Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 Информатика в Yessenov University

Пәндер

  • Информатиканың теориялық негіздері

    Мақсаты: қазіргі теориялық информатиканың концептуалды-терминологиялық базасын, қалыптасқан математикалық, ақпараттық-логикалық және логикалық-семантикалық модельдерді зерттеу әдістері мен теориясын, ақпаратты ұсыну құрылымы мен процесін, ақпаратты жинау мен өңдеуді игеру. Мақсаты: информатиканың іргелі негіздерін зерттеу Қысқаша мазмұны: Ақпарат және ақпараттық процестер, компьютердің логикалық негіздері, алгоритмдерді іздеу, таңдау, сұрыптау, салыстыру алгоритмдері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдерді жобалау және талдау

    Мақсаты: нұсқаларды таңдауды ұйымдастырудың тәсілдерін зерттеу және қиын есептердің тиімді алгоритмдерін құру. Курста опцияларды сұрыптауды ұйымдастыру, жуық алгоритмдерді құру және бағалау дағдылары қарастырылады. Курс алгоритмдердің қателігі, алгоритмді бағалау, параллель Алгоритмдер және кодтау теориясы сияқты негізгі ұғымдарды қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоғамға қызмет

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқыту мақсаты: болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Пән бойынша қарастырылады: студенттердің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласында кәсіби-педагогикалық білім мен дағдыларды меңгеру қондырғысын дамыту; студенттердің тәрбиенің жалпы теориясын білуін кеңейту және тереңдету; студенттердің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласында кәсіби-педагогикалық білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сабақ дизайны және бағалау

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда сабақ дизайнының дағдыларын қалыптастыру, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи технологияларымен таныстыру. Пән сабақты ұйымдастыруға, оқыту сапасын бақылауды жүзеге асыруға шығармашылық көзқарасты, теория мен оқыту әдістемесін оқытуда сабақты (Лессон Стади) зерделеуді,мақсат қоюға байланысты кәсіби шеберлік мен дағдыларды қалыптастыруға, білімді тексеру және кері байланыс алу үшін материалдың мазмұнын таңдауға, оқыту нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Сандық педагогика

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік графика және 3D модельдеу

    Мақсаты: компьютерлік графика, 3D модельдеудің негізгі ұғымдарын игеру, кәсіби мәселелерді шешуде екі өлшемді, үш өлшемді графикалық редакторлармен жұмыс істеуге бағдарлау арқылы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курс 2D, 3D компьютерлік графика мүмкіндіктерін оқытуға бағытталған. Курста келесі тақырыптар қарастырылады: компьютерлік графиканың негізгі бағыттары, 2D, 3D графикалық редакторлардағы объектілерді модельдеу, графикалық эффектілер, массивтер мен қабаттар, анимация мүмкіндіктері, камерамен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жаһандық экология

    Пәннің мақсаты-биосфераның планетарлық деңгейде дамуының қазіргі тенденциялары бойынша Жаһандық экологиялық ойлаудың кәсіби білімі мен дағдыларының негізін қалау; Пән Жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыруға, жаһандық экологиялық процестер туралы хабардар болуға және жаһандық экологиялық мәселелерді шешуге бағытталған Бұл курста климат ұғымының әртүрлі аспектілері, климаттың тірі табиғатқа әсері; Биосфера эволюциясының негізгі факторлары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Ойлау дизайны

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қорын басқару жүйесі

    Мақсаты: заманауи мәліметтер қорын талдау, даярлау, жобалау қабілетін қалыптастыру. Міндеті: курс мәліметтер қорын тиімді құру, әзірлеудің тәжірибелік дағдыларын қалыптастырады. Қысқаша мазмұны: пән мәліметтер қорына мәліметтерді енгізу-шығаруды ұйымдастыруды, сұраныстарды тұжырымдауды, бұйрықтардың көмегімен мәліметтерді өңдеуді, пайдаланушының интерфейсін жасақтауды, реляциялық мәліметтер қорын үлгілеу мен қалыпына келтіруді, өмірлік циклді қолдауды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сакральді Маңғыстау

