Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01101 Педагогика және психология в ABU

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Бұл курс теориялық зерттеу әдістерін, ғылыми зерттеулерде модельдеу мәселелерін зерттейді және ғылыми зерттеудің дұрыс бағытын таңдауға көмектеседі. Курс барысында білім алушы ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу, сондай-ақ эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін жүргізу, өңдеу және ресімдеу, сондай-ақ қазіргі ғылым философиясы мен әдіснамасы бойынша білім алу дағдыларын игеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби оқытудың әдістемесі мен әдіснамасы

    Пән кәсіби және академиялық құзыреттіліктерді қалыптастыруды қамтамасыз ететін теориялық негіздер мен практикалық тәсілдерді зерттеуге бағытталған. Негізгі назар ғылым, білім және инновацияны оқу процесіне біріктіруге, кәсіби қызметтің ерекшелігін ескеретін заманауи оқыту әдістемелері мен цифрлық технологияларды қолдануға, сондай-ақ оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу мен іске асыруға бөлінеді. Пәнді меңгеру білім беру тәжірибесін жетілдіруге, сыни ойлауды дамытуға және жоғары білім мен жоғары оқу орнынан кейінгі білім саласындағы қазіргі тенденцияларға бейімделу қабілетін арттыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Бұл пәнді оқу барысында академиялық жанрлардың (аннотациялар, рефераттар, аналитикалық шолу, сонымен қатар ғылыми оқиға туралы хабарламалар (конференциялар)) теориялық мәселелері қарастырылады. Пәнді меңгеруге мәтінді аналитикалық өңдеудің негізгі мақсаттарын түсіну, кәсіби тақырыптағы мәтіндерді талдау, мәтінді талдау әдістемесі мен анықтамалық, арнайы әдебиеттер мен компьютерлік желілердегі ақпаратты іздеудің түрлі әдістерін, ғылыми, ғылыми-техникалық және ғылыми-көпшілік мәтіндерге стильдік талдау және т.б. оқып үйрену кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық квалиметрия және білім беру сапасын басқару

    Пән білім беру сапасын бағалау саласында терең теориялық және практикалық құзыреттілікті дамытуға бағытталған, ерекше назар ғылыми-зерттеу қызметіне аударылады. Курс квалиметрияның негізгі тәсілдерін, әдістері мен құралдарын, сондай-ақ білім беру сапасын басқарудың қазіргі теориялары мен модельдерін қамтиды. Бұл механизмдер білім беру мекемелері деңгейінде және жалпы білім беру саясаты аясында білім беру үдерістерін бағалау мен жақсарту үшін қолданылады. Ерекше назар қолданыстағы модельдер мен сапаны бағалау жүйелерін сыни тұрғыдан талдау дағдыларын дамытуға, сондай-ақ оларды жетілдіру және түрлі білім беру контекстіне бейімдеуге бағытталған жаңа әдістерді әзірлеуге бөлінеді. Білім алушылар педагогикалық квалиметрияның тұжырымдамалық және әдіснамалық негіздерін зерттейді, сондай-ақ білім беру нәтижелерін өлшеуге, педагогикалық қызметтің тиімділігін бағалауға және білім беру бағдарламаларын іске асыруға арналған құралдарды құру және сынақтан өткізу үдерісін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби педагогикалық қызметке психологиялық дайындық

    Пән кәсіби педагогикалық қызметке психологиялық дайындықты қарастыра отырып, кәсіби педагогикалық сананы қалыптастырады. Пәнді оқу барысында білім алушылар педагогикалық процесс үлгілерімен, кәсіби қызметтің тиімділігінің шарты ретінде қарастырылатын құзыреттілік тұжырымдамаларымен танысады. Курс кәсіби қызметтің құрылымын, психологиялық-педагогикалық бағыттағы кәсіби қызметті ұйымдастырудағы зерттеу әдістерін зерделеуді көздейді және оқу сабақтарын өткізу барысында психологиялық-педагогикалық білім мен пәндік саладағы білімді біріктіруді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары білім беру жүйесіндегі әлеуметтік серіктестік

