Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05101 Биология в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Қоғамға қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Пән тұлғаның жеке әлеуметтік жауапкершілігін дамытуға және адамның жеке әлеуетін жандандыруға, ерікті және өтеусіз көмек көрсетуге және өзара көмек көрсетуге, азаматтық қоғамның игілігі үшін кең ауқымды қызмет көрсету, басқа да азаматтық шараларды орындауға үйретуге бағытталған. Пән еріктілер қызметінің маңыздылығын аша отырып, бұл қызметтің Қазақстандағы мәселелері мен даму перспективаларын айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дәрілік қортану
    Несиелер: 6

    Дәрілік өсімдіктерді зерттеудің тарихы, жағдайы және болашағы. Дәрілік өсімдіктерді микроскопиялық талдау. Дәрілік өсімдіктерді микроскопиялық талдау. Дәрілік өсімдіктер тіндеріндегі биологиялық белсенді заттар. Дәрілік өсімдіктерде биологиялық белсенді заттарды анықтауға арналған сапалы реакциялар. Құрамында алколоидтер, флавоноидтар, эфир майлары, фенолдар, лигниндар гликозидтер және сапониндер бар ҚР дәрілік өсімдіктері. Қауіп төнген ҚР дәрілік өсімдіктері және оларды қорғау үшін заңнамалық база.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ботаника
    Несиелер: 6

    «Ботаника» ғылымы өсімдік органдарының ішкі құрылысын микроскопиялық деңгейде зерттей отырып, өсімдік жасушасының, содан кейін өсімдік ұлпаларының сипаттамасынан бастап, олардың әртүрлі мүшелерге орналасу заңдылықтарын зерттейді. Ботаника мәдени өсімдіктердің сорттарының арасындағы айырмашылықты олардың экономикалық құнды белгілері бойынша анықтауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді. Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс өз құқықтары мен міндеттерін білетін, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбейтін заңды сауатты, заңға бағынатын адамды қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет Қазақстан Республикасының заңдарын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңдық жауапкершілік мәселелерін зерделеу арқылы дараланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Эмоционалды интеллект және ұйымдастыру мәдениеті. Эмоционалды интеллекттің топтық көрсеткішітері. Эмоционалды менеджмент. Эмоционалды интеллект және тиімді команда құру. Жеке адамның эмоционалды интеллектін дамыту. Отандық және шет елдік ұйымдарда эмоционалды интеллект енгізудің жүйелі амалдары: жеке адамның мотивациясын орайластыру, топты қалыптастыру тәсілдері, даудамайларды шешу, кері байланыс орнату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зоология
    Несиелер: 5

    Зоология пәнінің мақсаты - жануарлардың әртүрлі аспектілерін зерттеу. Табиғаттағы жануарлардың тіршілігін, олардың тіршілік етуінің әр кезеңіндегі құрылысын және организмнің қызметін зерттейді. Жануарлар дүниесінің құрамы мен құрамының заңдылығын анықтау арқылы жер бөлу ерекшеліктерін анықтайды. Жануарлардың әртүрлілігінің, филогенияның, ұйымдастырудың, экологияның және омыртқасыздар мен омыртқалылардың негізгі таксономиясының практикалық маңыздылығын ескеретін биологиялық білімнің негізгі пәндері цикліндегі байланысты меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологияға кіріспе
    Несиелер: 6

    Биология-өмір туралы ғылым, өмір сүру және тірі организмдер дамуының жалпы заңдылықтары. Оның зерттеу пәні-тірі организмдер, олардың құрылысы, функциялары, дамуы, тіршілік ету ортасымен қарым-қатынасы. Курс студенттердің тірі табиғаттың ерекшеліктері, оның алуан түрлілігі мен эволюциясы, адамның биоәлеуметтік рөлі туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Цитология
    Несиелер: 6

    Цитология пәні және оның міндеттері. Цитологияны зерттеу әдістері. Жасушаның химиялық құрылымы туралы негізгі түсінік. Жарық микроскопиясы. Жасуша биологиясының негізгі постулаттары: ДНҚ-РНҚ- ақуыз. Ядро. Цитоплазма және оның құрылымдық компоненттері. Жасушалық дифференциация. Жасушаның бөлінуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Энзимология негіздері
    Несиелер: 6

    Энзимология негіздері пәнін оқу барысында студенттер ферменттер туралы (функциональды белоктар) білімдерін жетілдіреді. Биохимиялық процестерге негізделген және әртүрлі өндірістерде, ауыл шаруашылығында және медицинада қолданылатын биохимиялық реакциялар үшін протеин катализаторларының жұмыс істеу принциптерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 6

    Курсты игеру барысында студенттер ағзалардың онтогенетикалық даму заңдылықтарын меңгереді. Курста организмдерде өтетін макро - және микроморфологиялық, физиологиялық-биохимиялық, молекулалық және генетикалық процестер туралы, сондай-ақ жануарлар мен өсімдік организмдерінің онтогенезінің барлық кезеңдерінде даму процесін басқаратын факторлар мен механизмдер туралы түсінік беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Адам организмінің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары. Қозу физиологиясы. Жүйке жүйесінің құрылысы, қызметі мен дамуы. Жоғарғы жүйке әрекеті, жүйке жүйесінің гигиенасы. Сенсорлық жүйелер. Сезім мүшелерінің гигиенасы. Анализаторлардың маңызы, жалпы құрылысы, ортақ қасиеттері. Ішкі секреция бездері мен гормондар. Жасқа сай ерекшеліктері. Жыныстық тәрбие. Тірек-қимыл жүйесі, оның жас ерекшеліктері. Қан және қан айналысы. Қанның қызметі. Қан топтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 6

    Адам анатомиясы пәнін меңгеру барысында студенттер - адам денесінің формасы мен құрылымы, пайда болуы және дамуы туралы мағлұматтарды игереді. Анатомия - жасы, жынысы және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, организмнің бөліктері мен мүшелерінің пішінін, құрылымын, орналасуын және типографиялық байланыстарын жүйелі түрде сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биохимия
    Несиелер: 6

    Курсты игеру барысында студент тірі организмдердің химиялық құрамын және олардағы химиялық процестер мен реакциялар туралы білім алады. Ең маңызды биологиялық қосылыстардың - ақуыздардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің құрылымы мен қасиеттерін; олардың ағзадағы химиялық өзгерістері және тіршіліктің физика-химиялық негіздерін түсіну үшін осы түрлендірулердің маңызын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 6

    Курсты оқу барысында студенттер өсімдік организмдерінің тіршілік әрекетінің жалпы заңдылықтарын, өсімдік организмдерінің минералдық заттар мен суды сіңіру процестерін, өсу және даму, гүлдену және жеміс беру, тамыр (минералдық) және ауа (фотосинтез) қоректену, тыныс алук, биосинтез және әртүрлі заттардың жинақталу процестерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биосфера туралы ілім
    Несиелер: 5

    Биосфера ілімі қалыптасуының тарихы. Биосфераның негізгі компоненттері. Тірі заттың биосферадағы бүкіл әлемдік геохимиялық ролі. Биосфера қызметінің заңдылықтары, үлкен геологиялық және кіші биологиялық зат айналымдары. Көміртегі, азот, оттегі, фосфор, кремний элементтердің биосферлік циклдері. Жерде тіршіліктің пайда болуы. Мониторинг және оның түрлері. Антропогенез. Ноосфера. Биосфераға антропогендік ықпалдар және әлемдік экологиялық проблемалар, шешу жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру тұжырымдамасы. Шетелде және Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту. Ерекше білім беруді қажет ететін жандар үшін оқу іс-әрекетін ұйымдастыру және жоспарлау. Ерекше білім беруді қажет ететін жандарды психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша жағдай жасау үшін әртүрлі профильдегі мамандар тобында жұмыс істеу дағдылары. Оқу жоспарларын бейімдеу және инклюзивті оқыту жағдайында репетиторлық практиканы ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аймақтары
    Несиелер: 5

    Пәннің басты мақсаты ғылыми, тарихи, эстетикалық мәні бар техникалық ғимараттарды немесе басқа да объектілерді қорғауға, табиғи ресурстарды ұдайы ұлғайтуға, биологиялық алуантүрлілікті, өте сирек флора және фауна, ландшафттарды сақтап қалу үшін арналған Қазақстан Республикасының ерекше қорғалатын табиғи аумақтарымен студенттерді таныстыру болып табылады. Студенттердің қоршаған ортаны қорғау мәселелерін диагностикалау, қоршаған ортаны қорғау және тұрақты дамуды қамтамасыздандыруда практикалық ұсыныстарды әзірлеу біліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Гистология және эмбриология
    Несиелер: 5

    Гистология мүшелердің, ұлпалардың, клеткалардың дамуын, микроскопиялық және ультрамикроскопиялық кұрылысын, тіршілік әрекетін зерттейтін ғылым. Эмбриология организмнің ұрық кезіндегі жеке дамуын зерттейді. Организмдер мен ұлпалардың тіршілік әрекетін және құрылысын дұрыс түсіну үшін олардың шығуы мен дамуын білу қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биометрия
    Несиелер: 6

    Ағзалардың өзгергіштігі, оларды зерттеудің әдістері. Вариациялық қатар құру және оны қисық сызықтармен өрнектеу. Орта шамалардың статистикалық қателерін және олардың сенімділігін (нақтылығын) анықтау. Хи-квадрат критерийі Белгілердің арасындағы байланысты кіші және үлкен іріктелген жиынтықта анықтау. Биометриялық үлестірім түрлерімен танысу, оларды селекциялық мақсаттарда пайдалану. Трансгрессиялық үлестірім Дисперсиялық талдау. Жалғыз факторлы комплексті талдау. Дисперсиялық талдауларда корреляциялық кестелердің қолданылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биологиядағы цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Биологияны оқытудың заманауи әдістері. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Оқыту мен тәрбиелеудегі инновациялық технологиялар. Жеке оқыту технологиясы. Түрлі деңгейлі оқыту технологиясы. Жобалар әдісі. Ойын технологиясы және әртүрлі деңгейлі дифференциация. Оқытудың көрнекі әдістері. Биологияны оқытудың инварианттық желілері. Биолог-студенттердің әдістемелік дайындығына ұсынылатын технологиялар. Оқытудың инновациялық технологияларын жобалау және пайдалану. Биологияны оқытудағы педагогикалық технология.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Курс болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары саласында ғылыми-зерттеу компоненттерін дамытуға бағытталған. Пән студенттердің ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу (таңдалған облысқа сәйкес), ғылыми эксперименттер жасау, зерттеу нәтижелерін академиялық сипатта сауатты рәсімдеу және оларды көпшілік алдында таныстыра білу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биогеография
    Несиелер: 5

    Пән ғаламшардағы тірі ағзалардың бұрынғы және қазіргі таралу ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курста биогеографияның ғылым ретінде қалыптасуы, биогеографиядағы эволюциялық идеялардың дамуы (дарвин кезеңі), биоценоз, биогеоценоз және экожүйе ұғымдары, құрлықтың тірі жамылғысының құрылымы, аймақтық биомалар, тау биомалары және мұхит мекендеушілерінің әлемі қарастырылады. Сонымен қатар, биогеографиялық аймақтау мәселелері және биологиялық әртүрлілікті сақтау мәселелері қамтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Адам және жануарлар физиологиясы пәніне кіріспе. Клетка физиологиясы. Жүйке бұлшық ет физиологиясы. Орталық жүйке жүйесінің физиологиясы. Вегетативті жүйке жүйесі. Жоғарғы жүйке іс әрекетінің физиологиясы. Ішкі сөлінің (эндокриндік) бездердің физиологиясы. Қан жүйесінің физиологиясы. Тыныс алу жүйесінің физиологиясы. Ас қорыту физиологиясы. Организмде заттар мен энергияның алмасуы. Сенсорлық жүйелер (анализаторлар) физиологиясы