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Сөз өнері

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Медиа сауаттылық

    Пәннің мақсаты - медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтары материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрету. Курс жаңалықтар мәтінін жарнама мен насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі мен беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Орта мектептегі бағдарламалау тілі

    Мақсаты: студенттердің назарын алған мамандыққа қызығушылығын қалыптастыру мақсатында олимпиада есептерін шешу әдістемесімен байланысты мәселелерге аудару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Web-бағдарламалау

    Мақсаты: Web-дизайн туралы әдіснамалық және тұжырымдамалық теориялық мәліметтерді оқу, студенттерде web-беттермен жұмыс істеу және мультимедиа элементтерін тиімді біріктіру дағдылары мен біліктерін қалыптастыру, сондай - ақ болашақта кәсіби қызметте қолданылатын Web-сайттарды әзірлеу мен сүйемелдеудің қазіргі заманғы әдістерін қолдана алатын мамандарды даярлау болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқытудың әдістемесі

    Мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде қазіргі білім беру ортасындағы ақпараттық технологиялардың рөлі, педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс білім беру мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды пайдалануға бағытталған. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық құралдардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, Компьютерлік модельдеу, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіби шет тілі

    Курстың мақсаты студенттердің коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруі болып табылады, бұл болашақта шетел тілін кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі бейнелеу, кәсіби білімдерін жетілдіру үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Курс грамматиканы, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Академиялық жазылым негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Объектті-бағытталған Python тілінде бағдарламалау

    ММақсаты: Windows қосымшаларында Python тілінде бағдарламалаудың негізгі технологияларын үйрену және игеру Курста процедуралар, файлдар, мәтіндік файлды оқу, Файлға жазу, Python бағдарламалау тілінде факторлық есептеу, екілік массивте элементті іздеу, тізімдегі элементтерді ауыстыру қарастырылады Курс Python-мен және бағдарламалау ортасымен танысуға, компиляция мен түсіндіруге, бағдарламалаудағы деректер түрлеріне бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте ақпараттық-коммуникациялық технологияны оқыту

    Пәннің мақсаты: ақпараттық-коммуникациялық технологияның алғашқы түсініктері мен ұғымдарын беру, АКТ пәнін оқыту барысында қажет болатын біліммен, іскерлікпен, дағдымен қаруландыру. Оқу пәнінде бастауыш мектептегі АКТ курсының мазмұны, оқыту әдістері, интербелсенді әдістер, мәтіндік редактор, презентация құру, графикалық редактор, scratch ойын бағдарламасы және оқыту әдістемелері тақырыптары қамтылған. Пән ақпаратты алу мен өңдеуде тұрақты дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Информатикадан олимпиадалық есептерді шешу практикумы

    Мақсаты: білім алушыларға ақпараттық технологиялар негіздерін меңгеруге, алгоритмдік ойлау мен аналитикалық қабілеттерін дамытуға, Алгоритмдеу мен бағдарламалау саласында әртүрлі деңгейдегі бағдарламалау бойынша олимпиадаларға табысты қатысу үшін қажетті базалық білім мен дағдыларды алуға мүмкіндік береді. Курста олимпиадалық есептерді жіктеу және оларды талдау әдістемесі, С++, С#, Python, Lazarus, Java, PHP есептерді, модульдерді, объектілерді шешуде тілдерін қолдану, оны графикалық мүмкіндіктерді қолдана отырып құру әртүрлі модельдерді құруды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пәннің мақсаты білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзыреттілігіне бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Python тілінде бағдарламалау практикумы

    Мақсаты: бағдарламалау және есептеу ойлау дағдыларын үйрету. Бірінші маңызды, өйткені бағдарламалау ғылым мен техниканың барлық салаларында қажет, бірақ өте әртүрлі бағдарламалау тілдері қолданылады. Екінші, мүмкін, тіпті маңызды, өйткені ол мәселені қалай шешуге әсер етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Компьютер архитектурасы, желілер және ақпаратты қорғау

