Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01503 Информатика в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты инновациялық педагогикалық идеяларды насихаттайтын, кәсіби саласы бойынша жүйелі білімге ие жоғары білікті, бәсекеге қабілетті информатика мұғалімін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Виртуалды және кеңейтілген шындық
виртуалды және кеңейтілген шындық жүйелерінің қолданылу саласын, жүйелерді әзірлеудің негізгі ұғымдарын, принциптері мен құралдарын біледі; VR/AR әзірлеу ортасына 3D-модельдерді импорттайды, виртуалды және кеңейтілген шындық қосымшаларын құру үшін алгоритмдерді оңтайландырады және оларды әзірлеу мен іске асыру үшін әртүрлі құралдарды пайдаланады.
Несиелер - 6
-
Компьютерлік жүйелердің архитектурасы
Білім алушы компьютерлік техниканың даму тарихы, компьютер архитектурасы, ішкі құрылғылардың физикалық қасиеттерімен танысады; ақпараттың сандық көрінісі және компьютердің арифметикалық, логикалық, алгоритмдік негіздерін қолданады; микрокомпьютердің оқу моделі мен машиналық кодтау мен жоғары деңгейдегі тілдердің айырмашылықтарын бағалайды; компьютерді құрастыру және жаңғырту, бағдарламалық жасақтаманы баптау жұмыстарын іс жүзінде шешуге дағдыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдеу және программалау негіздері
Білім алушылар Python алгоритмдік тілдің құрылымын, тілдің мүмкіндіктерін, бағдарламалау ортасында алгоритмдер құру принциптерін сипаттайды; Python-ның басқару құрылымдарын, циклдерді, тізімдер, кортеждер, жиындар мен сөздіктерді игереді; Python-ның негізгі стандартты модульдерін, қолданбалы есептерді талдау, жобалау және бағдарламалау әдістерін, алгоритмдер мен бағдарламаны құрудың барлық кезеңдерінде дұрыс технологияны пайдаланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Курс салауатты, қауіпсіз және қолайлы білім беру ортасын қалыптастыру мақсатында мектеп жасындағы оқушылардың өсуі мен дамуының физиологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттер балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық және гигиеналық ерекшеліктерін, сонымен қатар физиологиялық функциялардың педагогикалық әсерге жауап беру ерекшеліктерін талдайды. Сонымен қатар, курсты оқу барысында студенттер мүшелердің, мүшелер жүйесінің, жалпы организмнің сыртқы ортамен байланысты қызметінің ерекшеліктерін салыстырады. Осыған байланысты студенттер оқу процесін ұтымды етуге, аурудың алдын алуды жүзеге асыруға бағытталған оқушының үйлесімді дамуы мен функционалдық мүмкіндіктерін арттыру әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дискретті математика
Дискретті математика пәні “Информатика” ББ студенттері үшін іргелі пән. Бұл пәнді меңгеру арқылы студенттер компьютердің логикалық негіздерін толық түсінетін болады, күрделі алгоритмдер құру, бағдарламалау барысында кездесетін қиындықтарды шешеді. Жиындар теориясы, предикаттар, күрделі графтар, Эйлер тізбектерін біледі, кодтау, криптография және логикалық желілермен жұмыс жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология
Курс білім беру психологиясы саласында теориялық білімді қалыптастыруға және практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған. Пән білім алушылардың ойын және оқу әрекетінің психологиялық ерекшеліктерін, сонымен қатар мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетін ашады. Бұл курс аясында білім беру ұйымдарында оқыту кезінде баланың әртүрлі жас кезеңдеріндегі даму заңдылықтары мен психологиялық ерекшеліктеріне маңызды мән беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Информатиканың теориялық негіздері
Информатиканың фундаментальды: ақпараттар теориясының негізі, сандық автоматтар теориясы, алгоритмдер теориясы, ақпаратты модельдеу, информатиканың семантикалық негізін біледі; ЭЕМ-ң элементтік базасын ықшамдау, салыстыру операцияларын, алфавиттерді кодтау, алгоритмдерді іздеу мен таңдауды қолданады; алгоритмдерді сұрыптау тиімділігі мен күрделілігін талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпаратты қорғау және криптография
