Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11101 6B11101-Туризм (к/т) в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Экономикалық теория негіздері
    Несиелер: 5

    Экономиканы және оның қоғамдағы рөлін, рынокты және оның қызмет ету заңдылықтарын, тауарлар мен ақша өндірісін ұйымдастырудың негізгі түрлерін, жаңа құнды өндіру мен айналысын негізгі түсінігін береді. Бастапқы кірістерді бөлу жүйесі, нарықтық экономиканы мемлекеттік реттеу және әлемдік экономиканың мәселелері қарастырылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сultural-historical centres of Kazakhstan
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге Қазақстанның негізгі мәдени-тарихи орталықтарын, Солтүстік Қазақстанның мәдени-тарихи орталықтарын түсінуге көмектеседі. Ол Оңтүстік Қазақстанның мәдени-тарихи орталықтарына, Батыс Қазақстанның мәдени-тарихи орталықтарына, Шығыс Қазақстанның мәдени-тарихи орталықтарына арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризмология негіздері
    Несиелер: 6

    Рекреациялық географияның негізгі ұғымдары, рекреациялық қажеттіліктер кеңістіктік-уақытша ұйымдастырудың негізі ретінде рекреациялық қызмет әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретінде және өмір салтының элементі ретінде. Қазіргі туризмнің жіктелуі, аумақтарды рекреациялық бағалау әдістері, туристік аумақтарды аудандастыру. Туризм мен табиғатты қорғауды дамыту, туристік нарықтың, туристік шаруашылықтың жұмыс істеуі, халықаралық туризм сыртқы экономикалық қатынастардың нысаны ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Микро және макроэкономика
    Несиелер: 5

    Микроэкономика мен макроэкономикаға кіріспе, микро және макроэкономикалық көрсеткіштер, макроэкономикалық тұрақсыздық, жұмыссыздықтың экономикалық циклдеріне кіріспе. Инфляция, Ұлттық табыс: өндіріс, бөлу және тұтыну, жиынтық сұраныс, жиынтық ұсыныс, тауар-ақша нарығындағы Макроэкономикалық тепе-теңдік және ашық экономика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Tourism resources of Kazakhstan
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстан Республикасының туристік ресурстарын жіктеумен таныстырады. Зерттеу пәні Қазақстан Республикасының туристік ресурстарын бағалау болып табылады. Курс Солтүстік Қазақстанның туристік ресурстарына, Батыс Қазақстанның туристік ресурстарына, Орталық Қазақстанның туристік ресурстарына, Шығыс Қазақстан мен Оңтүстік Қазақстанның туристік ресурстарына арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы
    Несиелер: 3

    Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасының негізгі ұғымдарына және белсенді туристік саяхаттардың жіктелуіне түсінік беріледі. Туризмнің белсенді түрлеріндегі тактикалық әзірлемелер әдістемесі, белсенді туристік саяхатта тамақтануды ұйымдастыру ерекшеліктері және олардың белсенді туристік қызметке физикалық дайындығы оқытылады. Белсенді туристік саяхаттарға арналған жабдықтардың жалпы сипаттамасы зерттеледі. Туризммен айналысу кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге және алдын алу шаралары мен

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология жәні тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері, Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау туралы білім мен түсініктерді қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. ҚР конституциялық құқық негіздері. ҚР Құқық қорғау органдары мен соты. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР Әкімшілік құқық негіздері. ҚР Азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР Еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын зерттеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстан мен қазіргі кезеңнің тарихи тәжірибесінің жаңғыруы. Ұлттық сана ерекшеліктері мен қалыптасуы. "Мәңгілік ел" ұлтжандылық және ұлттық сана үшін оның мәні. Қазіргі заманғы жаһандану әлеміндегі қазақстандық бірлік. Жаңғырту үдерістеріндегі рухани мұра және оның рөлі. Қазіргі заманғы қоғамдық сананың бәсекеге қабілеттілігі мен болжамдық құндылықтары. Меритократикалық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан "білім қоғамы". Қазақстан "ақпараттық қоғам" мен "сандық технологиялар"қоғамы. Рухани жаңғы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 6

    Қонақжайлықта мамандықты қалыптастыру мәселелері зерттеледі. Қонақ үй қызметтерінің, мейрамхана қызметтерінің қызметіне сипаттама беріледі. Отельдер түрлері бойынша жіктеледі. Туризмдегі мансаптық өсу мәселелері, сондай-ақ Туризмдегі үрдістер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туризм тарихы
    Несиелер: 6

    ТМД мен Қазақстанда туризмнің даму тарихының негізгі кезеңдерін зерттейді: адамзат тарихы және алғашқы ұйымдастырылған саяхаттардың әлеуметтік экономикалық себептері, ежелгі әлемде ортағасырлық туризмнің пайда болу тарихы, Жаңа уақытта туризмнің қалыптасуы, XVIII ғасырдың соңына дейін туризм, XX ғасырда және қазіргі уақытта халықаралық туризмнің дамуы, XIX және XX ғасырларда туризм (Екінші дүниежүзілік соғыс басталғанға дейін), Ресей империясында туризмнің қалыптасу тарихы (1777-1917 ж.ж.), бұрынғы КСРО-да

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халықының рухани мұрасының қалыптасу, даму тарихының күрделі кезеңдерін қамтиды. Ежелгі мәдени құндылықтарды және қазақ халық ауыз әдебиеті терең талданады. Әдебиет пен өнердің түрлі кезендері туралы білімдерін, өзекті теориялық мәселелерін қазіргі ғылымының озық жетістері негізінде жан-жақты, тарихи тұрғыдан қарастырады. Көркем шығармашылықты талдау үшін қажетті терминдер мен түсініктер жүйесі қамтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Marketing of tourism
    Несиелер: 5

    Туристік маркетингтің теориялық негіздерін, маркетингтік жүйелерді, маркетингтік ортаны, маркетингтік қызметті басқару мен ұйымдастыруды, тұтынушы нарықтарындағы клиенттердің мінез-құлқын, нарықтың сегменттелуі мен позициялануын, маркетинг жүйесіндегі тауар саясатын базалық түсіну беріледі. Нарықтық стратегияда, баға саясатында, өнім дистрибуциясы мен маркетингінде, коммуникациялық саясатта, тауарлардың бәсекелестігі мен бәсекеге қабілеттілігінде, маркетингті жоспарлау мен бақылауда жаңа өнімдер қарастырыла

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бизнес-планирование
    Несиелер: 6

    Бизнес-жоспардың мәні мен маңызы, бизнес-жобалардың жіктелу сұрақтары айқындалады. Аталған курс келесы блоктардан тұрады: кәсіпорын мен саланың сипаттамасы, бизнес объектісінің сипаттамасы, өткізу нарығын зерттеу және талдау, бәсекелестік және бәсекелестік артықшылығы. Келесі маңызды жоспарларды жасау қаарастырылады: маркетингтік жоспар, өндіріс жоспары, ұйымдастыру жоспары, қаржы жоспары. Қаржы стратегиясы мен әлеуетті тәуекелдерді талдау қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Туризм инфрақұрылымы
    Несиелер: 5

    Пән аясында өндірістік және әлеуметтік инфрақұрылым оқытылады, туризмді дамытудағы туристік инфрақұрылымның рөлі, туризмнің материалдық-техникалық базасы, атап айтқанда туристерді орналастыру құралдары, тамақтану базасы, көліктік-коммуникациялық база анықталады. Тасымалдаудың негізгі түрлері және туристік көлікті дамыту мәселелері, телекоммуникациялық желілер, тұрмыстық және инженерлік коммуникациялар, ілеспе база қарастырылады. Туризмдегі өндірістік объектілер мен жалпы пайдаланудағы объектілердің, туристі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Туристік бизнестің ұйымдық-құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Туристік қызметті мемлекеттік реттеу мәселелері, туристік қызмет көрсететін субъектілер және олардың жіктелуі, турагент: құқықтық мәртебесі, олардың орындаушыларға және туристік қызметтерді тұтынушыларға. Заңнамалық талаптар қарастырылады. туристік өнім және негізгі нормативтік-құқықтық актілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Туризмдегі бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 4

