Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D01101 Педагогика және психология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Отандық және әлемдік ғылымның даму тенденциялары мен заңдылықтары, білім беру сапасын өлшеу және бағалау туралы іргелі білімі бар, педагогика және психология саласында тұрақты кәсіби өсуге және ғылыми зерттеулер жүргізуге және оның сапасын бағалауға дайын философия докторларын (PhD) даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Ғылыми зерттеулерге арналған көп өлшемді математикалық статистика
Докторанттар психологиялық-педагогикалық зерттеулерде математикалық әдістерді қолдану ерекшеліктері, сандық шамаларды корреляциялық талдау, эксперименттік әдістер және олардың нәтижелерін математикалық өңдеу туралы жаңа білімді өз бетінше алу үшін АИ пайдаланады. Факторлық, кластерлік және дискриминанттық талдау әдістері, регрессиялық талдаудың көп нұсқалы масштабтылығы және алынған нәтижелерді түсіндіруде, деректерді талдауда көпөлшемді математикалық статистиканы практикада қолданады. Зерттеу нәтижелерін математикалық өңдеу әдістері туралы пәндік құзыреттіліктерін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
«Ғылыми зерттеулердің әдістері» пәні педагогикалық зерттеулерді жүргізудің теориялық және тәжірибелік мәселелерін қарастырады. Курс бағдарламасы докторанттарды ғылым мен білім философиясының заманауи мәселеріне бағыттайды. Зерттеу жүргізудің әдіснамалық негіздерін, зерттеудің логикалық құрылымын, теориялық, эмпирикалық, математикалық-статистикалық әдістерін практикалық жолмен игертуді, зерттеу нәтижелерінің шынайлығын дәйектеуге дағыдаландыруды, зерттеушінің әдеп қағидаларын меңгертуді, мәселенің өзектілігін дәлелдеуді, үздіксіз кәсіби өсу, өзін-өзі дамыту және өзінің ғылыми идеяларын генерациялау қабілетін қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи ақпараттық библиографиялық және ғылым метриялық ресурстар
Пәнді оқу барысында докторанттар ақпаратпен өзін-өзі қамтамасыз ету жөніндегі қызметті тереңдетудің маңыздылығы, ақпараттық-библиографиялық ресурстарды, жіктелімдер, индекстер, ақпарат беру туралы мәліметтерді зерделейді. Білім алушылар кітапхана бойынша мемлекеттік стандарттарды, лицензиялық электрондық ресурстарды, жұмыс нәтижелерін бағалауды, өлшеудің ғылыми метрикалық құралдарын, Web of Science, Scopus, ресейлік ғылыми дәйексөз индексін (РИНЦ) пайдалана алады. Жұмыстарды библиографиялық ресімдеуді, ғылыми ақпаратпен жұмыс істей білуді жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру бағдарламаларының сапасын мониторингілеу және бағалау
"Білім беру бағдарламаларының сапасын мониторингілеу және бағалау" пәні білім беру бағдарламаларының сапасын бақылау және бағалау бойынша білім береді. Бұл курс білім беру бағдарламаларының сапасын критериалды бағалау дағдыларын меңгеруге, талдау және бағалау әдістерін қолдануды жетілдіруге бағытталған. Курс оқу нәтижелерін бағалау құзыреттерін дамытады, білім беру бағдарламаларының мазмұнына сараптама жасауға, оларды ғылыми пікірталастарда талқылау мүмкіндік береді, нәтижелер үшін кәсіби және әлеуметтік жауапкершілікті арттырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтарды психологиялық даярлаудың теориялық-әдіснамалық негіздері
«Педагогтарды психологиялық даярлаудың теориялық-әдіснамалық негіздері» пәні Қазақстандағы психология ғылымының қазіргі жағдайы туралы білім береді. Бұл курс аясында педагогтарды психологиялық даярлаудың ғылыми-әдіснамалық негіздерін оқытылып, кәсіби және әлеуметтік жауапкершілігінің болуы қарастырады. Сонымен қатар педагогтарды психологиялық даярлаудың өзектілігін, білім беру жүйесіндегі «тұлғаны әлеуметтендіру» түсінігін, психология ғылымының қазіргі заманғы тенденциялары мен даму бағыттарының мәселелерін зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру нәтижелерін бағалаудағы жасанды интеллект
Пәнді оқу барысында докторанттар білім беру мазмұнына жасанды интеллектіні енгізудің маңыздылығы, оны оқыту процесінде қолдану алгоритмдері, артықшылықтары, білім беруге жасанды интеллектіні енгізу шарттары туралы ақпараттарды меңгереді. Білім алушылардың тапсырмаларды орындау нәтижелерін, білімін, дағдылары мен қабілеттерін талдау, өлшеу және бағалауда, оларды оқудан шығару тәуекелдерін есептеуде, білімді бағалаудың этикалық мәселелерін шешуде жасанды интеллектіні сауатты пайдалану құзыреттіліктерін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Пәнді оқу барысында докторанттар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын бағалау және өлшеу
«Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын бағалау және өлшеу» пәні білім алушылардың психометрия мен квалиметрия негіздерін зерделеу, сонымен қатар ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын бағалау критерийлерін әзірлеу, ғылыми-педагогикалық әдістерді пайдалана отырып, зерттеу жұмыстарына сараптамалық талдау жасау құзыреттіліктерін қалыптастыруға, жаңа, күрделі ғылыми идеяларды талдау, жинақтау, бағалауда креативтілік, шығармашылық қабілеттіліктерін көрсету дағдаларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- өзінің кәсіби біліктілігін, ғылыми еңбек өнімділігін және жариялау белсенділігін арттырады, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс істейді;
- академиялық мәтіндерді ресімдеуге қойылатын талаптарға сәйкес әзірлейді, академиялық жазудың барлық стильдерін меңгереді; академиялық адалдық пен әділдік принциптерін ұстанады;
- психологиялық-педагогикалық зерттеулер саласында және пәнаралық контексте іргелі білімдерді меңгереді;
- ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-эксперименттік жұмыстарды жүргізеді, олардың нәтижелерін түсіндіреді және зерттеушінің әдіснамалық мәдениетін көрсетеді;
- психология ғылымының қазіргі заманғы тенденциялары мен даму бағыттары туралы білімін жетілдіреді;
- жоғары кәсіптік білім берудің психологиясы мен педагогикасы тұрғысынан әлеуметтену мәселелерін зерттейді; білім алушының азаматтық және кәсіби белсенділігін арттыруға ықпал етеді;
- жоғары оқу орындарында оқыту мен бағалаудың білім алушыға - бағдарланған тұғырына негізделген кәсіби педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асырады;
- білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, студенттердің әртүрлі санаттары үшін бағдарламалар мен әдістемелік материалдарды әзірлеу дағдыларды меңгереді; білім алушылармен, әріптестермен, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдары қызметкерлерімен оңтайлы қарым-қатынас жасайды;
- цифрлық технологиялар, жасанды интеллект туралы білімдерді меңгереді; оларды ғылыми зерттеулер жүргізуде және білім алушылармен кері байланыс орнатуда қолданады;
- ғылыми ақпаратпен жұмыс істеуді біледі, зерттеуді библиографиялық, математикалық және статистикалық тұрғыда ресімдей алады;
- жаңа немесе тәуелсіз ғылыми идеяларды тудыруда, талдау, жалпылау және бағалауда шығармашылық қабілетін көрсетеді;
- педагогикалық өлшемдер саласында қажетті білімдерді; білім беру бағдарламаларының мазмұнына және ғылыми зерттеулерге сараптамалық талдау жасау дағдылары меңгереді.
Ұқсас БББ
8D01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
8D01101 Педагогика және психология
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
8D01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
8D01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
8D01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
8D01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
8D01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
8D01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
8D01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)