    Мақсаты: негізгі құрылғылардың, ақпараттық және коммуникациялық жүйелердің сипаттамаларын, ақпаратты қорғаудың заманауи әдістерін, жинау мен сақтауды жүзеге асыру кезінде компьютерлік қауіпсіздік негіздерін зерттеу. Мақсаты: компьютерлік архитектураны, желіні және ақпаратты қорғау әдістерін зерттеу. Қысқаша мазмұны: ЭЕМ элементтері мен тораптары, желілік жабдық, желілер технологиялары, ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау әдістері, желідегі ақпаратты қорғау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты: әртүрлі бағыттағы интеллектуальды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру. Міндеті: қазіргі заманғы ғылым мәселелерін білу мүмкіндігін қамтамасыз ету үшін жасанды интеллект саласындағы жүйелендірілген білімді кеңейту. Қысқаша мазмұны: магистранттардың практикалық есептерді шешу барысында жасанды интеллект әдістерін қолдану тәжірибесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • STEM оқыту

    Пәннің мақсаты: қазіргі мектептерде жаратылыстану пәндерін оқытуда пәнаралық интеграцияның мәні мен маңызы туралы практикалық білімді қалыптастыру. Курс жобалау әдістеріне, проблемалық және бірлескен оқытуға, кәсіпкерлікке және технологияға негізделген оқытуға шолу жасауға бағытталған. Курс қазіргі мектептердегі пәнаралық STEM курстарының мақсаттарын, міндеттері мен мазмұнын таңдау принциптері мен өлшемдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мобильді қосымшаны әзірлеу

    Мақсаты: пәндер Мобильді қосымшаларды жобалау және әзірлеу саласында бағдарлау қабілетін қалыптастыру. Міндеті: оқу курсы ақпаратты талдау мен өңдеудің заманауи құралдарының негізінде мобильді құрылғыларға арналған қосымшаларды құру дағдыларын қалыптастырады. Қысқаша мазмұны: пән мобильді қосымшаларды әзірлеу негіздерін үйренуге, мобильді қосымшаларды әзірлеу үшін Java тілін қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Робототехника және Arduino-да бағдарламалау

    Мақсаты: робототехника құралдарын қолдану саласында ақпараттық және техникалық сауаттылықты дамыту бойынша студенттердің кәсіби құзыреттілігін арттыру. Мақсаты: Arduino бағдарламалау ортасында роботтар жасау. Қысқаша мазмұны: Arduino бағдарламалау ортасы, Processing бағдарламалау тілінің негіздері, робототехника саласындағы техникалық құзіреттіліктер, эксперименттік зерттеулер, робототехника бойынша әртүрлі тапсырмаларды орындау кезінде Arduino микроконтроллерін пайдалану, роботтарды модельдеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты: болашақ педагогтардың зерттеу мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, оларды теориялық біліммен және зерттеу қызметін жүзеге асырудың практикалық дағдыларымен қаруландыру. Пән педагогикалық зерттеу әдістерін, оларға қойылатын талаптарды, зерттеулерді жобалау және жүргізу кезеңдерін, оларды тиімді қолдану шарттарын зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу зерттеу жобаларын әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • С++ тілінде бағдарламалау

    Мақсаты: С++ тілінде программалау негіздерін, объектілі жүйелердің (UML) структурасын модельдеу және жобалау негіздерімен таныстыру, программа құру дағдыларын меңгерту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мультимедиялық технологиялар

    Мақсаты: кәсіби міндеттерді шешу үшін мультимедиа-технологиялар негіздерін үйрету. Міндеті: oқу курсы түрлі деректерді (графика, мәтін, дыбыс, видео) жобалау және олармен жұмыс істеу үшін заманауи бағдарламалық өнімдерді қолдану бойынша тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады. Қысқаша мазмұны: Пән заманауи мультимедиялық жабдықтарды, мультимедиялық мәліметтердің құрылымы мен форматын, мультимедиа өнімдерін құру кезеңдері мен технологиясын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • С # тілінде бағдарламалау

    Мақсаты: С# тілінде программалау негіздерін, объектілі жүйелердің (UML) структурасын модельдеу және жобалау негіздерімен таныстыру, программа құру дағдыларын меңгерту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын құра отырып, оқытудың тиісті әдістемелері мен бағалау құралдарын айқындай отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды.
  • Өз ісін одан әрі ұйымдастыру мүмкіндігімен өз біліктілігін арттыруды жоспарлау арқылы кәсіби қызметті жетілдірудегі өз қажеттіліктерін айқындай отырып, Үздік педагогикалық тәжірибелерді зерделей отырып, өз қызметінің рефлексиясын жүзеге асырады.
  • жаһандық, ұлттық және рухани-адамгершілік құндылықтарға ие өзінің азаматтық және адамгершілік ұстанымын білдіреді
  • оқушылардың даму педагогикасы, даму психологиясы және физиологиясы туралы білімдерін қолданып, білім алушылардың эмоциялық интеллект деңгейін ескере отырып, тұлғаға құрмет көрсете отырып, тәрбие үдерісін құрады
  • зерттеу (жобалау) жұмыстарындағы топтық жұмыс және рефлексия әдістерін, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін пайдалана отырып, информатиканы оқытудағы қажеттіліктер мен қиындықтарды анықтайды.
  • білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін іске асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамыта отырып, педагогикалық әдепті, педагогикалық әдеп ережелерін сақтайды.
  • Білім беру процесін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін, оның ішінде Big-Data негіздері және деректерді талдау, робототехника негіздерін, компьютерлік графика және 3D модельдеу, мобильді қосымшаларды әзірлеу әдістерін қолдана отырып, информатика саласында инновациялық тәжірибелерді оқытуда сабақты зерттеуді (Лессон Стади) пайдаланады.
  • Білім алушылардың тілдік құзыреттіліктерін дамыта отырып, сыныптағы жайлы, қолжетімді оқу ортасын және эмоционалды-психологиялық ахуалды қолдайды, білім алушылардың салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға жәрдемдесе отырып, стандартты емес ойлауды дамытады, инновациялық идеяларды бастай отырып, интернет-ресурстардан ақпаратты дұрыс таңдап, пайдаланады, тиімді коммуникацияны жүзеге асырады.
  • Оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке даму траекториясын жобалайды, оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиясын және білім беру ресурстарының кең спектрін қолдана отырып, Информатика және Негізгі мектепте информатиканы оқыту әдістемесі, Бастауыш мектепте ақпараттық-коммуникациялық технологияны оқыту бойынша оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлейді.
  • заманауи бағдарламалау құралдарының көмегімен түрлі операциялық орталарда бағдарламаларды өз бетінше құру үшін деректерді жинауды және түсіндіруді, бағдарламалық кодты жазуды, тестілеуді, модельдеуді, жобалауды, олимпиадалық есептерді шешу әдістерін жүзеге асырады
  • Экономикалық теория, құқық, кәсіпкерлік, ойлау дизайны, шет тілі, STEM оқыту негіздерін және информатиканы оқыту әдістемелерін білуін пайдалана отырып, дербестіктің жоғары дәрежесімен, кейіннен өз ісін ұйымдастыру мүмкіндігімен одан әрі оқыту бағыттарын айқындайды
  • кәсіби қоғамдастықтардың, құқық қорғау органдарының, әлеуметтік, экологиялық қызметтердің өкілдерін оқу-тәрбие процесіне тарта отырып, мамандарға да, маман еместерге де ақпаратты, идеяларды, проблемалар мен шешімдерді хабарлай отырып,кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара іс-қимыл жасайды
Top