Курс психология заңдылықтары тұрғысынан білім беру саласындағы кәсіби қызметті талдау қабілетін қалыптастырудың негізгі аспектілеріне, кәсіби қызметте психологиялық заңдарды қолдану, тұлғаның ұйымдастырушылық мінез-құлқының технологиясы және тұлғааралық қарым-қатынасты орнату, басқарушылық функциялардың психологиялық ерекшеліктерін анықтау және олардың кәсіби қызметке әсерін анықтауға арналған.
Оқу жылы - 1Философиялық дайындықтың мазмұны магистранттардың философиялық компетенттілігін қалыптастыруды меңгереді. Ғылым тарихы мен философиясының мәні мен маңыздылығын біледі. Ғылымның пайда болуы мен дамуын, ғылыми теориялары мен әдістерінің өзгертілуін жан-жақтан және терең талдау жүргізуге дағдыланады. Ғылым тарихы мен философиясы пәнінен алған білімді практикада пайдалана алатын болады.
Оқу жылы - 1Бұл курс педагогикалық ортадағы жанжалдың даму сатысын, педагогикалық ұжымдағы шиеленісті басқару принциптерін, даулы жағдайда педагогтардың мінез-құлқының стилін зерттеуді қарастырады.
Селективті тәртіп«Тұлғаның дамуды психологиялық сүйемелдеу» курсы педагог-психологтың тиімді жұмысының аса маңызды жағдайларын зерделеуді, білім беру мен тәрбиелеудің бірыңғай жүйесіндегі кәсіби өзара іс-қимылдың мәнін дұрыс түсінуді, психолог пен педагогтың балаға деген көзқарасының өзара толықтыруын, оқу-тәрбие мекемесінің проблемаларын шешуде, ғылымның қалыптасуы мен даму жолдарын, жалпы теориялық мәселелер мен практикалық міндеттерді зерделеуді көздейді.
Селективті тәртіпБұл пәнді оқу студенттерге педагогикалық ғылымның негізгі бөлімдері туралы білім жүйесін және түсініктерді заманауи білімнің маңызды салаларының бірі ретінде қалыптастыруға мүмкіндік береді, онда адам қызметінің білім беру саласына философиялық және ғылыми көзқарастар бірлігі жүзеге асырылады, сонымен қатар оның гуманитарлық білімнің басқа салаларымен байланысын анықтайды. Педагогтің кәсіби этикасының нормаларын терең меңгеруіне, оның студенттер алдындағы жауапкершілігін түсінуіне, олармен серіктестік, ынтымақтастық және шығармашылық қарым-қатынас орнатуға ұмтылуына ықпал етеді; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби еңбек ерекшеліктері туралы түсініктерді тереңдете түседі.
Оқу жылы - 1Пән мазмұнында психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілдерінің методологиясының негіздері ашылады. Осы тәсілдердің негізінде жатқан қағидаттарды, идеяларды және санаттарды ұғынуға, сондай-ақ қазіргі психология мен білім беруде мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдің келешегі мен өнімділігін анықтауға бағытталған. Мәдени-тарихи теорияның тарихы, оның негізгі ережелері, жоғары психикалық функциялардың мәдени-тарихи табиғаты, белгі түсінігі, интериоризация идеясы, Л. С. Выготскийдің, оның оқушылары мен ізбасарларының мәдени-тарихи теорияны дамытудағы рөлі қарастырылады. Психологиядағы іс-әрекет тәсілінің мәні, с. Л. Рубинштейн және А.Н.Леонтьевтің Мәдени-тарихи және іс-әрекет тұрғысынан заманауи білім берудің парадигмасы мен мазмұнын талдауда ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1Бұл курс конфликтология және аралас ғылымдар: психология, әлеуметтану, педагогика саласындағы жаңа жетістіктерді қарастырады. Конфликтологияның өзекті мәселелерін – педагогикалық үдерістегі қақтығыстардың пайда болуы мен даму заңдылықтарын, оларды шешу тәсілдерін, әлеуметтік қақтығыстар проблемасын, қақтығыстарды реттеу және алдын алу әдістерін баяндауға барынша көңіл бөлінеді.
Селективті тәртіпШетел тілінің практикалық курсы бағдарламада болашақ маманның білім мен іскерлікке деген қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналған пән ретінде қарастырылады, ол оған: оқудың жетекші рөлінде сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыруға мүмкіндік береді.; Одан әрі кәсіби қызмет үшін ЖОО-да алған білімін өз бетімен тереңдету және біліктерін жетілдіру.
Оқу жылы - 1Бүгінгі таңда білім беру жүйесін жетілдіру үшін ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиіміділігін практиканың өзі дәлелдеп отыр. Мұның өзі аталған мәселенің теориялық негіздемесін жасау қажеттілігін туындатады. Бұл мүмкіндіктерді іске асыру үшін еніп отыратын жаңалықтарға ілесе алатын соған сәйкес жас ұрпақты тәрбиелеп білім беретін педагог- психолог дайындау қажет
Селективті тәртіпБұл курс жоғары мектептегі инновациялық қызмет психологиясын қарастырады және магистрлерде жоғары оқу орны жағдайында оқытушының педагогикалық қызметінің мәні мен мазмұнының психологиялық негіздері туралы түсініктерді қалыптастыруға ықпал етеді.
Селективті тәртіпЖоғары мектеп жүйесінде педагогикалық кадрларды даярлаудағы түпкілікті сапалық өзгерістер педагогиканың мәліметтерін қолданбай өмірде жүзеге асыру мүмкін емес. Бүгінгі күні жоғары мектептің болашақ оқытушыларына педагогика ғылымының негіздерін игеруге жалпы көзқарастарды ашып көрсету маңызды. Педагогиканы оқыту шеңберін кеңейту (университеттер, техникалық жоғары оқу орындары, педагогикалық колледждер, жалпы білім беру мектептері, мұғалімдердің біліктілігін арттыру факультетері) аталған пәнді оқып-үйрену қажеттілігін туындатты.. Бұл оқу процесінде педагогикалық кейстерді пайдалану әдістемесі курсын оқытудың қажеттілігін дәлелдейді.
Селективті тәртіпБұл курс магистранттарға пәннің негізгі бөлімдері және оның қалыптасу кезеңдері туралы теориялық білімдерді қалыптастырады. Психологиялық кеңесті, түзетуді және психотерапияны ұйымдастырудың негізгі әдіснамасын, психологиялық әдістердің ерекшеліктерін меңгереді, іс тәжірибе жүзінде қолдануды үйренеді. Практика жүзіндегі психолог әрекеті туралы ойлары, білімдері кеңейеді.
Селективті тәртіпБұл курс білім беру үдерісінде педагогикалық мәселелерді зерттеу үшін қолданылатын психологиялық әдістерді зерттеуге бағытталған, бұл магистранттарға қазіргі педагог-психологтың қызметі және психологиялық-педагогикалық бағыттағы кәсіби қызметін ғылыми зерттеу қажеттілігі туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіпЖоғары білім берудің проблемаларын шешумен қатар жоғары мектеп оқытушыларында студенттердің жоғары білім мазмұнын игеру процесін басқару іскерліктерін қалыптастырады. Бүгінгі таңда білім беру жүйесін жетілдіру үшін инновациялық білім беру технологияларын пайдаланудың тиіміділігін практиканың өзі дәлелдеп отыр.
Селективті тәртіпБұл курс магистранттарға дағдарыс жағдайлардың алдын алуға, сол жағдайларда шешім қабылдау, қолға алу дағдыларын меңгереді. Дағдарыстың тұлға дамуына мүмкіндік беретін жолдарын көруге үйренеді. Дағдарысты адам дамуының бір сатысы ретінде қарауға дағдыланады.