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Микроорганизмдер биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Гендік және жасушалық инженерия биотехнологияның негізгі заманауи әдістері ретінде. Жасушалық инженерия негізінде-жасушаларды жасау және түрлендіру. Микроорганизмдер биотехнологиясының даму тарихы. Ғалымдардың еңбектері. Биотехнология саласындағы биотехнологияның жетістіктері. Иммобилизацияланған ферменттерді қолдану. Жасанды вакциналар синтезі. Гибридомалар және олар синтездейтін кең таралған антиденелер, олардың келешектегі диагностикалық және емдік препараттар ретінде пайдаланылуы. Адам және табиғаттағы микроорганизмдердің рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімді, кәсіби қызмет саласындағы ақпарат пен материалдарды жинау, сақтау және өңдеудің заманауи әдістерін меңгеруді, сондай-ақ сөйлеу қызметінің төрт түрін (оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау) академиялық қарым-қатынас жасау мақсатында білігі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биофизика
    Несиелер: 5

    Биофизика тірі организмдерде болатын физикалық және физика-химиялық процестерді және тірі материяны ұйымдастырудың барлық деңгейлеріндегі биологиялық жүйелердің ультра құрылымын зерттейді. Биофизика физиология, биомеханика, биохимия, генетика, цитология және молекулалық биологиямен тығыз байланысты. Биофизика энергияның молекулалық деңгейде өзгеруі мен миграциялануынан бастап, бүкіл ағзаның энергетикалық тепе-теңдігіне дейінгі тірі организмдердегі энергияның өзгеруін қарастырады. Физиологияда тыныс алу және қан айналымының биомеханикасын зерттеу өте маңызды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақстанның биоресурстары
    Несиелер: 5

    Студенттерді Қазақстанның өсімдіктер және жануарлар дүниесі ресурстарының алуантүрлілігімен, Қазақстандағы пайдалы өсімдік және жануар түрлерін, жеке топтарын шаруашылықта игерудің және негізгі зерттеу тарихының кезеңдерімен, шикізат алу тәсілдері және оларды қолдану жолдарымен, сонымен қатар биоресурстарды тиімді пайдалану және оларды қорғау шараларымен, Қазақстандағы ресурстанулық зерттеу жұмыстарының мүмкіншіліктерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлем фаунасы мен флорасы
    Несиелер: 5

    Жануарлар мен өсімдіктер биосфераның компоненті ретінде. Жер шарының құрылық аймақтарының өсімдіктер мен жануарлар әлемі. Мұхиттар мен теңіздер фаунасы. Фауна мен флораның негізгі патшалықтары. Тропикалық және субтропикалық аймақтарға тән флора мен фауна. Дүние шөлейтті аймақтарға тән қасиеттер және олардың флорасы мен фаунасының ерекшеліктері. Тропикалық және субтропикалық аймақтарға тән өсімдіктер және жануарлар. Оңтүстік және солтүстік Американың өсімдіктері мен жануарлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Микробиология
    Несиелер: 5

    Микроорганизмдер әлемi жөнiнде жалпы мағлұмат. Микробиология пәнi және мiндетi, оның қазiргi биологиядағы орны. Прокариоттардың морфологиясы, цитологиясы, элементтiк құрылымы мен көбеюi. Микроорганизмдер систематикасы. Микроорганизмдердің қоректенуi. Микроорганизмдер метаболизмi. Микроорганизмдер генетикасы. Микроорганизмдердің заттар айналымдағы рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Паразитология
    Несиелер: 5

    Паразитология паразиттердің құрылымы мен тіршілік циклдерінің ерекшеліктерін, паразит-ие жүйесіндегі қатынастарды, сондай-ақ инвазиялық ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын-алу әдістерін зерттейді. Жануарлар табиғатындағы паразиттердің үш негізгі тобына протозоология (қарапайымдылар), гельминтология (гельминт туралы ғылым) және арахноэнтомология (буынаяқтылар туралы ғылым) бөлімдері кіреді. Жануарлардың паразиттерінен туындаған аурулар паразиттік немесе инвазивті деп аталады. Қоздырғыштары тасымалдаушылары арқылы берілетін жұқпалы және инвазиялық ауруларды трансмиссиялық деп аталады (лат. Transmission-беру).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Клеткалық биотехнология
    Несиелер: 6

    Клеткалық және молекулалық биотехнология. Нуклеин қышқылдары. ДНҚ және РНҚ, Ядролық және цитоплазмалық геномдарының сегрегациясы. Медицинада, ветеринарияда қолдану. Өсімдіктердің гендік инженериясы. Биоинженерлік тәсілдер. Цианобактериялар мен микробалдырлардың экзометобилиттері. Өсімдіктердің өсуін арттыратын бактериялар. Өсімдіктердің гендік инженериясы. Клондаудың гендік терапиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Генетика және селекция
    Несиелер: 5

    Генетика - организмдердің өзгергіштігі мен тұқым қуалаушылық туралы селекцияның теориялық негізі. Селекция-өсімдіктердің жаңа сорттарын, жануарлар тұқымдары мен микроорганизмдер штамдарын құру және қолданыстағы сорттарын жақсарту жолдарын қарастыратын ғылым. Курсты игеру кезінде студент өсімдіктер мен жануарларды өсірудің заманауи әдістерімен және бағыттарымен танысады. Жануарлар мен өсімдіктерді өсірудің негізгі әдістері будандастыру және іріктеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Медициналық биология
    Несиелер: 5

    Медициналық биология —жалпы биология ғылымының бір тармағы болып табылады және адам анатомиясымен тығыз байланысты. Бұл салада негізінен адамның денсаулығы мен оның ішкі мүшелерінің саулығы және тұқым қуалау ақпараты туралы, сонымен қатар замануи биотехнологияның бір саласы генетикалық инженерия туралы білім беріледі. Биологиялық модельдеу әдістерін қолдана отырып, олар көптеген адам ауруларының пайда болуы мен даму механизмдерін зерттейді, олардың алдын - алу және емдеу әдістерін жасайды. Адам гендерінің құрылымын зерттеу, басқа жасушаларға оқшаулау және енгізу әдістері болашақта тұқымқуалайтын ауруларға гендік терапия жүргізуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мутагенез және қоршаған орта
    Несиелер: 5

    Мутагенез және қоршаған орта пәнінің мақсаты қоршаған ортаға ластаушы заттардың генетикалық әсерін анықтау болып табылады. Радиациялық факторлардың, ауыр металдардың, нитраттардың және пестицидтердің мутагендік қасиеттерінің қоршаған ортаға әсері туралы білім қалыптастыру. Мутация процесінің анықтамасы, мутация жылдамдығы және олардың биологиялық маңызы және мутацияны сандық және сапалық бағалау. Адамның генетикалық қауіпсіздігін және табиғи популяцияның болжамын талдау. Қоршаған ортадағы мутагендік факторлардың түзілуін анықтау және халықтың генофондын сақтау арқылы алдын-алу шараларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Биотехнология
    Несиелер: 6

    Пән жаңа материалдарды жасаудың технологиялық үдерістерін, биотехнологиялық процестердің қоршаған орта мәселелерін шешуде қолданылуын, өндірістік масштабта қоректік ақуыздарды, витамин, ферменттердің, трансгендік өсімдіктер мен жануарларды, күрделі және қымбат өнімдерді, қоршаған ортаны ластаушы заттар, экологиялық таза энергия көзін алу, күн энергиясын пайдалану, сутегі өндірісі, су көздерін тазарту, тұрмыстық қалдық заттарды қайта өңдеу мен алуды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өсімдіктер онтогенезі
    Несиелер: 5

    Пән организмнің жеке дамуын, организм туылғанынан тіршілігінің соңына дейін болатын морфологиялық, физиологиялық және биохимиялық өзгерістердің болуын, дене массасының, оның мөлшерінің өсуін, дифференциалдануын қарастырады. Сонымен қатар, өсімдіктер жасушасының биологиясы, өсімдіктерді клондық микрокөбейту және сауықтыру, судың өсімдік бойымен жылжуы, төменгі қозғаушы күш. Өсімдік гормондары мен табиғи басытқылар туралы оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 5

    Молекулалық биология пәнінің мақсаты - барлық деңгейдегі ірі биологиялық молекулалардың (ақуыздар, нуклеин қышқылдары) құрылымын зерттеу. Тұжырымдаманы, геномдық дизайнды, өрнек пен реттеуді, маңызды жасушалық полимерлерді меңгеру. Ақуыздар мен нуклеин қышқылдарының, өсімдіктердің гендік инженериясы, молекулалық иммунология, жасуша мен энергия ағымы, жасуша өсу типтері, тұқым қуалау типтері, паразитизм, медициналық протистология, гельминтология, улы организмдердің құрылымы мен функцияларын анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Экология және топырақтану
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаның экологиялық ахуалының топырақ қабатына әсері. Топырақ және оның түзілу процестері. Биоалуантүрліліктің топырақтың түзілуіндегі маңызы. Жер қорының құрылымы мен түрлі жерлердің күйінің өзгеруін уақытымен анықтау, өзгерістерді бағалау, болжау, зиянды процестердің салдарын алдын алу және жою жайлы ұсыныстарды әзірлеу. Студенттерді әр түрлі табиғат аймақтарында қалыптасқан топырақ түрлерін анықтау және жолдарын игеруге машықтандыру, оның физикалық, химиялық қасиеттерін құрамын зерттеу әдістерін жолдарын қорғау және тиімді пайдаланудың негізгі принциптерін, экологиялық процестердің заңдылықтарын анализдеу және нақты шарттар қоя білу, табиғатты қорғаудағы приориттерді анықтау, биосфераның даму заңдылықтарын білу экологиялық тепе-тендікті сақтау және қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздерін үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эволюциялық ілім
    Несиелер: 5

    Курс заманауи эволюциялық теорияның қалыптасу тарихын және оның негізгі ережелерін, микро- және макроэволюция процестерінің ерекшеліктерін, түртүзілу концепциясын, популяцияның генетикалық құрылымын, модификация мен мутациялық өзгергіштіктің себептерін, абиотикалық, биотикалық және антропогендік факторлардың тірі организмдердің тұқым қуалаушылық пен өзгергіштікке әсерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Антропология
    Несиелер: 5

    Бұл курста адамның және адамның нәсілінің эволюциясы, адамның физикалық құрылымы, этникалық және басқа да халықтардың морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Студенттер адам мәдениеті мен өркениетін қалыптастыру, әр түрлі тарихи кезеңдерде және әртүрлі аумақтарда адамзат қоғамының құрылымын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON9

    Жаратылыстану ғылыми циклді пәндерден жинақталған іргелі білімнің негізінде қолданбалы міндеттерді шешеді.

  • Код ON3

    Кәсіби және академиялық ортада цифрлық сауаттылық пен тілдік дағдыларды қалыптастырады.

  • Код ON7

    Ғылыми биологиялық ақпараттарды түсіндіріп, іріктеп, сыни тұрғыдан талдайды.

  • Код ON1

    Инновациялық және волонтерлік қызметке дайын, жаһандық проблемаларға бей-жай қарамайтын және икемді дағдылары бар (Soft skills), ұлттық рухта тәрбиеленген іскерлік және құқықтық мәдениетті түсінеді

  • Код ON8

    Биологиялық пәнге тиісті тәжірибелік зерттеулерге және негізгі стандарттарға сәйкес зертханалық далалық зерттеулерді өздігінен жүргізіп, ұйымдастырады.

  • Код ON2

    Пәндік салада зерттеу нәтижелері мен академиялық жазбаны, оның ішінде шетел тілінде, таныстыра алатын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын дағдыларды меңгерген

  • Код ON6

    Зертханалық зерттеулер жүргізу және ұйымдастыру дағдыларын меңгереді.

  • Код ON5

    Зертханалық құрылғыларды қолдану ережелерін және техника қауіпсіздігін сақтайды.

  • Код ON4

    Қазіргі биологияның ерекше алуан түрлі және кең таралған ландшафтының негізгі ерекшеліктерін түсіндіреді.

  • Код ON10

    Ғылыми-биологиялық зерттеулердің нәтижелерін талдап, түсіндіреді.

6B05101 Өсімдіктер биотехнологиясы және микробиология
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 6B05101-Биология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B05101 Биология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биологиялық инженерия
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 Биология және ауылшаруашылығы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top