    Пән білім беру мекемелерінің ішкі және сыртқы стейкхолдерлермен өзара әрекеттесу механизмдері мен принциптерін зерттейді. Ерекше назар мамандарды даярлау сапасын қамтамасыз ету, тиімді академиялық орта құру және еңбек нарығының қазіргі заманғы талаптарын интеграциялау үшін серіктестік стратегиясын әзірлеуге бөлінеді. Курс коммуникациялық модельдерді, сыртқы серіктестерді тарту әдістерін, сондай-ақ жоғары оқу орындары, қоғам және кәсіби қауымдастықтар арасындағы байланыстарды нығайтуға ықпал ететін әлеуметтік бағытталған бастамаларды зерттеуді қамтиды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Наукометрия

    Пән ғылыми қызметті және жарияланым белсенділігін сандық талдау әдістерін зерттеуге арналған. Курс барысында докторанттар наукометрияның теориялық негіздерін, ғылыми үлесті бағалау әдіснамасын меңгереді, сондай-ақ негізгі наукометриялық дерекқорлармен (Scopus, Web of Science, Google Scholar және т.б.) жұмыс істеу бойынша практикалық дағдыларды игереді. Арнайы назар қазіргі метрикаларға — Хирш индексіне, импакт-факторға, SNIP, SJR, altmetrics және басқа да көрсеткіштерге бөлінеді. Ғылымның, ғылыми журналдардың, зерттеу топтарының және жеке ғалымдардың даму тенденциялары талданады. Сондай-ақ, жасанды интеллектіні пайдалану, ғылымның прогрессивті маңызы, ғылыми бағыттар мен ғылыми нәтижелер, наукометриялық бағалаудың этикалық аспектілері, ғылыми сілтеме, өзін-өзі сілтеу және метрикалармен манипуляциялар мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Педагогикалық процесті сапалы жобалауға арналған педагогикалық инновациялардың әдіснамалық технологияларын таңдау; кәсіби іс-әрекетті жүзеге асыруда психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін бағалауда квалиметриялық құралдарды қолдану
  • Кәсіби, әлеуметтік-психологиялық, педагогикалық, полимәдени, зерттеушілік құзіреттер мен өзін-өзі дамыту құзіреттілігіне байланысты дүниетанымдық ұстанымды қалыптастыру, жоғары оқу орындарының қоғаммен және кәсіби қауымдастықтармен өзара әрекеттесуінің қолданыстағы түрлерін талдау, академиялық ортаның күшті және әлсіз жақтарын анықтау, әртүрлі серіктестік стратегияларын салыстыру.
  • Психологиялық-педагогикалық қызметті дамытудың негізгі кезеңдерін, кәсіптік даярлықтың нормативтік негіздерін жіктейді, тиісті білім саласының ғылыми мектептерінің жұмысын түсіндіреді және талдайды; білім сапасын басқарудың негізгі ұғымдарын пайдаланады, олардың теориялық және практикалық әзірлемелерін талдайды және оқу сабақтарын өткізу кезінде пәндік саладағы психологиялық-педагогикалық білімнің интеграциясын қамтамасыз етеді
  • Психологиялық-педагогикалық қызметтің ғылыми негізделген әдістерін қолдану; кәсіби маңызды ақпаратты жинауды ұйымдастыру, деректерді өңдеу және оларды интериоризациялау бойынша заманауи ғылыми негізделген технологияларды меңгеру; зерттеудің гносеологиялық негіздерін, сондай-ақ білім беру мен ғылыми қызметте жасанды интеллект құралдарын құзыретті қолдануды түсіну.
  • Ғылыми аймақтың шекарасын кеңейту үшін өзіндік бірегей зерттеулерді әзірлеу, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін болжау
  • Ғылыми салада жазбаша және ауызша сөйлеу қызметінің дағдыларын қалыптастыру, ғылыми тілді түсіну және ғылыми бағыттағы әдебиеттерді оқу, ғылымның жаңа жетістіктерін, ғылыми зерттеудің заманауи әдістері мен әдістемелерін анықтау және салыстыру, эксперимент нәтижелерін өңдеу және түсіндіру дағдыларын меңгеру
  • Білім алушыларда жеке тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру, кәсіби дағдылар мен іскерліктерді, сондай-ақ педагогикалық өзін-өзі тәрбиелеу қажеттіліктерін дамыту, педагогикалық қызметке шығармашылық, зерттеу тәсілдерін ұйымдастыру
Top