Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру жəне спорт в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Бала ағзасының құрылымы мен дамуының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері
    Несиелер: 4

    Әр түрлі жас кезеңдерінде баланың анатомиялық және физиологиялық даму ерекшеліктерімен таныстырады. Тұқымқуалаушылық пен ортаның бала ағзасының дамуына әсерін қарастырады. Тірек-қимыл аппаратының онтогенетикалық даму заңдылықтарын, бала ағзасының морфо-функционалдық ерекшеліктерін, оқу-тәрбие процесін сауатты құру үшін ағзаның реттеуші жүйелерінің дамуын қолдана білуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гимнастика және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Гимнастика тарихы, гимнастика түрлерінің жіктелуі. Дене шынықтырудағы мектеп бағдарламасының гимнастикалық бөлімдерін орындау әдістемесі мен жаттығу әдістерін үйрету, гимнастикадағы сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу, сыныптағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия, спорттық морфология негіздері
    Несиелер: 4

    Анатомия ғылым және пән ретінде. Анатомияның міндеттері, оның медициналық-биологиялық және спорттық-педагогикалық цикл пәндерімен байланысы. Дене және оның құрамдас бөліктері. Дененің өсуі мен даму заңдылықтары. Орындау органдары (жүйелері, аппараттары), қозғалыстарды реттеу және қамтамасыз ету. Дененің өсуі мен даму заңдылықтары. Спорттық морфология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризм мен қысқы спорт түрлері және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Туризм және қысқы спорт түрлерінің қазіргі заманғы дамуы. Тауар-материалдық қорлар мен жабдықтар. Сабақтарды өткізу кезінде қауіпсіздік. Оқу әдістері, спорттық туризм және қысқы спорт түрлеріне арналған спорттық іс-шаралар (конькимен сырғанау, шаңғымен сырғанау, сноуборд) ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Community Service
    Несиелер: 3

    Қоғамға қызмет ететін елеулі және жеке маңызды оқиғалар. Білім беру мақсаттарына және (немесе) мазмұн стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға қызмет етуді оқыту стратегиясы ретінде пайдалану. Өзі туралы және өзінің қоғаммен қарым-қатынасы туралы рефлексия. Қоғамға қызмет ету процесіндегі барлық қатысушылар арасында әртүрлілік пен өзара сыйластықты түсіну. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибені жоспарлау, енгізу және бағалау. Қоғамдастықтың қажеттіліктерін қанағаттандыру бойынша әріптестік. Іске асыру сапасын бағалау және қойылған мақсаттарға қол жеткізудегі прогресс, сондай-ақ жақсарту және тұрақтылық үшін нәтижелерді пайдалану. Қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыру және нақты нәтижелерге қол жеткізу үшін ұзақтық пен қарқындылық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар-жасөспірімдер туризмінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мектеп туризмін ұйымдастырудың негізгі түрлері мен формалары, оқушылармен жаппай туристік жұмыс түрлері. Балалар-жасөспірімдер туризмі саласында туристік жұмысты ұйымдастыру мен жүргізудің ерекшеліктері мен мүмкін мәселелері. Туристік іс-шараларды өткізу кезінде бос уақытты ұйымдастыру бойынша балалармен жұмыс істеу дағдысын дарыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру-спорт қызметін ұйымдастыру кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету
    Несиелер: 4

