7M01102 Педагогика және психология HN в «Тұран-Астана» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты қазіргі заманғы ғылым, білім және практика сұраныстарын қанағаттандыруға ықпал ететін психологиялық-педагогикалық теория мен практика, оқу, оқу-әдістемелік, ғылыми-зерттеу және оқудан тыс іс – әрекетті жүргізудің әдіснамалық және ұйымдастырушылық негіздері аумағында іргелі және қолданбалы білімі бар, жоғары білім беру жүйесінде жұмыс істеу үшін жоғары білікті магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Тұран-Астана» университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Психологиядағы инновациялық технологиялар
Психологтың инновациялық қызметінің теориялық негіздері, инновациялық қызметтің мазмұны мен құрылымы, білім берудегі инновациялық процестерді басқару. Инновациялық процесті жоспарлау технологиялары. Мекеменің стратегиялық серіктестерімен жұмыстың инновациялық формалары. Іс-әрекетті ресурстық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістері мен тәсілдері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес және кәсіпкерлік
Корпоративтік және кәсіпкерлік бизнесті дамытуға байланысты әртүрлі мәселелер, бизнес-жоспарлар мен қаржыландыру жоспарларын әзірлеу, құнды анықтау әдістері, баламалы бизнес-модельдерді зерттеу, үлестік және борыштық қаржыландырудың ықтимал көздері, салық салу және салықтық бақылау, акцияларды бастапқы орналастыру (IPO), компания акцияларының бақылау пакетін меншікті немесе бөгде менеджерлермен (MBO/MBI) сатып алу, салалық сату және басқалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Медиа білім беру технологиясы және психология
Медиа ұғымы, олардың түрлері мен білім беру қызметтері, сондай-ақ олардың мүмкіндіктері мен балалар мен жасөспірімдер аудиториясына теріс әсер ету салдары. Оқыту мен тәрбиелеуде медианы қолданудың психологиялық-педагогикалық және әдістемелік аспектілері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы.
Пәннің ішінде: менеджмент психологиясының пәні мен негізгі міндеттері, бағынысты адамның жеке басы. оның мінез-құлқын басқару психологиясы, топтық үдерістерді басқару психологиясы, менеджердің психологиялық сипаттамасы, басқаруға психологиялық әсер ету, көшбасшы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі, қақтығыстарды басқару психологиясы
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
IT Білім беру және психология
IT технологиясы құралдарын қолдана отырып оқу әрекетін ұйымдастыру. Оқытуда ақпараттық технология құралдарын қолдану жолдары. Оқытуда телекоммуникациялық құралдарды қолдану жолдары. Өздігінен білім алуда ІТ технологиясының құралдарын қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интернет коммуникацияны қолдану арқылы психологиялық кеңес беру технологиясы
Интернет-кеңес беру: әдіснамасы және негізгі принциптері. Жұмыс әдістері мен техникасы, клиент пен кеңесші үшін ықтимал тәуекелдер. Психолог-консультанттың жұмыс формалары. Интернетте психологиялық көмек көрсетудің модельдері мен тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіпшілік)
Пән шеңберінде келесі пәндер зерттеледі: шет тіліндегі материалдарды ғылыми тұрғыдан таныстырудың функционалдық және стилистикалық сипаттамалары, шет тіліндегі тиісті мамандықтың жалпы ғылыми терминологиясы және терминологиялық шет тілі, халықаралық ынтымақтастық аясында іскерлік хат алмасу негіздері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің ішінде: жоғары білім педагогикасы: негізгі түсініктер мен қалыптасу тарихы, жоғарғы мектептің дидактикасы, жоғары кәсіптік білім беру мақсаттары мен мазмұны, жоғары технологиядағы оқуды ұйымдастырудың әдістері мен түрлері, жоғары оқу орындарында оқытуды ұйымдастыру әдістері мен түрлері, педагогикалық өзара әрекеттесу технологиясы тиімді педагогикалық қызметтің жағдайы, университеттің білім беру кеңістігі, әлемдегі жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі, маман даярлаудағы құзыреттілік тәсілі. 3-ші буын мемлекеттік білім беру стандарты, әлемдегі жоғары жән�� жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі, Еуропадағы жоғары білім берудің Болон процесі, әлемдегі жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мінез -құлық психологиясы және сыбайлас жемкорлыққа қарсы мәдиниет.
"Мінез-құлық психологиясы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет" пәні сыбайлас жемқорлық психологиясы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана туралы тұтас түсінік қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбие адамгершілік тәрбиенің құрамдас бөлігі болып табылады. Магистрант психологиялық түсініктер мен санаттарды меңгеруі керек; сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының себептері, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жолдары, Кәсіби этиканың мазмұны мен ерекшеліктері, Кәсіби қызметтегі адамгершілік жанжалды жағдайларды шешудің ықтимал жолдары (тәсілдері), сондай-ақ этикалық тұрғыдан кәсіби ��с-әрекеттің фактілері мен құбы��ыстарын бағалау, нақты өмірлік жағдайларда адамгершілік ережелері мен мінез-құлық нормаларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
Ғылым әдіснамасы мен психология әдіснамасының жалпы сипаттамасы. Қазіргі әдіснамалық тұжырымдамалар туралы түсінік. Қазіргі психологияның іргелі принциптері және психологиялық білімнің негізгі категориялары туралы түсінік. Психологиялық зерттеу пәні мен әдістерінің жалпы сипаттамасы. Эксперименттік және психологиялық практиканың әдіснамалық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызметтің ғылыми-тәжірибелік негіздері
Пәнді оқу білім беру мекемелеріндегі психологиялық жұмыстың мәні, мазмұны және технологиясы туралы білімді меңгеруге бағытталған; оқушылардың жан-жақты даму факторлары туралы түсініктерді дамыту, олардың жағымсыз психикалық жай-күйінің алдын алу және түзету жағдайлары, оқу бағдарламаларын меңгеру барысында туындайтын қиындықтар мен мәселелерді жеңу және оқу ұжымындағы әлеуметтік-психологиялық бейімделу туралы түсініктерді дамыту; оқу орнында психологиялық жұмыстың негізгі іс-шараларын өткізу және педагогтармен және әкімшілікпен кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру бойынша практикалық дағдылар мен іскерлікті қал��птастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО ғылыми зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру
Ғылым тану процесі және тәжірибені жетілдіру. Ғылыми қызметтің әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеу��ерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша практикалық дағдыларды дамыту; ғылыми зерттеулерді жүргізудің отандық және шетелдік тәжірибесін зерттеу; магистрлік диссертацияны орындау кезінде әзірленетін тақырып бойынша арнайы әдебиетті пайдалану ерекшеліктерін зерттеу; зерттеудің ғылыми әдістерімен танысу; деректерді талдау және өңдеудің әртүрлі әдістерін меңгеру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи, іс-әрекеттік тұғырлар
"Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи, іс-әрекеттік тұғырлар" курсы іс-әрекеттің мәдени-тарихи концепциясы мен психологиясының әдіснамалық ережелерін зерделеуді, тұлғаның даму идеясын зерделеуді; мәдени-тарихи және әрекеттік тәсіл контекстінде "қызмет", "сана", "жеке тұлға" санаттарының мазмұнын анықтауды; іс-әрекет психологиясы туралы білімді жүйелендіруді; тұлға дамуының қазіргі заманғы психологиясының теориялық ережелерін қарастыруды; тұлғаның дамуының мәдени-тарихи және іс-әрекет теориясының даму перспективаларын талдауды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагог-психологтың зерттеу мәдениеті
Психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жүргізудің табиғаты, мәні, принциптері және логикасы. Психологиялық - педагогикалық зерттеуді жүргізу құрылымы (психологиялық-педагогикалық зерттеуді жүргізудің барлық кезеңдерінде тәжірибелік - эксперименттік жұмыстың қажетті процедураларын әдіснамалық сауатты жоспарлау және жүзеге асыру). Психологиялық-педагогикалық зерттеу мәселелері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Болашақ мамандарды кәсіби іс-әрекетке психологиялық-педагогикалық даярлау әдістемесі мен әдіснамасы
Шетелдерде, Ресейде, Қазақстанда педагог-психологтардың оқу-кәсіби дайындығы. Педагогика және психология бойынша жоғары кәсіби білім мазмұны. Педагогика және психология ғылым ретінде. Психологиялық - педагогикалық білімнің түрлері мен ерекшеліктері. Педагогика және психология мамандық ретінде. "Кәсіби құзыреттілік" ұғымы. Педагог-психологтың кәсіби қызметінің әдіснамалық негіздері. Креативтілік педагог-психолог маманының кәсіби құзыреттілік ресурсы ретінде педагог-психолог қызметінің кәсіби-этикалық принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылымның тарихы және философиясы