    As part of the discipline studied the subject and method of accounting, balance sheet, accounts. Registration of economic operations on accounts of accounting at the enterprises of tourism, the organization of accounting in tourism is conducted.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Основы предпринимательской деятельности в туризме
    Несиелер: 6

    Курс щенберінде кәсіпкерліктің экономикалық мәні және мазмұны, туризмнің іскерлік ортасы компоненттерінің құрылымы мен мазмұны, кәсіпкерлік қызметтің логикасы, кәсіпкерлік шешім қабылдау процесі қарастырылады. Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттары мен кәсіпкерлік капитал және оны қалыптастыру тәсілдері зерттелінеді. Аталған курс келесі блоктардан тұрады: туризмдегі кәсіпкерлік қызметтің ұйымдық-құқықтық нысандары, туристік кәсіпорын мекемесі, кәсіпкерлік шарт, кәсіпкерлік шешім қабылдау. Бизнес-жоспард

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік құқық негіздері, Кәсіпкерлік құқық субъектілері туралы түсінік қалыптастырады. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді, бәсекелестікті қорғауды құқықтық реттеуді, кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің құқықтарын қорғауды және кәсіпкерлік дауларды шешу тәртібін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экскурсиятану
    Несиелер: 5

    Курс келесі маңызды бөлімдерді қарастырады: экскурсияның құрылымы, экскурсияның қызметі, экскурсияның жіктелуі, экскурсияны дайындау әдістемесі, экскурсиялық объектілер және олардың түрлері. Экскурсияны өткізу әдістемесі, экскурсиялық қызмет көрсету ерекшеліктері, экскурсияны өткізу техникасы бөлек сипатталады. Экскурсияны дайындау және өткізу кезінде әр түрлі пәндердің білімін қолдану мәселелері қарастырылады. Сәулет-қала құрылысы тақырыптарына, табиғаттану экскурсияларына, тарихи және әдеби тақырыптарға э

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Туризм менеджменті
    Несиелер: 5

    Туризм менеджментінің мәні мен функциялары, туристік бизнестегі стратегиялық және ағымдағы жоспарлау сияқты ұғымдарды зерттейді. Туризмде шешім қабылдау әдістерінің алгоритмін қарастырады. Курстың келесі блоктарын өндірістік туристік менеджменттің негізі ретінде ашады, еңбек уәждемесі жүйесін құру және турбизнес қарамағындағы қызметкерлердің қызметін бақылауды ұйымдастыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Consumer behavior
    Несиелер: 5

    Курс тұтынушылық мінез-құлықтың, позитивизмнің және постмодернистік парадигманың негізгі мазмұнымен таныстырады. Пән студенттерге мәдениет ерекшелігін тұтынушылық мінез-құлық факторы ретінде түсінуге көмектеседі. Ол тұтынушылардың әлеуметтік кеңістігіне, әлеуметтік топтарға, тұтынушылық мінез-құлық түрлеріне және сәнге арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Туристік-өлкетану жұмыстарының негіздері
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстандағы өлкетанудың мәні мен міндеттері ретінде туристік-өлкетану жұмыстарының келесі маңызды бағыттарын, өлкенің физикалық-географиялық зерттеулерін, туристік-өлкетану жұмыстарындағы өсімдіктер мен жануарлар әлемін зерттеу және қорғау міндеттерін зерттейді. Сонымен қатар, туристік аймақтардағы экономика және әлеуметтік-географиялық зерттеулер, тарихи өлкетану және мұражайтану негіздері мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Motives for tourist arrivals
    Несиелер: 5

