Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11101 Туризм в Орталық-Азия Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты - ұйымдастырушылық, басқарушылық, өндірістік және технологиялық мәселелер мен проблемаларды, туризм саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттарының стратегияларын шеше алатын маман-менеджер дайындау; туризм саласындағы кəсіби қызметтің қажетті функциялары мен түрлерін жүзеге асыру. Бакалаврларға арналған кәсіптік білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері - Қазақстан Республикасындағы және одан тыс жерлердегі қоғамдық-саяси және әлеуметтік-экономикалық жағдайдың өзгеруін ескере отырып, туристік қызметті ұзақ мерзімді және ағымдағы жоспарлау; - туристік қызметтің жаңа түрлерін дамыту және жылжыту; - басқару процесін оңтайландыру мақсатында бухгалтерлік есеп пен бақылауды ұйымдастыру; - туристік бизнестің әртүрлі салаларында туристік қызметтерді ұсынуды басқару; - туризмді сату тиімділігін арттыру мақсатында маркетингтік зерттеулер жүргізу; - туристік қызметтің қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларын ұйымдастыру; - Туристік менеджмент саласындағы инновациялық қызмет.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
  • Өркениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қоғам дамуының заңдылықтарын, адамзаттың және қоғамдық ұйымдардың белгілі кезеңдердегі даму кезеңдерін көрсету. Қысқаша сипаттама: қоғам мен адам өркениетін зерттеу, адам ақылының эволюциясы және қоғамның адам дамуының дамуы. Білімі: студент қоғамның даму кезеңдері, өркениет ұғымдары туралы біледі. Күтілетін нәтижелер: мәдениетті, экономикалық даму кезеңдерін және оның тарихи тәжірибесін білу.

    Селективті тәртіп
  • Мейрамхана ісі техникасының негіздері
    Несиелер: 5

    "Мейрамхана ісі техникасының негіздері" пәнінің мақсаты "қонақ үй сервисінің" болашақ мамандарына олардың тәжірибелік жұмысына қажетті тамақ кәсіпорындары, мейрамхана өнімдері, мейрамхана құрылымы туралы білім беру. Пәннің міндеттері: - тамақтану кәсіпорындарының жіктелуімен және құрылымымен таныстыру мейрамханалар; - мейрамханалардың материалдық-техникалық базасымен таныстыру; - студенттерді мейрамхана өнімдерімен таныстыру; Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білуі тиіс: жіктелуі қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындары; басқару құрылымын мейрамхана; қызметкерлерінің құқықтары мен міндеттері мейрамхана; өндіріс құрылымын қойылатын талаптар, өндірістік цехтар, тағайындау және орналастыру өндірістік цехтардың түрлері; сауда және қосалқы үй-жайлардың; ассортименті асхана ыдыс-аяқ, аспаптар, киім-кешекті, олардың мақсаты сыныптамасын; тағам, босату ережелері, сапа талаптары, түрлері. меңгеруі керек: материалдық-техникалық база, ұсынылатын қызметтердің көлемі мен деңгейі бойынша кәсіпорын класын сәйкестендіруді; цехтарда технологиялық процестерді ұйымдастырудың сұлбасын құруды; асхана ыдыстары мен аспаптарының ассортиментін сәйкестендіруді.

    Селективті тәртіп
  • Діни туризм
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазіргі этникалық топтардың этникалық тарихының, әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының ерекшеліктерін ескере отырып, студенттердің әлем діндері (олардың діні, табынуы, таралуы, киелі жерлердің географиясы) және діни туризм туралы теориялық білім жүйесін қалыптастыру. Экскурсиялық және туристік іс-шараларды дайындау және өткізу барысында алған білімдерін практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту. Діни дәстүрлердің қалыптасу үлгісімен қоғамның күрделі жүйе ретінде құрылымын білу; әртүрлі ұлттық және діни топтар өкілдерінің мәдениеті; діни туризмнің пәнін білуге ​​негізделген адамның қалыптасуы мен дүниетанымына әлеуметтік ортаның әсер ету ерекшелікт��рі; этникалық мәдениеттегі салт-дәстүрлердің қызмет ету ерекшелігі. Кәсіби қызмет барысында әр түрлі топтардың мәдениеті мен діні туралы білімдерін дұрыс қолдана білу; діни дәстүрлердің ерекшеліктерін ескере отырып, тұлғааралық қарым-қатынас процесінде өзіндік дүниетанымдық позициясын бөліп, тұжырымдап, логикалық түрде дәлелдей алады. Дағдылары және (немесе) тәжірибесі болуы керек: сындарлы және өзін-өзі сынға алу; тұтынушының этникалық, әлеуметтік, мәдени және діни ерекшеліктерін ескере отырып экскурсиялық маршруттарды құрастыру; этномәдени ортада жұмыс істеу

    Селективті тәртіп
  • Туристік индустриядағы ойын-сауық және демалыс қызметі мен қызметі
    Несиелер: 5

    Бағдарламаның қысқаша курсы: - болашақ мамандардың пәннің теориялық аспектілерін оқып үйрену және практикалық дағдыларды игеру барысында зияткерлік, шығармашылық және коммуникациялық дағдыларын дамыту үшін жағдайлар жасау; - студенттерге демалыстың әлеуметтік, психологиялық, тәрбиелік және этикалық аспектілері негізінде туризм индустриясындағы анимация мен демалыстың тарихы мен теориясы туралы қажетті білім беру; - туристік индустрияның қызметі аясында ойын-сауық пен демалысты жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласында кәсіби практикалық дағдыларды қалыптастыруға ықпал ету;

    Селективті тәртіп
  • Әлемдік діндер тарихы
    Несиелер: 3

    Зерттеудің мақсаты: Діни наным адамзаттың таңы кезінде пайда болды. Қазіргі заманғы әлемдік діндер екі мың жылдан астам уақыттан бері бар және, әрине, зерттеуге үлкен қызығушылық тудырады. Қазіргі уақытта әлемдік діндер тарихы, олардың қоғамдағы рөлі, сондай-ақ олар уағыздайтын мәдениет пен моральдің негізгі құндылықтары ерекше маңызға ие. Діннің адамзат өмірінде орны мен рөлі туралы, сондай-ақ оның әлемдік тарих пен мәдениеттегі маңызы туралы түсінік беру тарихи ғылымның осы маңызды бөлігін толтыратын жаттығу курсын енгізу арқылы мүмкін болады, өйткені тарихи процесті түсіну дін рөліне назар аудармай бұрмаланған.

    Селективті тәртіп
  • Туризм инфрақұрылымы
    Несиелер: 4

    Өндірістік және әлеуметтік инфрақұрылым. Туризмнің дамуындағы туристік инфрақұрылымның рөлі. Туризмнің материалдық-техникалық базасының жалпы сипаттамасы. Туристік орындар. Қуат негізі. Туризмнің көліктік-коммуникациялық базасы. Көліктің негізгі түрлері және туристік көлікті дамыту мәселелері. Телекоммуникация желілері және инженерлік коммуникациялар. Туристік саланың өндірістік объектілері. Туризм саласында қызмет ететін қоғамдық нысандар. Туризм инфрақұрылымына инвестициялар.

    Селективті тәртіп
  • Мәдени мұра
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: еліміздің тарихи-мәдени мұраларын зерттеу, қалпына келтіру және сақтау, тарихи-мәдени дәстүрлерді қайтару, Қазақстанның шетелдегі мәдени мұраларын насихаттау. Қазақстанның ұлы мәдени мұрасы, мемлекеттік тілдегі білім берудің гуманитарлық негізі, тарихи мәдениет және сәулет ескерткіштерін қалпына келтіру, ұлттық әдебиет пен жазуға көп қырлы тәжірибені біріктіреді. Резюме: Халық арасында кең таралуы, ұлттық мұраны шетел ғалымдары мен іргелі ғылыми орталықтарымен бірге жан-жақты зерделеу, олардың ғылыми айналымға енуін қамтамасыз ету мақсатында Қазақстанның тарихи-мәдени мұрасын қоғамдық білім беру саласына және бұқаралық ақпарат құралдарына аудару жолдарын іздеу.

