Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01102 Педагогика жəне психология в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Мектеп және отбасылық медиация
    Несиелер: 5

    Медиация дауларды шешудің балама әдісі ретінде. Медиаторға сипаттама. Медиатордың этикасы және кәсіби жауапкершілігі. Білім берудегі медиация. Мектеп медиациясының ерекшеліктері. Отбасылық медиацияның ерекшеліктері. Медиация құралдары. Медиацияда қолданылатын техникалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сандық педагогика
    Несиелер: 4

    Қолданыстағы оқу үрдісін өзгерту немесе қайта ойластыру. Кәсіптік білім берудегі виртуалды құралдар мен нақты өндірістік үрдістердің оңтайлы ауысуы.Оқытудың индуктивтіден дедуктивті логикасына ауысу.Жаңа оқыту әдістері мен оқу қызметін ұйымдастырудың көмегімен оқу жоспары мен ұйымдастырушылық құрылымға икемділікті дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық акмеология
    Несиелер: 5

    Педагогикалық акмеология – ғылыми зерттеулердің бір саласы ретінде. Акмеологиялық ғылымның негізгі міндеттері және зерттеу әдістері. Акмеологиялық идеялардың дамуының терихи аспектісі. Акмеологиялық қойманың ерекшеліктерін қалыптастыру шарттары. Ғылыми педагогикалық өзара әрекеттесу үрдісіндегі акмеологиялық қабылдау механизмдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу іс-әрекетінің инновациялық формаларының әдістемесі
    Несиелер: 4

    Инновациялық оқыту әдістемесі. Білім берудегі инновация негізі ретінде педагогиканың әдіснамалық тәсілдері. Қазіргі білім берудегі дифференциация және интеграция үрдістері. Мұғалімнің жаңашыл мәдениеті. Оқу іс-әрекеті, оның құрылымы, іске қосылу шарттары, тиімділігі мен жетістіктері. Оқу іс-әрекетінің инновациялық формалары. Белсенді оқыту: түсінігі, ерекшеліктері, принциптері, технологиялары. Шешімдерді визуализациялау және құрылымдық логикалық схемалардың құрылысы. Оқытудың ойын формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологияның теориялық және әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылым әдіснамасы туралы жалпы түсінік; ғылыми танымның тарихи түрлерін қалыптастыру; ғылыми білім туралы қазіргі заманғы идеялар; психологиялық білім қызмет ретінде, әртүрлі стильдер мен психологиялық білімнің бейнелері; психологияның әдістемесі, теориясы, әдісі және әдістемесі; парадигма; ғылымның классикалық және постклассикалық парадигмасы; психологиялық білімнің ерекшелігі; ғылыми және ғылыми емес психологиялық білім; объективтілік мәселесі; психологияның категориялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дамытушылық білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Білім беруді дамытудың психологиялық-педагогикалық принциптері.Тәрбие түсінігі және олардың психологикалық негіздері. Дамытушылық білімнің әдіснамалық негізі. Оқу модельдері және тәжірибені игеруді сипаттау. Әртүрлі оқыту модельдерінің мүмкіндіктерін дамыту. ық-педагогикалық шарттары. Дарынды балалармен, ерекше білім қажеттіліктері бар балалармен, девиантты мінез-құлықты балалармен жұмыстың ерекшеліктері. Кибернетикалық оқытудың моделі, оқушылардың ақыл-ой әрекетін басқару. қашықтықтан оқыту заманауи оқыту үлгісі ретінде. Оқытудың танымдық моделі және оқытудың проблемалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Адам ресурстарын басқару теориясы, персоналды басқару және персоналды басқару жүйесін қалыптастыру әдістемесі, стратегиялық адам ресурстарын басқару және жоспарлау кадрлық ұйымда жұмыс істейді, оның дамуына кадрлық менеджмент және технология, сондай-ақ оның қызметін ұйымдастыру және бағалау мінез-құлқын басқару қызметкерлерінің мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Менеджмент психологиясының теориялық негіздері. Ұйымдардағы адам дардың мінез-құлқын басқару психологиясы. Басқарудың және командақұрудың психологиясы. Қақтығыстарды басқару және олдарды шешу жолдарын табу.Тайм-менеджмент. Шешімдер қабылдау және бақылау психологиясы. Күйзеліс жағдайлардағы басқару қызметі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Шетел тілін меңгерудің халықаралық стандарттарына сәйкес магистрлердің оқу деңгейі В2, С1 сәйкес болуы тиіс. Сөйлеу қызметінің әртүрлі түрлерін оқыту олардың әрқайсысының ерекшелігін ескере отырып, олардың жиынтығында және өзара байланыста жүзеге асырылуы тиіс. Шет тілін меңгеру үшін прагма - кәсіби бағыттылық талабы қызметтің белгілі бір деңгейіне жетудегі негізгі фактор болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагог-психологтың рефлексиялық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Рефлексия педагог-психологтың әдістемелік мәдениетін жүйелік құраушы компонент ретінде; Рефлексивті мәдениеттің деңгейлерін, түрлерін, компоненттерін білу; Педагог-психологтың рефлексиялық мәдениетінің құрылымы мен ерекшеліктерін білу; Педагог-психологтың рефлексиялық қызметіне арналған әдістемелік құралдар; Мұғалімнің рефлексивті іс-әрекеттері, сабаққа рефлексияға педагог-психологтарды тарту әдістері; Мұғалімнің рефлексивті іс-әрекетін аспаппен өлшеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Этникалық әлеуметтенудің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Қазіргі Қазақстандағы этнопсихологиялық білімнің өзектілігі. Қазақстан Республикасының этнопсихологиялық білім беру қағидасы, оның негізгі идеялары. Этнопсихологиялық білім беру әдіснамасы: этнопсихологиялық білімнің базалық қағидалары және оны жүзеге асыру жолдары. Қазіргі жағдайда адамның этникалық әлеуметтенуінің психологиялық әсерлері мен заңдылықтарына шолу. Этникалық әлеуметтенудің психологиялық әсерлері мен заңдылықтары. ЭС нұсқалары: сәтті, яқталмаған және этникалық десоциализация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
    Несиелер: 5