Білім алушы кодтау тарихы және алғашқы қадамы, кодтау және декодтау, абстрактілі алфавит, цифрлық автоматтар теориясы және компьютердің логикалық негіздерін сипаттайды. Курс аяқталғаннан кейін студент криптографиялық, шифрлау және дешифрлау әдістерін пайдаланып берілген альфавиттер, мәтіндерді, цифрларды Морзе әліппесі, Цезарь коды және әліппелік кодтауда кодтайды және декодтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Объектіге бағытталған бағдарламалау
Бұл курста Python тілінің күрделі құрылымдарын зерттеуді сипаттайды, көптеген мәселелерді шешуге жарамды - деректерді талдаудан бастап жаңа бағдарламалық өнімдерді жасау және мәліметтер базасымен жұмыс істеу әдістерін игереді. SQLite дерекқорын пайдалану негіздерін зерттейді және ақпаратты сақтау үшін жергілікті дерекқорды қолданатын қосымшалармен жұмыс жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогика
Бұл курс педагогикаға ғылым ретінде шолу, оның диалектикалық, қарама-қайшылықты және әдіснамалық ерекшелігін ұсынады. Студенттер дүниетанымды, әлеуметтік және жеке маңызды педагогикалық мәселелерді талдайды, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері туралы сыни тұрғыдан ойластырады. Білім беруді цифрландыру жағдайында педагогика, киберпедагогика, киберкеңістік және кибер әлеуметтендірудегі киберонтологиялық тәсілге ерекше назар аударылатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Операциялық жүйелер және бағдарламалық қамтамасыздандыру
Білім алушы компьютер құрылысында операциялық жүйелердің даму бағыттары мен жіктелуін сипаттайды; жүйенің және пайдаланушы процестерінің жұмыс істеу принциптерін біледі; үрдістерді басқару және ұйымдастыру, сигналдар өңдеу жабдықтары, есепті көп процессорлық шешуді басқару тәсілдері, жүйелері, енгізу шығаруды басқаруды, заманауи операциялық жүйелер мен қабықшаларды, функционалдық және сервистік бағдарламаларды қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика және 3D модельдеу
Пәнді оқу барысында графиканың негізгі функцияларымен, анықтамасы, қолдану аясымен танысады. Компьютерлік графиканы, векторлық графиканы, растрлық графиканы қолданып үйренеді. Векторлық кескіндерді жасау, векторлық кескіндерді құрып өңдейді. Пәнді оқуты нәтижесінде Blender, Sweet Home 3D, Scultris, SketchUp Make, nanoCad free және т.б. бағдарламалармен жұмыс жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Адал азамат құндылықтары
Курс студенттерде жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар аясында әдепті азамат құндылықтарын дамытады. Қазіргі әлемнің рухани-адамгершілік құндылықтары туралы білімдері мен идеяларын жүйелей отырып, студенттер гуманистік демократиялық көзқарас негізінде азаматтық бірегейліктің негіздерін қалыптастырады. Қоғамдағы сыбайлас жемқорлықтың негізгі себептері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама, сондай-ақ сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілік шаралары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, моральдық-этикалық аспектілері талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар жасанды интеллект саласындағы жұмыстың негізгі бағыттары мен жасанды интеллектке арналған бағдарламалау тілінің синтаксисі мен жұмыс жасау принципін сипаттайды; білімді көрсету модельдерін және сараптамалық жүйені құру кезеңдерін талдайды; кез-келген бағдарламалау тілін қолдана отырып, сараптамалық жүйені құруды қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экологиялық мәдениет
Экологиялық мәдениет курсы экологиялық сауаттылық және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес салауатты, қолайлы қоршаған ортаны қамтамасыз ету үшін экологиялық мәдениеттілікті дамыту жолдарын және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін үйренуге бағытталған. Студенттер қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін сыни тұрғыдан бағалайды, төтенше жағдайларда қорғанудың әдіс тәсілдерін меңгереді, экологиялық мәдениет дамыту үдерісін белсенді ұйымдастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық
Курс қазіргі нарықтық экономика жағдайында табысты кәсіпкерлік қызметке қажетті құзыреттерді дамытуға ықпал етеді. Студенттер оңтайлы экономикалық шешімдер қабылдауды үйренеді, кәсіпкерлік пен қаржының негізгі ұғымдары мен білімдерін меңгереді, қаржылық операцияларды жүргізуге қажетті дағдыларды дамытады. Студенттер қаржы институттарының (банктер, қор нарығы және т.б.) қызметін талдайды, қаржылық-экономикалық құбылыстарды (несие беру, инвестициялау және т.б.) жіктейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физика
Білім алушы физиканың іргелі заңдарын, классикалық теорияларын, физикалық идеяларды дұрыс сипаттайды; есептерді талдап шығаруда заңдылықтарды қолданады; физикалық аспаптарды қолданып өлшеулер жүргізеді; алынған нәтижелерді өңдеп саралайды; физика пәнінің әртүрлі салаларына қатысты теориялық және эксперименталдық оқу мәселелерді шешуге дағдыланады; оқу әдістемелік және анықтамалық әдебиеттерді пайдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары математика
Білім алушы математиканың негізгі ұғымдары, ережелері мен әдістерін сипаттайды; математикалық білім жүйесіндегі қазіргі заманғы математиканың рөлін анықтайды; анықтамалар мен теоремаларға тұжырымдамалар жасайды; математиканың әртүрлі бөлімдерінің тәжірибелік сипаттағы есептерін шешу дағдысы қалыптасады; алған білімдерін математиканың басқа салаларында пайдаланады; есептер шығару барысында ойды жүйелеп, оның жүйелілігін арттыруға қажетті әдістерді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмысы және академиялық жазылым
Білім алушы академиялық жазбада мәліметтерді ұсыну принциптері мен әдістерін сипаттайды; ғылыми мақалалар мен ғылыми еңбектер жазу әрекеттерінің алгоритмін, мақсат пен міндеттерді қою, зерттеу әдістерін сипаттауды қолданады; статистикалық ақпаратты, графиктер мен диаграммаларды сипаттау, зерттеу қорытындыларын тұжырымдау, ғылыми әдебиеттерді жинақтау, дереккөздерге сілтеме құруды жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқыту әдістемесі
Бұл курста - ҚР Білім беру саласындағы нормативтік актілерін, мектептегі іс жүргізу әдістерін, бағалаудың негізгі тәсілдерін біледі, информатикадан сыныптық және сыныптан тыс сабақтарын жоспарлап, ұйымдастырып, өзіндік талдаулар жүргізе алады, қазіргі АКТ құралдарын қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Бұл курс қазіргі әлемдегі инклюзивті білім беруге шолу жасап ұсынады. Студенттер «инклюзия» ұғымын ажырата алады, арнайы білім беруді реформалау мәселесін аша алады, ұлттық арнайы білім беру жүйесінің қалыптасуы мен даму тарихын қарастырады, балаларды интеграциялау модельдерін талдайды және салыстыра алады, мүмкіндігі шектеулі, инклюзивті білім беруді басқарудың құқықтық және этикалық негіздерін түсіндіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Бұл курс отбасы, білім беру мекемелері және қоғамдық ұйымдардың әртүрлі контексттерде тәрбие мен тұлғаның дамуының негізгі аспектілерін қамтиды. Студенттер тәрбиенің теориялық негіздерін, тәрбие жұмысының принциптері мен әдістерін, балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық тәсілдерін меңгереді. Өскелең ұрпақтың бойында азаматтық сананы қалыптастыруға, ұлттық сана мен патриотизмді нығайтуға ерекше көңіл бөлінуде. Курс сонымен қатар педагогикалық әдістемелерді, тәрбиелік ықпал ету әдістерін, тәрбиенің этикалық және құқықтық аспектілерін, балалар мен жастардың әртүрлі санаттарын оқу-тәрбие үдерісі мен қоғамға бейімдеу және интеграциялауды қамтиды. Курс студенттерге заманауи мектептегі сынып жетекшісінің қызметін қайта қарауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физика есептерін шығару практикумы
Білім алушы шығармашылық, суреттік, графиктік, кестелік есептерді анықтайды; физика есептерін шығарудың ортақ амалдарын табу арқылы уақытты ұтымды пайдаланады; есеп шартының талапқа сай жазылуын, формулалар мен сызбалардың дұрыс қолданады; тізбек арқылы есептеулердің жүргізу алгоритімдерін сипаттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру жағдайында информатиканы оқыту әдістемесі
Білім алушылар ерекше білім беруді қажет ететін балаларды оқытуда маңызды бағыттар мен тұжырымдарды түсінеді; инклюзивті білім беру шеңберінде әртүрлі қабілеттері мен қажеттіліктері бар балаларға компьютермен жұмыс істеудің және бағдарламалауды оқытудың негізгі принциптерін игереді. Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық– педагогикалық зерттеулер нәтижелері мен әдістерін талдау үрдісін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Web бағдарламалау
Білім алушылар интернет-сайттарды толық дамыту үшін жеткілікті болатын веб-негіздерді игереді; HTML веб-бетті белгілеу және стильдердің каскадты кестелері (CSS), сайттардың клиенттік бөлігін JavaScript-те бағдарламалайды; сайттардың серверлік бөлігін PHP-де бағдарламалау, MySQL дерекқорды басқару жүйесін пайдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
Бұл курс студенттерде қалыптастырады: мұғалімнің кәсіби қызметінің тұтас құрылымы, оның жеке басы туралы; кәсіби-педагогикалық шеберліктің мәні, мазмұны және ерекшелігі туралы; Педагогикалық шеберлік негіздерінің құрылымдық құрамдас бөліктері: педагогикалық қабілеттер, педагогикалық техника және педагогикалық ықпал ету құралдары, театр педагогикасы мен шешендік өнер элементтері туралы білімді. Педагогикалық қызметті педагогикалық және азаматтық сананы дамыту, студенттердің шығармашылық және жеке өсуінің шарты ретінде түсіну және қабылдау. Сондай-ақ, бұл курс мектепке дейінгі және орта білім беру жүйесінде өзінің кәсіби өсуі мен жеке дамуының траекториясын жобалаудың педагогикалық техникасы мен дағдыларын практикалық игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Олимпиадалық тапсырмаларды бағдарламалау негіздері
Деректер құрылымдарымен жұмыс істеу алгоритмдері, графиктердегі алгоритмдер, іріктеу және динамикалық бағдарламалауды ұйымдастыру алгоритмдері, бүтін арифметика алгоритмдері, ойын теориясының алгоритмдері, компьютерлік геометрия алгоритмдерін біледі; бағдарламалау бойынша олимпиадалық есептерді шешу дағдыларын көрсетеді; алған білімдерін кәсіби саласында оқу-практикалық қызметіндегі мәселелерді зерттеу және шешу үшін қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
Мәліметтер қорының негізгі ұғымдарын, деректерді басқару және ақпарат қауіпсіздігі принциптерін біледі; мәліметтер базасын жобалау үлгілерін, MS SQL деректер қорын бағдарламалау негіздерін, ақпараттық жүйелерді өңдеудің әдістемесі мен технологиясын қолданады; ақпараттық жүйелерді жобалау, әзірлеу және басқару негіздерін талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Информатика пәнінен цифрлық білім беру ресурстарын жобалау
Білім алушылар білім беру ресурстарын әртүрлі графикалық және көлемдік-кеңістіктік құралдарын қолдана отырып, жылжымалы экрандық композицияны құру тәсілдерін түсінеді; модульдік ақпараттық графикалық және анимациялық құрылымдарды жобалап, әзірлейді; анимация мен білім беру ресурс мазмұнын жобалау мен орналастырудың жүйелік тәсілін талдайды; мультимедиялық дизайн мен анимацияға мамандандырылған бағдарламалық өнімдердің әртүрлі түрлерімен жұмыс жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бұлттық технологиялар негіздері
Пәнді оқыту барысында бұлтты технологияның негізгі ұғымдары мен терминологиясымен, бұлтты технологияларды қолдану салаларымен, бұлтты есептеу инфрақұрылымымен танысады. Оқыту нәтижесінде бұлтты инфрақұрылым контекстінде қауіпсіздік, масштабтау, орналастыру, резервті көшірме жасау мәселелерін қарастырып қана қоймай, бұлттарда қолданылатын қосымшаларды әзірлеу және қолдау үшін жүйелік басқару дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Робототехника негіздері
Бұл пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер робототехниканың даму тарихы мен қазіргі уақыттағы қолданылу салаларын игереді. Mindstorms NXT, Arduino, Fischertechnik платформаларында түрлі конструкциялар құрастырады, ардуино бағдарламалау, Mblock және басқа робототехника бағдарламалау жабдықтарымен жұмыс жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Орта мектепте информатика пәнінен оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Бұл курста информатика пәні бойынша ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу жолдарымен танысады; сонымен қатар ғылыми-зерттеу жұмысының түрлері, зерттеуді ұйымдастыру әдістерін қолданады; информатика бойынша ғылыми жұмыстың мақсаты мен міндеттерін, ғылыми әдістерді меңгеру; әдістемені зерттеу; баяндамаларды дайындау іздеу мәселелерін шеше алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Заттар интернеті
Заттар интернетін ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін, оның пайда болуы мен даму тарихын, терминологияны біледі; Arduino Uno басқару тақтасымен жұмыс жасайды; бағдарламалаудың негізгі дағдысы - ақырғы құрылғыларды желіге қосу, деректерді өңдеу және сақтау үшін бағдарламалық шешімді құруды қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Big Data технологиялары
Бұл курста үлкен құрылымдалмаған және әлсіз құрылымдалған мәліметтермен, технологиялармен және деректерді манипуляциялау тілдерін сипаттайды; үлкен деректерді талдау әдістері мен құралдарымен, оның ішінде бөлінген жүйелер мен қазіргі заманғы сұраныстар тілдерін пайдаланумен жұмыс істеу ерекшеліктерін игереді; деректер базасын ұйымдастыру және баптау, қолданбалы міндеттерді шешу үшін ДББЖ таңдау, АЖ құру жобаларында деректер базасын пайдалануды қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мобильді қосымшаларды әзірлеу
“Мобильді қосымшаларды әзірлеу” курсында мобильді құрылғылардың негізгі түрлері, мобильді қосымшаларды әзірлеу принциптері; мобильді қосымшалардың өмірлік циклі туралы қарастырылады. Мобильді қосымшаларды әзірлеу үшін пайдаланылатын бағдарламалау тілінің негізгі конструкцияларын қолдануды, мобильді қосымшалардың пайдаланушылық интерфейсін жобалауды, толыққанды мобильді қосымшаларды әзірлеуді, мобильді қосымшаларды тестілеуді жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Компьютерлік желілер және желілік технологиялар
Желілік архитектура мен хаттамалардың негіздерін, TCP/IP, маршруттау, коммутация және желі қауіпсіздігін біледі; бұлтты есептеу, желіні виртуалдандырудың заманауи технологияларын қолданады; желілік конфигурацияларды модельдеу және талдау үшін Cisco Packet Tracer-пен жұмыс жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектептегі визуалды бағдарламалау технологиясы
Бұл курста білім алушылар бастауыш мектептегі информатиканың рөлімен және информатиканы оқытудың ерекшеліктерін біледі; бастауыш сынып оқушыларын оқытуға бағытталған әртүрлі визуалды бағдарламалау орталарында жұмыс жасау әдістерін қолданады; визуалды бағдарламалау тілі мен Scratch бағдарламасында жобалар жасайды; визуалды ортаның қолданбалы есептерді құрастырып, талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- информатика, іргелі математика, заманауи ақпараттық технологиялар саласындағы теориялық білімдерді таратады;
- компьютерлік жүйелердің архитектурасы, операциялық жүйелер, деректер қорын жинақтау мен талдау, олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету, Web және мобильді қосымшаларды құруда практикалық дағдыларын жүзеге асырады;
- кәсіби стандарт талаптарына сәйкес меңгерген құзыреттіліктерін, информатиканы оқыту әдістемесін, физикалық есептерді шешу жолдарын, бағдарламалау тілдерінің аспаптық құралдарын, ШЖМ, инклюзивті білім беру жағдайындағы технологиялары мен әдістерін, критериалды бағалау негіздерін меңгергендігін көрсетеді;
- кәсіби саласында білім алушылардың жас және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, психология мен педагогиканың теориялық негіздерін қолданады, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізе алады;
- ақпараттық және коммуникациялық технологияларды, цифрлық білім беру ресурстарын, компьютерлік желілер мен бұлтты технологиялардың құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін, смарт-технологияларды, қашықтықтан оқыту технологияларын қолданады;
- мектеп жасындағы балалардың мақсатты тілдердегі қарым-қатынасқа бейімделуі үшін жағдай жасайды;
- роботтық жүйелердің нобайын жобалауда, 3D моделдеу принциптерін, жасанды интелект, мультимедиалық және виртуалды білімдік ресурстарды жобалауда оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін кәсіби салада белсенді көрсетеді;
- адал азамат құндылықтары мен құқығы, қаржылық сауаттылық, кәсіпкерлік қызметті жоспарлау мен ұйымдастыру, экологиялық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы білімдерін көрсетеді.
Ұқсас БББ
6B01503 Информатика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01503 Информатика мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01503 Информатика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01503 Информатика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01503 Информатика мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01503 Білім беру жүйесіндегі информатика және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01503 Информатика мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті