Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05202 Экоаналитика в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Жер ресурстары және оларды ұтымды пайдалану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің Жердің табиғи ресурстары және оларды ұтымды пайдалану жолдары туралы білімдерін қалыптастыру. Адам өміріне қолдануға болатын тірі және жансыз табиғатты пайдалану мүмкіндігін зерттеу. Табиғи ресурстарды кешенді ғылыми негізделген пайдалану қарастырылады, онда экожүйелердің өзін-өзі реттеу және өзін-өзі қалпына келтіру қабілетінің ең аз бұзылуымен табиғи ресурстардың әлеуетін барынша сақтауға қол жеткізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және академиялық оқу және зерттеу мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экологиялық ағарту және мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді қоғамда белсенді азаматтық ұстанымды және экологиялық мәдениетті тұрақты даму қағидаттары негізінде қалыптастыру бойынша білімге үйрету болып табылады. Қоғамдағы экологиялық мәдениетті қалыптастыру үшін қауіпсіздік, салауатты өмір салты, қоршаған ортаның жай-күйі және табиғи ресурстарды пайдалану туралы экологиялық білімді зерделеу, азаматтардың белсенді өмірлік ұстанымға ие болуға деген қызығушылығын ояту және экологиялық мәселелерді шешуде бастама көтеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Климаттық ресурстар
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты климат және климаттық ресурстар туралы білімді қалыптастыру; планетарлық масштабта, сондай-ақ Қазақстан аумағында климаттық ресурстардың өзгеруінің экологиялық, әлеуметтік және экономикалық салдарларын түсіну болып табылады. Планетарлық климат жүйесіндегі негізгі климат түзуші факторлар мен кері байланыстарды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологиялық ресурстар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың тірі жүйелер мен тұтастай биосфера тұрақтылығының жетекші факторы ретінде биологиялық әртүрліліктің қалыптасу заңдылықтарын тану болып табылады. Студенттерде биосфераның биологиялық ресурстары тіршілік тіршілігінің жаңартылатын көзі ретіндегі және экожүйелердегі биоөнімділікті реттейтін заңдылықтар туралы заманауи түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сулы және жер үсті экожүйелерінің биоиндикациясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерде тірі организмдердің реакциясы негізінде ағзаларға антропогендік жүктемені анықтау әдісі туралы түсініктерін қалыптастыру. Білім алушылар тіршілік ету ортасының сапасын бағалау әдістерін биотаның индикаторлық көрсеткіші бойынша қоршаған орта факторларының түр немесе популяция дарақтарының жай-күйіне әсер етуі негізінде және өсімдіктер мен жануарлардың су мен жер үсті экожүйелерінің қасиеттері бойынша белгілі бір химиялық заттарды жинақтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және жабайы табиғатты қорғау
    Несиелер: 5

    FutureLearn платформасының ЖАОК курсының мақсаты студенттердің табиғатты қорғау жұмысын және әлемдік биоалуантүрлілікті сақтау үшін экожүйелерді зерттеуі болып табылады. Олар жел электр станцияларының теңіз құстары популяциясына тигізетін әсерін, дүние жүзіндегі аралар санының азаю себептерін және тропикалық теңіздердегі балық түрлерін зерттеп, экожүйелер мен олардың адам әрекетінің қалай әсер ететінін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Минералды шикізат ресурстары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің Қазақстанның минералдық шикізатын өндіруші және тұтынушы маңызды әлемдік державалардың минералдық-шикізат әлеуеті, минералдық ресурстарға қатысты әлемдік конъюнктура және оның өзгеруінің негізгі үрдістері туралы білімдерін меңгеруі болып табылады. Минералды шикізат түрлері бойынша әлемнің және Қазақстанның маңызды минералды кен орындарын зерттеу. Пайдалы қазбалардың түрлері олардың барланған қорларын, болжамды ресурстарын және экономикалық маңызын сипаттай отырып қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жер ресурстарының сапасын экологиялық бағалау және болжау
    Несиелер: 8

    Осы курстың мақсаты жер ресурстарының әлеуетін бағалау және болжау үшін олардың экологиялық жай-күйі туралы объективті ақпарат алу, сондай-ақ жерді пайдалану мен қорғауды мемлекеттік бақылау және басқару, жер кадастрын жүргізу, экологиялық бұзушылықтардың, жердің тозуы мен ластануының себептерін айқындау, сондай-ақ жердің ластануынан келтірілген залалды айқындау әдістерін зерделеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Атмосфералық ауа сапасын экологиялық бағалау және болжау
    Несиелер: 8