    Курста туризмнің негізгі ұғымдары мен анықтамалары, туризмдегі тұтынушының уәждемесі, мақсаттары мен себептері, туристердің сатып алу туралы шешім қабылдау кезеңдері, туризмді уәждеудің негізгі факторлары, туризмдегі кедергілер қарастырылады. Курс тұтынушылық мінез-құлықтың жалпы моделіне, туристік қызмет нарығындағы қажеттіліктерді бағалауға арналған тақырыптардан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мейрамхана бизнесін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курс тамақ өнеркәсібінің келесі бөлімдерін қамтиды: мейрамханалардың түсінігі, мақсаттары мен жіктелуі, сипаттамалары: басқару құрылымы, сауда және өндірістік үй-жайлар. Мейрамханаға келушілерге қызмет көрсетуге дайындық, мейрамханаға келушілерге қызмет көрсету, фуршеттер мен банкеттерді өткізу, дәмханада кейтерингтік қызметтерді ұйымдастыру ерекшеліктері зерттеледі. Ол сондай-ақ бистро, бар және пиццерия және барбекю сияқты басқа да қоғамдық тамақтану объектілерінде кейтерингтік қызметтерді ұйымдастыру тур

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Туристские перевозки
    Несиелер: 5

    Курс келесі маңызды тақырыптарды қарастырады: туризм дамуының факторы ретінде көлік, көлік және көлік саяхаттарының жіктелуі, туризмдегі авиациялық тасымалдар, темір жол тасымалдары, туризмдегі су көлігі, автомобиль тасымалдары. Сонымен қатар ҚР көлік тасымалдарының жағдайы мен көлік саяхаттарының бағыты мен дамуына назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Pricing policy of tourist firms
    Несиелер: 5

    Нарық жағдайындағы туристік кәсіпорындағы баға стратегиясы мен баға саясатын талдау. Туризмдегі баға белгілеу әдістемесі. Туристік өнімді өндіру мен өткізуге, туристік кәсіпорындарда халықаралық бағаларды қалыптастыруға арналған шығындарды сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Marketing researches
    Несиелер: 5

    Пән маркетингтік зерттеулердің мәні, құндылығы, жіктелуі, негізгі бағыттары мен принциптерін енгізеді. Ол маркетингтік зерттеулерге, бастапқы ақпаратты жинау әдістеріне бағытталған: сауалнама, бақылау және эксперимент. Курс зерттеу методологиясына кіріспе, сапалық зерттеулерге кіріспе, сандық зерттеулерге кіріспе, сынамаларды іріктеуге кіріспе қарастырады. Пәнді енгізу студентке сауалнаманы құрастыруға және мәліметтерді тұжырымдарға айналдыра отырып, оның дизайнын жасауға көмектеседі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықаралық туризм географиясы
    Несиелер: 3

    Халықаралық туризмнің анықтамасы, түсініктері мен терминологиясын сыртқы экономикалық байланыстардың түрлері ретінде зерттейді. Халықаралық туризмді дамытудың негізгі факторлары мен шарттары, туристік сұраныс және туристік ұсыныс қарастырылады. Рекреациялық туризм географиясы, іскерлік, діни және емдік туризм мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Халықаралық Туризм статистикасы және халықаралық туризмді дамытудың қазіргі заманғы үрдістері, халықаралық туристік ұйымдар және олардың туризмді дамытудағы рөлі тал

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жобалық маркетинг
    Несиелер: 5

    Курста жобаларды басқарудағы заманауи маркетингтік концепциялар, жобаларды әзірлеудегі маркетингтік зерттеулер, жобаның маркетингтік стратегиясын әзірлеу, Жобаның маркетингтік концепциясын қалыптастыру оқытылады. Курс жобалық маркетинг, жобалық маркетинг және жобаларды басқару бюджетінде маркетингті басқару бағдарламасының блоктарын қамтиды. Жобаны талдау: негізгі принциптер, кезеңдер және түрлері қарастырылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Туристік дестинация брендингі
    Несиелер: 5

    Курста брендинг және бренд-менеджмент, клиент брендінің негізінде брендтің әділдігі мен позициялануы, брендтің резонансы және брендтің құнын құру тізбегі, бренд-капиталды құру үшін бренд элементтерін таңдау мәселелері оқытылады. Өз брендін құру үшін маркетингтік бағдарламаларды әзірлеу, өз брендін құру үшін маркетингтік коммуникацияларды біріктіру, өз брендін құру үшін брендтердің қайталама қауымдастықтарын пайдалану мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Analysis of the market of tourist services
    Несиелер: 5

    Курс туристік қызмет нарығын зерттеумен, туристік қызметтің оңтайлы нұсқасын таңдаумен таныстырады. Ол туристік қызмет көрсету нарығындағы туристік өнімді талдауға бағытталған,сондай-ақ туристік өнімді іске асыру әдістерін сипаттайды, туристік кәсіпорындардағы нарық үлесін талдау және туризмдегі стратегияны іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бос уақыт және көңіл көтеру индустриясы
    Несиелер: 5

    Курс келесі маңызды бөлімдерден тұрады: демалыс индустриясының түсінігі, мақсаттары мен классификациясы, маркетинг. Анимациялық бағдарламаларды құрудың тәжірибелік қадамдары жан-жақты қарастырылды: концепция, мақсаттар, қағидаттар. Сондай-ақ мынадай объектілерде пассивті демалысты ұйымдастыруды қамтиды: кинотеатрлар, цирктер, құмар ойындар. Белсенді демалысты ұйымдастыру ерекшеліктеріне назар аударылды: бильярд, боулинг, ойын-сауық парктері. Курс сондай-ақ картинг, мұз айдыны, спорттық және фитнес-аймақтар:

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Hotel business
    Несиелер: 5

    Курс қонақ үй бизнесінің дамуы мен негізгі ұғымдармен таныстырады. Қонақ үй типтес кәсіпорындардың жіктелуі, қонақ үй кәсіпорынын басқару және қызмет көрсетудің ұйымдық құрылымы қарастырылған. Пән қонақ үйлердің ғимараттарын, құрылыстарын және нөмірлерін, қонақтарды қабылдау, орналастыру және қызмет көрсету технологиясы мен ұйымдастырылуын сипаттайды. Курс қонақ үй қызметінің сапасынан, қонақ үй өндірісінің экономикалық көрсеткішінен тұрады. Қонақ үй кәсіпорындарында қонақ үй және кадрлық басқарудың тиімділ

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Etiquette and business communication
    Несиелер: 5

    Курс іскерлік қарым-қатынасты орнату және дамыту процесі, іскерлік қарым-қатынастардағы этикалық қағидалар мен нормалар, сәлемдесу этикетінің ережелері және визит карточкаларын пайдалану сияқты қарым-қатынас жасауға арналған. Курс іскерлік адам мен іскер әйелдің киімінен және сыртқы түрінен, жұмыс орны мен офистік кеңістікке этикет талаптарынан, ерлер мен әйелдер арасындағы қызметтік қарым-қатынас этикасын, ауызша қарым-қатынас этикасын және көпшілік алдында сөйлеу этикетін, әңгімелесу мен іскерлік сұхбатта

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Organization and planning tourism business
    Несиелер: 5

    Курста туристік нарықтың негізгі ұғымдары және оның Қазақстан экономикасындағы орны қарастырылады. Келесі тақырыптар қарастырылды: Туристік кәсіпорындардың жұмысын ұйымдастыру, туристік кәсіпорындағы басқару және бақылау негіздері. Курс туристік қызмет көрсетуді жоспарлау бөлімдерімен, көліктік сапарларды ұйымдастырумен таныстырады. Авиациялық туристік маршруттарды дайындау және өткізу, теміржол және су туристік сапарларды жоспарлау және ұйымдастыру ерекшеліктеріне назар аударылды. Пән туристік қызмет көрсе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Туризмдегі сақтандыру
    Несиелер: 5