    Педагогикалық дизайн оқыту ортасын жобалау үрдісі ретінде және ғылыми білім саласы ретінде. Компьютерлік графиканың жалпы мәселелері. Сандық білім беру ресурстарын жобалау. Педагогикалық дизайн негіздерін, принциптерін, ұйымдастырушылық сызбалары мен сценарийлерін, педагогикалық дизайнның үлгілерін бейнелеу үшін мәтіндік және көрнекі тілдерді қолдануды зерттейміз. Дизайн мен метадизайнның көптеген жағдайлары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұйымдастыру мінез-құлық негіздері
    Несиелер: 5

    Осы тұрғыда, курс ұйымдардағы және айналасындағы мінез-құлықты зерттеу үшін мінез-құлық және әлеуметтік ғылымдардың тұжырымдамаларын, теорияларын және эмпирикалық тұжырымдарын қолданудан тұрады. Бұл курстың негізгі бағыты өндірістік және ұйымдастырушылық психологияға, атап айтқанда жұмысты талдау, сипаттау және бағалауға; кадрларды іріктеу; өнімділігін бағалау; ынталандыру; жұмысқа қанағаттану; көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру жүйесіндегі практикалық психология
    Несиелер: 5

    Білім беру психологиясына кіріспе. Педагогтың білім беру процесіндегі психологиялық мүмкіндіктері. Психологтың іс-әрекетінің білім берудегі негізгі бағыттары. Психологтың білім берудегі іс-әрекетінің принциптары мен жұмысының мазмұны. Әртүрлі жас топтарындағы білім беру қызметі. Психологтың мектепке дейініг кіші жастағы балалармен жұмысының негізгі бағыттары. «Қауіп-қатер тобындағы» жасы кіші оқушылармен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сандық дәуірдегі медиасауаттылық
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының медиабілім тұжырымдамасы. Байланыстар мен өмірлік дағдыларды меңгерудің негізгі түсініктері, әдістері мен дағдылары бай БАҚ-қа қоғамға толыққанды қатысу үшін қажет. Практикалық сабаққа цифрлық медиа сауаттылықты дамыту кіреді, өйткені тілді, графикалық дизайнды, суреттер мен дыбысты қолдана отырып хабарлама құра алады, сонымен қатар білім беру жүйесінде осы дағдыларды қалай қолдануға болатындығын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлғаны әлеуметтендірудің педагогикасы және психологиясы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтенудің психологикалық-педагогикалық тәсілдері Әлеуметтену үрдісінің әмбебап сипаттамалары. Әлеуметтенудің мәні және оның кезеңдері. Әлеуметтену механизмдері. Ата-ана мен тұлғаның қалыптасуы. Тұлғаның дамуындағы оқытудың рөлі. Әлеуметтену және жеке тұлғаны қалыптастыру факторлары. Әлеуметтенудің агенттері мен құралдары. Жеке тұлғаны қалыптастыру процесінің құрылымындағы өзіндік білім. Әлеуметтенудің ерекше аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби мансаптың дамуына психологиялық-педагогикалық қолдау
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылым аясында мансаптық жоспарлау туралы ғылыми білімді дамыту. Мансап теориялары. Мансапты жоспарлау туралы ғылыми білімді зерттеу әдістері. Мансапты жоспарлаудағы психология әдістері. Мансаптың құрылымдық және динамикалық сипаттамалары. Мансап типологиясы. Мамандық пен мансапты таңдау. Мүмкін мансаптық бағыттар. Мансапты құру негіздері. Мансапты психотехнологиялық қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу орталары және жаңа буын құралдарын жобалау
    Несиелер: 5

    Білім беру ортасын жобалаудың теориялық негізі. Білім беру ортасын жобалау деңгейлері. Нормативтік және заңнамалық құжаттарды ескере отырып, білім беру ортасын жобалау. Педагог оқу-жаттығу ортасының дизайнері және ұйымдастырушысы ретінде. Әртүрлі сыныптарға арналған білім беру орталарын практикалық жобалау. Жаңа буынның білім беру ресурстарын дамыту. Жаңа ұрпақтың оқу-әдістемелік кешені. Оқу ортасын сараптау: кезеңдері, параметрлері. Білім беру ортасының ашықтығы мен қол жетімділігін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Желілік дискурстың коммуникативті ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Желілік дискурстың потенциалы лингвистикалық тұрғыдан қарастырылады. Желілік психологиялық-педагогикалық дискурстың лексикасы талданады. Тұлғааралық кәсіби желілік дискурстың ең қызықты түрлерінің біріне қысқаша лингвистикалық сипаттама берілген. Тұлға аралық желілік дискурстың негізгі жанрларына ерекше көңіл бөлінеді: психологтардың психологиялық блогтары, тәрбиешілердің педагогикалық блогтары, интернет-сайттар және кәсіби форумдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    жоғары кәсіби білім берудің әлемдік тенденцияларын; психология мен педагогиканың теориялық - әдіснамалық негіздерін; академиялық және кәсіби мақсаттар үшін білім беру ортасында талап етілетін деңгейден төмен емес тілдерді біледі;

  • Код ON2

    тұлғаның және әлеуметтік топтардың даму психологиясын түсінеді; психологиялық, педагогикалық қарым-қатынас және медиация техникасына игереді;

  • Код ON3

    білім беру субъектілерінің көп мәдениетті ортасын және арнайы білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру үрдісіне психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді;

  • Код ON4

    дамытушы білім беру ортасын нақты және виртуалды форматта жобалай алады, оқытудың және білім беру үрдісінің нәтижелерін бағалаудың заманауи технологияларын қолдана алады;

  • Код ON5

    нақты кәсіптік қызмет контексіндегі ғылыми зерттеу мәселесін дербес анықтайды және оны зерттеуге арналған бағдарламаларды әзірлейді, білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу және әлеуметтік жобаларды коммерцияландыру тетігін жүзеге асырады;

  • Код ON6

    академиялық және кәсіби ортадағы ғылыми пікірталастарға қатысады; өзінің кәсіби қызметінің нәтижелері үшін жауапкершілікті мойындайды;

  • Код ON7

    оқу процесіне жұмыс берушілерді, кәсіби бірлестіктердің, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік серіктестерді тартады;

  • Код ON8

    жеке, кәсіби өзін-өзі көрсету және өзін-өзі дамыту әдістеріне игеру; әрі қарай білім беру бағыттары мен кәсіби мансапты жобалай алады

7M01102 Педагогика және психология (ғылыми педагогикалық)
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология
Магистратура

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (бейіндік бағыт)
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01102 Педагогика және психология 1,5
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (1 жыл)
Магистратура

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (1,5 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология HN
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогикалық өлшемдер
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогикалық өлшемдер 1
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 педагогика және психология (бейін.)
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (бейінді)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (1 жыл)
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология(профильный)
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогикалық өлшеулер
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогикалық өлшемдер 1
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (1,5 жыл)
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі:
Top