Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01202 Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Эмоционалды интеллект және ұйымдастыру мәдениеті. Эмоционалды интеллекттің топтық көрсеткішітері. Эмоционалды менеджмент. Эмоционалды интеллект және тиімді команда құру. Жеке адамның эмоционалды интеллектін дамыту. Отандық және шет елдік ұйымдарда эмоционалды интеллект енгізудің жүйелі амалдары: жеке адамның мотивациясын орайластыру, топты қалыптастыру тәсілдері, даудамайларды шешу, кері байланыс орнату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Пән тұлғаның жеке әлеуметтік жауапкершілігін дамытуға және адамның жеке әлеуетін жандандыруға, ерікті және өтеусіз көмек көрсетуге және өзара көмек көрсетуге, азаматтық қоғамның игілігі үшін кең ауқымды қызмет көрсету, басқа да азаматтық шараларды орындауға үйретуге бағытталған. Пән еріктілер қызметінің маңыздылығын аша отырып, бұл қызметтің Қазақстандағы мәселелері мен даму перспективаларын айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 7

    Пәнді игеру балалар психологиясының негізгі мәселелерін жалпы талдауды және баланың психикасын зерттеу тәсілдерін салыстырмалы зерттеуді қамтиды. Балалар психологиясының жалпы мәселелері. Психология әдістері. Бала дамуының отандық және шетелдік теорияларын талдау. Пренатальды даму кезеңі. Жаңа туған нәресте мен нәрестенің психикалық дамуына сипаттама. Мектепке дейінгі балалық шақтағы тұлғаның дамуы. Дайындығы оқуға.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс өз құқықтары мен міндеттерін білетін, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбейтін заңды сауатты, заңға бағынатын адамды қалыптастыруға бағытталған.Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет Қазақстан Республикасының заңдарын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңдық жауапкершілік мәселелерін зерделеу арқылы дараланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Логопедия негіздері
    Несиелер: 4

    Курс барысында студенттер сөйлеу бұзылысының топтарымен танысады; сөйлеу әрекетінің онтогенезі және дизонтогенезімен; мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеу тілінің бұзылуының таралуы және себептерімен. Логопедиялық жұмыстың негізгі қағидаларын, кәсіби құзыреттілігін және логопед мұғалімінің жеке қасиеттерін меңгереді, сөйлеу бұзылыстарының алдын алуды және мектепке дейінгі ұйымдарда логопедиялық көмекті ұйымдастыруды біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ерекше қажеттіліктері бар мектеп жасына дейінгі балаларға арналған Арт-білім 1
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі педагогикамен интеграциялау технологиялары мен әдістері, мектепке дейінгі білім беру үдерістерін психологиялық-педагогикалық қолдау кезіндегі өнердің мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балабақшадағы тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы
    Несиелер: 7

    Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы. Технологияны енгізу механизмі. Оқу процесін әр түрлі диалогтар арқылы құру. Балалық шақтың сезімтал кезеңдері мен даму аймағын ескере отырып, бала өмірінің әртүрлі формаларын ұйымдастыру. Педагогикалық қолдауды ұйымдастырудың әр түрлі аспектілері (мұғалімнің іс-әрекетінің бағыты, стратегиясы мен тактикасы, балалардың қызығушылықтарына, даму проблемаларына, бейімділіктеріне қарай саралануын қамтамасыз ететін іс-шаралар жүйесі)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектепке дейінгі және арнайы педагогика 1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мен міндеттері. Мектепке дейінгі педагогиканың дамуы.Басқа ғылым салаларымен байланысы. Негізгі ұғымдары. Мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбиелеудің түрлері мен мазмұны, міндеттері, принциптері. Мектепке дейінгі бала дамуында ойынның рөлі. Балалар ойыншығының ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 7

    Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар пәні мектепке дейінгі білім беруде инновациялық іс-әрекеттің жүзеге асырылуын тексереді. Пәнді оқып-үйрену кезінде студенттер мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі инновациялық педагогикалық технологиялар («Фребель сыйы», ойын технологиясы және т.б.), білім берудің тиімді процесін ұйымдастыруға қажетті білім мен техниканы игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің болашақ педагог мамандығына қызығушылықтарын дамытуға және кейін өзін-өзі жетілдіру мақсатында кәсіби өз бетінше білім алуға ынталандыруға бағытталған. Курс студенттердің педагогикалық үдерісті жоспарлау, болжау, ұйымдастыру, басқару және талдау дағдыларын дамытуға; орта білімнің жаңартылған мазмұны аясында тәрбиелеу мен оқытудың технологиялары мен әртүрлі әдістемелерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқу үдерісін ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеуге арналған цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған практикалық курс. Курс білім беруді цифрландырудың барлық бағыттарында: білім беру басқармасы мен мекемелерінде компьютерлік бағдарламалар, оқытудың цифрлық технологиясы; АКТ дидактикалық мүмкіндіктері; виртуальды орта және қашықтықтан оқыту технологияларында цифрлық бағдарламалар мен техникалық құралдарды меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнында жүйке жүйесінің физиологиясы мен гигиенасы, анализаторлар, баланың физиологиялық даму деңгейін бағалау мәселелері қарастырылады. Пәнді оқу барысында баланың жеке басына қойылатын гигиеналық талаптар, тамақтану гигиенасы, табиғи және жасанды жарықтандыру мен топтық үй-жайларды желдетуді гигиеналық бағалауды білу, санитарлық-гигиеналық нормалар мен физиологиялық негіздерді баланы дұрыс отырғызуды игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектепке дейінгі лингводидактика
    Несиелер: 6

    Мектепке дейінгі балалардың сөйлеу дамуының заманауи тұжырымдамалары. Балалардың сөйлеу тілін дамыту әдістемесінің психофизиологиялық, психолингвистикалық, лингводидактикалық, әдістемелік негіздері. Балалармен сөйлеу жұмысын педагогикалық сүйемелдеуді жобалау және ұйымдастыру. Балалар сөйлеуінің әртүрлі жақтарын қалыптастырудың мазмұны, құралдары, әдістері мен әдістері. Балалардың сөйлеу дамуының деңгейін бағалаудың диагностикалық әдістері мен критерийлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән болашақ кадрларды инклюзия жағдайында жұмыс істеуге дайындайды. БББ бар тұлғаларға білім беру және тәрбие қызметін ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктерін зерделей отырып, студенттер БББ бар адамдарға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету жағдайларын жасау үшін әртүрлі профильдегі мамандар командасында жұмыс істеу дағдыларын игереді, инклюзивті білім беру жағдайында оқу бағдарламаларын бейімдеу және тъюторлық практиканы ұйымдастыру дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Сөйлеуді дамыту әдістемесінің әдіснамалық негізі. Сөйлеуді дамыту әдістемесінің тарихы. Балабақшадағы сөйлеуді дамыту жүйесі. Байланыстырып сөйлеуді дамыту әдістемесі. Сөздікті дамыту әдістемесі. Сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыру әдістемесі. Сөйлеудің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеу әдістемесі. Көркем әдебиетпен жұмыс істеу әдістемесі. Балаларды сауат ашуға дайындау. Балалардың сөйлеу дамуын диагностикалау. Тіл дамыту бойынша жұмысты жоспарлау және есепке алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектепке дейінгі және арнайы педагогика 2
    Несиелер: 5

    Онтогенездегі баланың дамуының негізгі кезеңдері. Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының бұзылуының негізгі түрлері. ОВ бар мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы. Мектеп жасына дейінгі балаларды жан-жақты және үйлесімді тәрбиелеудің міндеттері, мазмұны мен әдістері: дене тәрбиесі, ақыл-ой тәрбиесі және оқыту, адамгершілік тәрбие, эстетикалық тәрбие, ойын. Мектеп жасына дейінгі балалармен түзету-тәрбие жұмысының негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Балабақша мен отбасының өзара әрекеттесуінің инновациялық формалары
    Несиелер: 6

    Балабақша мен отбасы арасындағы ынтымақтастықтың инновациялық формалары. Педагогикалық ұжымның отбасымен жұмыс істеу әдістері. Ата-аналар жиналысы. Ата-аналар лекторийі. Оқыту семинарлары. Балалармен бірлескен жиналыстар. Жеке кеңестер. Ата-аналарға арналған "Ашық есік" күндері. Ата-аналарды балаларының әртүрлі конкурстарға, жобаларға, бірлескен сапарларға қатысуына тарту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қалыпты және дамуы бұзылған кездегі отбасылық тәрбие негіздері
    Несиелер: 6

    Пәнді игеру нәтижесінде студент отбасына жеке және сараланған көзқарасты жүзеге асыру жолдарын біледі, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеуші, отбасылық тәрбие бағдарламаларының жекелеген компоненттерін өз бетінше іске асыра алады және ЕҚБ бала тәрбиелеп отырған отбасымен жұмыс істеудің нақты әдістемелік тәсілдерін біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ерекше қажеттіліктері бар мектеп жасына дейінгі балаларға арналған Арт-білім 2
    Несиелер: 5

    Пән артпедагогика ұғымдарын қарастырады. Ол білім беру процестерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуде өнердің педагогикамен, өнердің мүмкіндіктерімен интеграциясының технологиялары мен әдістерін ашады. Ертегі терапиясының, құм терапиясының, асық терапиясының, драматизацияның және т.б. ерекшеліктерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • ЕҚ бар балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі жастағы дамуында бұзылыстары бар балалардың даму ерекшеліктерін; ЕҚ бар балаларды зерттеу әдістерін, дамуындағы бұзылыстарға әкелетін аурулардың клиникалық белгілерін; психомоторлық дамудағыбұзылыстардың этиологиясы мен патогенезін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Курс болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары саласында ғылыми-зерттеу компоненттерін дамытуға бағытталған. Пән студенттердің ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу (таңдалған облысқа сәйкес), ғылыми эксперименттер жасау, зерттеу нәтижелерін академиялық сипатта сауатты рәсімдеу және оларды көпшілік алдында таныстыра білу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімді, кәсіби қызмет саласындағы ақпарат пен материалдарды жинау, сақтау және өңдеудің заманауи әдістерін меңгеруді, сондай-ақ сөйлеу қызметінің төрт түрін (оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау) академиялық қарым-қатынас жасау мақсатында білігі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дыбыс айтуы бұзылған кездегі педагогикалық- түзету жұмыс
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру нәтижесінде студент: дислалияның этиопатогенетикалық механизмдерін, дислалиясы бар балалардың клиникалық және психологиялық-педагогикалық мінездемесін; дислалияны түзету әдістемелерін; сөйлеудің дыбыс шығару жағын талдау және диагностикалауын; фонемалық қабылдауды дамытуын; артикуляциялық гимнастиканы жүргізу дағдыларын және дыбысты айтуды қалыпқа келтірудің әртүрлі тәсілдерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамытудың белсенді әдістері
    Несиелер: 8

    Пән қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру сабақтарында мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамыту мәселелерін, логикалық ойындар көмегімен логикалық ойлауды дамытуда жеке тұлғаға бағытталған көзқарасты жүзеге асыру жолдарын қарастырады. Сондай-ақ, студенттер есептеу әдістерін, пәннің формасы мен өлшемдерін, кеңістік пен уақытты бағдарлауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларын дамыту мониторингі
    Несиелер: 6

    Мектеп дейінгі балалардың дағдылары мен қабілеттерін дамытуды бақылаудың негізгі тәсілдері. Мектепке дейінгі баланы дамытудың 3 деңгейлі жүйесі. Баланың дағдылары мен дағдыларының даму деңгейін өлшеу әдістері: бақылау, ойын жағдайларын құру, іскери ойындар, әңгіме және т.б., өндірістік іс-әрекеттің нәтижелері және т.б Балалардың дағдыларын дамыту деңгейін есептеу әдістемесі . Баланың жеке даму картасын құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Математика негіздерін қалыптастыру әдістемесі практикумымен
    Несиелер: 8

    Мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастырудың теориялық негіздері. Қазақстанда мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесінің қалыптасуы. Мектеп жасына дейінгі балаларды математикаға оқытуды ұйымдастыру. Балалардың сан туралы білім мен санауды оқытуды қалыптастыру Есептеу мен арифметикалық есептерді шешуге үйрету. Балаларда заттар туралы ұғымды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі балаларды әлеуметтік шындықпен таныстырудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Қоршаған ортамен танысу әдістемесі. Пәнді оқытудың әдістері мен тәсілдері. Педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі қоршаған ортамен танысу әдістемесі. Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстырудың тәрбиелік және білімдік міндеттері. Қоршаған ортамен танысуды ұйымдастыру формалары. Балаларды табиғатпен таныстыруды жоспарлау. Оқыту нәтижелері бойынша студенттер балаларды қоршаған әлеммен таныстыру бойынша диагностикалау әдістері мен технологияларын қолдану дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дене тәрбиесі және ЕДШ әдістемесі
    Несиелер: 8

    Оқу пәнін меңгеру нәтижесінде студент дене тәрбиесі мен ЕДШ-нің аурулар мен жарақаттарды емдеудегі маңыздылығын, дене жаттығуларының емдік әсер ету механизмдерін; дене тәрбиесі мен ЕДШ сабақтарының құралдары, нысандары мен әдістерін, ЕҚ бар балалар үшін ЕДШ-дегі дене жаттығуларының сыныптамасын біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепке дейінгі арнайы және жалпы білім беру ұйымдарындағы құжаттама
    Несиелер: 5

    Арнайы және жалпы білім берудің мазмұнын регламенттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды зерделейді және талдайды; білім беру стандарттарын іске асырады. Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту, тәрбиелеу, түзеу арқылы қолдау көрсету бойынша ҚР және шет елдердегі нормативтік базаларға салыстырмалы талдау жүргізеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы денсаулық сақтау технологиясы
    Несиелер: 8

    Пәннің курсы студенттер арасында дене тәрбиесі мен мектеп жасына дейінгі балаларды дамытудың әдістемелік және теориялық негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыруға, дене шынықтыру сабағында денсаулықты сақтау технологияларын дұрыс қолдануға бағытталған.Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы: мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістері, дене тәрбиесінің негізгі түсініктері, міндеттері, құралдары мен әдістерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қоршаған ортамен таныстыру әдістемесі практикумымен
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаттары мен міндеттері. Қоршаған ортамен танысу әдістемесі. Пәнді оқытудың әдістері мен тәсілдері. Қоршаған ортамен таныстыру әдістемесінің педагогика ғылымдары жүйесіндегі рөлі. Табиғаттың адам өміріндегі рөлі. Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстырудың тәрбиелік және білімдік міндеттері. Қоршаған ортамен таныстыруды ұйымдастыру формалары. Балаларды табиғатпен таныстыруды жоспарлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әр түрлі іс –әрекет түрлерінде балалар шығармашылығын дамыту
    Несиелер: 6

    Мектеп жасына дейінгі балаларды отандық және шетелдік қолданбалы және халықтық өнер туындыларымен таныстыру әдістемесі. Жобалау, қызмет көрсету еңбегінің әртүрлі түрлері, бейнелеу өнері бойынша қызметті қалыптастыру әдістемесі. Оқу қызметінің түрлері мен құрылымы. Оқу қызметінен тыс жұмыстардың мазмұны мен түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • СТД және СТЖД кезіндегі педагогикалық- түзету жұмысы
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру нәтижесінде студенттер мектепке дейінгі ұйымдарда логопедиялық жұмысты ұйымдастыруда негізгі құзіреттіліктерді қалыптастырады, қалыптасудың негізгі заңдылықтарымен танысады фонетикалық, фонемалық және лексика – грамматикалық жақтарын біледі, түзету жұмыстарының негізгі әдістері мен тәсілдерін біледі, сөйлеудің жалпы дамымауын, сөйлеудің фонетикалық-фонемалық дамымауын өз бетінше түзету үшін қажетті дағдыларға ие болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың өзіндік іс-әрекетін ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    "Шығармашылық"білім беру саласының психологиялық-педагогикалық және әдістемелік негіздері. Қағаз және картонмен жұмыс істеу әдістемесі. Әр түрлі материалдармен жұмыс істеу әдістемесі. Мектеп жасына дейінгі балаларды матамен және талшықты материалдармен жұмыс істеуге үйрету. Техникалық модельдер мен макеттерді жобалау және жобалау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балалар әдебиеті және драма
    Несиелер: 7

