Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Жаңа формация педагог-тәрбиешісі
    Несиелер: 4

    Мақсаты:мектепке дейінгі білім беруді жаңарту жағдайында педагог-тәрбиешінің кәсіби қызметінің мәнін ашу. Мазмұны:педагогикалық мамандық: мәні, ерекшеліктері, қазіргі даму тенденциялары. Педагогтың кәсіби біліктілігі мен құзыреттілігі. Кәсіби құзыреттілік түсінігі, кәсіби міндеттердің тізімі. Педагог-тәрбиешінің кәсіби қызметі, педагогикалық қызметтің құрылымы. Педагогтың педагогикалық тәжірибесі мен зерттеу қызметінің ерекшеліктері. Қалыптасатын құзыреттіліктер:өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын ұғынуға дайын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ойын іс-әрекетінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: болашақ педагог-тәрбиешіде мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекетін ұйымдастыру ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Ойын-мектеп жасына дейінгі баланың жетекші іс-әрекеті. Адамзаттың даму тарихында ойынның қалыптасуы. Балалар ойынының әлеуметтік сипаты. Мектепке дейінгі тәрбиенің қазіргі теориясы мен тәжірибесіндегі балалар ойынының мәселесі. Ерте және мектеп жасындағы балалардың ойындарын басқару. МДҰ-да әртүрлі ойын түрлерін ұйымдастыру. Қалыптасатын құзыреттіліктер: ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметін ұйымдастыруға дайын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 30

    Мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Жалпыадамзаттық құндылықтар "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде. Жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау принципі. "Өзін-өзі тану" пәнін және басқа пәндерді интеграциялау. Құзыреттілігі: білім беру ұйымының оқу-тәрбие үрдісінде жалпыадамзаттық құндылықтар туралы білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 30

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Отбасы педагогикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерді отбасылық дипломатия негіздерімен таныстыру. Мазмұны: Отбасы педагогикасы ғылым ретінде. Отбасы педагогикасының қалыптасуы мен дамуы. Отбасы әлеуметтендіру және тәрбиелеу субъектісі ретінде. Отбасының нормативті-құқықтық базасы. Отбасы тәрбиесінің психологиялық-педагогикалық негіздері. Отбасы тәрбиесінің мазмұны мен әдістері. Ата-аналардың педагогикалық мәдениетін көтеру жолдары. Отбасын зерттеу әдістері. Отбасы тәрбиесінің шетелдік тәжірибесі. Қалыптасатын құзыреттіліктер: отбасы жағдайында балаларды тәрбиелеу бойынша ата-аналарды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: мектепке дейінгі жастағы балалардың физиологиялық даму ерекшеліктерімен танысу. Мазмұны: Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: мектепке дейінгі жастағы балалардың физиологиялық ерекшеліктерін және гигиеналық талаптарды есепке алу негізінде кәсіби қызметті құру дағдыларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагогикалық ғылымның қазіргі жағдайын зерттеу, білім алушыларда педагогикалық ойлауды дамыту, инновациялық педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапалар. Дидактика. Оқыту процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпыадамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі педагогика тарихы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: болашақ педагог-тәрбиешінің педагогикалық идеяларды талдауға нақты-тарихи көзқарас дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Мектепке дейінгі педагогиканың пайда болу тарихы. Құл иеленушілік, феодалдық құрылыстағы мектепке дейінгі тәрбие. Я.А.Коменскийдің педагогикалық көзқарастары. XVII-XVIII ғғ., XVIII – XIX ғғ. бірінші жартысындағы мектепке дейінгі тәрбие теориясының дамуы. К.Д.Ушинскийдің педагогикалық қызметі мен мұрасы. ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы мектепке дейінгі педагогика. ХХ-ХХІ ғасырдағы мектепке дейінгі педагогика. Қазақстандағы балабақшалардың даму тарихы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: мектепке дейінгі ұйымның педагогикалық үдерісін ұйымдастыруда прогрессивті педагогикалық идеяларды қолдануға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ерте балалық шақ педагогикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты:ерте жастағы балалар дамуының психологиялық-педагогикалық негіздерімен танысу. Мазмұны:ерте жастағы балаларды дамыту және тәрбиелеу негіздері. Мектепке дейінгі ұйым мен отбасы жағдайында ерте жастағы балаларды дамыту мен тәрбиелеудің заманауи мәселелері. Ерте жастағы топтарда психологиялық-педагогикалық диагностика. Ерте жастағы балалармен бірлескен заттық-ойын әрекеті. Педагогтің ерте жастағы топтарда заттық-дамытушы ортаны жобалауы. Қалыптасатын құзыреттіліктер:ерте жастағы балалармен педагогикалық үрдісті ұйымдастыруға дайын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерде мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың ғылыми-теориялық негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: Мектепке дейінгі педагогиканың қалыптасуы мен дамуы. Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары және формалары. Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын іс-әрекеті. Мектепке дейінгі ұйымдағы дамытушы орта. Балаларды мектепте оқуға дайындау. Қалыптасатын құзыреттіліктер: мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту процесін олардың даму заңдылықтарын ескере отырып жүзеге асыруға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді сандық технологияның мәнімен және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны: Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. ДББҰ НЗМ цифрлық білім беру ресурстары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру әдістемесімен танысу. Мазмұны: Қоршаған ортамен таныстыру әдістемесінің даму тарихы. Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуда, тәрбиелеуде және дамытуда табиғатты пайдаланудың міндеттері, принциптері, формалары, әдістері мен тәсілдері. Табиғат бұрышы және балабақша учаскесі мектепке дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеудің негізгі базасы ретінде. Дамытушы экологиялық орта- тәрбие әдісі. Экологиялық тәрбие әдістері мен формалары. Балалар эксперименті. Қалыптасатын құзыреттіліктер: мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру жұмыстарын ұйымдастыруға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік өндіріс, мәні, нысаны, капитал құрылымы. Өндірістік шығындар Нарықтық экономикадағы өндіріс түсімі. Бизнестің тұжырымдамасы. Кәсіпкерлік қызметтің түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауарлар, ақша. Әлеуметтік-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды сақтау, экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік экономикалық қатынастар жүйесіндегі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 6