    Бұл пән дене шынықтыру және спорт бойынша жүйелі сабақтарды ұйымдастыру және өткізу кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыруға бағытталған. Білім беру процесін ұйымдастырудағы ықтимал қауіпті жағдайлар, олардың пайда болу себептері және оларды азайту тәсілдері қарастырылады, төтенше жағдай туындаған кезде алғашқы көмек көрсету, жарақаттанудың алдын алу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жеңіл атлетика және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Дене шынықтыру жүйесіндегі жеңіл атлетика. Жеңіл атлетика жаттығуларының жіктелуі және сипаттамасы. Жаяу және жүгіру техникасы негіздері. Жеңіл атлетикада жаттығу негіздері. Спортшының спорттық жаттығуларының негіздері. Жүгіру, секіру және лақтыру кезінде спорттық және техникалық дайындығын жетілдіру әдістері. Спортшылардың түрлі контингенттерімен сабақ өткізу әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру-сауықтыру қызметтің теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Салауатты ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудің теориялары мен технологиялары. Дене шынықтыру-сауықтыру қызметінің дәстүрлі және инновациялық құралдары, нысандары мен әдістері. Жеке тұлғаның жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу-сауықтыру процесінде сауықтыру технологияларын талдау және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Футбол және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бағыт: футбол теориялық-әдістемелік аспектілерін зерттеу, практикалық және кәсіби-педагогикалық дағдылар мен біліктердің белгілі бір көлемін меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру теориясы
    Несиелер: 4

    Дене шынықтыру және спорт теориясының тұжырымдамалық аппараты қалыптасу және даму тарихы. Дене тәрбиесінің қазіргі заманғы тұжырымдамалары. Қозғалу әрекеттерін және физикалық қасиеттерді үйрету теориясының негіздері. Негізгі және қосымша білім беру мекемелерінде дене шынықтыруды ұйымдастырудың принциптері, құралдары, әдістері, формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогиканың мәні мен ерекшелігі, заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыру, оқыту технологиясын және оларды практикалық іске асыру дағдыларын мамандандыру және білімдерін тереңдету. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
    Несиелер: 4

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде адам ағзасының тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Адам ағзасының үйлесімді дамып келе жатқан принциптері мен механизмдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гандбол мен қозғалмалы ойындар және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән мектептің білім беру жүйесінде қозғалмалы ойындар мен гандболдың қалыптасу тарихымен таныстырады, оқыту теориясы мен әдістемесін қарастырады. Гандболда және қозғалмалы ойындарда ұйымдастыру дағдысын, өткізу әдістемесін және төрешілікті қалыптастырады. Ойын жаттығуларын, эстафеталарды өткізу, ойын карточкаларын рәсімдеу, сабақ конспектілерін құрастыру әдістемесімен сабақ өткізу дағдысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Волейбол мен гандбол және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән волейбол мен гандболды Мектептегі дене шынықтыру жүйесіндегі оқу процесінің ажырамас бөлігі ретінде қарастырады. Волейбол және гандболдың теориялық негіздерімен таныстырады. Спорттық ойындарды оқытудың әдістемелік тәсілдерін қарастырады. Волейбол және гандболда оқыту міндеттерін шешуде кәсіби-педагогикалық іскерлікті қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында кәсіби қызметте қолданылатын ұғымдар мен ғылыми көзқарастарды терең зерттеуге, кәсіби терминдердің мағынасын түсінуге, кәсіби лексиканы кеңінен қолдануға, өз ойын нақты жеткізе білуге баса назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шаңғы спорты және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Шаңғы спортының пайда болу және даму тарихы. Стильдер мен пәндердің жіктелуі. Шаңғы тебудің негізгі әдістері. Оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру. Шаңғы спортынан жарыстар ұйымдастыру және өткізу. Ашық шаңғы ойындарының жіктелуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Спорттық жаттығу негіздері
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру-спорт қызметінің және тәрбие жұмысының базалық түрлері бойынша оқу-жаттығу және жарыс жұмыстарының спорттық жаттығуларының заманауи жүйесі. Жалпы кәсіби дайындық пәндері жүйесіндегі спорттық жаттығулардың интеграциялық рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің таңдаған бағытына сәйкес және кәсіби тапсырмаларды шешу үшін практикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени, кәсіптік және лингвистикалық құзыреттерді қалыптастырады және жетілдіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру-спорт және туристік қызмет саласындағы өлкетану
    Несиелер: 3

    Спорттық өлкетану, спорт саласындағы өлкетанудың міндеттері, өлкетану көздері мен материалдары. Туристік-өлкетану экспедициялық маршруттарын ұйымдастыру. "Туған жер", "Рухани жаңғыру", "Менің Отаным Қазақстан" бағдарламалары жастарды патриоттық тәрбиелеудің негізі ретінде. Туған өлкенің дамуы мен дене шынықтыру-спорттық іс-әрекеттің дамуы арасындағы байланыс. Облыс аудандарының спорттық қозғалысының даму тарихы, туған өлкенің тарихи тұлғалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорт теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорт теориясының теориялық аспектілерін қарастырады. Нормативтік-құқықтық базамен және кәсіби спорттағы даярлау жүйесінің әлемдік тәжірибесімен, келісімшарттық қатынастар жүйесімен таныстырады. Студенттерде балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың негізгі ережелерін іс жүзінде жүзеге асыру біліктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спортшылардың функционалды мүмкіндіктерінің негіздері
    Несиелер: 5

    Спортшылардың функционалды дайындығына заманауи көзқарастар. Спортшының денсаулығы мен функционалдық жағдайын бағалау әдістері. Дене жаттығуларының дене функцияларын реттеуге әсері.Таңдалған спорт түріндегі жетістіктерді тікелей анықтайтын дене қабілеттерін, органдар мен функционалды жүйелердің мүмкіндіктерін дамыту ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесі және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Спорт физиологиясының негіздерін және әртүрлі спорт түрлеріндегі әртүрлі бұлшықет топтарының жұмысы кезіндегі ағзаның физиологиялық реакцияларын қарастырады. Әр түрлі жүктемелерге бейімделу ерекшеліктерімен және жаттығу мен бәсекелестік процестің сыртқы жағдайындағы өзгерістермен таныстырады. Жұмыс істеу деңгейін анықтау, спортшының қалпына келтіру үдерістерін басқару, әртүрлі дене жаттығуларын қолдану дағдысын және ағзаның функционалдық жүйелерінің бақыланатын жауап беруі үшін жүктеме деңгейін қалыптастырады. және оқу-жаттығу процесін сауатты құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Баскетбол мен қозғалмалы ойындар және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бағыт: баскетболдың теориялық-әдістемелік аспектілерін зерттеу, практикалық және кәсіби-педагогикалық дағдылар мен біліктердің белгілі бір көлемін меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы және олимпиадалық қозғалыс
    Несиелер: 3

    Дене шынықтыру және спорт тарихы тарихи білімнің белгілі бір саласы және дене тәрбиесі мен спорт туралы ғылымның маңызды бөлімі ретінде. Оның өмірдегі рөлі, қоғам мәдениеті, моральдық талаптар мен нормалардың тарихи жағдайы. Қазақстан Республикасында дене шынықтыру мен спорттың даму тарихы, халықаралық спорт қозғалысы мен Олимпиада ойындарының дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнде дене шынықтыруды оқыту ерекшеліктері туралы түсінік беріледі. Білім беру процесін ұйымдастырудың заңдылықтары, құралдары мен тәсілдері, оның ішінде АКТ және ҚБТ қолдану, дене шынықтыру мен спортты оқытудың әдістері мен формалары, оқу-жаттығу процесінде оқу жағдайын ұйымдастырудың ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыруды оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша теориялық және практикалық негіздерін зерделеу Бағдарламаның жеті модулі контексінде оларды мектеп және спорт практикасында табысты пайдалануға ықпал ететін әдістемелік сипаттағы бірқатар жалпы нұсқауларды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық метрология
    Несиелер: 5

    Оқу-жаттығу процесіндегі Метрологияның рөлі. Спорттағы және туризмдегі өлшеу әдістері мен құралдары. Өлшеу құралдары. Өлшеу нәтижелерін өңдеудің статистикалық әдістері. Спорттық жаттығуды басқару және бақылау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық қызмет биомеханикасы
    Несиелер: 3

    Биомеханикамен ғылыми білім саласы, дене шынықтыру және спорттағы қозғалыс қызметінің негізі ретінде таныстырады. Адам денесінің құрылысының биомеханикасын, спорт педагогикасында биомеханика негіздерін қолдану ерекшеліктерін қарастырады. Қозғалыс жаттығуларының биомеханикасы арқылы оқу процесін басқару қабілетін қалыптастырады., спортшының техникалық және тактикалық дайындығында құрал ретінде қолданыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорт және туризмдегі жобалық қызмет
    Несиелер: 3

    Бұл пән жобаны ұйымдастыру, басқару ерекшеліктерін, сондай-ақ жобалық құжаттаманы дайындауды зерттейді. Жоғары оқу орнындағы спорт пен туризмдегі болашақ басшыларды кәсіби даярлаудың құрамдас бөліктерінің бірі болып табылады. Бұл курс әр түрлі жобаларды ұйымдастыру мен басқарудың теориялық және практикалық негіздерін беруге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім беру моделі. Мүмкіндігі шектеулі балалардың түрлі санаттарына инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзивті процесті ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық және отандық нормативтік-құқықтық актілер).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жүзу және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән тарихты, жүзу теориясын, сондай-ақ оқыту әдістемесін зерделеуді көздейді. Жүзудің спорттық тәсілдері техникасын және жүзуде оқыту әдістемесін меңгеру. Таңдалған спорт түрлерінде ОФП құралы ретінде жүзуді пайдалану. Мектептерде, колледждерде және т. б. жүзу бойынша дене шынықтыру-бұқаралық және спорттық жұмыстарды ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттағы кешенді бақылау және математикалық-статистикалық талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Оқу-жаттығу процесін құру және спортшылардың дайындық деңгейін бағалау тиімділігінің негізі болып табылады. Бақылаудың әртүрлі түрлері (педагогикалық, медициналық-биологиялық, спорттық-Медициналық және басқалары) арқылы кері байланыс алудың әртүрлі нысандары мен әдістерін қарайды. Мотор сынақтарының батареяларын құру технологиясымен таныстырады. Алынған нәтижелерді өңдеу мен түсіндіруде математикалық аппаратты қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сауықтыру жүзуінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Сауықтыру жүзуінің ұйымдастыру-әдістемелік негіздерін оқу. Бассейндер мен ашық су айдындарында сабақ өткізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелері, жүзудің жеңілдетілген және қолданбалы тәсілдерінің техникасы. Жүзудің сауықтыру әсері, сауықтыру жүзу бағдарламалары. Функционалдық жай-күйіне байланысты жүктемелердің қарқындылығын бағалау. Жүзуді әртүрлі жастағы шұғылданушыларды сауықтыру құралдары ретінде пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зерттеу қызметінің негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылыми талдау және эмпирикалық тәсіл арқылы дене шынықтыру және спорт саласындағы сенімді ақпаратты іздеу, қойылған міндеттер мен белгіленген проблемаларды шешу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдіснаманы құру және зерттеудің тиімді әдістерін таңдау негіздерін қарастырады. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау негіздерімен таныстырады. Ғылыми стиль мен тілді қолдана отырып, өз зерттеулерінің нәтижелерін ұсыну дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Күрес пен ұлттық спорт түрлері және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Күрес пен ұлттық спорт түрлері бойынша спортшылардың жас ерекшеліктері, жас санаттарына бөліну. Күрес пен ұлттық спорт түрлеріндегі физикалық қасиеттердің сипаттамасы. Күрес жарыс түрлері мен ұлттық спорт түрлерінің түрлері мен сипаттамалары, жарыстарда төрешілердің функциялары, жеңімпаздарды анықтау .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесі және білім беру қызметіндегі инновациялық және интерактивті технологиялар
    Несиелер: 4

    Пән дене шынықтыру мен спортта білім беру және оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру кезінде, оның ішінде қашықтықтан оқыту нысандарын қолдану арқылы білім беру процесін ұйымдастыру кезінде инновациялық технологиялар мен интерактивті әдістемелерді қолдану және бейімдеу бойынша кешенді білімді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт қызметіндегі PR-технологиялар
    Несиелер: 4

    PR-технологияларды қазіргі нарықтық қатынастар жағдайында дене шынықтыру және спорт саласын жылжытудың имидждік саясатының элементі ретінде қарастырады. Осы саладағы PR-жобаларды әзірлеу және іске асыру негіздерімен, олардың тиімділігін бағалау критерийлерімен таныстырады. Түрлі спорт түрлерінде PR-акциялар өткізу дағдыларын, спорттық оқиғаның деңгейі мен ерекшелігіне байланысты түрлі PR-технологияларды қолдану әдістемесін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 3

    Дене шынықтыру және спорт психологиясының дамуының негізгі кезеңдері. Спортпен шұғылдану және тәрбиелеудің педагогикалық және психологиялық негіздері. Әсіресе психология спортшысы, спорттық командалар. Сіздің жаттығуыңызды жоспарлаңыз және психологиялық сипаттамалар негізінде жарыстарды ұйымдастырыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық медицина және спорттағы фармакология
    Несиелер: 4

    Бұл пән физикалық көрсеткіштерді диагностикалаудың негіздерімен таныстырады, спортшыларға олардың денсаулығын ескере отырып, тиісті жүктемені қамтамасыз ету, патологиялық жағдайларды анықтау дағдыларын қалыптастырады. Допингке қарсы саясаттың нормативтік базасын, допингке қарсы бақылау жүйесін қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт биохимиясы
    Несиелер: 5

    Адам ағзасындағы зат алмасуының негізгі заңдылықтары. Жаттығу барысында биохимиялық бейімделу заңдылықтары. Спорттық жұмысқа қабілеттіліктің биохимиялық факторлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық және жазықтық құрылғыларды материялдық-техникалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 3

    Спорт құрылыстарының жіктелуі. Волейбол, баскетбол, гандбол үшін спорт алаңдары. Жеңіл атлетика, шаңғы жарысы, футбол, су спортына арналған спорттық ғимараттар. Мектеп учаскесінің аймақтары, мектеп спорт алаңдарының түрлері және олардың мақсаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті
    Несиелер: 4

    Дене шынықтыру-спорттық қызметтер нарығы. Спорттық іс-шаралардың әлеуметтік-экономикалық базасын қалыптастыру спорттық іс-шаралар жүйесін басқару факторы ретінде қоғамның экономикалық жағдайы. Маркетингтік компанияда БАҚ қарым-қатынастарын жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық спорт түрлері және зияткерлік ойындар
    Несиелер: 5

    Ұлттық спорт түрлері мен зияткерлік ойындардың теориялық негіздері, олардың мектеп оқушыларының дене тәрбиесіндегі рөлі мен маңызы. Оқу-жаттығу сабақтарын, бұқаралық іс-шаралар мен жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудің әртүрлі түрлері. Оқу үрдісінде және мектептен тыс қызмет аясында оқу-жаттығу жұмыстарын жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт саласынағы басқару және маркетинг
    Несиелер: 4

    Дене шынықтыру-спорт ұйымдарын басқару әдістерін, дене шынықтыру-спорт саласын тұрақты дамыту үшін спорттық кәсіпкерлікті дамыту қажеттілігін қарайды. Нарықтық қатынастардың ерекшеліктерімен таныстырады. Нарықтық жағдайды талдау, спорттық тауарлар мен қызметтерді маркетингтік жылжыту әдістерін қолдану, логикалық және перспективалы ойлау, қаржылық болжам жасау қабілеттерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Терапиялық дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 4

    Жалпы және спорттық патология негіздерін оқып үйрену. Денсаулыққа және физикалық өнімділікке көмек және бағалау. Спортшыларды кешенді оңалту жүйесі. Массаж жасау әдістемелері мен техниалары. Түрлі аурулар үшін терапиялық массаждың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    Денсаулық жағдайының деңгейі әртүрлі, әртүрлі жыныстық және жас санаттарында халықтың әртүрлі топтары арасында салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша білімі бар.