    Студенттер балалар әдебиетінің тарихы мен теориясы, тақырыптары, сюжеттік желісі, сөз қолданысы, стилистикалық ерекшеліктері, қазіргі күйі және балалар әдебиетінің өзекті мәселелері бойынша білім алады. Көркем әдебиеттегі балалар әдебиетінің орны, оның жанрлық ерекшеліктері, балалар ақын-жазушылары, олардың шығармалары, тақырыптары, оқиға желісі, сөз қолданысы, стильдік ерекшеліктері, даму процесі, қазіргі жағдайы, тақырыптық ерекшеліктері, балалар әдебиетінің өзекті мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балаларды мектепке оқытуға дайындау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Балаларды мектепке дайындаудың теориялық және әдістемелік негіздері. Балаларды мектепке жалпы дайындау. Мектепке дейінгі жастағы ересек балаларды мектепке дайындауда оқытуға арналған оқу құралдары. Балалардың сауаттылығы және математикалық дамуы. Балаларды мектепке дайындаудағы психологиялық-педагогикалық ойындар, жаттығулар мен тесттер. Балаларды мектепке даярлауда балабақша мен отбасы арасындағы байланыс. Ауылдағы балаларды мектепке даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сөйлеудің жүйелі және ырғақтылық жағының бұзылуы кезіндегі педагогикалық-түзету жұмыс
    Несиелер: 6

    Студенттер сөйлеудің жүйелік сипаты мен ырғақтылық жағы бұзылған кездегі логопедиялық жұмысты жоспарлау, сөйлеу бұзылыстарын түзету және қалпына келтіру әдістерін, әдістері мен құралдарын таңдау және іске асыру қабілеттерін қалыптастырады. Сөйлеудің жүйелік сипаты мен ырғақтылық жағығының бұзылуы туралы идеяларды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балаларды мектепке оқытуға мектепалды даярлау
    Несиелер: 5

    6 жастағы балалардың жас ерекшеліктері. Баланың мектепке оқытудың жалпы дайындығы. Баланың мектепте оқуға психологиялық дайындығы. Балалардың сауаттылығы және математикалық дамуы. Баланың мектепке дайындығы. Мектепке дейінгілерді оқыту әдістемесі. Ауыл балабақшаларында балаларды мектепке даярлау. Шетелде балаларды оқуға дайындау. Баланың мектепте оқуға дайындығының диагностикасы. Баланы мектепке дайындау үшін отбасымен жұмыс жасаудың педагогикалық негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көркем әдебиетті мәнерлеп оқу практикумымен оқыту әдістемесі
    Несиелер: 7

    Балалар әдебиетінің ерекшелігі. Пәні, негізгі міндеттері, курстың мазмұны. Пәннің ерекшелігі, оның жалпы әдеби курстармен, педагогикамен, психологиямен, мектепте әдебиетті оқу әдісімен байланысы. Балалар әдебиетінің жанрлары мен жанрлық жүйесі. Сөйлеу техникасы және оның компоненттері. Сөйлеу мәнерлілігі. Ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған өнер туындыларын орындау. Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған өнер туындыларын сахналық орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тәрбиешінің педагогикалық этикасы
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі ұйым педагогінің кәсіби қызметінің құрылымы және оның тұлғасы, педагогикалық іс-әрекеттің стильдері және педагогтің кәсіби қалыптасуы. Педагогтің кәсіби құзыреттілігі: мәні, құрылымы және мазмұны. Кәсіби шеберлік құрылымындағы педагогикалық қарым-қатынас. Педагогикалық техника педагогикалық шеберліктің элементі ретінде