    Мақсаты:студенттерді балаларды тәрбиелеу мен оқытудың инновациялық технологияларымен таныстыру. Мазмұны:педагогикалық технологияның мәні мен даму кезеңдері. Педагогикалық технологияның жіктелуі. Жобалық оқыту технологиялары. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Интерактивті оқыту бағдарламалары. Оқу сабағында мультимедиа технологиясын қолдану. Ойын технологиясы. ТРИЗ. Денсаулық сақтау технологиясы. Дамыта оқыту технологиясы. Қалыптасатын құзыреттіліктер:кәсіби қызметінде балаларды тәрбиелеу мен оқытудың заманауи технологияларын қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: еңбек нарығындағы тіршілік қауіпсіздігі негіздерін қарастыру. Мазмұны: адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі қоғамдағы тұрақсыздандырушы факторлар, олардың алдын-алу әдістері мен әдістемелері. Алғашқы көмек көрсетудің техникалық-технологиялық негіздері, сондай-ақ төтенше жағдайларда санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтау. Құзыреттілігі: қазіргі ортада тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи тәсілдеріне игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиялық тепе-теңдікті сақтай отырып, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғат пен қоғам қатынасының негізгі теориялары. Мальтузианизм және оның қазіргі заманғы түсіндірмелері. ҚР-дағы Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары, стратегиялары. Адам экологиясы мәселесі, сондай-ақ оның жаны мен денесінің денсаулығын сақтау. Құзыреттер: табиғат пен қоғамның экологиялық тепе-теңдігін сақтаудың негізгі заңдылықтарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық және заңнамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің конституциялық негіздері. Мемлекет және діни бірлестіктер. Діни бірлестіктерді тіркеу. Тіркеу кезінде заңнамалық негіздерді орындау. ҚР-да ар-ождан және діни сенім бостандығын қамтамасыз етудің этикалық және әлеуметтік-мәдени мәселелері.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудың өзекті мәселелері. Құзыреттілігі: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудағы мемлекеттік саясаттың негізгі талаптарын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Балалар психологиясы бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Мақсаты:тәжірибелік міндеттерді шешу үшін балалар психологиясы бойынша білімді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны:балалар психологиясын зерттеудің негізгі әдістері. Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық процестерін (сезім, қабылдау, есте сақтау) зерттеу әдістері. Ойлау мен сөйлеуді эксперименттік-психологиялық зерттеу әдістері. Психологиялық диагностика Қалыптасатын құзыреттіліктер:балалармен психологиялық-диагностикалық амалдардың бірнеше түрлерін жүргізуге және психологиялық зерттеудің нәтижелерін ресімдеуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық диагностика
    Несиелер: 6

