Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04108 Денсаулық сақтаудағы іскерлік әкімшілендіру в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама денсаулық сақтау жүйесінің әкімшілендіруінде заманауи қолданбалы құзыреттермен жабдықталған басқарушы мамандарды даярлауға бағытталған. Ол процестер мен адам ресурстарын басқару қабілетін дамытуға, медициналық ұйымның стратегиясын қалыптастыруға, стратегиялық және операциялық міндеттерді анықтап, жүзеге асыруды қамтамасыз етуге бағытталған
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • HR менеджмент және көшбасшылық

    Пәннің мақсаты адам ресурстарын тиімді басқару, командалық білім беру және сапа көшбасшылығын дамыту қабілетін қалыптастыру. Персоналды бағалау жүйесін жетілдіру, KPI жүйесін пайдалану ерекшеліктері, қолда бар Еңбек ресурстарын ұтымды пайдалану; көшбасшы әлеуметтік сәулетші, автократиялық және демократиялық басшылық ретінде, басшының имиджін қалыптастыру, биліктің мәні, билік түрлерінің жіктелуі зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық менеджмент

    Пәннің мақсаты қаржылық менеджменттің теориялық негіздері бойынша білім кешенін және қаржылық қатынастарды басқарудың практикалық дағдыларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Қаржылық менеджмент ұғымы, оның пайда болуы мен дамуы; қаржылық менеджменттің мақсаты, міндеттері мен функциялары; Сыртқы құқықтық және салық ортасы; кәсіпорынның ағымдағы активтерінің сипаттамасы; ағымдағы активтерді басқару саясаты зерттелетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес-жоспарлау және инновациялық менеджмент

    Курстың мақсаты – инновациялық өзгерістер аясында күрделі, стандартты емес мәселелерді шешу үшін материалдық-техникалық, еңбек, қаржылық ресурстарды тиімді пайдалануға бағытталған басқаруды басқару қабілетін дамыту. Мыналар зерттеледі: инновациялар, олардың экономикадағы рөлі мен орны; компанияның технологиялық дамуы және инновациялық өсу тұжырымдамалары; инновациялық дамудың стратегиясы мен міндеттері; жаһандану және инновация.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Телемедицина

    Пәннің мақсаты телемедициналық технологияларды қолдана отырып, медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыруда қабілеттерді қалыптастыру. Телемедициналық технологияларды қолданудың нормативтік-құқықтық және қаржылық аспектілері, телеконсультациялар ұйымдастыру және қашықтықтан мониторингті ұйымдастыру, пациенттерді тарту мәселелері, этика және деонтология мәселелері және телемедицинаны пайдалана отырып, медициналық ұйымның табысын ұлғайту мүмкіндіктері зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес-зерттеу

    Пәннің мақсаты – макро және микроэкономикалық талдаудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып, тәуелсіз зерттеулер жүргізу арқылы тұтынушылық мінез-құлықты, бәсекелестік ортаны талдау және бағалау дағдыларын қалыптастыру. Мынадай сұрақтар қарастырылады: бизнес-зерттеулердің негізгі сипаттамалары; бизнес-зерттеулерде болжау және жоспарлау; бизнесті басқару саласына қатысты экономикада, статистикада және басқа салаларда қолданылатын әдістемелік құралдар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Денсаулық сақтаудағы қаржыны басқару

    Пәннің мақсаты нарықтық экономика жағдайында денсаулық сақтау ұйымының қаржылық есептілігін түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Экономикалық мазмұны, Денсаулық сақтау ұйымының қаржысын ұйымдастыру принциптері мен мақсаты, қаржы ресурстары мен капиталы, Денсаулық сақтау ұйымының шығындарын басқару, денсаулық сақтау ұйымындағы қаржылық жоспарлау зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Курстың мақсаты: ұйымдарды стратегиялық басқарудың негізгі тәсілдерімен таныстыру және оларды дамыту стратегияларын қалыптастыру. Курс мыналарды қамтиды: стратегиялық жоспарлау мен басқарудың жалпы түсініктері; стратегиялық таңдау модельдері; өндірісті әртараптандыру жағдайында стратегиялық жоспарлау; кәсіпорынды (ұйымды) дамытудың функционалдық стратегиялары; өнім стратегиясы; кәсіпорынды дамытуды стратегиялық басқарудағы тәуекелдерді ескеру; стратегиялық басқару әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Денсаулық сақтау жүйесіндегі жобаларды басқару

    Пәннің мақсаты денсаулық сақтау саласындағы жобаларды жоспарлау және басқару, ақпаратты жинау және өңдеу процедураларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Жобаларды басқару процестерінің топтары мен білім салалары; инвестициялық жобаның өмірлік циклі, жобалардың жіктелуі; жоба жарғысын әзірлеу кезеңдері; жоба тиімділігінің негізгі көрсеткіштері; жобаның құнын, тәуекелдерін, сапасы мен ресурстарын басқару зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы корпоративтік басқару

    Пәннің мақсаты денсаулық сақтау ұйымдарында корпоративтік басқару жүйесін жетілдіру негізінде тиімді басқару мен бәсекелестікті дамытуды қамтамасыз ету мақсатында қызмет бағыттарын талдау және айқындау қабілетін қалыптастыру. Денсаулық сақтаудағы корпоративтік басқарудың негізгі ұғымдары, санаттары мен құралдары: қазіргі акционерлік қоғамның жұмыс істеу заңдылықтары зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Mедициналық құқық және этика

    Пәннің мақсаты-кәсіби қызмет саласын реттейтін заңнама мен нормативтік құқықтық актілер жүйесінде бағдарлау қабілетін қалыптастыру. Оқытудың заманауи әдістерін қолдану негізінде медицинадағы медициналық құқық пен этикаға байланысты теориялық және практикалық мәселелер, қазіргі заңнамадағы басым бағыттарды айқындау және адамның қадір-қасиеті мен адам құқықтарын сақтай отырып шешімдер қабылдау зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық маркетинг

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда цифрлық маркетинг стратегиясын әзірлеу қабілеттерін қалыптастыру: цифрлық мәнмәтіндегі маркетинг; статистикалық және маркетингтік ақпаратты жүйелеу және талдау; цифрлық маркетинг құралдарын қолдану жөніндегі стратегиялық шешімдер; цифрлық маркетинг кезінде өнімді позициялау; коммуникация жөніндегі стратегиялық шешімдер зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • кепілдендірілген тегін медициналық көмектің және ақылы медициналық қызметтер нарығының шеңберінде жұмыс істейтін денсаулық сақтау ұйымының тиімді жұмыс істеуін және дамуын қамтамасыз ететін басқару шешімдерін қабылдаудың оңтайлы үлгілерін әзірлеу
  • денсаулық сақтау ұйымының стратегиясын, мақсаттарын, міндеттерін және сыртқы және ішкі жағдайларына сәйкес келетін өндірістік құрылымды және логистикалық жүйені қалыптастыру.
  • жеке және ұжымдық еңбек шарттарын, қызметкерлерді ынталандыру жүйелерін қоса алғанда, стратегиялық менеджменттің құрамдас бөлігі ретінде ұйымның HR стратегиясын/саясатын әзірлеу және оларды қолданыстағы заңнамаға сәйкес қызметкерлерді басқарудың біртұтас жүйесінде ұйымдастыру
  • қаржы активтерінің ең тиімді құрылымын құру, міндеттемелер мен қарыз қаражатының құрылымын оңтайландыру және денсаулық сақтау ұйымы үшін ресурс шығындарының негізгі бағыттарын анықтау мақсатында фирманың активтерін басқару
  • денсаулық сақтау ұйымының жұмысын оңтайландыру, шығындарды азайту және пайданы ұлғайту үшін Business Intelligence қазіргі заманғы құралдарын, Big Data талдау әдістерін қолдану.
  • стратегиялық маркетингтік құралдарды дұрыс пайдалану және медициналық қызметтерді алға бастыру негізінде маркетингтік бағдарламаларды және маркетингтік стратегияларды әзірлеу.
  • денсаулық сақтау ұйымының негізгі функционалдық салаларымен байланысты жағдайлар мен процестерді талдау бойынша жүйені құру: денсаулық сақтау ұйымының даму стратегияларын әзірлеу және іске асыру, адамдарды және ұйымдарды басқару, қаржы, жобаларды басқару;
  • денсаулық сақтау саласына инвестиция тарту бойынша жобаның техникалық-экономикалық негіздемесін жасау, таза ағымдағы құнды, кірістің ішкі нормасын, жобаны өтеу мерзімін анықтау.
  • мотивацияны, көшбасшылықты, жанжалдарды басқаруды және жоғары корпоративтік мәдениетті және бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін қоса алғанда басқарудың жеке моделін әзірлеу.
  • қаржылық және бухгалтерлік есеп пен есептілік деректерін талдау және оларды экономикалық есептерді жүргізу және стратегияны іске асыру үшін қалыптастырылған ақпарат көздері ретінде пайдалану;
  • жеке тұлғалық өсу бағдарламасын құру, ол өз бойында аспаптық, тұлғааралық, жүйелік, тұлғалық құзыреттіліктерді, басқарушылық дағдыларды – көшбасшылық, мақсат қою, шешім қабылдау, уақытты басқару жоспарлау көкжиегін жаһандық және тұрақты кеңейтуді ойлау қабілеті.
  • бұқаралық ақпарат құралдарымен, мемлекеттік және қоғамдық құрылымдармен және жұмыс берушілермен басқару мәселелері, басқарушылық кеңес берудің түрлері, әдістері, технологиялары, осы әдістерді қолдану салалары және олардың шектеулері туралы диалог жүргізу.
Top