Селективті тәртіпБұл курс магистранттарды жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру аясында оқытудың қорытынды өнімі ретінде ғылыми жұмысқа дайындауға бағытталған және зерттеу нәтижелерін теориялық және эксперименталды ресімдеу бойынша білімді жүйелендіруге мүмкіндік береді. Ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістемесі, зерттеудің мақсаты мен міндеттерін, нысаны мен мәнін қою қарастырылған. Магистрлік диссертацияның қолжазбасын рәсімдеу және мазмұн ережесі сипатталған.
Селективті тәртіпБұл курстың мақсаты магистранттарды педагог-психологтардың негізгі нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуін таныстыру болып табылады. Білім беру мекемесінде педагог-психологтың кәсіби қызметінің маңызды компоненті әр түрлі құжаттарды рәсімдеу болып табылады. Педагог-психолог қызметінің әрбір бағытын қамтамасыз етеді және регламенттейді.
Селективті тәртіпБұл курс магистранттарға іс тәжірибе жүзінде еңбек және педагогикалық іс-әрекетті зерттеу үшін қолданылатын барлық әдістер мен әдістемелер жиынтығын меңгеруге мүмкіндік береді. Психологиялық кеңес берудің бағыттарымен, кеңес берудің тиімді жолдарымен танысады. Психологиялық ғылым және практиканың жаңашылдық әдістері мен технологиясының интеграциясын қарастырып отырады.
Селективті тәртіпБұл курс білім беру жүйелерін жобалау мен сараптауды қарастырады және магистранттарда білім беру жүйелерін жобалаудың мүмкіндіктері мен перспективалары, олардың қызметінің тиімділігін өлшеу жолдары мен нысандары туралы теориялық және практикалық-бағытталған білімді қалыптастыруға ықпал етеді.
Селективті тәртіпБұл курс ЖОО - дағы тәрбие жұмысының заманауи технологиялары мен формаларын қарастырады және ЖОО жағдайында тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүзеге асыру технологиясы, тәрбие процесінің негіздерін тануда болашақ оқытушылардың кәсіби - педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді.
Селективті тәртіпБұл курстың мақсаты магистранттарды кез келген кәсіби қызметтің негізгі психологиялық сипаттарымен, сондай-ақ кәсіби-педагогикалық тұжырымдаманы нәтижелі және тиімді жүзеге асырудың психологиялық заңдылықтарымен таныстыру болып табылады.
Селективті тәртіпБұл курстың мақсаты магистранттарды білім берудің негізгі өзекті мәселелерімен таныстыру, оның құрылымы мен негізгі міндеті білім берудің дамытушылық сипатын қамтамасыз ету болып табылады.
Селективті тәртіпБұл курс психологиялық-педагогикалық зерттеудің теориясы мен тәжірибесінің негізгі ережелерін меңгеруге бағытталған. Курс аясында магистранттар психологиялық ғылымның әдіснамалық негіздерін оқып, психологиялық зерттеулерді жоспарлау, эмпирикалық мәліметтерді алу және өңдеу дағдыларына үйренеді. Практикалық сабақтарға әдістемелік тәсілдерді көрсету, эксперименттерді ұйымдастыру, шағын зерттеу, нақты есептерді шешу кіреді.
Селективті тәртіпПән аясында студенттерді оқыту нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдары (рейтинг, мониторинг, жинақтау бағасы "портфолио"), тестік бақылаудың әдіснамалық және теориялық негіздері оқытылады.
Селективті тәртіпБұл элективті оқу курсы педагогикалық бағыт бойынша оқитын магистранттарға арналған , өйткені Қазақстанның жалпы білім беру мекемелерінде интеграцияланған оқыту технологиясын іске асырудың табыстылығы білім беру интеграциясы субъектілерінің өздері, оның ішінде құрамына ерекше білім алу қажеттіліктері бар тұлғалар енгізілген оқушылардың инклюзивтік топтарында жұмыс істейтін болашақ пән мұғалімдері дайындалғаннан кейін ғана мүмкін болады
Селективті тәртіпБілім беруді жобалау курсы білім беруді дамыту мен өзін-өзі дамытуды қамтамасыз ететін кешенді зерттеулер мен жобалық әзірлемелерді жүзеге асыру бойынша ұйымдастырылған қызмет жүйесін қарауды көздейді. Жобалау нәтижелерін зерттеу: білім беру жүйесін дамыту концепциялары мен бағдарламалары, білім беру қызметінің модельдері.