  • Код ON6

    Дене шынықтыру-спорт қызметін ұйымдастыру және өткізу кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз етеді және қолдайды, жарақаттанудың алдын алуды жүзеге асырады, педагогикалық бақылау технологияларын меңгерген, сабақ процесінде зардап шеккендерге дәрігерге дейінгі Алғашқы көмек көрсетеді, спорт ғимараттары мен тренажерлардың қауіпсіздік мәдениетін меңгерген, экологиялық санасы бар.

  • Код ON3

    Ағзаның бейімделу тетіктерін бұзбай, оңтайлы физикалық дайындыққа және жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізе отырып, дененің биомедициналық, биохимиялық, физиологиялық, биомеханикалық, психологиялық ерекшеліктері, жоспарлау, кешенді бақылау және түзету туралы білім мен дағдыларға негізделген дайындықтың әртүрлі түрлерін ұйымдастырады және басқарады, көп жылдық дайындық кезеңдерінде оқу процесін түзету.

  • Код ON5

    Мектептің негізгі спорт түрлері техникасының негіздерін меңгерген, олардың даму тарихын, негізгі түсініктерін біледі. Сабақтарды, жаттығу сабақтарын, сыныптан тыс жұмыстарды жобалайды.

  • Код ON2

    Қоғамның тарихи, саяси, әлеуметтік-экономикалық және демографиялық жағдайларына байланысты дене шынықтыру мен спортты дамытудың негізгі үрдістерін анықтайды, философиялық білімді дүниетанымдық ұстанымды қалыптастыру, азаматтық ұстанымды қалыптастыру үшін қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдау үшін қолданады.

  • Код ON1

    Адамның физикалық дамуын қалыптастыруда, рух пен адамгершілік қасиеттерін тәрбиелеумен бірлікте жан-жақты жетілдіруде білімін көрсетеді. Көпшілік алдында сөйлеу, сындарлы диалог, өз көзқарасын дәлелді баяндау негіздерімен қазақ, орыс және шет тілдерінде тиімді қарым-қатынас жасауға қабілетті.

  • Код ON7

    Дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі басқару органдарының процестерін басқару, модельдеу және болжау дағдыларын меңгерген.

  • Код ON8

    Оқу-жаттығу процесін ұйымдастырудың ғылыми негізделген құралдары мен әдістерін, оның ішінде спорт ғимараттары мен жалпы спорт инфрақұрылымын білу негізінде қазіргі заманғы инновациялық технологияларды қолдана отырып меңгерген.

  • Код ON9

    - Инновациялық педагогикалық, сондай-ақ қашықтықтан білім беру технологияларын қолданады, өзінің кәсіби саласында компьютерлік технологиялар көмегімен ақпаратты алу, сақтау, өңдеу, қорғау және пайдалану әдістерін меңгерген.

  • Код ON10

    Дене шынықтыру-спорт қызметін жүзеге асыруда қаржылық-шаруашылық сүйемелдеуді және экономикалық негіздемені қамтамасыз етеді, жоспарлау және есеп беру құжаттамасын жасауға, бұқаралық дене шынықтыру іс-шараларын ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті.

  • Код ON11

    Техниканы сәтті игеру үшін қажетті моториканы дамыту әдістері мен құралдарын жинақтайды, алған білімдерін оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың құралдарын, әдістерін, нысандарын анықтау, Қызмет кезеңдерін бөліп көрсету және міндеттер қою үшін қолданады.

  • Код ON12

    Мүгедектер мен мүмкіндігі шектеулі адамдардың дене шынықтыру қызметінің ерекшеліктері, мектеп ортасы факторларының білім алушылардың денсаулығына әсері туралы біледі. Спорттық-педагогикалық қызметте рекреациялық әдістемелерді қолданады.

Top