Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 Физика в Yessenov University

  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын, тәрбие үрдісінің негіздерін танып білуде болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық құзреттіліктерін қалыптастыру. Пән студенттердің оқушылармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының әдістемесі мен технологиясы саасында кәсіби-педагогикалық құзреттілікті меңгеруді мақсат етіп ұсынуды дамытуға және тәрбие теориясы бойынша білімдерін кеңейту және тереңдетуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары математика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты математиканың теориялық және практикалық негіздерін және оның қосымшаларын қалыптастыру. Пән жоғары математиканың негізгі бөлімдерін меңгеруге және өзінің кәсіби қызметі шеңберінде математикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал бөлімдерді қамтиды: сызықтық және векторлық алгебра, Аналитикалық геометрия, бір және бірнеше айнымалылардың функциясының дифференциалдық және интегралдық есебі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Механика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кеңістіктік денелердің салыстырмалы қозғалуымен байланысты физикалық құбылыстармен, классикалық механиканың ұғымдарын, заңдылықтары мен әдістерін қалыптастыру, физикалық модельдерді құру дағдылары, қарапайым практикалық есептер шығару және физикалық есептерді шығару. Курс материалды нүктенің кинематикасы мен динамикасын, Ньютон заңдарын, сақталу заңдарын, тербелістер мен толқындарды зерттейді. Курсты оқып үйрену кезінде келесі интерактивті әдістер қолданылады: интерактивті дәріс, проблемалық дәріс, шығармашылық есептерді ұжымдық шешу, жұпта оқыту әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаһандық экология
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-экологияның қазіргі заманғы мәселелерін талдауға, зерттеуге және шешуге кешенді көзқарасты қамтамасыз ететін жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыру. Онда қазіргі экологиялық проблемалар, олардың жаһандық сипаты және қазіргі экологиялық проблемалардың әлемдік экономиканың жағдайымен және елдердің даму ерекшеліктерімен байланысы қарастырылады және зерттеледі. Пәнді оқу экологиялық жобаларды әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Молекулалық физика және термодинамика негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттер арасында заманауи жаратылыстану-ғылыми дүниетанымның қалыптасуына ықпал ету, олардың санасында нақты әлемнің қасиеттерін көрсететін физикалық әлемнің тұтас көрінісін қалыптастыру. Курс молекулалық физиканың негізгі физикалық құбылыстарын, нақты физикалық есептерді шешу жолдарын қарастырады. Курсты оқығанда келесі интерактивті әдістер қолданылады: интерактивті дәріс, проблемалық дәріс, шағын топтарда жұмыс, «Миға шабуыл» әдісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағылардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыру. Пән әлемдік авторлардың еңбектерін зерттеу арқылы эмоциялар түрлерін тануға және ажыратуға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сабақ дизайны және бағалау
    Несиелер: 5

    Студенттерді сабақты жоспарлау және олардың болашақ педагогикалық қызметін бағалау әдістерімен таныстыру. Курс студенттерге сабақты жоспарлау және бағалау бойынша білім мен дағдыларды береді, өйткені бұл ұғымдар студенттер нәтижелерінің негізгі аспектілері болып табылады. Курс шеңберінде студенттер білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, оқу сабақтарын дербес құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 5

    Мақсаты - электрлік, магниттік және электромагниттік құбылыстарды түсіндіру, электр және магнит өрістерінің табиғаты туралы заманауи жаратылыстану дүниетанымын, электромагнетизмнің негізгі заңдарын қалыптастыру, сонымен қатар олардың физикалық ойлауының заманауи формаларын меңгеру . Курста электростатикалық өрістің сипаттамалары, тұрақты электр тогы, электромагниттік индукция, Максвелл теңдеулері, электромагниттік тербелістер мен толқындар қарастырылады. Курсты оқығанда келесі интерактивті әдістер қолданылады: интерактивті дәріс, проблемалық дәріс, шағын топтарда жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сөз өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сакральді Маңғыстау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Мақсаты-медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтар материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрену, жаңалықтар мәтінін жарнама, насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі, беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді. Пән кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды шығармашылықпен қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық педагогика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектептегі физикалық эксперимент техникасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - физикалық эксперименттің негізгі элементтерін, студенттер эксперимент жүргізу техникасы мен әдістемесін игеру. Курста физикалық демонстрациялық эксперименттер, физиканы оқытудағы білім беру экспериментінің маңызы, оған қойылатын әдістемелік талаптар, физикадан зертханалық сабақтар, физиканы оқытудағы техникалық құрал-жабдықтардың сипаттамалары мен жұмыс істеу принциптері қарастырылады. Курсты оқып үйрену кезінде келесі интерактивті әдістер қолданылады: бейне дәріс, проблемалық дәріс, оқу роликтерін қарау және талқылау, жұптасып оқыту әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Оптика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерге оның жарықпен және материямен өзара әрекеттесуі мен таралуынан көрінетін негізгі құбылыстар мен заңдарды түсіндіру. Курста негізгі оптика әдістерін, физикалық түсініктер мен қағидаларды қолдана отырып, әдістемелік жалпылау әдістері, олардың қазіргі ғылым мен техникамен байланысы қарастырылады. Курс құзыреттіліктерді дамытуға және оптика саласындағы білімді қолдануға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физикалық есептерді шығару практикумы 1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттердің физикаға, физикалық есептерді шығаруға деген қызығушылықты арттыру, негізгі курста алынған білім мен дағдыны жетілдіру; мектептегі физикалық есептерді қоюды, топтастыруды, шығару әдістері мен тәсілдерін үйрету. Курста физиканың «Механика», «Молекулалық физика және термодинамика» бөлімдеріне қатысты есептер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беруді ізгілендіру стратегиясы, инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері, модельдері мен мазмұны тұрғысынан ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзіреттілігіне бағытталған. Курс ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен танысу үшін базалық болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді әр түрлі оқу орындарында заманауи технологиялар мен оқытудың интерактивті әдістеріне негізделген физика курсын оқыту. Курс мектепте физиканы оқытудың негізгі міндеттерін, физиканы оқыту әдістемесі пәнінің жеке мәселелерін, физиканы оқыту әдістемесі пәнінің жалпы мәселелерін зерттеуге арналған. Курсты оқып үйрену кезінде келесі интерактивті әдістер қолданылады: интерактивті дәріс, проблемалық дәріс, «Миға шабуыл» әдісі, пікірталас, жобаның көпшілік назарына ұсынылуы, рөлдік ойын, тренинг.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Атомдық және ядролық физика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің атом құбылыстарын, тұжырымдамаларын, заңдылықтарын, теориялары мен атом және ядролық құбылыстарды бақылауды меңгеруі болып табылады. Курста атом және ядролық физиканың негізгі түсініктері мен физикалық шамалары, негізгі принциптері, атомдық және ядролық физиканың заңдары мен заңдары қарастырылады. Курс атом және ядролық физика саласындағы құзыреттіліктерді дамытуға және білімді қолдануға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Физикалық процестерді математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерге Математикалық физика есептерін шешуде сандық әдістерді қолдану бойынша базалық білім беру, типтік есептерді шешудің практикалық дағдыларын игеру Курс студенттерде Математикалық физика бөлімдерінде дәстүрлі түрде қарастырылатын физикалық есептерге компьютерлік әдістерді қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастыруға арналған. Оның практикалық бөлігінде түлектердің жоғары деңгейдегі тілдер негізінде бағдарламалау дағдыларын өз бетінше игеруі болжанады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Физикалық есептерді шығару практикумы 2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты «Электр және магнетизм», «Оптика» және «Атомдық физика» курстарында студенттердің білімі мен дағдыларын одан әрі жетілдіру, мектепте физикалық есептерді шығару, жіктеу, шешудің оқыту әдістері мен әдістерін үйрету. Курс «Электр және магнетизм», «Оптика», «Атомдық физика» бөлімдеріндегі тапсырмаларды қарастырады. Сабақтар оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып өткізіледі: аудио және видео материалдарды қолданатын интерактивті сабақ.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Физиканы дамыта оқытудың инновациалық түрлері мен әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - студенттерді оқытудағы инновациялық технологиялардың құрылымымен және мазмұнымен таныстыру, диагностикалық әдістерді қолдану арқылы студенттердің логикалық ойлау қабілетін жетілдіру, оқытудың жаңа формаларын меңгеру және күнделікті сабақтарды түсіндірудің жаңа тәсілдерін қолдану. Курс физиканы оқытудың инновациялық әдістерін фундаменталды білімдерге қолдануға, теориялық және практикалық білімдерге қолдану дағдыларын ұйымдастыруға арналған. Курсты оқып үйрену кезінде келесі интерактивті әдістер қолданылады: интерактивті дәріс, проблемалық дәріс, «Миға шабуыл» әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кванттық механика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - негізгі ұғымдар, идеялар мен әдістер туралы түсінік беру, физикалық шындықтың «кванттық қабылдауын» қалыптастыру, кванттық механикадағы көптеген мәселелерді шешуге үйрету. Курста «Кванттық механиканың» негізгі түсініктері мен заңдары қарастырылады: кванттық өріс теориясы, кванттық механикадағы бұрыштық импульстің сақталу заңы, орталық симметриялық өрістегі бөлшектер қозғалысының жалпы теориясы. Курсты оқып үйрену кезінде келесі интерактивті әдістер қолданылады: интерактивті дәріс, проблемалық дәріс

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім алушылардың жаратылыстану ғылымы бойынша сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ жаратылыстану пәндерінің оқытушыларына студенттердің функционалдық сауаттылығы мен білімдерін қолдана білу қабілетін дамытуға мүмкіндік беретін жаратылыстану-ғылыми сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар, жаттығулар жасау, қолдану дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. тәжірибе алмасу арқылы тәжірибеде алынған. Курс оқытудың белсенді әдістерін қарастырады. Курсты оқып үйрену кезінде келесі интерактивті әдістер қолданылады: интерактивті дәріс, проблемалық дәріс, «Миға шабуыл» әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Астрономия
    Несиелер: 5

    Астрономия пәнінің мақсаты - білім қалыптастыру және аспан денелерінің құрылымын, қозғалысын және жалпы түсініктерін, құбылыстары мен заңдылықтарын меңгеру. Курста астрономияның негізгі түсініктері, заманауи астрономиялық мәселелер, зерттеулер мен әдістер қарастырылған. Курсты оқып үйрену кезінде келесі интерактивті әдістер қолданылады: интерактивті дәріс, проблемалық дәріс, шығармашылық есептерді ұжымдық шешу, жұпта оқыту әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Нанотехнология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - нанотехнология теориясының негізгі ережелерінің, заңдылықтарының, заңдылықтары мен принциптерінің мазмұны мен мағынасын меңгеру, «нанотехнологиялар теориясы» бөлімін оқып үйрену, статистикалық өңдеу әдістерін меңгеру, компьютердің көмегімен ауқымды мәселелерді шешу. алынған эксперимент үшін эксперименттік мәліметтерді қолдану. Курсты оқып үйрену кезінде келесі интерактивті әдістер қолданылады: интерактивті дәріс, проблемалық дәріс, шығармашылық есептерді ұжымдық шешу, жұпта оқыту әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • STEM оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі мектептерде жаратылыстану пәндерін оқытуда пәнаралық интеграцияның мәні мен маңызы туралы практикалық білімді қалыптастыру. Курс жобалау әдістеріне, проблемалық және бірлескен оқытуға, кәсіпкерлікке және технологияға негізделген оқытуға шолу жасауға бағытталған. Курс қазіргі мектептердегі пәнаралық STEM курстарының мақсаттарын, міндеттері мен мазмұнын таңдау принциптері мен өлшемдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: болашақ педагогтардың зерттеу мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, оларды теориялық біліммен және зерттеу қызметін жүзеге асырудың практикалық дағдыларымен қаруландыру. Пән педагогикалық зерттеу әдістерін, оларға қойылатын талаптарды, зерттеулерді жобалау және жүргізу кезеңдерін, оларды тиімді қолдану шарттарын зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу зерттеу жобаларын әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физикадан олимпиадалық есептер шығару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерге физикалық білімдерді олимпиада есептері мен физикадан қосымша білім беруді шешуде қалай қолдануға болатындығын үйрету үшін студенттерді дайындау арқылы бакалаврдың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс мыналарды қамтиды: физиканың барлық салаларында күрделіліктің жоғарылау мәселелерін шешу, тәжірибе мен есептеулердің қателіктерін анықтау және есептеу. Сабақтар оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып өткізіледі: проблемалық лекция, дөңгелек үстел.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON8

    Сабақтың қойылған мақсаттарына, оқушылардың жас ерекшеліктеріне, қажеттіліктеріне сәйкес физиканың барлық бөлімдері бойынша оқу материалдарын әзірлейді, әр түрлі күрделілік деңгейіндегі физикалық есептерді, оның ішінде олимпиадалық есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін айқындайды

  • Код ON7

    Стандартты емес ойлауды дамыта отырып, инновациялық идеяларды іске асыруда интернет ресурстарынан ақпаратты дұрыс таңдайды және математиканы оқытудың инновациялық формалары мен әдістерін, оқыту және бағалау стратегияларын қолданады.

  • Код ON5

    Оқушылардың эмоциялық интеллектінің деңгейін ескере отырып, педагогикадан, даму психологиясынан және мектеп оқушыларының даму физиологиясынан алған білімдерін қолданып, оқушылардың жеке басына құрмет көрсете отырып, оқу-тәрбие процесін құрады.

  • Код ON4

    Оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиясын пайдаланып, білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, математиканы дамыта оқытудың инновациялық нысандары мен әдістері бойынша оқу сабақтарын құрастырады және өткізеді.

  • Код ON3

    Жоғары математика, механика, молекулалық физика және термодинамика негіздері, нанотехнология бойынша білімдермен дидактикалық білімді кіріктіре отырып, оқу сабақтарын өткізеді.

  • Код ON6

    Білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамыта отырып, педагогикалық әдепті, педагогикалық әдеп ережелерін сақтайды.

  • Код ON2

    Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарды меңгере отырып, өзінің азаматтық-адамгершілік ұстанымын білдіреді.

  • Код ON1

    Қалыпты, патологиялық даму заңдылықтарын, мектеп оқушыларын оқытудың теориясы мен әдістемесін және бағалау технологиясын білу арқылы орта білім берудің барлық деңгейлерінде оқытудың интеграциясы мен үздіксіздігі қағидаттарын ескере отырып оқу сабақтарын жоспарлайды.

  • Код ON9

    Оқушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін, зерттеу/жобалау жұмыстарындағы рефлексия және топтық жұмыс әдістерін қолдана отырып, физиканы оқытудағы қажеттіліктер мен қиындықтарды анықтайды.

  • Код ON10

    Физикалық экспериментті жоспарлайды және жүргізеді, физика саласындағы бақылау зерттеулерін, аспаптық талдау әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша түрде ұсынады.

  • Код ON11

    Білім беру процесіне кәсіби қоғамдастықтардың, құқық қорғау органдарының, медициналық, әлеуметтік қызметтердің, жастар қозғалыстарының, жастар бірлестіктерінің, қоғамдық және саяси партиялардың, үкіметтік емес ұйымдардың және т.б. өкілдерін тартады.

  • Код ON12

    Экономикалық теория, кәсіпкерлік, ойлау дизайны, шет тілі, STEM оқыту негіздерін және физиканы оқыту әдістемелерін білуін пайдалана отырып, өз ісін одан әрі ұйымдастыру мүмкіндігімен кәсіби дағдыларды жетілдіру бағыттарын айқындайды.

6B01502 Физика
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Физика
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Физика
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01502 Физика
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01502 Физика
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Физика пәнінің мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01502 Физика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01502 Физика мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01502 Физика мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01502 Физика мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Физика
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01502 Физика
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01502 Физика мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top