Селективті тәртіпБұл курс магистранттарда кәсіби қызметтің психологиялық және адамгершілік ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру, сондай-ақ тұлға психологиясын, оның негізгі сипатт��маларын зерттеу, кәсіби және басқару қызметінде осы сипаттамаларды көрсету, тұлғааралық қарым-қатынас және тұлғааралық өзара іс-қимыл процесін зерделеу.
Селективті тәртіп«Педагогикалық техника» курсы - әр түрлі педагогикалық жағдайларда студенттермен тиімді қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін оқытушының маңызды құралы. Техниканы меңгеру жалпы және кәсіби мәдениет деңгейін, сондай-ақ оның жеке басының әлеуетін көрсететін педагогтың адамгершілік және эстетикалық позицияларын барынша толық ашады. Бұл курсты меңгеру болашақ педагогке, тәрбиеленушілерге де, жалпы балалар ұжымына да педагогикалық ықпал етудің таңдалған әдістерін практикада тиімді қолдануға көмектеседі.
Селективті тәртіп"Ғылыми іс- әрекеттің әдіснамасы" оқу курсы негізгі тарихи аспектілер, теориялық ережелер, технологиялар, операциялар, ғылыми зерттеулерді жүргізудің практикалық әдістері мен тәсілдері бойынша білім алуға, отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктері негізінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми зерттеу, ғылыми іздеу, талдау, эксперименттеу тақырыбын таңдау дағдыларын меңгеруге бағытталған. Ғылыми ізденістің, ғылыми зерттеулердің маңызы мен мәні. Қазақстанда және шетелде ғылыми зерттеулерді дамыту. Ғылымның пайда болуы және дамуы. Зерттеудің гипотезасы мен тұжырымдамасын әзірлеу.
Селективті тәртіпПәнді оқу нәтижесінде магистранттар педагогика мен психологияны оқыту әдістемесі педагогиканы оқу пәні ретінде құрылымдау принциптері туралы және педагогикалық пәндердің мазмұнын игеруді ұйымдастыру тәсілдері туралы түсінікке ие болуы керек; педагогиканы оқу пәні ретінде құрастырудың ғылыми негіздерін және оқытудың заманауи технологияларын білуі керек; педагогиканы оқыту тәжірибесінде теориялық білімді жүзеге асыра білуі керек.
Селективті тәртіп"Теориялық және эмпирикалық зерттеуді жоспарлау" оқу курсы магистранттарды педагогика мен психологияда теориялық және эмпирикалық зерттеуді жүргізудің негізгі талаптары мен қағидаларымен таныстыруға, ғылыми зерттеуді жоспарлау, ұйымдастыру, өткізу және презентациялау дағдыларын дамытуға бағытталған. Ғылыми ізденістің, ғылыми зерттеулердің маңызы мен мәні.
Селективті тәртіпҚазіргі қазақстандық жоғары білім беруді дамыту және оқытудың кредиттік технологиясын енгізу студенттердің жоғары оқу орнында алғашқы оқу кезеңінде үлкен қиындықтарға алып келеді. Осыған байланысты білім алушыға білім беру үдерісінде көмек көрсету қажеттілігі түсіндіріледі, оның негізінде студенттің, болашақ ЖОО-дағы білім бакалаврының дамуын әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеу жатыр.
Селективті тәртіпБұл курс өзара әрекеттестік жағдайында баланың психологиялық дамуы үшін әлеуметтік-психологиялық жағдай жасауға бағытталған педагог-психологтың кәсіби қызмет жүйесін қарастырады. Осы курс аясында магистранттар балалардың толыққанды психикалық және тұлғалық дамуы үшін психологиялық-педагогикалық жағдайларды, сондай-ақ педагогтарға кәсіби санада мынадай құндылықтардың рөлін күшейту бойынша көмек көрсетуді қарастырады: білім беру қызметін жүзеге асыру кезінде тәрбиеленушілердің жеке психологиялық ерекшеліктерін есепке алу және әрбір бала үшін педагогикалық әсер ету салдарын үнемі талдау.