    Мақсаты:студенттерді педагогикалық диагностиканы ұйымдастыру және жүргізу технологияларымен таныстыру. Мазмұны:педагогикалық диагностиканың теориялық және әдіснамалық негіздері. Педагогикалық диагностиканың әдістері (бақылау, сауалнама, әңгіме, сұхбат). Байқау педагогтың кәсіби сапасы ретінде. Педагогикалық диагностика мектепке дейінгі жастағы баланы тану құралы ретінде. Білім беру жағдайларының педагогикалық диагностикасы. Қалыптасатын құзыреттіліктер:мектепке дейінгі ұйымдарда педагогикалық диагностиканы жүзеге асырудың әдістері мен технологияларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық дамуының негізгі заңдылықтарын ашу. Мазмұны: Балалық шақтың феномені психологиялық мәселе ретінде. Мектеп жасына дейінгі бала тұлғасын дамытудағы іс-әрекеттің рөлі. Мектепке дейінгі жаста танымдық процестер мен қабілеттерді дамыту. Мектепке дейінгі балалық шақта тұлғаның дамуы. Баланың мектепте оқуға дайындығы. Балалардың танымдық іс-әрекетін қалыптастырудың психологиялық заңдылықтары. Білім беру үдерісінде мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық саласын дамыту. Қалыптасатын құзыреттіліктер мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық дамуының негізгі заңдылықтарын ескере отырып оларды психологиялық сүйемелдеуді жүзеге асыруға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту әдістемелерімен таныстыру. Мазмұны: Сөйлеуді дамыту әдістемесінің пәні. Балабақшада сөйлеуді дамыту бойынша жұмыс жүйесі. Байланыстырып сөйлеуді дамыту әдістемесі. Сөздікті дамыту әдістемесі. Тілдің грамматикалық құрылымын қалыптастыру әдістемесі. Сөйлеудің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеу әдістемесі. Көркем әдебиетпен жұмыстың әдістемесі. Сауат ашуға дайындық. Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуінің дамуын диагностикалау. Мектепке дейінгі ұйымда балалардың сөйлеуін дамыту жұмыстарына әдістемелік басшылық жасау. Қалыптасатын құзыреттіліктер: мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытуға дайын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 4

    Мақсаты:балалар әдебиетінің негізгі бөлімдері бойынша білім жүйесін меңгеру. Мазмұны:балалар әдебиетінің жанрлық ерекшеліктері. Көркем мәтіннің құрылымы мен мазмұны. Балалар оқуы. Ертегілердің, эпикалық шығармалардың, әндердің, мақал-мәтелдердің ерекшеліктері. Қазақ және орыс әдебиеті. Кеңестік және шетел балалар әдебиеті. Балаларға арналған заманауи әдебиет. Қалыптасатын құзыреттіліктер:мектеп жасына дейінгі баланы балалар әдебиетінің үздік шығармаларымен таныстыру бойынша жұмысты ұйымдастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларда математика негіздерін қалыптастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балаларда математика негіздерін қалыптастырудың инновациялық әдістері және технологияларымен танысу. Мазмұны: Мектеп жасына дейінгі балаларда математика негіздерін қалыптастырудың әдістемесі курсының теориялық негіздері. Балаларға математиканы үйретуді ұйымдастыру. Әртүрлі жастағы балаларды жиынмен таныстыру. Балаларда сандар туралы ұғым қалыптастыру. Балаларда заттардың шамасы, оларды өлшеу туралы ұғым қалыптастыру. Заттардың формасы, кеңістік, уақыт туралы ұғымдарды қалыптастыру. Балабақшада балалардың математикалық ұғымдарын дамыту бойынша жұмысты жоспарлау. Балаларда математикалық ұғымдарының дамуын диагностикалау. Қалыптасатын құзыреттіліктер: ерте және мектеп жасына дейінгі балаларда математика негіздерін қалыптастыруға дайын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетінің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың сурет салу, мүсіндеу, аппликациялау, құрастыру жұмыстарына басшылық жасау әдістемесінің өзіндік ерекшелігін саналы түсінуді қалыптастыру. Мазмұны: Мектеп жасына дейінгі балаларды бейнелеу іс-әрекетіне үйретуді ұйымдастыру. Әртүрлі жас топтарында балаларды сурет салуға , мүсіндеуге , аппликация , құрастыруға үйрету. Құзыреттіліктер: заманауи әдістемелерді қолдана отырып, ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу қызметін ұйымдастыруға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • М.Монтессори педагогикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты:студенттерде М.Монтессори педагогикалық жүйесі туралы білім қалыптастыру. Мазмұны:Ресей және шетелдегі Монтессори-педагогикасы. Монтессори-педагогиканың негізгі ережелеріне шолу. М.Монтессори жүйесіндегі педагог. Күнделікті іс-әрекет тәжірибесі дағдыларын меңгеру жаттығулары. Сенсорлық материалдар және сенсорлық тәрбие. Сөйлеуді дамыту. Монтессори жүйесіндегі математика. М.Монтессори педагогикалық жүйесіндегі «Ғарыштық тәрбие». Қалыптасатын құзыреттіліктер:Монтессори-материалдарымен өз бетінше жұмыс істеуге қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
    Несиелер: 3

    Мақсаты:студенттердің зерттеу мәдениетін дамыту. Мазмұны:жобаның мәнін анықтау. Жобалау әрекетінің түрлері мен типтерін жіктеу. Жобаның тақырыбы мен мақсатын тұжырымдау. Жобаның ғылыми аппараты. Жобаның жоспарын жасау. Жобалау әрекетінің тақырыбы бойынша әдебиеттерді зерттеу. Ақпаратты жинау және талдау тәсілдері. Жобаны рәсімдеуге және қорғауға қойылатын талаптар. Қалыптасатын құзыреттіліктер: мектепке дейінгі білім беру мәселелері бойынша жобалық әрекетті ұйымдастыру дағдыларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Балалар шығармашылығының өнімді түрлері бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды сурет салу, мүсіндеу, жапсыру, құрастыруға жетекшілік ету әдістемесінің өзіндік ерекшелігін саналы түрде түсінуін қалыптастыру. Мазмұны: «Шығармашылық» білім беру саласының психологиялық-педагогикалық және әдістемелік негіздері. Қағаз және картонмен жұмыс істеу әдістемесі. Әр түрлі материалдармен жұмыс істеу әдістемесі. Мектеп жасына дейінгі балаларды матамен және талшықты материалдармен жұмыс істеуге үйрету. Техникалық модельдер мен макеттерді жобалау және құрастыру ерекшеліктері Қалыптасатын құзыреттіліктер: әр түрлі заманауи әдістерді қолдана отырып, ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу қызметін ұйымдастыруға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дамуында ерекшеліктері бар мектеп жасына дейінгі балалар туралы базалық білімді қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік және білім беру саясатындағы мектепке дейінгі инклюзивті білім берудің рөлі. Мектепке дейінгі инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. Мүмкіндігі шектеулі балалармен және олардың отбасыларымен жұмыстың психологиялық-педагогикалық технологиялары. Мектепке дейінгі инклюзивті білім беру ұйымдарында педагогтармен және психологтармен өзара іс-әрекет. Қалыптасатын құзыреттіліктер: ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқытуды, тәрбиелеуді, дамытуды жүзеге асыруға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған қызықты математика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді қызықты математика элементтерін қолдана отырып, математиканы қалыптастыру негіздерімен таныстыру Мазмұны: Бастапқы математикалық түсініктерді: геометриялық фигуралар мен денелерді; Х.Кюизинердің таяқшаларын; Дьенеш блоктарын (Қасқыр, сарай, пирамида); фланелеграфты, мольбертті; керемет дорбаны; бөлінген суреттер жиынтығын; есеп материалдарын; санау таяқшаларын;заттық суреттерді; белгі-символдарды; заттардың жазықтық бейнелерін жасауға арналған ойындарды; математика, геометриялық Мозаика және басқатырғыштар бойынша үстел-баспа ойындарын үйретуді пайдалана отырып қалыптастыру. Қалыптасатын құзыреттіліктер: ойын-сауық математикасының элементтерін пайдалана отырып, математика негіздерін қалыптастыру дағдыларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің инновациялық әдістемелерімен және технологияларымен танысу. Мазмұны: Мектепке дейінгі тәрбие жүйесіндегі дене тәрбиесі. Дене тәрбиесі құралдары. Мектеп жасына дейінгі балалардың моторикасының даму ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің формалары, мазмұны және әдістері. Қозғалыс дағдыларын қалыптастыру. Мектеп жасына дейінгі балаларды негізгі қозғалыстарға үйрету әдістемесі. Қозғалыс ойындары. Спорттық ойындар және жаттығулар. Мектепке дейінгі ұйымдағы балалардың дене тәрбиесі бойынша әдістемелік басшылық. Қалыптасатын құзыреттіліктер: дене тәрбиесінің мәнін түсінеді және мектепке дейінгі жастағы балалармен дене тәрбиесін ұйымдастыруға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Робототехника және мектеп жасына дейінгі баланың есептеуіш ойлауы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: робототехника және есептеуіш ойлауға оқытуды ұйымдастыру бойынша білімін, дағдылары мен құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: балабақшадағы және тыс жұмыстардағы робототехника және есептеуіш ойлау. Бөлімдер: алгоритмдер; бағдарламалау; жалпы робототехника; роботтардың қозғалысы; сенсорлар мен қозғалтқыштар. Түсініктер мен әрекет тәсілдерінің сипаттамасы, оқып-үйреу әдістемесі. Оқытудың әдістері, құралдары мен формалары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: робототехника, есептеуіш ойлауға оқытуды жоспарлау мен ұйымдастырудың кәсіби біліктерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Драмалау
    Несиелер: 4

    Мақсаты:студенттерді балалардың драмалау дағдыларын дамыту бойынша жұмысты ұйымдастыру тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны:балаларда драмалау дағдыларын дамыту бойынша бастауларды қалыптастыру Адамгершілік нормалары туралы түсінік. Балаларды театр мәдениетіне тарту. Театрландырылған əрекеттің алуан түрлі тəсілдері жəне жанрлары. Балаларда драмалау дағдыларын дамыту бойынша жұмыстарды ұйымдастыру және жоспарлау. Қалыптасатын құзыреттіліктер:балалардың театрландырылған іс-әрекетін ұйымдастыра алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбие жұмысының технологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбие жұмысының заманауи технологияларын қолданудың теориялық негіздерін меңгеру. Мазмұны: Тәрбие үрдісінің мәні, мақсаты, міндеттері. Тәрбие үрдісі әлеуметтік кеңістігінің динамикасы. Мектепке дейінгі ұйымның балаларды әлеуметтендіру мен дамытудағы тәрбиелік жүйесі. Тәрбиелік жүйелер. Педагог-тәрбиешіні педагогикалық қолдау. Педагогикалық әсер ету. Тәрбие технологиялары. Балабақша мен отбасы ынтымақтастығының функциялары, формалары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: балабақшада ерте және мектеп жасына дейінгі балалармен тәрбие жұмыстарын заманауи технологияларды қолдану арқылы ұйымдастыруға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесінің әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: мектепке дейінгі және ерте жастағы балаларды музыкалық тәрбиелеудің инновациялық әдістері мен технологиялары туралы түсінік беру Мазмұны: Музыкалық тәрбиенің мақсаты, міндеттері, мазмұны. Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктері, музыкалық даму деңгейлері. Балалардың музыкалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Балалардың музыкалық тәрбиесінің әдістері мен тәсілдері. Музыкалық-дидактикалық ойындар мен құралдар. Ән айту. Ритмика. Балалар музыкалық аспаптарында ойнау. Музыкалық шығармаларды қабылдауды белсендіру әдістері мен тәсілдері. Музыкалық іс-әрекеттің әрбір түрлерін ұйымдастыруда жаңа технологияларды қолдану. Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесі мен дамуының диагностикасы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық қызметін жоспарлауға және ұйымдастыруға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Құзыреттіліктер: ағылшын тілінде эссе, баяндама, хат жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Оқыту мақсаты: студенттерде кәсіптік қызметтің жаңа түрі – қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтықтан оқытудың негізгі ұғымдары мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды Білім беру. Қашықтықтан оқыту үшін сандық гаджеттер және сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен түрлері: интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтық олимпиадалар мен жобалар, конкурстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық үдерісті мониторингілеу
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерде педагогикалық үдерісті мониторингілеу және оны мектепке дейінгі ұйымда өткізу ерекшеліктері бойынша жүйелі-қалыптастырушы білімдерді қалыптастыру. Мазмұны: "Мониторинг" ұғымын, оның мақсаттары мен мектепке дейінгі білім беру жүйесінде жүргізу тетігін анықтау. МДҰ-дағы педагогикалық үдерістің мониторингін жүзеге асырудың нормативтік-құқықтық негіздерін талдау. Мектепке дейінгі білім берудегі білім беру бағдарламасының сапасын өлшеу тәсілдері. Педагогикалық үдерістің сапа мониторингінің өлшемдері мен көрсеткіштері. МДҰ-да мониторингті іске асыру шеңберінде білім беру процесінің сапасын педагогтің өзін-өзі бағалауы. Мектеп жасына дейінгі балалардың білім жетістіктерін өлшеу тәсілдері. Мектепке дейінгі жастағы білім беру жетістіктерін мониторингтеу өлшемдері мен көрсеткіштері. Балалардың ойын дағдыларының сапасын бақылау тәсілдері. Педагогтердің ойын құзыреттілігінің мониторингі (Педагогтің кәсіби іс-қимылдарының сапасы). МДҰ топтарындағы заттық- кеңістіктік дамытушы ортаның мониторингі. Баланың даму портфолиосын жобалау және құрылымдау тәсілдері. Мектепке дейінгі білім беру қызметі жағдайында балалар портфолиосымен жұмыс жасау технологиялары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: мектепке дейінгі ұйымда педагогикалық үдерістің мониторингін жүргізу механизміне ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагогикалық анимация
    Несиелер: 4

    Мақсаты:студенттерде анимациялық іс-әрекет бойынша жүйелі-білімді қалыптастыру. Мазмұны:педагогикалық анимациялық технологиялар негіздері. Анимациялық іс-әрекеттің құралдары, формалары және әдістері. Тынығу садасындағы театрландырылған педагогиканың мүмкіндіктері мен ерекшеліктері. Тынығу драматургиясының негіздері. Анимациялық жобалау әрекетінің құрылымы мен технологиясы. Әлеуметтік-қорғау және оңалту технологиялары және анимация. Қалыптасатын құзыреттіліктер:балалар үшін мәдени-бос уақытты ұйымдастыру бойынша технологияларды меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіз мінез-құлық негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: болашақ педагогта кәсіби қызметіне кешенді көзқарасты қалыптастыру Мазмұны: Балаларды қауіпсіздік негіздерімен таныстыру бойынша психологиялық-педагогикалық жұмысты ұйымдастыру принциптері. Балаларды қауіпсіздік негіздерімен таныстыру үшін жағдай жасау. Балаларды қауіпсіздік негіздерімен таныстыру құралдары. Балаларды қауіпсіздік негіздерімен таныстырудағы белсенді тәсіл. Балаларды қауіпсіздік негіздерімен таныстыру әдістері. Ата-аналармен өзара әрекеттесу. Қалыптасатын құзыреттіліктер: балаларды қауіпсіздік негіздерімен таныстыру үшін жағдай жасау дағдыларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Баланың мектепке бейімделуі
    Несиелер: 6

    Мақсаты:студенттерді баланың мектеп жағдайына бейімделу ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны:баланың мектепке бейімделу мәселесі. Балалардың танымдық дамуының ерекшеліктері. Мектепалды жастағы балаларға мектепте қойылатын талаптар. Бірінші сыныптағы физиологиялық және психологиялық бейімделу. Мектепте баланың психологиялық қолайсыздығының себептері. Мектепке бірінші сынып оқушыларының психологиялық бейімделуінің бұзылуы. Қалыптасатын құзыреттіліктер:баланың мектепте оқуға бейімделу кезеңінде психологиялық-педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балаларды мектепалды даярлау
    Несиелер: 6

    Мақсаты:студенттердің баланы мектепте оқуға дайындаудың теориялық негіздерін меңгеруі. Мазмұны:«Балаларды мектепалды даярлау» түсінігі мазмұнының теориялық негіздері. Мектепке дайындық - күрделі көп компонентті ұғым. Дайындық түрлері. Баланың мектепке бейімделуі мәселесі. Ынтымақтастық - мектепке дейінгі ұйым мен бастауыш мектеп сабақтастықтығын жүзеге асыру шарты. Педагогтер мен ата-аналар ынтымақтастығының қазіргі формаларының сипаттамасы. Қалыптасатын құзыреттіліктер:баланың мектепте оқуға дайындығын жүзеге асыруға дайын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдістемелік сүйемелдеудің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мақсаты:студенттерді әдістемелік сүйемелдеудің технологиялары және мектепке дейінгі ұйымда оны ұйымдастырумен таныстыру Иазмұны: Білім беру жүйесіндегі әдістемелік қызмет: Әдістемелік қызметтің мәні, ұйымдастыру принциптері, құрылымдық компоненттері мен бағыттары. Әдістемелік сүйемелдеу теориясы: "сүйемелдеу" түсінігі, іске асыру принциптері, түрлері, сүйемелдеу, әдістемелік сүйемелдеу ерекшелігі, әдістемелік сүйемелдеу кезеңдері. Әдістемелік сүйемелдеу технологиялары: эдвайзинг, баддинг, коучинг, тәлімгерлік сүйемелдеудің вариативтік технологиялары ретінде. Педагогті әдістемелік сүйемелдеуді ұйымдастыру шарттары: ақпараттық-әдістемелік сүйемелдеу кеңістігі, әлеуметтік әріптестермен желілік өзара іс-қимыл мүмкіндіктері. Қалыптастасатын құзыреттіліктер: әдістемелік сүйемелдеу технологияларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жобалау әрекетінің негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттердің зерттеу мәдениетін дамыту және жобалау әрекетін ұйымдастыру алгоритмдерін меңгеру. Мазмұны: «Жобалау әрекетінің негіздері» пәнін оқытудың мақсаты мен міндеттері. Жобаның мәнін анықтау. Жобалау әрекетінің түрлері мен типтерін жіктеу. Жоба тақырыбын таңдауға қойылатын талаптар. Жобаның тақырыбы мен мақсатын тұжырымдау. Жобаның ғылыми аппараты. Жобаның жоспарын жасау. Жобалау әрекетінің тақырыбы бойынша әдебиеттерді зерттеу. Ақпаратты жинау және талдау тәсілдері. Ақпарат көзімен жұмыс істеу әдістері. Интернетте ақпаратты іздеу. Жобаны рәсімдеуге және қорғауға қойылатын талаптар. Қалыптасатын құзыреттіліктер: мектепке дейінгі білім беру мәселелері бойынша жобалық әрекетті ұйымдастыру дағдыларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісінің педагогикалық шеберлігі
    Несиелер: 6

    Мақсаты:педагог-тәрбиешінің педагогикалық шеберлігінің мәнін ашу. Мазмұны:педагогикалық шеберлік және оның тәрбиешінің кәсіби іс-әрекетіндегі маңызы. Педагогтың кәсіби құзыреттілігі. Педагогикалық техника. Педагогикалық және актерлік іс-әрекет. Тәрбиеші сөзі. Педагогикалық сөйлеу тілінің формалары мен функциялары. Педагогикалық қарым-қатынас шеберлігі. Өзін-өзі жетілдіру және өзін - өзі тәрбиелеу-кәсіби шеберлікті жетілдірудің факторы. Қалыптасатын құзыреттіліктер:кәсіби іс-әрекетте педагогикалық шеберлігін көрсете алуға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балабақшадағы әдістемелік жұмыс
    Несиелер: 6

    Мақсаты:студенттерді мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік жұмыстың негіздерімен таныстыру Мазмұны:әдіскер жұмысының ұйымдастыру-теориялық негіздері. Мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік жұмыстың маңызы. Әдістемелік кабинет жұмысының бағыттары. Әдістемелік жұмыстың формалары. Педагогикалық кеңес. Кеңес беру. Семинар. Тәрбиешімен әңгімелесу. Тәжірибелі педагогтардың жұмысын ұжымдық қарау. Әдістемелік жұмыста тәрбиешілерді белсендіру әдістері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: балабақшада әдістемелік жұмысты басқаруға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Основы педиатрии и гигиены
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді мектеп жасына дейінгі балалардың аурулары таныстыру. Мазмұны: Мектеп жасына дейінгі бала дамуының морфо-функционалды ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балаларды күту және сыртқы ортаны ұйымдастыруға қойылатын гигиеналық талаптар. Бала денсаулығының негізгі факторлары. Балалардың демалысын ұйымдастыруға қойылатын гигиеналық талаптар. Балалардың рационалды тамақтану негіздері, балалар диетологиясы. Күн тәртібінің және дене белсенділігінің мектепке дейінгі балалардың жүйке жүйесінің дамуына әсері. Мектеп жасына дейінгі балаларда жиі кездесетін аурулар. Қалыптасатын құзыреттіліктер: мектепке дейінгі ұйымдамектеп жасына дейінгі балаларға емдеу-алдын алу шараларын жүргізуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Таным әдістері зерттеу құралы ретінде. Ғылыми зерттеу әдістері. Педагогикалық зерттеу әдістерінің жіктелуі. Зерттеу әдістерін таңдау принциптері. Зерттеу әдістерінің жалпы сипаттамасы. Ғылыми танымның жалпы және арнайы әдістері. Зерттеудің теориялық әдістері. Зерттеудің тарихи-педагогикалық әдістері. Эмпирикалық зерттеу әдістері. Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жалпылау. Зерттеудің ғылымаралық әдістері және оларды ФКС-да қолданудың негізділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепке дейінгі ұйымның дамытушы ортасын жобалау
    Несиелер: 6

    Мақсаты:дамытушы ортаны ұйымдастыруда кәсіби білік пен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны:«Заттық-кеңістіктік дамытушы орта» ұғымының мәні мен мазмұны. Дамытушы ортаға сипаттама. Ерте және мектеп жасына дейінгі балалар топтарында дамытушы ортаның ерекшеліктері. Дамытушы ортаны құрастыру ұстанымдары. Орта баланың қозғалысқа, қарым-қатынасқа, танымға деген қажеттілігін қамтамасыз ету құралы ретінде. Қалыптасатын құзыреттіліктер:балаларды дамыту үшіндамытушы ортаны ұйымдастыруға және қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Логопедия негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты:логопедияның теориялық және практикалық негіздерімен студенттерді таныстыру. Мазмұы:логопедия ғылым ретінде. Балалар тілін дамытудың заңдылықтары мен кезеңдері. Сөйлеу қызметінің нормасы мен патологиясы. Сөйлеу бұзылыстарының жіктелуі. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды тексеру. Логопедиялық жұмыстың принциптері мен мазмұны. Логопедиялық әсер ету әдістемесі. Қалыптасатын құзыреттіліктер:педагогикалық дифференциалды диагностика әдістерін және логопедиялық әсер ету әдістерін меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON11

    ұлттық білім жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес оқу үрдісін оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын қолдану арқылы құрылымдай алады

  • Код ON3

    академиялық адалдық ұстанымдарын түсініп және сақтап, мәдениетін қолдай отырып қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға ықпал ететін Қазақстанның қазіргі заман тарихы, философия, қолданбалы экономика, заң, жаратылыстану-ғылыми пәндер жайлы өзекті білімдерін көрсете алады;

  • Код ON2

    ақпаратты алу, сақтау, өңдеудің негізгі әдістері, тәсілдері мен құралдары туралы білімді тәжірибеде қолдана алады, жаһандық компьютер желісінде ақпараттарды басқару құралы ретінде компьютермен істеуге қабілетті

  • Код ON1

    кәсіби сөйлеу мәдениетінің негіздерін іс-жүзінде қолданады, ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды, дәлелді және анық құруға қабілетті

  • Код ON8

    позитивті және конструктивті тұлғааралық қарым-қатынасты, педагогикалық үрдістің барлық субъектілерімен қарым-қатынасты ұйымдастыруға, басқарушылық шешімдер қабылдауға қабілетті

  • Код ON5

    мектепке дейінгі және бастауыш білім берудегі оқытудың сабақтастығы мен кіріктіру ұстанымдарын ескере отырып оқу сабақтарын жоспарлайды

  • Код ON9

    әлеуметтік, жасерекшілік, психофизикалық және жеке ерекшеліктерді, оның ішінде балалардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асырады

  • Код ON6

    ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың даму деңгейін диагностикалайды, жағымсыз құбылыстарға жол бермеу үшін алдын - алу жұмыстарын жүргізеді

  • Код ON7

    жоғары әлеуметтік құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына бейімділік танытады; әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген

  • Код ON4

    бейімделу резервтерін ұйымдастыруды және денсаулықты нығайтуды көтеру үшін дене тәрбиесі мен өзін-өзі тәрбиелеу құралдарын қолданады

  • Код ON10

    мектеп жасына дейінгі балалардың өзіндік, танымдық, шығармашылық іс-әрекеті үшін қауіпсіз дамыту ортасын құрады

  • Код ON12

    мектепке дейінгі білім беру мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу және жобалық қызметті жүзеге асырады, ғылыми-зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу: Мектепалды даярлық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top