    Селективті тәртіп
  • Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    студенттерге туристік кәсіпорынды ұйымдастыру негіздерін үйрету, маршруттар бойынша туристерді қабылдау және жөнелту дағдылары, кәсіпорын басшылары мен мамандары үшін қызметтік міндеттерді дамыту, туристік кәсіпорындарды мемлекеттік тіркеу және лицензиялау үшін құжаттар пакетін дайындау, туристердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету, туристік қызметтердің мәдениеті мен сапасын қамтамасыз ету және шетелдік серіктестер.

    Селективті тәртіп
  • Оқу тәжірибесі
    Несиелер: 1

    Оқу практикасының мақсаттары: базалық пәндерді оқу барысында алынған теориялық білімдерді шоғырландыру; арнайы дағдыларды дамыту және жинақтау, практика орнында жеке тапсырмаларды шешу үшін ұйымдастырушылық, әдістемелік және нормативтік құжаттарды зерттеу; Кәсіпорынның ұйымдастыру құрылымын және оны басқару жүйесін зерттеу; ұйымдағы маркетингтің рөлі мен орны туралы танысу; ұйымда орындалған негізгі жұмыс мазмұнын таныстыру практикалық орын; өткізілген практикалық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу, ұсыну және түсіндіру әдістемелерін, әдістерін және әдістерін игеру; болашақ кәсіптік қызметте практикалық дағдыларды игеру

  • Туристік нарық экономикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: басқарушылық аппарат арқылы туризм саласындағы қызмет сапасын, теориялық негіздері мен категорияларын бақылайды, сонымен қатар қызмет көрсету сапасының элементтері мен қағидаларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады. Туризм экономикасы туралы теориялық білім алатын студенттер; туристік нарық ұғымын түсіну; саланы дамыту саласында практикалық білім алу; шешім қабылдау дағдылары мен дағдыларын игеру. Қысқаша мазмұны: туризмнің және қонақ үй бизнесінің негізгі экономикалық көрсеткіштерін білу, туристік және қонақүй қызметтері нарығының ерекшелігін және фирмалардың қызметін анықтайтын факторларды анықтау, қонақ үй және туристік қызметтердің нарықтық механизмін басқара білу, компаниялардың өзара әрекеттесуі мен бәсекеге қабілеттілігі стратегиясын таңдау, туризм мен қонақжайлылық өлшемдерін бағалау; олардың салааралық кешен ретінде жұмысын жақсарту үшін қонақжайлылық және туристік экономика саласындағы білім мен дағдыларды қолдана білу. нақты экономикалық мүмкіндіктер; Құзіреттіліктер: қонақжайлылық пен туризмді дамыту үшін үкіметтің барлық деңгейлеріндегі экономикалық шешімдердің салдарын түсіну; оқулықтарды, ғылыми, танымал ғылыми әдебиеттерді, мерзімді басылымдарды, интернет-ресурстарды, статистикалық ақпаратты кейіннен туристік кешен мен оның жекелеген компанияларының жұмысында, модельдері мен диаграммаларында талдай отырып пайдалану мүмкіндігі.; Күтілетін нәтиже: қонақжайлылық және туризмнің әлеумет��ік-экономикалық табиғаты туралы білім; әртүрлі профильдерге қызмет көрсететін кәсіпорындардан тұратын, туристік кешеннің ажырамас экономикалық құрамдас бөлігі ретінде қалыптасу принциптерін білу;

    Селективті тәртіп
  • Туроперейтинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді Қазақстандағы туризм саласындағы туроператорлық қызметті дамытудың негізгі бағыттарымен таныстыру шетелде туроператордың функциялары мен міндеттері, сонымен қатар студенттерге турлар мен сервистік бағдарламалардың дизайнын үйрету, тур-трансфер бағдарламаларын дайындау және қызмет жеткізушілерімен келісім-шарттар жасау. Пәнді игеру нәтижесінде студент:  1. білуі керек:  - гастрольдік ұғымның мазмұны; - туроператордың функциялары мен міндеттері; - туристік өнімді құру туралы түсінік; - туристік өнім және қызмет пакеті.  2. Істей білуі керек:  - турды жобалау; - техникалық қызмет көрсету бағдарламасын жобалау; - экскурсиялық бағдарламаны дайындау; - қызм��т жеткізушілерімен шарттар жасасу.  3. иеленуі керек:  - теориялық негіздер мен құралдарды (әдістерді), мәдени және музейтану білімін қазіргі мәдениетті және мәдени-табиғи мұра объектілерін зерттеуде қолдана білу; - туристік және көрікті жерлердің жетекші бағыттарында қазіргі заманғы зерттеу әдістерін қолдану; - туристік және экскурсиялық бағдарламаларды ұсынумен байланысты барлық жұмыс түрлерін орындау мүмкіндігі; - әлеуметтік өзара әрекеттесу және кәсіби қарым-қатынас, ұжымда ұжымдық жұмысқа дайын болу және кішігірім ұжымдардың жұмысын ұйымда��тыру және ұйымдастыру мүмкіндігі; - кәсіптік ұтқырлық, жинақталған тәжірибені сыни тұрғыдан қайта қарастыру, қажет болған жағдайда кәсіптік қызметтің бейінін өзгерту мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
  • Туристік іс-әрекеттің психологиясы
    Несиелер: 5

    Туристік қызметтің психологиясы адамның психологиялық сипаттамасын және туристік қызметті, саяхат ұйымдастыруды және өткізумен байланысты психологиялық факторларды дамытатын психологиялық пән ретінде анықталады. Ұсынылған бағдарлама осы тақырып бойынша қолданыстағы теориялық және практикалық әзірлемелерді талдауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
  • Аймақтағы туризмді дамытудың түрлері мен тенденциялары
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты - студенттердің туризмнің түрлері мен бағыттары туралы білімдерін қалыптастыру; туризмнің категориялары, түрлері, заңдылықтары мен принциптері. Пәнді игеру нәтижесінде студент туризмнің түрлерін жіктеуге әртүрлі ғалымдар ұсынған туристік қызмет түрлерін жіктеудің негізгі тәсілдерін және оларды бөлу принциптерін білуі керек; - зерттелетін туризмнің әрқайсысының ұйымдастырушылық-технологиялық ерекшеліктері; - қарастырылатын туризмнің әрқайсысының негізгі бағыттары (туристік орталықтар мен аудандар, нақты туристік сайттар, ең танымал маршруттар және т.б.). туризмнің түрлерін әртүрлі негіздер бойынша жіктей білу; - қарастырылып отырған туризм түрлері бойынша жетекші әлемдік және ресейлік туроператорлардың жұмысының ерекшеліктерін бағдарлау, практикалық материалдармен, статистикалық ақпараттармен, мерзімді басылымдармен, әртүрлі елдердегі турист��к іс-әрекеттің жекелеген түрлерін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы ақпарат беретін электронды ресурстармен жұмыс жасау дағдыларына ие болу; - белгілі бір аумақтар үшін туризмнің белгілі бір түрлері аясында туристік өнімді құрудың және басқарудың негізгі принциптері; туризмнің түрлерін тұтынушылық, аймақтық, ұйымдастырушылық сипатына қарай жіктей білу, жетекші әлемдік және қазақстандық операторлар мен агенттердің жұмыс ерекшеліктерін бағдарлай білу.

    Селективті тәртіп
  • Рекреациялық география
    Несиелер: 4

    Рекреациялық география - жаңа әлеуметтік географиялық ғылым. Рекреациялық географияның зерттелу методикасы және басқа ғылымдармен байланысы. Рекреациялық сұраныс. Рекреациялық жұмыстың территориялық ұйымдастырылу негізі.

    Селективті тәртіп
  • Халықаралық туризм географиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - халықаралық туризмнің кеңістіктік дифференциациясының ерекшеліктері туралы студенттердің білімдерін қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде студент туризм географиясының негізгі түсініктері мен категорияларын білуі керек; туристік зерттеулерде географиялық әдістерді қолдана білу; - аумақтың туристік әлеуетін бағалау; - аумақты туристік аймақтарға бөлу; - елдегі (облыс, аудан) туризмнің қазіргі жағдайын бағалау; өз бетінше зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларына ие болу; картографиялық және статистикалық материалдармен жұмыс жасау дағдылары; туристік зерттеулерде географиялық әдістерді қолдану; аумақтың туристік әлеуетін бағалау; аумақты туристік аудандастыруды жүргізу; - елдегі (облыс, аудан) туризмнің қазіргі жағдайына баға беру; - өз бетінше зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын игеру; - картографиялық және статистикалық материалдармен жұмыс жасау дағдыларын игеру.

  • Өлкетану туралы туристік зерттеу
    Несиелер: 3

    «Өлкетану» терминінің түсінігі. Өлкетану іс-әрекетінің әлеуметтік-моральдық маңызы. Саяхаттың өлкетану тапсырмалары. Дала тапсырмаларын орындау әдістемесі. Туған өлкенің табиғатымен, тарихымен, мәдениетімен таныстыру. Туған өлкенің туристік мүмкіндіктері. Қазақстан географиясы. Еліміздің негізгі туристік аймақтарымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
  • Экологиялық экономика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: экологияны басқарудағы экономиканың қолданбалы аспектілерін зерттеу, табиғи ресурстарды экономикалық бағалау әдістерін әзірлеу, экологиялық қызметтің экономикалық тиімділігі және экологиялық менеджментті экономикалық реттеу механизмдері. Пәннің міндеттері: Табиғи ресурстарды экономикалық бағалау, экологиялық шығын мөлшерін анықтау, өндірістің экологиялық шығындары, қоршаған ортаны қорғау шараларының экономикалық тиімділігі және т.б. үшін қажетті есептеулер жүргізу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
  • Туризм тарихы
    Несиелер: 5

    Саяхат адамзаттың тарихи және мәдени феномені ретінде. Туризм тарихы жалпы тарих пен тарихтың тармағы ретінде "Отан қорғаушылар". Туризм тарихын танудың негізгі ұғымдары мен әдістері. Өркениет дамуының әр түрлі кезеңдерінде саяхат және туризм дамуының факторлары. Туризмнің тарихи көздері. Туризм дамуының тарихнамасы және периодизациясы. Қоғамдағы туризмнің әлеуметтік-экономикалық қызметінің эволюциясы. Қатынасы туристік білімнің басқа салаларымен және оқу пәндерімен Туризм тарихы.Туризм тарихы жалпы тарих пен тарихтың саласы болып табылады "Отан қорғаушылар". Зерттеу курс "туризм Тарихы" қалыптастыруға бағытталған студенттердің түсіну өзара іс-қимыл мен өзара әсерін саяхат пен туризмнің барлық нысандарын алуан түрлілігіне адамның тіршілік әрекеті, мемлекет пен қоғамның тарихи-мәдени туризмді дамыту факторы ретінде ғана емес, туристік процесте болып жатқан тарихи өзгерістерді жақсы түсінуге ықпал ететін фактор ретінде де мұралар

  • Халықаралық маркетинг
    Несиелер: 5

    Халықаралық маркетингтің мәні. Халықаралық маркетинг субъектілері. Халықаралық маркетингтік орта. Халықаралық маркетингтегі зерттеулер. Халықаралық маркетингтегі нарықты сегменттеу. Халықаралық тауар саясаты. Халықаралық маркетингтегі тауарларды орау және таңбалау. Фирманың және оның өнімдерінің шетелдік нарықтағы бәсекеге қабілеттілігі. Халықаралық баға саясаты. Халықаралық маркетингтегі тауар қозғалысы. Өткізу нарықтарында делдалдардың жұмыс істеу шарттары. Фирманың халықаралық коммуникациялық саясаты. Халықаралық жәрмеңкелер, салондар, көрмелер ұйымдастыру. Сыртқы нарыққа шығу стратегиясы. Импорттық маркетинг. Сыртқы экономикалық қызмет. Сыртқы сауда операцияларын жіктеу. Сыртқы нарықтарда маркетингті ұйымдастыру және бақылау.

    Селективті тәртіп
  • Туризм маркетингі
    Несиелер: 5

    "Туристік индустриядағы Маркетинг" оқу пәнінің мақсаты: 1. маркетинг жүйесін құру және қызмет ету негіздерін түсіну туризм индустриясын дамыту, студенттерді маркетингтік туристік қызметтерді жылжытуда және сатуда; 2. ішкі және сыртқы нарықтарда туристік қызметтерді сатуды жүргізудің әдістері мен тәсілдерін ашу жарнама, Public іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу тәсілдері Туризм индустриясындағы Relations және Publicity.

  • Халықаралық туризм
    Несиелер: 5

    Қызметтердің халықаралық саудасының нақты нысаны ретінде халықаралық туризмнің ерекшеліктерін қарастыру; халықаралық туризмнің мәнін ашу, қызметтердің халықаралық саудадағы орнын түсіну; халықаралық туризмді реттеу саласындағы біліммен қамтамасыз ету; халықаралық туризмнің жай-күйін, тенденциялары мен болашағын бағалайды, Қазақстан Республикасындағы туризмді реттеудің нормативтік-құқықтық базасын қарастырады; экономикалық жүйе ретінде туристік индустрия мен туристік компания туралы түсінік қалыптастыру. «Халықаралық туризм» пәнін оқу нәтижесінде студенттер мынаны білуі керек: - халықаралық туризм дамуының негізгі бағыттары; - туристік қызметтер нарығының субъектілері; - з��манауи халықаралық туристік орталықтар мен аймақтар; - халықаралық турдағы Қазақстан Республикасының рөлі, орны мен маңызы. өнеркәсіп;

    Селективті тәртіп
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби қарым-қатынастың қазіргі жағдайы белгілі бір талаптарды талап етеді, олардың орындалуы кәсіби коммуникациялық тіл бірліктерінің дұрыс жобалануы ғана емес, олардың мағыналарының баламалығы, сонымен бірге қажетті халықаралық стандарттарға сәйкестігі қажет. Осыған байланысты мамандар даярлау жүйесінде «Кәсіби қазақ (орыс) тілі» пәні ерекше орын алады.

  • Қызмет көрсету саласындағы психология
    Несиелер: 5

    Жеке тұлға туралы, адам мен қоғамның өзара әрекеті туралы, жарнама құралдарының әсер ету психологиясы туралы, туризм және мейрамхана және қонақ үй бизнесі саласында тиімді жұмыс жасау үшін клиентпен қызмет көрсету саласындағы қажетті менеджермен өзара әрекеттесу психологиясы туралы психологиялық білім қалыптастыруға ықпал етіңіз. Бұл курсты оқу: - студенттерге қызмет көрсету саласында психология саласында арнайы кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру: - клиенттің психологиялық түрін анықтап, онымен өзара әрекеттесу траекториясын құру, жарнаманы орналастыру кезінде қызмет көрсету саласындағы жұмыс ерекшеліктерін ескеру, әріптестерімен тиімді байланыс құру - жеке тұлғаны зерттеу және сәтті қарым-қатынас жасау әдістерін игеру; - қызмет көрсету саласындағы тұлға аралық қарым-қатынастың негізгі дағдыларын, көпшілік алдында сөйлеу, пікірталас, пікірталас және қарама-қайшылықтарды игеру.

    Селективті тәртіп
  • Қазақстанның қазіргі заманғы экономикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - студенттерді теориялық және тәжірибелік материал, заң және нормативтік құжаттар негізінде Қазақстан экономикасын басқару теориясы мен практикасы саласында оқыту. Сондай-ақ, оқытудың негізгі мақсаты - түлектің ұлттық экономиканы басқару саласында және базалық басқару дағдыларын қалыптастыруда жеткілікті білімі бар.

    Селективті тәртіп
  • Нарық инфрақұрылымы
    Несиелер: 4

    Объективті Аймақтың экономикасында нарықтық инфрақұрылымды анықтау, орны және рөлі. Аймақтағы нарықтық инфрақұрылымды статистикалық зерттеудің мақсаттары. Аймақтың нарықтық инфрақұрылымының түрлерін, түрлерін және нысандарын топтастыру және топтау. Инфрақұрылымды келесі критерийлер бойынша жіктеу: нарыққа қызмет көрсету, салалық негізде, иелену, даму деңгейі, функция бойынша басқару иерархиясы бойынша. Міндеттер Облыс нарығының инфрақұрылымының статистикалық көрсеткіштерінің жүйесі. Аймақтағы тұтыну нарығының инфрақұрылымы индикаторларының жүйесін құру. Аймақтық тауар биржаларының индикаторлары жүйесі. Аймақтың нарықтық инфрақұрылымын талдаудың кейбір аспектілері.

    Селективті тәртіп
  • Туризм менеджменті
    Несиелер: 5

    Сабақтың мақсаты-студенттердің туристік қызметті ұйымдастыру экономикасы саласындағы практикалық бизнес мамандарды даярлау; кең бейінді қабілетті туризм жүйесінде, тұрақты және маршруттық жағдайларда жұмыс істеу. талаптарын ескере нарық. Практикалық сабақтардың міндеттері: негізгі қорларының құрылымын анықтау; оның сипаттамасы; айналым құралдарының құрылымын анықтау; оның сипаттамасы; төлем қабілеттілігін бағалау, кәсіпорынның қаржылық жай-күйі; - жалақы қоры мен санын анықтау туристік ұйым персоналының; - туристік ұйым қызметтеріне арналған шығындарды есептеу; - туристік қызмет бағасын есептеу (бір жолдама)); - туризмнің экономикалық тиімділігін анықтау; инвестициялық жобасының нұсқаларын таңдау; қызметі. Тапсырмаларды орындау студенттерге жеткілікті жаңа жағдайларда жұмыс істеу үшін экономикалық дайындық туристік өнімді жылжыту бойынша шаруашылық жүргізу.

  • Экономикалық теория
    Несиелер: 3

    Мақсаты: нарықтық экономика ұйымдардан өндірістің тиімділігін, өнімнің бәсекеге қабілеттілігін арттыруды талап етеді ғылыми-техникалық прогрестің жетістіктерін, шаруашылық жүргізу мен басқарудың тиімді нысандарын енгізу, кәсіпкерлікті ұйымдастыру және т.б. негізінде қызмет көрсету. Оның көмегімен ұйымның стратегиясы мен тактикасы әзірленеді, жоспарлар мен басқару шешімдері негізделеді, олардың орындалуын бақылау жүзеге асырылады, өндіріс тиімділігін арттыру резервтері анықталады, ұйым, оның бөлімшелері мен қызметкерлері қызметінің нәтижелері бағаланады.

    Селективті тәртіп
  • Диплом алдындағы тәжірибе
    Несиелер: 12

    Дипломның тақырыбы (жоба) көрсетілген нақты басқару міндеттерін шешу үшін ұйымды басқару туралы алынған арнайы білімді қолдану. Бағдарламаның мазмұны жекелеген мәселелерді зерделеудің және практиканың мақсаттарына жетуді қамтамасыз ететін тағайындалған міндеттерді шешудің жеке кезеңдері мен алынған нәтижелердің басталу және аяқталуының болжалды күндерін көрсете алады.

  • Қазақстанның этно-демографиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Қазақстанның этнодемографиясының ерекшеліктерін зерттеу; 4.Қысқаша мазмұны: Қазақстан жерін мекендейтінхалықтардың достық, туысқандық қарым-қатынасы, оларды біртұтас мақсатқа жетелейтін жетекші ұлттық мүдде болуы азіргі саясаттың маңызды бөлігі ретінде қарастырады. 5.Құзыреттілігі:Қазақстандағы жалпы демографиялық жағдайға байланысты туудың кеми түсуі мен оның табиғи өсімге әсер етуін талдайды. 6.Күтілетін нәтиже: Ұлтаралық, этностық топтар арасындағы келісім - барша азаматтың нәсіліне, ұлтына, діни сеніміне қарамастан қашанда бір-біріне көмекке келуге әзірлігі ретінде түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 5

    Сәйкестік кәсіби ойлаудың ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіби, іскерлік, ғылыми салалардағы және шет тілдерінде шет тілдерін меңгеру қабілетін дамытуды көздейтін университеттердің лингвистикалық емес факультеттерінде шет тілін оқытуға бағытталған кәсіптік бағдарланған тәсілмен жүзеге асырылады. Кәсіптік-бағдарланған мамандықтар болашақ мамандықтың немесе мамандықтың ерекшеліктеріне байланысты шет тілін меңгерудегі студенттердің қажеттіліктерін есепке ала отырып оқыту болып табылады. Шет тілін кәсіптік бағдарлаудың негізі оның қосымша кәсіби білімдерін алу және кәсіби маңызды жеке қасиеттерді қалыптастыру үшін арнайы пәндермен біріктіру болып табылады.

  • Санаториялық-курорттық бизнесті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты оның зерттеу міндеттерінің барлық алуан түрлілігін анықтайды, оларға бірінші кезекте мыналарды жатқызуға болады: туристік қызмет бағыттарының бірі ретінде санаториялық-курорттық қызметтің мәндік негіздерін қалыптастыру; санаторий-курорттық ұйымдардың қызметін регламенттеудің құқықтық аспектілерін зерделеу; емдік Туризмдегі Туроперейтинг технологиясын бөлу және талдау, сондай-ақ оларды практикалық қолдану ерекшеліктері; курорттық істің рекреациялық мәні туралы түсінік қалыптастыру; санаториялық-курорттық өнімнің құрылымы мен ерекшеліктерін зерттеу; курорттық істің ресурстық құрауышының рөлін анықтау; курорттық практикадағы SPA-технологиялардың мәнін анықтау және шетелдік курорттардың негізгі SPA-бағдарламаларын талдау; санаторийлік-курорттық аймақтың негізгі мәселелері мен принциптерін ашу маркетинг

    Селективті тәртіп
  • Туризм әліппесі
    Несиелер: 4

    Туризм, адамдар мен мемлекет үшін туризмнің маңызы туралы әңгімелеу. Туризм түрлері; серуендеу ерекшеліктері. Жаяу серуендеу стратегиясы мен тактикасы. Маршруттарды құру сызбалары. Туризм тарихы. Туристік органдардың құрылымы. Спорттық туризм бойынша негізгі нормативтік құжаттар. Туристердің заңдары (туристік этика). Туристердің мінез-құлық мәдениеті, олардың жергілікті тұрғындармен қарым-қатынасы. Науқандағы тәртіптің мәні. Лагерь құжаттарын рәсімдеу, лагерьге баруға рұқсат алу.

    Селективті тәртіп
  • Мәдени туризм
    Несиелер: 3

    «Мәдени туризм» курсы қазіргі қоғам үшін туризмнің тарихи және мәдени көрінісіндегі маңызды құбылысты зерттейді. Соңғы онжылдықтар ішінде туризм маңызды әлеуметтік құбылыс қана емес, сонымен қатар әлемдік экономиканың қарқынды дамып келе жатқан салаларының бірі болды, сонымен қатар шекаралардың ашықтығы және әлем елдері арасындағы өзара тәуелділіктің өсуі сияқты жаһандық тенденциялар елеулі әсер етті. Оның қазіргі жағдайы және саланың болашағы. Туризм индустриясының құрылымына, оның қатысушыларына және оның қызметін реттеу тетіктеріне, сонымен қатар мұражай, көрме және ұйымдастырушылық қызметке көп көңіл бөлінеді.Курс тақырыбының толық бейнесін жасау үшін сонымен қатар әлемдік мұр��жайлардың жұмысы, кедендік және басқа да туристік формальдылықтар сияқты практикалық аспектілер қарастырылады. туризмде, қонақ үй қызметінде көліктік жүйелерді қолданудың ерекшеліктері Сонымен қатар, туристік қызметтің нормативтік базасын зерттеуге ерекше назар аударылады. Қазақстанда да, бүкіл әлемде де.