Селективті тәртіпБұл пән магистранттардың педагогикалық зерттеудің принциптері, құралдары, әдістері, ғылыми қызметті ұйымдастыру туралы жүйелендірілген білім алуын қарастырады. Жүйелік тәсіл негізінде оқытылады негізгі аспектілері әдіснамалық білім: оның құрылымы мен функциясы, соның ішінде педагогикалық мәселелер, әдіснамалық мәні бар бастапқы, негізгі, іргелі, философиялық, жалпы ғылыми және педагогикалық ережелер (теориялар, тұжырымдамалар, гипотезалар), педагогикалық таным әдістері. Олардың зерттеу құзыреттілігі қалыптасады.
Селективті тәртіпБұл курс магистранттардың оқу-тәрбие үрдісінің барлық субъектілерімен: оқушылармен және олардың ата-аналарымен, өз әріптестерімен, білім беруді басқару органдарының және түрлі қоғамдық бірлестіктердің өкілдерімен өзара іс-қимыл жасау ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Тәрбиеші-мұғалімнің кәсіби позициясының ерекшеліктері және қарым-қатынас бойынша серіктестерге педагогикалық ықпал ету стильдері, сондай-ақ жанжал және манипуляция жағдайларын жеңу жолдары қарастырылады.
Селективті тәртіпКурсты оқу аясында жоғары оқу орнындада білім беру үдерісін психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны мен ұйымдастыру ерекшеліктері ашылады. Бұл психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу білім алушылардың денсаулығын сақтауға, нығайтуға және дамытуға, оларды табысты оқытуға және ашық әлеуметтік-педагогикалық кеңістігінде дамытуға бағытталған жүйелі қызметі ретінде қарастырылады.
Селективті тәртіп«Қарым-қатынас психотехнологиясы» курсы болашақ мамандарға технологиялық көзқарас тұрғысынан жан-жақты қарым-қатынас феноменін, педагог-психологтың іскерлік қарым-қатынасының технологиялық алгоритмі мен нақты психотехникасын, қарым-қатынас субъектілерінің психотиптерін және психодиагностикалық карталарын, олардың саралануын түсінуге мүмкіндік береді.
Селективті тәртіпИнклюзивті білім беруді дамытуды ерекше білім алу қажеттіліктері бар балалардың білім алу жүйесін жетілдірудің басты бағыттарының бірі ретінде. Бала және оның ата – анасының тұрғылықты жеріне сәйкес жалпы типтегі мекемелерде мұндай балаларға білім беруді ұйымдастырып, отбасында тәрбиеленіп тұруы үшін жағдай жасайды, құрдастарымен күнделікті қарым – қатынас жасауды қамтамасыз етеді, әлеуметтік бейімделуі және қоғамға кіріктіруге қатысты мәселелерді тиімді шешуге мүмкіндік береді.
Селективті тәртіпСалыстырмалы талдау негізінде тарихи оқиғалар мен құбылыстарды түсіну. Нәтижесінде елеулі тарихи оқиғаларды бағалау, олардың себеп-салдарлық байланыстарын, логикалық ойлауын, еркін қарым-қатынасын түсіндіру және өз пікірін қорғау.
Күнделікті қарым-қатынас, тілдік құбылыстардың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, мәдениетаралық өзара іс-қимыл жағдайларында коммуникативтік міндеттерді шешу үшін сөйлеу қызметінің (оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу) барлық түрлерін меңгеру.
Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, жоғары мектеп педагогикасының жалпы мәселелерін, әдіснамалық және теориялық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді жоспарлау мен ұйымдастырудың заманауи технологияларын білу.
Басқарудың негізгі психологиялық әдістерін, оларды пайдалану ерекшеліктерін білу және кәсіби қызметте қолдана білу, сондай-ақ ағзаға стресті шамадан тыс жүктеме әсеріне қарсы тұру; психологиялық позициядан басқару қызметінің негізгі мәселелерін анықтау және дұрыс түсіндіру, психологиялық әсердің негізгі тәсілдерін меңгеру.
Педагогикалық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, эмпирикалық деректерді алу және өңдеу, эксперименттерді ұйымдастыруда зерттеудің әртүрлі психологиялық әдістерін қолдана білу.
Кәсіби этика негіздерін, педагог-психологтың практикалық қызметінің моральдық нормалары мен этикалық принциптерін меңгеру, халықтың түрлі категорияларымен жұмыс істеу ерекшеліктерін білу, диагностикалық және түзету-дамыту міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін бекітілген стандартты әдістер мен технологияларды қолдану.
Психологиялық кеңес беруді ұйымдастырудың теориялық принциптерін білу, ерекше және арнайы емес әдістерді және психологиялық кеңес беру техникаларын қолдану дағдыларын меңгеру, меңгерген білімдерді шығармашылықпен қолдану, психолог-психотерапевт негізгі құзыреттіліктерін меңгеру.
Оқытудың инновациялық технологияларының негізгі түрлері мен құрылымын, мәнін білу, қазіргі заманғы технологиялар көмегімен оқытуды жобалау және оларды ЖОО-ның білім беру үдерісінде қолдану.
Жанжалдардың негізгі себептері мен типтерін, олардың пайда болу, даму заңдылықтарын және шешу жолдарын білу; тұлғааралық қарым-қатынаста жанжалдардың алдын алу тәсілдерін білу, жанжалдарды реттеу және шешу кезінде делдалдық технологияларды қолдану.
Кәсіби қызметті психологиялық қамтамасыз етуді ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктерін, тұлғаның кәсіби деформациясын көрсету түрлері мен ерекшеліктерін, оларды ескеру шарттарын білу; кәсіби қызметті ұйымдастырудың әртүрлі түрлерін және тәсілдерін білу және оны зерттеу; кәсіби қызметтің тиімділігін ұйымдастыру, құрылымдау және бағалау, психологиялық бақылау және болжау жүргізу үшін қажетті әдістемелік, қолданбалы материалдарды әзірлеу дағдысы.
Инклюзивті білім берудің мәні мен мазмұнын, даму динамикасын зерттеу мен талдаудың қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық әдістерін, зақымдалған балалардың танымдық процестерінің механизмдері мен құрылымын білу, инклюзивті білім беру үдерісінде баланың дамуын бақылау мен болжай білу және түзету қызметінің бағдарламасын белгілеу, инклюзивті білім беру жағдайында жеке білім беру бағдарламаларын құрудың сараланған және жеке тәсілдерін іске асыру дағдыларын меңгеру.
Педагогика мен психологияны оқытудың заманауи ғылыми тәсілдерін, дәстүрлі, инновациялық әдістерді, педагогика мен психологияны оқытудың формаларын білу; педагогика мен психологияны оқытудың дидактикалық принциптерін меңгеру; педагогика мен психологияны оқытуда заманауи технологияларды қолдану, студенттерді жеке және топтық оқу-әдістемелік сүйемелдеуді ұйымдастырудың негізгі тәсілдерін меңгеру.
Психологиялық және педагогиканың әдіснамалық негіздерін, қойылған мәселелерді зерттеу үшін зерттеу кешенінің құрылымын білу, өлшенетін сипаттамаларды сауатты анықтау және барабар әдістемелік құралдарды таңдау, эмпирикалық мәліметтердің сандық және сапалық талдауын жүргізу және оларды интерпретациялық деңгейге шығару, психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау, эмпирикалық деректерді алу және өңдеу, әдістемелік тәсілдерді көрсету, эксперименттерді ұйымдастыру, нақты зерттеу есептерін шешу.
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: ҚазақшаМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаӨ.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаА.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша«Тұран-Астана» университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаШымкент университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: ҚазақшаСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚазақстан инновациялық академиясы
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша