еуропа мен АҚШ-тың жетекші тарихнамалық бағыттары мен мектептерінің қызметі, бірқатар ірі батыс ғалымдарының шығармашылығы, аса маңызды тарихи зерттеулер, мақалалар мен монографиялар. Дәстүрлі теориялық-әдіснамалық тәсілдерді дамыту. «Жаңа» саяси тарихты қалыптастыру және дамыту. Әлеуметтік-мәдени тарихтың қалыптасу және даму ерекшеліктері. Гендерлік тарихтың өзіне тән ерекшеліктері. Тарихнамадағы жаңа бағыттар. Визуалды тарих. Микротарих.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи империология және жаңа империялық тарих
Пәннің мақсаты-әлемдік тарихтағы империя идеясының дамуынан бастап империялардың тарихын зерттеу. Білім алушылар тарихи империологияның теория-әдіснамалық тәсілдердің пайда болуын, дамуын, тарихтың әртүрлі кезеңдеріндегі империялық құрылымдардың ерекшелігін, орталық-перифериялық қатынастардың механизмін, басқару тәжірибелерін, жаңа империялық тарих шеңберіндегі Ресей империясы мен Қазақ даласының этноконфессиялық және экономикалық мәселелерін біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет елдер мәдениеті тарихының әдіснама мәселелері.
Пәннің мақсаты шет елдер мәдениеті тарихының әдіснама мәселелері өзекті мәселелері туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар қазіргі заманғы тарихнамалық мектеп тұрғысынан шет елдердің мәдениет тарихы саласындағы негізгі теорияларды біледі, әлемдік мәдениеттің жалпы адамзаттық құндылықтары мен құндылықтары жүйесін басшылыққа алады, қазіргі өркениеттің дамуы мен сақталуы үшін гуманистік құндылықтардың маңыздылығын түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ мемлекеттілігінің эволюциясы: теориялық-әдіснамалық мәселелер
Пәннің тарихнамасы мен деректері. Көшпелі халықтардың мемлекеттілік феноменін түсіну. Көшпелілер мемлекеттерін ұйымдастыру формалары, мемлекеттік аппараттың құрылымы, басқару тетіктері, салық салу жүйесі, отырықшы-егіншілік аймақтарымен өзара қарым-қатынас, тауар-ақша қатынастары, көшпелі қоғамдардағы қалалардың рөлі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХIХ - ХХ ғғ. Қазақстандағы әлеуметтік-демографиялық үдерістер
Демографиялық тарихтың принциптері мен әдістері Қазақстандағы тарихи-демографиялық ғылымның дамуы егемендік жағдайындағы Қазақстан Республикасының демографиялық дамуы халықтың саны және орналасуы ұлттық құрам халықтың табиғи қозғалысы некелік туу, өлім-жітім және өмір сүру ұзақтығы халықтың денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесінің жай-күйі, көші-қон процестері халықтың білім деңгейі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Ғылыми контекст шеңберінде академиялық хат, реферат және аннотация ерекшеліктері оқытылады. Магистранттар ғылыми-зерттеу жұмысының, ғылыми мақаланың мәтінін жасау және рәсімдеу, дәйек сөздің ережелерін қолдану, ғылымиз зерттеу тақырыбына презентация-баяндаманы қалыптастыру дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
XX ғасырдың екінші жартысында - XXI ғасырдың басындағы әлемдік өркениеттік жүйе және әлемдік саяси құрылым
Әлемдік өркениет қазіргі кезеңде ұзақ уақыт ғылыми-техникалық революция және халықаралық өзара іс-қимылдың жаһандық мәселелері. Саяси жүйелер мен идеологиялардың күресінің көрінісі ретінде "қырғи-қабақ соғысы" кезеңін бастан кешірді. ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысында әлемдік қоғамдастық бір полярлықтан көп полярлы әлемдік тәртіпке көшетін жаңа геосаяси және экономикалық жағдай қалыптасты, соның негізінде интеграциялық үдерістердің жандануы байқалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықтың қоныстануы: теориялар және проблемалар. Тарихи демография
Тарихи демографиядағы теориясы, әдістері, көздері демографиялық ғылым мен білім тарихы демографиялық динамика және даму: өткен және қазіргі халықтың қоныстануы тарихи ретроспективадағы саясаты, туу, өлім, көші-қон тарихы аймақтық, әлемдік және этникалық демография. ХХ ғасырдағы халық пен дағдарыстар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жошы ұлысының тарихын зерттеу мәселелері
Бұл курстың мақсаты: жаңа әдіснамалық тәсілдер негізінде Орталық Еуразияның кең аумақтарында мемлекеттік құрылыстың мойындалған шыңы - Жошы Ұлысы тарихының негізгі аспектілерін зерттеу. Білім алушылар Қазақстан аумағында алты ғасырдан астам билік еткен Жошы әулетінің тарихын біледі; Жошы Ұлысы кезеңіне түсінік пен қазіргі бағалауды және мемлекеттілігіміздің «алтын дәуірі» Жошы ұлысының тарихи-мәдени мұрасын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аймақтық контекстегі тарих мәселелері
Аймақтық контекстегі тарих мәселелері. Ежелгі дәуірдегі Аймақ тарихы. Өлке тарихындағы ортағасырлық кезең. Аймақтың даму контекстіндегі отарлық кезең. Жаңа және қазіргі кезеңдегі аймақтағы саяси және әлеуметтік-экономикалық үдерістер. Өлкенің даму контекстіндегі атақты тұлғалар. Аймақтың көп ұлтты халқын қалыптастыру (сандық және этникалық тұрғыда).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарихи жады және ұлттық бірегейлік
Ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы тарихи жадының рөлі. Ұлттық-мемлекеттік бірегейлікті қалыптастыру үдерісіндегі тарихи жады орнын талдау. Талдаудың теориялық негізі бір мезгілде әлеуметтік-мәдени феномен және мақсатты конструкциялаудың өнімі болып табылатын бірегейлікті түсінуге мәдени-тарихи көзқарас болып табылады. Ұлттық бірегейліктің деңгейлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстан тарихы бойынша шетелдік деректер
Қазақстан тарихы бойынша антикалық деректер. Батыс деректеріндегі Қазақстан тарихы (Орта ғасырлар). История Казахстана в русских источниках. Ресей мемлекетінің елшілік материалдары (XV-XVII ғғ.). Тарихи-этнографиялық сипаттамалар. Жол күнделіктері және қызметтік жазбалар. История Казахстана в русских источниках XVI – XX ғғ. Қазақстан тарихы араб деректерінде. Қазақстан тарихы парсы деректерінде. Қазақстан тарихы қытай деректерінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тарих саласындағы әлемдік үрдістер мен тұжырымдамалар туралы білімдерін; тарихтағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін; қазіргі кезеңдегі тарих ғылымының даму жағдайын, Қазақстанның тарихи мектептері туралы
- Мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін тарихи ғылымда қалыптасқан кәсіби халықаралық қарым-қатынастың мамандандырылған терминологиясы аясында қарым-қатынас құралы ретінде, қарым-қатынастың оқу, ғылыми, кәсіби және әлеуметтік-мәдени салаларында қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін білу
- Көптілді кадрларды даярлау аспектісінде жоғары мектеп дидактикасының маңызын түсінуді көрсетеді; академиялық және кәсіби мақсаттар үшін қажетті деңгейден төмен емес оқу ортасында жұмыс істейтін тілді меңгеру; жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы технологияларын, зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу әдістерін меңгеру; зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру тетіктерін меңгереді
- Табиғаттағы тарихи құбылыстар мен процестердің заңдылықтары туралы білімдерін көрсету. Тарихтың тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын білу. Тарихи танымда дәстүрлі және заманауи әдіснамалық теорияларды білу және оларды ғылыми - зерттеу жұмыстарын жүргізу процесінде қолдана білу. Білім берудің әртүрлі салаларындағы міндеттерді жүйелі шешуге бағытталған іргелі зерттеулер мен ғылыми-практикалық инновациялық әзірлемелер туралы білу
- Тарихи зерттеулер жүргізу және ғылыми жұмыс нәтижелерін жариялау технологияларын меңгеру. Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдеу және бағалау. Қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдауға және бағалауға қабілетті; зерттеу және практикалық міндеттерді, оның ішінде пәнаралық салаларды шешу кезінде жаңа идеяларды генерациялай білу
- Тарих ғылымдарының әртүрлі бөлімдері бойынша авторлық курстарды әзірлеу әдістерін; көптілді кадрларды даярлауды ескере отырып, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, оқу-әдістемелік кешендерді, авторлық курстарды әзірлеу әдіснамасын меңгеру. Зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімді өз бетінше пайдалану және әріптестермен өзара іс-қимыл жасай отырып, апробацияны жүзеге асырады және зерттеу нәтижелерін практикалық қызметке енгізеді
- Академиялық және кәсіби ортада ғылыми пікірталастарға қатыса алады; кәсіби қызмет нәтижелеріне жауап бере алады ; басқару дағдыларын көрсете алады (келіссөздер жүргізу, коммуникативтік қабілеттер, жобаларды басқару, мәселелерді шешу және командада жұмыс істей білу); бастамашылық жасай алады және ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді таба алады
- Кәсіби салада халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті; білім алушыларда халықаралық ынтымақтастық дағдыларын дамытады; оқу-тәрбие процесіне жұмыс берушілерді, кәсіби бірлестіктердің, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік әріптестерді тарта алады
Ұқсас БББ
7M01601 Тарих педагогтерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01601 Тарих
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01601 Тарих
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01601 Тарих
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01601 Тарих
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01601 Тарих
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01601 Тарих
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01601 Тарих
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01601 Тарих
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01601 Тарих
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01601 Тарих педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01601 Тарих педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01601 Тарихшы педагог
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті