Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11101 Туризм в «Тұран» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Туристік индустрияның үлкен секторында бағдарланатын, туристік нарық үрдістеріне және тұтынушылардың сұраныстарына жедел ден қоюға қабілетті кәсіби қызметті табысты іске асыратын қызмет көрсету саласында мамандар даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

  • Туризмология негіздері

    Осы пән студенттерге туристік ғылым саласындағы жетістіктер, соның ішінде рекреациялық география және туризм географиясы туралы, сондай-ақ туризм жүйесі үшін кадрларды даярлаудың іргелі негізі болып қала беретін туристік өнімнің негізгі құрамдастары туралы жаңа түсінік береді. Туризм осы модуль аясында кешенді және көп аспектілі, кеңістіктік және әлеуметтік-экономикалық құбылыс тұрғысынан қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнесті ұйымдастыру

    Пән кәсіпкерліктің дамуының түсінігі мен тарихын, шағын, орта және ірі бизнесті ұйымдастыру мәселелерін, венчурлық бизнесті, кәсіпкерлік түрлерінің жіктелуін, кәсіпкерлікті жүргізу нысандарын, кәсіпкерлік субъектілерін тіркеу тәртібін, кәсіпорынның банкроттығы мен таратылуын, бизнес инфрақұрылымын құру қажеттілігін, басқарудың негізгі принциптерін, бизнестегі персоналды басқаруын, іскерлік этика, бизнес-жоспарлау негіздерін қарастырады. Курс бизнес-процестерді ұйымдастыру дағдыларын дамытуға және студенттердің кәсіпкерлік қызметтегі құзыреттілігін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан географиясы

    Курстың мақсаты: Қазақстанның физикалық-географиялық жағдайын – жер бедерін, климатын, су ресурстарын, топырақ-өсімдік жамылғысын, ландшафттарын, және экономикалық потенциалын зерттеу; табиғатты пайдаланудағы зардаптардың аймақтық мәселелерін зерртеу; экономиканың қалыптасуы мен дамуының ерекшеліктерін, оның табиғи-ресурстық потенцалынан тәуелділігін, тарихи жағдайларын, әлуеметтік-демографиялық құрылымын, экономикалық-географиялық зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Кәсіпкерлікке енгізу

    Пән мақсаты - кәсіпкерліктің мәні мен түрлерін, кәсіпкердің негізгі дағдылары мен рөлін, жобалық ойлауды, кәсіпкерліктегі инновацияны, бизнестің ұйымдастырушылық негіздерін, кәсіпкерліктегі қаржылық менеджментті, кәсіпкерлік нарықтық ортаны талдауды, кәсіпкерлік мәдениетті, кәсіпкердің имиджін қарастырады. Пән нарықта кәсіпкерлік қызметті қалыптастыру, ұйымдастыру және жүргізу бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Пәннің мақсаты - академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндерді (эссе, аннотация, реферат, мақала, тезистер және т.б.) жасау принциптерін меңгеру және оларды жазу дағдыларын меңгеру. Курс баспа басылымдарын және электрондық ресурстарды библиографиялық сипаттау тәжірибесін алуға, өзінің жазбаша жұмыстарын ресімдеуге, ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында ұсыну мен талқылауға, пікірталасты жүргізуге және өз ұстанымын қорғауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерліктегі маркетингтік құралдар

    Маркетинг құралдары мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдылар. Пән аясында маркетингтік орта зерттеледі; нарық сегменті анықталады, тұтынушылардың мінез-құлқының сипаттамалары, тауар және баға саясатының негіздері анықталады; тауарлар мен қызметтерді жылжыту бағдарламалары; brand book әзірленуде, кәсіпкердің беделін басқару; маркетингтік зерттеулер жүргізу, әлеуметтік медиа маркетингі (SMM).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу

    Кәсіпкерлік құқық Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік еркіндігін қамтамасыз ететін құқықтық шарттар мен кепілдіктерді айқындайды, кәсіпкерлік субъектілері мен мемлекеттің өзара іс-қимылына, оның ішінде кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеуге және қолдауға байланысты туындайтын қоғамдық қатынастарды реттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм тарихы

    Бұл пәнде адам қоғамының өмірінде және қызметінде орын алатын әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретінде туризмнің тарихи тәсілі, ғылыми және практикалық негіздері оқытылады. Студенттер туризм мен қонақжайлық дамуының негізгі кезеңдерімен, саяхаттар мен қонақжайлық және ойын-сауық дәстүрлерімен танысады; Туризм тарихы саласында практикалық дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы

    Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы" курсы спорттық туризм және оның белсенді түрлері, саяхаттарды ұйымдастыру, туризм қауіпсіздігі саласындағы барлық жаңа көзқарастар мен жетістіктерді қамтиды, олар туризм жүйесі үшін кадрларды даярлаудың іргелі негізі болып қала береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Курстың негізгі мақсаты – болашақ қызмет жолында адекватты кәсіби қарым-қатынас орнату үшін жеткілікті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту. Студент кәсіби қарым-қатынас үдерісінде туындайтын мәселелерді шешу қабілетіне ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнесті заңдық қолдау

    Бизнесті заңды қолдау бизнесті жүргізуге байланысты қоғамдық қатынастарды реттейді. Білім алушылар бизнес саласындағы заңнамалармен, оның Қазақстан Республикасындағы қолдаумен және дамуымен, құқықтық қатынастар субъектілерімен, заңды тұлғалардың нысандарымен, құқықтық қабілеттілігімен, мәмілелер мен шарттарды құқықтық реттеумен, міндетті құқықтармен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік талдау

    Маркетингтік талдау жан-жақты ұғым тұтынушылардың талғамын зерттеуге бағытталған менеджмент қанағаттандыру, сондай-ақ жүзеге асыру үшін сатып алушыларды сегменттеу мақсатында олардың таңдаулы маркаларын немесе тауарлардың сорттарын және қанықтылық дәрежесін талдау ретінде қарастырылады. Өнім мен баға саясатын оңтайландыруға көп көңіл бөлінеді, сату желісін қалыптастыру саясаты, жарнаманы әзірлеу және талдау маркетингтік коммуникациялар. Курсты оқу барысында студенттер теориялық біліммен қатар оларды кейінгі жұмыстарында сәтті қолдана алуы үшін практикалық дағдыларды меңгеруге назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Кәсіби бағытталған шет тілі курсы әртүрлі мамандықтарды оқитын және жұмыс ортасында ағылшын тілінде сөйлеу дағдыларын жетілдіргісі келетін студенттерге арналған. Белгілі бір мамандыққа қатысты сөздік қорын және контексттерді қамтитын әрбір блок студенттерді төрт негізгі тілдік құрамдас бөліктермен таныстыратын қадамдық нұсқауларды ұсынады: оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм және қонақжайлылық индустриясындағы маркетинг және жарнама

    Пән студенттерді нарықты зерттеуге, туризм мен қонақжайлылық саласындағы өнімдер мен қызметтерді ілгерілетуге, оларды жарнамалауға дайындауға бағытталған. Зерттелетін курс студенттерді жарнамалық қызметтің теориялық негіздерімен, оны қызметтер саласында ұйымдастырумен және жоспарлаумен, туристік, мейрамхана және қонақ үй бизнесінде тиімді жарнамалық науқандармен, туристік дестинацияларды қоса алғанда, өнімдер мен қызметтерді жылжыту ерекшеліктерімен, тарату арналарының ерекшеліктерімен таныстырады. Кейстерді шеше отырып, студенттер өздерінің жарнамалық өнімдерін жасайды, Reels және тикток бейнелерін түсіреді, нақты өнімдерге арналған жеделхат арнасын жасайды, пресс-релиздер дайындайды, бар жарнамалық материалдарды талдайды. Топтарда жұмыс істей отырып, олар нақты шағын бизнес компаниялары үшін туризм және қонақжайлылық компаниялары үшін PR стратегияларын жасайды. Дауларға қатыса отырып, студенттер қазақстандық топ-10 кластердің туристік дестинацияларын ілгерілету үшін өз шешімдерін ұсынады және бәсекелестердің ұсыныстарын сыни бағалайды. Қонақ дәрістері қарастырылған. Тәртіп туризм және қонақжайлылық ұйымдары, қазақстандық туристік қауымдастық және Қазақстандық қонақ үйлер мен мейрамханалар қауымдастығы өкілдерінің қатысуымен нақты өнімді/қызметті ілгерілету жөніндегі жеке жобаны қорғаумен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Картографиядағы сандық әдістер

    Пән студенттердің картографиялық бағдарламалармен және қосымшалармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеруге бағытталған, олар жерді бағдарлау, рекреациялық іс-шараларды жоспарлау, маршрутты қазіргі деңгейде есептеу және ұсыну үшін қажет. Курс аясында студенттер картаны пайдалануды, картаны оқуды, тапсырманың ерекшелігін ескере отырып, картографиялық материалды жобалауды және құруды үйренеді. Бағдарламаны игеру мамандандырылған сыныпта жүзеге асырылады, бағдарламалық жасақтама кешені еркін қол жетімді және оны тек университетте қолдануды шектемейді. Практикалық тапсырмалар картографиялық материалды және ғарыштық суреттерді базалық бетке байланыстыру, қабаттармен, жазулармен жұмыс істеу, кеңістіктік объектілерге деректерді байланыстыру және басқа да ерекшеліктерді қамтиды. Аралық бақылау бірқатар тапсырмаларды жеке орындауды, сайып келгенде, аймақтың толыққанды картасын қалыптастыруды қамтиды. Пән теориялық сұрақтар, түсініктер мен практикалық тапсырмалар блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • MICE-туризм

    Пән Іскерлік туризм шеңберінде іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу әдістемесі мен технологиясының негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Сабақ барысында студенттер Іскерлік туризм, оның жіктелуі және туризм және қонақжайлылық индустриясы аясында өткізілетін іс-шаралар түрлері туралы біледі. MICE индустриясының өнімдерін әзірлеу, өткізу, жылжыту процестерін басқару дағдыларын игереді. Іскерлік іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістері мен құралдарын меңгереді. Іс-шараны ілгерілету және серіктестермен келіссөздер жүргізу дағдыларын пысықтайды. Пән аясында студенттер MICE нарығын зерттейді, іс-шараны жоспарлайды және дамытады, іс жүзінде ситуациялық тапсырмаларды талдайды. Қорытынды бағалау іс-шараның командалық жобасын іске асыру (өткізу) форматында өтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы инновациялық менеджмент

    Бұл пән басқару туралы білім кешенін қалыптастыруға бағытталған, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың, басқару және жобалау жүйелерін талдаудың нақты дағдыларын дамытады. Пән аясында туристік кәсіпорынды, мейрамхана мен қонақ үйді тиімді басқарудың шетелдік тәжірибесін жинақтайтын материалдар, оның ішінде желілік қонақүйлерді басқарудың заманауи модельдері, клиенттерге қызмет көрсету технологиялары, қонақ үй қызметтерінің сапасына қойылатын талаптар, қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарын басқарудың әртүрлі түрлері мен типтері логикалық және дәйекті түрде қарастырылады. Практикалық сабақтар кезінде студенттер туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының құрылымымен танысады, кәсіпорынның ұйымдық құрылымын анықтайды. Туризм және қонақжайлылық менеджментінің функциялары мен принциптерін анықтайды; менеджмент әдістері; туристік фирманы, қонақ үйді және тамақтандыру кәсіпорнын басқару стилі; менеджердің жеке басы, күші және беделі. Кейстерді шеше отырып, рөлдік ойындарға қатыса отырып, студенттер басқару шешімдерін қабылдайды, Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорнының персоналын басқарады, іскерлік кездесулер мен келіссөздер жүргізеді, қақтығыстардан шығудың жолын табады, менеджменттің тиімділігін бағалайды. Пән әдістемесі кейстер мен ситуациялық міндеттерді шешуді, іскерлік ойындар өткізуді, туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының басшыларымен қонақ дәрістер өткізуді, туризм және қонақжайлылық кәсіпорындары жұмысының тиімділігін талдау мен бағалауды қамтиды. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық туризм географиясы

    Халықаралық туризм географиясының мәні, негізгі түсініктері және жіктелуі. Халықаралық туризм географиясының даму факторлары мен шарттары. Туристік нарық, сұраныс және ұсыныс. Туристік ағындар географиясы. Туризмнің түрлі түрлерінің географиясы. Туристік орталықтар мен ресурстардың географиясы. Халықаралық Туризм статистикасы. Даму болашағы мен үрдістері. Халықаралық туристік ұйымдар және олардың туризмді дамытудағы рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Осы пән негізгі экологиялық табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтары мен түсініктері, экологияның ғылым ретіндегі міндеттері, оның негізгі бөлімдері (аутэкология, популяциялық экология, әлеуметтік экология) қарастырады. Қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы басқару. Қоршаған ортаның мониторингі. Табиғат қорғау қызметін экономикалық ынталандыру. Ортаны ластайтын өндірістерге заңды және экономикалық санкциялар белгілеу. Құқықтық табиғатты қорғау аспектілері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Курсты игерудің мақсаттары студенттерді мемлекет пен құқық туралы теориялық біліммен, олардың өзара әрекеттесуі мен адам өміріндегі рөлімен таныстыру және студенттің құқықтық дүниетанымының негіздерін қалыптастыру - азаматтың толыққанды құқықтық санасының теориялық құрамдас бөлігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өлкетану және мұражайтану

    Осы пәнді өту барысында келесі тақырыптар мен ұғымдар оқытылады: Қазақстан Республикасындағы өлкетану мәні мен міндеттері. Өлкетану түрлері мен формалары. Өлкетанудағы физика-географиялық зерттеулер. Тарихи өлкетану негіздері. Музейтану негіздері. Өлкетану музейі мемлекеттік өлкетану мекемесі ретінде. Жаңа туристік-экскурсиялық маршруттарды құру және оларды бағалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Қытай (Түрік) тілі - I

    Курстың мақсаты мен міндеттері - фонетика, грамматика, иероглифика және тұрмыстық және жалпы тақырып бойынша , қарапайым лексика бойынша базалық білім алу. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттің бойында қалыптасатын білім: - Қытай тілінің 500 иероглификалық белгілері; қалыптасатын дағдылары: - оқылатын тақырып көлемінде жеңіл монолог пен диалог жүргізу; - қытай/түрік тілін жеткілікті еркін қабылдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саяхат блогы және саяхат журналистикасы

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді басқа елдер мен халықтар туралы білімді, олардың ұлтаралық қарым-қатынастағы рөлін танымал етудің маңызды құралы ретінде БАҚ миссиясын түсінуге жетелеу, сондай-ақ студенттердің травл-блогинг дамуының негізгі тенденциялары, оның негізгі түрлері, құралдары мен форматтары туралы түсініктерін қалыптастыру, алған білімдері мен дағдыларын кәсіби салаларда қолдану қабілетін дамыту болып табылады. Мысалы, туризм, бизнес, білім беру және т. б. салаларда. Оқушылар қазіргі заманғы саяхат журналистикасының ерекшеліктерімен, оның мақсаттары мен міндеттерімен, жанрларымен және форматтарымен танысады, мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін ескере отырып, белгілі бір елдің саяхаттары, экономикалық, саяси, мәдени және этикалық ерекшеліктері туралы бұқаралық тұтынушыға қол жетімді және қызықты ақпарат беруді үйренеді. Пәнді игеру барысында студенттер копирайтинг, фото және бейнетүсірілім негіздерін, монтаждаудың негізгі принциптерін оқып, практикада қолданады, жобалық қызметте өздерін сынап көруге және нақты медиа-өнімді жасауға мүмкіндік алады. Оқыту бағдарламасы миға шабуыл, кейс, шығармашылық шеберхана, Поп-формула, сессия әдістерін қолдануды қарастырады: сұрақ-жауап және пікірталас. Инсайдерлермен (тиісті жобаларда жұмыс істейтін практиктермен) сұхбат қарастырылған. Аралық бақылау нақты жағдайларды талдауды және өз жобасында кезең-кезеңмен жұмыс істеуді қамтиды. Бағалау кезінде топтың әрбір қатысушысының функционалдық үлесі ескеріледі. Қорытынды бағалау жобаларды қорғауды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Қызмет көрсету саласындағы психология

    Пәннің мақсаты қызмет көрсету саласында сапалы және тиімді жұмыс істеу үшін білім алушылардың психология саласындағы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Білім алушыларда психологиялық білім кәсіби даму процесінде жеке маңызды болып қалыптасады. Білім алушылар кәсіби жолдың белсенді субъектісі ретінде адамның табиғаты туралы ғылыми идеялар жүйесімен танысады, жеке және кәсіби сипаттағы міндеттерді анықтау және шешу дағдыларын игереді, ұйымдасқан ұжымда үйлесімді тұлғааралық қатынастарды құру заңдылықтары мен принциптерін қолданады, психикалық өзін-өзі реттеу дағдылары мен әдістерін меңгереді. Олар қызмет көрсету саласындағы маманның кәсіби шеберлігі ретінде эмпатияны дамытуға баса назар аудара отырып, өздерінің эмоционалды интеллектін түсініп, дамыта алады. Клиенттердің әртүрлі түрлерімен жұмыс істеуді үйреніңіз, тұтынушыларға әсер етудің темпераменті мен әдістерін талдаңыз. Олар клиенттердің сұранысқа ие тауарлар мен қызметтерге қажеттіліктерін және олардың сапасын түсінуді үйренеді. Жеке және ұжымдық жұмыстар қабылданады. Психология, коммуникация, коучинг салаларынан қонақ лекторлар шақырылады. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік өнімді әлеуметтік-мәдени жобалау

    Пәннің мақсаты: туристік өнімді әзірлеу әдісі ретінде әлеуметтік-мәдени жобалау туралы білімді қалыптастыру. Осы пән шеңберінде студенттер аумақтың "мәдени коды" арқылы туристік сала үшін өнім құру мәселелерін, оның құндылықтары мен қондырғыларын, жергілікті қоғамдастықтарға сүйене отырып, туристік сала үшін өнімдерді жобалауды, жердің сәйкестігін тарту мен зерттеуді, креативті экономика және дизайн-ойлау заңдары бойынша туризм үшін өнімдер мен жобаларды жасау алгоритмін, туристік өнімдердің тұрақтылығын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер топ пен шақырылған сарапшылар бағалайтын жобалық ұсыныстар әзірлейді, қорытынды баға курсты игеруге баға болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Ағылшын тілі - I

    "Ағылшын тілі-I" пәні студенттердің шет тілін ауызша және жазбаша түрдегі мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде меңгеруіне, кәсіби қызметте шет тіліндегі мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін қажетті арнайы дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған., осы мамандық студенттерінің әлемдік қауымдастығына кіру үшін. Келесі тілдік құзыреттіліктерді жетілдіру: студенттерге бағытталған, лингвистикалық-мәдени, әлеуметтік-мәдени, танымдық, коммуникативті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласындағы мәдениетаралық коммуникациялар

    Пән мәдениетаралық коммуникация құбылыстары мен процестерінің мәні туралы, коммуникация теориясының тұжырымдамалық тұжырымдамалары туралы, мәдени сезімталдықты дамыту мәселелері және мәдениеттердегі вербалды және вербалды емес мінез-құлықты барабар түсіндіру туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. В2В және В2С секторларындағы психикалық және мінез-құлық өзара әрекеттесу ерекшеліктерін талдауда құрылымдық негіз ретінде қолданылатын мәдени вариация теорияларына ерекше назар аударылады. Тәжірибелік сабақтар рөлдік ойындар, кейстерді шешу, пікірталастар, пікірталастар, интернеттегі бейнелерді талдау және салыстыру сияқты әдістерді қолдануды қамтиды. Белгілі бір елдің ерекшеліктерін жан-жақты зерттей отырып, студенттер портфолио әзірлейді, оның ішінде: Fish pays, Mind Map, бейнероликтер, бейне визиткалар, презентациялар, ИНФОГРАФИКА және т.б. СРОП аясында фильмдерді көру, көрмелерге бару, содан кейін анықталған мәдени ерекшеліктерді талдау. Экспаттар мен сарапшылардың қатысуымен қонақ дәрістері қарастырылған. Ағымдағы тапсырмаларды қорғау сөйлеушілердің вербалды емес және паравербалды дағдылары тобының бағалауымен көпшілік алдында сөйлеу форматында жүзеге асырылады. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Неміс тілі - I

    Пән студенттердің екінші шет тілі бойынша әлеуметтік-жеткілікті мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Бастапқы деңгейдегі мәдениетаралық-коммуникативті құзыреттілік Екінші шет тілін – неміс тілін қарапайым меңгеру қабілеті деп түсініледі. Практикалық сабақтарда тұрмыстық тақырыптар шеңберіндегі сөйлеу әрекетінің барлық түрлері (отбасы, хобби, университетте оқу, бос уақыт және т.б.) оқытылады. "Неміс тілі I" пәнін оқыту сахналау, рөлдік ойындар, проблемалық оқыту элементтері, кейс-әдіс, пікірталас сияқты әдістерді қолдануды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Француз тілі - I

    Пән студенттердің екінші шет тілі бойынша әлеуметтік-жеткілікті мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Бастапқы деңгейдегі мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілік Екінші шет тілін – француз тілін қарапайым меңгеру қабілеті деп түсініледі. Практикалық сабақтарда тұрмыстық тақырыптар шеңберіндегі сөйлеу әрекетінің барлық түрлері (отбасы, хобби, университетте Оқу, Бос уақыт және т.б.) оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экскурсиялық қызмет

    Пәнді оқу экскурсиялық қызметтің теориялық және қолданбалы негіздерін игеруге бағытталған. Бағдарламада экскурсиялардың мәні, белгілері мен функциялары анықталады, олардың жіктелуі беріледі, экскурсиялардың технологиясы, дизайны, әдістемесі мен техникасы қарастырылады. Экскурсоводтың жеке басына және шығармашылығына, оның қызметінің Кәсіби-этикалық және құқықтық реттеушілеріне назар аударылады, шолу және тақырыптық экскурсиялар жүргізудің ерекшелігі қарастырылады. Тәжірибелік сабақтар экскурсиялық бағдарламаны әзірлеуді, ситуациялық міндеттерді талдауды, аудиториядан тыс сабақтар кезінде экскурсия жүргізу дағдыларын пысықтауды көздейді. Қонақ дәрістерін өткізу қарастырылған. Студенттер экскурсия бағдарламаларының жеке жобаларын қорғайды және экскурсия объектілерін өткізу әдістемесін (экскурсия жүргізу әдістемесі мен техникасын қолдану қабілетін) сол жерде (қалада/мұражайда) көрсетеді. Тәртіп портфолионы қорғаумен аяқталады.Пәнді оқығаннан кейін студенттер "гид-экскурсовод"біліктілігіне сертификаттаудан өтуге мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің эстетикалық түсініктері мен санаттарын, мазмұны мен ерекшеліктерін, мәнін меңгеру кәсіби-адамгершілік деформация және оның алдын алу және ескерту жолдары, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік мәдениетінің ерекшеліктері, оның негізгі нормалары мен функциялары; фактілер мен құбылыстарды бағалай білу, адамгершілік нақты өмірлік жағдайлардағы тәртіп ережелері мен нормаларын сақтау туралы ақпарат береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерліктегі көшбасшылық

    Пән тиімді басқару саласындағы жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгеруге және жеке, топтық, ұйымдық деңгейлердегі кәсіпкерліктің көшбасшылық құбылыстарын басқаруға, ынталандырудың негізгі теорияларын қолдану дағдыларына, стратегиялық және операциялық басқару тапсырмаларын шешуге арналған билікке, сонымен қатар топтық динамика және ұжымды құру принциптері негізіндегі топтық жұмысқа бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән белгілі ғылыми саладағы академиялық зерттеуді жүргізуді жүзеге асыра алатын маманды дайындауға бағытталған. Білім алушы философиялық (диалектикалық, метафизикалық) және жалпы ғылыми (талдау, синтездеу, жалпылау және т.б.) әдістерін тануға үйренеді. Ғылыми міндеттерді шешуге арналған эмпирикалық және теориялық әдістерді қолдану дағдысын игереді. Талдау, жіктеу, синтездеу, салыстырудың, ғылыми шолу жазу, презентация дағдыларын меңгереді. Бақылау түрі - постерлі баяндама негізінде зерттеу нәтижелерін қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері

    Пән қоғамның экономикалық өмірінде болып жатқан әртүрлі процестерге талдау және бағалау жүргізу үшін экономика негіздері бойынша базалық білім алуға бағытталған. Курс экономикалық жүйелердің жұмыс істеуінің жалпы проблемаларын; нарықтық механизмнің жұмыс істеу ерекшеліктерін; мемлекеттің бюджеттік-салықтық және ақша - кредит саясатының негізгі мақсаттарын; әлемдік экономика жүйелерінің мәнін және халықаралық еңбек бөлінісінің негізгі принциптерін жүйелі көзқарас пен түсінуді қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Неміс тілі - II

    Пән студенттердің екінші шет тілі бойынша әлеуметтік-жеткілікті мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. В1 деңгейіндегі мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік Екінші шет тілін үздіксіз деңгейде меңгеру қабілеті ретінде түсініледі. Практикалық сабақтарда білім алушылар өздерінің коммуникативтік ниеттерін әлеуметтік-тұрмыстық, оқу-Еңбек, әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас салаларында монологиялық мәлімдеме арқылы, сипаттау және баяндау, сөйлеуді түсіну, В1 деңгейіндегі мәтінді тыңдау түрінде жүзеге асырады. Лексикалық материалдың қажетті көлемін игеру жүзеге асырылады, ол жоғары тұтынушылықпен, кең үйлесімділікпен сипатталады және бейтарап, ауызекі және публицистикалық стильдерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Француз тілі - II

    Пән студенттердің екінші шет тілі бойынша әлеуметтік-жеткілікті мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. В1 деңгейіндегі мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік Екінші шет тілін үздіксіз деңгейде меңгеру қабілеті ретінде түсініледі. Практикалық сабақтарда білім алушылар өздерінің коммуникативтік ниеттерін әлеуметтік-тұрмыстық, оқу-Еңбек, әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас салаларында монологиялық мәлімдеме арқылы, сипаттау және баяндау, сөйлеуді түсіну, В1 деңгейіндегі мәтінді тыңдау түрінде жүзеге асырады. Лексикалық материалдың қажетті көлемін игеру жүзеге асырылады, ол жоғары тұтынушылықпен, кең үйлесімділікпен сипатталады және бейтарап, ауызекі және публицистикалық стильдерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілі - II

    «Ағылшын тілі-II» пәні ағылшын тілін меңгеру міндеттерінің тізімін қамтиды, олар модельденген сөйлеу формаларында және коммуникация түрлерінде жүзеге асырылатын келесі дескрипторларда көрінеді: бағдарламада қарастырылған ең көп таралған стандартты қарым-қатынас жағдайларында нақты коммуникативті мәселелерді шешуге бағытталған тілдік материалды өзгерту және біріктіру қабілеті мен дайындығы; кәсіби тақырыптар бойынша диалог жүргізу мүмкіндігі; қысқаша хабарлама жасау кәсіби салалар мен қарым-қатынас тақырыптарына сәйкес; білім беру бағдарламасы бойынша шынайы мәтіндерді есту және түсіну; мамандықтың түпнұсқалық мәтіндерінің негізгі мазмұнын оқып, түсіну, оқығанға деген көзқарасыңызды білдіру; Курстың ұсынылатын тақырыптары: мәдени Дифференциациялар, қонақүй резервтері, халықаралық саяхат, саяхат пакеттері, Корпоративтік басқару, мотивациялық Стюф, желі, халықаралық клиенттер, Пән бойынша сабақтарда ағылшын тілін оқытудың келесі заманауи әдістері қолданылады: Flipped classroom, Task-based learning, CLIL, Blended learning және т. б.. Сондай-ақ, mentimeter, google forms, prezi, Kahoot, google quiz, quizlet сияқты сабақтардың интерактивтілігіне арналған келесі құралдар. Қорытынды бақылау тестілеу нысанында жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қытай (Түрік) тілі - II

    Курстың мақсаты мен міндеттері - қытай/түрік тілдерінің грамматикасын оқу, сонымен қатар белсенді түрде сөздік қорын кеңейту. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттің бойында қалыптасатын білім: - Қытай тілінің 1000 иероглификалық белгілері; - өзіндік туристік сапар үшін жеткілікті лексиканы меңгеру (дүкенде, мейрамханада, қонақ үйде және т. б. қарым-қатынас жасау); - қытай/түрік тілін жеткілікті еркін қабылдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарындағы бухгалтерлік есеп және аудит

    Пән студенттердің нарықтық экономикадағы бухгалтерлік есеп принциптерін дайындауға және түсінуге бағытталған. Курс ҚР-да қабылданған қолданыстағы ережелерге сүйенеді және қазіргі заманғы ұғымдар мен кәсіби терминдерге негізделген. Студенттер екіжақты және баланстық теңдеулердің қажеттілігін түсінеді, қосарланған жазбаның мәні, бухгалтерлік есеп шоттарын және кәсіпорында бухгалтерлік есептің басқа негіздерін анықтайды. Практикалық сабақтар шеңберінде студенттер бухгалтерлік құжаттарды қолданудың нақты тапсырмаларын, рөлін, мақсаты мен қажеттілігін орындай отырып, бастапқы құжаттардың міндетті деректемелерінің мақсатын түсінеді, бастапқы есеп құжаттарының қолданыстағы жіктемесін түсінеді, бухгалтерлік есепте есептеу әдісін, ақшалай қаражатты өлшеуді және компания активтерін есепке алуды меңгереді. Қонақ дәрістері қарастырылған. Аралық бақылау күмәнді дебиторлық берешек бойынша дербес жұмыстарды қорғауды; қорларды есепке алуды; ұзақ мерзімді активтерді, материалдық емес активтерді, негізгі және Биологиялық активтерді айқындауды; қарыз және меншікті қаражатты; бақылау жүйесіндегі аудиттің мәні мен орнын көздейді. Пән теориялық сұрақтар мен практикалық тапсырмалар блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Медициналық және емдеу-сауықтыру туризмі

    Пән Медициналық және емдеу-сауықтыру бағытындағы туристік қызметтерді сату дағдыларын игеруге бағытталған. Осы пәнді оқу студенттерге болашақта медициналық және сауықтыру қызметтерін сату бойынша корпоративтік (портфельдік, өсу, бәсекелестік), функционалдық және аспаптық стратегияларды әзірлеуге мүмкіндік береді. Теориялық негіздерді зерттеу клиенттермен – туристермен және медициналық туризммен бірге жүретін адамдардың кең тізімімен өзара әрекеттесуге мүмкіндік береді. Маңызды ерекшелігі-денсаулық мәселелерін шешу үшін жеке көзқарас пен оңтайлы бағытты қалыптастыру. Практикалық дағдылар өзара әрекеттесу қабілетіне негізделген, оқыту бағдарламасы ситуациялық міндеттерді талдауды, миға шабуыл әдістерін, шығармашылық тапсырманы, аудиториядан тыс сабақтарды қолдануды, күрделі және пікірталас мәселелері мен мәселелерін, рефлексия мен жобалау әдісін талқылауды қарастырады. Қонақ дәрістері қарастырылған. Аралық бақылау артықшылықтар мен қаржылық мүмкіндіктерді ескере отырып, нақты науқас үшін жеке медициналық маршрутты қорғауды қамтиды. Пән теориялық сұрақтар мен ситуациялық есептер блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі электронды брондау және резервтеу жүйелері

    Пән билеттерді брондау және GDS жүйелерінің заманауи кәсіби қызметтері ұсынатын қосымша функцияларды пайдалану кезінде студенттердің біліктілігін арттыруды қалыптастыруға бағытталған. Курс Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарында жиі қолданылатын электронды брондау және брондау жүйелерінің әлеуетін түсінуге мүмкіндік береді. Практикалық дағдылар жүйелерді пайдалану арқылы қалыптасады: GDS Saber. Пән шеңберінде студенттер қолданыстағы терминалмен – нақты авиациялық кестеге негізделген қосымшамен өзара іс-қимыл жасайды, жүйеде нақты сұраныстар жасайды және әртүрлі жағдайлар мен маршруттарға, жеке және топтық рейстерге Тапсырыс қалыптастырады. Тәжірибелік сабақтар желіге кіру мүмкіндігі бар сертификат пен халықаралық аттестация алуды қамтиды. Сабақтар қашықтағы терминалы бар мамандандырылған аудиторияда, сондай-ақ TravelPort, Transavia және басқа да мамандандырылған компаниялардың мамандандырылған сыныптарында жүргізіледі. Қорытындыларды бағалау аккредиттелген компаниялардан емтихан тапсыру нәтижелері бойынша жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Рекреация және курортология

    Курс рекреациялық-курорттық қызмет түрлерінің тиімділігі мен құндылығын талдауға бағытталған; шетелдік курорттардағы сауықтыру демалысы, емдеу-сауықтыру туризмі индустриясының ерекшеліктері, заманауи инфрақұрылым, курорттардың түрін, профилін және мамандануын, заманауи санаториялық-курорттық қызметтер, технологияларды анықтайтын курорттық факторлардың ерекшелігі бойынша мамандану туралы білімді кеңейту; қызметтер нарығындағы емдік- сауықтыру турының ерекшелігі, кәсіби қарым-қатынас туралы білімді кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласындағы сату технологиясы

    "Қызмет көрсету саласындағы сату технологиясы" пәнін зерттеу тұтынушының жеке басының психодиагностикасының негізгі ұғымдары мен әдістемелерінің жүйесін игеруге бағытталған. Студенттер психодиагностикалық зерттеулердің теориясы мен практикасымен танысады, тұтынушылармен тиімді өзара әрекеттесу және сату деңгейін арттыру жүйесіндегі тиісті әдістердің рөлі мен орны туралы барабар идеяларды қалыптастырады. Практикалық сабақтар кезінде студенттер кейстерді талдайды, іскерлік ойындарға қатысады, жағдайларды модельдейді. Қорытынды бағалау пән шеңберінде студент орындаған жұмыстардың портфолиосын жалпы бағалаудан тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесінде электронды брондау және резервтеу жүйелері

    Пән студенттердің билеттерді брондау дағдыларын және заманауи кәсіби қызметтер ұсынатын қосымша қызметтерді қалыптастыруға бағытталған. Пән туризм мен қонақжайлылықтағы кәсіпорындардың практикалық қызметінде қолданылатын электрондық брондау және резервтеу жүйелері саласындағы мүмкіндіктер туралы түсініктерді қалыптастырады. Практикалық дағдылар жүйелерді қолдану арқылы қалыптасады: R-keeper, storehouse, Shelter. Оқу бағдарламасын сәтті игеру үшін мейрамхана-қонақ үй бизнесі саласында бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары қажет. Пән студенттерге электронды брондау және брондау жүйелерінің жетістіктері туралы соңғы түсініктер береді. Қорытындыларды бағалау аккредиттелген компаниялардан емтихан тапсыру нәтижелері бойынша жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Көшбасшылық және команда құру

    Пәнді оқығаннан кейін студент ұйымның жұмыс істеуіне заманауи тәсілдер контекстінде жетекшілік ұстанымдарды жүзеге асыруға дайын, ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметке қабілетті, ұйымның персоналымен жұмыс істей алады, ұйымның өзекті мәселелерін шешу үшін қызметті жоспарлау және үйлестіреді. ұйымшылдық, көшбасшылық қасиеттерді дамыту. Стратегиялық міндеттер шеңберінде команда құру технологиясын енгізу ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Неміс тілі - III

    Пән В2 жоғары деңгейдегі екінші шет тілі бойынша студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік-кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар әртүрлі тақырыптағы көлемді күрделі мәтіндерді меңгереді; арнайы мәтіндер мазмұнының жасырын мағынасын таниды; сөздер мен сөз тіркестерін таңдауда қиындық туғызбай, жылдам қарқынмен өздігінен сөйлеуді үйренеді; кәсіби қызметте қарым-қатынас жасау үшін тілді икемді және тиімді қолданады. Оқу іс-әрекеті барысында жеткілікті күрделі тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі, жақсы құрылған хабарламалар жасалады; арнайы мәтінді ұйымдастыру модельдерін, байланыс құралдарын меңгеру жүзеге асырылады; күрделі грамматикалық құрылымдар пысықталады; фразеологиялық айналымдар қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дипломдық зерттеу технологиясы

    Пән шеңберінде дипломдық жұмысты орындаудың негізгі теориялық ережелерін оқып үйрену жүргізіледі. Курс ғылыми зерттеу жұмысына жалпы жүйелік көзқарасты қалыптастыруға және бастапқы көздермен, аналитикалық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, дипломдық жұмыстарды жазу кезінде материалды тұжырымдауға және баяндауға арналған. дипломдық жұмыстың орындалуын реттейтін нормативтік актілерге сәйкес берілген ұсыныстар мен әдістемелік нұсқаулар беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық туризм

    Белгілі бір аумақтағы "қоғам – табиғат" жүйесінде және табиғатты пайдалануды аумақтық шектеу жүйесінің көмегімен өзара тәуелділікті және өзара әрекеттестікті зерттеу, сонымен қатар студенттерді әлемнің аса маңызды қорғалатын табиғи территорияларының құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктерімен және экологиялық тури саласын жүзеге асырумен таныстыру. Экологиялық туризм және қоршаған ортаны қорғау саласындағы негізгі заңнамалық және заңға тәуелді актілер туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі - III

    "Ағылшын тілі-III" курсының мақсаты-мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті дамыту. Тұрмыстық салада және мамандық бойынша студенттердің білімін жетілдіру және ауызша және жазбаша сөйлеуін дамыту. Кәсіби тілдік құзыреттілікті дамыту.Курстың тақырыптары: мейрамханада клиенттерді қарсы алу, мәзірді түсіндіру, қонақүйге Тіркелу, қонақ үйге ыңғайлы болу, қонақтармен Байланыс, туристік агенттіктер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік субъектілерінің есептілігі

    Курс шағын және орта бизнес мәртебесін алу шарттарын және оның есептілігінің құрамын, салық салу жүйесін (СҒҚ) зерделеуді көздейді; Курс кәсіпкерлік қызмет түрлерін, салықтар мен жарналар бойынша есептілікті, ҚР қаржылық есептілігін, бухгалтерлік балансты, шағын кәсіпкерлік субъектілерінің есептілігін қалыптастыру ерекшеліктерін, экология бойынша есептілікті және есептіліктің басқа да түрлерін оқып үйренуге арналған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ішкі және көшпелі туризм

    "Ішкі және шығу туризмі" пәні отандық және шетелдік нарықтың туристік аттрактивтік бағыттарын, әлемнің қазіргі саяси картасын, кедендік және шекаралық бақылаудың ерекшелігін, әлем елдерінің туристік-экскурсиялық нысандарын талдауды білуді қарастырады. Туристік санат ретінде шығу туризмінің ерекшелігі - жалпы әлемдегі шығу туризмін дамыту жүйесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнестегі талдау

    Пән кәсіпкерлік қызметтегі бизнес-процестерді зерттеу үшін экономикалық талдау әдістерін игеруді және аналитикалық қызметтің практикалық дағдыларын дамытуды қамтиды. Пән шеңберінде бизнесті дамыту бойынша басқарушылық шешімдерді әзірлеу үшін Экономикалық талдаудың теориясы мен практикасы, кәсіпкерлік қызмет субъектісінің қаржы-шаруашылық қызметін талдау кезінде жүйелі ойлау, бизнес-талдаудың қазіргі заманғы құралдары зерделенеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Француз тілі - III

    Пән В2 жоғары деңгейдегі екінші шет тілі бойынша студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер әртүрлі тақырыптар бойынша көлемді күрделі мәтіндерді меңгереді; арнайы мәтіндер мазмұнының жасырын мағынасын таниды; сөздер мен сөз тіркестерін таңдауда қиындықсыз жылдам қарқынмен өздігінен сөйлеуді үйренеді; кәсіби қызметте қарым-қатынас жасау үшін тілді икемді және тиімді пайдаланады. Білім беру қызметі барысында жеткілікті күрделі тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі, жақсы құрылымдалған хабарламалар жасалады; арнайы мәтінді ұйымдастыру модельдерін, байланыс құралдарын меңгеру жүзеге асырылады; күрделі грамматикалық құрылымдар пысықталады; фразеологиялық айналымдар қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму және жасыл технологиялар

    Пән орнықты дамудың үштұғырлы тұжырымдамасы, оны негіздеудің теориялық және әдіснамалық тәсілдері туралы теориялық білім алуға, қазіргі заманғы әлеуметтік процестердің орнықты дамуының шарттары мен факторларын зерттеу дағдыларын дамытуға, қазіргі қоғамның орнықты дамуын қамтамасыз ету мақсатында диагностика, болжау, жобалау, жоспарлау әдістерін қолдануға бағытталған. Курс жалпы жүйелік көзқарасты қалыптастыруға және қазіргі қоғамның тұрақты өмірді қамтамасыз ететін ұзақ мерзімді дамуындағы әлеуметтік, экологиялық, экономикалық факторлардың рөлін түсінуге арналған. Тәжірибелік сабақтар түрлі ситуациялық міндеттерді, кейстерді талдауды және шешуді, тұрақты даму және Жасыл экономика саласындағы күрделі және пікірталас мәселелері мен проблемаларын талқылауды көздейді. Аралық бақылау қазіргі жағдайда Қоғамның тұрақты даму бағдарламасын әзірлеу жөніндегі жеке Жобаны қорғауды көздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Картография және туризм топонимикасы

    Бұл курста кеңістіктік орналасуын, табиғат пен қоғам құбылыстарының үйлесімі мен өзара байланысын (және олардың уақыт бойынша өзгеруін) бейнелеуі және зерттеуі туралы ақпарат берілген. Топонимдердің географиялық атауларының шығу тегі картографиялық жазбалары мен этимологиясын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қытай (Түрік) тілі - III

    Курстың мақсаты мен міндеттері - қытай/түрік тілдерінің грамматикасын оқып-үйрену, түрік тілінің түр-уақыт формаларының барлық парадигмасын меңгеру, сонымен қатар белсенді сөздік қорын кеңейту. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттің бойында қалыптасатын білім: - Қытай тілінің 1000 иероглификалық белгілері; Қалыптасатын дағдылары: - етістіктің формаларын қолдана отырып сөйлем құру және оларды ауызекі тәжірибеде қолдану; - жазбаша тілді үйрену.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкердің жеке тиімділігі

    Пәннің мақсаты: студенттерде кәсіпкерлік қызметті тиімді ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті негізгі жеке және тұлғааралық құзыреттерді зерделеу және дамытуға ықпал ету. Курс шеңберінде кәсіпкерлік қызметтегі табысты айқындайтын, мақсатқа ұмтылушылықты, бастамашылықты, стресске төзімділікті, өзін-өзі ұстай білуді, сенім білдіре білуді, жанжалдармен жұмыс істей білуді айқындайтын сапа мен дағдылар зерделенеді және тәжірибеде игеріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи HR-технологиялар

    Пәннің мақсаты: кәсіпорындар мен ұйымдардың персоналымен жұмыс істеудің негізгі бағыттары мен нысандары бойынша білім, дағдылар және талдау іскерліктері жүйесін қалыптастыру. Курс адам ресурстарымен жұмыс істеудегі практикалық проблемаларды өз бетінше қоюға және түсінікті шешуге дайындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Туроперейтинг

    Бұл пәнде туризм инфрақұрылымы салалық кешен ретінде оқытылады. Қызмет көрсету белгісі бойынша кәсіпорындардың материалдық-техникалық базалары. Сапарларды, орналастыруды, тамақтануды, көліктік қызмет көрсетуді, экскурсиялық қызметтерді ұйымдастыру. Турсайттардың авиабилеттерді брондау, сату және сақтандыру бойынша қызметі. On-Line туристік ресурстар бөлімшелері, туристік бөлімдері бар жалпы мақсаттағы сайттар мен порталдар. Туроператорлар сайттарының жіктелуі. Турагенттер сайттарының жіктелуі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Туризмді көлікпен қамтамасыз ету

    Осы пән аясында келесі тақырыптар мен түсініктер оқытылады: көлік сервисінің жалпы сипаттамасы: әуе көлігімен жолаушыларды тасымалдау; темір жол көлігінде жолаушыларға қызмет көрсету; автомобиль көлігімен жолаушыларды тасымалдау., су көлігімен тасымалдау. Көліктік саяхаттардағы жолаушыларды сақтандыру Көлік инфрақұрылымы туризм инфрақұрылымының құрамдас бөлігі ретінде. Негізгі туристік тасымалдаушылар олардың дамуындағы артықшылықтары. Чартерлі тасымалдауларды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Кешенді туристік қызметтерді жобалау және құрастыру біліктілерді қолдана алуға қабілетті
  • Жаңа жағдайларға бейімделуге және ішінара белгісіздік режимінде жұмыс істеуге, дербес, автономды шешімдер қабылдауға қабілетті
  • Мәдени және әлеуметтік-экономикалық мәселелерді шешу үшін жетекшілікпен және командада жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Тұтынушылардың сұранысына сәйкес сервистік және мәдени қызметті атқаруға қабілетті
  • Ішкі және халықаралық нарықта шетелдік туристермен, серіктестермен және қызмет көрсету салалармен байланысты орната білу қабілетті
  • Нарық пен бизнес-үдерістерді талдауға, кәсіпкерлік қызметте жетістікке жету үшін басқарудың заманауи әдістерін қолдануға қабілетті
  • Кәсіби міндеттерді шешуде тиісті цифрлық технологияларды, құралдарды, базалық әдістерді, теорияларды қолдануға қабілетті
  • Жазбаша және ауызша сөйлеу мәдениетін меңгергендігін, өз ұстанымын дәлелдей білуді көрсете отырып, тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін көптілді және көпмәдениетті коммуникацияларды пайдалана алады.
  • Сыни талдау негізінде стандартты кәсіби жағдайларда шешім табуға, жеке кәсіби қызметті жоспарлауға қабілетті
  • Командада жұмыс істей алады, салааралық коммуникацияларды және көшбасшылық қасиеттерді, жақсы тіл табыса білу дағдыларын меңгерген
  • Аймақты дамыту, қоршаған ортаны жақсарту әлеуметтік-экономикалық мәселелерін шешуге қабілетті
  • Қазіргі брондау, бақылау және есептеу сервистерімен жұмысты істеуге қабілетті

Ұқсас БББ

6B11101 Туризм

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

6B11101 Туризм

Esil University

6B11101 Туризм

Торайгыров университеті

6B11101 Туризм

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B11101 Туризм

Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)

6B11101 Туризм

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

6B11101 Туризм

«Тұран-Астана» университеті

6B11101 Туризм

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B11101 Туризм

Халықаралық білім беру корпорациясы

6B11101 Туризм

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B11101 Туризм

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B11101 Туризм

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B11101 Туризм және сервис

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B11101 Туризм

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

6B11101 Туризм

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B11101 Туризм

Қазақ спорт және туризм академиясы

6B11101 Туризм

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B11101 Туризм

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B11101 Туризм

Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)

6B11101 Туризм және қонақжайлылық индустриясын ұйымдастыру

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

6B11101 Туризм

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B11101 Туризм

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару

«Мирас» университеті (Мирас)

6B11101 Туризм

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Top