    Селективті тәртіп
  • Туризм негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мен міндеттері: Пәнді оқытудың мақсаты-даму үшін жағдай жасау шығармашылық әлеуеттің, бастаманың және жаңашылдықтың, туризм туралы қалыптасатын ғылым туризм туризм менеджеріне қажетті практикалық дағдылар. Пәнді оқытудың міндеттері: ұжымдағы жұмысқа дайындық, табу және қабылдау қабілеті жедел басқару шешімдері. ғылыми талдау және болжау әдістерін меңгеру  құбылыстар мен процестерді, оларды өзінің кәсіби қызмет ғылыми негізде өз еңбегін ұйымдастыру дағдыларын меңгеру, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу тәсілдерін меңгеру, оның ішінде электронды-есептеу техникасы, Қолданбалы компьютерлік бағдарламалар шет тілін еркін меңгеру және оны болашақ кәсіптің қажетті элементі ретінде сапалы кәсіптік білім алу, туризм, оны ұйымдастыру саласындағы кәсіби құзыреттілік, жоспарлау және даму;

  • Туроператорларды басқару
    Несиелер: 5

    Стратегиялық менеджменттің міндеттері мен технологиялық үрдісін зерттеу, туристік бәсекелестікті талдаудың негіздерін және туристік компаниялардың ішкі ортасын талдау, компания үшін басты жетістік факторларын және оның бәсекеге қабілеттілігін анықтау, түрлі стратегияларды талдау.

    Селективті тәртіп
  • Еңбек нарығы экономикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді таныстыру еңбек нарығындағы экономикалық процестер. Атап айтқанда бұл басым мәселелерге арналған шешімдерді анықтау және оңтайландыру еңбек нарығы үшін экономикалық алғышарттар жасауға бағытталған халықтың өмір сүру деңгейін арттыру Курстың мақсаты: - еңбек нарығының тұжырымдамасын алуға; - еңбек нарығының механизмімен танысып, танысыңыз отандық еңбек нарығын талдау және реттеу жүйесі бар аймақтық деңгейде; - жұмыспен қамту және жұмыссыздықтың экономикалық санаттарымен танысыңыз; - нарықты қалыптастыру мен реттеудегі мемлекеттің рөлін анықтау еңбек; - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасын зерделеу: - Қазақстан Республикасындағы еңбек нарығының жай-күйін зерделеп, анықтаңыз оның даму перспективалары; - еңбек нарығының қазіргі мәселелері

    Селективті тәртіп
  • Стратегиялық жоспарлау және болжау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты: студенттерді макро және микро деңгейлерде экономиканы болжау және жоспарлаудың практикалық дағдылары туралы қазіргі заманғы іргелі білім қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Курста жоспарлау және болжау процестерінің мәні әр түрлі Мемлекеттің даму кезеңдері, нарықтық байланыстар жүйесі және әлеуметтік нарықтық қатынастарды дамытудың экономикалық шарттары; саладағы негізгі тәсілдер экономиканы болжау және жоспарлауды ұйымдастыру; мақсат қою принциптері, түрлері, әдістері, принциптері, болжау және жоспарлау құралдары; болжау, болжау, болжау және жоспарлау ұғымдарының айырмашылығы мен өзара байланысы; - әртүрлі болжау мен жоспарлауды дамытудың қазіргі тенденциялары басқару шешімдері деңгейлері; негізгі принциптері, функциялары және болжау және жоспарлау нысандары.

    Селективті тәртіп
  • туризмдегі бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 5

    «Туризмдегі бухгалтерлік есеп» пәні рөлді зерттеуге мүмкіндік береді туристік кәсіпорынды басқарудағы есеп. «Туризмдегі бухгалтерлік есеп» курсының мақсаты:  бухгалтерлік есептің негізгі ұғымдары мен принциптерін игеру;  баланс жүйесінің құрылымы мен мазмұнын зерттеу шоттар мен қос жазбалар сметалар мен шығындар, құжаттама және түгендеу, қаржылық есептілік нысандарын құру және ұсыну;  қаржылық есептіліктің элементтерін зерттеу: ағымдағы және кәсіпорындардың ұзақ мерзімді активтері, капиталы және міндеттемелері;  кірістер мен шығыстарды есепке алуды, сондай-ақ қаржылық анықтаманы игеру нәтижелер;  мәні, принциптері, тақырыбы мен әдісін зерттеу;  кәсіпорындарда бухгалтерлік есепті ұйымдастырудың ерекшеліктері туристік индустрия. Пәнді оқудың міндеттері: - басқару жүйесіндегі туризмдегі бухгалтерлік есептің рөлін игеру экономикалық субъект, оның қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі міндеті және ресурстардың барлық түрлерін қолданудың орындылығы; - оқу ақпаратты басқару мүмкіндіктер бухгалтерлік есеп; - бастапқы құжаттарды толтыру дағдыларын игеру журналдарға, бас кітаптарға, қаржылық есептерге тапсырыс беру; - бухгалтерлік құжаттарда ақпаратты талдау дағдыларын қалыптастыру қателер мен бұзушылықтарды анықтау мақсатында; - нақты экономикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    қазақстандық патриотизмді қалыптастыру, студенттердің дүниетанымын қалыптастыру, қоғамдық және жеке сот төрелігі мен құқықтық мәдениетін арттыру, Қазақстан Республикасында құқықтық мемлекеттілікті жетілдіру үшін қажетті жағдайлар жасау;

    Селективті тәртіп
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру үшін білім беру жүйесін қалыптастыру және осы құбылысқа қатысты азаматтықтың негізін дамыту. Пәннің мақсаты: - сыбайлас жемқорлықтың сипаты мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы жан-жақты білімді беру; - сыбайлас жемқорлыққа қарсы күреске ықпал ететін адамның құқықтық мәдениетін дамыту; - сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру үшін білім, дағдылар мен қабілеттермен қамтамасыз ету; - сыбайлас жемқорлықты сыни түрде талдай білу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
  • Спорттық туризм
    Несиелер: 5

    Негізгі мақсаты: спорттық туризмнің әр түрлі түрлері бойынша 1-3 санаттағы спорттық жорықтарда қалалық, өлкелік жарыстарға нәтижелі және қауіпсіз қатысу үшін спорттық туризммен шұғылданушылардың физикалық және тактикалық шеберлігін кешенді дамыту. Оқушыларды спорттық туризммен жүйелі сабақтарға тарту.Моральдық және ерік қасиеттерін тәрбиелеу және дамыту: шыдамдылық, қиындықтарды жеңе білу, жұмысқа қабілеттілік, тапқырлық, төтенше жағдайларда өмір сүре білу, ұжымда қарым-қатынас жасай білу, саналы тәртіп, тапсырылған іске жауапты болу, туған өлкеге, табиғатқа деген сүйіспеншілік, кез келген іске шығармашылық көзқарас.

    Селективті тәртіп
  • Маркетингтік коммуникация
    Несиелер: 5

    Маркетингтік коммуникация құралдарын, маркетинг коммуникациялық арналарын және жаңа коммуникациялық технологияларды енгізу проблемаларын талдауға үлкен орын беріледі. Маркетингтік коммуникацияларды жоспарлау кезеңдері қарастырылған, коммуникациялық саясатты тиімді дайындау және табысты іске асыруға әсер ететін факторлар зерттеледі.

    Селективті тәртіп
  • Әлемнің туристік-рекреациялық ресурстары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: білімдерді қалыптастыру және өз құзыреті түрлі бағыттар бойынша орналастыру, табиғи және қолдан жасалған туристік-рекреациялық ресурстар әлем. Оқытудың соңғы нәтижелері, құзыреттер: зерттеу курстың мүмкіндік береді: - Қазақстанның табиғи, табиғи-антропогендік, курорттық, тарихи-мәдени, инфрақұрылымдық, дәстүрлі емес туристік-рекреациялық ресурстары туралы білімдерді меңгеру ;; - Қазақстанның туристік-рекреациялық ресурстарын талдай білу; - Қазақстанның туристік-рекреациялық ресурстарын кешенді бағалау, тұрақты пайдалану және қорғау саласындағы дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
  • Экскурсоводтану
    Несиелер: 5

    Курс экскурсияның мәнін, оның ерекшеліктерін қарастырады, экскурсияны дайындаудың негізгі кезеңдері және оны өткізу әдістемесі. Ашылады негізгі сипаттамалары шолу және тақырыптық және оларды өткізудің ерекшеліктері әлеуметтік-мәдени сервис және туризм жүйесі. Экскурсиялық-көрме жұмысы аспектісінде Мұражайтану негіздері зерттеледі. Мұражайдағы заманауи бағыттар анықталады экспонаттарды қабылдау психологиясын ескеретін көрмелер. "Экскурсоведение" курсы экскурсиялық қазіргі қоғамдағы қызмет әлеуметтік-мәдени бағыттағы тауарлар мен қызметтер өндірісі. Оқытудың мақсаты маманды даярлау болып табылады, экскурсиялық жұмыс туралы негізгі білімді меңгерген. Курсты теориялық ме��геру кәсіптік терминологияны білу, экскурсияны дайындау кезеңдерін білу және оны өткізу әдістемесі. Курсты практикалық игеру экскурсияларды әзірлеу және оларды өткізу дағдылары.

  • Туризмдегі ГАЖ
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты: студенттерді ГАЖ технологиялары саласындағы ғылыми зерттеулердің негіздерімен, оның ішінде туризм саласында қазіргі заманғы ГАЖ әдістерін қолданумен таныстыру. Күтілетін нәтиже: Пәнді игеру нәтижесінде студент мүмкін болады 1) туризмдегі географиялық ақпараттық жүйелер мен арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуді білумен жұмыс істейді; 2) кәсіптік қызметтің нақты мәселелерін шешу үшін ГАЖ-ны пайдалану: аумақтың сандық картасын, туристік сайттар туралы қосымша ақпаратты іздеу, талдау және өңдеу; ГАЖ және технологияны қолдану арқылы зерттеу дағдыларына ие

    Селективті тәртіп
  • Туристік қызметті ұйымдастыру негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты - туристік қызмет туралы білім жүйесі бар мамандарды даярлау; туристік бизнесті ұйымдастыру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: туристік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздерін зерттеу; туристік нарықтың негізгі субъектілері арасындағы қатынастардың ерекшеліктерін қарастыру; қонақжайлылық индустриясының маңызды секторларының: орналастыру, тамақтану, көлік компанияларының жұмыс істеуін зерттеу; туристік кәсіпорындардың тиімділігін бағалау дағдыларын қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижелеріне қойылатын талаптар: оқу пәнін меңгеру нәтижесінде білім алушы қазақ және шет тілдерінде туристік қызметке қатысты негізгі терминдер мен ұғымдарды кәсіби түрде пайдалануы тиіс; туристік қызмет нарығының жағдайы мен құрылымы туралы ақпаратты іздеу және пайдалануды жүзеге асыру; туристік қызметті құқықтық реттеу бойынша заңнамалық актілер мен нормативтік құжаттарды пайдалану; туристік өнімдерді қалыптастыру кезінде туристік аймақтардың әлеуетін пайдалану; туристік қызмет; туристерге банктік, қаржылық қызметтерді, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалану мәселелер�� бойынша кеңес беру;өңірдің, межелі елдің туристік-рекреациялық және курорттық ресурстары туралы ақпарат беру туруслуг нарығында туристік ұйымның жылжыту мүмкіндіктері туралы ақпаратты пайдалану; туризм ұйымдарын кәсіби көрмелерге қатысуға дайындауды жүзеге асыру; туристерді бос уақытын ұйымдастыру мүмкіндігі туралы хабардар ету; туристердің тамақтануын ұйымдастыру және түрлері туралы ақпарат беру; қонақ үй индустриясында қабылданған терминдер мен ұғымдарды кәсіби түрде пайдалану

    Селективті тәртіп
  • Дінтану
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студенттерді дінтану ғылымының негізгі сипаттамалары, негізгі ұғымдарымен және орталық проблемаларымен таныстыру. Курстың мақсаты: Студенттерге дінтану пәнінің бағыты мен негізгі әдістерін, оның құрылымын ашу. Дін ғылымының қайнар көзі, оның дереккөздерге қатысты ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыру. Дінтану тарихындағы негізгі ойларды анықтаңыз. Осы ғылымның негізін салушылар мен көрнекті өкілдері туралы жалпы білім беру.

    Селективті тәртіп
  • Қонақ үй индустриясы
    Несиелер: 5

    Туристерге арналған жіктеу. Қонақ үй нысандарының жалпы сипаттамасы. Қонақ үйдегі технологиялық сервис. Туристік-қонақ үй кешенінің құрылымы. Қонақүйдің тіршілік ету жүйесі. Қонақ үй қызметтері. Отельдерде тамақтану. Қонақжайлылық индустриясындағы корпоративті мәдениет. Күтілетін нәтижелер: қонақ үй индустриясының ерекшеліктерін білу, отбасыларға, іскери адамдарға және саяхатшылардың басқа санаттарына қажетті ақпарат пен қызмет көрсету.

    Селективті тәртіп
  • Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесінің менеджменті.
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты жаһандану жағдайында бәсекелестік ортаға қойылатын талаптарға жауап беретін білікті мамандарды дайындау болып табылады, оның ғылыми-техникалық және экономикалық әлеуетін отандық және халықаралық нарықтарда интеграциялау үшін Қазақстанның нақты артықшылықтарын қолдану. "Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесінің менеджменті" курсында басқару жүйелерін зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру. Қонақ үй және мейрамхана бизнесі кәсіпорындарын басқару жүйелерін зерттеу тиімділігін бағалау және диагностикасы

    Селективті тәртіп
  • Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Туризмнің белсенді түрінің техникасы мен тактикасы негіздері бойынша оқу бағдарламасының толық көлемін беру, Туризмнің белсенді түрінің кең түсінігін және оның техникасы мен алға жылжу тактикасын ашу, бұл болашақта студенттерге оқу-жаттығу жорықтарын және белсенді турлардың барлық түрлерін дұрыс ұйымдастыруға көмектеседі. Курстың міндеттері: - туризм нұсқаушысының және туризмнің белсенді түрлерінің гидтің толық курс студенттерін оқыту - белсенді туризмнің негізгі түрлерін қарастыру - жорықтарды ұйымдастыру, тактика, техника, су, тау-жаяу және велотуризм маршруттарының өту тәсілдері - студенттерге 1-2 күрделілік санатындағы белсенді саяхаттарды (тау, су, велосипед) ұйымдастыру ерекшеліктері туралы айту - белсенді турдан өту кезіндегі қажетті жабдықтар мен қауіпсіздік шаралары - Туризмнің белсенді түрімен айналысуға жарамды Шығыс Қазақстанның негізгі табиғи объектілерін бөлу Курстың мазмұны: Қазіргі жағдайда "туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы негіздері" пәнін оқу студенттерге болашақта барлық қауіпсіздік шараларын сақтай отырып, белсенді турды дұрыс ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

  • Өндірістік практика
    Несиелер: 3

    Практикалық сабақ - жалпы білім беру үрдісінің бір бөлігі болып табылады және жоғары оқу орнында оқыту үдерісінде алынған білімді нығайтуға және өндірістік дағдыларды игеруге бағытталған. Мақсаты - студенттің кәсіби практикалық дағдыларын меңгеру және кәсіби білімді нығайту, кеңейту және жетілдіру; кәсіби және ұйымдастырушылық тәжірибеге ие болу.

  • Туристік бизнестегі жарнамалық-ақпараттық қызмет
    Несиелер: 5

    Туристік бизнестегі жарнаманың түсінігі, мәні және функционалдық бағыты. Жарнамалық қызметтің теориялық негіздері. Турфирма қызметінің тұжырымдамасы және оның имиджі туристік бизнестегі жарнама құралы ретінде. Жарнама процесінің дамуы және ерекшеліктері. Жарнамалық стратегия және шығармашылық кешен. Негізгі жарнамалық құралдар. Жарнаманы тарату арналары. Турбизнес жарнамалық іс-әрекет кешенінде радио және телеэфирді пайдалану мүмкіндіктері. Видеореклама өндірісінің ерекшеліктері. Туристік көрмелер, жәрмеңкелер, слеттер мен жарыстар. Жарнамалық науқанды жоспарлау. Экономикалық тиімділік.

    Селективті тәртіп
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 5

    Практикалық сабақ - жалпы білім беру үрдісінің бір бөлігі болып табылады және жоғары оқу орнында оқыту үдерісінде алынған білімді нығайтуға және өндірістік дағдыларды игеруге бағытталған. Мақсаты - студенттің кәсіби практикалық дағдыларын меңгеру және кәсіби білімді нығайту, кеңейту және жетілдіру; кәсіби және ұйымдастырушылық тәжірибеге ие болу.

  • Бизнесті жоспарлау
    Несиелер: 5

    Бизнес-жоспарлаудың негізгі мақсаты нарықтың қажеттілігіне және қажетті ресурстарды алу мүмкіндіктеріне сәйкес тікелей және алыс кезеңде компания бизнесін жоспарлау болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Экологиялық туризм
    Несиелер: 5

    Бағдарламаның қысқаша курсы: эко-турларды жобалау әдісін, эко-турларды экскурсиялаудың теориялық және әдіснамалық дағдыларын игеру; туризмнің перспективті түрі - экологиялық туризмнің дамуын ғылыми талдау және болжау, оны кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндігі; шығармашылық әлеуетті, бастамашылдық пен жаңашылдықты дамытуға, практикалық дағдыларды игеруге жағдай жасау; жоғары сапалы кәсіби білім алу, туризм саласындағы кәсіби құзыреттілік, оны ұйымдастыру, жоспарлау және дамыту.

    Селективті тәртіп
  • Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында өндірісті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Тамақтану кәсіпорындарының түрлері және ұйымдастыру ерекшеліктері. Азық-түлік және материалдық-техникалық жабдықтауды ұйымдастыру. Ыдыс және қойма шаруашылығын ұйымдастыру. Жоспар-мәзір әзірлеу. Ет цехының жұмысын ұйымдастыру. Балық цехының жұмысын ұйымдастыру. Негізгі өндірістік цехтардың жұмысын ұйымдастыру. Кондитерлік цехтың жұмысын ұйымдастыру. Қосалқы өндірістік үй-жайлардың жұмысын ұйымдастыру. Дайын өнімнің бракеражын ұйымдастыру. Үлестіру жұмысын ұйымдастыру. Тамақтану кәсіпорындарын жобалау негіздері. Мейрамханада тұтынушыларға қызмет көрсетуді ұйымдастыру. Зал қызметкерлерінің еңбегін ұйымдастыру. Банкеттер мен қабыл��ауларға қызмет көрсету.

    Селективті тәртіп
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 4

    Мақсаты қоршаған ортаны, оның компоненттерін, сондай-ақ адамның өмір сүру жағдайы және өндірістік қызмет саласы ретінде қоршаған ортаның ерекшеліктерін зерттеу, қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау; шаруашылық объектілері мен техникалық жүйелер жұмысының орнықтылығын ескере отырып, оларды пайдалану қауіпсіздігі үшін қазіргі заманғы талаптарға сәйкес жаңа жабдықтар мен технологиялық процестерді жобалау.

    Селективті тәртіп
  • Балалар және жасөспірімдер туризмі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерге балалар мен жасөспірімдер туризмінің табиғаты мен сипаттамалары, оны қалай ұйымдастыруға болатындығы туралы қажетті жалпыланған және жүйелендірілген ақпарат беру; студенттерге балалар мен жасөспірімдердің туристік қызметін ұйымдастыру бойынша практикалық жұмыс үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру мүмкіндігін беру. Пәннің негізгі міндеттері 1. Балалар мен жасөспірімдер туризмінің табиғаты мен сипаттамалары, оны ұйымдастырудың жолдары туралы түсінік пен білімді қалыптастыру үшін жағдайлар жасау. 2. Студенттерді балалар мен жасөспірімдер туризмін ұйымдастырудың негізгі принциптері мен тәсілдерімен, оның негізгі формаларымен таныстыру. 3. Балалар мен жасөспірімдер туризмінің негізгі формаларын ұйымдастыруда тәжірибе жинақтаған студенттер. 4. Балалар мен жастар үшін туристік іс-шараларды ұйымдастыруды талдауға кіріспе. Қалыптасқан нәтижелер: балалар мен жасөспірімдер туризмінің қалыптасу ерекшеліктерін білу, жастар туризмін ұйымдастырудың принциптері мен тәсілдерін білу және қолдану, жасөспірімдер мен балалар туризмін ұйымдастырудың қолданыстағы әдістерін талдай білу.

    Селективті тәртіп
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Инноватика теориясының қалыптасуы және оның қазіргі концепциялары. Компанияның инновациялық қызметін басқару негіздері. Инновациялық үдерісті ұйымдастырудың әдістері мен формалары. Кәсіпорынның инновациялық әлеуетінің деңгейін анықтау. Инновациялық жобаларды басқару және жобалардың тиімділік деңгейін бағалау. Өнімнің өмірлік циклінің әр түрлі кезеңдерінде инновацияны құру мен игеруді басқару әдістері. Инновациялық стратегиялар. Инновациялық қызметтің нәтижелері. Зияткерлік меншік. Технология трансферті. Лизинг. Франчайзинг. Форфейтинг. Ноу-хау, патент, лицензия. Шағын инновациялық бизнес. Венчурлік қаржыландыру. Шаруашылық жүргізуші субъектілердің инновациялық түрі б��йынша жіктелуі және олардың сыртқы ортаның өзгеруі жағдайында нарықтағы мінез-құлқын талдау. Инновациялық қызметті қолдаудың әлемдік тәжірибесі. Инновациялық инфрақұрылым. ҚР инновациялық кәсіпкерлікті дамытуды қолдаудың негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
  • Этномәдени
    Несиелер: 5

    Мақсаты: этномәдениеттанудың ғылым ретінде қалыптасуын, оның тақырыбын, зерттеу әдістерін зерттеу. Пәнді игеру нәтижесінде: этномәдени зерттеулердің бастапқы мәселелерін тұжырымдай білу, этнос мәдениеті, этникалық мәдениет, дәстүрлі мәдениет ұғымдарын дамыту; этникалық мәдени құндылық ретінде; этносультурологиядағы мектептер мен бағыттарды, ғылымның теориялық мәселелерін, этномәдениеттанудағы қолданбалы зерттеулерді, этностар қызметінің барлық деңгейлерін көрсететін бағыттарды білу. Этномәдениеттанудың теориялық және қолданбалы зерттеулерінің негізінде дәстүрлі және постиндустриалды қоғамдағы эт��остардың өмірлік белсенділігін салыстыра білу.

    Селективті тәртіп
  • Қонақжайлылық және туризм индустриясындағы ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Бағдарламаның қысқаша курсы: - жетекші өндірушілердің: Fidelio, OPERA Enterprise, Epitome Enterprise, Reksoft және UCS бағдарламалық өнімдері, қонақүйлерді басқарудың негізгі автоматтандырылған жүйелерінің (PMS) сипаттамалары, таңдау, енгізу және пайдалану ерекшеліктері; Мейрамханаларды басқарудың негізгі жүйелері: Micros, R-keeper, сонымен қатар туристік кәсіпорын үшін автоматтандыру бағдарламалық қамтамасыздандыруы: Mastertour, SAMOtour, ARIMSoft, TourWin; қонақжайлылық индустриясында жалпы ақпараттық технологияларды дамытудың маңызды бағыттары: жергілікті кеңсені автоматтандыру, туристік өнімді қалыптастыру, жылжыту және іске асыруды автоматтандыру үшін қолданбалы бағдарламала��ды іске асыру, дерекқорды басқару жүйелерін пайдалану, жергілікті компьютерлік желілерді пайдалану, брондау жүйелерін енгізу, мультимедиялық маркетинг жүйелерін, персоналды басқару жүйелерін енгізу. , жобаларды басқару жүйелері, туризмдегі инвестициялық жобаларды талдау және талдау жүйелері;

    Селективті тәртіп
  • Код ON1

    отандық тарихтың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері, құндылықтары туралы білу құқықтық және демократиялық мемлекет, қазіргі жағдай қоғамдағы саяси қатынастар; Қоғамдық пікірге негізделген әлеуметтік және этикалық құндылықтарды білуі, салт-дәстүр, әдет-ғұрып, әлеуметтік нормалар және соларға назар аудару кәсіби қызмет; қазіргі қоғамның әлеуметтік даму тенденцияларын біледі және жасай алады әр түрлі әлеуметтік жағдайларда жеткілікті түрде шарлау

  • Код ON2

    Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін білу; адамның адамға, қоғамға және қоршаған ортаға қатынасын реттейтін құқықтық ережелерді білу сыбайлас жемқорлыққа қарсы дағдылар;   сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау дағдылары.

  • Код ON3

    ауызша сөйлеуді, дұрыс, қисынды дұрыс жасай білу ойлау нәтижелерін жазу; қажетті кәсіби қарым-қатынас дағдыларына ие болу мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің бірінде;

  • Код ON4

    экономикалық білім негіздеріне ие, ғылыми идеялары бар менеджмент, маркетинг, қаржы және т.б .; экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, рөлін білу және түсіну экономикадағы мемлекеттік сектор; экономикалық және ұйымдастырушылық шешім қабылдау дағдыларын игеру белгісіздік пен тәуекелге бейім және икемді және ұтқыр болу керек кәсіби қызметке байланысты әртүрлі жағдайлар мен жағдайлар. Жаһандық экономикадағы қарқынды өзгеретін процестерге бейімделе білу; экономикалық талдау жасау жағдайды анықтаңыз және экономикалық тұрғыдан ең жақсы тактиканы таңдаңыз.

  • Код ON5

    орындаушылардың жұмысын ұйымдастыра білу, ұйымдарда шешім қабылдау туристік қызмет, оның ішінде мемлекеттің әлеуметтік саясатын ескере отырып;  кәсіпорынның шығындарын есептеу және талдау мүмкіндігі туристік индустрия, тұтынушы талаптарына сәйкес туристік өнім және (немесе) туристік, басқару шешімін негіздеу; туристік мінез-құлық мәдениетін, олардың жергілікті тұрғындармен қарым-қатынасын білу және ұйымдастыру. жаяу баруға рұқсат ала отырып, серуендеу құжаттамасын жасаңыз.

  • Код ON6

    ғылыми-техникалық ақпаратты табу, талдау және өңдеу туризм саласында;  туристік қызметтер нарығын бақылау әдістерін қолдану мүмкіндігі;  қолданбалы зерттеу әдістерін қолдануға дайын болу туризм; Туристік қызметте инновациялық технологияларды қолдануға дайын болу тұтынушыларға және (немесе) туристерге қызмет көрсетудің жаңа нысандары. халықаралық туризмнің дамуының негізгі тенденцияларын білу; - туристік қызметтер нарығының субъектілері; - заманауи халықаралық туристік орталықтар мен аймақтар; - халықаралық турдағы Қазақстан Республикасының рөлі, орны мен маңызы. өнеркәсіп;

  • Код ON7

    қазіргі заманғы технологиялар негізінде туристік өнімді жасауға дайын болу;  туристік өнімді жылжыту және сату мүмкіндігі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар;

  • Код ON8

    сапа, стандарттау және нормативті құжаттарды қолдану туризм саласындағы сертификаттау;  процесті қамтамасыз ете отырып, туристік өнімді тұтынушылармен байланыс жасау мүмкіндігі тұтынушылардың және (немесе) туристердің талаптарын ескере отырып қызметтер. білуі керек: - гастрольдік ұғымның мазмұнын; - туроператордың функциялары мен міндеттері; - туристік өнімді құру туралы түсінік; - туристік өнім және қызмет пакеті.  жасай алуы керек: - турды жобалау; - техникалық қызмет көрсету бағдарламасын жобалау; - экскурсиялық бағдарламаны дайындау; - қызмет жеткізушілерімен шарттар жасасу Иеліктері: - теориялық негіздер мен құралдарды (әдістерді), мәдени және музейтану білімін қазіргі мәдениетті және мәдени және табиғи мұра объектілерін зерттеуде қолдана білу; - туристік және көрікті жерлердің жетекші бағыттарында қазіргі заманғы зерттеу әдістерін қолдану;  - туристік және экскурсиялық бағдарламаларды ұсынумен байланысты барлық жұмыс түрлерін орындау;

  • Код ON9

    тұтынушыларға және (немесе) туристерге қызмет көрсету, қалыптастыру процесін ұйымдастыру клиентпен қарым-қатынас; Сапаны қамтамасыз ету үшін ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу және туризм индустриясының қызметтерін стандарттау. Қазақстанның туристік және рекреациялық ресурстарын орнықты пайдалану мен қорғауды бағалау Діни дәстүрлердің қалыптасу үлгісімен қоғамның күрделі жүйе ретінде құрылымын білу; әртүрлі ұлттық және діни топтар өкілдерінің мәдениеті; діни туризмнің пәнін білуге ​​негізделген адамның қалыптасуы мен дүниетанымына әлеуметтік ортаның әсер ету ерекшеліктері; этникалық мәдениеттегі салт-дәстүрлердің қызмет ету ерекшелігі.

  • Код ON10

    туристік қызметтер нарығын зерттеу және бақылау;  қолданбалы зерттеу әдістерін кәсіби деңгейде қолдану сфера;  туризм индустриясы кәсіпорындарының қызметіне инновациялық технологияларды бейімдеу. Кәсіби қызметте әр түрлі топтардың мәдениеті мен діні туралы білімдерін дұрыс қолдана білу; діни дәстүрлердің ерекшеліктерін ескере отырып, тұлғааралық қарым-қатынас процесінде өзіндік дүниетанымдық позициясын бөліп, тұжырымдап, логикалық түрде дәлелдей алады. Дағдылары және (немесе) тәжірибесі болуы керек: сындарлы және өзін-өзі сынға алу; тұтынушының этникалық, әлеуметтік, мәдени және діни ерекшеліктерін ескере отырып экскурсиялық маршруттарды құрастыру; этномәдени ортада жұмыс істеу

6B11101 Туризм
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 6B11101-Туризм (к/т)
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11101 туризм
Бакалавриат

Қазақстан инженерлік-технологиялық университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Еуразия Технологиялық Университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11101 Туризм және сервис
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм және қонақжайлылық индустриясын ұйымдастыру
Бакалавриат

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top