    Курс келесі тақырыптардан тұрады: сақтандыру негізіне кіріспе, Қазақстан Республикасындағы сақтандыру қызметінің құқықтық негіздері, Экономикалық негіздер және қаржылық нәтижелер. Жеке сақтандыру, мүліктік сақтандыру, кәсіпкерлік тәуекелдерді сақтандыру, жауапкершілікті сақтандыру ерекшеліктері жеке қарастырылады. Сақтандыру кәсіпкерлігінің негіздері зерттеледі және шетелдік сақтандыру нарықтарына шолу беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Туризмдегі визалық-тіркеулік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Курс туристік нарықтың мәні мен ерекшелігін, туризм түрлері мен нысандарын, туристік индустрияның ұйымдастыру негіздерін, туристік қызметтің тартымдылығын қамтамасыз ететін факторларды зерттейді. Саяхаттардағы қауіпсіздік мәселелеріне, туристік формальдылықтардың түсінігі мен мәніне ерекше көңіл бөлінеді. Туризмді реттеу бойынша халықаралық конференциялар, төлқұжаттық формальдылықтар және туризмдегі басқа да жеке куәліктер, визалық формальдылықтар, валюталық реттеу және валюталық бақылау, сондай-ақ шетелдік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Strategic marketing
    Несиелер: 5

    Пән Стратегиялық маркетинг түсінігі мен мазмұнына, сұраныс пен сұранысты болжауға, нарықтағы бәсекелестікті талдауға бағытталған, бәсекеге қабілеттілікті және оны бағалау әдістерін, маркетингті стратегиялық жоспарлауды сипаттайды. Пән маркетингтік (аспаптық) стратегияларды, корпоративтік стратегияларды және матрицалық құралдарды, функционалдық маркетингтік стратегияларды және стратегияларды таңдау мен іске асыруды қалыптастыруға көмектеседі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Amadeus автоматтандырылған брондау жүйесі
    Несиелер: 5

    Пән аясында келесі тақырыптар оқытылады: компьютерлік брондау және резервтеу жүйелерінің даму тарихы. ғаламдық компьютерлік брондау және резервтеу жүйелері. Жетекші жаһандық тарату жүйелерінің (GDS) жұмыс істеуі және Қазақстан мен ТМД елдерінің қонақжайлылық индустриясындағы брондау және резервтеу жүйелері туралы түсінік беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Технология разработки турпродукта
    Несиелер: 5

    Аталмыш курс туристік өнімді құру тұжырымдамасы, туристік өнім және қызметтер пакеті тақырыптарды талқылайды. Сонымен қатар турды жобалау және қызмет көрсету бағдарламасы, қызмет көрсетушілермен шарттар жасасу жеке қарастырылады. Келесі маңызды тақырыптар жан-жақты оқытылады: туристік индустрия өнімдерін сатудың негізгі түрлері, туристік индустрияда жеке сату технологиялары, туристік өнімнің тұсаукесері және клиенттің қарсылығын басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет саласының экономикасы
    Несиелер: 5

    Курс келесі маңызды бөлімдерді қамтиды: туризм экономикасының тұжырымдамасы, туризмнің экономикалық маңызы мен даму үрдістерін талдау, туризм кәсіпорындарын ұйымдастырудың экономикалық негіздері. Сондай-ақ, туризм кәсіпорындарының шығындары, туризм кәсіпорындарындағы баға және баға саясаты, туризм кәсіпорындары қызметінің тиімділігін бағалау, туризм кәсіпорындарындағы еңбек экономикасы, жарнама науқаны және оның экономикалық маңыздылығын бағалау сияқты аспектілер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Талдаудың сандық әдістері
    Несиелер: 5

    Экономиканы басқару процестерінің сандық әдістері мен модельдерін, көпше регрессияның сызықтық моделін, регрессиялық үлгілердің түрлі аспектілерін зерттейді. Деректерді талдаудың заманауи интеллектуалдық әдістерін, деректерді талдау жүйелерін, деректерді таратылған талдауды зерттеуге көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қонақ үйлерді брондау жүйесі
    Несиелер: 5

    Курс келесі тақырыптарды қонақ үй шаруашылығының негізгі ұғымдары ретінде қарастырады, қонақ үй шаруашылығы кәсіпорындарының ұйымдастырушылық жұмысындағы ПЭВМ мәні мен орны, пайдаланушының бағдарламалық қамтамасыз ету құрылымы, ақпаратты өңдеудің автоматтандырылған жүйесінің құрамы, деректер қорын басқару жүйесі (ДББЖ). Кәсіби міндеттерді шешу үшін ақпараттық технологиялардың қызмет ету бөлімдеріне, қонақ үй АБЖ жұмысына, автоматтандырылған брондау жүйесінің негізгі түрлеріне ерекше көңіл бөлінеді. Пән қо

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Технология туроперейтинга
    Несиелер: 5

    Курс туроперейтингтің теориялық негіздерін, туроператор қызметінің ұйымдастыру-құқықтық негіздерін үйренеді. Туристік өнім туроператор қызметінің нәтижесі ретінде қарастырылады, туристік өнімді жобалау ерекшеліктері, сондай-ақ туристік өнімді қалыптастыру және туристік өнімді жылжыту. Туроперейтингте шарттық қатынастарды құруға, туроператордың қызмет көрсетушілермен өзара қарым-қатынасына және т .б. ерекше көңіл бөлінеді, сондай-ақ туроперейтингте көрме қызметін ұйымдастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Competitive strategies of tourist market
    Несиелер: 5

    Курс Туризмдегі нарықтық стратегияға арналған. Тақырыпқа туристік қызметтегі бәсекелестік артықшылықтары, Туризмдегі Стратегиялық жоспарлау кезеңдері сипатталған. Курс табыстың бәсекелестік талдауымен, туристік бизнестегі өнімнің бәсекеге қабілеттілігімен, стратегиялық шешімдер қабылдаумен және туризмдегі стратегиялық таңдаумен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экономика туризма
    Несиелер: 5

    Курс нысанында келесі тақырыптар қарастырылады: туризм экономикасының концепциясы, туризм дамуының экономикалық маңызы мен үрдістерін талдау. туризм кәсіпорындарын ұйымдастырудың экономикалық негіздері. Сонымен қатар туризм кәсіпорындарының шығындары, туризм кәсіпорындарындағы баға және баға саясаты, туризм кәсіпорындары қызметінің тиімділігін бағалау, туризм кәсіпорындарындағы еңбек экономикасы қарастырылады. Жарнамалық науқан және оның экономикалық мәнін бағалау мәселелеріне көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экономикалық-математикалық әдістер мен модельдер
    Несиелер: 5

    Курс экономикалық-математикалық модельдеуді қолдану салалары мен шекараларына шолу береді. Салааралық теңгерім және Экономикадағы баға құрылымы мәселелерін қамтиды. Математикалық модельдерде сызықты бағдарламалаудың қолданылуын, сызықтық бағдарламалаудағы екілік теориясын және оның қолданбалы мәнін қарастырады. Курс аясында транспорттық есептілікке жинақталған экономикалық-математикалық модельдер, динамикалық бағдарламалау және оны менеджментте қолдану, сызықты емес бағдарламалау есебін қою оқытылады. Куна-

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қоғам туралы біртұтас жүйе және адам ретінде, рухани процестердің рөлі, қазіргі қоғамдағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық, әлеуметтік және экологиялық жағдайлары, қазіргі қоғамның рухани даму үрдістері мен бағыттары туралы білімді қолданады.

  • Код ON2

    Өңірдің туристік-рекреациялық ресурстарын бағалауға; туризмнің белсенді түрлері үшін туристік маршрутты әзірлеуге қабілетті; туристік өнімді қалыптастыра және жылжыта алады және туристік индустрияның негізгі құрамдастарының сала ретінде, оның ішінде ағылшын тілінде өзара іс-қимыл механизмдерін қолдана алады.

  • Код ON3

    Туризмдегі экономикалық-математикалық моделдеу және туризм кәсіпорындары қызметінің экономикалық тиімділік көрсеткіштерін есептейді, баға белгілеуді, бухгалтерлік есеп әдістерін, туристерге қызмет көрсетуде прогрессивті басқару технологияларын қолданады.

  • Код ON4

    Қазақстан Республикасының құқықтық базасы негізінде туристер үшін құжаттар пакетін қалыптастыра алады, туристер мен турагенттердің құқықтары мен міндеттерін анықтайды, бизнес-жоспар әзірлейді, микро және макродеңгейлерде экономикалық субъектілердің мінез-құлқын талдайды.

  • Код ON5

    Туристік қызметтер нарығында маркетингтік құралдарды қолданады; туризм кәсіпорындары үшін маркетингтік стратегияларды әзірлейді; тауар нарығының әлеуетін бағалайды; бәсекелестік жағдайды болжайды; маркетингтік зерттеу жоспары мен бағдарламасын жасайды; туризмдегі жобалық маркетинг бағдарламаларын әзірлейді және енгізеді, туристік дестинациялар брендтерін нарықта жайғастырады және жылжытады .

  • Код ON6

    Amadeus халықаралық бағдарламасында және қонақ үй және туристік бизнестегі ақпаратты өңдеудің басқа да автоматтандырылған жүйелерінде құжаттарды брондау және жүргізу әдістерін қолданады, туристерге визалық, сақтандыру, паспорттық, кедендік, Медициналық және валюталық формальдылықтар мәселелері бойынша кеңес береді, туристердің құжаттарын шетелдік ел елшілігіне, сондай-ақ визалық орталықтарға визаларды даярлайды.

  • Код ON7

    Жаңа экскурсияны дайындау, ұйымдастыру және өткізу технологиясын; шолу және тақырыптық экскурсияларды өткізу әдістемесін, туристік өлкелерде географиялық зерттеулер жүргізу ерекшеліктерін біледі, туроператордың қызмет көрсетушілермен шарттық қарым-қатынасын жасай алады, туристік қызмет көрсету нарығында туристік өнімді жобалайды және жылжытады.

  • Код ON8

    Қонақ үйлерде туристерді брондау, тіркеу, орналастыру, шығару рәсімдерін жүргізеді, мейрамханаларда жұмысты ұйымдастырады, анимациялық демалыс бағдарламаларын әзірлейді, авиа, теміржол және туристік тасымалдардың өзге де түрлерін ұйымдастырады; туризмде тасымалдаушы ұйымдармен шарт жасайды.

  • Код ON9

    Туристік нарықтағы сатып алушылардың мінез-құлқының ерекшеліктерін анықтайды, туристік-рекреациялық жобалаудың практикалық-бағытталған міндеттерін шешеді, Қазақстандағы мәдени-тарихи орталықтар бойынша туристік бағыт жасайды, Қазақстандағы әртүрлі тарихи дәуірлердің мәдениет ескерткіштерінің көркемдік стильдерінің ерекшеліктерін ажыратады, іскерлік қарым-қатынас этикасының ерекшеліктерін, қызметтік этикет ережелерін қолданады.

6B11101 Туризм
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 туризм
Бакалавриат

Қазақстан инженерлік-технологиялық университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Еуразия Технологиялық Университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11101 Туризм және сервис
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11101 Туризм
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11101 Туризм және қонақжайлылық индустриясын ұйымдастыру
Бакалавриат

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

БББТ: B091 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top