Ғылым философиясы және ғылым тарихы, өзара қарым-қатынас мәселелері ғылымның дүниетанымдық контекстері. Ғылым тарихы мен философиясындағы ғылыми реализм мен инструментализм оппозициясы, ғылымның эпистемологиялық мәселелері. Дифференциалды тұтастық ретінде ғылыми білім, оның шынайылығы мен негізділігі мәселелері, ғылыми таным аксиологиясы. құндылықтар табиғаты. бағалау және құндылықтар, ғылымның идеалдары мен нормалары. олардың өзгеріс ғылым тарихы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ЖОО-да педагогикалық шеберлік технологияларын қолдану
Педагогикалық шеберлік және оның педагог тұлғасын қалыптастырудағы маңызы. Педагогикалық шеберлік педагог тұлғасының қасиеттерінің кешені ретінде. Педагог қызметінің кәсіби бағыты мен қызметтері (дамытушы, тәрбиелеуші және оқытушы). Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру кезеңдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру жүйесің басқарудың әдіснамалық тұғыры
Сапа менеджментінің негізгі принциптері, тұжырымдамалары және модельдері. Білім беру мекемелерінде Сапа менеджментінің стандарттары мен модельдерін қолдану тарихы. Сапа менеджментінің мақсаты, міндеттері және негізгі принциптері. Жалпы сапаны басқарудың негізгі принциптері (TQM). Жоғары білім беру саласындағы сапа кепілдігі еуропалық қауымдастығының (ENQA) Еуропалық аймағындағы жоғары білім беру сапасы кепілдігінің стандарттары мен директивалары. ISO 9000:2000 (МЕМСТ Р ИСО 9000-2001) сериялы сапа менеджменті бойынша халықаралық стандарттардың талаптары мен ұсынымдары және оларды білім беруде қолдану ерекшеліктері. Сапаны қамтамасыз ету, Қолдау және жақсартудың жүйелік әдістері мен алгоритмдері. сапа саласындағы саясатты, мақсаттар мен міндеттерді қалыптастыру бойынша жұмысты ұйымдастыру (ЖОО, факультет, кафедра және басқа да құрылымдық бөлімшелер). ЖОО сапа жүйесінің ішкі аудитін дайындау және өткізу және үдерістерді жақсарту бойынша жоспарларды әзірлеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қақтығыстың практикалық психологиясы
Конфликтологияның объектісі, пәні және міндеттері. Конфликтологияны ғылым ретінде қалыптастырудың объективті алғышарттары. Қақтығыс конфликтологияны зерттеу объектісі ретінде. Қоғамның қарама-қайшылықтары және қоғамдық қатынастардың қақтығыстық сипаты. Қақтығыс ұғымы және оның анықтамасы. Қақтығыс қоғамдық қатынастар жүйесіндегі қарама-қайшылықты шешу мен дамудың ең өткір және қорытынды сатысы ретінде. Қақтығыстардың жіктелуі және олардың қоғамдағы рөлі. Қақтығыс құрылымы және оның ағымының негізгі кезеңдері. Тұлға аралық қақтығыстар: олардың себептері, түрлері және әлеуметтік рөлі. Әлеуметтік қақтығыстарды болжау және алдын ��лу теориясы мен практикасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиативтік іс - әрекеттің психологиялық аспектілері
Медиация тарихы. Медиация-қақтығыстарды шешу өнері. Медиация азаматтардың құқықтарын қорғау нысаны ретін��е. Татуласу ұйымдастыру қызметінің психологиялық негіздері. Персоналды басқарудағы медиация. Қақтығыс менеджментіндегі медиация. Медиация шаралары. Іскерлік қарым-қатынастағы коммуникациялық кедергілер. Медиатордың коммуникациялық құралдары. Әңгімелесу медиация шараларының негізі ретінде. Басқару қақтығыстарын шешудің медиативтік әдістері. Медиативтік психологиялық құзыреттілікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістері
Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылым ретінде педагогиканың ерекшелігі. Ғылыми білімді ұйымдастыру формалары. Зерттеу ізденісінің көздері мен шарттары. Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі. Педагогикадағы методологияның түсінігі мен функциялары. Әдістеме деңгейлері. Педагогикалық зерттеудің тұжырымдамалығы. Педагогикалық зерттеудің негізгі құрылымдық компоненттері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тренингтік жұмыс технологиясы
Тренингтің психологиялық негіздері. Психологиялық тренинг пәніне кіріспе, тарихы. Топтық психотерапия және гипноз. Топтық әдіст��рдің әлеуметтік-психологиялық аспектілері. Психологтар мен психотерапевтердің топтық жұмыс әдістері. Тренингтің құрылымдық сипаттамалары. Тренинг тобының мақсаты. тренингтік топтардың құрамы. Тренингтік топтардың сандық құрамы. Тренингтің әдістемелік негіздері, тренингті ұйымдастыру және өткізу. Тренингтік бағдарламалар, тренингтік бағдарламаларды жасауға қойылатын негізгі талаптар. Психологиялық-педагогикалық тренингті ұйымдастыру және өткізу. Тренингтің негізгі кезеңдері. Тренингті дайындау. Тренинг сабақтарын ұйымдастыру түрлері. Тренингтің тиімділігін бағалау (нәтижелілікті бағалау көрсеткіштері мен өлшемдері).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру сапасын басқару