    Бұл пәннің мақсаты атмосфералық құбылыстар мен жауын-шашындарды ластану деңгейін анықтау, оның құрамын анықтау және зерттеу арқылы атмосфераның жер бетіндегі қабаттарының жағдайын бағалау мен болжауды зерттеу болып табылады. Білім алушылар өнеркәсіптік объектілер үшін таза ауаны қамтамасыз ету жөніндегі талаптарды, сондай-ақ қалалар мен ірі елді мекендердің ауасын тазарту әдістерін зерделейтін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-экологиялық жауапкершілік тұжырымдамасына кіріспе
    Несиелер: 5

    Coursera платформасының ЖАОК курсының мақсаты тұрақты дамуға академиялық көзқараспен танысу және жаһандық өзгерістер, экожүйелердің тозуы және қазіргі адамзат қоғамдарының шектеулі ресурстары жағдайында өмір сүру жолдарын зерттеу болып табылады. Курс тұрақты даму теориясы мен тәжірибесінің негізгі білім салаларына, соның ішінде халық, экожүйелер, жаһандық өзгерістер, энергетика, ауыл шаруашылығы, су ресурстары, қоршаған орта экономикасы мен саясаты, этика және мәдени тарихқа бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және жастар саясаты
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әр түрлі саладағы көшбасшылық көрінісінде ерекше болып табылатын негізгі әлеуметтік-психологиялық теориялар туралы білімді қалыптастыру, ұжымда тиімді көшбасшылықты жүзеге асыру үшін әртүрлі әдістер мен технологияларды қолдану, ұжымдағы тұлғааралық өзара әрекеттесуді сауатты талдау. Ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетін, зияткерлік әлеуетті, топтық көшбасшылық динамикасы мен міндеттерінің негізгі заңдылықтарын, көшбасшылық стильдерін, сауатты басқару шешімдерін қабылдау психологиясын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор - стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты-студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптарды құру әдістері туралы білімдерін қалыптастыру, студенттер мен айналасындағыларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Корпоративтік экологиялық және әлеуметтік жауапкершілік
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты қоғам алдындағы белгілі бір міндеттемелерді орындау арқылы ұйымның корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігін дамыту, оның ішінде қоршаған ортаға қамқорлық пен орынды тұтыну қағидаттары, экологиялық нормаларды қорғауды, зиянсыз өнім өндіру, қоршаған ортаға инвестициялау, корпоративтік мәдениетке; қызметкерлерге, қала тұрғындарына, өңір тұрғындарына қамқорлық жасау; еріктілік, қайырымдылыққа ақша аудару, бұл өз кезегінде ұйымның бренді мен бәсекелестік артықшылықты қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы бірыңғай түсінікті қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы теріс әсерінен қорғауды құру болып табылады. Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Су ресурстарының сапасын экологиялық бағалау және болжау
    Несиелер: 8