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дислалия, дизартрия, ринолалия және дауыстың бұзылуындағы логопедиялық жұмыс әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курсты оқу барысында студенттер дислалия, ринолалия, дизартрия және дауыстың бұзылуының әртүрлі түрлеріне дифференциалды диагностика жүргізу дағдыларын игереді; дислалия, ринолалия, дизартрия және дауысы бұзылған балалармен логопедиялық жұмыс әдістері мен әдістерін дифференциалды таңдауды жүзеге асырады. Дислалия, дизартрия, ринолалияны түзету кезінде логопедиялық практикалық дағдыларды меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепке дейінгі білім беруді басқару және электрондық құжаттама
    Несиелер: 7

    Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастырудың міндеттері мен принциптері. Мектепке дейінгі ұйымдар жүйесін қаржыландыру. Мектепке дейінгі ұйымдағы менеджмент негіздері. Мектепке дейінгі ұйымның педагогикалық ұжымының ұйымдастырушы - әдіскері. Мектепке дейінгі ұйымды басқару әдістері. Мектепке дейінгі ұйымның жұмысын жоспарлау. Оқу процесін жүргізуді есепке алудың электрондық журналы, толтырылған құжаттар мен есептер, тәрбиешілердің жұмысы мен балалардың келуін бақылау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON5

    сыни ойлауды, шығармашылық тәсілді қолданады және инклюзивті мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы өз қызметінің нәтижелерін болжайды

  • Код ON6

    мектепке дейінгі ұйымның әртүрлі жас топтарында ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларды тұлғалық-бағдарлы, интеграцияланған, денсаулық сақтауды дамытатын инклюзивті оқыту негізінде тәрбие-білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады.

  • Код ON3

    Пәндік салада зерттеу нәтижелері мен академиялық жазбаны, оның ішінде шетел тілінде, таныстыра алатын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын дағдыларды меңгерген

  • Код ON4

    мектепке дейінгі ұйымдардың даму стратегиялары мен кадрларды басқару және жоспарлаудың тиімді заманауи әдістерін меңгерген

  • Код ON12

    мектепке дейінгі ұйымның инновациялық тәжірибесін бағалап, практиканы жетілдіру мақсатында зерттеу нәтижелерін қолданады

  • Код ON9

    ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуын психологиялық-педагогикалық қолдау мәселелерін шешу үшін баланың жеке даму процесін модельдейді және құрайды

  • Код ON1

    Жаһандық мәселелерге бей-жай қарай алмайтын, еріктілік және инновациялық қызметке дайын, құқықтық және іскерлік мәселелер тұрғысынан білімді, ұлттық рухта тәрбиеленген және икемді дағдыларды (Soft skills) меңгерген көшбасшы-қыз

  • Код ON8

    қалыпты және сөйлеу қабілеті бұзылған ерте және мектеп жасына дейінгі балаларға арналған заманауи технологияларын қолдана отырып, ұйымдастырылған оқу қызметін құрастырады.

  • Код ON7

    танымдық, әлеуметтік-адамгершілік, эмоционалды-эстетикалық салаларды дамыту үшін тәрбиешінің іс-әрекетінің субъектісі ретінде баланың тұтас дамуы тұжырымдамасын түсінуді, мектепке дейінгі баланың дамуын қамтамасыз етуде әріптестерімен және отбасымен өзара әрекеттесу дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON2

    Білім алушылардың жас кезеңдері ерекшеліктерін ескере отырып, жаңартылған жүйедегі педагогикалық процессті жүзеге асыра алатын негізгі білім мен дағдыларды, сонымен қатар сандық білім беру технологиясын қолдану дағдыларын меңгерген

  • Код ON10

    мектепте сәтті оқу базасын құру үшін баланың біліктері мен дағдыларының қалыпты және сөйлеу қабілетінің даму деңгейін талдайды

6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01202 6B01202 -Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің педагогы және мектепке дейінгі ұйымдағы психологы
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01202 6B01202 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01202 Мектепке дейінгі білім беру мен тәрбиелеу және оқу мекемелеріндегі психолог
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01202 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы (ағылшын)
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01202 Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісі және педагог-психолог
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу, педагогикалық анимация
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01202 Мектепке дейінгі білім педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01202 Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top