Кәсіптік білім беру сапасын басқару тұжырымдамасы. Сапаны басқарудың кешенді жүйесін құру принциптері. Бітірушінің кәсіби құзыретт��лігін бағалаудың сапасы мен бірлігін қамтамасыз ету. Білім беру қызметін ұсыну үдерісінің сапасын басқару. Білім сапасын бағалаудың мемлекеттік-қоғамдық жүйесі. Сапалы білім беру қызметін ұсынуды болжау процесінің мазмұны.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тренинг жұмыстарын жүргізідің теориялық және тәжірибелік негіздері
Бұл курс аясында магистранттардың психологиялық тренингтерді ұйымдастырудың негізгі қағидалары мен теориялық ережелерін түсінуін дамытуға, сондай-ақ оқу-жаттығу топтарының бағытталуына байланысты жұмыс ерекшелігіне баса назар аударылады. Белсенді әлеуметтік-психологиялық оқыту әдістері туралы түсінік. Әлеуметтік-психологиялық тренингтің даму тарихы: Т-топ К. Левин, кездесу тобы К. Роджерс. Әлеуметтік-психологиялық тренинг түсінігі. Кәсіби қарым-қатынас саласындағы мәселелер мен қиындықтар. ӘПТ мақсаттары мен міндеттері. ӘПТ дамуының негізгі бағыттары. ӘПТ қолдану аясы. Гештальт-тәсіл. Топтағы трансактілі талдау. Психодрамалық тәсіл. ��ЛБ-дағы топтық жұмыс әдістері. Психологиялық тренинг түрлерінің жіктелуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық-психологиялық зерттеулердегі математиқалық статистиканың әдістері
Қасиеттерді бөлу. Бөліну параметрлерін статистикалық бағалау. Статистикалы�� критерийлер. Бақылауларды математикалық өңдеудің сипаттау әдістері. Қалыпты үлестіру. Асимметрия және эксцесс. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің индуктивті әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ЖОО - да педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Жоғары мектепте оқыту әдістемесі пәнінің жалпы сипаттамасы. Жоғары мектептегі білім беру ү��ерісін әдістемелік қамтамасыз ету. ЖОО-да педагогикалық (білім беру) үрдісті жобалау. Оқытудың дәрістік түрлері. Практикалық және семинарлық сабақтар. ЖОО-да мәселелік оқыту әдістемесі. Жоғары оқу орнының білім беру процесіндегі міндеттері. ЖОО-да оқытудың интерактивті әдістері. ЖОО - да оқытудың имитациялық-ойын және ақпараттық-пікірталас формалары. ЖОО - да оқытудың жүйелік-аналитикалық және мәселелік - іздеу түрлері. ЖОО-да практикалық-бағытталған және бақылау-бағалау түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Оқыту нәтижелері
- психологиялық шындықты жүйелі ойлау және тұтас қабылдау; ойлау тәуелсіздігі, сыншылдығы, талдау, диагностикалық дағдылар; педагог-психолог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын ұғыну, кәсіби этика қағидаларын сақтау; қоғамның қазіргі жағдайындағы адамның психологиялық мәселелері туралы пікірлерді талдау және қалыптастыру қабілеті.
- білім беру мекемелерінде оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін; тұтас педагогикалық процесті басқару негіздерін; білім беруді дамытудың перспективаларын білу
- ғылыми және педагогикалық зерттеу әдіснамасын; ғылыми әзірлемелерді енгізу бойынша қолданбалы, іргелі ғылыми-зерттеу қызметінің негіздерін білу.
- білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие үдерісін ғылыми-негізделген диагностикалауды жүзеге асыру және оқытудың қазіргі әдістерін қолдану дағдысы болуы тиіс
- педагогикалық және әлеуметтік коммуникация тәсілдерін меңгеру; білім алушылардың психикалық және әлеуметтік әл-ауқатын сақтауға бағытталған оқу бейініне байланысты білім беру процесін жобалау және ұйымдастыру қабілеті болу
- оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру үшін оқу және оқу-әдістемелік бағдарламаларды құру әдіснамасы мен әдістемесін қолдана білу
- инновациялық тәжірибені зерделеу және қолдану қабілеті, кәсіби қызметке жоғары мотивация, өздігінен білім алуға және өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылу
- педагогикалық және психологиялық мәселелерді шешу үшін қажетті ақпаратты таңдау, жинау, талдау, диагностикалау және түзету бағдарламаларын құрастыруда; психологиялық-педагогикалық мәселе бойынша жеке және командалық жұмысты ұйымдастыруда; тұлғалық және кәсіби дамуды жоспарлауда құзыретті болу.
Ұқсас БББ
7M01102 Педагогика және психология
Шымкент университеті
7M01102 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01102 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01102 Педагогика және психология: педагогикалық өлшемдер
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01102 Педагогикалық менеджмент және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M01102 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01102 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01102 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
7M01102 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті