Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01102 Педагогика және психология в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім және ғылым саласы үшін ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлауды кәсіби психологиялық-педагогикалық қызметті жобалау қабілеті қалыптасқан, психологиялық-педагогикалық білім әдіснамасы мен цифрлық дидактиканы, инклюзивті өзара іс-қимыл әдістемесін білім беру үдерісінде түзету жұмыстарын ұйымдастыруды меңгерген маман.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін ғылымның дамуы, ғылымның генезисі мен тарихы мен философиясы, Ғылыми білімнің жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық құрылысының әдіснамасы туралы тарихи-философиялық білімді талдау
  • жоғары мектеп жүйесіндегі білім беру және тәрбие үдерісін жақсарту бағытында өзгерістерге белсенділік таныту және стратегияларды анықтау үшін Қазақстандағы және әлемдік кеңістіктегі гендерлік білім беру мен инновация қағидаттарының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау
  • кредиттік оқыту жүйесі жағдайында жоғары мектептің дидактикасы мен тәрбие теориясы білімі негізінде жоғары әлеуметтік құндылықтарға бейімділігін көрсететін білім алушы мен ересектердің жеке білім беру бағытын жобалауда педагогикалық үдерістін кіріптіруін басқару
  • психологиялық тренинг бойынша практикумды ұйымдастыру және оларды практикада қолдану білімі, іскерлігі мен дағдылары жүйесіне негізделген білім сапасын басқару құзыреттерін игеру үшін жаңа тәсілдер мен әдістерді іздестіруді жүзеге асыру
  • цифрлық ортада білім беру үдерісін ұйымдастыру бойынша арт-терапия әдістерін, тұжырымдамалық, стратегиялық және бағдарламалық ғылыми-әдістемелік әзірлемелерді тиімді пайдалануға бағытталған психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытудың мазмұнын құрастыруға кәсіби дайындығын саралау
  • адами қатынастардың психологиясын қабылдау қабілетін дамыту үшін мәдени-тарихи және белсенді психология негізінде білім беру, тәрбиелік, зерттеу жағдайларын дәлелдеу
  • білім берудегі дәстүрлер мен әлеуметтік құбылыстарды, дизайн-ойлау мен эмоционалды интеллектті сақтауға бағытталған әлеуметтік құндылықтарды интеграциялау принциптері мен әдістерінің тәжірибесінде гендерлік білім берудің теориялық және практикалық негіздерін тарату.
  • басқару психологиясы теориясы, цифрлық дидактика және білім беру үдерісі субъектілерінің инклюзивті өзара іс-қимыл және коммуникация әдістемесі негізінде білім алушылардың өзін-өзі реттеу және стресске төзімділік дағдыларының сәйкестігін белгілеу
  • білім беру ұйымын басқарудың сапа менеджменті, диагностика, мониторинг, психометрия және сараптама жүйесінің пәнаралық білімін, білім беру процесінде қазіргі заманғы білім беру технологияларының жіктемесін қолдануды жобалауды интеграциялау
  • психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын құрудағы олардың заңдылықтарын, өзара байланыстарын, құндылықтарын білу негізінде нейролингвистикалық бағдарламалау және гештальт-терапия технологияларын әзірлеу
  • және эмоцияларды басқару алгоритмі мен принциптерінің, эмоционалды интеллекттің өзін-өзі диагностикалау әдістерінің қолданбалы маңыздылығын іске асыру үшін заманауи тәсілдер мен ұсыныстарды қолдана отырып, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін бағалауды жүзеге асыру
  • ғылыми-педагогикалық ақпаратты өңдеу және халықаралық қоғамдастықта коммуникацияны жүзеге асыру, өзінің негіздеген ғылыми жетістіктерін баяндау, оқыту мен ғылыми-зерттеу қызметінің авторлық бағдарламасын жобалау
Top