    Бұл пәннің мақсаты суды пайдаланудың белгілі бір түрі үшін өлшемдермен немесе нормалармен салыстырылатын су сапасын бағалау бойынша білімді қалыптастыру, судың жалпы жай-күйінің болашақ дамуының ықтимал баламаларын, сондай-ақ оның сандық және сапалық өзгерістерін айқындау, сарқынды сулардың жүктемесін ескере отырып, су объектісі жай-күйінің оңтайлы жағдайларын модельдеу, су ресурстарының сапасын реттеу, оларды қорғау және ұтымды пайдалану жөніндегі басқарушылық шешімдерді әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биоcфера мен адамзаттың тұрақты дамуы
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің биосфераның экономикалық мүмкіндіктері шеңберінде қоршаған ортаға әсер ету тұрғысынан адам өмірінің ұдайы өндірісі мен табиғи экожүйелерді сақтаудың табиғи базасын бұзбай, биосфераның және адамзаттың тұрақты дамуын зерттеу. Тұрақты дамуға көшу шарттары да қарастырылады, олар тек экономикалық немесе ғылыми-техникалық міндеттер ғана емес, сонымен қатар әлеуметтік, яғни халықты тәрбиелеу мен оқытумен байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоршаған орта объектілерінің аналитикалық химиясы бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қоршаған орта объектілерін көп параметрлік элементтік және пәндік талдаудың заманауи әдістері бойынша дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Оқыту мазмұны белгілі бір экологиялық мәселені шешу үшін талдау әдісін таңдау критерийлерін, талдау әдістерінің негізгі сипаттамаларын, элементтерді анықтау шектерін, талдау қателіктері мен элементтердің шоғырлануын, сынамалар мен градуирлеу ерітінділерін дайындауды және өлшеу нәтижелерін өңдеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық шетел тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қарым-қатынасты қамтамасыз ететін, күрделіліктің тиісті деңгейіндегі әдебиет туындыларын шет тілінен аударма тіліне оқуға, түсінуге, аударуға мүмкіндік беретін негізгі тілдік құзыреттілікке қол жеткізу болып табылады. Студенттер сөйлеуді құлақпен еркін қабылдай алады және естіген материалдың мазмұнын жаңғырта алады. Ұсынылған курс аясында студенттің негізгі грамматикалық материалды игеруі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Негізгі базалық шет тілінің практикалық курстары (B2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-В2 деңгейінде шет тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын игеру, сөздік қорын толықтыру және белгілі бір грамматикалық құрылымдарды дамыту. Арнайы мәселелердің ауызша (монолог және диалог) сөйлеуін түсіну үшін негізгі терминологияларды зерттейді. Студенттер мамандық бағыты бойынша талқылауға қатысады (сұрақтар қойып, сұрақтарға жауап береді), жазбаша сөйлеудің негізгі дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Геоэкология
    Несиелер: 7

    Курстың мақсаты Жер туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, геосфералық қабықшалардың өзара әрекеттесуін және осы үрдістерді адам ортасында көрсету; жер қойнауына әсер етудің геоэкологиялық салдары туралы ғылыми түсінік қалыптастыру. Геосфералық қабықтарда пайда болатын негізгі заңдылықтар, литосфераның, гидросфераның және атмосфераның геоэкологиялық мәселелері, табиғи процестердің геоэкологиялық салдары, олардың қоршаған ортаның өзгеруіне әсері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасының қоршаған ортаны және табиғи ресурстарды сақтау стратегиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологиялық қауіпсіз және тұрақты дамуға көшу шеңберінде студенттердің Қазақстанның Даму стратегиясының басым бағыттарын зерделеуі болып табылады. Тұщы судың жетіспеушілігі, жер ресурстарының сарқылуына және климаттың өзгеруіне байланысты шөлейттену процестері, биоалуантүрлілікті сақтау, қоғам мен қоршаған ортаның өзара іс-қимылын үйлестіру, экологиялық қауіпсіз қоршаған ортаны қалыптастыру, табиғи ресурстарды теңгерімді пайдалану, экологиялық ағарту, сондай-ақ экологиялық қолайлы мекендеу ортасын құру мәселелерін қарау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экологиялық нормалау мен сараптаудың негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді нормативтік құқықтық қамтамасыз етумен, экологиялық сараптама жүргізу тәртібімен және қоршаған ортаға әсерді бағалау рәсімімен таныстыру болып табылады. Қоршаған ортаға тұтастай немесе жекелеген орта құраушы элементтерге зиянды әсерлердің түрлерін, мөлшерін, құрамын айқындау процесі болып табылатын экологиялық нормалау негіздерін зерделеу; сондай-ақ әртүрлі технологиялық процестерді орындау және жабдықтарды пайдалану кезінде еңбекті қорғаудың нормативтік талаптарына сәйкестігі тұрғысынан лицензиялаудан және сақтандырудан өту жөніндегі кәсіпорынның құжаттарын дайындау жөніндегі сараптама негіздерімен танысу жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаны зерттеудің далалық және зертханалық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің табиғи ортаның жағдайын бағалау және ықтимал өзгерістерді болжау үшін қажетті экологиялық зерттеулердің негізгі кезеңдері туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Далалық зерттеулердің маңыздылығын анықтау, өйткені олар популяцияға немесе қоршаған орта факторлары кешенінің жеке ағзасына әсер ету нәтижесін анықтауға мүмкіндік береді. Белгілі бір фактордың қоршаған ортаға әсер ету дәрежесін нақтылауға мүмкіндік беретін зертханалық зерттеу әдістерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экологиялық кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты экологиялық кәсіпкерлікті және оның кәсіпорындардың экологиялық қызметі көрсеткіштерінің экономикалық және кешенді жүйесіне кірігуін зерттеу болып табылады. Курс өнім шығару, қоршаған ортаны қорғау саласында бағдарламалық құралдарды әзірлеу және енгізу, табиғат қорғау жабдықтарын баптау және пайдалану, қолданыстағы табиғат қорғау нормалары мен талаптарын сақтауды қамтамасыз ететін материалдардың, заттардың, технологиялардың экологиялық қауіпсіздігін бағалау арқылы қоршаған ортаны қорғауға бағытталған экологиялық кәсіпкерліктің мәнін зерделеуге негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спутниктік деректерді қолдану көмегімен климаттың өзгеруін түсіну
    Несиелер: 5

    FutureLearn платформасындағы ЖАОК курсының мақсаты Еуропалық ғарыш агенттігінің климаттың өзгеруі бастамасы (CCI) бағдарламасында пайдаланылатын ең заманауи технологияларды студенттерге оқыту болып табылады. Климаттың өзгеруін өлшеу үшін спутниктік деректерді пайдалану әдістері қарастырылады; сіз карталарды, уақыт қатарларын және негізгі климаттық айнымалылардың тенденцияларын қалай құруға және беруге болатындығын білесіз, нәтижелерді бағалай аласыз және талдаудың маңыздылығы туралы шешім қабылдай аласыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғи ортаның деректері туралы ғылым
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты табиғатты қорғау және табиғатты пайдалану мәселелері бойынша деректер мен ақпаратты терең түсіну үшін тек ғылыми әдістер, процестер, алгоритмдер, статистика, заманауи технологиялар және күрделі жүйелер туралы білімді қалыптастыру; қоршаған ортаны қорғаудың жаһандық мәселелері бойынша (климаттың өзгеруі, биосфераның сақталуы, парниктік эффект және т.б.) мәліметтер базасын жобалау және әзірлеу әдістерін зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі қосымша тіл ретінде: табиғатты қорғауға және тұрақты дамуға арналған ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    FutureLearn тұғырнамасындағы ЖАОК курсының мақсаты студенттердің ағылшын тілі білімін оқуы болып табылады, ол әр түрлі тілдік форматтарды игерген сайын өз деңгейін көтеруге мүмкіндік береді. Ағылшын тілін үйренуге көмектесетін әртүрлі әдістерді үйренесіз; оқу және айтылым дағдыларын жетілдіресіз; табиғатты қорғау және тұрақты дамудың әртүрлі тақырыптарын оңай талқылау үшін қажетті білім мен лексикаға ие боласыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экологиялық мониторинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экожүйелердің антропогендік өзгерістерін бақылау, бағалау және болжау үшін оларды іс жүзінде пайдалану үшін іргелі білімді кеңейту болып табылады. Мынадай бағыттар бойынша мониторинг саласындағы базалық білімді қамтиды: бақылау жүйесін ұйымдастыру, экологиялық жағдайды бағалау, қоршаған табиғи ортаның өзгеруін болжау; экологиялық білімнің осы саласының қазіргі жай-күйі мен даму перспективалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған тілдер (қазақ (орыс) тіл, шет тілі)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби маңызды ақпарат алу үшін қазақ (орыс) және шет тілдерін, әріптестермен кәсіби қарым-қатынас жасау қабілетін дамытуға бағытталғанын қалыптастыру болып табылады. Оқыту мазмұнына кәсіби бағыттылықты ескеретін коммуникативтік қызмет салалары, сөйлеу әрекеттері және сөйлеу материалы; кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайларында көптілділікті практикалық меңгеру кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экожүйелілік және экологиялық индикаторлар жүйесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты экожүйелердің морфологиялық құрылымы, құрылымдық компоненттер арасындағы өзара байланыс, экожүйенің функционалдық көрсеткіштері, экожүйелердің өзін-өзі ұйымдастыру, өзін-өзі реттеу және өзін-өзі сақтау ерекшеліктері мен тетіктері, экожүйелердің табиғи ресурстарын ұлттық экономикалық қажеттіліктер үшін пайдалану мүмкіндіктері, экожүйелердің құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуындағы антропогендік өзгерістердің ауқымы мен салдары туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар ауаның ластануын, табиғи ресурстарды пайдалануды, климаттың өзгеруін, уыттылықты, биоәртүрлілікті жоғалтуды, жағалау аймақтарын және қалдықтарды өңдеуді сипаттайтын қоршаған орта жай-күйінің индикаторларын ескере отырып, жасанды экожүйелерді құрудың тиімді тәсілдерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғи ортаны зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты физикалық-химиялық әдістер мен аспаптардың көмегімен қоршаған ортаның жағдайын бағалау және бақылау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Оқыту мазмұнына талдаудың келесі әдістерін зерттеуді қамтиді: далалық, эксперименттік, геоботаникалық, математикалық, химиялық, стационарлық, маршруттық, статистикалық әдістер, бақылау әдісі, аспаптық, салыстырмалы және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Энергия және ресурс үнемдейтін химиялық-технологиялық жүйелерді оңтайландыру және ұйымдастыру әдістері
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты студенттерді энергия және ресурс үнемдеу тұрғысынан химия-технологиялық процестерді, жабдықтарды, технологиялық жүйелер мен кешендерді оңтайландырудың қазіргі заманғы әдістерімен таныстыру, химиялық технология, мұнай химиясы, Биотехнология, өнеркәсіптік экологиядағы заманауи ресурс үнемдеу жүйелерінің даму үрдістері мен перспективаларын зерделеу болып табылады. Студенттер негізгі жабдықтың сипаттамаларын оңтайландыру әдістерін, қайталама ресурстарды ұтымды пайдалану әдістерін, жаңа энергия ресурстарын үнемдейтін және экологиялық таза өндірістерді құрудың техникалық шешімдерін әзірлеу негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және табиғатты пайдаланудағы статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерді экология және табиғатты пайдалану саласындағы математикалық статистика әдістерімен ақпаратты өңдеудің заманауи компьютерлік технологияларының негіздерін оқыту. Зерттеу барысында экологиялық және қоршаған ортаны қорғау қызметті сипаттайтын жаппай құбылыстар мен процестердің статистикалық материалдарын жинауға, жинақтауға және талдауға мүмкіндік беретін тұжырымдамалық аппарат пен білім жиынтығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоғамдық кеңістіктердің экологиялық жағдайын талдау
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты қоғамдық кеңістіктердің (саябақтар, алаңдар, скверлер, аллеялар және т.б.) адам мен шаруашылық қызмет үшін жарамдылық дәрежесін анықтау, қоғамдық кеңістіктердің жай-күйіне антропогендік әсер етуді белгілеу болып табылады. Білім алушылар қоғамдық кеңістіктердің экологиялық жай-күйін мониторингтеу әдістерін, көгалдандыру бойынша шешімдерді әзірлеу мен енгізуді, биоалуантүрлілік проблемаларын шешуді және қаладағы жасыл аймақтардың экологиялық теңгерімін қолдау бойынша басқа да шараларды әзірлеуді зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғаламдық жүйелік тәуекел
    Несиелер: 5

    Coursera платформасында ЖАОК курсын өткізудің мақсаты жаһандық проблемаларды, жүйелік динамиканы және әлемдік басқаруды зерттеу болып табылады. Курс студенттер заманауи жаһандық мәселелерді талдау үшін қолдана алатын эвристикалық жиынтығын ұсынады. Бұл курс студенттерді жүйелік ойлаумен, желілер теориясымен және тәуекелдерді талдаумен таныстырады және жаһандану процесін жақсы түсіну үшін осы құралдарды қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ГАЖ картографиялауға кіріспе
    Несиелер: 8

    Coursera платформасындағы ЖАОК курсының мақсаты-студенттердің картография және геоақпараттық жүйе туралы білімдерін зерттеу. Курс бағдарламалық жасақтаманы практикалық оқытуды және тұжырымдамаларды түсіндіруді қамтиды. Курстық жоба аясында сіз өзіңіздің орналасқан жеріңіз бен таңдаған тақырыбыңыз үшін спутниктік кескін арқылы географиялық нысандарды бақылау арқылы өзіңіздің ГАЖ деректеріңізді жасайсыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Техногендік жүйелер және экологиялық тәуекелдер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерге белгілі бір функцияларды орындауға арналған, адам басқаратын және қолдайтын және адамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған және қоршаған ортаға белгілі бір әсер ететін жасанды түрде жасалған техникалық құралдарды зерттеу. Экологиялық тәуекелдерді зерттеудің заманауи әдістері, талдау жүргізу және техногендік факторларға байланысты тәуекелдерді азайту бойынша басқарушылық шешімдерді әзірлеу тәсілдері туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоршаған орта мониторингтің геоақпараттық жүйесі
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты берілген әсер ету модельдері негізінде техногендік жүктеме кезінде қоршаған орта жағдайының өзгеруін болжау үшін ГАЖ қолданумен таныстыру болып табылады. Пәннің мазмұнына толыққанды ақпараттық жүйелерді құруды зерттеу, ластанудың әсері мен таралуын модельдеу, экологиялық проблемалардың оңтайлы шешімдерін алу үшін деректерді жинау және басқару кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өрт қауіпсіздігі минимумы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты өрт-техникалық минимум талаптарын және ұйым қызметкерлерінің осы нормативтік ережелерді орындауын оқып үйрену. Өрттің шығуына ықпал ететін факторлар, өрт сыныптары, өрт сөндіргіштердің негізгі қолданылуы, эвакуациялау принциптері, өрттің алдын алу бойынша кеңестер мен өрт сөндіру әдістеріне қатысты тиісті ақпарат қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоршаған ортаны басқару және этика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қоршаған орта туралы заңнама талаптарының орындалуын қамтамасыз етуге бағытталған қоғам мен табиғаттың өзара іс-қимылы саласындағы басқаруды зерделеу болып табылады. Табиғи ресурстарға иелік ету, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану мен молықтыруды қамтамасыз ету, қоршаған ортаның қолайлы жай-күйін сақтау немесе қалпына келтіру, жеке және заңды тұлғалардың экологиялық құқықтары мен заңды мүдделерін сақтау, қорғау мәселелері зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоршаған ортаға әсерді бағалау және фондық экологиялық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қоршаған ортаға әсерді бағалау кезеңдерін зерттеу болып табылады. Көзделіп отырған шаруашылық және өзге де қызметтің қоршаған ортаға және халықтың денсаулығына әсерінің барлық ықтимал түрлерінің сипаты мен қауіптілік дәрежесін айқындауды; осы әсердің экологиялық, экономикалық және әлеуметтік салдарларын бағалауды, сондай-ақ осы қызметтің әсерін болдырмауды немесе жеңілдетуді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық болжам
    Несиелер: 5

    Оқытудың мақсаты-студенттерге табиғи жүйелердің әрекетін болжау, процестердің күтілетін ауытқуы және олардың пайда болуы туралы білім беру болып табылады. Қоршаған ортаның адамның тікелей немесе жанама әсеріне болжамды реакциясын бағалаудың теориялық негіздерін зерттеу, қоршаған ортаның күтілетін жағдайларына байланысты табиғи ресурстарды болашақта ұтымды пайдалану мәселелерін шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасыл инфрақұрылым арқылы тұрақты болашақты қалыптастыру
    Несиелер: 5

    FutureLearn платформасындағы ЖАОК курсының мақсаты студенттердің жасыл инфрақұрылым (ЗИ) және экожүйелік қызмет туралы білімдерін, сондай-ақ осы тұжырымдамалардың бір-бірімен қалай байланысатынын және олардың тиімді экологиялық саясат үшін маңыздылығын зерттеу болып табылады. Адамдар мен табиғат үшін пайданы барынша пайдалану жөніндегі шараларды зерделейді, басқару проблемаларын жеңеді; неғұрлым тұрақты өмір мен орнықты жерлерге әкелетін негізгі шешімдер қабылдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіпте экологиялық қайта өңдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді пайдалы және өндірістік қалдықтарды қайта өңдеу немесе өндіріске қайтару үшін өңдеу әдістерімен таныстыру болып табылады. Рециклинг үшін жарамды қалдықтардың түрлерін қарастыру; ескірген шикізаттың сапасы мен мөлшеріне байланысты бірнеше дәйекті кезеңдерден тұратын рециклинг жүргізу технологиясымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдалануды жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді табиғи ресурстарды ұтымды және үнемді пайдалануды және табиғи ортадағы тепе-теңдікті қамтамасыз ету үшін табиғатты пайдалануды жоспарлаумен таныстыру болып табылады. Минералдық ресурстарды кешенді пайдалануды зерделеу, минералдық шикізатты қайта өңдеудің аз қалдықты және қалдықсыз технологияларын қолдану; бүлінген және ластанған жер, су ресурстарын, өсімдіктер мен жануарлар дүниесін ұтымды пайдалану және қалпына келтіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экобиоқорғау жүйелері мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін адамды және табиғи ортаны қорғау құралдарын (экобиоқорғау техникасы) қауіпті және зиянды факторлардан зерттеу болып табылады. Экобиоқорғау техникасын жіктеуді және қолдану негіздерін қарау, ауаның ластануын болдырмауға, судың, топырақтың тазалығын қорғауға, шудан, электромагниттік ластанудан және радиоактивті қалдықтардан қорғауға арналған аппараттарды, құрылғылар мен жүйелерді қолдану, сондай-ақ аз қалдықты және қалдықсыз технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының Экологиялық кодексі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты қоршаған ортаны қорғау мәселелерін заңнамалық деңгейде жинақтау және жүйелеу міндеттерін шешуге бағытталған қоғамның тұрақты дамуының негізгі экологиялық стандарты ретінде ҚР экологиялық кодексін қарастыру болып табылады. Экологиялық талаптар мен нормативтерді тікелей қолданылатын заңнамалық актілер деңгейінде қолдану. Қазақстан Республикасында қоршаған ортаны қорғау жөніндегі жұмыс тәжірибесіне халықаралық стандарттарды енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық құқық
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттерге экологиялық заңнама және оны қолдану тәжірибесі туралы білім беру, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саясатын жүргізу болып табылады. Экологиялық құқықтың негізгі ұғымдары, экологиялық-құқықтық нормалар мен экологиялық құқықтық қатынастар туралы түсініктерді қарайды; мемлекеттің, азаматтар мен заңды тұлғалардың қоршаған ортаны қорғау саласындағы қызметінің негіздері туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдалану мен қоршаған ортаны қорғаудың экономикалық-құқықтық тетігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – табиғатты ұтымды пайдалануды қамтамасыз етудің экономикалық механизмінің түсінігі мен құрамын зерделеу арқылы табиғатты пайдалану мен қоршаған ортаны қорғаудың экономикалық-құқықтық механизміне қатысты мәселелерді зерттеу; қоршаған ортаны қорғауды жоспарлау мен қаржыландыруды қарастыру; табиғатты пайдаланғаны үшін төлемдер; экологиялық сақтандыру және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану мен қоршаған ортаны қорғауды экономикалық ынталандыру шараларын талдау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұрақты болашақ үшін жобалау
    Несиелер: 5

    FutureLearn платформасындағы ЖАОК курсының мақсаты студенттерге тұрақты технологиялар саласындағы өз жобаларын анықтау, жоспарлау және тұжырымдау кезінде дизайндық ойлау негіздері туралы білім алу болып табылады. Курс мәселелерді шешу және инновациялық шешімдерді жасау үшін Samsung сияқты көптеген технологиялық компаниялар пайдаланатын сызықтық емес және итерациялық процестерді зерттеуді ұсынады; экологиялық технологиядан жасыл дизайнға дейінгі идеяларды жүзеге асыру үшін дизайнерлік ойлауды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әкімшілік мемлекеттік қызметке мамандандырылған заң құжаттар
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты студенттерге әкімшілік қызметке қажетті барлық заңнамалық құжаттарды зерделеу болып табылады. ҚР Конституциясы, конституциялық заңдар "ҚР Президенті туралы", "ҚР Үкіметі туралы", "ҚР мемлекеттік қызметі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Әкімшілік рәсімдер туралы", "Құқықтық актілер туралы", "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы", "Мемлекеттік қызметтер туралы", мемлекеттік қызметшілердің әдеп кодексі зерделенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоршаған орта жағдайын бақылауға арналған арнайы практикум
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің қоршаған табиғи ортаның жай-күйін бақылау, тіркеу және бақылау жүйелері туралы білім алуы болып табылады. Пәнді оқу белгілі бір объектідегі бақылауларды дұрыс ұйымдастыру мәселелерін шешуге, әртүрлі экологиялық жағдайды бақылайтын ұйымдардың деректерін пайдалануға және түсіндіруге, жергілікті және аймақтық деңгейлерде табиғи ортаның жай-күйін бағалауға және болжауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Технологиялық және табиғи жүйелерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Курсты игерудің мақсаты студенттерді технологиялық процестер мен табиғи жүйелерді жобалауда және эксперименттік деректерді талдауда модельдеу әдістеріне оқыту болып табылады. Энергия және ресурс үнемдейтін технологиялық жүйелерді жобалау кезінде математикалық модельдеудің негізгі әдістерін зерттеу. Математикалық модельдеу және жүйелік талдау тұрғысынан технологиялық және табиғи жүйелерге жан-жақты зерттеу жүргізу. Әзірленген математикалық модельдерді қолдана отырып, өндірістік технологиялар процестерінің негізгі параметрлерін есептеуді жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON2

    философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология және академиялық адалдық қағидаттарының базалық білімін ескере отырып, тұлға аралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдылардың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау

  • Код ON4

    жеке қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: интернет-ресурстарды, ақпаратты іздеуге, сақтауға, өңдеуге, қорғауға және таратуға арналған бұлттық және мобильді қызметтер пайдалану

  • Код ON5

    өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіптік қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағдарлау

  • Код ON6

    қоршаған ортаны зерттеу жұмыстарын жүргізу; флора мен фауна объектілерінің жағдайын бағалау; өсімдіктер мен жануарлар дүниесін қорғау және қолда бар табиғи ресурстарды барынша сақтау жөніндегі шараларды әзірлеу; өз аймағының қоршаған ортасын қорғау жобаларына қатысу; теріс әрекеттерге қарсы шараларды әзірлеу

  • Код ON7

    қоршаған ортаның жағдайын бағалаудың практикалық дағдыларын дамыту; антропогендік әсердің көздері мен факторларын, табиғи ортаның жай-күйін және ондағы болып жатқан процестерді байқау, табиғи ортаның нақты жағдайын бағалау; шығарындыларды бақылау, сараптамалық зерттеулер жүргізу (топырақтың, судың, ауаның сынамаларын алу және талдау); ғаламдық және жергілікті компьютерлік желілерде ақпаратты мен алмасудың өзіндік әдістерін іздеу; типтік кәсіптік міндеттерді шешуде қоршаған ортаны зерттеу әдістерін қолдану

  • Код ON8

    теориялық және практикалық білімді үлкен көлемдегі ақпаратты жинау, жүйелеу және өңдеу, оларды зерттеу негізінде дұрыс қорытынды жасау; бар және ықтимал экологиялық тәуекелдерді талдау; қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормаларға, ережелерге және заңдарға қаншалықты сәйкес келетінін бағалау; қоршаған ортаға ықтимал қауіптерді болжау және алдын алу; табиғи әлеуетті пайдаланудың әсерін бағалау үшін табиғи-экологиялық сараптама жүргізу; кәсіпорында қолданылатын технологияларды зерделеу және модернизациялау жоспарын ұсыну

  • Код ON9

    экологиялық қатерлердің алдын алу шараларын қабылдау және шикізат пен энергияны үнемдеу арқылы өндіру және тұтыну процестерінде шығарындыларды азайту бойынша шаралар қабылдау; теріс салдарлар мен табиғатқа келтірілген зиянды азайтуға бағытталған бағдарламаларды әзірлеу; қоршаған ортаға зиянды әсерді азайту жөніндегі шараларды әзірлеу; шығарындыларды азайту жөніндегі жобалардың техникалық-экономикалық негіздемесін дайындауға қатысу; өндірістің қоршаған ортаға теріс әсерін азайту

  • Код ON10

    ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты білу және оларды оқытылатын салада қолдану

6B05202 6B05202-Ландшафтық дизайн
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B051 Қоршаған орта

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05202 Экотехнология және тұрақты даму
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05202 Экология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05202 Агроэкология
Бакалавриат

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05202 Экология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05202 Экология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05202 Экология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05202 Экология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05202 Экология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05202 Экология-химия
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05202 Ауылшаруашылық экологиясы
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05202 Экология және қоршаған ортаны қорғау (су шаруашылығында)
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B051 Қоршаған орта

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша,
Top